pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  téma

WHO chce vymazať pojmy muž a žena

príspevkov
78
zobrazení
527
unikátne
75
tému vytvoril(a) 29.7.2022 11:45 Kasafran
1
29.07.2022, 11:45
WHO chce vymazať pojmy muž a žena
Matúš Hagara
CitizenGO

Svetová zdravotnícka organizácia oznámila, že chce zaktualizovať svoj široko používaný manuál "Gender mainstreaming pre manažérov v zdravotníctve: praktický prístup".
Zmeny sa okrem iného zamerajú na aktualizáciu kľúčových pojmov týkajúcich sa pohlavia, aby zahŕňali myšlienku, že "gender identita existuje v kontinuu" a že biologické pohlavie "nie je obmedzené na mužské alebo ženské". 
Inými slovami: WHO chce vymazať pojmy muž a žena!
Mnohí vedci vyjadrili nesúhlas s novými usmerneniami WHO. Sťažovali sa aj obhajcovia práv žien, ktorí sú znepokojení tým, ako by nové usmernenia mohli ovplyvniť služby zdravotnej starostlivosti pre ženy.
Teraz je ten správny moment na zastavenie gender manuálu. Musíme využiť všeobecnú vlnu kritiky a zastaviť nové usmernenia skôr, ako bude neskoro.

Podpíšte petíciu a povedzte WHO, že ignorovanie biológie a presadzovanie ideológie môže vážne ohroziť zdravie miliónov mužov a žien!
súhlasí: Boris
👎: J.Tull
2

1. Kasafran 29.07.2022, 11:45

WHO chce vymazať pojmy muž a žena Matúš Hagara CitizenGO Svetová zdravotnícka organizácia oznámila, že chce zaktualizovať svoj široko používaný manuál "Gender mainstreaming pre manažérov v zdravotníctve: praktický prístup". Zmeny sa okrem iného zamerajú na aktualizáciu kľúčových pojmov týkajúcich sa pohlavia, aby zahŕňali myšlienku, že "gender identita existuje v kontinuu" a že biologické pohlavie "nie je obmedzené na mužské alebo ženské".  Inými slovami: WHO chce vymazať pojmy muž a žena! Mn...

29.07.2022, 12:19
Konečne!!!! Ma hospitalizujú aj na gynekológii.
A budú zrušené mužské a ženské WC!!! A zaniknú sufražetky a ženské hnutia bojujúce za rovnoprávnosť!!! Už nebude nárek, že ženy na rovnakýh postoch zarábajú menej ako muži......a ešte iný skvelý kopec možností sa nám mužom otvára!!! Hurá, hurá, hurá!!!
súhlasí: Kasafran
👍: SLAVOMIR45
3

2. peter67 29.07.2022, 12:19

Konečne!!!! Ma hospitalizujú aj na gynekológii.
A budú zrušené mužské a ženské WC!!! A zaniknú sufražetky a ženské hnutia bojujúce za rovnoprávnosť!!! Už nebude nárek, že ženy na rovnakýh postoch zarábajú menej ako muži......a ešte iný skvelý kopec možností sa nám mužom otvára!!! Hurá, hurá, hurá!!!

29.07.2022, 13:58
(2) Peter67,
a preto aj ja, bez J.Tulla, tiež zakričím trikrát hurá...!
4

3. Kasafran 29.07.2022, 13:58

(2) Peter67,
a preto aj ja, bez J.Tulla, tiež zakričím trikrát hurá...!

29.07.2022, 14:34
Ja teda rozhodne gender zvrátenostiam hurá kričať nebudem
súhlasí: peter67
👍: Kasafran
none
5

1. Kasafran 29.07.2022, 11:45

WHO chce vymazať pojmy muž a žena Matúš Hagara CitizenGO Svetová zdravotnícka organizácia oznámila, že chce zaktualizovať svoj široko používaný manuál "Gender mainstreaming pre manažérov v zdravotníctve: praktický prístup". Zmeny sa okrem iného zamerajú na aktualizáciu kľúčových pojmov týkajúcich sa pohlavia, aby zahŕňali myšlienku, že "gender identita existuje v kontinuu" a že biologické pohlavie "nie je obmedzené na mužské alebo ženské".  Inými slovami: WHO chce vymazať pojmy muž a žena! Mn...

29.07.2022, 14:44
To je tá WHO, čo ju financuje Bill Gates?
súhlasí: Wolfsmörder , Kasafran
none
6

5. era 29.07.2022, 14:44

To je tá WHO, čo ju financuje Bill Gates?

29.07.2022, 14:50
era, mňa by skôr zaujímalo ktorá WHO chce vymazať pojmy muž a žena
súhlasí: Kasafran
none
7

6. J.Tull 29.07.2022, 14:50

era, mňa by skôr zaujímalo ktorá WHO chce vymazať pojmy muž a žena

29.07.2022, 14:52
Že by ďalší kasafranov fejk?
👍: J.Tull
none
8

7. era 29.07.2022, 14:52

Že by ďalší kasafranov fejk?

29.07.2022, 15:06
era, WHO - Svetová zdravotnícka organizácia o pohlaví a zdraví píše toto: odkaz
Tá Kasafranova bude asi nejaká iná
none
9

7. era 29.07.2022, 14:52

Že by ďalší kasafranov fejk?

29.07.2022, 15:12
(7) Era,
nože sa popýtaj CitizenGO, či aj ona fejkuje...!
Myslíš si, alebo si dokonca presvedčený, že sa Ti fejkovanie vyhýba...?!
10

9. Kasafran 29.07.2022, 15:12

(7) Era,
nože sa popýtaj CitizenGO, či aj ona fejkuje...!
Myslíš si, alebo si dokonca presvedčený, že sa Ti fejkovanie vyhýba...?!

29.07.2022, 15:15
Kasafran, veď stačí dať odkaz na spomínaný manuál WHO
👍: era
none
11

10. J.Tull 29.07.2022, 15:15

Kasafran, veď stačí dať odkaz na spomínaný manuál WHO

29.07.2022, 15:22
Kasafran aktualizovaný manuál WHO - Svetovej zdravotníckej organizácie je tento odkaz

Skús teraz Ty vyhľadať manuál, neviem akej WHO, z ktorej by vyplývalo, že chce vymazať pojmy muž a žena
none
12

11. J.Tull 29.07.2022, 15:22

Kasafran aktualizovaný manuál WHO - Svetovej zdravotníckej organizácie je tento https://www.who.int/news/item/06-07-2022-who-updates-widely-used-gender-mainstreaming-manual

Skús teraz Ty vyhľadať manuál, neviem akej WHO, z ktorej by vyplývalo, že chce vymazať pojmy muž a žena

29.07.2022, 15:59
Takže ma nehospitalizujú na gynekologicko - pôrodníckom oddelení?
súhlasí: era
👍: SLAVOMIR45
13

12. peter67 29.07.2022, 15:59

Takže ma nehospitalizujú na gynekologicko - pôrodníckom oddelení?

