pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  téma

Prímerie na Ukrajine

príspevkov
167
zobrazení
8 251
unikátne
340
tému vytvoril(a) 13.3.2022 07:41 tomas12345
1
13.03.2022, 07:41
Myslím si že by sa dalo dohodnúť prímerie aby bola ovca celá a vlk sýty.

1 : Donetsko - Luhansko by zostalo Ukrajine. Je to Ukrajinské územie, nie je dovod aby sa ho mala Ukrajina vzdať. Ked si Putin myslí že sa tam Ukrajinci správajú k Rusom zle, nech si Putin tých Rusov zoberie k sebe do Ruska a dá im ruské pasy, nikto mu v tom nebude brániť.

2 : Krym - vzniklo by nové referendum. Občania by si mohli vybrať z 3 možností, A - prisvojenie k Rusku, B - prisvojenie k Ukraine, C - nezávislý štát. Avšak tentokrát by na referendum dohliadala medzinárodná komisia. Krym je nezávislý autonomny štát, ktorý má možnosť sa sám rozhodnúť kam bude patriť.

Len dodám, referendum o nezávislosti Krymu sa konalo v roku 2014, skončilo v prospech prisvojenia k Rusku. Západ výsledky referenda neuznáva, kedže na referendum neboli pozvané medzinárodné komisie dohliadajúce na výsledky volieb, a Krymský parlament ktorý výsledky referenda schválil bol 3 dni pred referendom prepadnutí ozbrojenými Ruskými vojakmi... takže asi tolko ku Krymskému referendu :D

3 : Vstup do NATO - toho by sa Ukrajina mohla vzdať
Vstup do EU - Ukrajina by na túto otázku zvolala referendum

none
2

1. tomas12345 13.03.2022, 07:41

Myslím si že by sa dalo dohodnúť prímerie aby bola ovca celá a vlk sýty. 1 : Donetsko - Luhansko by zostalo Ukrajine. Je to Ukrajinské územie, nie je dovod aby sa ho mala Ukrajina vzdať. Ked si Putin myslí že sa tam Ukrajinci správajú k Rusom zle, nech si Putin tých Rusov zoberie k sebe do Ruska a dá im ruské pasy, nikto mu v tom nebude brániť. 2 : Krym - vzniklo by nové referendum. Občania by si mohli vybrať z 3 možností, A - prisvojenie k Rusku, B - prisvojenie k Ukraine, C - nezávislý štát....

13.03.2022, 08:54
1, Neskoro. 8 Rokov mali čas, aby si urobili s nacistami poriadky. Ak by u nás násilne zvrhol vládu Kotleba s jeho militantnými voličmi, tiež by si im neustúpil.

2, Pri voľbách mala byť medzinárodná kontrola OBSE, ktorá účasť sama odmietla. "Premiér Krymu Sergej Aksjonov neoficiálně vyzval Organizaci pro bezpečnost a spolupráci vEvropě (OBSE)40ke sledování referenda. Ve stejný den mluvčí OBSE uvedla, že Krymu chybí orgán, který by organizaci vyzval, a tedy nikdo není schopný vyžádání služby.41Dne 11. března švýcarský ministr zahraniční věcí Didier Burkhalter prohlásil referendum za protiústavní, a proto OBSE pozorovatele vysílat nebude."
odkaz

3, Vstup do EU majú voľný.
súhlasí: Kasafran
👎: tomas12345
none
3

2. Boris 13.03.2022, 08:54

1, Neskoro. 8 Rokov mali čas, aby si urobili s nacistami poriadky. Ak by u nás násilne zvrhol vládu Kotleba s jeho militantnými voličmi, tiež by si im neustúpil.

2, Pri voľbách mala byť medzinárodná kontrola OBSE, ktorá účasť sama odmietla. "Premiér Krymu Sergej Aksjonov neoficiálně vyzval Organizaci pro bezpečnost a spolupráci vEvropě (OBSE)40ke sledování referenda. Ve stejný den mluvčí OBSE uvedla, že Krymu chybí orgán, který by organizaci vyzval, a tedy nikdo není schopný vyžádání slu...

13.03.2022, 08:57
Musím sem dať tému, ktorá ukazuje, že nacizmus na Ukrajine je podružný, zanedbateľný.

odkaz

Boris, živíš sa demagógiou.
none
4

3. Lemmy 13.03.2022, 08:57

Musím sem dať tému, ktorá ukazuje, že nacizmus na Ukrajine je podružný, zanedbateľný.

https://www.dzio.sk/lipka/theme/ukrajinsky-fasizmus-v-cislach

Boris, živíš sa demagógiou.

13.03.2022, 08:58
To je ako hovoriť, že Slovensko je fašistické, lebo Kotleba.
none
7

3. Lemmy 13.03.2022, 08:57

Musím sem dať tému, ktorá ukazuje, že nacizmus na Ukrajine je podružný, zanedbateľný.

https://www.dzio.sk/lipka/theme/ukrajinsky-fasizmus-v-cislach

Boris, živíš sa demagógiou.

13.03.2022, 09:07
Už som ti písal Lemmy, že to nič neznamená.
My sme tiež volili demokratov a máme totalitu.
súhlasí: Kasafran
none
10

7. Boris 13.03.2022, 09:07

Už som ti písal Lemmy, že to nič neznamená.
My sme tiež volili demokratov a máme totalitu.

13.03.2022, 09:26
Nemáme totalitu, žiješ v blude.
súhlasí: Romankooooo
👎: Boris
none
13

10. Lemmy 13.03.2022, 09:26

Nemáme totalitu, žiješ v blude.

13.03.2022, 09:29
Tvoj názor, pre mňa nepodstatný.
súhlasí: Kasafran
none
14

13. Boris 13.03.2022, 09:29

Tvoj názor, pre mňa nepodstatný.

13.03.2022, 09:36
Asi tak, ako tvoj pre nás
súhlasí: Lemmy
24

13. Boris 13.03.2022, 09:29

Tvoj názor, pre mňa nepodstatný.

13.03.2022, 09:52
Áno, lebo si proruský šialenec.
súhlasí: Romankooooo
👎: Boris
none
15

10. Lemmy 13.03.2022, 09:26

Nemáme totalitu, žiješ v blude.

13.03.2022, 09:38
Naozaj nemáme hrubú totalitu Čínskeho druhu ani Saudskoarabského druhu. Ale to, čo sa začína uplatňovať pre naše dobro, už nie je tá sloboda, o ktorej nám básnia.
súhlasí: J.Tull , Milaníčko
👍: Boris , Kasafran
none
16

15. era 13.03.2022, 09:38

Naozaj nemáme hrubú totalitu Čínskeho druhu ani Saudskoarabského druhu. Ale to, čo sa začína uplatňovať pre naše dobro, už nie je tá sloboda, o ktorej nám básnia.

13.03.2022, 09:41
A čo také ti chýba. Čo nemôžeš robiť. Píš vlastnú skúsenosť
17

16. Romankooooo 13.03.2022, 09:41

A čo také ti chýba. Čo nemôžeš robiť. Píš vlastnú skúsenosť

13.03.2022, 09:43
Ísť do obchodu alebo na úrad bez respirátora. To mi fakt chýba.
none
18

17. era 13.03.2022, 09:43

Ísť do obchodu alebo na úrad bez respirátora. To mi fakt chýba.

13.03.2022, 09:46
To vážne?? Iba toto? Za chvíľu sa to bude rušiť....potom Vám bude vadiť čo.
19

18. Romankooooo 13.03.2022, 09:46

To vážne?? Iba toto? Za chvíľu sa to bude rušiť....potom Vám bude vadiť čo.

13.03.2022, 09:48
Rušiť, zavadzať, rušiť, zavadzať, ako si kto zmyslí, tak budeme skákať. Toto môžeš, tamto nemôžeš....
Bolo aj lepšie.
súhlasí: Kasafran , Milaníčko
👍: peter67 , Boris
none
28

19. era 13.03.2022, 09:48

Rušiť, zavadzať, rušiť, zavadzať, ako si kto zmyslí, tak budeme skákať. Toto môžeš, tamto nemôžeš....
Bolo aj lepšie.

13.03.2022, 09:55
A ako by si chcel presvedčiť ľudí...hlavne u nás + východný blok. Ide o to, že hlavne tieto štáty + my, sme čo sa týka spoločenskej solidarity a mentality, tak 100 rokov za opicami. Iné štáty si ju budovali počas rokov nášho väznenia východným *bratom*. Potom sme zrazu získali slobodu......nevybojovali sme si ju. To sa zo dňa na deň nedá. A defacto sme ju znásilnili. Lebo máme práva....o povinnostiach však už nikto nechce počuť.
súhlasí: Lemmy
👎: Boris , Kasafran
30

28. Romankooooo 13.03.2022, 09:55

A ako by si chcel presvedčiť ľudí...hlavne u nás + východný blok. Ide o to, že hlavne tieto štáty + my, sme čo sa týka spoločenskej solidarity a mentality, tak 100 rokov za opicami. Iné štáty si ju budovali počas rokov nášho väznenia východným *bratom*. Potom sme zrazu získali slobodu......nevybojovali sme si ju. To sa zo dňa na deň nedá. A defacto sme ju znásilnili. Lebo máme práva....o povinnostiach však už nikto nechce počuť.

13.03.2022, 09:57
Porušovanie základných ľudských práv nie sú povinnosti.
súhlasí: Kasafran
none
38

28. Romankooooo 13.03.2022, 09:55

A ako by si chcel presvedčiť ľudí...hlavne u nás + východný blok. Ide o to, že hlavne tieto štáty + my, sme čo sa týka spoločenskej solidarity a mentality, tak 100 rokov za opicami. Iné štáty si ju budovali počas rokov nášho väznenia východným *bratom*. Potom sme zrazu získali slobodu......nevybojovali sme si ju. To sa zo dňa na deň nedá. A defacto sme ju znásilnili. Lebo máme práva....o povinnostiach však už nikto nechce počuť.

13.03.2022, 10:04
No veď ok. Len to nenazývajme slobodou.

Nazývajme veci ich pravými menami.

Napríklad "elitokracia". Čo ty na to? 😉
súhlasí: J.Tull , Kasafran
👍: Boris
none
114

28. Romankooooo 13.03.2022, 09:55

A ako by si chcel presvedčiť ľudí...hlavne u nás + východný blok. Ide o to, že hlavne tieto štáty + my, sme čo sa týka spoločenskej solidarity a mentality, tak 100 rokov za opicami. Iné štáty si ju budovali počas rokov nášho väznenia východným *bratom*. Potom sme zrazu získali slobodu......nevybojovali sme si ju. To sa zo dňa na deň nedá. A defacto sme ju znásilnili. Lebo máme práva....o povinnostiach však už nikto nechce počuť.

13.03.2022, 11:46
(28) Roamanko-o,
darmo je - už naši dávni predkovia (zrejme nie Tvoji, ani Lemmyho) hovorili/vedeli, že nebude zo psa slanina, ani z vlka baranina...
32

19. era 13.03.2022, 09:48

Rušiť, zavadzať, rušiť, zavadzať, ako si kto zmyslí, tak budeme skákať. Toto môžeš, tamto nemôžeš....
Bolo aj lepšie.

