pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
Začala ruská ofenziva u Charkova
príspevkov 34 |
zobrazení 535 |
unikátne 50 |
|
Téma je len na čítanie...
1
|
Tak Ruská ofenzíva začala, ale jej výsledok nie je taký ako očakával Clear, Rusi v prvý den ofenzívy obsadili len pár dedín. odkazClear, nevravel si že ked Rusi začnú teraz ofenzívu, že pojde dopredu ako rakety ?
|
|
|
2
|
|
1. tomas12345 10.05.2024, 19:57
Tak Ruská ofenzíva začala, ale jej výsledok nie je taký ako očakával Clear, Rusi v prvý den ofenzívy obsadili len pár dedín. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusove-utoci-okupacni-armada-se-pokousi-prolomit-obranu-v-charkovske-oblasti-251547 Clear, nevravel si že ked Rusi začnú teraz ofenzívu, že pojde dopredu ako rakety ?
▲
10.05.2024, 20:26
|
odkazAby si ale nepovedal že ti krivdím, ano, Rusi dnes obsadili cez 80 km2 čo je vzhladom na ich predchádzajúci postup "raketové tempo", ale 80 km2 si zrejme nemal na mysli ked si hovoril o raketovom ruskom postupe, alebo sa mýlim ? Daj teda presné údaje, aký rýchly očakávaš ruský postup, kolko km2 za den ?
|
|
|
3
|
|
2. tomas12345 10.05.2024, 20:26
https://www.dzio.sk/lipka/gallery/62B1CPT2SX-20240510201141.png Aby si ale nepovedal že ti krivdím, ano, Rusi dnes obsadili cez 80 km2 čo je vzhladom na ich predchádzajúci postup "raketové tempo", ale 80 km2 si zrejme nemal na mysli ked si hovoril o raketovom ruskom postupe, alebo sa mýlim ?
Daj teda presné údaje, aký rýchly očakávaš ruský postup, kolko km2 za den ?
▲
10.05.2024, 20:52
|
To by bolo treba najskôr rozumieť tomu čo komentuješ, a potom komentovať. Tomu čo teraz prebieha sa hovorí "Rozviedka bojom". Rusi teraz testujú ukrajinskú obranu, a zameriavajú ohniská odporu. Tieto ohniská budú nasledujúce noci a dni likvidované zo vzduchu. Až potom dôjde k ofenzíve. Ale mám otázku na Teba: Ako si spokojný so svojou predikciou, že sa Rusi už zastavili a už nič ďalšie nedobyjú?
|
|
|
4
|
|
3. clear1 10.05.2024, 20:52
To by bolo treba najskôr rozumieť tomu čo komentuješ, a potom komentovať. Tomu čo teraz prebieha sa hovorí "Rozviedka bojom". Rusi teraz testujú ukrajinskú obranu, a zameriavajú ohniská odporu. Tieto ohniská budú nasledujúce noci a dni likvidované zo vzduchu. Až potom dôjde k ofenzíve.
Ale mám otázku na Teba: Ako si spokojný so svojou predikciou, že sa Rusi už zastavili a už nič ďalšie nedobyjú?
▲
10.05.2024, 21:15
|
(3) Clear1, ten náš Tomáško skoro denno-denne dorastá na čoraz väčšieho vojenského experta a analytika, samozrejme s nezanedbateľnou božou pomocou... Nemá si však doteraz čím uvedomiť múdrosť starého rabína, že všetko je inak...!
|
|
|
5
|
|
3. clear1 10.05.2024, 20:52
To by bolo treba najskôr rozumieť tomu čo komentuješ, a potom komentovať. Tomu čo teraz prebieha sa hovorí "Rozviedka bojom". Rusi teraz testujú ukrajinskú obranu, a zameriavajú ohniská odporu. Tieto ohniská budú nasledujúce noci a dni likvidované zo vzduchu. Až potom dôjde k ofenzíve.
Ale mám otázku na Teba: Ako si spokojný so svojou predikciou, že sa Rusi už zastavili a už nič ďalšie nedobyjú?