29.07.2022, 17:52
peter67, keď si dáš rúško a moc Ťa prehliadať nebudú, tak možno áno... a keď Ťa odhalia, obrazne i doslovne, skús sa vyhovoriť na rodovú rovnoprávnosť... uvidíš ako to s nimi zametie
súhlasí: Kasafran
none
14

13. J.Tull 29.07.2022, 17:52

peter67, keď si dáš rúško a moc Ťa prehliadať nebudú, tak možno áno... a keď Ťa odhalia, obrazne i doslovne, skús sa vyhovoriť na rodovú rovnoprávnosť... uvidíš ako to s nimi zametie

29.07.2022, 20:04
J.Tull, si hlupák...
Linky, ktoré si dal oba popisujú gender ideológiu. Popisujú, že pohlavie je iba sociálny konštrukt!
"sex is not limited to male or female."

Iba si potvrdil to, čo Kasafran v úvode načrtol priamym linkom z WHO. Gratulujem.

Ostatne nieje to nič nové. V USA v mnohých mestách dávno rušia delené toalety a sú nahradené spoločnou toaletou..........

Uctievači západu sú hold slepí...
BRICS už predstavuje 40 percent sveta a o vstup sa hlásia ďalšie veľké štáty. Udržujú nás tu pomocou hry na konšpirácie, hoaxy a fejky pod kontrolou a dokonalou nevedomosťou.
súhlasí: Kasafran
👎: J.Tull
none
21

14. Boris 29.07.2022, 20:04

J.Tull, si hlupák...
Linky, ktoré si dal oba popisujú gender ideológiu. Popisujú, že pohlavie je iba sociálny konštrukt!
"sex is not limited to male or female."

Iba si potvrdil to, čo Kasafran v úvode načrtol priamym linkom z WHO. Gratulujem.

Ostatne nieje to nič nové. V USA v mnohých mestách dávno rušia delené toalety a sú nahradené spoločnou toaletou..........

Uctievači západu sú hold slepí...
BRICS už predstavuje 40 percent sveta a o vstup sa hlásia ďalšie ...

30.07.2022, 09:42
Boris, prečo si necitoval celé?
"Going beyond binary approaches to gender and health to recognize gender and sexual diversity, or the concepts that gender identity exists on a continuum and that sex is not limited to male or female."
"Prekračovanie binárnych prístupov k rodu a zdraviu s cieľom ROZPOZNAŤ RODOVÚ A SEXUÁLNU DIVERZITU alebo koncepty, že rodová identita existuje v kontinuu a že sex nie je obmedzené na muža alebo ženu."
Lebo to nevyhovuje Tvojmu videniu sveta?
👎: Boris , Kasafran
none
23

21. J.Tull 30.07.2022, 09:42

Boris, prečo si necitoval celé?
"Going beyond binary approaches to gender and health to recognize gender and sexual diversity, or the concepts that gender identity exists on a continuum and that sex is not limited to male or female."
"Prekračovanie binárnych prístupov k rodu a zdraviu s cieľom ROZPOZNAŤ RODOVÚ A SEXUÁLNU DIVERZITU alebo koncepty, že rodová identita existuje v kontinuu a že sex nie je obmedzené na muža alebo ženu."
Lebo to nevyhovuje Tvojmu videniu sveta?

30.07.2022, 09:50
J.Tull, si retardovaný? Alebo už len príliš starý a nemyslí ti to....
Mňa tvoje debility nezaujímajú.
Kasafran má pravdu a ty si tu vymýšlaš pičoviny. Pál do piče dement.
none
25

21. J.Tull 30.07.2022, 09:42

Boris, prečo si necitoval celé?
"Going beyond binary approaches to gender and health to recognize gender and sexual diversity, or the concepts that gender identity exists on a continuum and that sex is not limited to male or female."
"Prekračovanie binárnych prístupov k rodu a zdraviu s cieľom ROZPOZNAŤ RODOVÚ A SEXUÁLNU DIVERZITU alebo koncepty, že rodová identita existuje v kontinuu a že sex nie je obmedzené na muža alebo ženu."
Lebo to nevyhovuje Tvojmu videniu sveta?

30.07.2022, 10:02
Boris, si fakt natoľko slepý, že nechceš vidieť vo svete existujúcu diskrimináciu i na základe pohlavia. Pretože o tom je to celé. Táto diskriminácia je sociálnym konštruktom podľa WHO a nie pohlavie:
"Pohlavie sa týka vlastností žien, mužov, dievčat a chlapcov, ktoré sú sociálne konštruované. To zahŕňa normy, správanie a roly spojené s tým, že ste žena, muž, dievča alebo chlapec, ako aj vzťahy medzi sebou navzájom. Ako sociálny konštrukt sa rod líši od spoločnosti k spoločnosti a môže sa časom meniť.
Rod je hierarchický a vytvára nerovnosti, ktoré sa prelínajú s inými sociálnymi a ekonomickými nerovnosťami. Diskriminácia na základe pohlavia sa prelína s inými faktormi diskriminácie, akými sú okrem iného etnická príslušnosť, socioekonomický status, zdravotné postihnutie, vek, geografická poloha, rodová identita a sexuálna orientácia. Toto sa označuje ako intersekcionalita." odkaz
Musíš silno vrtieť, aby Ti z toho vyšlo:
"WHO chce vymazať pojmy muž a žena!"
👎: Boris
none
26

25. J.Tull 30.07.2022, 10:02

Boris, si fakt natoľko slepý, že nechceš vidieť vo svete existujúcu diskrimináciu i na základe pohlavia. Pretože o tom je to celé. Táto diskriminácia je sociálnym konštruktom podľa WHO a nie pohlavie:
"Pohlavie sa týka vlastností žien, mužov, dievčat a chlapcov, ktoré sú sociálne konštruované. To zahŕňa normy, správanie a roly spojené s tým, že ste žena, muž, dievča alebo chlapec, ako aj vzťahy medzi sebou navzájom. Ako sociálny konštrukt sa rod líši od spoločnosti k spoločnosti a môže sa čas...

30.07.2022, 10:05
J.Tull, opakujem, pál do piče so svojimi zdegenerovanými predstavami prebratými od zdegenerovaného západniara.
Jasne sa tam píše o mazaní rozdielov pohlaví a to je LGBTI agenda ty debilček.... Nauč sa čítať to za prvé, ale s myslením ti už nikto nepomôže... Naivný trotl.
👎: J.Tull
none
27

26. Boris 30.07.2022, 10:05

J.Tull, opakujem, pál do piče so svojimi zdegenerovanými predstavami prebratými od zdegenerovaného západniara.
Jasne sa tam píše o mazaní rozdielov pohlaví a to je LGBTI agenda ty debilček.... Nauč sa čítať to za prvé, ale s myslením ti už nikto nepomôže... Naivný trotl.

30.07.2022, 10:06
Rozdiel pohlaví je daný biologicky.. A Iba DEMENT tieto debility zastáva.
súhlasí: Kasafran
none
29

27. Boris 30.07.2022, 10:06

Rozdiel pohlaví je daný biologicky.. A Iba DEMENT tieto debility zastáva.