13.03.2022, 09:57
Kedy bolo lepšie? Za komančov? Ešte stále držíš v šuflíku legitimáciu KSČ?
👎: J.Tull
none
36

32. Lemmy 13.03.2022, 09:57

Kedy bolo lepšie? Za komančov? Ešte stále držíš v šuflíku legitimáciu KSČ?

13.03.2022, 10:02
Ľudia si väčšinou nedokážu predstaviť zlo, ktoré tu ešte nebolo. Sú schopní iba ukazovať na minulosť a hľadať záchranu v opozícii ku zlu minulému.

Aké ľahké.
súhlasí: Boris , J.Tull , peter67 , Kasafran
👍: Boris
none
65

36. era 13.03.2022, 10:02

Ľudia si väčšinou nedokážu predstaviť zlo, ktoré tu ešte nebolo. Sú schopní iba ukazovať na minulosť a hľadať záchranu v opozícii ku zlu minulému.

Aké ľahké.

13.03.2022, 10:28
Ja si napríklad neviem predstaviť to dobro, keď do našej vsi by sa prisťahovalo 10 000 inžinierov z Afriky!!!!
Kto z vás si toto dobro, lásku, multikulti dokáže predstaviť?
súhlasí: Kasafran
67

65. peter67 13.03.2022, 10:28

Ja si napríklad neviem predstaviť to dobro, keď do našej vsi by sa prisťahovalo 10 000 inžinierov z Afriky!!!!
Kto z vás si toto dobro, lásku, multikulti dokáže predstaviť?

13.03.2022, 10:29
Netáraj nezmysly. Zabudol si zobrať lieky. Spamätaj sa!
none
57

32. Lemmy 13.03.2022, 09:57

Kedy bolo lepšie? Za komančov? Ešte stále držíš v šuflíku legitimáciu KSČ?

13.03.2022, 10:22
Lemmy, vraj lepšie bolo, keď nás Samo zjednotil
none
64

57. J.Tull 13.03.2022, 10:22

Lemmy, vraj lepšie bolo, keď nás Samo zjednotil

13.03.2022, 10:27
To je dávna história.
none
90

64. Lemmy 13.03.2022, 10:27

To je dávna história.

13.03.2022, 11:18
Lemmy, kedy bolo lepšie nie je správna otázka a je nelogická, keď sa len ňou argumentuje proti kritike dneška ... je "hlúposťou prekvitajúce" ospravedlňovať prítomné zlo, keď aj prípadne väčším, zlom minulým...
Je nesprávne šmahom ruky zamietnuť minulosť ako skrz naskrz zlú... rozumné je vidieť čo bolo zlé a poučiť sa z toho, rovnako však treba vidieť i to, čo bolo dobré a brať si príklad...
none
91

90. J.Tull 13.03.2022, 11:18

Lemmy, kedy bolo lepšie nie je správna otázka a je nelogická, keď sa len ňou argumentuje proti kritike dneška ... je "hlúposťou prekvitajúce" ospravedlňovať prítomné zlo, keď aj prípadne väčším, zlom minulým...
Je nesprávne šmahom ruky zamietnuť minulosť ako skrz naskrz zlú... rozumné je vidieť čo bolo zlé a poučiť sa z toho, rovnako však treba vidieť i to, čo bolo dobré a brať si príklad...

13.03.2022, 11:20
Teraz je lepšie ako kedykoľvek predtým.
none
93

90. J.Tull 13.03.2022, 11:18

Lemmy, kedy bolo lepšie nie je správna otázka a je nelogická, keď sa len ňou argumentuje proti kritike dneška ... je "hlúposťou prekvitajúce" ospravedlňovať prítomné zlo, keď aj prípadne väčším, zlom minulým...
Je nesprávne šmahom ruky zamietnuť minulosť ako skrz naskrz zlú... rozumné je vidieť čo bolo zlé a poučiť sa z toho, rovnako však treba vidieť i to, čo bolo dobré a brať si príklad...

13.03.2022, 11:20
Počas socializmu si nemal dostupný žiaden dobrý tovar. Teraz si kúpiš, čo chceš.
👎: J.Tull
none
96

93. Lemmy 13.03.2022, 11:20

Počas socializmu si nemal dostupný žiaden dobrý tovar. Teraz si kúpiš, čo chceš.

13.03.2022, 11:22
Kokotina jak traky !!!!!!!!!!!
súhlasí: era , Kasafran , J.Tull
none
100

96. Milaníčko 13.03.2022, 11:22

Kokotina jak traky !!!!!!!!!!!

13.03.2022, 11:24
Stačí poslať 14,88,€ a je to. Kúpi si čo len chce.
súhlasí: Lemmy
👍: Lemmy
116

100. peter67 13.03.2022, 11:24

Stačí poslať 14,88,€ a je to. Kúpi si čo len chce.

13.03.2022, 11:54
(100) Peter67,
pre Lemmyho by tá suma bola určite vítanejšia bez desatinnej čiarky...
Idem si pozrieť o päť minút 12...
120

116. Kasafran 13.03.2022, 11:54

(100) Peter67,
pre Lemmyho by tá suma bola určite vítanejšia bez desatinnej čiarky...
Idem si pozrieť o päť minút 12...

13.03.2022, 12:04
Nie, lebo to by bola propagácia Kasafranovho fašizmu.
none
115

93. Lemmy 13.03.2022, 11:20

Počas socializmu si nemal dostupný žiaden dobrý tovar. Teraz si kúpiš, čo chceš.

13.03.2022, 11:46
Lemmy, ..určite boli nedostatky. Tvrdiť však, že si nemal dostupný žiaden dobrý tovar je demagógia.
"Teraz si kúpiš, čo chceš"
To si robíš asi srandu, že....
súhlasí: Milaníčko , Kasafran , peter67
none
118

115. J.Tull 13.03.2022, 11:46

Lemmy, ..určite boli nedostatky. Tvrdiť však, že si nemal dostupný žiaden dobrý tovar je demagógia.
"Teraz si kúpiš, čo chceš"
To si robíš asi srandu, že....

13.03.2022, 12:03
Končím záverom, že som rád, že dnes je tovaru dostatok. Pre lepšie.
none
127

118. Lemmy 13.03.2022, 12:03

Končím záverom, že som rád, že dnes je tovaru dostatok. Pre lepšie.

13.03.2022, 12:20
Lemmy, pre verchušku určite... lenže tak tomu bolo temer odjakživa a je temer vždy...
none
125

115. J.Tull 13.03.2022, 11:46

Lemmy, ..určite boli nedostatky. Tvrdiť však, že si nemal dostupný žiaden dobrý tovar je demagógia.
"Teraz si kúpiš, čo chceš"
To si robíš asi srandu, že....

13.03.2022, 12:20
Jethro, musíš ale uznať, že aj tá elektrina vtedy nebola taká kvalitná ako je dnes. Dnes je demokratická a je jej dostatok. Lebo všetky elektrárne boli postavené za demokracie, ako jadrové, tak aj vodné!!!! momentálne máme aj foto a tie hnusné na uhlie sme zrušili.
súhlasí: J.Tull
131

125. peter67 13.03.2022, 12:20

Jethro, musíš ale uznať, že aj tá elektrina vtedy nebola taká kvalitná ako je dnes. Dnes je demokratická a je jej dostatok. Lebo všetky elektrárne boli postavené za demokracie, ako jadrové, tak aj vodné!!!! momentálne máme aj foto a tie hnusné na uhlie sme zrušili.

13.03.2022, 12:24
peter67, ale ako povedala teta Kolníková..."Elektriny bolo málo a kerá bola i tá trásla"..
súhlasí: peter67
👍: era
none
134

131. J.Tull 13.03.2022, 12:24

peter67, ale ako povedala teta Kolníková..."Elektriny bolo málo a kerá bola i tá trásla"..

13.03.2022, 12:30
Jethro. Pravé oslovenie prvej dámy slovenského divadelníctva a humoru je teta Katarína alebo Dušanova mama. Nemal som tú česť zažiť ju naživo pri vystúpení, ale z platní a neskôr z YT som si ju poznal veľmi dobre. Taký láskavý humor v jej podaní je nezabudnuteľný!!!
súhlasí: J.Tull
👍: J.Tull
95

90. J.Tull 13.03.2022, 11:18

Lemmy, kedy bolo lepšie nie je správna otázka a je nelogická, keď sa len ňou argumentuje proti kritike dneška ... je "hlúposťou prekvitajúce" ospravedlňovať prítomné zlo, keď aj prípadne väčším, zlom minulým...
Je nesprávne šmahom ruky zamietnuť minulosť ako skrz naskrz zlú... rozumné je vidieť čo bolo zlé a poučiť sa z toho, rovnako však treba vidieť i to, čo bolo dobré a brať si príklad...

13.03.2022, 11:22
Aké zlo je prítomné?
none
97

95. Lemmy 13.03.2022, 11:22

Aké zlo je prítomné?

13.03.2022, 11:22
Matovič a spol.
súhlasí: J.Tull
none
102

97. Milaníčko 13.03.2022, 11:22

Matovič a spol.

13.03.2022, 11:26
Na uja Igora mi nesiahaj!!! V lete mi zaplatil mesiac mimoriadnej dovolenky. Vždy 14 dní po mojom návrate zo zahraničia, teda 2x.
104

102. peter67 13.03.2022, 11:26

Na uja Igora mi nesiahaj!!! V lete mi zaplatil mesiac mimoriadnej dovolenky. Vždy 14 dní po mojom návrate zo zahraničia, teda 2x.

13.03.2022, 11:26
none
105

102. peter67 13.03.2022, 11:26

Na uja Igora mi nesiahaj!!! V lete mi zaplatil mesiac mimoriadnej dovolenky. Vždy 14 dní po mojom návrate zo zahraničia, teda 2x.

13.03.2022, 11:27
Kde si bol v zahraničí? Česko?
none
103

97. Milaníčko 13.03.2022, 11:22

Matovič a spol.

13.03.2022, 11:26
O Matovičovi rozhodli demokratické voľby, čiže podľa teba sú zlí občania SR.
none
111

95. Lemmy 13.03.2022, 11:22

Aké zlo je prítomné?

13.03.2022, 11:42
Lemmy, vari ho nevidíš... niet čo odstraňovať, naprávať...? Niektoré z nepreberného množstva som uviedol; nielen v tejto téme...
none
87

18. Romankooooo 13.03.2022, 09:46

To vážne?? Iba toto? Za chvíľu sa to bude rušiť....potom Vám bude vadiť čo.

13.03.2022, 11:10
A ešte toto mi k tomu prišlo:

Tí, v ktorých dnes začína klíčiť nespokojnosť, nemusia vôbec poznať jej príčiny. A som presvedčený, že tá nespokojnosť neklíči na základe vnímania faktov prítomnosti, ale na základe podprahového, alebo viac či menej vedomého vnímania smerných síl diania, síl, ktoré sa dnes elitami zakladajú, aby tvorili budúcnosť.

