for correct function of this site, i need to use cookies...
move to top

you are here : 

main page  /  politics  /  theme

Europarlament vyzval štáty EÚ, aby povolili Kyjevu raketami útočiť na Rusko

entries
74
shows
2 685
uniques
275
theme was created 27.9.2024 18:59 by Kasafran
1
27.09.2024, 18:59
Europarlament vyzval štáty EÚ, aby povolili Kyjevu raketami útočiť na Rusko. Americká demokracia skončila, nastupuje fašizmus a možno aj občianska vojna...
Martin Bago
23. septembra 2024

link
2

1. Kasafran 27.09.2024, 18:59

Europarlament vyzval štáty EÚ, aby povolili Kyjevu raketami útočiť na Rusko. Americká demokracia skončila, nastupuje fašizmus a možno aj občianska vojna... Martin Bago 23. septembra 2024 https://www.dennikvv.sk/komentare/europarlament-vyzval-staty-eu-aby-povolili-kyjevu-raketami-utocit-na-rusko-americka-demokracia-skoncila-nastupuje-fasizmus-a-mozno-aj-obcianska-vojna/

27.09.2024, 21:08
Nová jadrová doktrína by "jasne stanovila podmienky pre Rusko na prechod k používaniu jadrových zbraní," varoval - a povedal, že takéto scenáre zahŕňajú konvenčné raketové útoky na Moskvu.
Povedal, že Rusko by zvážilo takúto "možnosť" použitia jadrových zbraní, ak by zistilo začiatok masívneho štartu rakiet, lietadiel a bezpilotných lietadiel na svoje územie, čo predstavuje "kritickú hrozbu" pre suverenitu krajiny. Ruský prezident v stredu večer v kľúčových slovách uviedol, že jeho vláda zvažuje zmenu pravidiel a predpokladov, okolo ktorých bude Rusko využívať svoj jadrový arzenál.
link
none
3

2. tomas12345 27.09.2024, 21:08

Nová jadrová doktrína by "jasne stanovila podmienky pre Rusko na prechod k používaniu jadrových zbraní," varoval - a povedal, že takéto scenáre zahŕňajú konvenčné raketové útoky na Moskvu.
Povedal, že Rusko by zvážilo takúto "možnosť" použitia jadrových zbraní, ak by zistilo začiatok masívneho štartu rakiet, lietadiel a bezpilotných lietadiel na svoje územie, čo predstavuje "kritickú hrozbu" pre suverenitu krajiny. Ruský prezident v stredu večer v kľúčových slovách uviedol, že jeho vláda zvaž...

27.09.2024, 21:17
(2) Tomáško,
a čože sa Ti na tom nepozdáva...?!
4

3. Kasafran 27.09.2024, 21:17

(2) Tomáško,
a čože sa Ti na tom nepozdáva...?!

27.09.2024, 21:39
No kedže UA útoči na ruskom územi dronmi a raketami, tak pokial by Rusko schválilo použitie atomovych zbraní pri novom systéme, tak je pravdepodobné že tie atomove bomby na Ukrajinu v blízkej dobe padnú
none
5

4. tomas12345 27.09.2024, 21:39

No kedže UA útoči na ruskom územi dronmi a raketami, tak pokial by Rusko schválilo použitie atomovych zbraní pri novom systéme, tak je pravdepodobné že tie atomove bomby na Ukrajinu v blízkej dobe padnú

27.09.2024, 22:04
(4) Tomáško,
treba si uvedomiť, že banderovsko-sionisticko-chazarská vláda Ukrajiny všestranne provokuje Rusko, aby sa tak stalo...!
Praješ si to aj Ty...?
6

5. Kasafran 27.09.2024, 22:04

(4) Tomáško,
treba si uvedomiť, že banderovsko-sionisticko-chazarská vláda Ukrajiny všestranne provokuje Rusko, aby sa tak stalo...!
Praješ si to aj Ty...?

27.09.2024, 23:19
Tomáško,
Kyjev v agónii priznáva svoju pravú tvár a skutočné plány Anglosasov!

Jeden zo známych nacistických blogerov (príslušník pluku Aidar) Stanislav Buňatov, ktorý vedie známy Tg kanál v komentári k rozhodnutiu o navýšení stavov ruských ozbrojených síl o ďalších 180 000 ľudí napísal:
"Teraz musíme premýšľať, akými metódami budeme likvidovať novú várku mäsa bez toho, aby sme dokončili prácu s tou starou. Myslím, že je čas obnoviť biologické laboratóriá, ktoré Rusi zabrali v Mariupole. Podľa plánu mali tieto laboratóriá za 10 dní vyhladiť tretinu ruskej populácie. Škoda, že to nevyšlo, bola to pekná predstava."
Ešte sa niekto pýta na to, prečo Rusko spustilo vojenskú operáciu na Ukrajine?
Už teda nejde o hoax, už o tom nehovoria len Rusi, ale aj samotní "zasvätení" Ukrajinci z nacistických práporov...
consents: clear1
8

6. Kasafran 27.09.2024, 23:19

Tomáško,
Kyjev v agónii priznáva svoju pravú tvár a skutočné plány Anglosasov!

Jeden zo známych nacistických blogerov (príslušník pluku Aidar) Stanislav Buňatov, ktorý vedie známy Tg kanál v komentári k rozhodnutiu o navýšení stavov ruských ozbrojených síl o ďalších 180 000 ľudí napísal:
"Teraz musíme premýšľať, akými metódami budeme likvidovať novú várku mäsa bez toho, aby sme dokončili prácu s tou starou. Myslím, že je čas obnoviť biologické laboratóriá, ktoré Rusi zabrali v Mariu...

