for correct function of this site, i need to use cookies...
move to top

you are here : 

main page  /  other  /  theme

Zdroj proteínov pre diabetika.

entries
133
shows
795
uniques
51
theme was created 1.8.2023 16:40 by Enter
1
01.08.2023, 16:40
Jednoznačne varené hovädzie mäso v tlakovom hrnci.

100g = 25g bielkovín, 0,37g sacharidov, 8g tukov.
2

1. Enter 01.08.2023, 16:40

Jednoznačne varené hovädzie mäso v tlakovom hrnci. 100g = 25g bielkovín, 0,37g sacharidov, 8g tukov.

02.08.2023, 10:38
Diabetikom na fóre:
Neriaďte sa radami tohto človeka. Problém diabetu je oveľa komplexnejší ako len nízky glykemický index a prítomnosť/neprítomnosť sacharidov.
consents: Lemmy , era , Milaníčko
none
3

2. clear1 02.08.2023, 10:38

Diabetikom na fóre:
Neriaďte sa radami tohto človeka. Problém diabetu je oveľa komplexnejší ako len nízky glykemický index a prítomnosť/neprítomnosť sacharidov.

02.08.2023, 11:12
Ja sa jeho radami neriadim. Hovädzie mäso? Ťažko. Je drahé.
consents: clear1
none
4

3. Lemmy 02.08.2023, 11:12

Ja sa jeho radami neriadim. Hovädzie mäso? Ťažko. Je drahé.

02.08.2023, 11:24
Mne v poslednom čase ani mäso nechutí 😉
👍: peter67
none
7

4. EnaXnaY 02.08.2023, 11:24

Mne v poslednom čase ani mäso nechutí 😉

02.08.2023, 12:14
Asi sa meníš na medveda.
👍: era
5

2. clear1 02.08.2023, 10:38

Diabetikom na fóre:
Neriaďte sa radami tohto človeka. Problém diabetu je oveľa komplexnejší ako len nízky glykemický index a prítomnosť/neprítomnosť sacharidov.

02.08.2023, 11:48
Čo to má spoločné s vareným hovädzím mäsom? Zisti si jeho glykemický index. Organizmus potrebuje celý ten komplex proteínov, ktorý obsahuje práve hovädzie mäso. Ak nevieš, ako ľudský organizmus potrebuje a využíva proteíny, choď si zopakovať 2 stupeň ZŠ.
6

2. clear1 02.08.2023, 10:38

Diabetikom na fóre:
Neriaďte sa radami tohto človeka. Problém diabetu je oveľa komplexnejší ako len nízky glykemický index a prítomnosť/neprítomnosť sacharidov.

02.08.2023, 11:49
O probléme diabetu vieš kulové. (Ako všetko o všetkom).
9

6. Enter 02.08.2023, 11:49

O probléme diabetu vieš kulové. (Ako všetko o všetkom).

02.08.2023, 12:24
Bežkaj si naštudovať čo je to stévia
none
10

9. clear1 02.08.2023, 12:24

Bežkaj si naštudovať čo je to stévia

02.08.2023, 12:26
Kuš!!!! Pobežal je kapitánom reprezentácie, čo včera Kanade nasúkala 4 goly!!!
13

9. clear1 02.08.2023, 12:24

Bežkaj si naštudovať čo je to stévia

02.08.2023, 13:59
Argumentačný klam Falošná stopa (red herring) ti ide dobre. link Čiže nevieš nič o varenom hovädzom mäse.
14

13. Enter 02.08.2023, 13:59

Argumentačný klam Falošná stopa (red herring) ti ide dobre. https://sk.wikipedia.org/wiki/Logick%C3%BD_klam Čiže nevieš nič o varenom hovädzom mäse.

02.08.2023, 17:05
Nazvi si to ako chceš, pri tej stévii si pohorel. Nevedel si čo to vlastne je, ale to Ti nebránilo viesť o tom debatu a mudrovať

K tomu mäsu: Ešte raz Ti dávam do pozornosti fakt, že som certifikovaný fitness tréner lll. stupňa s 35-ročnými vlastnými skúsenosťami s rôznymi diétami a s tomu zodpovedajúcimi vedomosťami. Ak vieš o vplyve hovädzieho mäsa na ľudské zdravie niečo čo ja neviem, som samé ucho!! 😁
none
15

14. clear1 02.08.2023, 17:05

Nazvi si to ako chceš, pri tej stévii si pohorel. Nevedel si čo to vlastne je, ale to Ti nebránilo viesť o tom debatu a mudrovať

K tomu mäsu: Ešte raz Ti dávam do pozornosti fakt, že som certifikovaný fitness tréner lll. stupňa s 35-ročnými vlastnými skúsenosťami s rôznymi diétami a s tomu zodpovedajúcimi vedomosťami. Ak vieš o vplyve hovädzieho mäsa na ľudské zdravie niečo čo ja neviem, som samé ucho!! 😁

02.08.2023, 17:24
Si len certifikovaný ozembuch. O výžive nevieš nič. Chvastať sa môžeš od rána do večera. Nevieš nič o varenom hovädzom mäse čím si dokázal, že nevieš nič ani len o základoch výživy. ....Ale klamstvá sťa by ruskému tatarovi ti idú a išli vždy dobre.
16

14. clear1 02.08.2023, 17:05

Nazvi si to ako chceš, pri tej stévii si pohorel. Nevedel si čo to vlastne je, ale to Ti nebránilo viesť o tom debatu a mudrovať

K tomu mäsu: Ešte raz Ti dávam do pozornosti fakt, že som certifikovaný fitness tréner lll. stupňa s 35-ročnými vlastnými skúsenosťami s rôznymi diétami a s tomu zodpovedajúcimi vedomosťami. Ak vieš o vplyve hovädzieho mäsa na ľudské zdravie niečo čo ja neviem, som samé ucho!! 😁

02.08.2023, 17:29
Ak vieš o vplyve hovädzieho mäsa na ľudské zdravie niečo čo ja neviem, som samé ucho!!

Ty žiadne ucho nemáš, len šírenie hoaxov a lží. Nikdy nepočúvaš, čo ti kto hovorí. Vplyv hovädzieho mäsa na výživu ľudského organizmu vyplýva z jeho zloženia. Keby si nebol slepý, prečítal by si si aspoň príspevok 1. Keďže si nepochopil ani len to, nemá zmysel s tebou rozoberať detaily typu "obsah aminokyselín".
17

16. Enter 02.08.2023, 17:29

Ak vieš o vplyve hovädzieho mäsa na ľudské zdravie niečo čo ja neviem, som samé ucho!!

Ty žiadne ucho nemáš, len šírenie hoaxov a lží. Nikdy nepočúvaš, čo ti kto hovorí. Vplyv hovädzieho mäsa na výživu ľudského organizmu vyplýva z jeho zloženia. Keby si nebol slepý, prečítal by si si aspoň príspevok 1. Keďže si nepochopil ani len to, nemá zmysel s tebou rozoberať detaily typu "obsah aminokyselín".

02.08.2023, 18:11
Práve o aminokyselinách by si mi niečo mohol. Ako je na tom hovädzie v porovnaní trebárs s vajíčkom? Alebo srvátkou? No daj , pozrieme sa na Tvoje vedomosti
none
18

17. clear1 02.08.2023, 18:11

Práve o aminokyselinách by si mi niečo mohol. Ako je na tom hovädzie v porovnaní trebárs s vajíčkom? Alebo srvátkou? No daj , pozrieme sa na Tvoje vedomosti

02.08.2023, 18:24
Hovädzie mäso je jedným z hlavných zdrojov živočíšnej potravy, ktorý poskytuje vysokokvalitné bielkoviny a základné živiny vrátane esenciálnych aminokyselín, nenasýtených mastných kyselín, minerálov a vitamínov na ľudskú spotrebu. link

Veda proti ozembuchovi.
19

18. Enter 02.08.2023, 18:24

Hovädzie mäso je jedným z hlavných zdrojov živočíšnej potravy, ktorý poskytuje vysokokvalitné bielkoviny a základné živiny vrátane esenciálnych aminokyselín, nenasýtených mastných kyselín, minerálov a vitamínov na ľudskú spotrebu. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0309174016301024?via%3Dihub

Veda proti ozembuchovi.

02.08.2023, 18:27
Práve si sa dozvedel, čo sú napr. esenciálne aminokyseliny. Samozrejme, že budeš hrať divadlo. Nie je problém, aby si si to vygooglil. Ale esenciálky nie sú všetko, čo je na varenom hovädzom mäse to zaujímavé....
20

19. Enter 02.08.2023, 18:27

Práve si sa dozvedel, čo sú napr. esenciálne aminokyseliny. Samozrejme, že budeš hrať divadlo. Nie je problém, aby si si to vygooglil. Ale esenciálky nie sú všetko, čo je na varenom hovädzom mäse to zaujímavé....