30.07.2022, 10:17
Boris, rozdiel pohlaví je daný biologicky... nie však sociálne rozdiely na základe pohlavia - tie sú konštruktom
Viem o zvrátenej gender teórii, ktorá tvrdí, že pohlavie si človek môže vyberať... lenže to nie prípad WHO
👎: Boris
none
36

29. J.Tull 30.07.2022, 10:17

Boris, rozdiel pohlaví je daný biologicky... nie však sociálne rozdiely na základe pohlavia - tie sú konštruktom
Viem o zvrátenej gender teórii, ktorá tvrdí, že pohlavie si človek môže vyberať... lenže to nie prípad WHO

30.07.2022, 10:44
J.Tull, že nerozumieš textu, budiž.
Ale že nechceš akceptovať realitu, ktorá je na západe, to je potom už žial iba tvrdohlavá hlupota.
Opakujem, že v USA, ale už aj na západe Európy sa to dávno deje.
Na základe tohoto boja proti "diskriminácii" sa zavádza LGBTI agenda. Maže sa pohlavie ako také. Deti nemajú napísané, či sú zenského, alebo mužského pohlavia, to si majú vybrať sami neskôr a toalety robia spoločné.
Prestaň tu obhajovať krutú debilitu.
none
38

36. Boris 30.07.2022, 10:44

J.Tull, že nerozumieš textu, budiž.
Ale že nechceš akceptovať realitu, ktorá je na západe, to je potom už žial iba tvrdohlavá hlupota.
Opakujem, že v USA, ale už aj na západe Európy sa to dávno deje.
Na základe tohoto boja proti "diskriminácii" sa zavádza LGBTI agenda. Maže sa pohlavie ako také. Deti nemajú napísané, či sú zenského, alebo mužského pohlavia, to si majú vybrať sami neskôr a toalety robia spoločné.
Prestaň tu obhajovať krutú debilitu.

30.07.2022, 11:01
Boris, veď predsa som už písal, že nesúhlasím so zvrátenosťami týchto gender teórii a nie že neobhajujem, ale som "tvrdo" proti nim. Vo svete sa však dejú /aj u nás/ "diskriminačné zvrátenosti", na základe pohlavia a tie sú sociálnym konštruktom, podľa mňa.
Nezatváram si oči pred šírením týchto gender zvráteností, ale ani pred diskrimináciou na základe sexuálnej orientácie...
Pre mňa je základom rodina - muž, žena, deti. Ale už nie to, že žena musí byť po celý život pripútaná k službe v domácnosti a muž musí byť po celý život len jej živiteľom...
súhlasí: Boris
none
41

38. J.Tull 30.07.2022, 11:01

Boris, veď predsa som už písal, že nesúhlasím so zvrátenosťami týchto gender teórii a nie že neobhajujem, ale som "tvrdo" proti nim. Vo svete sa však dejú /aj u nás/ "diskriminačné zvrátenosti", na základe pohlavia a tie sú sociálnym konštruktom, podľa mňa.
Nezatváram si oči pred šírením týchto gender zvráteností, ale ani pred diskrimináciou na základe sexuálnej orientácie...
Pre mňa je základom rodina - muž, žena, deti. Ale už nie to, že žena musí byť po celý život pripútaná k službe v do...

30.07.2022, 11:38
J.Tull, žena nemusí byť pripútaná k službe v domácnosti, ale to je to, čo po desiatky tisíc rokov robila a tak je biologicky nastavená. Jedným z dôkazov je napríklad podstatne menšie ochlpenie tela. To je z dôvodu, že ženy bývali častejšie v domácnosti a v teple sa starali o deti, stravu, poriadok. Muž je ochlpenejší, lebo vačšinu času trávil vonku na love, či pri inej práci.
To je evolúcia, nie sociálny konštrukt! Aj v zvieracom svete je bežné, že samci a samice zohrávajú rozdielne role.
Opakujem, nikto nechce ženy k ničomu nútiť, ale ja napríklad po stavbách nevídam ženy pracovať vôbec, čím to je, že?!?! Za to príliš často vídam taký jav, že žena sa slobodne nevenuje deťom, domácnosti, ale celé dni vyvoláva, vysedáva v kaviarňach a piču robí...
Čiže k čomu prispievame takýmito hlúpimy ideológiami?! No práve k rozvratu, až zániku rodiny.
Nemám nič proti tomu, ak žena pracuje a muž je na materskej, ak je to pre oboch tak výhodné, ale spochybňovaním a búraním prirodzených, evolučných princípov ničíme spoločnosť, ktorej základ je fungujúca rodina a fungujúca rodina je len tam, kde má každý jasne stanovené svoje povinnosti, ktoré aj dodržiava. Prirodzene sú nam bližšie tie povinnosti, ku ktorým sme boli stá tisíce rokov evolučne prispôsobovaní a ak robíme opak, vedie to k vnútornej dezorientácii, degenerácii a takýto ľudia evidentne strácajú kontakt s realitou, trpia depresiami a potom potrebujú hľadať a to robia aj v takých hlupotách, ako je LGBNTI. Prirodzene. Nemám svoju úlohu, neúpasuje mi to, čo robím, asi som iný, začnem studovať ideológiu pohlaví a skúšam, či som gey, alebo trans a podobné hlupoty, nikam to nevedie, len k drogám, ci liekom..... a samovraždám. A toto vládcovia dobre vedia. Preto sa to pretláča tak násilne. Tak to prosím ta prestaň podporovať.
👎: J.Tull
none
44

41. Boris 30.07.2022, 11:38

J.Tull, žena nemusí byť pripútaná k službe v domácnosti, ale to je to, čo po desiatky tisíc rokov robila a tak je biologicky nastavená. Jedným z dôkazov je napríklad podstatne menšie ochlpenie tela. To je z dôvodu, že ženy bývali častejšie v domácnosti a v teple sa starali o deti, stravu, poriadok. Muž je ochlpenejší, lebo vačšinu času trávil vonku na love, či pri inej práci.
To je evolúcia, nie sociálny konštrukt! Aj v zvieracom svete je bežné, že samci a samice zohrávajú rozdielne role. <b...

30.07.2022, 12:06
Boris, ochlpenie je hormonálna záležitosť /testosterón/. Dieťa potrebuje matku aj otca, nie však rovnakou mierou v priebehu jeho vývoja. Dojča je viac pripútané k matke, ale neskôr už tomu tak nie je....
👎: Boris
none
45

44. J.Tull 30.07.2022, 12:06

Boris, ochlpenie je hormonálna záležitosť /testosterón/. Dieťa potrebuje matku aj otca, nie však rovnakou mierou v priebehu jeho vývoja. Dojča je viac pripútané k matke, ale neskôr už tomu tak nie je....

30.07.2022, 12:08
J.Tull, iste, aj v zvieracom svete je ochlpenie hormonálna záležitosť. Si hold už evidentne mimo....
👎: J.Tull
none
46

45. Boris 30.07.2022, 12:08

J.Tull, iste, aj v zvieracom svete je ochlpenie hormonálna záležitosť. Si hold už evidentne mimo....

