pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Lipka diskusné fórum
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
základné info
príspevkov 7 |
zobrazení 5 831 |
unikátne 1 109 |
tému vytvoril(a) 16.8.2018 22:43 Fénix
|
5
|
|
4. Lemmy 16.08.2018, 23:11
Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni…
Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.
▲
17.08.2018, 15:21
|
Pozri sa na to takto. Biele je napoleonské Francúzsko a čierne je Rusko. Biele je hitlerovské Nemecko a čierne je Rusko. Biele je NATO a čierne je Rusko. Bieli si z nejakého dôvodu myslia, že majú navrch, ale ťažiskom hry vždy hýbu čierni.
|
|
|
ako odpoveď na :
4
|
|
1. Fénix 16.08.2018, 22:43
Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd. Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty. Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepr...
▲
16.08.2018, 23:11
|
Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni…
Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.
|
|
|
ako odpoveď na :
1
|
Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd.
Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty.
Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepriateľa s konečnou likvidáciou. V prípade pešcov môže byť na konci povýšenie. V prípade kráľa sa počíta aj hrozba matu.
Tretia fáza algoritmu je o nátlaku na súpera. Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni, čiže ťažisko hry je na čiernych figúrach, čím sa vyvažuje nevýhoda čiernych. Je to o blokovaní bezpečných možností pre figúry súpera a vytváraní bezpečných možností pre svoje figúry.
Okrem toho sa špeciálne zohľadňujú hodnoty stĺpcov a radov, na ktorých stoja pešci. Systém je jednoduchý, len je ťažké ho použiť v hre, kde ide o čas, stres a únavu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 85 167 B
vygenerované za : 0.359 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 22 558 620 x
jedinečné zobrazenia : 2 546 915 x
ip adresa : 13.58.252.8
|
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
za mesiac 2024 / 5, podporovatelia na reklame naklikali 1,28 € (13 klikov), z toho dnes 0,00 € (0 klikov), ďakujem...
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu: Dziak Maroš, Ing.
banka: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 811 06 Bratislava 1
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poštou
Ing. Maroš Dziak Budovateľská 67 075 01 Trebišov Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel
facebook
MaDzi
Lipka
Help
Zmysel života
Kniha života
Documentor
Univerozum
zdieľaj túto stránku
|