28.09.2024, 10:57
Kde sú tie laboratoria, kde je dokaz že existovali ? To akože celé dokazne bremeno spočíva na "jedna pani povedala" ?
none
7

5. Kasafran 27.09.2024, 22:04

(4) Tomáško,
treba si uvedomiť, že banderovsko-sionisticko-chazarská vláda Ukrajiny všestranne provokuje Rusko, aby sa tak stalo...!
Praješ si to aj Ty...?

28.09.2024, 10:56
Prajem si aby sa Rusko stiahlo z Ukrajiny, z celej Ukrajiny vrátane Krymu. Prečo je to pre Rusov tak ťažké zrealizovať ?
none
9

7. tomas12345 28.09.2024, 10:56

Prajem si aby sa Rusko stiahlo z Ukrajiny, z celej Ukrajiny vrátane Krymu. Prečo je to pre Rusov tak ťažké zrealizovať ?

28.09.2024, 11:06
Nuž nie si jediný na svete s týmto prianím...ale Rus už pokladá za svoje územie aj to, čo ešte potrebuje obsadiť, keď obsadí, tak potom sa začnú rokovania a on zo svojho územia neodíde. Neobetoval na jeho získanie miliardy a desaťtisíce životov, len preto, aby odišiel.
consents: clear1
10

9. HIadiny 28.09.2024, 11:06

Nuž nie si jediný na svete s týmto prianím...ale Rus už pokladá za svoje územie aj to, čo ešte potrebuje obsadiť, keď obsadí, tak potom sa začnú rokovania a on zo svojho územia neodíde. Neobetoval na jeho získanie miliardy a desaťtisíce životov, len preto, aby odišiel.

28.09.2024, 11:13
Lenže on nechce len tých 5 regionov.... on chce celú Ukrajinu... keby chcel len tých 5 regionov, tak by súhlasil s tým že ked dostane 5 regionov zvyšok UA pojde do NATO... lenže on nesúhlasí s tým aby zvyšok UA išiel do NATO.... čiže on chce zabrať 5 regionov, uzatvoriť mier, zlízať si rany, znova sa vyzbrojiť a o pár rokov dalej útočiť... to je jeho plán.... preto ustúpenie ruskym požiadavkam nič nerieši...
none
11

10. tomas12345 28.09.2024, 11:13

Lenže on nechce len tých 5 regionov.... on chce celú Ukrajinu... keby chcel len tých 5 regionov, tak by súhlasil s tým že ked dostane 5 regionov zvyšok UA pojde do NATO... lenže on nesúhlasí s tým aby zvyšok UA išiel do NATO.... čiže on chce zabrať 5 regionov, uzatvoriť mier, zlízať si rany, znova sa vyzbrojiť a o pár rokov dalej útočiť... to je jeho plán.... preto ustúpenie ruskym požiadavkam nič nerieši...

28.09.2024, 11:17
Nuž ostáva (UA) iba jediné. Bojovať do trpkého víťazstva.
Odhadujem to ešte na 2,5 roka.
👍: era
12

10. tomas12345 28.09.2024, 11:13

Lenže on nechce len tých 5 regionov.... on chce celú Ukrajinu... keby chcel len tých 5 regionov, tak by súhlasil s tým že ked dostane 5 regionov zvyšok UA pojde do NATO... lenže on nesúhlasí s tým aby zvyšok UA išiel do NATO.... čiže on chce zabrať 5 regionov, uzatvoriť mier, zlízať si rany, znova sa vyzbrojiť a o pár rokov dalej útočiť... to je jeho plán.... preto ustúpenie ruskym požiadavkam nič nerieši...

28.09.2024, 11:47
O pár rokov ďalej útočiť? Za tých pár rokov by sa vyzbrojilo aj NATO. Rozumnejšie je útočiť hneď ako dobyje územie bývalej ukrajiny. A samozrejme zobrať to cez Slovensko ktoré vďaka Naďovi nemá ani len PVO. Čo by urobilo NATO? Nemecko nič, podľa vyjadrení bývalej ministerky vojny majú 9 funkčných vrtuľníkov a zopár kusov tankov. Česko je na tom ešte horšie, Maďarsko bude mlčať, aby zbytočne nepadali bomby aj k nim. Poľsko sa zoskupí na hraniciach so Slovenskom a Kaliningradom, budú sa snažiť brániť svoje. Holandsko, Belgicko, Francúzsko,... všetci by čakali čo sa bude diať ďalej, jediný kto má vojenský potenciál je Turecko. No tam majú zase obrovský problém s ekonomikou, ak by vošli do otvoreného konfliktu s Ruskom a ono by s turbanmi zastavilo obchodovanie, ekonomika by padla. USA sa nezapojí, nie sú hlúpi, nikto nechce jadrovú vojnu. A čo si budeme...prečo by američan mal zomierať pre nejakého Slováka ktorého štát ani nevie nájsť na mape.. Takže kto by prišiel ? Slovensko by padlo bez výstrelu. Výsledok by bol dopredu jasný či s vojnou, alebo bez, viď vzor ukrajina. Mohli to ukončiť hneď na začiatku, takto majú vyše miliona mŕtvych, zničený štát, zničenú infraštruktúru, zničenú ekonomiku. Štát Ukrajina už neexistuje a Rusi stále zväčšujú armádu a navyšujú výrobu zbraní a munície. Z toho si treba vziať ponaučenie. Nie je nutné ísť rovnakou cestou.. Stačí len zdravý rozum.
consents: Kasafran
none
13