Preto výčitky druhej strany, že DNES je nám dobre, smerujú úplne inam, než je jadro problému.

Ľudia vnímajú smerovanie spoločnosti. A to vnímanie mnohým robí nevoľno.

To je podľa mňa podstata.
none
89

87. era 13.03.2022, 11:10

A ešte toto mi k tomu prišlo:

Tí, v ktorých dnes začína klíčiť nespokojnosť, nemusia vôbec poznať jej príčiny. A som presvedčený, že tá nespokojnosť neklíči na základe vnímania faktov prítomnosti, ale na základe podprahového, alebo viac či menej vedomého vnímania smerných síl diania, síl, ktoré sa dnes elitami zakladajú, aby tvorili budúcnosť.

Preto výčitky druhej strany, že DNES je nám dobre, smerujú úplne inam, než je jadro problému.

Ľudia vnímajú smerovanie spoločnosti....

13.03.2022, 11:12
Lenže nám je dobre, a lepšie by bolo, keby si mi poslal 14,88 €.
none
107

89. Lemmy 13.03.2022, 11:12

Lenže nám je dobre, a lepšie by bolo, keby si mi poslal 14,88 €.

13.03.2022, 11:33
Áno, "nám". A tá partia, ktorej je dnes dobre, si robí nárok určovať čo je dobré a čo zlé pre celú spoločnosť, priam pre celú planétu.
none
21

16. Romankooooo 13.03.2022, 09:41

A čo také ti chýba. Čo nemôžeš robiť. Píš vlastnú skúsenosť

13.03.2022, 09:49
Mne chýba povinné očkovanie proti kovidu!!! Aj Rakušáci začínajú od tohto skvelého počinu ustupovať a vraj to už zrušili. Tak isto mi chýba prísnejšia kontrola internetu, dávno mala byť zmazaná propaganda, potretá sloboda slova, lebo kto to kedy videl, aby si niekto písal, čo sa mu len chce!!!
Dávno malo byť zriadené ministerstvo pravdy!!! Ktoré by prísne, ale zato spravodlivo trestalo všetkých tých čo majú iný názor a napíšu ho verejne!!! Aj na doživotie!!!! Lebo tak je to správne, tak to má byť!!! Odporcov je náčim biť!!!
súhlasí: era , Boris
22

21. peter67 13.03.2022, 09:49

Mne chýba povinné očkovanie proti kovidu!!! Aj Rakušáci začínajú od tohto skvelého počinu ustupovať a vraj to už zrušili. Tak isto mi chýba prísnejšia kontrola internetu, dávno mala byť zmazaná propaganda, potretá sloboda slova, lebo kto to kedy videl, aby si niekto písal, čo sa mu len chce!!!
Dávno malo byť zriadené ministerstvo pravdy!!! Ktoré by prísne, ale zato spravodlivo trestalo všetkých tých čo majú iný názor a napíšu ho verejne!!! Aj na doživotie!!!! Lebo tak je to správne, tak to má...

13.03.2022, 09:50
Príď, vybavím ti očkovanie, neboj...
👍: peter67
none
25

22. Nadja 13.03.2022, 09:50

Príď, vybavím ti očkovanie, neboj...

13.03.2022, 09:54
Ale ja chcem povinné!!!! POVINNÉ!!! Rozumieš? Pre každého.
A kto by sa nedal, tak ho prehlásiť za menejcenného, zbaviť ho všetkých občianskych práv. Nemal by mať prístup k zdravotnej starostlivosti, sociálnemu zabezpečeniu, zakázaný vstup na verejné priestranstvá, do obchodov...... Takto si ja predstavujem demokraciu!!! Buď si s nami, alebo neexistuješ.
39

25. peter67 13.03.2022, 09:54

Ale ja chcem povinné!!!! POVINNÉ!!! Rozumieš? Pre každého.
A kto by sa nedal, tak ho prehlásiť za menejcenného, zbaviť ho všetkých občianskych práv. Nemal by mať prístup k zdravotnej starostlivosti, sociálnemu zabezpečeniu, zakázaný vstup na verejné priestranstvá, do obchodov...... Takto si ja predstavujem demokraciu!!! Buď si s nami, alebo neexistuješ.

13.03.2022, 10:05
No ved ja ti nariaďujem povinnosť sa zaočkovať, ok? Alebo som nejaký podradný človek pre teba, že mňa nemusíš poslúchať?
👍: peter67
none
44

39. Nadja 13.03.2022, 10:05

No ved ja ti nariaďujem povinnosť sa zaočkovať, ok? Alebo som nejaký podradný človek pre teba, že mňa nemusíš poslúchať?

13.03.2022, 10:08
No to nie si. Ale ja, JA chcem, aby to platilo na každého!!!!!! Aj s trestom aspoň v takej podobe ako som napísal.
46

44. peter67 13.03.2022, 10:08

No to nie si. Ale ja, JA chcem, aby to platilo na každého!!!!!! Aj s trestom aspoň v takej podobe ako som napísal.

13.03.2022, 10:09
Veď si subjektívne dosť potrestaný, lebo trpíš úchylkou, že sa vykovala privatizácia štátnych podnikov. Ty si ozaj veľký trpiteľ.
none
55

16. Romankooooo 13.03.2022, 09:41

A čo také ti chýba. Čo nemôžeš robiť. Píš vlastnú skúsenosť

13.03.2022, 10:19
Romankooooo, dostupné bývanie pre mojich vnúčikov, zdravé, kvalitné, cenovo prijateľné potraviny, kultúra všeobecne...ľudskosť - kamarátske medziľudské vzťahy... je veľa vecí, ktoré mi v tejto /vraj/demokracii chýbajú...
👍: peter67
none
56

55. J.Tull 13.03.2022, 10:19

Romankooooo, dostupné bývanie pre mojich vnúčikov, zdravé, kvalitné, cenovo prijateľné potraviny, kultúra všeobecne...ľudskosť - kamarátske medziľudské vzťahy... je veľa vecí, ktoré mi v tejto /vraj/demokracii chýbajú...

13.03.2022, 10:20
Tull ..no a kto za to môže. Iba my sami.....aj ty sám máš na tom podiel.
59

56. Romankooooo 13.03.2022, 10:20

Tull ..no a kto za to môže. Iba my sami.....aj ty sám máš na tom podiel.

13.03.2022, 10:24
Romankooooo, napíš, aký podiel na tomto zle majú bežní občania...
👍: era
none
61

59. J.Tull 13.03.2022, 10:24

Romankooooo, napíš, aký podiel na tomto zle majú bežní občania...

13.03.2022, 10:25
...leví...
súhlasí: J.Tull
79

61. peter67 13.03.2022, 10:25

...leví...

13.03.2022, 10:50
peter67, veru, väčšina mohla, ak vôbec mohla, akurát mocne zarevať a potom už len v tejto veci zaľahnúť
súhlasí: peter67
none
83

79. J.Tull 13.03.2022, 10:50

peter67, veru, väčšina mohla, ak vôbec mohla, akurát mocne zarevať a potom už len v tejto veci zaľahnúť

13.03.2022, 10:57
Presne takto som to myslel!!!! Budú voľby, už ale iba zabékame pôjdeme sa pásť. Levmi sme boli.
súhlasí: J.Tull
86

83. peter67 13.03.2022, 10:57

Presne takto som to myslel!!!! Budú voľby, už ale iba zabékame pôjdeme sa pásť. Levmi sme boli.

13.03.2022, 11:07
peter67, poniektorí sme protestovali /mnohí i protestujú, všetka čvarga .../ i v medzivolebnom období...
none
98

86. J.Tull 13.03.2022, 11:07

peter67, poniektorí sme protestovali /mnohí i protestujú, všetka čvarga .../ i v medzivolebnom období...

13.03.2022, 11:23
Jethro ja protestujem tým, že vždy volím opozíciu. Tak mi to nejako vychádza, že volím rôzne strany a tie sú vždy v opozícii.
Terazky neviem, či sa majú báť, keď im dám hlas, že nebudú vo vláde, alebo si môžu gratulovať, že sú parlamente.
101

98. peter67 13.03.2022, 11:23

Jethro ja protestujem tým, že vždy volím opozíciu. Tak mi to nejako vychádza, že volím rôzne strany a tie sú vždy v opozícii.
Terazky neviem, či sa majú báť, keď im dám hlas, že nebudú vo vláde, alebo si môžu gratulovať, že sú parlamente.

13.03.2022, 11:26
peter67, mal som na mysli iné protesty... napríklad profesné, odborárske... a pod.
none
106

101. J.Tull 13.03.2022, 11:26

peter67, mal som na mysli iné protesty... napríklad profesné, odborárske... a pod.

13.03.2022, 11:28
Jethro. V mojej firme odbory nedovolím!!! A čo už je to len za strategickú profesiu - čalúnnik.
Ja som baník, kto je viac!!! To znelo hrdo.
109

106. peter67 13.03.2022, 11:28

Jethro. V mojej firme odbory nedovolím!!! A čo už je to len za strategickú profesiu - čalúnnik.
Ja som baník, kto je viac!!! To znelo hrdo.

13.03.2022, 11:38
peter67, nedovolíš odbory? ... a čo manželka? ...to nemôžeš protestovať ani profesne?
súhlasí: peter67
none
112

109. J.Tull 13.03.2022, 11:38

peter67, nedovolíš odbory? ... a čo manželka? ...to nemôžeš protestovať ani profesne?

13.03.2022, 11:42
Odhalil si ma. Manželka mi nedovolí odbory ani odpory.
Profesne? Terazky? Sedačka hotová, postele hotové, kreslá hotové.....ale hladný som stále, len by som skúsil protestovať......
súhlasí: J.Tull
62

59. J.Tull 13.03.2022, 10:24

Romankooooo, napíš, aký podiel na tomto zle majú bežní občania...

13.03.2022, 10:27
To akože nie si schopný vyhľadať si a zabezpečiť zdravé potraviny? Kamarátstvo a ľudskosť ti má zabezpečovať štát??
70

62. Romankooooo 13.03.2022, 10:27

To akože nie si schopný vyhľadať si a zabezpečiť zdravé potraviny? Kamarátstvo a ľudskosť ti má zabezpečovať štát??

13.03.2022, 10:31
Nie, štát ti má zatvoriť živnosť, strestať ťa, keď porušíš nejaké nariadenie. Má ti zobrať polovicu tvojho zárobku, perzekuovať ťa, sekírovať, posielať kontroly, pokutovať.....na to je tu štát!!! Nie aby sa staral o blaho občanov!!!!
súhlasí: J.Tull
71

70. peter67 13.03.2022, 10:31

Nie, štát ti má zatvoriť živnosť, strestať ťa, keď porušíš nejaké nariadenie. Má ti zobrať polovicu tvojho zárobku, perzekuovať ťa, sekírovať, posielať kontroly, pokutovať.....na to je tu štát!!! Nie aby sa staral o blaho občanov!!!!

