Lime-tree

new Jerusalem
sk| en
login :
if you want to discuss, you must register...registration
if you had lost your password...reset password

you are here : 

main page / other / theme
move to top

základné info

entries
7
shows
1 488
uniques
441
theme was created 16.08.2018 by Fénix
1
16.08.2018, 22:43
Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd.

Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty.

Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepriateľa s konečnou likvidáciou. V prípade pešcov môže byť na konci povýšenie. V prípade kráľa sa počíta aj hrozba matu.

Tretia fáza algoritmu je o nátlaku na súpera. Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni, čiže ťažisko hry je na čiernych figúrach, čím sa vyvažuje nevýhoda čiernych. Je to o blokovaní bezpečných možností pre figúry súpera a vytváraní bezpečných možností pre svoje figúry.

Okrem toho sa špeciálne zohľadňujú hodnoty stĺpcov a radov, na ktorých stoja pešci. Systém je jednoduchý, len je ťažké ho použiť v hre, kde ide o čas, stres a únavu.
2

1. Fénix 16.08.2018, 22:43

Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd. Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty. Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepr...

16.08.2018, 22:47
Vieš programovať?
3

2. EnaXnaY 16.08.2018, 22:47

Vieš programovať?

16.08.2018, 22:48
Ak áno, tak urob program, eliminuješ tým problém s časom, stresom a úvavou
6

3. EnaXnaY 16.08.2018, 22:48

Ak áno, tak urob program, eliminuješ tým problém s časom, stresom a úvavou

17.08.2018, 15:22
Neviem programovať, iba svoj mozog, zostáva mi len trénovať.
7

6. Fénix 17.08.2018, 15:22

Neviem programovať, iba svoj mozog, zostáva mi len trénovať.

17.08.2018, 15:24
Alebo sa naučiť programovať
4

1. Fénix 16.08.2018, 22:43

Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd. Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty. Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepr...

16.08.2018, 23:11
Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni…

Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.
5

4. Lemmy 16.08.2018, 23:11

Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni… Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.

17.08.2018, 15:21
Pozri sa na to takto. Biele je napoleonské Francúzsko a čierne je Rusko. Biele je hitlerovské Nemecko a čierne je Rusko. Biele je NATO a čierne je Rusko. Bieli si z nejakého dôvodu myslia, že majú navrch, ale ťažiskom hry vždy hýbu čierni.

newest entries : 

please, support the creator

page has income only from voluntary contributors and ads
you may contribute...
by bank transfer
SK 41 1100
000 000
261 872 7972
SWIFT: TATRSKBX
by PayPal
by Viamo
by Donater
options
main pageaboutgalleryjokescitatesinteligence teststatsžumpaandroid versionit's your turn
searching
lipka @ facebook
provided by dzio.sk...
contact creator...
i'm using cookies, if you disagree, then leave...
you are accessing this site from ip address : 3.233.221.149
size : 75 081 B, generated in : 0.056 s