12. clear1 28.09.2024, 11:47

O pár rokov ďalej útočiť? Za tých pár rokov by sa vyzbrojilo aj NATO. Rozumnejšie je útočiť hneď ako dobyje územie bývalej ukrajiny. A samozrejme zobrať to cez Slovensko ktoré vďaka Naďovi nemá ani len PVO. Čo by urobilo NATO? Nemecko nič, podľa vyjadrení bývalej ministerky vojny majú 9 funkčných vrtuľníkov a zopár kusov tankov. Česko je na tom ešte horšie, Maďarsko bude mlčať, aby zbytočne nepadali bomby aj k nim. Poľsko sa zoskupí na hraniciach so Slovenskom a Kaliningradom, budú sa snažiť brá...

28.09.2024, 12:38
Rozum hovorí to, že ked NATO dáva množstvo munície na Ukrajinu ktorá ani nie je členom NATO, tak o čo viac munície by dávali Slovensku ktoré je členom NATO, a ktoré je navyše krajinou kde majú západné veľmoci svoje fabriky ? Nehovoriac o tom, že Slovensko je územne bližšie k veľmociam ako Francúzsko, Nemecko, Taliansko, čiže tieto krajiny budú mať vyšší záujem poslať viac výzbroje Slovensko, ako Ukrajine ktorá je od nich územne dalej.
none
14

13. tomas12345 28.09.2024, 12:38

Rozum hovorí to, že ked NATO dáva množstvo munície na Ukrajinu ktorá ani nie je členom NATO, tak o čo viac munície by dávali Slovensku ktoré je členom NATO, a ktoré je navyše krajinou kde majú západné veľmoci svoje fabriky ? Nehovoriac o tom, že Slovensko je územne bližšie k veľmociam ako Francúzsko, Nemecko, Taliansko, čiže tieto krajiny budú mať vyšší záujem poslať viac výzbroje Slovensko, ako Ukrajine ktorá je od nich územne dalej.

28.09.2024, 12:39
Rusko nenapadne Slovensko, už to pochop!
none
17

14. Lemmy 28.09.2024, 12:39

Rusko nenapadne Slovensko, už to pochop!

28.09.2024, 12:44
napadli by, no najprv by museli dobyť Ukrajinu.
Pametaj, Rus napadne všetko čo može.
none
19

17. tomas12345 28.09.2024, 12:44

napadli by, no najprv by museli dobyť Ukrajinu.
Pametaj, Rus napadne všetko čo može.

28.09.2024, 12:46
Lenže Slovensko nenapadne. Až tak na všetko nemá.
none
20

19. Lemmy 28.09.2024, 12:46

Lenže Slovensko nenapadne. Až tak na všetko nemá.

28.09.2024, 12:51
kde berieš tu istotu ?
none
21

13. tomas12345 28.09.2024, 12:38

Rozum hovorí to, že ked NATO dáva množstvo munície na Ukrajinu ktorá ani nie je členom NATO, tak o čo viac munície by dávali Slovensku ktoré je členom NATO, a ktoré je navyše krajinou kde majú západné veľmoci svoje fabriky ? Nehovoriac o tom, že Slovensko je územne bližšie k veľmociam ako Francúzsko, Nemecko, Taliansko, čiže tieto krajiny budú mať vyšší záujem poslať viac výzbroje Slovensko, ako Ukrajine ktorá je od nich územne dalej.

28.09.2024, 12:59
Tomáško vo vedľajšej téme si mi písal, že každý pomôže tak ako uzná za vhodné (člen NATO) a tu zrazu koľkú pomoc ponúkaš.
consents: clear1
22

21. HIadiny 28.09.2024, 12:59

Tomáško vo vedľajšej téme si mi písal, že každý pomôže tak ako uzná za vhodné (člen NATO) a tu zrazu koľkú pomoc ponúkaš.

28.09.2024, 13:00
Ano, lenže oni uznajú za vhodné že potrebujeme veľa pomoci... nie sú k tomu donútení, ale urobia to preto lebo tak chcú.... ved to je elementárna logika, že ked Ukrajine ktorá nie je v NATO takto pomohli, tak nám čo sme v NATO budú ochotnejší pomocť viac.
none
24

22. tomas12345 28.09.2024, 13:00

Ano, lenže oni uznajú za vhodné že potrebujeme veľa pomoci... nie sú k tomu donútení, ale urobia to preto lebo tak chcú.... ved to je elementárna logika, že ked Ukrajine ktorá nie je v NATO takto pomohli, tak nám čo sme v NATO budú ochotnejší pomocť viac.

28.09.2024, 13:16
Tomáško toto si mi napísal -
takú akciu, akú bude považovať za potrebnú, včítane použitia ozbrojenej sily, s cieľom obnoviť a udržať bezpečnosť severoatlantickej oblasti. -
A ty odkiaľ vieš, že zrazu pomôžu a vedľa si napísal, že nepomôžu? Há?
consents: Kasafran
26

24. HIadiny 28.09.2024, 13:16

Tomáško toto si mi napísal -
takú akciu, akú bude považovať za potrebnú, včítane použitia ozbrojenej sily, s cieľom obnoviť a udržať bezpečnosť severoatlantickej oblasti. -
A ty odkiaľ vieš, že zrazu pomôžu a vedľa si napísal, že nepomôžu? Há?