30.07.2022, 12:20
Ochlpenie je vec evolučného prispôsobovania sa. Preto domáce zvieratá, ako mačky a psy, žijúce dolhodobo v ľudských príbitkoch (konkrétne palácové rasy) začali ochlpenie tiež strácať. Logicky, keďže žijú povačšinou v teple príbytku, tak im srsť začala rednúť. Naopak najhustejšiu srsť majú LOGICKY svieratá žijúce v najchladnejších oblastiach...
Čo to trepeš... a hlavne prečo máš potrebu si vymýšlať také debility. No jedine, že si tiež už pomýlený z tej zhovadilej propagandy, veď sme videli aj pri Covide, že J.Tull, ako jednoducho podliehaš panike a klamu. A aj po dvoch rokoch "pandémie" kedy sa NENAPLNILI ani z ďaleka predpoklady panikárov, keď pol sveta KAŠLALO na opatrenia sa vymieranie nekonalo. Tiež sme videli, ako odpadávali zaočkovaní a nezaočkovaní normálne fungovali... Ale J.Tull, verí čislam, ktoré má pod kontrolou niekto...
A potom nečudo, že nechápe ani základné funkcie evolučného vývoja..
👎: J.Tull
none
47

46. Boris 30.07.2022, 12:20

Ochlpenie je vec evolučného prispôsobovania sa. Preto domáce zvieratá, ako mačky a psy, žijúce dolhodobo v ľudských príbitkoch (konkrétne palácové rasy) začali ochlpenie tiež strácať. Logicky, keďže žijú povačšinou v teple príbytku, tak im srsť začala rednúť. Naopak najhustejšiu srsť majú LOGICKY svieratá žijúce v najchladnejších oblastiach...
Čo to trepeš... a hlavne prečo máš potrebu si vymýšlať také debility. No jedine, že si tiež už pomýlený z tej zhovadilej propagandy, veď sme videli aj...

30.07.2022, 12:21
Holíš si tam dole ochlpenie ?
none
48

47. Milaníčko 30.07.2022, 12:21

Holíš si tam dole ochlpenie ?

30.07.2022, 12:23
Nie.
súhlasí: Milaníčko
none
49

48. Boris 30.07.2022, 12:23

Nie.

30.07.2022, 12:24
Ani ja.
súhlasí: Boris
none
52

45. Boris 30.07.2022, 12:08

J.Tull, iste, aj v zvieracom svete je ochlpenie hormonálna záležitosť. Si hold už evidentne mimo....

30.07.2022, 12:37
Boris, "Počas puberty zvyšujúce sa hladiny testosterónu podporujú rast semenníkov, penisu a ochlpenia. " odkaz
súhlasí: Boris
none
54

52. J.Tull 30.07.2022, 12:37

Boris, "Počas puberty zvyšujúce sa hladiny testosterónu podporujú rast semenníkov, penisu a ochlpenia. " https://www.healthline.com/health/low-testosterone/effects-on-body#Sexuality

30.07.2022, 12:39
A to je proces evolučného vývoja. Hlupák....
👎: J.Tull
none
55

54. Boris 30.07.2022, 12:39

A to je proces evolučného vývoja. Hlupák....

30.07.2022, 13:08
Boris, kľudne si zanadávaj, naďalej uvádzaj svoje trepania, domýšľance o mne, keď sa Ti tým uľaví Splachujem... som však hlupákom, že nefandím tomuto Tvojmu spôsobu diskusie a pokračoval som, hoci zjavne nie je vôľa k porozumeniu
👎: Boris
none
57

55. J.Tull 30.07.2022, 13:08

Boris, kľudne si zanadávaj, naďalej uvádzaj svoje trepania, domýšľance o mne, keď sa Ti tým uľaví Splachujem... som však hlupákom, že nefandím tomuto Tvojmu spôsobu diskusie a pokračoval som, hoci zjavne nie je vôľa k porozumeniu

30.07.2022, 13:11
J.Tull, hlúpostiam sa logicky nerozumie. To je tým, že nedávajú zmysel....
none
59

57. Boris 30.07.2022, 13:11

J.Tull, hlúpostiam sa logicky nerozumie. To je tým, že nedávajú zmysel....

30.07.2022, 13:19
Boris, nože cituj tie hlúposti...
none
60

59. J.Tull 30.07.2022, 13:19

Boris, nože cituj tie hlúposti...

30.07.2022, 13:27
J.Tull, nože choď do piče...
Všetko som už napísal, k pochopeniu si brániš len ty sám.
Uviedol si, že rast ochlpenia spôsobujú hormóny, áno, ale hormóny spôsobujú každú zmenu v tele a tie hormóny sa programujú evolúciou, teda tým, čo je pre organizmus výhodné za daných podmienok okolia.
Že mám s ochlpením pravdu a tú som si nevymyslel ja, ale to sú výsledky vedeckých štúdií, to sú učivá škôl, potvrdzuje aj taký samozrejmý fakt, ze černosi a aziati majú velmi málo ochlpenia, zato severské národy podstatne viac.... Stačí sa zamyslieť kurva fix...
👎: J.Tull
none
61

60. Boris 30.07.2022, 13:27

J.Tull, nože choď do piče...
Všetko som už napísal, k pochopeniu si brániš len ty sám.
Uviedol si, že rast ochlpenia spôsobujú hormóny, áno, ale hormóny spôsobujú každú zmenu v tele a tie hormóny sa programujú evolúciou, teda tým, čo je pre organizmus výhodné za daných podmienok okolia.
Že mám s ochlpením pravdu a tú som si nevymyslel ja, ale to sú výsledky vedeckých štúdií, to sú učivá škôl, potvrdzuje aj taký samozrejmý fakt, ze černosi a aziati majú velmi málo ochlpenia, zato seve...

30.07.2022, 13:45
Boris, nikde som netvrdil, že hormóny nie sú výsledkom evolúcie... hlúposť nie je to, že ochlpenie spôsobujú hormóny... hlúpe je tvrdenie:
"podstatne menšie ochlpenie tela. To je z dôvodu, že ženy bývali častejšie v domácnosti a v teple sa starali o deti, stravu, poriadok. Muž je ochlpenejší, lebo vačšinu času trávil vonku na love, či pri inej práci."
To ochlpenie /pod pazuchami, na ohanbí teraz neriešime.../ na hrudi, nohách malo mužov zahriať, keď v pote tváre dorábali svoj chlieb každodenný... nebolo im skôr na prekážku, povedzme v Mezopotámii?
👎: Boris
none
63

61. J.Tull 30.07.2022, 13:45

Boris, nikde som netvrdil, že hormóny nie sú výsledkom evolúcie... hlúposť nie je to, že ochlpenie spôsobujú hormóny... hlúpe je tvrdenie:
"podstatne menšie ochlpenie tela. To je z dôvodu, že ženy bývali častejšie v domácnosti a v teple sa starali o deti, stravu, poriadok. Muž je ochlpenejší, lebo vačšinu času trávil vonku na love, či pri inej práci."
To ochlpenie /pod pazuchami, na ohanbí teraz neriešime.../ na hrudi, nohách malo mužov zahriať, keď v pote tváre dorábali svoj chlieb každod...

30.07.2022, 13:49
Migrácia...
none
64

63. Boris 30.07.2022, 13:49

Migrácia...

