for correct function of this site, i need to use cookies...
move to top
|
Lipka discussion forum
new "Jerusalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
information of the day :
meaning of life of the day :
C# .NET
entries 5 |
shows 2 774 |
uniques 504 |
theme was created 21.1.2021 15:13 by Dušan
|
Theme is read only...
1
|
Ahoj Založil Som tému na to aby sme si pomáhali s jazykom C# .NET. Ak poznáš riešenie na príklad, radi ho uvítame. Vložím sem jeden vyriešený a v budúcnu budem pridávať ďalšie, s ktorými si (ne)vieme radi. Dĺžka mena: linkConsole.WriteLine("Zadej své jméno:"); string s = Console.ReadLine(); int a = s.Length; if ((a >= 3) && (a <= 10)) Console.WriteLine("Normální jméno.",s.Length); else Console.WriteLine("Máš moc krátké nebo moc dlouhé jméno!",s.Length); Console.ReadKey();
|
|
|
2
|
|
1. Dušan 21.01.2021, 15:13
Ahoj Založil Som tému na to aby sme si pomáhali s jazykom C# .NET. Ak poznáš riešenie na príklad, radi ho uvítame. Vložím sem jeden vyriešený a v budúcnu budem pridávať ďalšie, s ktorými si (ne)vieme radi.
Dĺžka mena:
https://i.servimg.com/u/f34/19/77/96/51/th/dka_me10.png
Console.WriteLine("Zadej své jméno:"); string s = Console.ReadLine(); int a = s.Length; if ((a >= 3) && (a <= 10)) Console.WriteLine("Normá...
▲
21.01.2021, 15:18
|
Poznáš riešenie? Sem s ním! Zadaj smajlíka: linkusing System; namespace OnlineApp { class Program { static void Main(string[] args) { } } }
|
|
|
3
|
|
2. Dušan 21.01.2021, 15:18
Poznáš riešenie? Sem s ním!
Zadaj smajlíka:
https://i.servimg.com/u/f34/19/77/96/51/th/zadaj_10.png
using System;
namespace OnlineApp { class Program { static void Main(string[] args) {
} } }
▲
22.01.2021, 05:58
|
Úloha: linkRiešenie: Console.WriteLine("Zadej smajlíka:"); string smajlík = Console.ReadLine(); switch (smajlík) { case ":-)": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je veselý"); break; case "🙂": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je veselý"); break; case ":-(": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je smutný"); break; case ":(": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je smutný"); break; case ":-*": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je zamilovaný"); break; case ":*": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je zamilovaný"); break; case ":-P": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je s vyplazeným jazykem"); break; case ":P": Console.WriteLine("Tvůj smajlík je s vyplazeným jazykem"); break; default: Console.WriteLine("Tvůj smajlík je neznámy"); break; }; Console.ReadKey();
|
|
|
4
|
|
1. Dušan 21.01.2021, 15:13
Ahoj Založil Som tému na to aby sme si pomáhali s jazykom C# .NET. Ak poznáš riešenie na príklad, radi ho uvítame. Vložím sem jeden vyriešený a v budúcnu budem pridávať ďalšie, s ktorými si (ne)vieme radi.
Dĺžka mena:
https://i.servimg.com/u/f34/19/77/96/51/th/dka_me10.png
Console.WriteLine("Zadej své jméno:"); string s = Console.ReadLine(); int a = s.Length; if ((a >= 3) && (a <= 10)) Console.WriteLine("Normá...
▲
23.01.2021, 19:20
|
Dnes som v práci rozmýšľal o šachovom algoritme dokonalého výberu, konkrétne o jeho komplexnej časti. Snažil som sa predstaviť si štvorrozmernú plochu, piaty rozmer je čas. Objavil som v tom možné riešenie Riemannovej hypotézy prostredníctvom algoritmu priameho výpočtu prvočísel a algoritmus dokonalého riešenia rubikovej kocky. Zachádzam len do takej hĺbky, do akej mi to moja predstavivosť dovolí.
|
|
|
5
|
|
4. Fénix 23.01.2021, 19:20
Dnes som v práci rozmýšľal o šachovom algoritme dokonalého výberu, konkrétne o jeho komplexnej časti. Snažil som sa predstaviť si štvorrozmernú plochu, piaty rozmer je čas. Objavil som v tom možné riešenie Riemannovej hypotézy prostredníctvom algoritmu priameho výpočtu prvočísel a algoritmus dokonalého riešenia rubikovej kocky. Zachádzam len do takej hĺbky, do akej mi to moja predstavivosť dovolí.
▲
26.01.2021, 01:12
|
Dnes som zistil, že konečné riešenie šachového algoritmu je v deviatich rozmeroch. Najvyššia šachová figúra má deväť bodov, to je deväť smerov pohybu, osem smerov v priestore a jeden smer v čase. Preštudoval som si niečo o Hamiltonových kvaterniónoch. Sú to štvorzložkové čísla, ktoré majú osem rozmerov. Deviaty rozmer je absolútna hodnota. Zatiaľ som na piatich rozmeroch. Komplexné čísla majú štyri rozmery. Piaty rozmer mi umožňuje analyzovať časové línie vývoja udalostí. Tie sa však rozvetvujú, preto potrebujem operovať v deviatich rozmeroch, aby so analyzoval útok ako celok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
created by dzI/O 2015 - 2024
size : 70 757 B
generated in : 0.480 s
this site needs to use cookies, to work properly...
version : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
themes displays : 24 998 140 x
unique displays : 2 827 878 x
ip address : 3.235.226.14
|
share this page
Documentor
evidencia štrukturovaných informácií vo forme stromu...
dzI/O vytvoril unikátny informačný systém na evidovanie štrukturovaných informácií vo forme stromu.
Informácia sa skladá z tzv fragmentov, ktoré sú istého typu (napr. text, obrázok, linka, farebný panel, atď) a každá informácia môže mať svoje deti - informácie.
V documentore je možné evidovať informácie dvojjazyčne (sk a en).
Informácie sa delia na privátne a verejné.
Na základe definície informácie, vzniká zobraziteľný html dokument.
documentor
|
|
podpora
stránka, kde sa momentálne nachádzaš, má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
|