28.09.2024, 13:20
nenapísal som že nepomožu, ibaže ak by nepomohli, tak nikto by im na základe zmluvy nemohol ani mekke f
none
29

13. tomas12345 28.09.2024, 12:38

Rozum hovorí to, že ked NATO dáva množstvo munície na Ukrajinu ktorá ani nie je členom NATO, tak o čo viac munície by dávali Slovensku ktoré je členom NATO, a ktoré je navyše krajinou kde majú západné veľmoci svoje fabriky ? Nehovoriac o tom, že Slovensko je územne bližšie k veľmociam ako Francúzsko, Nemecko, Taliansko, čiže tieto krajiny budú mať vyšší záujem poslať viac výzbroje Slovensko, ako Ukrajine ktorá je od nich územne dalej.

28.09.2024, 20:01
Rozum hovorí aj to, že keď NATO dáva ukrajine také množstvo zbraní a munície aké nie je schopné vyrábať, potom má zbraní a munície stále menej a menej. A ak Rusko aj napriek tak obrovskej pomoci postupuje, potom bude postupovať aj keď bude NATO so zvyškami zbraní pomáhať nám. A v takom prípade je rozumnejšie nebojovať.
none
30

29. clear1 28.09.2024, 20:01

Rozum hovorí aj to, že keď NATO dáva ukrajine také množstvo zbraní a munície aké nie je schopné vyrábať, potom má zbraní a munície stále menej a menej. A ak Rusko aj napriek tak obrovskej pomoci postupuje, potom bude postupovať aj keď bude NATO so zvyškami zbraní pomáhať nám. A v takom prípade je rozumnejšie nebojovať.

28.09.2024, 20:07
Nechápem. Rusko nemá dostatok zbraní? Potom na čo útočia na Ukrajinu? Z Ruska ide o veľký podfuk.
disconsents: Kasafran
none
32

30. Lemmy 28.09.2024, 20:07

Nechápem. Rusko nemá dostatok zbraní? Potom na čo útočia na Ukrajinu? Z Ruska ide o veľký podfuk.

28.09.2024, 20:33
Naozaj nechápeš. Nie Rusko, ale NATO nemá dostatok zbraní
consents: Kasafran
none
33

32. clear1 28.09.2024, 20:33

Naozaj nechápeš. Nie Rusko, ale NATO nemá dostatok zbraní

28.09.2024, 20:34
A preto sa Rusku nedarí? Zaujímavé.
none
34

33. Lemmy 28.09.2024, 20:34

A preto sa Rusku nedarí? Zaujímavé.

28.09.2024, 20:39
Rusku sa nedarí? To máš odkiaľ?
consents: Kasafran
none
35

34. clear1 28.09.2024, 20:39

Rusku sa nedarí? To máš odkiaľ?

28.09.2024, 20:53
To je zrejme taký úsudok na základe osobného predpokladu, že čo by asi už malo to Rusko dosiahnuť.
consents: clear1
none
36

34. clear1 28.09.2024, 20:39

Rusku sa nedarí? To máš odkiaľ?

28.09.2024, 21:02
Od času, ako napadli Ukrajinu. Taká veľmoc, a nevie si poradiť s Ukrajinou. Hanba Rusku!!!
disconsents: Kasafran
none
37

36. Lemmy 28.09.2024, 21:02

Od času, ako napadli Ukrajinu. Taká veľmoc, a nevie si poradiť s Ukrajinou. Hanba Rusku!!!

28.09.2024, 21:11
Uvedom si, že ukrajine zbraňami, financiami, aj žoldniermi pomáha 51 štátov. Rusko nebojuje len s ukrajinou. Bojuje s celým západom + západ verbuje bojovníkov po celom svete. Za takých podmienok je postup Ruska priam obdivuhodný.
consents: Kasafran
none
38

37. clear1 28.09.2024, 21:11

Uvedom si, že ukrajine zbraňami, financiami, aj žoldniermi pomáha 51 štátov. Rusko nebojuje len s ukrajinou. Bojuje s celým západom + západ verbuje bojovníkov po celom svete. Za takých podmienok je postup Ruska priam obdivuhodný.

28.09.2024, 21:25
Naopak, myslím si, že ako veľmoc je Rusko zbabelý štát.
disconsents: Kasafran
none
39

38. Lemmy 28.09.2024, 21:25

Naopak, myslím si, že ako veľmoc je Rusko zbabelý štát.

28.09.2024, 21:36
Ak Rusko nevie dobyť Ukrajinu, hanba im! Pocta Ukrajine, ktorá sa udatne bráni ruskej presile.
disconsents: Kasafran
none
40

38. Lemmy 28.09.2024, 21:25

Naopak, myslím si, že ako veľmoc je Rusko zbabelý štát.

28.09.2024, 21:41
Takže Putin je zbabelec, lebo vedie operáciu mierne, s ohľadom na civilistov. Keby viedol vyhladzovaciu operáciu ála Izrael v Gaze, to by si zase tvrdil, že je horší ako Hitler. Tebe je ťažko sa zavďačiť..
consents: Kasafran
none
42

40. clear1 28.09.2024, 21:41

Takže Putin je zbabelec, lebo vedie operáciu mierne, s ohľadom na civilistov. Keby viedol vyhladzovaciu operáciu ála Izrael v Gaze, to by si zase tvrdil, že je horší ako Hitler. Tebe je ťažko sa zavďačiť..