▲
10.05.2024, 21:28
|
čítam som že Rusi tam poslali 5 plukov, čo sa mi už moc nezdá ako testovanie, to by tam skor poslali malé prieskumné hliadky... ale 5 plukov, ved to sú tisícky vojakov...
dobre teda, ked teda dojde k ofenzíve ktorú si odhadol koncom mája, aký rýchly postup očakávaš, kolko km2 denne v priemere ? Jasne to zadefinuj, nech vieme všetci čo máme očakávať.
|
|
|
6
|
|
5. tomas12345 10.05.2024, 21:28
čítam som že Rusi tam poslali 5 plukov, čo sa mi už moc nezdá ako testovanie, to by tam skor poslali malé prieskumné hliadky... ale 5 plukov, ved to sú tisícky vojakov...
dobre teda, ked teda dojde k ofenzíve ktorú si odhadol koncom mája, aký rýchly postup očakávaš, kolko km2 denne v priemere ? Jasne to zadefinuj, nech vieme všetci čo máme očakávať.
▲
10.05.2024, 21:51
|
Dezinfo z CiPSO. Nie je tam toľko Rusov, a prezradím Ti ešte niečo: Žiadnych 80 km² dnes nebolo. Bolo to ukrajinským CiPSO zámerne zveličené, aby zatlačili na USA. A čuduj sa svete, USA ešte dnes schválili ďalší balík pomoci v hodnote 400 miliónov. Tak sa to robí do psej matere Kasafran má pravdu, mal by si ho občas počúvať. Naozaj je všetko inak...
|
|
|
12
|
|
6. clear1 10.05.2024, 21:51
Dezinfo z CiPSO. Nie je tam toľko Rusov, a prezradím Ti ešte niečo: Žiadnych 80 km² dnes nebolo. Bolo to ukrajinským CiPSO zámerne zveličené, aby zatlačili na USA. A čuduj sa svete, USA ešte dnes schválili ďalší balík pomoci v hodnote 400 miliónov. Tak sa to robí do psej matere
Kasafran má pravdu, mal by si ho občas počúvať. Naozaj je všetko inak...
▲
11.05.2024, 12:27
|
Ciže si odhalil úskok UA A myslíš že ty si ho z internetu odhalil a Amerika nie ? A ak je ten úskok taký viditeľný, že ho odhalili aj ľudia z internetu, tak nie je pravdepodobné že by ho Amerika neodhalila. A ak ho odhalila, prečo im poslala tých 400 milionov ?
|
|
|
27
|
|
12. tomas12345 11.05.2024, 12:27
Ciže si odhalil úskok UA A myslíš že ty si ho z internetu odhalil a Amerika nie ? A ak je ten úskok taký viditeľný, že ho odhalili aj ľudia z internetu, tak nie je pravdepodobné že by ho Amerika neodhalila. A ak ho odhalila, prečo im poslala tých 400 milionov ?
▲
11.05.2024, 19:14
|
Žiadny úskok voči USA, ale s USA dohodnuté divadlo určené pre tú časť politikov v USA ktorí váhajú s odsúhlasením pomoci. A hľa, pomoc odsúhlasená..
|
|
|
28
|
|
27. clear1 11.05.2024, 19:14
Žiadny úskok voči USA, ale s USA dohodnuté divadlo určené pre tú časť politikov v USA ktorí váhajú s odsúhlasením pomoci. A hľa, pomoc odsúhlasená..
▲
12.05.2024, 15:40
|
To nie je treba, kedže veľká večšina politkov v USA súhlasí s pomocou, takže už nie je potreba získavanie akýchsi dalších poslancov, ked už majú veľkú večšinu.
|
|
|
29
|
|
28. tomas12345 12.05.2024, 15:40
To nie je treba, kedže veľká večšina politkov v USA súhlasí s pomocou, takže už nie je potreba získavanie akýchsi dalších poslancov, ked už majú veľkú večšinu.
▲
12.05.2024, 15:46
|
Tomáško opäť sa mýliš. Je to ako s bezdomovcom, ktorý mi tvrdil, že tri dni nič nejedol a bradu mal ešte špinavú od kečupu a mastnú od langoša a v ruke stískal papier do ktorého ho mal zabalený. No uveril by si mu, že tri dni...? Tak isto uverili by politici po pomoci XY miliárd, že už zase potrebujú ďalších 400 miliónov?
|
|
|
30
|
|
29. peter67 12.05.2024, 15:46
Tomáško opäť sa mýliš. Je to ako s bezdomovcom, ktorý mi tvrdil, že tri dni nič nejedol a bradu mal ešte špinavú od kečupu a mastnú od langoša a v ruke stískal papier do ktorého ho mal zabalený. No uveril by si mu, že tri dni...? Tak isto uverili by politici po pomoci XY miliárd, že už zase potrebujú ďalších 400 miliónov?