02.08.2023, 19:18
Fotón, prvé články o aminokyselinách som čítal ešte za socializmu 😁

Ja keď si robím jedlo, už ani neriešim čo v akom množstve v ňom má byť, automaticky urobím jedlo s kompletným spektrom aminokyselín, a dokonca v presnom pomere tak, aby limitná aminokyselina nič nelimitovala. Kedysi som automaticky robil jedlo ešte aj tak, že obsahovalo 30g bielkovín. Teraz toto už neriešim.

Takže ak mi chceš povedať niečo nové, budeš sa musieť posnažiť trochu viac
none
21

20. clear1 02.08.2023, 19:18

Fotón, prvé články o aminokyselinách som čítal ešte za socializmu 😁

Ja keď si robím jedlo, už ani neriešim čo v akom množstve v ňom má byť, automaticky urobím jedlo s kompletným spektrom aminokyselín, a dokonca v presnom pomere tak, aby limitná aminokyselina nič nelimitovala. Kedysi som automaticky robil jedlo ešte aj tak, že obsahovalo 30g bielkovín. Teraz toto už neriešim.

Takže ak mi chceš povedať niečo nové, budeš sa musieť posnažiť trochu viac

02.08.2023, 19:20
Fotón by ti dal najradšej recept na cyankáli.
none
23

21. Milaníčko 02.08.2023, 19:20

Fotón by ti dal najradšej recept na cyankáli.

02.08.2023, 19:26
Nestačí ti sedmička 72% tatratea na X?
24

23. Enter 02.08.2023, 19:26

Nestačí ti sedmička 72% tatratea na X?

02.08.2023, 19:28
Uvar mi cyankáli natvrdo, kujééééééééééééééééém.
none
25

24. Milaníčko 02.08.2023, 19:28

Uvar mi cyankáli natvrdo, kujééééééééééééééééém.

02.08.2023, 19:29
Som nepriateľ liekov a drog....
28

25. Enter 02.08.2023, 19:29

Som nepriateľ liekov a drog....

02.08.2023, 19:31
Ale tvoje príspevky vypovedajú o inom !!!!!!!! 🤡😩🥦🥦🥦🥦🥦🤡
consents: clear1
👍: peter67
none
29

24. Milaníčko 02.08.2023, 19:28

Uvar mi cyankáli natvrdo, kujééééééééééééééééém.

02.08.2023, 19:32
Vidíš ho nepriateľa liekov a drog? Ale jak fnukal, že je celý dopichaný, nepriateľ......
consents: Milaníčko
30

29. peter67 02.08.2023, 19:32

Vidíš ho nepriateľa liekov a drog? Ale jak fnukal, že je celý dopichaný, nepriateľ......

02.08.2023, 19:33
Je dogabaný celý. 😛😛😛😛😛
consents: peter67
none
22

20. clear1 02.08.2023, 19:18

Fotón, prvé články o aminokyselinách som čítal ešte za socializmu 😁

Ja keď si robím jedlo, už ani neriešim čo v akom množstve v ňom má byť, automaticky urobím jedlo s kompletným spektrom aminokyselín, a dokonca v presnom pomere tak, aby limitná aminokyselina nič nelimitovala. Kedysi som automaticky robil jedlo ešte aj tak, že obsahovalo 30g bielkovín. Teraz toto už neriešim.

Takže ak mi chceš povedať niečo nové, budeš sa musieť posnažiť trochu viac

02.08.2023, 19:24
Za socializmu si len uviazol v pasci bludov, ktoré nemali s vedeckým výskumom nič spoločné. Hovädzie varené (nie pečené na olejoch) obsahuje výživový komplet. Pre akýkoľvek druh diéty vrátane pečeňovej diéty. Samozrejme v kombinácii s bohatým a pestrým zeleninovým mixom.
26

22. Enter 02.08.2023, 19:24

Za socializmu si len uviazol v pasci bludov, ktoré nemali s vedeckým výskumom nič spoločné. Hovädzie varené (nie pečené na olejoch) obsahuje výživový komplet. Pre akýkoľvek druh diéty vrátane pečeňovej diéty. Samozrejme v kombinácii s bohatým a pestrým zeleninovým mixom.

02.08.2023, 19:29
Skutočne? Naštuduj si pojem "Biologická hodnota bielkovín".

Vedel si napríklad, že keď v jednom jedle prijmeš fazuľu s kukuricou, dostaneš vyššiu biologickú hodnotu bielkoviny (lepší vzájomný pomer aminokyselín) ako má to Tvoje hovädzie mäso?
none
31

26. clear1 02.08.2023, 19:29

Skutočne? Naštuduj si pojem "Biologická hodnota bielkovín".

Vedel si napríklad, že keď v jednom jedle prijmeš fazuľu s kukuricou, dostaneš vyššiu biologickú hodnotu bielkoviny (lepší vzájomný pomer aminokyselín) ako má to Tvoje hovädzie mäso?

02.08.2023, 19:34
Biologická hodnota vareného hovädzieho je na najvyšších priečkach.

Rastlinné proteíny nemajú tak vysokú hodnotu, ako živočíšne. Hovädzie varené v tomto smere vyniká dosť vysoko.

Z rastlinných proteínov je na tom celkom dobre sója. Ale na Hovädzinu sa nechytá. ....Ešte tu máme ryba, ako morský vlk, pstruh, losos, tuniak... O tom môžeme diskutovať.
32

31. Enter 02.08.2023, 19:34

Biologická hodnota vareného hovädzieho je na najvyšších priečkach.

Rastlinné proteíny nemajú tak vysokú hodnotu, ako živočíšne. Hovädzie varené v tomto smere vyniká dosť vysoko.

Z rastlinných proteínov je na tom celkom dobre sója. Ale na Hovädzinu sa nechytá. ....Ešte tu máme ryba, ako morský vlk, pstruh, losos, tuniak... O tom môžeme diskutovať.

02.08.2023, 19:36
Ale je rozdiel, či je to hovädo chované u nás, alebo na ukravine !!!!!!!!!
none
42

31. Enter 02.08.2023, 19:34

Biologická hodnota vareného hovädzieho je na najvyšších priečkach.

Rastlinné proteíny nemajú tak vysokú hodnotu, ako živočíšne. Hovädzie varené v tomto smere vyniká dosť vysoko.

Z rastlinných proteínov je na tom celkom dobre sója. Ale na Hovädzinu sa nechytá. ....Ešte tu máme ryba, ako morský vlk, pstruh, losos, tuniak... O tom môžeme diskutovať.

02.08.2023, 20:02
O čom s Tebou diskutovať?
Biologická hodnota bielkoviny z hovädzieho mäsa je okolo 96, čo je veľmi slušné. Vajíčko má 100.
A biologická hodnota bielkoviny v jedle ktoré obsahuje fazuľu a kukuricu je 101.

Študuj jelito..
none
43

42. clear1 02.08.2023, 20:02

O čom s Tebou diskutovať?
Biologická hodnota bielkoviny z hovädzieho mäsa je okolo 96, čo je veľmi slušné. Vajíčko má 100.
A biologická hodnota bielkoviny v jedle ktoré obsahuje fazuľu a kukuricu je 101.

Študuj jelito..

02.08.2023, 20:08
Vajíčko je samozrejme tiež veľmi dobrý zdroj. Ale máš tam v žĺtku veľa nasýtených mastných kyselín.

Keď sa budeš stravovať len na fazuli a kukurici, tak zomrieš. Hádaj prečo.
44

43. Enter 02.08.2023, 20:08

Vajíčko je samozrejme tiež veľmi dobrý zdroj. Ale máš tam v žĺtku veľa nasýtených mastných kyselín.

Keď sa budeš stravovať len na fazuli a kukurici, tak zomrieš. Hádaj prečo.

02.08.2023, 20:10
Ale je rozdiel, či je to kuriatko chované u nás, alebo na ukravine !!!
none
45

44. Milaníčko 02.08.2023, 20:10

Ale je rozdiel, či je to kuriatko chované u nás, alebo na ukravine !!!

02.08.2023, 20:11
Aj keby bolo chované na Marse, na tom nezáleží....
46

45. Enter 02.08.2023, 20:11

Aj keby bolo chované na Marse, na tom nezáleží....

02.08.2023, 20:12
Najlepšie je americké chované v klietke, tie serú very big best jajcáááááááááááá 😱😱😱😱
none
47

43. Enter 02.08.2023, 20:08

Vajíčko je samozrejme tiež veľmi dobrý zdroj. Ale máš tam v žĺtku veľa nasýtených mastných kyselín.

Keď sa budeš stravovať len na fazuli a kukurici, tak zomrieš. Hádaj prečo.