13.03.2022, 10:33
Presne tak. Nepoctivých má postihovať !!!
74

71. Romankooooo 13.03.2022, 10:33

Presne tak. Nepoctivých má postihovať !!!

13.03.2022, 10:39
Nepoctivých??? Ako postihol poctivých kupcov vš titulov?
súhlasí: J.Tull
77

74. peter67 13.03.2022, 10:39

Nepoctivých??? Ako postihol poctivých kupcov vš titulov?

13.03.2022, 10:41
Už miešaš. Ani to nie je správne.
👎: J.Tull
92

77. Romankooooo 13.03.2022, 10:41

Už miešaš. Ani to nie je správne.

13.03.2022, 11:20
Veru miešam, nepoctivých živnostníkov a poctivých kupcov titulov a to nie je správne.
94

92. peter67 13.03.2022, 11:20

Veru miešam, nepoctivých živnostníkov a poctivých kupcov titulov a to nie je správne.

13.03.2022, 11:21
To, že si nepoctivý živnostník, je ďaleko vo vsi známe.
none
73

62. Romankooooo 13.03.2022, 10:27

To akože nie si schopný vyhľadať si a zabezpečiť zdravé potraviny? Kamarátstvo a ľudskosť ti má zabezpečovať štát??

13.03.2022, 10:36
Romankooooo, nie som... voľačo málo zeleniny, drobného ovocia, byliniek mám zo záhrady, voľačo ukradnem medveďom... ale iné kvalitných a zdravých potravin je ako šafranu a sú pridrahé...
Nie, nemá zabezpečovať štát, ale nemá ho ani nivočiť, podporovať nenávisť, "úspešne pracovať" na polarizácii spoločnosti...
súhlasí: era
none
75

73. J.Tull 13.03.2022, 10:36

Romankooooo, nie som... voľačo málo zeleniny, drobného ovocia, byliniek mám zo záhrady, voľačo ukradnem medveďom... ale iné kvalitných a zdravých potravin je ako šafranu a sú pridrahé...
Nie, nemá zabezpečovať štát, ale nemá ho ani nivočiť, podporovať nenávisť, "úspešne pracovať" na polarizácii spoločnosti...

13.03.2022, 10:40
A to štát volí Fica, Blahu,Kokotlebov?? Luďia asi majú radi tie hrátky medzi dobrom a zlom......avšak, ak si ich to bytostne nedotkne. Len potom býva väčšinou neskoro
👎: J.Tull
78

75. Romankooooo 13.03.2022, 10:40

A to štát volí Fica, Blahu,Kokotlebov?? Luďia asi majú radi tie hrátky medzi dobrom a zlom......avšak, ak si ich to bytostne nedotkne. Len potom býva väčšinou neskoro

13.03.2022, 10:47
Romankooooo, prečo práve Fica, Blahu,Kokotlebov? ...Veď keď nám ukradli "demokrati" republiku sme ešte o nich ani nechyrovali...
none
85

78. J.Tull 13.03.2022, 10:47

Romankooooo, prečo práve Fica, Blahu,Kokotlebov? ...Veď keď nám ukradli "demokrati" republiku sme ešte o nich ani nechyrovali...

13.03.2022, 11:02
Nikto neukradol republiku, je to blud.
none
99

85. Lemmy 13.03.2022, 11:02

Nikto neukradol republiku, je to blud.

13.03.2022, 11:23
Lemmy, použil som zmatovičnú otrepanú frázu ... na rozdiel od ich autorov, keď ju už použiť, potom nie na Fica, ktorého prechmaty sú len halierikmi oproti prichmatizácii, ktorou sa rozkradol štát...
none
82

75. Romankooooo 13.03.2022, 10:40

A to štát volí Fica, Blahu,Kokotlebov?? Luďia asi majú radi tie hrátky medzi dobrom a zlom......avšak, ak si ich to bytostne nedotkne. Len potom býva väčšinou neskoro

13.03.2022, 10:53
Veru má!!! V hrátkach sa zvolilo dobro do paláca. Ešte raz dobro!!!! Zlo bolo porazené.
súhlasí: J.Tull
108

82. peter67 13.03.2022, 10:53

Veru má!!! V hrátkach sa zvolilo dobro do paláca. Ešte raz dobro!!!! Zlo bolo porazené.

13.03.2022, 11:35
peter67, veru... a hrá sa, jedna dobrá hra strieda druhú dobrú hru, hrá sa s ľudom na manévre... školy sú otvorené za situácie, keď pri podobnej iní zatvárajú a keď iní otvárajú, tak sa u nás zatvára, lebo Sulík neposlúchol... vianočná almužna sa nazýva trinástym dôchodkom... ale na druhej strane sa zas losuje... je veľa toho, čím nás pal/j/ácový zabávajú, veď sú to pre nich hry zadarmo, dokonca si sem tam i dobre privyrobia...
súhlasí: peter67
none
113

108. J.Tull 13.03.2022, 11:35

peter67, veru... a hrá sa, jedna dobrá hra strieda druhú dobrú hru, hrá sa s ľudom na manévre... školy sú otvorené za situácie, keď pri podobnej iní zatvárajú a keď iní otvárajú, tak sa u nás zatvára, lebo Sulík neposlúchol... vianočná almužna sa nazýva trinástym dôchodkom... ale na druhej strane sa zas losuje... je veľa toho, čím nás pal/j/ácový zabávajú, veď sú to pre nich hry zadarmo, dokonca si sem tam i dobre privyrobia...

13.03.2022, 11:45
Jethro. To nás boh trestá, že sme sa nemodlili a sprosto volili.
Verchuška sa drží hesla chlieb a hry. Hrajú sa s nami, z koláča si dobre ujedajú, takže smelo hľadíme vpred, lebo ešte tak nebolo, aby horšie byť nemohlo.
súhlasí: J.Tull
29

15. era 13.03.2022, 09:38

Naozaj nemáme hrubú totalitu Čínskeho druhu ani Saudskoarabského druhu. Ale to, čo sa začína uplatňovať pre naše dobro, už nie je tá sloboda, o ktorej nám básnia.

13.03.2022, 09:56
A čo ti chýba? Vraždenie?
none
33

29. Lemmy 13.03.2022, 09:56

A čo ti chýba? Vraždenie?

13.03.2022, 09:58
Mediálne vraždenie sa už začalo. Nechýbalo mi.
súhlasí: Boris , J.Tull , peter67 , Milaníčko
👍: Boris
none
34

33. era 13.03.2022, 09:58

Mediálne vraždenie sa už začalo. Nechýbalo mi.

13.03.2022, 09:58
Žiješ, tak netáraj bludy.
👎: Boris
none
35

34. Lemmy 13.03.2022, 09:58

Žiješ, tak netáraj bludy.

13.03.2022, 10:00
Aj v socializme sme žili Lemmy, to čo je za argumentáciu???
súhlasí: era , J.Tull
none
47

35. Boris 13.03.2022, 10:00

Aj v socializme sme žili Lemmy, to čo je za argumentáciu???

13.03.2022, 10:10
Ale mali sme tu ruskú armádu, a to si už neželáme.
súhlasí: Boris , J.Tull
👍: era , Boris
none
51

47. Lemmy 13.03.2022, 10:10

Ale mali sme tu ruskú armádu, a to si už neželáme.

13.03.2022, 10:13
Tak isto, ako si neželáme armádu NATO, ani USA...
none
110

15. era 13.03.2022, 09:38

Naozaj nemáme hrubú totalitu Čínskeho druhu ani Saudskoarabského druhu. Ale to, čo sa začína uplatňovať pre naše dobro, už nie je tá sloboda, o ktorej nám básnia.

13.03.2022, 11:39
(15) Era,
nieže sa začína, tá sa už uplatňuje celé 2 roky...!
súhlasí: Milaníčko
5

2. Boris 13.03.2022, 08:54

1, Neskoro. 8 Rokov mali čas, aby si urobili s nacistami poriadky. Ak by u nás násilne zvrhol vládu Kotleba s jeho militantnými voličmi, tiež by si im neustúpil.

2, Pri voľbách mala byť medzinárodná kontrola OBSE, ktorá účasť sama odmietla. "Premiér Krymu Sergej Aksjonov neoficiálně vyzval Organizaci pro bezpečnost a spolupráci vEvropě (OBSE)40ke sledování referenda. Ve stejný den mluvčí OBSE uvedla, že Krymu chybí orgán, který by organizaci vyzval, a tedy nikdo není schopný vyžádání slu...

13.03.2022, 09:01
Boris, bol by si ochotný ma zabiť, lebo som za Ukrajinu?
Lebo tí ľudia, 99% z nich, nespravilo nič, len sú žiť vo svojej vlasti... a vraždia ich takí, ako ty ...
súhlasí: Romankooooo
👎: Boris , J.Tull
none
6

5. Nadja 13.03.2022, 09:01

Boris, bol by si ochotný ma zabiť, lebo som za Ukrajinu?
Lebo tí ľudia, 99% z nich, nespravilo nič, len sú žiť vo svojej vlasti... a vraždia ich takí, ako ty ...

13.03.2022, 09:06
Vražia ich takí, ako ja???
Chceš ignore Nadja?
none
20

6. Boris 13.03.2022, 09:06

Vražia ich takí, ako ja???
Chceš ignore Nadja?

13.03.2022, 09:49
Kludne ignore, tvoj problém.
Tí rusi tam nie sú nijaké obludy, to sú len zmanipulovaní ludia tak, ako ty. Ale zasa, nik nedokáže vraždiť civilistov, ak naozaj nechce... oni predsa musia mať tú desnú dilemu, či nie?
none
23

20. Nadja 13.03.2022, 09:49

Kludne ignore, tvoj problém.
Tí rusi tam nie sú nijaké obludy, to sú len zmanipulovaní ludia tak, ako ty. Ale zasa, nik nedokáže vraždiť civilistov, ak naozaj nechce... oni predsa musia mať tú desnú dilemu, či nie?

13.03.2022, 09:52
Vojak môže mať dilemu, ale musí plniť rozkazy. Až po splnení sa smie sťažovať 😉
none
31

23. era 13.03.2022, 09:52

Vojak môže mať dilemu, ale musí plniť rozkazy. Až po splnení sa smie sťažovať 😉

13.03.2022, 09:57
No nie je to celkom pravda!!!! Vojak smie odmietnúť rozkaz!!! Aj keď sa subordinácia nesmie porušiť vo vybraných prípadoch áno!!!
Napríklad ak ti tvoj veliteľ družstva vydá rozkaz zastreliť ostatných členov družstva, tak smieš odmietnuť, ale musíš podať o tom hlásenie jeho nadriadenému.
26

20. Nadja 13.03.2022, 09:49

Kludne ignore, tvoj problém.
Tí rusi tam nie sú nijaké obludy, to sú len zmanipulovaní ludia tak, ako ty. Ale zasa, nik nedokáže vraždiť civilistov, ak naozaj nechce... oni predsa musia mať tú desnú dilemu, či nie?

