for correct function of this site, i need to use cookies...
move to top

you are here : 

main page  /  other  /  theme

základné info

entries
7
shows
6 683
uniques
1 331
theme was created 16.8.2018 22:43 by Fénix
1
16.08.2018, 22:43
Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd.

Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty.

Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepriateľa s konečnou likvidáciou. V prípade pešcov môže byť na konci povýšenie. V prípade kráľa sa počíta aj hrozba matu.

Tretia fáza algoritmu je o nátlaku na súpera. Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni, čiže ťažisko hry je na čiernych figúrach, čím sa vyvažuje nevýhoda čiernych. Je to o blokovaní bezpečných možností pre figúry súpera a vytváraní bezpečných možností pre svoje figúry.

Okrem toho sa špeciálne zohľadňujú hodnoty stĺpcov a radov, na ktorých stoja pešci. Systém je jednoduchý, len je ťažké ho použiť v hre, kde ide o čas, stres a únavu.
2

1. Fénix 16.08.2018, 22:43

Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd. Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty. Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepr...

16.08.2018, 22:47
Vieš programovať? 😉
none
3

2. EnaXnaY 16.08.2018, 22:47

Vieš programovať? 😉

16.08.2018, 22:48
Ak áno, tak urob program, eliminuješ tým problém s časom, stresom a úvavou 😉
none
6

3. EnaXnaY 16.08.2018, 22:48

Ak áno, tak urob program, eliminuješ tým problém s časom, stresom a úvavou 😉

17.08.2018, 15:22
Neviem programovať, iba svoj mozog, zostáva mi len trénovať.
7

6. Fénix 17.08.2018, 15:22

Neviem programovať, iba svoj mozog, zostáva mi len trénovať.

17.08.2018, 15:24
Alebo sa naučiť programovať 😉
none
4

1. Fénix 16.08.2018, 22:43

Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd. Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty. Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepr...

16.08.2018, 23:11
Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni…

Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.
none
5

4. Lemmy 16.08.2018, 23:11

Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni…

Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.

17.08.2018, 15:21
Pozri sa na to takto. Biele je napoleonské Francúzsko a čierne je Rusko. Biele je hitlerovské Nemecko a čierne je Rusko. Biele je NATO a čierne je Rusko. Bieli si z nejakého dôvodu myslia, že majú navrch, ale ťažiskom hry vždy hýbu čierni.
created by dzI/O 2015 - 2025 size : 173 209 B generated in : 0.233 s this site needs to use cookies, to work properly... version : 1.07 ( 1.9.2025 21:30 ) themes displays : 35 397 770 x unique displays : 4 364 571 x ip address : 18.97.14.80
dzI/O's epoch
some ad
share this page
statistics
TOPlist
support
become a volunatary donater of the page, every your financial donation will help to grow it...
please, support creator
by bank transfer
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
by PayPal
by Viamo
none
by Donater
none
by sending bitcoins
none