▲
12.05.2024, 16:20
|
No dobre, takže chceš tým povedať že UA naschvál darovala Rusku 300 km2 územia, preto aby zvýšila pomoc od USA ? 400 milionov je dosť málo na tolko strateného územia...
|
|
|
31
|
|
30. tomas12345 12.05.2024, 16:20
No dobre, takže chceš tým povedať že UA naschvál darovala Rusku 300 km2 územia, preto aby zvýšila pomoc od USA ? 400 milionov je dosť málo na tolko strateného územia...
▲
12.05.2024, 18:35
|
Tomáško si nekonzistentný!!! Raz píšeš, že sa línia nepohla, potom píšeš o nejakých 80km2 a ešte pár cca 20km2 a tu zrazu o 300? A keby aj, tak si uvedom, že to UA sa takticky preskupila do výhodnejších pozícií!! Jasné? Nebol to dar, ale preskupenie síl!!!
|
|
|
32
|
|
31. peter67 12.05.2024, 18:35
Tomáško si nekonzistentný!!! Raz píšeš, že sa línia nepohla, potom píšeš o nejakých 80km2 a ešte pár cca 20km2 a tu zrazu o 300? A keby aj, tak si uvedom, že to UA sa takticky preskupila do výhodnejších pozícií!! Jasné? Nebol to dar, ale preskupenie síl!!!
▲
12.05.2024, 18:50
|
Neviem ako si predstavuješ pohnutie línie, prielom, ale ja si to nepredstavujem ako zopár dobytých dedín...
|
|
|
33
|
|
32. tomas12345 12.05.2024, 18:50
Neviem ako si predstavuješ pohnutie línie, prielom, ale ja si to nepredstavujem ako zopár dobytých dedín...
▲
12.05.2024, 19:07
|
Nuž si to predstavujem tak, že UA zaútočí a získa späť nejaké tie km2. Jediné čo som čítal o úspechu UA bolo naposledy zostrelenie nejakej stíhačky a dronové útoky na rafinérie. Odveta bola na hydroelektrárne, takže za 60 mld dosť chabé výsledky. Ale ako píšem uvidíme.
|
|
|
34
|
|
33. peter67 12.05.2024, 19:07
Nuž si to predstavujem tak, že UA zaútočí a získa späť nejaké tie km2. Jediné čo som čítal o úspechu UA bolo naposledy zostrelenie nejakej stíhačky a dronové útoky na rafinérie. Odveta bola na hydroelektrárne, takže za 60 mld dosť chabé výsledky. Ale ako píšem uvidíme.
▲
13.05.2024, 14:14
|
Ty nechápeš tomu že UA taktika je byť v defenzíve. Každý odrazený ruský útok je vítazstvom UA, a tých odrazených útokov sú každý den desiatky !!!
|
|
|
9
|
|
5. tomas12345 10.05.2024, 21:28
čítam som že Rusi tam poslali 5 plukov, čo sa mi už moc nezdá ako testovanie, to by tam skor poslali malé prieskumné hliadky... ale 5 plukov, ved to sú tisícky vojakov...
dobre teda, ked teda dojde k ofenzíve ktorú si odhadol koncom mája, aký rýchly postup očakávaš, kolko km2 denne v priemere ? Jasne to zadefinuj, nech vieme všetci čo máme očakávať.
▲
11.05.2024, 07:58
|
Rusi majú už teraz problém preraziť. Bojujú na úrovni 1. svetovej vojny, v ktorej prehrali.
|
|
|
10
|
|
9. Reset 11.05.2024, 07:58
Rusi majú už teraz problém preraziť. Bojujú na úrovni 1. svetovej vojny, v ktorej prehrali.
▲
11.05.2024, 08:19
|
"Bojujú na úrovni 1. svetovej vojny, v ktorej prehrali." Zato Ty, Bachmutský Terminátor, nemáš problém preraziť akékoľvek dno svojej hlúposti. Naštuduj si ako skončila 1. svetová
|
|
|
16
|
|
10. clear1 11.05.2024, 08:19
"Bojujú na úrovni 1. svetovej vojny, v ktorej prehrali."
Zato Ty, Bachmutský Terminátor, nemáš problém preraziť akékoľvek dno svojej hlúposti.