30.07.2022, 13:52
Boris, aha, preto sú v Stredomorí muži chlpatejší než Škandinávci, lebo migrácia
👎: Boris
none
67

64. J.Tull 30.07.2022, 13:52

Boris, aha, preto sú v Stredomorí muži chlpatejší než Škandinávci, lebo migrácia

30.07.2022, 13:59
J.Tull, čo už, keď si raz zabrzdený..... áno, migrácia...
Keď to už nedokázeš vidieť na ľuďoch, lebo si obmedzený a chýbajú ti aj poznatky o migrovaní národov, tak by si to mohol vidieť aspoň na tom svete zvierat, ale evidentne si už úplne ohlúpol.
Zvieratá totiž až tak moc, ako človek migrovať nepotrebujú, majú vačšiu schopnosť sa prispôsobovať, lebo podstatne nižsie nároky. Asi nevieš ani o tom, ze Saharská púšť neexistuje dlho... A iné geologické príklady, ktoré poukazujú na neustále radikálne zmeny zemského povrchu, čo nútilo ľudí odjakživa migrovať.... Hlupák....
none
68

67. Boris 30.07.2022, 13:59

J.Tull, čo už, keď si raz zabrzdený..... áno, migrácia...
Keď to už nedokázeš vidieť na ľuďoch, lebo si obmedzený a chýbajú ti aj poznatky o migrovaní národov, tak by si to mohol vidieť aspoň na tom svete zvierat, ale evidentne si už úplne ohlúpol.
Zvieratá totiž až tak moc, ako človek migrovať nepotrebujú, majú vačšiu schopnosť sa prispôsobovať, lebo podstatne nižsie nároky. Asi nevieš ani o tom, ze Saharská púšť neexistuje dlho... A iné geologické príklady, ktoré poukazujú na neustále ...

30.07.2022, 14:02
Boris, Škandinávsky muži sú menej ochlpení než muži v Stredomorí kvôli migrácii?
Tak to mi teda vysvetli...
none
70

68. J.Tull 30.07.2022, 14:02

Boris, Škandinávsky muži sú menej ochlpení než muži v Stredomorí kvôli migrácii?
Tak to mi teda vysvetli...

30.07.2022, 14:08
J.Tull, nevieš si predstaviť, ako ma to unavuje, vyčerpáva, keď musím vysvetlovať niečo, čo je zrejmé.... Lebo to je len tvoja lenivosť, prípadne namyslenosť, čím ma tu obťažuješ.
Jednoducho tie národy putovali od pólov k rovníku a naspať, niektoré sa usadili, niektoré nie a tak je možné, že sa nájdu aj v teplejších oblastiach chlpatejší ľudia a naopak. Pravidlo potvrdzuje výnimka. V pravidle však vieme, že drvivá vačšina ľudí žijúcich v teplejších oblastiach má podstatne menej telesného ochlpenia ako tá, ktorá žije v chladnejších oblastiach do piče.... A nezabúdajme aj na možné medzirasové párenie..................... Vychádzaj z logiky. To najjednoduchšie riešenie býva to pravdivé.
none
73

70. Boris 30.07.2022, 14:08

J.Tull, nevieš si predstaviť, ako ma to unavuje, vyčerpáva, keď musím vysvetlovať niečo, čo je zrejmé.... Lebo to je len tvoja lenivosť, prípadne namyslenosť, čím ma tu obťažuješ.
Jednoducho tie národy putovali od pólov k rovníku a naspať, niektoré sa usadili, niektoré nie a tak je možné, že sa nájdu aj v teplejších oblastiach chlpatejší ľudia a naopak. Pravidlo potvrdzuje výnimka. V pravidle však vieme, že drvivá vačšina ľudí žijúcich v teplejších oblastiach má podstatne menej telesného och...

30.07.2022, 14:30
Boris, áno Afričania sú menej chlpatí z dôvodov klímy a to tak muži, ako i ženy.... ale ako klíma, migrácia ...súvisí s ochlpením u spomínaných príkladov? To predsa ani zďaleka nie je tak, že väčšina ľudí žijúcich v Stredomorí má podstatne menej telesného ochlpenia ako v Škandinávii... je tomu presne naopak
none
62

60. Boris 30.07.2022, 13:27

J.Tull, nože choď do piče...
Všetko som už napísal, k pochopeniu si brániš len ty sám.
Uviedol si, že rast ochlpenia spôsobujú hormóny, áno, ale hormóny spôsobujú každú zmenu v tele a tie hormóny sa programujú evolúciou, teda tým, čo je pre organizmus výhodné za daných podmienok okolia.
Že mám s ochlpením pravdu a tú som si nevymyslel ja, ale to sú výsledky vedeckých štúdií, to sú učivá škôl, potvrdzuje aj taký samozrejmý fakt, ze černosi a aziati majú velmi málo ochlpenia, zato seve...

30.07.2022, 13:48
Ani že mužské telo je svalnatejšie, ako to ženské nieje pravda, že J.Tull..
Pri tom u niektorých iných zivočíšnych druhoch, aj keď ich je podstatne menej je to tak, že samica je všeobecne vačšia a silnejšia. Evolúcia, stratégia prežívania, prispôsobovanie sa okoliu, to je to, čo nás kreuje, nie ideológie J.Tull.....
Fungujeme na báze mnoho tisícročných skúseností, naše telá sú Ďaleko múdrejšie, ako naše mysle.. Evidentne.
Naše telá sa prispôsobujú tomu, čo je pre naše prežívanie vo všeobecnosti najideálnejšie a preto sme si rozdelili úlohy na ženské a mužské. A ty si hlupák, keď staviaš svoj OBMEDZENÝ rozum proti evolučnému vývoju.
none
69

62. Boris 30.07.2022, 13:48

Ani že mužské telo je svalnatejšie, ako to ženské nieje pravda, že J.Tull..
Pri tom u niektorých iných zivočíšnych druhoch, aj keď ich je podstatne menej je to tak, že samica je všeobecne vačšia a silnejšia. Evolúcia, stratégia prežívania, prispôsobovanie sa okoliu, to je to, čo nás kreuje, nie ideológie J.Tull.....
Fungujeme na báze mnoho tisícročných skúseností, naše telá sú Ďaleko múdrejšie, ako naše mysle.. Evidentne.
Naše telá sa prispôsobujú tomu, čo je pre naše prežívanie vo v...

30.07.2022, 14:05
Boris, bolo by dobre, keby si nevymýšľal moje názory... vymyslíš si hlúposť a potom ju prisúdiš mne
👎: Boris
none
71

69. J.Tull 30.07.2022, 14:05

Boris, bolo by dobre, keby si nevymýšľal moje názory... vymyslíš si hlúposť a potom ju prisúdiš mne

30.07.2022, 14:09
J.Tull, ale no... a čo spôsobuje, že mužom rastú vačšie a silnejšie svaly, ako ženám? Už nie hormóny?!
none
72

71. Boris 30.07.2022, 14:09

J.Tull, ale no... a čo spôsobuje, že mužom rastú vačšie a silnejšie svaly, ako ženám? Už nie hormóny?!