13.03.2022, 09:54
Na Ukrajine vraždia ruské vojská civilistov, o ktorých nemajú tušenie, či sú proruskí. Vraždia kohokoľvek.

Videl som video, ako tank vystrelil do auta. Ruskí vojaci vôbec nevedeli, či ide o Ukrajincov alebo proruských separatistov. Jednoducho, ich zastrelili.
none
27

20. Nadja 13.03.2022, 09:49

Kludne ignore, tvoj problém.
Tí rusi tam nie sú nijaké obludy, to sú len zmanipulovaní ludia tak, ako ty. Ale zasa, nik nedokáže vraždiť civilistov, ak naozaj nechce... oni predsa musia mať tú desnú dilemu, či nie?

13.03.2022, 09:55
Nerozumiem.. Ukrajinci vraždili civilistov na Donbase a v Luhansku..
Rusko len odpovedá na tento zločin, ktorý všetci ostatní odmietli riešiť.
none
37

27. Boris 13.03.2022, 09:55

Nerozumiem.. Ukrajinci vraždili civilistov na Donbase a v Luhansku..
Rusko len odpovedá na tento zločin, ktorý všetci ostatní odmietli riešiť.

13.03.2022, 10:03
Tvoj problém je, že viníš "am block", uznávaš kolektívnu vinu. Jasne že boli separatisti a boli ľudia, ktorí nechceli si dať ukradnúť kus zeme. Kto asi začal, je hádam jasné, že... Tam asi neišiel separatista po ulici na nákup a zavraždili ho... ako keby si netušil, ako to celé asi vzniklo, nepoznáš ľudí? Separatisti tiež mali možnosť vo volbách voliť poslancov, ktorí by presadzovali to, čo chce. To je totiž normálna cesta... politická.. A samozrejme odsudzujem vraždenie aj separatistov, aj keby to bol len jeden človek. Na to existuje diplomacia, nie vojna.
👎: Boris
none
40

37. Nadja 13.03.2022, 10:03

Tvoj problém je, že viníš "am block", uznávaš kolektívnu vinu. Jasne že boli separatisti a boli ľudia, ktorí nechceli si dať ukradnúť kus zeme. Kto asi začal, je hádam jasné, že... Tam asi neišiel separatista po ulici na nákup a zavraždili ho... ako keby si netušil, ako to celé asi vzniklo, nepoznáš ľudí? Separatisti tiež mali možnosť vo volbách voliť poslancov, ktorí by presadzovali to, čo chce. To je totiž normálna cesta... politická.. A samozrejme odsudzujem vraždenie aj separatistov, aj keby...

13.03.2022, 10:05
Práveže nemali tú možnosť Nadja.
Vidíš, nevieš základné veci o konflikte a preto máš aj mylný názor.
Ukrajincom na východe odopreli účasť vo voľbách......................
A až potom Donecko s Luhánskom vyhlásili oddelenie od Ukrajiny.
none
42

40. Boris 13.03.2022, 10:05

Práveže nemali tú možnosť Nadja.
Vidíš, nevieš základné veci o konflikte a preto máš aj mylný názor.
Ukrajincom na východe odopreli účasť vo voľbách......................
A až potom Donecko s Luhánskom vyhlásili oddelenie od Ukrajiny.

13.03.2022, 10:07
Tak vidíš, a to je teda dôvod ich zavraždiť... no, kde bývam vieš, tak poď... položím život za Ukrajinu ...
none
48

42. Nadja 13.03.2022, 10:07

Tak vidíš, a to je teda dôvod ich zavraždiť... no, kde bývam vieš, tak poď... položím život za Ukrajinu ...

13.03.2022, 10:11
Nadja, prečo teraz zahováraš?
Ešte raz poradie...
1, Násilné obsadenie vlády na Ukrajine,
2, Šikana a odopieranie práv ruskej časti Ukrajiny
3, Vyhlásenie autonómie ruskej časti Ukrajiny
4, Útok na ruskú časť Ukrajiny
5, Vojna východu a západu Ukrajiny
6, Dohoda o neútočení
7, porušenie dohody o neútočení západnou stranou Ukrajiny
8, Vpád Ruského vojska na Ukrajinu.
none
53

48. Boris 13.03.2022, 10:11

Nadja, prečo teraz zahováraš?
Ešte raz poradie...
1, Násilné obsadenie vlády na Ukrajine,
2, Šikana a odopieranie práv ruskej časti Ukrajiny
3, Vyhlásenie autonómie ruskej časti Ukrajiny
4, Útok na ruskú časť Ukrajiny
5, Vojna východu a západu Ukrajiny
6, Dohoda o neútočení
7, porušenie dohody o neútočení západnou stranou Ukrajiny
8, Vpád Ruského vojska na Ukrajinu.

13.03.2022, 10:16
Zahováraš skôr ty. Tí ludia sú vraždení systematicky, hovoril si najprv... žiadna vojna nebude. Potom, že žiadne bombardovanie nebude, Putin nechce dobyť Ukrajinu. Teraz, no veď dobýva, ale veď na to má právo... ty to nevidíš, ako ustupuješ? 🙂

Prevrat bol aj u nás, považuješ za nelegitímnu výmenu vlády KSč?
súhlasí: tomas12345
none
60

53. Nadja 13.03.2022, 10:16

Zahováraš skôr ty. Tí ludia sú vraždení systematicky, hovoril si najprv... žiadna vojna nebude. Potom, že žiadne bombardovanie nebude, Putin nechce dobyť Ukrajinu. Teraz, no veď dobýva, ale veď na to má právo... ty to nevidíš, ako ustupuješ? 🙂

Prevrat bol aj u nás, považuješ za nelegitímnu výmenu vlády KSč?

13.03.2022, 10:25
Nie. Žiadna vojna by nebola, ak by Kyjev neporušil dohodu o neútočení.
Rusi nezaútočili, ako bolo predpovedané. Preto tomu museli pomôcť útokom na Donbas. Až po útokoch, ktoré trvali niekoľko dní Rusko zasiahlo.

Rusko nedobíva Ukrajinu, snaží sa ju vyčistiť od ultranacionalistických fanatikov, ktorí sa žiaľ rozhodli kryť civilnými objektami.
Zločinci sú Porošenko a Zelenskyj a ich banda zbabelých hrdlorezov.
Preto to schytávajú civili a civilné budovy.
Rus nevie, či tá budova je škola, vidí, ako vedľa nej stojí delo, alebo z nej vystrelujú protitankové strely, tak čo asi urobí.
A toto je to svinstvo Nadja. Ako vás zločinci ťahajú za nos, ako inscenujú vojnu tak,. aby vyvolávala cielené emócie.
none
63

60. Boris 13.03.2022, 10:25

Nie. Žiadna vojna by nebola, ak by Kyjev neporušil dohodu o neútočení.
Rusi nezaútočili, ako bolo predpovedané. Preto tomu museli pomôcť útokom na Donbas. Až po útokoch, ktoré trvali niekoľko dní Rusko zasiahlo.

Rusko nedobíva Ukrajinu, snaží sa ju vyčistiť od ultranacionalistických fanatikov, ktorí sa žiaľ rozhodli kryť civilnými objektami.
Zločinci sú Porošenko a Zelenskyj a ich banda zbabelých hrdlorezov.
Preto to schytávajú civili a civilné budovy.
Rus nevie, či tá b...

13.03.2022, 10:27
Klameš, veď Ukrajina neporušila dohodu o neútočení. Nenapadla Rusko, ani iný štát.
súhlasí: Romankooooo , tomas12345
👎: Boris
none
80

63. Lemmy 13.03.2022, 10:27

Klameš, veď Ukrajina neporušila dohodu o neútočení. Nenapadla Rusko, ani iný štát.

13.03.2022, 10:50
Ukrajina - kyjevská vláda porušila dohodu o neútočení na východ Ukrajiny.
none
84

80. Boris 13.03.2022, 10:50

Ukrajina - kyjevská vláda porušila dohodu o neútočení na východ Ukrajiny.

13.03.2022, 11:02
Neútočili, len bránili svoju vlasť pred proruskými separatistami. Keby separatisti nevraždili, nebol by dôvod zasahovať.
súhlasí: tomas12345
👎: Boris
none
132

84. Lemmy 13.03.2022, 11:02

Neútočili, len bránili svoju vlasť pred proruskými separatistami. Keby separatisti nevraždili, nebol by dôvod zasahovať.

13.03.2022, 12:24
Až na to, že je to naopak. Najpr sa začalo útočiť na východ, potom nastúpila vojenská obrana separatistov-.
none
133

132. Boris 13.03.2022, 12:24

Až na to, že je to naopak. Najpr sa začalo útočiť na východ, potom nastúpila vojenská obrana separatistov-.

13.03.2022, 12:29
Keby to aj tak bolo, ako píšeš... tak
Ukrajinci nedovolili sa odtrhnúť, separatisti sa chceli pripojiť k Rusku, takže Rusko začalo vraždiť Ukrajincov, ktorí sa chceli pripojiť k EU - k Europe, takže recipročne by sme mali začať vraždiť Rusov, lebo vraždia Ukrajincov? Kde by to asi skončilo, keby sa všetci správali rovnako?
none
135

133. Nadja 13.03.2022, 12:29

Keby to aj tak bolo, ako píšeš... tak
Ukrajinci nedovolili sa odtrhnúť, separatisti sa chceli pripojiť k Rusku, takže Rusko začalo vraždiť Ukrajincov, ktorí sa chceli pripojiť k EU - k Europe, takže recipročne by sme mali začať vraždiť Rusov, lebo vraždia Ukrajincov? Kde by to asi skončilo, keby sa všetci správali rovnako?

13.03.2022, 12:41
Veď ich zabíjame.
none
142

135. era 13.03.2022, 12:41

Veď ich zabíjame.

13.03.2022, 13:34
Nezabíjame. Podporujeme Ukrajinu. To je obrovský rozdiel.
Putin nepodporuje separatistov, ale zabíja Ukrajincov.
none
163

142. Nadja 13.03.2022, 13:34

Nezabíjame. Podporujeme Ukrajinu. To je obrovský rozdiel.
Putin nepodporuje separatistov, ale zabíja Ukrajincov.

14.03.2022, 11:42
Tak potom ani Kočnera by nemali súdiť za vraždu Kuciaka. On ho nezastrelil.
none
136

133. Nadja 13.03.2022, 12:29

Keby to aj tak bolo, ako píšeš... tak
Ukrajinci nedovolili sa odtrhnúť, separatisti sa chceli pripojiť k Rusku, takže Rusko začalo vraždiť Ukrajincov, ktorí sa chceli pripojiť k EU - k Europe, takže recipročne by sme mali začať vraždiť Rusov, lebo vraždia Ukrajincov? Kde by to asi skončilo, keby sa všetci správali rovnako?

13.03.2022, 12:44
Podľa mňa nie je problém, že sa Ukrajina chce pripojiť k EU.

Ale že chce vstúpiť do NATO.