Naštuduj si ako skončila 1. svetová
▲
11.05.2024, 12:39
|
Zas pozor, on dal viacej dokazov toho že bol na Ukrajine, narozdiel od Rusov ktorý nedali zatiaľ žiaden dokaz že majú situáciu pod kontrolou... Dávnejšie tu dával foto svojej nohy z obývačky a bolo vidieť že sú to zásahy po šrapneloch, lebo také isté foto som videl aj u vojakov z fronty, ktorý mali zásah šrapnelom. Potom bol tiež jediný ktorý ešte v marci tvrdil že je v Kyjeve a dávajú Rusku poriadne na frak. Vtedy si všetci mysleli že Kyjev do pár dní padne, on jediný vtedy dopredu prehlasoval že to je hoax a že Rusi sú už na kolenách. A ako vieme, o pár dní na to,sa Rusi behom pár dní stiahli z celej severnej oblasti Ukrajiny, niečo čo nikto okrem neho nepredvídal že sa tak stane....
Netvrdím že sú to 100% dokazy, ale minimálne sám uznaj že sú to isté nie malé náznaky toho že naozaj bol na Ukrajine. Ci už v Kyjeve, v Bakhmute to neviem, ale na Ukrajine asi áno.
|
|
|
11
|
|
9. Reset 11.05.2024, 07:58
Rusi majú už teraz problém preraziť. Bojujú na úrovni 1. svetovej vojny, v ktorej prehrali.
▲
11.05.2024, 12:24
|
|
13
|
|
11. tomas12345 11.05.2024, 12:24
ano súhlasím,
▲
11.05.2024, 12:32
|
S tým, že Rusi v 1. SV prehrali? Spolu s Nemcami?
|
|
|
14
|
|
13. HIadiny 11.05.2024, 12:32
S tým, že Rusi v 1. SV prehrali? Spolu s Nemcami?
▲
11.05.2024, 12:35
|
ano s obama faktami ktoré uviedol.
|
|
|
15
|
|
14. tomas12345 11.05.2024, 12:35
ano s obama faktami ktoré uviedol.
▲
11.05.2024, 12:38
|
Takže Rusko bolo po 1.SV medzi porazenými?
|
|
|
17
|
|
15. HIadiny 11.05.2024, 12:38
Takže Rusko bolo po 1.SV medzi porazenými?
▲
11.05.2024, 12:40
|
Ano bolo, stačí poznať historiu. Rusko ešte počas vojny vyhlásilo "mier" lebo bolo na tom po porážkach ekonomicky vojensko katastrofálne a nedokázalo už viac bojovať.
|
|
|
20
|
|
17. tomas12345 11.05.2024, 12:40
Ano bolo, stačí poznať historiu. Rusko ešte počas vojny vyhlásilo "mier" lebo bolo na tom po porážkach ekonomicky vojensko katastrofálne a nedokázalo už viac bojovať.
▲
11.05.2024, 12:45
|
Tomáško, Tomáško, prečo potom v 2sv. Nemecko nevyhlásilo mier? Zapamätaj si, že vyhlasuje sa vojna a nie mier. Podpisuje sa kapitulácia, jasné? To si predstavuješ tak, že napr. dnes na UA vyhlási Volodymyr mier je po vojne? Alebo naopak? Že mier vyhlási Vladimír a je koniec? Prestane sa bojovať?
|
|
|
22
|
|
20. HIadiny 11.05.2024, 12:45
Tomáško, Tomáško, prečo potom v 2sv. Nemecko nevyhlásilo mier? Zapamätaj si, že vyhlasuje sa vojna a nie mier. Podpisuje sa kapitulácia, jasné? To si predstavuješ tak, že napr. dnes na UA vyhlási Volodymyr mier je po vojne? Alebo naopak? Že mier vyhlási Vladimír a je koniec? Prestane sa bojovať?
▲
11.05.2024, 13:06
|
ano, Rusko kapitulovalo, bolo na tom ekonomicko vojensko tak zle že muselo odstúpiť svoje predchádzajúce územia. Ciže asi sotva vyšli ako víťaz, ked prišlo o rozsiahle územia odkaz
|
|
|
23
|
|
22. tomas12345 11.05.2024, 13:06
ano, Rusko kapitulovalo, bolo na tom ekonomicko vojensko tak zle že muselo odstúpiť svoje predchádzajúce územia. Ciže asi sotva vyšli ako víťaz, ked prišlo o rozsiahle územia
https://www.dzio.sk/lipka/gallery/6W1NHED76K-20240511130429.png
▲
11.05.2024, 13:16
|
Tomáško, Rusko kapitulovalo a toť nedávno si písal, že vyhlásilo mier. Komu Rusko podpísalo kapituláciu? Nemecku? Či Osmanskej ríši?
|
|
|
24
|
|
23. HIadiny 11.05.2024, 13:16
Tomáško, Rusko kapitulovalo a toť nedávno si písal, že vyhlásilo mier. Komu Rusko podpísalo kapituláciu? Nemecku? Či Osmanskej ríši?
