pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Diskusné Fórum
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
Personalizovaný konzum.
príspevkov 8 |
zobrazení 204 |
unikátne 73 |
tému vytvoril(a) 29.7.2022 17:54 Attis
|
Téma je len na čítanie...
1
|
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
|
|
|
2
|
|
1. Attis 29.07.2022, 17:54
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
▲
29.07.2022, 18:08
|
Kvôli Putinovi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
8
|
|
2. Milaníčko 29.07.2022, 18:08
Kvôli Putinovi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▲
29.07.2022, 23:24
|
(2) Mil@níčko, to je vraj "sväto-svätá pravda" podľa kresťanského Ríma a židovského Washingtonu, Londýna i Tel Avivu! Našťastie ju ruská pravoslávna cirkev vonkoncom neakceptuje...!
|
|
|
3
|
|
1. Attis 29.07.2022, 17:54
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
▲
29.07.2022, 18:09
|
Je to vedľajší prúd vývoja ľudských individualít - a ten je samotnou podstatou vývoja ľudstva na zemi.
Že sa personalizoval konzum, to umožnila hlavne digitalizácia a vznik osobných počítačov, ktoré sú dnes už vo forme smartfónov. Takže to nie je až tak dávno.
A kvôli čomu? Pravdepodobne kvôli zisku.
|
|
|
4
|
|
3. era 29.07.2022, 18:09
Je to vedľajší prúd vývoja ľudských individualít - a ten je samotnou podstatou vývoja ľudstva na zemi.
Že sa personalizoval konzum, to umožnila hlavne digitalizácia a vznik osobných počítačov, ktoré sú dnes už vo forme smartfónov. Takže to nie je až tak dávno.
A kvôli čomu? Pravdepodobne kvôli zisku.
▲
29.07.2022, 18:10
|
|
6
|
|
3. era 29.07.2022, 18:09
Je to vedľajší prúd vývoja ľudských individualít - a ten je samotnou podstatou vývoja ľudstva na zemi.
Že sa personalizoval konzum, to umožnila hlavne digitalizácia a vznik osobných počítačov, ktoré sú dnes už vo forme smartfónov. Takže to nie je až tak dávno.
A kvôli čomu? Pravdepodobne kvôli zisku.
▲
29.07.2022, 19:50
|
TV! Osobnosti propagujúce produkty, značky a produkty vo filmoch, seriáloch...
|
|
|
5
|
|
1. Attis 29.07.2022, 17:54
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
▲
29.07.2022, 19:07
|
Uveď príklady, neviem o tom nič.
|
|
|
7
|
|
5. Lemmy 29.07.2022, 19:07
Uveď príklady, neviem o tom nič.
▲
29.07.2022, 19:51
|
Napríklad uctievači značky Apple. Človek sa začal identifikovať značkami nehľadiac na ich pomer kvality a ceny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 71 889 B
vygenerované za : 0.294 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 22 403 371 x
jedinečné zobrazenia : 2 544 333 x
ip adresa : 3.144.84.155
|
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
za mesiac 2024 / 4, podporovatelia na reklame naklikali 3,56 € (43 klikov), z toho dnes 0,02 € (0 klikov), ďakujem...
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu: Dziak Maroš, Ing.
banka: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 811 06 Bratislava 1
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poštou
Ing. Maroš Dziak Budovateľská 67 075 01 Trebišov Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel
facebook
MaDzi
Lipka
Help
Zmysel života
Kniha života
Documentor
Univerozum
zdieľaj túto stránku
|