To je rozdiel. Teda - mal by byť.
súhlasí: J.Tull
none
137

136. era 13.03.2022, 12:44

Podľa mňa nie je problém, že sa Ukrajina chce pripojiť k EU.

Ale že chce vstúpiť do NATO.

To je rozdiel. Teda - mal by byť.

13.03.2022, 13:21
Keď skončí vojna, bude aj Ukrajina členom NATO, rovnako ako Slovinsko, Chorvátsko, Čierna Hora a Severné Macedónsko.
none
138

137. Lemmy 13.03.2022, 13:21

Keď skončí vojna, bude aj Ukrajina členom NATO, rovnako ako Slovinsko, Chorvátsko, Čierna Hora a Severné Macedónsko.

13.03.2022, 13:28
Boh nás ochraňuj.
súhlasí: J.Tull
none
139

138. era 13.03.2022, 13:28

Boh nás ochraňuj.

13.03.2022, 13:29
NATO nás chráni.
none
140

139. Lemmy 13.03.2022, 13:29

NATO nás chráni.

13.03.2022, 13:31
Pred sebou samým nás nik neochráni.
none
141

140. era 13.03.2022, 13:31

Pred sebou samým nás nik neochráni.

13.03.2022, 13:33
My nie sme hrozba.
none
143

136. era 13.03.2022, 12:44

Podľa mňa nie je problém, že sa Ukrajina chce pripojiť k EU.

Ale že chce vstúpiť do NATO.

To je rozdiel. Teda - mal by byť.

13.03.2022, 13:35
... a Rusko dokazuje Ukrajine, že je to zbytočné a je bezpečná aj tak... teda, presviedča ich tak, že ich zabíja... podarí sa mu to?
none
144

143. Nadja 13.03.2022, 13:35

... a Rusko dokazuje Ukrajine, že je to zbytočné a je bezpečná aj tak... teda, presviedča ich tak, že ich zabíja... podarí sa mu to?

13.03.2022, 13:44
Nie, nepodarí sa mu to.

Bezpečná bola od rozpadu ZSSR kus času - mohla byť i naďalej. Ale asi chcela byť ešte bezpečnejšia a ešte bezpečnejšia. Tentokrát im to nevyšlo. Tak nabudúce.
súhlasí: J.Tull
none
145

133. Nadja 13.03.2022, 12:29

Keby to aj tak bolo, ako píšeš... tak
Ukrajinci nedovolili sa odtrhnúť, separatisti sa chceli pripojiť k Rusku, takže Rusko začalo vraždiť Ukrajincov, ktorí sa chceli pripojiť k EU - k Europe, takže recipročne by sme mali začať vraždiť Rusov, lebo vraždia Ukrajincov? Kde by to asi skončilo, keby sa všetci správali rovnako?

13.03.2022, 14:01
Nadja, nebolo to tak, že Ukrajinci nedovolili sa odtrhnúť... "najprv" bola punčom, na čele ktorého stáli neonacisti, násilím zvrhnutá demokraticky zvolená vláda a začal sa "hon na Rusov", občanov Ukrajiny... na začiatku neboli ani separatisti, ale federalisti, s ktorými vláda odmietala rokovať. Až neskôr sa z nich stali postupne separatisti, respektíve separatistické názory u nich začali prevládať...
Aby sme si rozumeli. Napriek udalostiam majdanu, všetkej nenávisti, všetkého zla, ktoré prinieslo... nič z toho /ani vmiešavanie sa USA, rozširovanie NATO, USA základní.../ neospravedlňuje Putinov beštiálny čin - napadnutie Ukrajiny, nie obsadenie Donecka, Luhanska, ako prípadná pomoc pred výčinmi neonacistov, ale napadnutie celej Ukrajiny...Podľa mňa, dôvody, ktoré Putin uvádza /denacionalizácia, demilitarizácia.../ sa minú cieľa... Aj keby vyhral, vojensky okupoval Ukrajinu, neonacistov neporazí, ba práve naopak, neonacistická nenávisť voči Rusom narastie a čo sa týka demilitarizácie, enormne stúpne militarizácia predovšetkým okolitých krajín... Vidieť však za všetkým zlom len Putina je zatváranie si očí pred rovnako krvilačnými pazúrmi USA...
none
146

145. J.Tull 13.03.2022, 14:01

Nadja, nebolo to tak, že Ukrajinci nedovolili sa odtrhnúť... "najprv" bola punčom, na čele ktorého stáli neonacisti, násilím zvrhnutá demokraticky zvolená vláda a začal sa "hon na Rusov", občanov Ukrajiny... na začiatku neboli ani separatisti, ale federalisti, s ktorými vláda odmietala rokovať. Až neskôr sa z nich stali postupne separatisti, respektíve separatistické názory u nich začali prevládať...
Aby sme si rozumeli. Napriek udalostiam majdanu, všetkej nenávisti, všetkého zla, ktoré prini...

13.03.2022, 14:04
Čo s vojnou na Ukrajine ḿá USA? Je to otrepaná rozprávka.
none
147

146. Lemmy 13.03.2022, 14:04

Čo s vojnou na Ukrajine ḿá USA? Je to otrepaná rozprávka.

13.03.2022, 14:10
Lemmy, rozširovanie základní NATO, zakladanie vojenských základní USA, ich stále väčšie a väčšie zbrojenie... finančná pomoc USA pre "ukrajinskú demokraciu", priama účasť oficiálnych predstaviteľov USA na majdane, podávanie, fotenie sa s neonacistami /minimálne s ich politickým predstaviteľom.../ sú otrepané rozprávky?
súhlasí: Milaníčko , Kasafran
none
148

146. Lemmy 13.03.2022, 14:04

Čo s vojnou na Ukrajine ḿá USA? Je to otrepaná rozprávka.

13.03.2022, 14:11
Rozprávkou môže byť aj to, že Rusko je nenásytný agresor, ktorý chce pohltiť všetky územia sveta.
súhlasí: J.Tull , Milaníčko , Kasafran
none
149

148. era 13.03.2022, 14:11

Rozprávkou môže byť aj to, že Rusko je nenásytný agresor, ktorý chce pohltiť všetky územia sveta.

13.03.2022, 14:14
+ otrepanou
súhlasí: Milaníčko
none
150

149. J.Tull 13.03.2022, 14:14

+ otrepanou

13.03.2022, 14:16
+ zatrepanou
none
68

60. Boris 13.03.2022, 10:25

Nie. Žiadna vojna by nebola, ak by Kyjev neporušil dohodu o neútočení.
Rusi nezaútočili, ako bolo predpovedané. Preto tomu museli pomôcť útokom na Donbas. Až po útokoch, ktoré trvali niekoľko dní Rusko zasiahlo.

Rusko nedobíva Ukrajinu, snaží sa ju vyčistiť od ultranacionalistických fanatikov, ktorí sa žiaľ rozhodli kryť civilnými objektami.
Zločinci sú Porošenko a Zelenskyj a ich banda zbabelých hrdlorezov.
Preto to schytávajú civili a civilné budovy.
Rus nevie, či tá b...

13.03.2022, 10:30
Svinstvo je to, čo predvádzaš ty. Tebe by som aj prial zažiť tú vojnu, lebo evidentne nevieš o čom píšeš. Teba by mali zbaviť svojprávnosti !!!
81

68. Romankooooo 13.03.2022, 10:30

Svinstvo je to, čo predvádzaš ty. Tebe by som aj prial zažiť tú vojnu, lebo evidentne nevieš o čom píšeš. Teba by mali zbaviť svojprávnosti !!!

13.03.2022, 10:52
Myslíš zažiť tú vojnu na Donbase? Kde z nenazdajky obstrelovali civilné objekty celé roky?
none
69

53. Nadja 13.03.2022, 10:16

Zahováraš skôr ty. Tí ludia sú vraždení systematicky, hovoril si najprv... žiadna vojna nebude. Potom, že žiadne bombardovanie nebude, Putin nechce dobyť Ukrajinu. Teraz, no veď dobýva, ale veď na to má právo... ty to nevidíš, ako ustupuješ? 🙂

Prevrat bol aj u nás, považuješ za nelegitímnu výmenu vlády KSč?

13.03.2022, 10:30
Nadja, lenže u nás sa udial v podstate pokojný štátny prevrat, kým na Ukrajine krvavý puč na čele s neonacistami priamo podporovaný USA
none
72

69. J.Tull 13.03.2022, 10:30

Nadja, lenže u nás sa udial v podstate pokojný štátny prevrat, kým na Ukrajine krvavý puč na čele s neonacistami priamo podporovaný USA

13.03.2022, 10:35
Jethro. Prevrat?
Bolo to odovzdanie moci starokomunistami, mladokomunistom.
Proste už to nešlo mať iba dom auto, chatu a kopec peňazí pod posteľou!!!
Nemohol si vlastniť 10 domov, 10 áut, zahraničné nehnuteľnosti, to by ťa zatvorili - starokomunisti.
súhlasí: J.Tull , Boris
👍: Boris
45

40. Boris 13.03.2022, 10:05

Práveže nemali tú možnosť Nadja.
Vidíš, nevieš základné veci o konflikte a preto máš aj mylný názor.
Ukrajincom na východe odopreli účasť vo voľbách......................
A až potom Donecko s Luhánskom vyhlásili oddelenie od Ukrajiny.

13.03.2022, 10:08
A ty čo si myslíš, že môže hocikto, hocikde vyhlásiť referendum o odtrhnutí?
Akože u nás vyhlásia východňáre referendum o samostatnom území??
súhlasí: Lemmy
49

45. Romankooooo 13.03.2022, 10:08

A ty čo si myslíš, že môže hocikto, hocikde vyhlásiť referendum o odtrhnutí?
Akože u nás vyhlásia východňáre referendum o samostatnom území??

13.03.2022, 10:12
To si nemyslím, iba ak by štát začal hrubo porušovať moje práva, vtedy by som sa oddelil a to sa aj stalo.
none
66

49. Boris 13.03.2022, 10:12

To si nemyslím, iba ak by štát začal hrubo porušovať moje práva, vtedy by som sa oddelil a to sa aj stalo.

13.03.2022, 10:29
To, že ty si sa oddelil, že si odídenec, je tvoja súkromná vec.
none
50

45. Romankooooo 13.03.2022, 10:08

A ty čo si myslíš, že môže hocikto, hocikde vyhlásiť referendum o odtrhnutí?
Akože u nás vyhlásia východňáre referendum o samostatnom území??

13.03.2022, 10:13
Samozrejme v krajinách EU to možné nie je!!!! Taký Puč Demont to pocítil na vlastnej koži. Zato Srbi tiež.
súhlasí: Boris
👍: Boris
52

50. peter67 13.03.2022, 10:13

Samozrejme v krajinách EU to možné nie je!!!! Taký Puč Demont to pocítil na vlastnej koži. Zato Srbi tiež.