02.08.2023, 20:38
Akože keď budeš jesť len hovädzie mäso tak nezomrieš? Či čo si tým chcel povedať? 😅

Možností ako čo sa týka aminospektra plnohodnotne nahradiť mäso je množstvo.
Sleduj. Biologická hodnota:
Vajíčko + zemiaky vyše 130
Vajíčko + mlieko vyše 120
Mlieko + pšenica vyše 100 (pričom samotné mlieko má okolo 80 - 90, a pšenica len úbohých cca 60. Takto vzájomnými kombináciami dokážeš v každom jedle vytvoriť plnohodnotné (dokonca lepšie ako má hovädzie mäso) aminospektrum. A je to bez negatívnych dopadov konzumácie hovädzieho mäsa..
Čo sa týka všetkých ostatných prospešných látok obsiahnutých v mäse, sú plne nahraditeľné rastlinnou stravou. (Okrem kreatínu, zatiaľ som nepočul, že by ho obsahovala nejaká rastlina. Ale ten pre bežného človeka ani nieje potrebný).
none
48

47. clear1 02.08.2023, 20:38

Akože keď budeš jesť len hovädzie mäso tak nezomrieš? Či čo si tým chcel povedať? 😅

Možností ako čo sa týka aminospektra plnohodnotne nahradiť mäso je množstvo.
Sleduj. Biologická hodnota:
Vajíčko + zemiaky vyše 130
Vajíčko + mlieko vyše 120
Mlieko + pšenica vyše 100 (pričom samotné mlieko má okolo 80 - 90, a pšenica len úbohých cca 60. Takto vzájomnými kombináciami dokážeš v každom jedle vytvoriť plnohodnotné (dokonca lepšie ako má hovädzie mäso) aminospektrum. A je to bez n...

03.08.2023, 06:40
Si včera spadol z jahody? Vajce obsahuje 18 AK, čiže 2 chýbajú.

Zemiaky obsahujú sacharidy nebezpečné pre diabetika.

Mlieko obsahuje nasýtené tuky + rakovinotvorné látky. GF-1 je hormón, ktorý sa v mlieku prirodzene nachádza a jeho úlohou je podporiť rast mladého organizmu. IGF-1 sa v organizme stará o podporu rastu a delenia buniek, bohužiaľ môže podporiť aj rast tých rakovinových. Čím je ho teda v mlieku viac, tým horšie. Muži s vysokou hladinou IGF-1 v krvi (ktorá korelovala aj s vysokou spotrebou mlieka) majú asi 4-krát vyššie riziko rakoviny prostaty oproti tým s nižšou hladinou.

Naproti tomu hovädzie varené žiadne rastové faktory neobsahuje. Sacharidov len 0,37g/100g a nenasýtených (zdravých) tukov 9g/100g.

Ty si skrátka iba zamrzol v socializme a dodnes si ten odkaz vymytého mozgu vlečieš so sebou.
49

48. Enter 03.08.2023, 06:40

Si včera spadol z jahody? Vajce obsahuje 18 AK, čiže 2 chýbajú.

Zemiaky obsahujú sacharidy nebezpečné pre diabetika.

Mlieko obsahuje nasýtené tuky + rakovinotvorné látky. GF-1 je hormón, ktorý sa v mlieku prirodzene nachádza a jeho úlohou je podporiť rast mladého organizmu. IGF-1 sa v organizme stará o podporu rastu a delenia buniek, bohužiaľ môže podporiť aj rast tých rakovinových. Čím je ho teda v mlieku viac, tým horšie. Muži s vysokou hladinou IGF-1 v krvi (ktorá korelovala a...

03.08.2023, 07:13
Keď jem jaternice, tak ku kyslej kapuste si dám len 1/2 zemiakov, čiže o polovicu menej zemiakov než kapusty.
none
50

49. Lemmy 03.08.2023, 07:13

Keď jem jaternice, tak ku kyslej kapuste si dám len 1/2 zemiakov, čiže o polovicu menej zemiakov než kapusty.

03.08.2023, 07:20
Ja by som na tvojom mieste zemiaky úplne vynechal a nahradil ich pohánkou alebo šošovicou. Obe pripravujeme tak, že ich na noc necháme zaliate vodou a ráno precedíme zalejeme na 15 minút vriacou vodou. Znovu potom precedíme a môžeme konzumovať.
consents: Lemmy
52

48. Enter 03.08.2023, 06:40

Si včera spadol z jahody? Vajce obsahuje 18 AK, čiže 2 chýbajú.

Zemiaky obsahujú sacharidy nebezpečné pre diabetika.

Mlieko obsahuje nasýtené tuky + rakovinotvorné látky. GF-1 je hormón, ktorý sa v mlieku prirodzene nachádza a jeho úlohou je podporiť rast mladého organizmu. IGF-1 sa v organizme stará o podporu rastu a delenia buniek, bohužiaľ môže podporiť aj rast tých rakovinových. Čím je ho teda v mlieku viac, tým horšie. Muži s vysokou hladinou IGF-1 v krvi (ktorá korelovala a...

03.08.2023, 07:27
IGF-1 (mlieko) má význam iba pre organizmus v období rastu. V dospelosti už nerastieme. Preto v dospelosti podporuje len rast rakovinových buniek.
53

52. Enter 03.08.2023, 07:27

IGF-1 (mlieko) má význam iba pre organizmus v období rastu. V dospelosti už nerastieme. Preto v dospelosti podporuje len rast rakovinových buniek.

03.08.2023, 07:29
54

53. Enter 03.08.2023, 07:29

https://encyklopedia.akv.sk/clanky/mlieko-akne-rakovina/

03.08.2023, 07:30
Moji príbuzní nepijú mlieko. Tvrdia, že človek (kravské) mlieko nepotrebuje. Len na začiatku života materské mlieko, potom už vôbec.
consents: Enter , clear1
none
55

54. Lemmy 03.08.2023, 07:30

Moji príbuzní nepijú mlieko. Tvrdia, že človek (kravské) mlieko nepotrebuje. Len na začiatku života materské mlieko, potom už vôbec.

03.08.2023, 07:31
Ale ja pijem, 1,5 %, pretože mi chutí. Striedam čaje, kávu, mlieko, minerálku.
none
56

55. Lemmy 03.08.2023, 07:31

Ale ja pijem, 1,5 %, pretože mi chutí. Striedam čaje, kávu, mlieko, minerálku.

03.08.2023, 07:37
1,5 % má tuku. Rastový faktor IGF-1 je tam však v plnej sile. Keď už mliečne výrobky, tak radšej nízkotučné acidko alebo kefír
57

56. Enter 03.08.2023, 07:37

1,5 % má tuku. Rastový faktor IGF-1 je tam však v plnej sile. Keď už mliečne výrobky, tak radšej nízkotučné acidko alebo kefír

03.08.2023, 07:41
Kedysi som kupoval nízkotučné, ale nechutilo mi. Nemá grady. Kefír som si robil doma. Od suseda som mal tie biele guľôčky, ktoré som dal do mlieka, a vznikol kefír. Len som sa musel stále starať o tie guľôčky. Už ma to nebaví.
none
58

56. Enter 03.08.2023, 07:37

1,5 % má tuku. Rastový faktor IGF-1 je tam však v plnej sile. Keď už mliečne výrobky, tak radšej nízkotučné acidko alebo kefír

03.08.2023, 07:41
Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie. Všetko, čo k tomu potrebuješ je kefírové jadro. link


Kúpiť ho môžeš napr. tu: link
59

58. Enter 03.08.2023, 07:41

Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie. Všetko, čo k tomu potrebuješ je kefírové jadro. https://sk.wikipedia.org/wiki/Kef%C3%ADr


Kúpiť ho môžeš napr. tu: https://www.syridlo-predaj.sk/d/tibetske-kefirove-zrna-1000051/

03.08.2023, 07:45
Veď ja som si kedysi doma robil kefír, ale prestalo ma to baviť, stále udržiavať kefírový základ pri živote.
none
61

59. Lemmy 03.08.2023, 07:45

Veď ja som si kedysi doma robil kefír, ale prestalo ma to baviť, stále udržiavať kefírový základ pri živote.

03.08.2023, 07:48
Mal by si v tom ale pokračovať, ak máš chuť na mliečne výrobky. Konzumovať hlavne kefír...
consents: Lemmy
62

61. Enter 03.08.2023, 07:48

Mal by si v tom ale pokračovať, ak máš chuť na mliečne výrobky. Konzumovať hlavne kefír...

03.08.2023, 07:49
Hej, len som značne zlenivel.
none
60

58. Enter 03.08.2023, 07:41

Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie. Všetko, čo k tomu potrebuješ je kefírové jadro. https://sk.wikipedia.org/wiki/Kef%C3%ADr


Kúpiť ho môžeš napr. tu: https://www.syridlo-predaj.sk/d/tibetske-kefirove-zrna-1000051/

03.08.2023, 07:47
Kefir významne znížil hmotnosť a veľkosť tukových tkanív reguláciou expresie CD36 , Igf1 a Pgc1. Podávanie Kefíru výrazne znížilo CD36 a Igf1 a zvýšilo expresiu mRNA Pgc-1 link

To neznamená, že v kefíre IGF-1 nie je. Je tam ale vo veľmi nízkom množstve.
63

60. Enter 03.08.2023, 07:47

Kefir významne znížil hmotnosť a veľkosť tukových tkanív reguláciou expresie CD36 , Igf1 a Pgc1. Podávanie Kefíru výrazne znížilo CD36 a Igf1 a zvýšilo expresiu mRNA Pgc-1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8308298/

To neznamená, že v kefíre IGF-1 nie je. Je tam ale vo veľmi nízkom množstve.

03.08.2023, 07:53
Za nízke množstvo IGF-1 v kefíre sú zodpovedné mikroorganizmy, ktoré tvoria základ kefírového jadra.

Oproti mlieku obsahuje kefír viac vitamínov B1, B2 a kyseliny listovej. Bielkoviny v kefíre sú už čiastočne natrávené, telo ich preto dokáže ľahšie využiť. Kefír je vynikajúcim zdrojom vitamínu K a tiež biotínu - vitamínu B, ktorý pomáha pri vstrebávaní ostatných vitamínov skupiny B. Je bohatý aj na esenciálnu aminokyselinu tryptofán, ktorý má upokojujúci a zotavujúci účinok na nervový systém. Za zmienku ďalej stojí množstvo vápnika a horčíka, ktoré sú dôležitými minerálmi pre zdravý nervový systém. Mnohé štúdie preukázali výhody pitia kefíru, že ide o prírodné probiotikum, ktoré pri pravidelnom užívaní môže zmierniť črevné poruchy, podporovať pohyb čriev, znižovať plynatosť a zlepšovať celkové zdravie tráviacej sústavy. Kefír tiež zlepšuje vstrebateľnosť živín, podporuje imunitu, pomáha telu vyrovnať sa s⁠ hormonálnymi zmenami a⁠ brá­ni infekciám a⁠ pre­mno­ženiu kvasiniek. Pravidelné pitie kefíru bolo spojené so zlepšením znášanlivosti laktózy.Veľké množstvo mikroorganizmov v⁠ kefíre, ich mikro­biál­na­ aktivita, bio­aktív­ne produkty ich mikrobiálneho meta­boliz­mu a⁠ tiež zdravot­né prínosy spojené s⁠ užívaním tohto nápoja potvr­dzujú po­stavenie kefíru ako prírodného probiotika.
consents: Lemmy
64

63. Enter 03.08.2023, 07:53

Za nízke množstvo IGF-1 v kefíre sú zodpovedné mikroorganizmy, ktoré tvoria základ kefírového jadra.

Oproti mlieku obsahuje kefír viac vitamínov B1, B2 a kyseliny listovej. Bielkoviny v kefíre sú už čiastočne natrávené, telo ich preto dokáže ľahšie využiť. Kefír je vynikajúcim zdrojom vitamínu K a tiež biotínu - vitamínu B, ktorý pomáha pri vstrebávaní ostatných vitamínov skupiny B. Je bohatý aj na esenciálnu aminokyselinu tryptofán, ktorý má upokojujúci a zotavujúci účinok na nervový sy...

03.08.2023, 07:54
Rozumiem, teda viem to, akurát som príliš zlenivel, aby som si doma robil kefír.
none
65

64. Lemmy 03.08.2023, 07:54

Rozumiem, teda viem to, akurát som príliš zlenivel, aby som si doma robil kefír.

03.08.2023, 07:56
Ono je to ako s kváskovým chlebom. Tiež je lepší ako ten z Tesca (1 kg/1,69 €). Ale tu stojí kváskový 400 g za 2,50 €. Cena rozhoduje pred zdravím.
consents: Enter
none
66

65. Lemmy 03.08.2023, 07:56

Ono je to ako s kváskovým chlebom. Tiež je lepší ako ten z Tesca (1 kg/1,69 €). Ale tu stojí kváskový 400 g za 2,50 €. Cena rozhoduje pred zdravím.

03.08.2023, 08:02
Tak, zdravie je vždy na druhom mieste.
Peniaze vždy na prvom.
67

66. peter67 03.08.2023, 08:02

Tak, zdravie je vždy na druhom mieste.
Peniaze vždy na prvom.

03.08.2023, 08:02
HOP
👍: era
70

66. peter67 03.08.2023, 08:02

Tak, zdravie je vždy na druhom mieste.
Peniaze vždy na prvom.

03.08.2023, 08:09
Tak je, snažím sa zmestiť výdavkami do peňaženky.
consents: peter67
none
68

65. Lemmy 03.08.2023, 07:56

Ono je to ako s kváskovým chlebom. Tiež je lepší ako ten z Tesca (1 kg/1,69 €). Ale tu stojí kváskový 400 g za 2,50 €. Cena rozhoduje pred zdravím.

03.08.2023, 08:03
Lepší ako pšeničný, je špaldový chlieb. Dokonca existuje i návod na výrobu psylliového chleba link -To som ale ešte neskúšal.


Ja osobne som pečivo úplne vylúčil zo svojho jedálničku. A nechýba mi.
consents: Lemmy
👍: Lemmy
69

68. Enter 03.08.2023, 08:03

Lepší ako pšeničný, je špaldový chlieb. Dokonca existuje i návod na výrobu psylliového chleba https://mojreceptarik.blogspot.com/2019/01/psyilliovy-chlieb.html -To som ale ešte neskúšal.


Ja osobne som pečivo úplne vylúčil zo svojho jedálničku. A nechýba mi.

03.08.2023, 08:08
Ja musím zjesť aj chlieb. Bez neho trpím hladom.
none
73

69. Lemmy 03.08.2023, 08:08

Ja musím zjesť aj chlieb. Bez neho trpím hladom.

03.08.2023, 08:33
Keď som kedysi jedával chlieb, priberal som hodne na tuku. Typ postavy - jablko

link

Z čoho vyplývalo, že som mal tiež veľa viscerálneho tuku. Na sono mi tiež zistili stukovatenú a zväčšenú pečeň. To bol rok 2019. Vážil som 98 kg. Dnes sa moja hmotnosť pohybuje od 65 do 67 kg
74

73. Enter 03.08.2023, 08:33

Keď som kedysi jedával chlieb, priberal som hodne na tuku. Typ postavy - jablko

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=dZ4HbwY6TeM&t=0s&ab_channel=Fitness007

Z čoho vyplývalo, že som mal tiež veľa viscerálneho tuku. Na sono mi tiež zistili stukovatenú a zväčšenú pečeň. To bol rok 2019. Vážil som 98 kg. Dnes sa moja hmotnosť pohybuje od 65 do 67 kg

03.08.2023, 08:38
Samozrejme, nebolo to len v tom chlebe. Do októbra roku 2019 som jedol tiež rôzne syry (napr. Eidam), chipsy, veľa sladkostí.... To sa podpísalo na mojom zdraví a hmotnosti. Dnes je však už všetko inak.
77

74. Enter 03.08.2023, 08:38

Samozrejme, nebolo to len v tom chlebe. Do októbra roku 2019 som jedol tiež rôzne syry (napr. Eidam), chipsy, veľa sladkostí.... To sa podpísalo na mojom zdraví a hmotnosti. Dnes je však už všetko inak.

03.08.2023, 09:34
No to je. Dnes si dáš psyliovo-oškvarkovú diétu....a žili si zdravo až kým nepomreli
none
79

77. clear1 03.08.2023, 09:34

No to je. Dnes si dáš psyliovo-oškvarkovú diétu....a žili si zdravo až kým nepomreli

03.08.2023, 10:00
Kde tam vidíš oškvarky?

Niečo si o tom psylliu už konečne naštuduj....
82

77. clear1 03.08.2023, 09:34

No to je. Dnes si dáš psyliovo-oškvarkovú diétu....a žili si zdravo až kým nepomreli

03.08.2023, 10:12
Kde vidíš v psylliu oškvarky?
83

82. Enter 03.08.2023, 10:12

Kde vidíš v psylliu oškvarky?

03.08.2023, 10:26
Nerob zo seba ešte väčšieho blba. Nedržal si diétu počas ktorej si bol len na psyliu a oškvarkoch?

Zažil som už všelijaké diéty, veď nemusí každý rozumieť výžive. Ale takto hlúpo vyskladať diétu, na to už treba talent
none
85

83. clear1 03.08.2023, 10:26

Nerob zo seba ešte väčšieho blba. Nedržal si diétu počas ktorej si bol len na psyliu a oškvarkoch?

Zažil som už všelijaké diéty, veď nemusí každý rozumieť výžive. Ale takto hlúpo vyskladať diétu, na to už treba talent

03.08.2023, 10:32
Keď som držal ketodiétu, konzumoval som iba samotné oškvyrky a pil čistú vodu Mattoni. Ty sa tých hoaxov za deň ale navymýšľaš. Nespýtaš sa. Radšej si len niečo vymyslíš. Typický ruský socialistický ozembuch.
86

85. Enter 03.08.2023, 10:32

Keď som držal ketodiétu, konzumoval som iba samotné oškvyrky a pil čistú vodu Mattoni. Ty sa tých hoaxov za deň ale navymýšľaš. Nespýtaš sa. Radšej si len niečo vymyslíš. Typický ruský socialistický ozembuch.