28.09.2024, 21:53
Hej, zbabelec.
disconsents: Kasafran
none
44

40. clear1 28.09.2024, 21:41

Takže Putin je zbabelec, lebo vedie operáciu mierne, s ohľadom na civilistov. Keby viedol vyhladzovaciu operáciu ála Izrael v Gaze, to by si zase tvrdil, že je horší ako Hitler. Tebe je ťažko sa zavďačiť..

28.09.2024, 21:57
Áno, vedie vojnu veľmi mierne. Na veľmoc to nesvedčí.
none
45

44. Lemmy 28.09.2024, 21:57

Áno, vedie vojnu veľmi mierne. Na veľmoc to nesvedčí.

28.09.2024, 22:05
Humanista, to sa hneď pozná 😁
consents: Kasafran
none
47

44. Lemmy 28.09.2024, 21:57

Áno, vedie vojnu veľmi mierne. Na veľmoc to nesvedčí.

28.09.2024, 22:10
Dnes sa snažia štáty viesť vojnu ako-tak mimo civilov, je to taký spôsob PR, samozrejme že to nejde úplne obmedziť, ale je fakt, že čo získajú usmrtením obyvateľstva? Len strach a nenávisť na území, kam sa chcú dostať...
consents: HIadiny , clear1
none
50

47. Nadja 28.09.2024, 22:10

Dnes sa snažia štáty viesť vojnu ako-tak mimo civilov, je to taký spôsob PR, samozrejme že to nejde úplne obmedziť, ale je fakt, že čo získajú usmrtením obyvateľstva? Len strach a nenávisť na území, kam sa chcú dostať...

29.09.2024, 09:25
Veru, preto Izrael bombarduje iba južnú časť Bejrútu, ktorá je ako vieme vojenskou základňou a tým si získavajú večnú vďaku a lásku moslimského obyvateľstva.
V pásme Gazy všetky vojenské akcie šli mimo civilného obyvateľstva, ale tí civilní barani sa priam pod bomby a strely hádzali Izraelcom.
Aj tu si vyslúžili večné ďakujem, obdiv a naveky priateľstvo.
consents: clear1
41

36. Lemmy 28.09.2024, 21:02

Od času, ako napadli Ukrajinu. Taká veľmoc, a nevie si poradiť s Ukrajinou. Hanba Rusku!!!

28.09.2024, 21:53
(36) Lemmy,
takéto niečo sa môže zrodiť len v hlave typického ochranccu a obrancu banderizmu a sionizmu na Ukrajine - hanba Ti...!!!
43

41. Kasafran 28.09.2024, 21:53

(36) Lemmy,
takéto niečo sa môže zrodiť len v hlave typického ochranccu a obrancu banderizmu a sionizmu na Ukrajine - hanba Ti...!!!

28.09.2024, 21:56
Nemám sa za čo hanbiť. Hanbiť by sa mali najprv Rusi, ktorí napadli Ukrajinu, a nevedia si rady.
disconsents: Kasafran
none
46

43. Lemmy 28.09.2024, 21:56

Nemám sa za čo hanbiť. Hanbiť by sa mali najprv Rusi, ktorí napadli Ukrajinu, a nevedia si rady.

28.09.2024, 22:08
Nevedia si rady? Veď neustále postupujú. Čo chceš? Aby bombardovali plošne ako USA vo Vietname? Ty si humanista jak hovado 🙈
consents: Kasafran
none
48

46. clear1 28.09.2024, 22:08

Nevedia si rady? Veď neustále postupujú. Čo chceš? Aby bombardovali plošne ako USA vo Vietname? Ty si humanista jak hovado 🙈

28.09.2024, 22:19
(46) Clear1,
presne si vystihol Lemmyho "humanizmus", ktorý sa aktívne vyžíva a priam ukája vo vyražďovaní občanov Ukrajiny ruskej národnosti banderovsko-sionistickým režimom...!
49

46. clear1 28.09.2024, 22:08

Nevedia si rady? Veď neustále postupujú. Čo chceš? Aby bombardovali plošne ako USA vo Vietname? Ty si humanista jak hovado 🙈

28.09.2024, 22:37
Čo je to za vojnu, že taká veľmoc si nevie rady s Ukrajinou? Netáraj o humanizme, vo vojne to neplatí.
none
52

49. Lemmy 28.09.2024, 22:37

Čo je to za vojnu, že taká veľmoc si nevie rady s Ukrajinou? Netáraj o humanizme, vo vojne to neplatí.

29.09.2024, 12:57
Prečo by to neplatilo? Čo nevidíš ten rozdiel medzi Rusko-ukrajinskou a Izraelsko-Palestínskou vojnou?
none
53

52. clear1 29.09.2024, 12:57

Prečo by to neplatilo? Čo nevidíš ten rozdiel medzi Rusko-ukrajinskou a Izraelsko-Palestínskou vojnou?

29.09.2024, 13:08
Samozrejme, že je tam rozdiel, skoro nepostrehnuteľný!!!
Jedná sa o jediné písmenko - ch -!!!! Vysetlím.
V jednej vojne vraždia našich.
V druhej vojne vraždia naši.
consents: clear1
55

52. clear1 29.09.2024, 12:57

Prečo by to neplatilo? Čo nevidíš ten rozdiel medzi Rusko-ukrajinskou a Izraelsko-Palestínskou vojnou?

29.09.2024, 15:35
Rusi mali dávno dobyť Ukrajinu, tak je to len na oko.
none
54

29. clear1 28.09.2024, 20:01

Rozum hovorí aj to, že keď NATO dáva ukrajine také množstvo zbraní a munície aké nie je schopné vyrábať, potom má zbraní a munície stále menej a menej. A ak Rusko aj napriek tak obrovskej pomoci postupuje, potom bude postupovať aj keď bude NATO so zvyškami zbraní pomáhať nám. A v takom prípade je rozumnejšie nebojovať.