13.03.2022, 10:16
A prečo to nemôže byť. Ja by som bol za. Všetci, ktorí chcú pracovať v Blave by museli mať pracovné víza. Neznižovali by hodnotu práce a viac by sme tu zarábali To sa mi začína páčiť 🙂
👍: peter67
58

52. Romankooooo 13.03.2022, 10:16

A prečo to nemôže byť. Ja by som bol za. Všetci, ktorí chcú pracovať v Blave by museli mať pracovné víza. Neznižovali by hodnotu práce a viac by sme tu zarábali To sa mi začína páčiť 🙂

13.03.2022, 10:23
Veru, zarábate málo. Odtrhnite sa.
54

45. Romankooooo 13.03.2022, 10:08

A ty čo si myslíš, že môže hocikto, hocikde vyhlásiť referendum o odtrhnutí?
Akože u nás vyhlásia východňáre referendum o samostatnom území??

13.03.2022, 10:17
Tak veru, nemožno len tak bez všetkého porušovať spísané a podpísané dohody.... ale ak niekto má dostatok vojenskej sily, tak potom môže.
👍: peter67
none
76

45. Romankooooo 13.03.2022, 10:08

A ty čo si myslíš, že môže hocikto, hocikde vyhlásiť referendum o odtrhnutí?
Akože u nás vyhlásia východňáre referendum o samostatnom území??

13.03.2022, 10:41
Romankooooo, veď i my sme sa "odtrhli" bez referenda. Krym bol súčasťou Ukrajiny, ale bola to autonómna republika...
súhlasí: Boris
👍: Boris
none
41

37. Nadja 13.03.2022, 10:03

Tvoj problém je, že viníš "am block", uznávaš kolektívnu vinu. Jasne že boli separatisti a boli ľudia, ktorí nechceli si dať ukradnúť kus zeme. Kto asi začal, je hádam jasné, že... Tam asi neišiel separatista po ulici na nákup a zavraždili ho... ako keby si netušil, ako to celé asi vzniklo, nepoznáš ľudí? Separatisti tiež mali možnosť vo volbách voliť poslancov, ktorí by presadzovali to, čo chce. To je totiž normálna cesta... politická.. A samozrejme odsudzujem vraždenie aj separatistov, aj keby...

13.03.2022, 10:07
Veru, to hromadné uznanie kolektívnej viny to mňa osobne naučil celý demokratický svet!!! Preto bolo hádam spravodlivé nepustiť para športovcov na olympiádu, lebo sú Rusi!!!! Tým pádom sú vinní z útoku na UA!!!
Preto dnes dovolili na nete výzvy na zavraždenie, zosadenie.....Putina. Na uja Džoa je to neprípustné, nedemokratické!!!
súhlasí: J.Tull
👍: era
43

41. peter67 13.03.2022, 10:07

Veru, to hromadné uznanie kolektívnej viny to mňa osobne naučil celý demokratický svet!!! Preto bolo hádam spravodlivé nepustiť para športovcov na olympiádu, lebo sú Rusi!!!! Tým pádom sú vinní z útoku na UA!!!
Preto dnes dovolili na nete výzvy na zavraždenie, zosadenie.....Putina. Na uja Džoa je to neprípustné, nedemokratické!!!

13.03.2022, 10:08
Prečo? Aj ruskí športovci sa musia naučiť, že liezť Putlerovi do zadku je nebezpečné. Musia pykať!!!
👎: J.Tull
none
88

27. Boris 13.03.2022, 09:55

Nerozumiem.. Ukrajinci vraždili civilistov na Donbase a v Luhansku..
Rusko len odpovedá na tento zločin, ktorý všetci ostatní odmietli riešiť.

13.03.2022, 11:10
A Rusko bojuje za slobodu.......ale prečo aj takto
Zajatý ruský voják vypověděl při výslechu vedeném ukrajinskou tajnou službou SBU, že ruská armáda na Ukrajině používá, stejně jako Rudá armáda za Stalina, speciální trestní komanda, která přímo v boji střílejí ty, co odmítají bojovat. S odvoláním na SBU to potvrdila agentura Interfax-Ukrajina.
8

5. Nadja 13.03.2022, 09:01

Boris, bol by si ochotný ma zabiť, lebo som za Ukrajinu?
Lebo tí ľudia, 99% z nich, nespravilo nič, len sú žiť vo svojej vlasti... a vraždia ich takí, ako ty ...

13.03.2022, 09:10
Tí ludia tam roky akceptovali genocídu.

none
9

8. Boris 13.03.2022, 09:10

Tí ludia tam roky akceptovali genocídu.

13.03.2022, 09:24
Genocídu páchali proruskí Ukrajinci, ktorí chcú dosiahnuť oddelenie časti Ukrajiny.
súhlasí: Romankooooo , tomas12345
👎: Boris , J.Tull
none
11

9. Lemmy 13.03.2022, 09:24

Genocídu páchali proruskí Ukrajinci, ktorí chcú dosiahnuť oddelenie časti Ukrajiny.

13.03.2022, 09:28
Nie je pravda. Zabíjať začali západní ukrajinci východných za to, že sú rusi.

Tu máš dôkazy od francúzov..

odkaz
none
12

11. Boris 13.03.2022, 09:28

Nie je pravda. Zabíjať začali západní ukrajinci východných za to, že sú rusi.

Tu máš dôkazy od francúzov..

https://www.youtube.com/watch?v=IxJ1nWT7QwY&feature=emb_logo

13.03.2022, 09:28
none
121

11. Boris 13.03.2022, 09:28

Nie je pravda. Zabíjať začali západní ukrajinci východných za to, že sú rusi.

Tu máš dôkazy od francúzov..

https://www.youtube.com/watch?v=IxJ1nWT7QwY&feature=emb_logo

13.03.2022, 12:06
Nie za to že sú Rusi, ale že boli vlastizradcovia a podnecovali na odtrhnutie časti Ukrajiny k Rusku a ešte k tomu aj vlastnili zbrane.... Rusi by zasiahli ešte ovela horšie, kebyže toto spravíš na ruskom území...
none
123

121. tomas12345 13.03.2022, 12:06

Nie za to že sú Rusi, ale že boli vlastizradcovia a podnecovali na odtrhnutie časti Ukrajiny k Rusku a ešte k tomu aj vlastnili zbrane.... Rusi by zasiahli ešte ovela horšie, kebyže toto spravíš na ruskom území...

13.03.2022, 12:11
Alebo na Španielskom...
none
122

11. Boris 13.03.2022, 09:28

Nie je pravda. Zabíjať začali západní ukrajinci východných za to, že sú rusi.

Tu máš dôkazy od francúzov..

https://www.youtube.com/watch?v=IxJ1nWT7QwY&feature=emb_logo

13.03.2022, 12:08
Boris maj rozum, v Rusku ťa dajú do basy len za to že protestatuješ proti vojne, čo by ti potom spravili kebyže tam podnecuješ ostatných aby sa časť Ruska odtrhla a pripojila k Ukrajine ? To by boli iné jatky
none
126

122. tomas12345 13.03.2022, 12:08

Boris maj rozum, v Rusku ťa dajú do basy len za to že protestatuješ proti vojne, čo by ti potom spravili kebyže tam podnecuješ ostatných aby sa časť Ruska odtrhla a pripojila k Ukrajine ? To by boli iné jatky

13.03.2022, 12:20
Tomáš, maj rozum. V Rusku nezabíjajú menšiny.
none
151

126. Boris 13.03.2022, 12:20

Tomáš, maj rozum. V Rusku nezabíjajú menšiny.

13.03.2022, 14:23
Keby tie menšiny boli ozbrojení vlastizradocovia podporujúci odtrhnutie Ruského územia k Ukrajine tak áno, zabíjali by.
none
119

9. Lemmy 13.03.2022, 09:24

Genocídu páchali proruskí Ukrajinci, ktorí chcú dosiahnuť oddelenie časti Ukrajiny.

13.03.2022, 12:03
Ano, to dáva zmysel, vyvolať na Ukrajine konflikt, aby si potom Rusi mohli nasadiť na Ukrajinu vojsko.
none
128

119. tomas12345 13.03.2022, 12:03

Ano, to dáva zmysel, vyvolať na Ukrajine konflikt, aby si potom Rusi mohli nasadiť na Ukrajinu vojsko.

13.03.2022, 12:21
Rusko nepotrebuje ďalšie územia.. Ani náhodou.
súhlasí: Milaníčko , Kasafran
none
130

128. Boris 13.03.2022, 12:21

Rusko nepotrebuje ďalšie územia.. Ani náhodou.

13.03.2022, 12:24
súhlasí: Kasafran
none
156

128. Boris 13.03.2022, 12:21

Rusko nepotrebuje ďalšie územia.. Ani náhodou.

14.03.2022, 07:27
Tak ako nepotrebovali v 68tom....
👍: era
none
157

156. tomas12345 14.03.2022, 07:27

Tak ako nepotrebovali v 68tom....

14.03.2022, 07:30
Vtedy si iba bránili to, čo si za pomoci západných spojencov vybojovali vo Veľkej Vlasteneckej Vojne 🙂 a čo im priklepli kamaráti v Jalte 1943.
súhlasí: Kasafran
none
158

157. era 14.03.2022, 07:30

Vtedy si iba bránili to, čo si za pomoci západných spojencov vybojovali vo Veľkej Vlasteneckej Vojne 🙂 a čo im priklepli kamaráti v Jalte 1943.

14.03.2022, 07:40
Nie, Bola podpísaná takzvaná Deklarácia o slobodnej Európe, v ktorej sa USA, ZSSR a Spojené kráľovstvo zaviazali, že nechajú na oslobodených európskych územiach prebehnúť demokratické voľby. Zároveň sa mocnosti zaviazali pomáhať národom oslobodeným od nacistov riešiť demokraticky ich politické a hospodárske problémy.

odkaz
none
160

158. tomas12345 14.03.2022, 07:40

Nie, Bola podpísaná takzvaná Deklarácia o slobodnej Európe, v ktorej sa USA, ZSSR a Spojené kráľovstvo zaviazali, že nechajú na oslobodených európskych územiach prebehnúť demokratické voľby. Zároveň sa mocnosti zaviazali pomáhať národom oslobodeným od nacistov riešiť demokraticky ich politické a hospodárske problémy.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Jaltsk%C3%A1_konferencia

14.03.2022, 08:00
Veď sme videli, ako sa to v praxi naozaj udialo.
súhlasí: Kasafran
none
162

160. era 14.03.2022, 08:00

Veď sme videli, ako sa to v praxi naozaj udialo.

14.03.2022, 11:39
To je ale už chyba Ruska, že túto dohodu porušilo a mocensky si išlo prisvojiť cudzie územia.
none
164

162. tomas12345 14.03.2022, 11:39

To je ale už chyba Ruska, že túto dohodu porušilo a mocensky si išlo prisvojiť cudzie územia.

14.03.2022, 11:47
Ej veru. A za chyby sa platí. Alebo aj nie. Občas sa chyby odpúšťajú, veď mýliť sa je vraj ľudské.
none
117

2. Boris 13.03.2022, 08:54

1, Neskoro. 8 Rokov mali čas, aby si urobili s nacistami poriadky. Ak by u nás násilne zvrhol vládu Kotleba s jeho militantnými voličmi, tiež by si im neustúpil.