03.08.2023, 10:34
....to by si ale musel najskôr rozumieť tomu, ako funguje ketodiéta.
99

85. Enter 03.08.2023, 10:32

Keď som držal ketodiétu, konzumoval som iba samotné oškvyrky a pil čistú vodu Mattoni. Ty sa tých hoaxov za deň ale navymýšľaš. Nespýtaš sa. Radšej si len niečo vymyslíš. Typický ruský socialistický ozembuch.

03.08.2023, 13:05
Máš pravdu, overil som si to, boli to len oškvarky. Ospravedlňujem sa, nejako sa mi to spojilo s psyliom o ktorom tu často píšeš. Tým je to ale ešte horšie, pretože len oškvarky....to si telu nedával ani len tú vlákninu. Čistá tragédia
Tak to vyzerá keď si úplný laik prečíta, že ketodieta = žiadny príjem sacharidov, pochopí to nesprávne a ide do extrému. 🙈

Uvedom si, že každá príliš jednostranná diéta má potenciál človeku ublížiť. Miesto držania najextrémnejšej formy ketodiety si radšej naštuduj ako sa riadene dostať do ketózy, za pár hodín v nej spáliť také množstvo tuku ktoré by si inak pálil celý deň, a potom z ketózy vyjdeš a zbytok dňa môžeš dať telu všetko čo potrebuje. Dá sa to aj zdravšie, len treba mať VEDOMOSTI o tom čo idem robiť
none
100

99. clear1 03.08.2023, 13:05

Máš pravdu, overil som si to, boli to len oškvarky. Ospravedlňujem sa, nejako sa mi to spojilo s psyliom o ktorom tu často píšeš. Tým je to ale ešte horšie, pretože len oškvarky....to si telu nedával ani len tú vlákninu. Čistá tragédia
Tak to vyzerá keď si úplný laik prečíta, že ketodieta = žiadny príjem sacharidov, pochopí to nesprávne a ide do extrému. 🙈

Uvedom si, že každá príliš jednostranná diéta má potenciál človeku ublížiť. Miesto držania najextrémnejšej formy ketodiety si r...

03.08.2023, 13:13
Tak som nazrel do čuHH a veľmi ma potešila pestrá skladby nových kvalitných diskutérov, keby nie jarna a Lemmyho, tak sú tam iba noví diskutéri.
101

100. peter67 03.08.2023, 13:13

Tak som nazrel do čuHH a veľmi ma potešila pestrá skladby nových kvalitných diskutérov, keby nie jarna a Lemmyho, tak sú tam iba noví diskutéri.

03.08.2023, 13:20
Snažím sa prísť na to čo je čuHH ale nejde mi to 😁
none
102

101. clear1 03.08.2023, 13:20

Snažím sa prísť na to čo je čuHH ale nejde mi to 😁

03.08.2023, 13:55
čuHH je skratkou pre čitáren u Hovoriaceho Hada, čili df.sk.
consents: clear1
105

100. peter67 03.08.2023, 13:13

Tak som nazrel do čuHH a veľmi ma potešila pestrá skladby nových kvalitných diskutérov, keby nie jarna a Lemmyho, tak sú tam iba noví diskutéri.

03.08.2023, 14:36
Ani quertík čertík neevanjelizuje?
none
107

105. era 03.08.2023, 14:36

Ani quertík čertík neevanjelizuje?

03.08.2023, 15:16
Co som prebehol, tak am same mne neznáme nicky písali, kde si môže kúpiť najpružnejšiu gumu do trenírok a tak podobne.
👍: era
108

105. era 03.08.2023, 14:36

Ani quertík čertík neevanjelizuje?

03.08.2023, 15:20
Kvalita vyzerá takro:
1.
označiť príspevokfollosdin muž dnes, 21:19 avatar
Chcem si kúpiť kvalitné topánky? Ktorý internetový obchod mi viete odporučiť?

2.
označiť príspevokKentk muž dnes, 21:23 avatar
Dá sa povedať, že známe značky sa starajú o to, aby si každý kupujúci našiel v ich ponuke niečo vhodné pre seba. Značkové topánky väčšinou predstavujú rôznorodú ponuku. Poradím Vám internetový obchod glamtik.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk . V ponuke známych značiek nájdete najrôznejšie topánky na každú príležitosť. Ak si ceníte výber, mali by ste využiť overenú ponuku od známeho výrobcu obuvi. Keď už hovoríme o výhodách značkovej obuvi, nemali by sme zabúdať na pohodlie. Vysokokvalitné materiály a pevné remeselné spracovanie zaručujú skutočný komfort.
consents: clear1
👍: era
109

108. peter67 03.08.2023, 15:20

Kvalita vyzerá takro:
1.
označiť príspevokfollosdin muž dnes, 21:19 avatar
Chcem si kúpiť kvalitné topánky? Ktorý internetový obchod mi viete odporučiť?

2.
označiť príspevokKentk muž dnes, 21:23 avatar
Dá sa povedať, že známe značky sa starajú o to, aby si každý kupujúci našiel v ich ponuke niečo vhodné pre seba. Značkové topánky väčšinou predstavujú rôznorodú ponuku. Poradím Vám internetový obchod glamtik.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk . V ponuke známych značiek ...

03.08.2023, 15:21
Alebo iná nemenej kvalitná téma:
1.
označiť príspevokLealea žena včera, 01:16 avatar
V polovici pôrodu sa mi na tvári objavila rosacea. kto to mal? kto liečil? moja myška má len pol roka, je kŕmená výdatne. Neviem čo robiť. Na doctorpro clinic sa mi páčil prístup liečby, na svojej stránke o tom majú skvelý článok:

doctorpro.pl Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Kto bol na tejto klinike? aké sú vaše recenzie?
👍: era
110

109. peter67 03.08.2023, 15:21

Alebo iná nemenej kvalitná téma:
1.
označiť príspevokLealea žena včera, 01:16 avatar
V polovici pôrodu sa mi na tvári objavila rosacea. kto to mal? kto liečil? moja myška má len pol roka, je kŕmená výdatne. Neviem čo robiť. Na doctorpro clinic sa mi páčil prístup liečby, na svojej stránke o tom majú skvelý článok:

doctorpro.pl Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Kto bol na tejto klinike? aké sú vaše recenzie?

03.08.2023, 15:23
Tiež perla, ale našťastie Jarno to zachránil.
1.
označiť príspevokLealea žena 30. 7. 2023, 23:48 avatar
Chcel by som odporučiť skvelý článok na prečítanie: doktorpro.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk ,
čo rozptýlilo moje pochybnosti o laserovej epilácii. a nakoniec som sa rozhodol urobiť tento krok.
Súhlasí 69Jarno69

3.
označiť príspevok69Jarno69 muž ⇑ dnes, 22:02 avatar
Vyepilujú mi aj vajcia + okolie konečníka?

consents: Lemmy
👍: era
113

108. peter67 03.08.2023, 15:20

Kvalita vyzerá takro:
1.
označiť príspevokfollosdin muž dnes, 21:19 avatar
Chcem si kúpiť kvalitné topánky? Ktorý internetový obchod mi viete odporučiť?

2.
označiť príspevokKentk muž dnes, 21:23 avatar
Dá sa povedať, že známe značky sa starajú o to, aby si každý kupujúci našiel v ich ponuke niečo vhodné pre seba. Značkové topánky väčšinou predstavujú rôznorodú ponuku. Poradím Vám internetový obchod glamtik.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk . V ponuke známych značiek ...

03.08.2023, 16:34
No tak teraz tam má kvalitu, o to mu predsa šlo 😁
consents: peter67
👍: era , J.Tull
none
114

113. clear1 03.08.2023, 16:34

No tak teraz tam má kvalitu, o to mu predsa šlo 😁

03.08.2023, 17:32
Minule som počul také zamyslenie, že diskusné fóra nie sú pre ľudí zaujímavé preto, že ľudia nemajú záujem aktívne myslieť - preto sa uchycujú iné sociálne siete, kde stačí byť pasívnym. Taký Instagram napríklad - žiadna diskusia, proste iba prezentácia a lajky. Twitter detto. Tiktok detto. Cieľom dnešnej doby je získať "sledovateľov", nie oponentov.

A to sa vlastne ukazuje aj na fórach, ktoré ešte existujú - našim cieľom je oveľa viac "evanjelizovať", než záujem o názor iných.
consents: Lemmy , clear1 , peter67
none
103

99. clear1 03.08.2023, 13:05

Máš pravdu, overil som si to, boli to len oškvarky. Ospravedlňujem sa, nejako sa mi to spojilo s psyliom o ktorom tu často píšeš. Tým je to ale ešte horšie, pretože len oškvarky....to si telu nedával ani len tú vlákninu. Čistá tragédia
Tak to vyzerá keď si úplný laik prečíta, že ketodieta = žiadny príjem sacharidov, pochopí to nesprávne a ide do extrému. 🙈

Uvedom si, že každá príliš jednostranná diéta má potenciál človeku ublížiť. Miesto držania najextrémnejšej formy ketodiety si r...