29.09.2024, 15:33
Práveže NATO je schopné vyrábať, a aj oveľa viac, ibaže nechce, lebo to by muselo zvýšiť výdaje na obranu, a zatiaľ to nie je potrebné... ved načo zvyšovať výdaje ked aj tieto výdaje na Rusa bohato stačia ?
A k tej obrovskej pomoci, hmmm, tých 3000 shells denne čo im pošleme, to je tá obrovská pomoc ? 1/100 toho čo Západ vypálil počas ww2
none
56

54. tomas12345 29.09.2024, 15:33

Práveže NATO je schopné vyrábať, a aj oveľa viac, ibaže nechce, lebo to by muselo zvýšiť výdaje na obranu, a zatiaľ to nie je potrebné... ved načo zvyšovať výdaje ked aj tieto výdaje na Rusa bohato stačia ?
A k tej obrovskej pomoci, hmmm, tých 3000 shells denne čo im pošleme, to je tá obrovská pomoc ? 1/100 toho čo Západ vypálil počas ww2

29.09.2024, 15:44
Tomáško.
Ako to myslíš? Jedna stotina z toho, čo západ vypálil počas 2SV?
Alebo jedna stotina z toho, čo západ vypálil každý deň počas 2SV?

Nuž musela byť tá Európa poriadne rozstrieľaná, keď ešte k tomu pripočítame aj štáty nie západné, napr. ZSSR, Juhoslávia, Rumunsko, Maďarsko....
57

56. HIadiny 29.09.2024, 15:44

Tomáško.
Ako to myslíš? Jedna stotina z toho, čo západ vypálil počas 2SV?
Alebo jedna stotina z toho, čo západ vypálil každý deň počas 2SV?

Nuž musela byť tá Európa poriadne rozstrieľaná, keď ešte k tomu pripočítame aj štáty nie západné, napr. ZSSR, Juhoslávia, Rumunsko, Maďarsko....

29.09.2024, 18:15
Ano, 3000 shells denne, je 1/100 denného vypálenia Západu počas ww2
none
59

57. tomas12345 29.09.2024, 18:15

Ano, 3000 shells denne, je 1/100 denného vypálenia Západu počas ww2

29.09.2024, 19:00
Tomáško podľa teba UA vystrelí na Rusov 3 000 granátov denne?
Koľko Rusov potom denne zabijú/skaličia? Aká je "účinnosť" 100 granátov? Aká suma v dolaroch sa musí vynaložiť, aby zabili/ťažko zranili jedného Rusa?
60

59. HIadiny 29.09.2024, 19:00

Tomáško podľa teba UA vystrelí na Rusov 3 000 granátov denne?
Koľko Rusov potom denne zabijú/skaličia? Aká je "účinnosť" 100 granátov? Aká suma v dolaroch sa musí vynaložiť, aby zabili/ťažko zranili jedného Rusa?

29.09.2024, 19:01
Je to 1488 dolárov na jedného Rusa.
none
62

60. Milaníčko 29.09.2024, 19:01

Je to 1488 dolárov na jedného Rusa.

29.09.2024, 19:20
Nie, nie, nie.
Musí to byť podstatne viac pozri:
link
Dajme tomu, že je to tých 100 miliónov.
Údajne už Rus má straty niečo cez 500 000 vojakov, bojuje sa už viac ako 945 dní tak si to vynásob a potom vydeľ. Ja to skúsim:
945 000 000 000 : 500 000 = 1 890 000 na jedného.

63

62. HIadiny 29.09.2024, 19:20

Nie, nie, nie.
Musí to byť podstatne viac pozri:
https://www.google.com/search?q=ko%C4%BEko+stoj%C3%AD+mesa%C4%8Dne+vojna+na+Ukrajine&oq=ko%C4%BEko+stoj%C3%AD+mesa%C4%8Dne+vojna+na+Ukrajine&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRifBTIHCAIQIRifBTIHCAMQIRifBTIHCAQQIRifBTIHCAUQIRifBTIHCAYQIRifBTIHCAcQIRifBTIHCAgQIRifBTIHCAkQIRifBdIBCjEzMTQ1ajBqMTWoAgmwAgE&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Dajme tomu, že je to tých 100 miliónov.
Údajne už Rus má straty niečo cez 500 000 vojakov, bojuje sa už viac ...

29.09.2024, 19:27
Asi som sa niekde pomýlil.
Ak rátam tak, že Údajne padlo 500 000 Rusov povedzme za 1000 dní, Tak za deň padlo 500.
A potom denný náklad na vojnu je 100 000 000 : 500 = 200 000. dolarov na jedného-
Hore som dal jednu nulu za 945 xxxxx viac.
Mea culpa.
consents: Milaníčko
64

63. HIadiny 29.09.2024, 19:27

Asi som sa niekde pomýlil.
Ak rátam tak, že Údajne padlo 500 000 Rusov povedzme za 1000 dní, Tak za deň padlo 500.
A potom denný náklad na vojnu je 100 000 000 : 500 = 200 000. dolarov na jedného-
Hore som dal jednu nulu za 945 xxxxx viac.
Mea culpa.

29.09.2024, 19:29
Tak to už je iné kafe.
consents: HIadiny
none
65

64. Milaníčko 29.09.2024, 19:29

Tak to už je iné kafe.

