pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Diskusné Fórum
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
Metóda pokus omyl potrebuje inteligenciu ;)
príspevkov 16 |
zobrazení 6 673 |
unikátne 984 |
tému vytvoril(a) 30.8.2020 22:30 EnaXnaY
|
7
|
|
6. Fénix 31.08.2020, 06:27
Ak nepoznáš premenné hodnoty a konštanty, nemôžeš nič skontrolovať v jednotlivých krokoch.
▲
31.08.2020, 06:49
|
Musíš poznať premenné hodnoty kvality, pasivity, aktivity a kvantity. Následne ich musíš matematickymi operáciami pospájať s konštantami figúr, polí a ťahov. Figúry umocníš kvalitou, polia vynásobíš pasivitou a ťahy sčítaš s aktivitou a kvantitou. Dostaneš funkcie prítomného momentu. Potom rozšíriš definičný obor na komplexné čísla a dostaneš funkcie pravdepodobnosti vývoja udalostí. Nakoniec ich analyticky rozšíriš do komplexnej roviny a tým vylúčiš nepravdepodobnosť. Vývoj udalostí vždy závisí aj od protistrany. Metódou pokus - omyl by si sa ďaleko nedostal, lebo aj protistrana sa môže mýliť. Víťazstvo neznamená, že si neurobil chybu. Všetci hráči sa učia z rovnakej databázy víťazných partií, sú vedení k rovnakým chybám, porážajú rovnako chybujúcich súperov. To nie je evolúcia, ale točenie sa v kruhu.
|
|
|
ako odpoveď na :
6
|
|
5. EnaXnaY 31.08.2020, 01:29
V jednotlivých iteráciách riešiteľ postupuje po malých krokoch, tak aby mohol skontrolovať, či sa priblížil k cieľu 😉
▲
31.08.2020, 06:27
|
Ak nepoznáš premenné hodnoty a konštanty, nemôžeš nič skontrolovať v jednotlivých krokoch.
|
|
|
ako odpoveď na :
5
|
|
3. Fénix 30.08.2020, 23:11
Pochop, že databáza je nedosiahnutelná pre bežného smrteľníka. Potrebuješ algoritmus a potom je databáza zbytočná. Všetko vyriešiš v prúde myšlienok bez databázy.
▲
31.08.2020, 01:29
|
V jednotlivých iteráciách riešiteľ postupuje po malých krokoch, tak aby mohol skontrolovať, či sa priblížil k cieľu 😉
|
|
|
ako odpoveď na :
3
|
|
1. EnaXnaY 30.08.2020, 22:30
Metóda POKUS-OMYL je založená na postupnom iterovaní od zadania k cieľu 😉
A potrebuje niekoho (nie niečo), ktorý iteruje a zároveň ohodnotí, ako ďaleko je iterácia od cieľa 😉
Tak aby sa v ďalšom kroku mohol k cieľu priblížiť 😉
▲
30.08.2020, 23:11
|
Pochop, že databáza je nedosiahnutelná pre bežného smrteľníka. Potrebuješ algoritmus a potom je databáza zbytočná. Všetko vyriešiš v prúde myšlienok bez databázy.
|
|
|
ako odpoveď na :
1
|
Metóda POKUS-OMYL je založená na postupnom iterovaní od zadania k cieľu 😉
A potrebuje niekoho (nie niečo), ktorý iteruje a zároveň ohodnotí, ako ďaleko je iterácia od cieľa 😉
Tak aby sa v ďalšom kroku mohol k cieľu priblížiť 😉
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 91 923 B
vygenerované za : 0.320 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 22 505 394 x
jedinečné zobrazenia : 2 546 219 x
ip adresa : 18.118.193.232
|
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
za mesiac 2024 / 5, podporovatelia na reklame naklikali 0,50 € (6 klikov), z toho dnes 0,00 € (0 klikov), ďakujem...
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu: Dziak Maroš, Ing.
banka: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 811 06 Bratislava 1
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poštou
Ing. Maroš Dziak Budovateľská 67 075 01 Trebišov Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel
facebook
MaDzi
Lipka
Help
Zmysel života
Kniha života
Documentor
Univerozum
zdieľaj túto stránku
|