30.07.2022, 14:21
Boris, nájdi mi jedno jediné písmenko, ktorým píšem čosi iné... je až neskutočné ako si dokážeš falošne domýšľať...
none
74

72. J.Tull 30.07.2022, 14:21

Boris, nájdi mi jedno jediné písmenko, ktorým píšem čosi iné... je až neskutočné ako si dokážeš falošne domýšľať...

30.07.2022, 14:32
J.Tull, tak čo vlastne tvrdíš? Písal si, že (chápme tradičné) úlohy ženy a muža sú sociálnymi konštruktami, ja tvrdím, že niesú. Sú to výsledky evolučného vývoja, kde nezohráva rolu ani tak ľudská myseľ, teda ideológie a iné podobné neduhy, ale jednoducho okolie, životné podmienky.
Presne tak isto je to s našim ochlpením, svalmi a podobne. Všetko je to výsledok evolučného vývoja a MY sa práve tento evolučný vývoj snažíme ideológiami ako je rovnosť pohlaví prepísať, čo sa logicky nedarí, aj keď sú tieto ideológie snaživo predávané ako cnostné, teda vykrešlujú iba svoje dobré zámery a na zlé následky sa samozrejme nepoukazuje.
Nieje pravda, že sme si rovní - muž a žena. V nieco je žena nad mužom a naopak muž nad ženou. A to sa týka ako telesných, tak dusevných predispozícii a na základe toho sa odvíja aj spoločenský život. Ak zena odvádza menší výkon, tak menej zarába a tak to v skutočnosti je! Niekde zarábajú ženy viac, ako muzi, o tom sa nehovorí, prečo?! Lebo to by nesedelo do pretláčania želanej propagandy.
Sú to sprostosti J.Tull. Naša slovenská spoločnosť žila čo sa váženia ženy týka stárocia lepšie, ako to robí do dnes deň tá západná, kde je pomenovanie ženy slovom "Bitch" úplne bežné v debatách, rádiách, televíziách... ČO je u nás nemyslitelné, aby sme v nejakej relácii ženu oslovili "kurva".... A Týto ludia nám chcú kázať o rovnosti a diskriminácii žien?! Hovno.. Celá WHO je velké HOVNO J.Tull ako vsetko, čo sa z nej vyvalí. Podobne ako z EU a všetkých týchto na peniazoch bazírujúcich pseudoistitúciách.....
súhlasí: Kasafran
none
75

74. Boris 30.07.2022, 14:32

J.Tull, tak čo vlastne tvrdíš? Písal si, že (chápme tradičné) úlohy ženy a muža sú sociálnymi konštruktami, ja tvrdím, že niesú. Sú to výsledky evolučného vývoja, kde nezohráva rolu ani tak ľudská myseľ, teda ideológie a iné podobné neduhy, ale jednoducho okolie, životné podmienky.
Presne tak isto je to s našim ochlpením, svalmi a podobne. Všetko je to výsledok evolučného vývoja a MY sa práve tento evolučný vývoj snažíme ideológiami ako je rovnosť pohlaví prepísať, čo sa logicky nedarí, aj k...

30.07.2022, 15:02
Boris, nikde nespochybňujem biologické rozdielnosti. Silnejší chlap predsa nebude rodiť, ani dojčiť... ale to neznamená, že muž musí vládnuť a žena byť slúžkou, dokonca diskriminovaná. Pre krátkosť času, zjednodušene, zostručnene - patriarchát nie je určený biologicky.
none
76

75. J.Tull 30.07.2022, 15:02

Boris, nikde nespochybňujem biologické rozdielnosti. Silnejší chlap predsa nebude rodiť, ani dojčiť... ale to neznamená, že muž musí vládnuť a žena byť slúžkou, dokonca diskriminovaná. Pre krátkosť času, zjednodušene, zostručnene - patriarchát nie je určený biologicky.

30.07.2022, 15:21
J.Tull, je všeobecne známe, že žena je emocionálny tvor a muž ten racionálny. Ja sa nestaviam do pozície boha, hovorím, že nechajme to na prirodzenosti, nechcime ženu, ani muža niekam tlačiť násilne, lebo v zlomku času to tak vnímame správne a proti nám stoja tisíce rokov nejakého vývoja. Voľby vyhrávajú tí, ktorí sa propagujú najviac v médiách, či je to žena, alebo muž, no mali by sa propagovať tí, ktorí majú čo povedať bez ohľadu na pohlavie, nech by to boli aj vo vačšinovom merítku muži. Možno za ďalších 10 000 rokov povedú okolnosti k tomu, že budeme mať matriarchát, opať. A tak ďalej. Lebo tieto zmeny plynúce z organizácii ako je WHO sú umelé, vychádzajú z nejakých ideologických zámerov jednotlivcov, ktorí sa dostali na vplyvné miesta, ale nieje to objednávka spoločnosti, nieje to prirodzená túžba po zmene a preto ani nenastane a preto vytvára len viac problémov. Celý feminizmus, LGBTI, rovnosť pohlaví, na čiernom živote záleží, tlačená migrácia.. všetko umelé koncepty vedúce len k problémom a dezorientácii.
Podobne, ako ženy vo vačinovom marítku nadávajú na femenistky, tak homosexuály nadávajú na pride pochody.. Lebo je to umelo tlačené..
súhlasí: Kasafran
none
78

76. Boris 30.07.2022, 15:21

J.Tull, je všeobecne známe, že žena je emocionálny tvor a muž ten racionálny. Ja sa nestaviam do pozície boha, hovorím, že nechajme to na prirodzenosti, nechcime ženu, ani muža niekam tlačiť násilne, lebo v zlomku času to tak vnímame správne a proti nám stoja tisíce rokov nejakého vývoja. Voľby vyhrávajú tí, ktorí sa propagujú najviac v médiách, či je to žena, alebo muž, no mali by sa propagovať tí, ktorí majú čo povedať bez ohľadu na pohlavie, nech by to boli aj vo vačšinovom merítku muži. Možn...

31.07.2022, 13:43
Boris, nie som psychológ, nesúhlasím však s tvrdením:
„žena je emocionálny tvor a muž ten racionálny“,
ak si uvedomím, že zo svojej skúsenosti poznám ako prežívajú rozvody muži a ako ženy, alebo napríklad tie „futbalové vášne“...
Čo sa týka myslenia, dovolím si tvrdiť vo svojej laickosti, že všeobecná inteligencia je rovnaká. Aj keď rozdiely, dané biologicky, tu sú, nie sú však „NATVRDO určené biologickým zákonom“. Podľa môjho názoru, stručne vyjadrené, muž vo všeobecnosti vidí celok a unikajú mu detaily, kým žena lepšie vidí detaily a celok už menej...
Som proti tomu, aby sa nasilu pretláčali ženy do akýchkoľvek pozícii, len preto, že majú v nich málo %. Ale aj proti tomu, aby sa uprednostnil muž, len preto, že daná pozícia je vnímaná ako mužská. Napríklad, ministerstvo vnútra. Porovnaj nakoľko je odborne zdatným Mikulec a ako Saková ... iný „prozaickejší“ príklad. Pracoval som dlhé roky v textilke. Na Slovensku bolo nepredstaviteľné, aby bol tkáčom muž. Bola to vraj ženská robota. V Nemecku v tkáčovni pracujú prevažne muži...
Pohlavie by nemalo byť v žiadnom prípade určujúce, ale určujúcimi by mali byť schopnosti človeka...
Faktom je všestranná diskriminácia žien, i homosexuálov, aj keď v rôznych častiach sveta v rozdielnej miere... nie je dobré si pred ním zatvárať oči, tak ako pred žiadnym ponižovaním ľudskej dôstojnosti nech ho už pácha ktokoľvek na komkoľvek...
„Typ“ rodiny – muž, žena, dieťa, nie je určený biológiou, je určený tradíciou, ktorá sa však ukázala po všetkých stránkach pozitívnou, prospešnou pre spoločnosť. Preto ju treba chrániť, podporovať; ostatné „Typy rodín“ nemôžu byť s ním rovnocenné...
none
77