2, Pri voľbách mala byť medzinárodná kontrola OBSE, ktorá účasť sama odmietla. "Premiér Krymu Sergej Aksjonov neoficiálně vyzval Organizaci pro bezpečnost a spolupráci vEvropě (OBSE)40ke sledování referenda. Ve stejný den mluvčí OBSE uvedla, že Krymu chybí orgán, který by organizaci vyzval, a tedy nikdo není schopný vyžádání slu...

13.03.2022, 12:02
1 : Ak by to s nacistami aj bolo pravda, to nie je dovod na odobratie územia Ukrajine. Takto to nikde nefunguje. To by potom všetky krajiny umelo vyvolávali konflikty, len preto aby si potom následne mohli prisvojiť územia cudzích štátov....

Uzemie a ostatní obyvatelia Donbasu za to nemožu. Riešenie preto nie je v zobratí územia, ale v prípadnom potrestaní militantných nacistov, a ak sa tých nacistov nepodarí chytiť, tak potom je riešenie v tom, zobrať tých rusov do Ruska..

2 : Hmm predstavuješ si to jak hurvinek válku. Referendum sa nekoná tak, že cudzie vojsko vstúpi na Krym a obsadí parlament. V takom prípade by už parlament a ani obyvatelia Krymu nehlasovali bez strachu a nezaujato.

3 : Ok.
none
129

117. tomas12345 13.03.2022, 12:02

1 : Ak by to s nacistami aj bolo pravda, to nie je dovod na odobratie územia Ukrajine. Takto to nikde nefunguje. To by potom všetky krajiny umelo vyvolávali konflikty, len preto aby si potom následne mohli prisvojiť územia cudzích štátov....

Uzemie a ostatní obyvatelia Donbasu za to nemožu. Riešenie preto nie je v zobratí územia, ale v prípadnom potrestaní militantných nacistov, a ak sa tých nacistov nepodarí chytiť, tak potom je riešenie v tom, zobrať tých rusov do Ruska..

2 : Hmm...

13.03.2022, 12:23
1, Videli sme v Kosove.

2, Nemali dopustiť násilnosti na menšinách, nič by sa nedialo, ani po násilnom zvrhnutí vlády. Ten ich bývalý prezident bol prasa, o tom pokoj, ale nemalo sa zacať decimovať ruské obyvateľstvo Ukrajiny, teraz je neskoro plakať. Rusi na to poukazovali 8 rokov.-. to je dosť.-
súhlasí: Kasafran
none
154

129. Boris 13.03.2022, 12:23

1, Videli sme v Kosove.

2, Nemali dopustiť násilnosti na menšinách, nič by sa nedialo, ani po násilnom zvrhnutí vlády. Ten ich bývalý prezident bol prasa, o tom pokoj, ale nemalo sa zacať decimovať ruské obyvateľstvo Ukrajiny, teraz je neskoro plakať. Rusi na to poukazovali 8 rokov.-. to je dosť.-

13.03.2022, 14:28
1 : Co si zas videl ? Vieš sa vyjadrovať aj inak než dvojslovnými výrazmi ? Všetko treba z teba ťahať ako z chlpatej deky, a nečudo, do hlbšej debaty sa bojíš ísť, a tobož ukázať tu nejake výpočty, analýzy, zdroje, lebo nič z tohto nepotvrdzuje tvoje teorie, tak len hádžeš výkriky do tmy


2 : Opakujem, tie "menšiny" boli vlastizradovia, podnecujúci k odtrhnutiu Ukrajinského územia a navyše k tomu ešte aj ozbrojení. Si nechápavý pochopiť takéto základne veci ?

V Rusku by sa ešte horšie správali k takýmto vlastizradcom.
none
155

154. tomas12345 13.03.2022, 14:28

1 : Co si zas videl ? Vieš sa vyjadrovať aj inak než dvojslovnými výrazmi ? Všetko treba z teba ťahať ako z chlpatej deky, a nečudo, do hlbšej debaty sa bojíš ísť, a tobož ukázať tu nejake výpočty, analýzy, zdroje, lebo nič z tohto nepotvrdzuje tvoje teorie, tak len hádžeš výkriky do tmy


2 : Opakujem, tie "menšiny" boli vlastizradovia, podnecujúci k odtrhnutiu Ukrajinského územia a navyše k tomu ešte aj ozbrojení. Si nechápavý pochopiť takéto základne veci ?

V Rusku by sa ...

13.03.2022, 14:40
K "vlastizradcom":

Myslím, že celá dnešná "teória štátu" je niečo zastaralého a vychádzajúceho z aristokratického systému sveta. Aristokrat, kráľ, cisár či iný panovník vlastní nejaké územie a nazýva ho "celok". Ohraničí ho hranicami. Vôbec ho nezaujíma, čo na to občania, či si prajú alebo nie, patriť do tohto právneho celku, ktorého zákony sú vydávané z nejakého centra, panovníkom.

Ideály budúcnosti by mali byť iné. Občania by mali byť základom, oni by mali mať tú moc, povedať, s kým sa spoja a s kým nechcú byť v jednom celku.

Verím, že takáto budúcnosť sa už niekde pripravuje. Uvidíme.

Samozrejme, že toto staré, čo teraz existuje, vzbudzuje dojem "istoty" a "bezpečia". A to nové vyzerá byť strašne nebezpečné a plné nástrah...
súhlasí: Boris
none
159

154. tomas12345 13.03.2022, 14:28

1 : Co si zas videl ? Vieš sa vyjadrovať aj inak než dvojslovnými výrazmi ? Všetko treba z teba ťahať ako z chlpatej deky, a nečudo, do hlbšej debaty sa bojíš ísť, a tobož ukázať tu nejake výpočty, analýzy, zdroje, lebo nič z tohto nepotvrdzuje tvoje teorie, tak len hádžeš výkriky do tmy


2 : Opakujem, tie "menšiny" boli vlastizradovia, podnecujúci k odtrhnutiu Ukrajinského územia a navyše k tomu ešte aj ozbrojení. Si nechápavý pochopiť takéto základne veci ?

V Rusku by sa ...

14.03.2022, 07:47
1, snáď nie ja za to môžem, že ti chýbajú zásadné informácie. Konflikt v Kosove bol práve o tom, že sa Albánci chceli odtrhnúť od Srbov a západ im v tom násilne dopomohol. Takže v odoberaní suverénnych území majú západniari tak isto bohaté skúsenosti..

2, Tie menšiny sa chceli odtrhnúť až po tom, čo na nich začali západní ukrajinci útočiť a odoberať im práva. Nie pred tým.
none
161

159. Boris 14.03.2022, 07:47

1, snáď nie ja za to môžem, že ti chýbajú zásadné informácie. Konflikt v Kosove bol práve o tom, že sa Albánci chceli odtrhnúť od Srbov a západ im v tom násilne dopomohol. Takže v odoberaní suverénnych území majú západniari tak isto bohaté skúsenosti..

2, Tie menšiny sa chceli odtrhnúť až po tom, čo na nich začali západní ukrajinci útočiť a odoberať im práva. Nie pred tým.

14.03.2022, 11:37
1 : Pomoct niekomu odtrhnúť sa, a násilne si prisvojiť cudzie územie sú dve rozlišné veci, to nerozlišuješ ?

2 : A zdroj je aký ? Zas ten istý "trust me bro" ?
Keby Ukrajinci chceli útočiť na ruské menšiny, robili by tak po celej Ukrajine, kedže ruskí obyvatelia sa nachádzaju po celom územi Ukrajiny. Bolo by to z Ukrajinskej strany výhodnejšie, neutočili by tam kde je najviac Rusov a kde možu dostávať zbrane od Rusov... Logika ako vidno, nie je tvoja silná stránka.
none
165

161. tomas12345 14.03.2022, 11:37

1 : Pomoct niekomu odtrhnúť sa, a násilne si prisvojiť cudzie územie sú dve rozlišné veci, to nerozlišuješ ?

2 : A zdroj je aký ? Zas ten istý "trust me bro" ?
Keby Ukrajinci chceli útočiť na ruské menšiny, robili by tak po celej Ukrajine, kedže ruskí obyvatelia sa nachádzaju po celom územi Ukrajiny. Bolo by to z Ukrajinskej strany výhodnejšie, neutočili by tam kde je najviac Rusov a kde možu dostávať zbrane od Rusov... Logika ako vidno, nie je tvoja silná stránka.

14.03.2022, 12:01
Tomáš, čo keby si si dal také osobné duševné cvíčenie, že vo svojich príspevkoch nebudeš komentovať vlastnosti oponenta, ale iba vecnosť a kvalitu informácií samotných?
none
166

165. era 14.03.2022, 12:01

Tomáš, čo keby si si dal také osobné duševné cvíčenie, že vo svojich príspevkoch nebudeš komentovať vlastnosti oponenta, ale iba vecnosť a kvalitu informácií samotných?

14.03.2022, 13:41
Kde v príspevku 161 nevidíš hodnotenie kvality a vecnosti informácii samostatných ?
none
167

166. tomas12345 14.03.2022, 13:41

Kde v príspevku 161 nevidíš hodnotenie kvality a vecnosti informácii samostatných ?

14.03.2022, 13:50
Zlá otázka. 🙂
Nejde o to, že by tam neboli reakcie aj na informácie,
- ale o to, že - podľa mňa zbytočne - je to pretkané aj komentármi na adresu oponenta.
none
124

1. tomas12345 13.03.2022, 07:41

Myslím si že by sa dalo dohodnúť prímerie aby bola ovca celá a vlk sýty. 1 : Donetsko - Luhansko by zostalo Ukrajine. Je to Ukrajinské územie, nie je dovod aby sa ho mala Ukrajina vzdať. Ked si Putin myslí že sa tam Ukrajinci správajú k Rusom zle, nech si Putin tých Rusov zoberie k sebe do Ruska a dá im ruské pasy, nikto mu v tom nebude brániť. 2 : Krym - vzniklo by nové referendum. Občania by si mohli vybrať z 3 možností, A - prisvojenie k Rusku, B - prisvojenie k Ukraine, C - nezávislý štát....

13.03.2022, 12:13
Akurát, že vlk by nebol vôbec sýty.
none
152

124. era 13.03.2022, 12:13

Akurát, že vlk by nebol vôbec sýty.

13.03.2022, 14:23
Ako je podla teba vlk naladený ? Dobyvačne ?
none
153

152. tomas12345 13.03.2022, 14:23

Ako je podla teba vlk naladený ? Dobyvačne ?

13.03.2022, 14:25
Je naladený tak, že si chce zabezpečiť a vyznačkovať územie svojej pôsobnosti.
súhlasí: Kasafran , Boris
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 525 211 B vygenerované za : 0.396 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 874 813 x jedinečné zobrazenia : 2 535 157 x ip adresa : 44.212.93.133

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,77 € (34 klikov), z toho dnes 0,01 € (0 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel