8 | | 6. Lemmy 12.01.2021, 17:18 Niekedy život prináša situácie, keď sa nedá jednoznačne odpovedať, čo je lepšie, čo je viac, čo si viac želám. Trpím závažnými zdravotnými ťažkosťami, tak mi chodí po rozume aj moje úmrtie. Málokedy sa niekto dožije vyššieho veku ako 60 rokov, ak má také diagnózy ako ja. Chodím cez mesto, a sledujem úmrtné oznámenia na tabuli. Umierajú aj mladší, aj 40, 50 rokov. Takže si nerobím ilúzie. Keď zomriem, tak zomriem, s tým teraz neviem nič narobiť. Ľahko sa hovorí, že treba dbať na životosprávu, al... ▲12.01.2021, 17:21 |
Ale po smrti, chceš aby bol koniec alebo aby ťa súdili za prežitý život a potom by si niesol konsekvencie?  |  |
|
as response to : 6 | | 4. EnaXnaY 12.01.2021, 17:10 Otázka znela, čo by si si želal  ▲12.01.2021, 17:18 |
Niekedy život prináša situácie, keď sa nedá jednoznačne odpovedať, čo je lepšie, čo je viac, čo si viac želám.
Trpím závažnými zdravotnými ťažkosťami, tak mi chodí po rozume aj moje úmrtie. Málokedy sa niekto dožije vyššieho veku ako 60 rokov, ak má také diagnózy ako ja. Chodím cez mesto, a sledujem úmrtné oznámenia na tabuli. Umierajú aj mladší, aj 40, 50 rokov. Takže si nerobím ilúzie. Keď zomriem, tak zomriem, s tým teraz neviem nič narobiť. Ľahko sa hovorí, že treba dbať na životosprávu, ale s málom peňazí zázraky nespravím. |  |
|
as response to : 4 | | 2. Lemmy 12.01.2021, 16:42 Mám to 2 roviny. Psychologickú a racionálnu. Psychologická hovorí: Bolo by skvelé, keby som žil večne. O tom sníval už Gilgameš. (Sumeri.) Racionálna: Nič nepodporuje fakt, že po smrti budeme ešte v nejakej forme ďalej žiť. ▲12.01.2021, 17:10 |
Otázka znela, čo by si si želal  |  |
|
as response to : 2 | Mám to 2 roviny. Psychologickú a racionálnu.
Psychologická hovorí: Bolo by skvelé, keby som žil večne. O tom sníval už Gilgameš. (Sumeri.)
Racionálna: Nič nepodporuje fakt, že po smrti budeme ešte v nejakej forme ďalej žiť. |  |
|
as response to : 1 | Nuž takéto sú možnosti  Koniec a basta fidli  Vyhodnotenie a prípadné konsekvencie  Samozrejme hovorím o tom, čo po SMRTI  |  |
|
|