▲
11.05.2024, 13:19
|
Ano mier, ved dalej už nebojovalo. Nebojovalo, ale na úkor toho sa muselo vzdať územia. Ešte raz si pozri tú mapu, a povedz mi kolko územia Rusko stratilo po 1 svetovej, a potom napíš či vyšlo ako víťaz
|
|
|
25
|
|
22. tomas12345 11.05.2024, 13:06
ano, Rusko kapitulovalo, bolo na tom ekonomicko vojensko tak zle že muselo odstúpiť svoje predchádzajúce územia. Ciže asi sotva vyšli ako víťaz, ked prišlo o rozsiahle územia
https://www.dzio.sk/lipka/gallery/6W1NHED76K-20240511130429.png
▲
11.05.2024, 13:21
|
Musí byť jasné z máp, čo si tu dal, že víťazmi boli Poľsko, Československo, Litva, Lotyšsko, Estónsko..
|
|
|
26
|
|
25. HIadiny 11.05.2024, 13:21
Musí byť jasné z máp, čo si tu dal, že víťazmi boli Poľsko, Československo, Litva, Lotyšsko, Estónsko..
▲
11.05.2024, 13:55
|
Ano
|
|
|
18
|
|
14. tomas12345 11.05.2024, 12:35
ano s obama faktami ktoré uviedol.
▲
11.05.2024, 12:42
|
Nájdi si Trospolok a Trojdohoda. A potom napíš ako víťazne vyšlo z 1 sv vojny Nemecko a ako Platilo reparácie Rusko.
|
|
|
19
|
|
18. HIadiny 11.05.2024, 12:42
Nájdi si Trospolok a Trojdohoda. A potom napíš ako víťazne vyšlo z 1 sv vojny Nemecko a ako Platilo reparácie Rusko.
▲
11.05.2024, 12:45
|
nechápeš, je jedno kto bol v akom spolku, fakt je ten, že Rusko bolo na tom ekonomicko vojensky tak strašne biedne, že muselo vyhlásiť mier, a vojnu ukončilo ešte v roku 1916. To sú fakty,
|
|
|
21
|
|
19. tomas12345 11.05.2024, 12:45
nechápeš, je jedno kto bol v akom spolku, fakt je ten, že Rusko bolo na tom ekonomicko vojensky tak strašne biedne, že muselo vyhlásiť mier, a vojnu ukončilo ešte v roku 1916. To sú fakty,
▲
11.05.2024, 12:47
|
Tomáško, aký mier? Ktoré štáty boli na tom skvele počas 1 sv? Ekonomicky, morálne? To sa všetci občania tešili, že budú môcť narukovať do CK armády a tam niekde na Pijave zložia svoje kosti za mocnárstvo?
|
|
|
7
|
|
1. tomas12345 10.05.2024, 19:57
Tak Ruská ofenzíva začala, ale jej výsledok nie je taký ako očakával Clear, Rusi v prvý den ofenzívy obsadili len pár dedín. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusove-utoci-okupacni-armada-se-pokousi-prolomit-obranu-v-charkovske-oblasti-251547 Clear, nevravel si že ked Rusi začnú teraz ofenzívu, že pojde dopredu ako rakety ?
▲
10.05.2024, 22:07
|
Ruská ofenzíva je moc statická!! Nepohnú sa ani o piaď!!! Chýba im skvelý taktik s prehľadom!!
|
|
|
8
|
|
7. HIadiny 10.05.2024, 22:07
Ruská ofenzíva je moc statická!! Nepohnú sa ani o piaď!!! Chýba im skvelý taktik s prehľadom!!
▲
10.05.2024, 23:05
|
Taktik bez taktu je ako pivo bez peny a studené párky k tomu. 🙃🙃🙃🙃
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 146 728 B
vygenerované za : 0.295 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 22 722 614 x
jedinečné zobrazenia : 2 551 228 x
ip adresa : 3.137.198.96
|
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
za mesiac 2024 / 5, podporovatelia na reklame naklikali 4,22 € (18 klikov), ďakujem...
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu: Dziak Maroš, Ing.
banka: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 811 06 Bratislava 1
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poštou
Ing. Maroš Dziak Budovateľská 67 075 01 Trebišov Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel
facebook
MaDzi
Lipka
Help
Zmysel života
Kniha života
Documentor
Univerozum
zdieľaj túto stránku
|