03.08.2023, 13:59
čiže nevieš nič o ketodiéte. Ani ako funguje. Ketodiéta je najviac na 1 mesiac. A to som dal. Deklarované výsledky sa dostavili. Teraz sa oškvarkom vyhýbam, lebo som nastúpil na normálnu výdatnú stravu.
104

103. Enter 03.08.2023, 13:59

čiže nevieš nič o ketodiéte. Ani ako funguje. Ketodiéta je najviac na 1 mesiac. A to som dal. Deklarované výsledky sa dostavili. Teraz sa oškvarkom vyhýbam, lebo som nastúpil na normálnu výdatnú stravu.

03.08.2023, 14:16
Nuž keď neviem tak neviem. Prajem veľa šťastia a zdravia v ďalších diétach. Budeš to potrebovať 😄
none
106

104. clear1 03.08.2023, 14:16

Nuž keď neviem tak neviem. Prajem veľa šťastia a zdravia v ďalších diétach. Budeš to potrebovať 😄

03.08.2023, 14:49
Ketodiéta stačí 1 mesiac raz za rok.
88

83. clear1 03.08.2023, 10:26

Nerob zo seba ešte väčšieho blba. Nedržal si diétu počas ktorej si bol len na psyliu a oškvarkoch?

Zažil som už všelijaké diéty, veď nemusí každý rozumieť výžive. Ale takto hlúpo vyskladať diétu, na to už treba talent

03.08.2023, 11:33
Nuž nášho Bachmutského hrdinu by mala čítať p. prezidentka. A tiež by sa mala riadiť jeho diétami, aby neumrela sprostá a t....
consents: clear1
71

68. Enter 03.08.2023, 08:03

Lepší ako pšeničný, je špaldový chlieb. Dokonca existuje i návod na výrobu psylliového chleba https://mojreceptarik.blogspot.com/2019/01/psyilliovy-chlieb.html -To som ale ešte neskúšal.


Ja osobne som pečivo úplne vylúčil zo svojho jedálničku. A nechýba mi.

03.08.2023, 08:11
Mne psyllium stačí, keď v pohári ho zapijem, s vodou.
consents: Enter
👍: Enter
none
72

68. Enter 03.08.2023, 08:03

Lepší ako pšeničný, je špaldový chlieb. Dokonca existuje i návod na výrobu psylliového chleba https://mojreceptarik.blogspot.com/2019/01/psyilliovy-chlieb.html -To som ale ešte neskúšal.


Ja osobne som pečivo úplne vylúčil zo svojho jedálničku. A nechýba mi.

03.08.2023, 08:24
Teraz som mal na raňajky pstruha robeného v parnom hrnci + zeleninový mix (tj. rajčina, uhorka, baklažán, cuketa, petržlenová vňať, nakrájaná limetka, červená cibuľa, cesnak, feferóny, chilli papriky).
200 g mäsa + 300 g tej zeleniny. Dohromady to len niečo málo presahuje 500 kcal. Môj bazálny metabolizmus je 1500 kcal. Celkový metabolizmus teraz keď ležím v posteli už tretí mesiac nepresahuje 1800 kcal. Na obed si ešte dám nejakú zeleninu + hovädzie varené, aby som to dorovnal do 1000 kcal. Stále udržujem ten deficit 500-800 kcal. Tesne po zjedení jedla cvičím s jednoručkami 2x20kg (biceps, triceps, hrudník, chrbticu, atď) + kliky brušáky. Drepy teraz nerobím, lebo tá zlomená noha stále pichá... Hmotnosť padá dole. (aktuálne 65.2 kg) Robím to teraz len kvôli metabolizmu tukov, nie kvôli zvýšeniu svalovej hmoty. Až sa z tohoto dostanem, budem ďalej naberať na hmotnosti svalovej hmoty. Teraz to len udržujem (i keď aj tá trochu klesá dole). Pred tou zlomeninou som bežne robil so 100 kg činkou mŕtvy ťah. Teraz nemám šancu...
75

64. Lemmy 03.08.2023, 07:54

Rozumiem, teda viem to, akurát som príliš zlenivel, aby som si doma robil kefír.

03.08.2023, 09:02
Kefír stojí v Lidli okolo 1€ za 950 ml. S množstvom tuku 0,1%, lepší nenájdeš. Tam kupujem aj ja
none
80

75. clear1 03.08.2023, 09:02

Kefír stojí v Lidli okolo 1€ za 950 ml. S množstvom tuku 0,1%, lepší nenájdeš. Tam kupujem aj ja

03.08.2023, 10:02
Kupovaný kefír obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú väčšinu mikroorganizmov, kvôli ktorým sa kefír konzumuje.
84

80. Enter 03.08.2023, 10:02

Kupovaný kefír obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú väčšinu mikroorganizmov, kvôli ktorým sa kefír konzumuje.

03.08.2023, 10:29
Zdravý kefír keď naleješ napr do plastovej flaše, tá sa nafúkne plynmi produkovanými mikroorganizmami, ktoré tam sú. Kupovaný kefír v papierovom či plastovom kelímku však nikdy nie je nafúknutý (ak nie je po záruke), lebo väčšina baktérii v ňom sú zabité konzervantmi.
111

58. Enter 03.08.2023, 07:41

Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie. Všetko, čo k tomu potrebuješ je kefírové jadro. https://sk.wikipedia.org/wiki/Kef%C3%ADr


Kúpiť ho môžeš napr. tu: https://www.syridlo-predaj.sk/d/tibetske-kefirove-zrna-1000051/

03.08.2023, 16:12
"Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie"

Tiež riadna táranina. Mám pred sebou kefír z Lidla. Čítam zloženie:
Mlieko, mliečne kultúry, probiotická kultúra (lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium sp., Streptococcus thermophilus).
Nič viac, žiadne konzervanty. Tárajko..
none
116

111. clear1 03.08.2023, 16:12

"Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie"

Tiež riadna táranina. Mám pred sebou kefír z Lidla. Čítam zloženie:
Mlieko, mliečne kultúry, probiotická kultúra (lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium sp., Streptococcus thermophilus).
Nič viac, žiadne konzervanty. Tárajko..

03.08.2023, 19:16
Ty si bol vždy blbý, že nerozumieš ani tomu čo čítaš. Koľko % ti tam píšu, že ten kefír obsahuje probiotických kultúr?
117

111. clear1 03.08.2023, 16:12

"Kefír je superpotravina sama o sebe. Treba si ju ale robiť doma, lebo kupovaný obsahuje konzervanty, ktoré likvidujú tie prospešné baktérie"

Tiež riadna táranina. Mám pred sebou kefír z Lidla. Čítam zloženie:
Mlieko, mliečne kultúry, probiotická kultúra (lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium sp., Streptococcus thermophilus).
Nič viac, žiadne konzervanty. Tárajko..

03.08.2023, 19:22
Nič viac, žiadne konzervanty.

Konzervanty sa dávajú do každej konzervovanej alebo tekutej potraviny, ktorá nemá nálepku BIO. Bavím sa tu vôbec s dospelým, ktorý má za sebou aspoň úspešne zvládnutú ZŠ?
118

117. Enter 03.08.2023, 19:22

Nič viac, žiadne konzervanty.

Konzervanty sa dávajú do každej konzervovanej alebo tekutej potraviny, ktorá nemá nálepku BIO. Bavím sa tu vôbec s dospelým, ktorý má za sebou aspoň úspešne zvládnutú ZŠ?

03.08.2023, 19:23
BIO dnes už neexistuje, to bolo do roku pána 1993, dnes je všetko umelina !!!!!!!!
none
122

118. Milaníčko 03.08.2023, 19:23

BIO dnes už neexistuje, to bolo do roku pána 1993, dnes je všetko umelina !!!!!!!!

03.08.2023, 19:47
Preto si kefír treba vyrábať doma z klasického kefírového jadra...
123

122. Enter 03.08.2023, 19:47

Preto si kefír treba vyrábať doma z klasického kefírového jadra...

03.08.2023, 19:48
A kde kúpim klasické kefírové jadro ?
none
126

123. Milaníčko 03.08.2023, 19:48

A kde kúpim klasické kefírové jadro ?

03.08.2023, 20:08
Milane priznaj farbu, Ty chceš kefírové ňadro!
none
127

126. clear1 03.08.2023, 20:08

Milane priznaj farbu, Ty chceš kefírové ňadro!

03.08.2023, 20:10
Kua ty čítaš moje myšlienky, nebudeš ukrajinský slniečkár ?
none
128

127. Milaníčko 03.08.2023, 20:10

Kua ty čítaš moje myšlienky, nebudeš ukrajinský slniečkár ?

03.08.2023, 20:14
Jasné! Bezmedzne verím v krásne slniečkovské dni na Ukrajine! Pod vedením komunistickej srandy Ukraviny!!
none
133

128. clear1 03.08.2023, 20:14

Jasné! Bezmedzne verím v krásne slniečkovské dni na Ukrajine! Pod vedením komunistickej srandy Ukraviny!!

03.08.2023, 21:24
Na stráž !!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤍🤍🤍🤍
none
125

117. Enter 03.08.2023, 19:22

Nič viac, žiadne konzervanty.

Konzervanty sa dávajú do každej konzervovanej alebo tekutej potraviny, ktorá nemá nálepku BIO. Bavím sa tu vôbec s dospelým, ktorý má za sebou aspoň úspešne zvládnutú ZŠ?

03.08.2023, 20:04
Pridať konzervanty a neuviesť ich v zložení produktu je porušením zákona!! Takže áno bavíš sa s dospelým, ale argumentuješ ako blb 😁
none
131

125. clear1 03.08.2023, 20:04

Pridať konzervanty a neuviesť ich v zložení produktu je porušením zákona!! Takže áno bavíš sa s dospelým, ale argumentuješ ako blb 😁

03.08.2023, 20:41
Aj ja som dnes porušil zákon!!!
Išiel so do vedľajšieho kraja na skútriku a miestami som po okreske šiel rýchlejšie ako predpísaných 90 km/h.
76

48. Enter 03.08.2023, 06:40

Si včera spadol z jahody? Vajce obsahuje 18 AK, čiže 2 chýbajú.

Zemiaky obsahujú sacharidy nebezpečné pre diabetika.

Mlieko obsahuje nasýtené tuky + rakovinotvorné látky. GF-1 je hormón, ktorý sa v mlieku prirodzene nachádza a jeho úlohou je podporiť rast mladého organizmu. IGF-1 sa v organizme stará o podporu rastu a delenia buniek, bohužiaľ môže podporiť aj rast tých rakovinových. Čím je ho teda v mlieku viac, tým horšie. Muži s vysokou hladinou IGF-1 v krvi (ktorá korelovala a...

03.08.2023, 09:25
Zase si raz dokázal, že nemáš problém viesť debatu na tému ktorej nerozumieš. Citujem Ťa:
"Vajce obsahuje 18 AK, čiže 2 chýbajú."

Vysvetlenie: Biologická hodnota bielkoviny sa odvodzuje výlučne z prítomnosti/neprítomnosti 10-ich ESENCIALNYCH aminokyselín, a od ich pomeru v bielkovine. Nie od všetkých aminokyselín!! Ak je v potravine, alebo mixe niekoľkých potravín prítomných všetkých 10 esencialnych aminokyselín v pre ľudské telo vhodnom pomere, bielkovina takejto potraviny/mixu potravín je biologicky plnohodnotná aj v prípade, že by neobsahovala už žiadne ďalšie aminokyseliny.

Prosím Ťa keď sa chceš so mnou baviť o výžive tak si naštuduj aspoň základy. Ja som v tomto mal jasno už ako 14-ročný a to naozaj nekecám.

A len pre poriadok: Socialistický systém školstva a celkovo učenia bol na vyššej úrovni ako súčasný
none
81

76. clear1 03.08.2023, 09:25

Zase si raz dokázal, že nemáš problém viesť debatu na tému ktorej nerozumieš. Citujem Ťa:
"Vajce obsahuje 18 AK, čiže 2 chýbajú."

Vysvetlenie: Biologická hodnota bielkoviny sa odvodzuje výlučne z prítomnosti/neprítomnosti 10-ich ESENCIALNYCH aminokyselín, a od ich pomeru v bielkovine. Nie od všetkých aminokyselín!! Ak je v potravine, alebo mixe niekoľkých potravín prítomných všetkých 10 esencialnych aminokyselín v pre ľudské telo vhodnom pomere, bielkovina takejto potraviny/mixu potrav...

03.08.2023, 10:10
Hovädzie mäso obsahuje všetky esenciálne AK, avšak s výrazne nižším podielom nasýtených tukov a sacharidov než vajcia. Glykemický index toho mäsa je takmer rovný nule.

S certifikovaným ozembuchom s vedomosťami z čias socializmu sa nehodlám baviť.

Socialistický systém školstva bol na vyššej úrovni v šírení skreslených informácii, lží a hoaxov. Podľa toho zodpovedá aj tvoj štýl argumentácie.
33

22. Enter 02.08.2023, 19:24

Za socializmu si len uviazol v pasci bludov, ktoré nemali s vedeckým výskumom nič spoločné. Hovädzie varené (nie pečené na olejoch) obsahuje výživový komplet. Pre akýkoľvek druh diéty vrátane pečeňovej diéty. Samozrejme v kombinácii s bohatým a pestrým zeleninovým mixom.

02.08.2023, 19:38
Dnes si 88% Slovákov nemôže dovoliť hovädzinu a to vďaka ****putovej a *****ovičovi, tí do***ali všetko, no všetko nie, hlavne vlastných občanov !!!!!!!
none
34

33. Milaníčko 02.08.2023, 19:38

Dnes si 88% Slovákov nemôže dovoliť hovädzinu a to vďaka ****putovej a *****ovičovi, tí do***ali všetko, no všetko nie, hlavne vlastných občanov !!!!!!!

02.08.2023, 19:40
može pani prezidentka za to že ľudia sú chamtiví a predávajú nehnutelnosti za šialené ceny ??? Potom sa nečuduj ked máš hypotéku na 589 rokov že nemáš peniaze na maso
36

34. tomas12345 02.08.2023, 19:40

može pani prezidentka za to že ľudia sú chamtiví a predávajú nehnutelnosti za šialené ceny ??? Potom sa nečuduj ked máš hypotéku na 589 rokov že nemáš peniaze na maso

02.08.2023, 19:41
A kto môže za to ak nie prezidentka, robotník od pásu do **** !!!!!!!!!!
none
129

36. Milaníčko 02.08.2023, 19:41

A kto môže za to ak nie prezidentka, robotník od pásu do **** !!!!!!!!!!

03.08.2023, 20:36
chamtivci čo predávajú nehnutelnosti nad cenu
37

34. tomas12345 02.08.2023, 19:40

može pani prezidentka za to že ľudia sú chamtiví a predávajú nehnutelnosti za šialené ceny ??? Potom sa nečuduj ked máš hypotéku na 589 rokov že nemáš peniaze na maso

02.08.2023, 19:42
Ja kupujem hovädzie predovšetkým domáce z farmy. Kupované mäsá v supermarketoch sú napustené kdejakými chemikáliami. ...Inak aj divina od poľovníka je celkom dobrá. Ale s tým treba opatrne....
39

37. Enter 02.08.2023, 19:42

Ja kupujem hovädzie predovšetkým domáce z farmy. Kupované mäsá v supermarketoch sú napustené kdejakými chemikáliami. ...Inak aj divina od poľovníka je celkom dobrá. Ale s tým treba opatrne....

02.08.2023, 19:44
Domáce farmy miznú ako Slováci v liehu !!!!!!!!!!!!!!!!
none
41

39. Milaníčko 02.08.2023, 19:44

Domáce farmy miznú ako Slováci v liehu !!!!!!!!!!!!!!!!

02.08.2023, 19:51
Sú tu stále. Napr hydinu beriem od Faktora: link
Hydina síce nie je svojou výživou tak hodnotná, ako hovädzina. Ale je to aj tak dobrá strava pre rôzne diéty. Táto domáca rozhodne....
51

34. tomas12345 02.08.2023, 19:40

može pani prezidentka za to že ľudia sú chamtiví a predávajú nehnutelnosti za šialené ceny ??? Potom sa nečuduj ked máš hypotéku na 589 rokov že nemáš peniaze na maso

03.08.2023, 07:25
Prezidentka na to nemá žiaden vplyv.
👍: tomas12345
none
91

51. Lemmy 03.08.2023, 07:25

Prezidentka na to nemá žiaden vplyv.

03.08.2023, 12:10
Super, vysvetli to ešte Milaníčkovi
27

20. clear1 02.08.2023, 19:18

Fotón, prvé články o aminokyselinách som čítal ešte za socializmu 😁

Ja keď si robím jedlo, už ani neriešim čo v akom množstve v ňom má byť, automaticky urobím jedlo s kompletným spektrom aminokyselín, a dokonca v presnom pomere tak, aby limitná aminokyselina nič nelimitovala. Kedysi som automaticky robil jedlo ešte aj tak, že obsahovalo 30g bielkovín. Teraz toto už neriešim.

Takže ak mi chceš povedať niečo nové, budeš sa musieť posnažiť trochu viac

02.08.2023, 19:30
Niečo nové si sa dozvedel o stevii, Potrebuješ ešte nejaké iné poznatky Bachmutského hrdinu?
Stevia je sladká, ale jej bratranec Stelvio je nádherný. link
35

27. peter67 02.08.2023, 19:30

Niečo nové si sa dozvedel o stevii, Potrebuješ ešte nejaké iné poznatky Bachmutského hrdinu?
Stevia je sladká, ale jej bratranec Stelvio je nádherný. https://passostelvio.eu/webcam/

02.08.2023, 19:40
Števo má Števku. 🤡😄😄😄🤡
none
38

35. Milaníčko 02.08.2023, 19:40

Števo má Števku. 🤡😄😄😄🤡

02.08.2023, 19:43
Píšta má štetku?
A čo ide maľovať?
Bordel?
40

38. peter67 02.08.2023, 19:43

Píšta má štetku?
A čo ide maľovať?
Bordel?

02.08.2023, 19:45
Myslí ti to si myslím. 🤡🤌🤌🤌🤌🤌🤡
none
112

27. peter67 02.08.2023, 19:30

Niečo nové si sa dozvedel o stevii, Potrebuješ ešte nejaké iné poznatky Bachmutského hrdinu?
Stevia je sladká, ale jej bratranec Stelvio je nádherný. https://passostelvio.eu/webcam/

03.08.2023, 16:31
Keby len hrdinu, ale aj vynálezcu! Spomínam si, že ten lunochod s výbušninou na palube a šifrovaným ovládaním je JEHO vynález!!
none
115

112. clear1 03.08.2023, 16:31

Keby len hrdinu, ale aj vynálezcu! Spomínam si, že ten lunochod s výbušninou na palube a šifrovaným ovládaním je JEHO vynález!!

03.08.2023, 18:52
A nie Tomáškov? Lebo Tomáško vymyslel samovražedné autá s autonomným ovládaním a výbušninami v kokpite.
124

115. peter67 03.08.2023, 18:52

A nie Tomáškov? Lebo Tomáško vymyslel samovražedné autá s autonomným ovládaním a výbušninami v kokpite.

03.08.2023, 20:02
Nie nie, spomeň si, fotón dal aj video toho zázraku 😁
none
130

124. clear1 03.08.2023, 20:02

Nie nie, spomeň si, fotón dal aj video toho zázraku 😁

03.08.2023, 20:39
Ja na jeho oné neklikám, takže nemám na čo moc spomínať.
8

2. clear1 02.08.2023, 10:38

Diabetikom na fóre:
Neriaďte sa radami tohto človeka. Problém diabetu je oveľa komplexnejší ako len nízky glykemický index a prítomnosť/neprítomnosť sacharidov.

02.08.2023, 12:22
Udajne na cukrovku je najlepšie piť iba čistú vodu!!! Glykemický index 0,00000 nič. A za niečo málo viac ako 50 dní je po cukrovke (aj po človeku) ale cieľ splnený!!!
👍: Kasafran
11

8. peter67 02.08.2023, 12:22

Udajne na cukrovku je najlepšie piť iba čistú vodu!!! Glykemický index 0,00000 nič. A za niečo málo viac ako 50 dní je po cukrovke (aj po človeku) ale cieľ splnený!!!

02.08.2023, 12:28
(8) Peter67,
a vieš aj to, po koľkých dňoch zmizne cukrovka, keď postihnutý pije čistú vodku...?
consents: peter67
12

11. Kasafran 02.08.2023, 12:28

(8) Peter67,
a vieš aj to, po koľkých dňoch zmizne cukrovka, keď postihnutý pije čistú vodku...?

02.08.2023, 12:32
Kaso, sa nazdávam, že oveľa skôr.
consents: Kasafran
78

12. peter67 02.08.2023, 12:32

Kaso, sa nazdávam, že oveľa skôr.

03.08.2023, 09:52
Nie je človek, nie je cukrovka.
none
87

1. Enter 01.08.2023, 16:40

Jednoznačne varené hovädzie mäso v tlakovom hrnci. 100g = 25g bielkovín, 0,37g sacharidov, 8g tukov.

03.08.2023, 10:59
Teraz práve si robím toto:

link

Cuketa, baklažán, mrkva, petržlen, červená cibuľa + posypané čiernym korením, tymiánom, rozmarínom, chilli a trochou soli. Zapeká sa 30 minút v trúbe.

Na záver to pokryjem týmto:

link

link

...a budem zapekať ešte 10 minút. Všetko vo vlastnej šťave.
89

87. Enter 03.08.2023, 10:59

Teraz práve si robím toto:

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20226.jpg

Cuketa, baklažán, mrkva, petržlen, červená cibuľa + posypané čiernym korením, tymiánom, rozmarínom, chilli a trochou soli. Zapeká sa 30 minút v trúbe.

Na záver to pokryjem týmto:

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20227.jpg

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20228.jpg

...a budem zapekať ešte 10 minút. Všetko vo vlastnej šťave.

03.08.2023, 11:46
Cvičenie samozrejme patrí k správnej strave. Momentálne cvičím s týmito činkami:

link

Jedna váži toľkoto:

link

...a ja vážim toľkoto (mínus cca 0,5 kg oblečenia):

link
90

89. Enter 03.08.2023, 11:46

Cvičenie samozrejme patrí k správnej strave. Momentálne cvičím s týmito činkami:

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20229.jpg

Jedna váži toľkoto:

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20230.jpg

...a ja vážim toľkoto (mínus cca 0,5 kg oblečenia):

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20231.jpg

03.08.2023, 11:59
BMI mám síce 22,8, ale to nie je dôležitý údaj. Podstatné údaje sú WHtR, ktorý mám žiaľ hraničný =0,5 a údaj WSR, ktorý mám tiež hraničný 0,9
92

90. Enter 03.08.2023, 11:59

BMI mám síce 22,8, ale to nie je dôležitý údaj. Podstatné údaje sú WHtR, ktorý mám žiaľ hraničný =0,5 a údaj WSR, ktorý mám tiež hraničný 0,9

03.08.2023, 12:12
daj foto postavy celého tela.
94

92. tomas12345 03.08.2023, 12:12

daj foto postavy celého tela.

03.08.2023, 12:14
nebudem tu robiť striptíz...
96

94. Enter 03.08.2023, 12:14

nebudem tu robiť striptíz...

03.08.2023, 12:27
stačí foto v tričku
97

96. tomas12345 03.08.2023, 12:27

stačí foto v tričku

03.08.2023, 12:46
Obtiahnuté veci nenosím. V tričku ktoré nosím, ten pomer neuvidíš.
95

92. tomas12345 03.08.2023, 12:12

daj foto postavy celého tela.

03.08.2023, 12:19
Pás mám užší ako boky.
119

95. Enter 03.08.2023, 12:19

Pás mám užší ako boky.

03.08.2023, 19:37
Daj fotku *****a. Nemyslím celého teba, stačí penis. 🥠🥠
consents: clear1
none
93

87. Enter 03.08.2023, 10:59

Teraz práve si robím toto:

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20226.jpg

Cuketa, baklažán, mrkva, petržlen, červená cibuľa + posypané čiernym korením, tymiánom, rozmarínom, chilli a trochou soli. Zapeká sa 30 minút v trúbe.

Na záver to pokryjem týmto:

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20227.jpg

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20228.jpg

...a budem zapekať ešte 10 minút. Všetko vo vlastnej šťave.

03.08.2023, 12:13
Finálny produkt je hotový.

link

Teraz idem robiť k tomu pstruha v parnom hrnci. +č. korenie, soľ, tymián, bazalka, limetková šťava + nakrájaná limetka.
98

93. Enter 03.08.2023, 12:13

Finálny produkt je hotový.

https://i84.servimg.com/u/f84/19/96/58/00/img20232.jpg

Teraz idem robiť k tomu pstruha v parnom hrnci. +č. korenie, soľ, tymián, bazalka, limetková šťava + nakrájaná limetka.

03.08.2023, 12:50
Zvyknem do toho dávať ešte Hlivu ustricovú, ale teraz ju nemali. Inak tá hliva má tiež veľmi prospešné účinky na zdravie. Pomáha aj pacientom s vyšším obsahom cukru v krvi, pri obezite, stuhnutosti svalov, šliach a kĺbov a tiež posilňuje imunitný systém
120

98. Enter 03.08.2023, 12:50

Zvyknem do toho dávať ešte Hlivu ustricovú, ale teraz ju nemali. Inak tá hliva má tiež veľmi prospešné účinky na zdravie. Pomáha aj pacientom s vyšším obsahom cukru v krvi, pri obezite, stuhnutosti svalov, šliach a kĺbov a tiež posilňuje imunitný systém

03.08.2023, 19:38
Podľa toho či je to hliva so Slovenska, alebo z ukraviny !!!!!!!!
none
121

120. Milaníčko 03.08.2023, 19:38

Podľa toho či je to hliva so Slovenska, alebo z ukraviny !!!!!!!!

03.08.2023, 19:39
so = zo 🧿🧿🧿
none
132

120. Milaníčko 03.08.2023, 19:38

Podľa toho či je to hliva so Slovenska, alebo z ukraviny !!!!!!!!

03.08.2023, 20:43
Všimol si si ten oný.....riad, čo si v nom stravu chystá? Babka by z takého špinavého ani sviniam pomyje nedávala!!!
created by dzI/O 2015 - 2024 size : 421 923 B generated in : 0.293 s this site needs to use cookies, to work properly... version : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) themes displays : 25 953 914 x unique displays : 2 870 350 x ip address : 18.207.160.209
some ad
share this page
statistics
TOPlist
support
page has income only from voluntary donaters
please, support creator
by bank transfer
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
by PayPal
by Viamo
none
by Donater
none
by sending bitcoins
none