29.09.2024, 19:33
A čo na to Vratko? 😏
66

65. HIadiny 29.09.2024, 19:33

A čo na to Vratko? 😏

29.09.2024, 19:34
Vratko sa vrátil za volant lietadla.
none
68

59. HIadiny 29.09.2024, 19:00

Tomáško podľa teba UA vystrelí na Rusov 3 000 granátov denne?
Koľko Rusov potom denne zabijú/skaličia? Aká je "účinnosť" 100 granátov? Aká suma v dolaroch sa musí vynaložiť, aby zabili/ťažko zranili jedného Rusa?

29.09.2024, 19:49
To nie je podla mna, to sú oficiálne dáta... tu sa dokonca píše že UA išla nadol z 10 tisíc na 2 tisíc shells denne
link
To bolo však ešte v marci tohto roka, potom sa jej palba zvýšila, takže nech 4000 shells denne....
_____________
Minule som to počítal na základe presnosti ruskeho delostrelectva, a dospel som k záveru že pravdepodobnosť že granát zasiahne zákop je asi 1/60. Ciže z 3000 granátov zasiahne uličku zákopu asi 50 z nich. ak delostrelectvo robí 50% Strát nepriatela, tak rus straty možu byť okolo 100 tisíc.
none
58

54. tomas12345 29.09.2024, 15:33

Práveže NATO je schopné vyrábať, a aj oveľa viac, ibaže nechce, lebo to by muselo zvýšiť výdaje na obranu, a zatiaľ to nie je potrebné... ved načo zvyšovať výdaje ked aj tieto výdaje na Rusa bohato stačia ?
A k tej obrovskej pomoci, hmmm, tých 3000 shells denne čo im pošleme, to je tá obrovská pomoc ? 1/100 toho čo Západ vypálil počas ww2

29.09.2024, 18:47
"Práveže NATO je schopné vyrábať, a aj oveľa viac, ibaže nechce, lebo to by muselo zvýšiť výdaje na obranu, a zatiaľ to nie je potrebné..."

Prečo potom nechávajú ukrajinu krvácať? Veď stále tvrdia, že jej budú pomáhať, citujem: "... kým to bude potrebné."
Z toho predsa vyplýva, že potrebné to už je, nie?
none
61

58. clear1 29.09.2024, 18:47

"Práveže NATO je schopné vyrábať, a aj oveľa viac, ibaže nechce, lebo to by muselo zvýšiť výdaje na obranu, a zatiaľ to nie je potrebné..."

Prečo potom nechávajú ukrajinu krvácať? Veď stále tvrdia, že jej budú pomáhať, citujem: "... kým to bude potrebné."
Z toho predsa vyplýva, že potrebné to už je, nie?

29.09.2024, 19:03
Nuž veď pomáhajú, tak aby UA nevyhrala hneď, ale pomaly pomaličky tlačila Rusa smerom na východ.
Ešte sa doladí v Pentagóne plán víťazstva a bude sa bojovať ďalšie 3 roky.
consents: clear1
67

58. clear1 29.09.2024, 18:47

"Práveže NATO je schopné vyrábať, a aj oveľa viac, ibaže nechce, lebo to by muselo zvýšiť výdaje na obranu, a zatiaľ to nie je potrebné..."

Prečo potom nechávajú ukrajinu krvácať? Veď stále tvrdia, že jej budú pomáhať, citujem: "... kým to bude potrebné."
Z toho predsa vyplýva, že potrebné to už je, nie?

29.09.2024, 19:41
Taktika NATO je aby ovca zostala celá a vlk bol sýty. A to sa presne deje. Ovca je stále celá a vlk sýty. Rusko ročne dobyje pár osád navyše a je spokojné. Ukrajinu je tiež celá, síce príde o pár osád, ale čo tam potom ked má dalších 400 tisíc km2 územia.
none
69

67. tomas12345 29.09.2024, 19:41

Taktika NATO je aby ovca zostala celá a vlk bol sýty. A to sa presne deje. Ovca je stále celá a vlk sýty. Rusko ročne dobyje pár osád navyše a je spokojné. Ukrajinu je tiež celá, síce príde o pár osád, ale čo tam potom ked má dalších 400 tisíc km2 územia.

29.09.2024, 21:02
Len Ti pripomeniem taktiku NATO, citujem niekoľkých vysokopostavených západných politikov: "Rusko musí byť porazené na bojovom poli."

Nejako im táto taktika nevychádza..
consents: Kasafran
none
70

69. clear1 29.09.2024, 21:02

Len Ti pripomeniem taktiku NATO, citujem niekoľkých vysokopostavených západných politikov: "Rusko musí byť porazené na bojovom poli."

Nejako im táto taktika nevychádza..

29.09.2024, 21:05
Celá tá vojna na Ukrajine je čudná. Rusko je veľmoc, a takto hazarduje so životmi vojakov.
none
71

69. clear1 29.09.2024, 21:02

Len Ti pripomeniem taktiku NATO, citujem niekoľkých vysokopostavených západných politikov: "Rusko musí byť porazené na bojovom poli."

Nejako im táto taktika nevychádza..

29.09.2024, 21:06
@clear1 Podľa teba o čo ide Rusku v tej vojne na Ukrajine?
none
72

71. Lemmy 29.09.2024, 21:06

@clear1 Podľa teba o čo ide Rusku v tej vojne na Ukrajine?

29.09.2024, 21:58
Veď to Putin povedal už niekoľkokrát, dokonca ešte pred začiatkom SVO.
1. Demilitarizácia
2. Denacifikácia
3. Neutralita
4. Uznanie straty Krymu, DLR, LLR.... a najnovšie aj niekoľkých ďalších území.

Samozrejme každá ďalšia ponuka bude už len horšia, a keď ukrajina nepochopí že ju západ len využíva na svoje zištné ciele, skončí to kapituláciou a úplným zničením ukrajiny.

Koľkokrát to ešte potrebuješ čítať?
consents: Kasafran
none
73

72. clear1 29.09.2024, 21:58

Veď to Putin povedal už niekoľkokrát, dokonca ešte pred začiatkom SVO.
1. Demilitarizácia
2. Denacifikácia
3. Neutralita
4. Uznanie straty Krymu, DLR, LLR.... a najnovšie aj niekoľkých ďalších území.

Samozrejme každá ďalšia ponuka bude už len horšia, a keď ukrajina nepochopí že ju západ len využíva na svoje zištné ciele, skončí to kapituláciou a úplným zničením ukrajiny.

Koľkokrát to ešte potrebuješ čítať?

29.09.2024, 22:04
Neverím ti.
none
74

73. Lemmy 29.09.2024, 22:04

Neverím ti.

29.09.2024, 22:08
Nejako to prežijem
consents: Kasafran
none
15

5. Kasafran 27.09.2024, 22:04

(4) Tomáško,
treba si uvedomiť, že banderovsko-sionisticko-chazarská vláda Ukrajiny všestranne provokuje Rusko, aby sa tak stalo...!
Praješ si to aj Ty...?

28.09.2024, 12:41
Veď Tomáš chce niečo úplne iné, než ty tu trepeš bludy: banderovsko-sionisticko-chazarská vláda.
none
16

1. Kasafran 27.09.2024, 18:59

Europarlament vyzval štáty EÚ, aby povolili Kyjevu raketami útočiť na Rusko. Americká demokracia skončila, nastupuje fašizmus a možno aj občianska vojna... Martin Bago 23. septembra 2024 https://www.dennikvv.sk/komentare/europarlament-vyzval-staty-eu-aby-povolili-kyjevu-raketami-utocit-na-rusko-americka-demokracia-skoncila-nastupuje-fasizmus-a-mozno-aj-obcianska-vojna/

28.09.2024, 12:43
Občiansku vojnu v malom už tu máme dlho. Takí Bago, Kasafran, TvojOponent, omega… vediete zákopovú vojnu proti demokracii a politickej kultúre.
consents: kntsz
👍: tomas12345
none
18

16. Lemmy 28.09.2024, 12:43

Občiansku vojnu v malom už tu máme dlho. Takí Bago, Kasafran, TvojOponent, omega… vediete zákopovú vojnu proti demokracii a politickej kultúre.

28.09.2024, 12:45
Ale veľmi sa im darí šíriť rusofíliu.... ved už aj v Cesku Babiš vyhral volby.... dalšia proruská bábka
none
23

18. tomas12345 28.09.2024, 12:45

Ale veľmi sa im darí šíriť rusofíliu.... ved už aj v Cesku Babiš vyhral volby.... dalšia proruská bábka

28.09.2024, 13:01
Ano. A iným zasa rusofobiu: "Rus napadne všetko čo može."...
consents: Kasafran , clear1
none
25

23. Nadja 28.09.2024, 13:01

Ano. A iným zasa rusofobiu: "Rus napadne všetko čo može."...

28.09.2024, 13:19
to je aj pravda, čo može to napadne, inak by nenapadol Ukrajinu....
disconsents: Kasafran
none
27

25. tomas12345 28.09.2024, 13:19

to je aj pravda, čo može to napadne, inak by nenapadol Ukrajinu....

28.09.2024, 13:22
Správne, keby mohol, tak by napadol tiež Pásmo Gazy, Libanon, Irán. A tiež aj Líbyu, Sýriu, Irak, Srbsko.... ale to nemôže, preto nenapadne a keď tak iba tak nenápadne. 🤪
consents: clear1 , Kasafran
👍: tomas12345 , era
31

27. HIadiny 28.09.2024, 13:22

Správne, keby mohol, tak by napadol tiež Pásmo Gazy, Libanon, Irán. A tiež aj Líbyu, Sýriu, Irak, Srbsko.... ale to nemôže, preto nenapadne a keď tak iba tak nenápadne. 🤪

28.09.2024, 20:22
Myslím že nepochopil 😁
consents: Kasafran , HIadiny
none
51

31. clear1 28.09.2024, 20:22

Myslím že nepochopil 😁

29.09.2024, 09:33
Ale pochopil, tak po svojom.
Sa snažím maskovať jed na mojich šípoch, lebo Jethro ma odhalil.
28

23. Nadja 28.09.2024, 13:01

Ano. A iným zasa rusofobiu: "Rus napadne všetko čo može."...

28.09.2024, 13:32
(23) Nadjenka,
nielen u nášho Tomáška, ale aj u ďaľších dvoch účastníkov Lipky je rusofóbia a sionofília na dennom poriadku...
created by dzI/O 2015 - 2025 size : 269 225 B generated in : 0.236 s this site needs to use cookies, to work properly... version : 1.07 ( 1.9.2025 21:30 ) themes displays : 35 383 581 x unique displays : 4 361 105 x ip address : 18.97.14.82
dzI/O's epoch
some ad
share this page
statistics
TOPlist
support
become a volunatary donater of the page, every your financial donation will help to grow it...
please, support creator
by bank transfer
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
by PayPal
by Viamo
none
by Donater
none
by sending bitcoins
none