74. Boris 30.07.2022, 14:32

J.Tull, tak čo vlastne tvrdíš? Písal si, že (chápme tradičné) úlohy ženy a muža sú sociálnymi konštruktami, ja tvrdím, že niesú. Sú to výsledky evolučného vývoja, kde nezohráva rolu ani tak ľudská myseľ, teda ideológie a iné podobné neduhy, ale jednoducho okolie, životné podmienky.
Presne tak isto je to s našim ochlpením, svalmi a podobne. Všetko je to výsledok evolučného vývoja a MY sa práve tento evolučný vývoj snažíme ideológiami ako je rovnosť pohlaví prepísať, čo sa logicky nedarí, aj k...

30.07.2022, 15:47
(74) Boris,
žiaľ, tých pseudoinštitúcií snažiacich sa stáročia deformovať zdravie a tvorivosť ľudského vedomia a ľudskej zručnosti, je vo svete podstatne viac ako tých, ktoré sa ho snažia dlhodobo a cieľavedome povzniesť na úroveň dosiahnutého ľudského poznania...
56

54. Boris 30.07.2022, 12:39

A to je proces evolučného vývoja. Hlupák....

30.07.2022, 13:10
J.Tull, ty BLB, zopakuj si prírodovedu. Všetky zmeny v našom tele riadia hormóny. To, že hormón riadi zmenu neznamená, že je to sama príčina. Najprv evolúcia musí tie hormóny naprogramovať.
none
58

56. Boris 30.07.2022, 13:10

J.Tull, ty BLB, zopakuj si prírodovedu. Všetky zmeny v našom tele riadia hormóny. To, že hormón riadi zmenu neznamená, že je to sama príčina. Najprv evolúcia musí tie hormóny naprogramovať.

30.07.2022, 13:17
Boris, a písal som niečo iné Ty mudrc... Jasné, že hormóny sú dané evolučne, aj to, že srsť má aj funkciu termoregulačnú - strata srsti našich /zároveň s potnými žľazami/ predkov bola výhodou napr. pri love zvery...
none
28

21. J.Tull 30.07.2022, 09:42

Boris, prečo si necitoval celé?
"Going beyond binary approaches to gender and health to recognize gender and sexual diversity, or the concepts that gender identity exists on a continuum and that sex is not limited to male or female."
"Prekračovanie binárnych prístupov k rodu a zdraviu s cieľom ROZPOZNAŤ RODOVÚ A SEXUÁLNU DIVERZITU alebo koncepty, že rodová identita existuje v kontinuu a že sex nie je obmedzené na muža alebo ženu."
Lebo to nevyhovuje Tvojmu videniu sveta?

30.07.2022, 10:08
Vyzerá to tak, že základ spočíva v rozlíšení "gender" a "sex". To prvé je viac sociálne-duševné, druhé viac fyzicky-telesné.

Pre nás, "normálnych" ľudí je normálne, že to, čo je fyzicky-telesné, by malo určovať aj to, čo je sociálne-duševné. Západniarom už na tom až tak nezáleží.
👍: Kasafran
none
30

28. era 30.07.2022, 10:08

Vyzerá to tak, že základ spočíva v rozlíšení "gender" a "sex". To prvé je viac sociálne-duševné, druhé viac fyzicky-telesné.

Pre nás, "normálnych" ľudí je normálne, že to, čo je fyzicky-telesné, by malo určovať aj to, čo je sociálne-duševné. Západniarom už na tom až tak nezáleží.

30.07.2022, 10:24
era, gender i sex sú predovšetkým "fyzicky-telesné" /je v tom i "duševno".../, ale zasahujú aj do sociálnej sféry, určujú sociálny status a sú často zneužívané na diskrimináciu a to v rôznych krajinách rôzne...
none
31

30. J.Tull 30.07.2022, 10:24

era, gender i sex sú predovšetkým "fyzicky-telesné" /je v tom i "duševno".../, ale zasahujú aj do sociálnej sféry, určujú sociálny status a sú často zneužívané na diskrimináciu a to v rôznych krajinách rôzne...

30.07.2022, 10:29
Podľa toho mála, čo som si prečítal, tak nesúhlasím.
none
32

31. era 30.07.2022, 10:29

Podľa toho mála, čo som si prečítal, tak nesúhlasím.

30.07.2022, 10:30
t.j. nesúhlasím s tým, že WHO to chápe tak, ako píšeš.
none
35

31. era 30.07.2022, 10:29

Podľa toho mála, čo som si prečítal, tak nesúhlasím.

30.07.2022, 10:39
era, s čím nesúhlasíš, že napríklad v mnohých arabských štátoch sú ženy oveľa viac diskriminované než napr. na Slovensku?
none
37

35. J.Tull 30.07.2022, 10:39

era, s čím nesúhlasíš, že napríklad v mnohých arabských štátoch sú ženy oveľa viac diskriminované než napr. na Slovensku?

30.07.2022, 10:44
Nesúhlasím s tým, že "gender" je predovšetkým fyzicky-telesná záležitosť.
none
39

37. era 30.07.2022, 10:44

Nesúhlasím s tým, že "gender" je predovšetkým fyzicky-telesná záležitosť.

30.07.2022, 11:03
era, lepší výraz ako "fyzicky-telesná" je biologická ... ale asi ani s tým súhlasiť nebudeš...
none
40

39. J.Tull 30.07.2022, 11:03

era, lepší výraz ako "fyzicky-telesná" je biologická ... ale asi ani s tým súhlasiť nebudeš...

30.07.2022, 11:05
Nebudem, lebo podľa toho, čo nachádzam v internete, je to sociálny konštrukt.

A sociálny konštrukt nemôže byť nič fyzického ani biologického, lebo tieto veci sú vnímateľné zmyslami, kdežto sociálny konštrukt nie je zmyslovo vnímateľný.
none
42

40. era 30.07.2022, 11:05

Nebudem, lebo podľa toho, čo nachádzam v internete, je to sociálny konštrukt.

A sociálny konštrukt nemôže byť nič fyzického ani biologického, lebo tieto veci sú vnímateľné zmyslami, kdežto sociálny konštrukt nie je zmyslovo vnímateľný.

30.07.2022, 11:56
era, kvôli jednoduchosti len odkaz: Scientific research shows gender is not just a social construct odkaz
none
43

42. J.Tull 30.07.2022, 11:56

era, kvôli jednoduchosti len odkaz: Scientific research shows gender is not just a social construct https://qz.com/1190996/scientific-research-shows-gender-is-not-just-a-social-construct/

30.07.2022, 11:59
Teraz už ide iba o to, že ako to vlastne chápe WHO.

Je normálne, že každý postoj má aj svojich kritikov a tí majú svoje argumenty.
👍: J.Tull
none
50

43. era 30.07.2022, 11:59

Teraz už ide iba o to, že ako to vlastne chápe WHO.

Je normálne, že každý postoj má aj svojich kritikov a tí majú svoje argumenty.

30.07.2022, 12:31
era, terazky sme si to vysvetlili!!! WHO je organizácia, tá nechápe, chápu ľudia, čo v nej pracujú. Takže ak príde niekto, kto presadí svoj názor znamená to, že to tak chápe celá organizácia? A jeho odchodom to začne celá organizácia chápať inak?
A vrátnika sa nikto opýta ako to chápe on? Lebo aj on je časťou organizácie.
A najlepšie je informovaný aj tak "upratovací servis"
súhlasí: era
👍: era , djjaro , J.Tull , Kasafran
51

50. peter67 30.07.2022, 12:31

era, terazky sme si to vysvetlili!!! WHO je organizácia, tá nechápe, chápu ľudia, čo v nej pracujú. Takže ak príde niekto, kto presadí svoj názor znamená to, že to tak chápe celá organizácia? A jeho odchodom to začne celá organizácia chápať inak?
A vrátnika sa nikto opýta ako to chápe on? Lebo aj on je časťou organizácie.
A najlepšie je informovaný aj tak "upratovací servis"

30.07.2022, 12:36
Nuž, čo už k tomu povedať?
👍: djjaro , peter67
none
53

51. era 30.07.2022, 12:36

Nuž, čo už k tomu povedať?

30.07.2022, 12:38
Ja by som za tento komentár poslal Petra 67 na pivo
súhlasí: peter67
none
17

12. peter67 29.07.2022, 15:59

Takže ma nehospitalizujú na gynekologicko - pôrodníckom oddelení?

29.07.2022, 23:37
(12) Peter67,
a prečo by nie, veď už ten progresívny a pokrokový západ schvaľuje a popularizuje niekoľko desiatok rovnocenných pohlaví...!
20

17. Kasafran 29.07.2022, 23:37

(12) Peter67,
a prečo by nie, veď už ten progresívny a pokrokový západ schvaľuje a popularizuje niekoľko desiatok rovnocenných pohlaví...!

30.07.2022, 09:29
Niekoľko desiatok? Pohlaví? A aké pohlavné orgány majú tie desiatky pohlaví? Vajcia + čo?
15

11. J.Tull 29.07.2022, 15:22

Kasafran aktualizovaný manuál WHO - Svetovej zdravotníckej organizácie je tento https://www.who.int/news/item/06-07-2022-who-updates-widely-used-gender-mainstreaming-manual

Skús teraz Ty vyhľadať manuál, neviem akej WHO, z ktorej by vyplývalo, že chce vymazať pojmy muž a žena

29.07.2022, 23:31
(11) J.Tull,
nože využi svoj prekladací program a "pokús" sa mi obsah toho odkazu uviesť v slovenčine, češtine, alebo ruštine...
22

15. Kasafran 29.07.2022, 23:31

(11) J.Tull,
nože využi svoj prekladací program a "pokús" sa mi obsah toho odkazu uviesť v slovenčine, češtine, alebo ruštine...

30.07.2022, 09:47
Kasafran, prvý pokus odkaz
none
65

22. J.Tull 30.07.2022, 09:47

Kasafran, prvý pokus https://bit.ly/3Q6yXR3

30.07.2022, 13:52
(22) J.Tull,
ďakujem Ti za tento materiál, pokus je úspešný. Je priam fantastické zistiť, že problematikou homosexuálov a lesbičiek, ktorí spolu už stáročia tvoria okolo 4 % ľudskej populácie, sa už dávnejšie zaoberajú aj špecializované orgány WHO...

Revízia a aktualizácia príručky sa uskutočňuje v spolupráci s Medzinárodným inštitútom pre globálne zdravie Univerzity OSN. Počas leta a jesene 2022 budú mať ľudia možnosť poskytnúť vstupy a spätnú väzbu z recenzií aktualizácií a zúčastniť sa na overovacom workshope a/alebo pilotných projektoch...

Doteraz som nevedel, že existuje Univerzita OSN a že jej súčasťou je Medzinárodný inštitút pre globálne zdravie...
66

65. Kasafran 30.07.2022, 13:52

(22) J.Tull,
ďakujem Ti za tento materiál, pokus je úspešný. Je priam fantastické zistiť, že problematikou homosexuálov a lesbičiek, ktorí spolu už stáročia tvoria okolo 4 % ľudskej populácie, sa už dávnejšie zaoberajú aj špecializované orgány WHO...

Revízia a aktualizácia príručky sa uskutočňuje v spolupráci s Medzinárodným inštitútom pre globálne zdravie Univerzity OSN. Počas leta a jesene 2022 budú mať ľudia možnosť poskytnúť vstupy a spätnú väzbu z recenzií aktualizácií a zúčastniť...

30.07.2022, 13:55
Kasafran, ale veď vôbec nejde len o problematiku homosexuálov a lesbičiek... ale o diskrimináciu na základe pohlavia všeobecne
none
16

5. era 29.07.2022, 14:44

To je tá WHO, čo ju financuje Bill Gates?

29.07.2022, 23:35
Bill údajne v tichosti prepísal WHO na svoju svokru z Izraela.
Vraj, keby niečo, aby ľudia u neho v dedine nezávideli.
👍: Kasafran , era
18

16. Wolfsmörder 29.07.2022, 23:35

Bill údajne v tichosti prepísal WHO na svoju svokru z Izraela.
Vraj, keby niečo, aby ľudia u neho v dedine nezávideli.

29.07.2022, 23:41
(16) Wolfsmörder,
ďakujem Ti za túto informáciu - bisťu, znie veľmi i vieryhodne...
👍: era
19

16. Wolfsmörder 29.07.2022, 23:35

Bill údajne v tichosti prepísal WHO na svoju svokru z Izraela.
Vraj, keby niečo, aby ľudia u neho v dedine nezávideli.

29.07.2022, 23:42
Si falošný diskutér.
none
24

19. Lemmy 29.07.2022, 23:42

Si falošný diskutér.

30.07.2022, 10:01
To len nechápeš jeho druh humoru.
none
33

24. era 30.07.2022, 10:01

To len nechápeš jeho druh humoru.

30.07.2022, 10:37
Aj zlocincom z WHO sa bude Vladimir venovat .
👍: era
none
34

33. Vladimir 30.07.2022, 10:37

Aj zlocincom z WHO sa bude Vladimir venovat .

30.07.2022, 10:38
Ak dovtedy nenatiahne brká 🙂
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 295 937 B vygenerované za : 0.381 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 874 692 x jedinečné zobrazenia : 2 535 157 x ip adresa : 3.219.167.163

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,77 € (34 klikov), z toho dnes 0,01 € (0 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel