pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  téma

Ukrajina má len 100 tankov, obrn. vozidiel, delostrelectva

príspevkov
99
zobrazení
3 868
unikátne
273
tému vytvoril(a) 7.4.2022 11:03 tomas12345
1
07.04.2022, 11:03
odkaz

Nemyslím si že to čo zastavilo Ruské tanky a vozidlá, bolo v značnej miere UA tanky, obrnené vozidlá, delostrelectvo, ale vo vyše 90% práve protitankové zbrane či Stingery. UA bola sformovaná na boj proti konfliktu na Donbase, preto nebola pripravená a ani dostatočne vybavená na rozsiahly ruský útok po celom územi Ukrajiny (1). Od roku 2014 poskytli USA Ukrajine 2,5 miliardy dolárov na vojenskú pomoc Ukrajine, z toho však večšina išla na trenažéri a protimínometné radary (1). Z protitankových zbraní USA poslala Ukrajine len 300 Javelinov (2). Ekonomika Ukrajiny bola pred vojnou v zlom stave s 2 recesiami. Kedže Ukrajina nepočítala s inváziou Ruska, a bola v dlhoch, rozhodla sa večšinu svojich vyrobených zbraní predať aby vyrovnala účtovníctvo (3). UA preto v prvých dnoch napadnutia Ruskom , nemala a doteraz nemá takmer žiadne tanky, obrnené vozidlá, delostrelectvo, letectvo, pričom v čase útoku mala tiež len obmedzený počet protitankových striel.

odkaz

UA den pred inváziou povedala, že má nedostatok zbraní na obranu (4). Následkom tohoto Rusi prvých 14 dní na Ukrajine dominovali, denne postúpili do vnútrozemia aj niekolko desiatok kilometrov ! Tento postup stagnoval a došlo k jeho obratu až potom čo NATO poslalo na Ukrajinu 17000 tisíc protitankových zbraní vrátane Stingerov (5). Ruský útok teda Ukrajinské tanky, vozidlá a delostrelectvo nezastavili ani len z časti, tie Ukrajina z večšej miere rozpredala a od NATO nové kusy nedostala.

Ze UA v súčastnosti nemá takmer žiadne delostrelectvo, obrnené vozidlá či tanky, svedčí aj to, že spotreba protitankových zbraní a Stingerov je UA abnormálne vysoká. Hoci len do 7 marca dostala UA od NATO až 17 tisíc protitankových zbraní, už teraz hlásia že za týžden -dva budú mať ich nedostatok (3)(7), pretože UA vypáli týždennú zásobu vybavenia za približne 20 hodín (3). Zelenský povedal že UA potrebuje 500 Javelinov a 500 Stingerov denne (6) ! To sú abnormálne čísla, takže to vyzerá tak, ako keby UA tými zbranami mierila na úplne všetkú lahku či ťažku techniku, a dokonca ich použivala aj ničenie objektov a budov. Vyzerá to teda tak, že ATGM a Stingeri neslúžia len ako doplnková zbran u UA, ale ako jediná hlavná zbran pri ničení všetkej techniky a objektov.
__________________________________
odkaz
Existujú aj iné znaky toho že UA má len zopár stoviek tankov, delostrelectva a obrnených vozidiel. Tu si treba uvedomiť že Ruské invázne sily ktoré mali zautočiť na Ukrajinu sa skladali z 120 BTG skupín a teda z 600 kusov delostrelectva, 1200 tankov, 3600 bojových obrnených vozidiel - pozri obrázok. Kedže platí všeobecné vojenské pravidlo, že pokiaľ útočiš na cudzom území, musíš mať aspon 3 násobne viac techniky ako má obranca (kedže útočenie prináša 3 násobne viac strát ako bránenie), znamenalo by to, že UA mala v čase invázie IBA 200 kusov delostrelectva, 400 tankov a 1200 bojových obrnených vozidiel. Vzhľadom k tomu, že Rusi prvých 10 dní prudko postupovali po celej Ukrajine, večšina z tejto UA techniky už zrejme bola zničená, a kedže NATO Ukrajine delostrelectvo, tanky a obrnené vozidlá neposiela, je jasné, že aktuálne ich musí mať Ukrajina len zopár stoviek. Boje sa však otočili, ale výlučne vdaka veľkému množstvu Stingerov a protitankových zbraní. Kedže sa protitanková zbran čo do efektivitiy, presnosti a sily vyrovná ruskému tanku, znamená to, že tým že Ukrajina dostala 17 tisíc ATGM, ako keby dostala 17 tisíc tankov. Takejto pozemnej presile Ruské tanky a obrnené vozidlá ktorých je dokopy 5 tisíc nedokážu konkurovať, a to aj napriek tomu že majú prevahu v delostrelectve a letectve. ATGM sú narozdiel od tankov pre ruské delostrelectvo ťažko zameratelné, a Stingery dokážu chrániť pechotu pred útokmi stíhačiek a vrtulníkov.
(1) odkaz
(2) odkaz
(3) odkaz
(4) odkaz
(5) odkaz
(6) odkaz
(7) odkaz

none
2

1. tomas12345 07.04.2022, 11:03

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/277823619_1087780121767683_5392574280470884611_n.png?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=WFxaBTsnqowAX-MITW9&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=03_AVKHiupHDmrGVuG2aQ18N2OaYQAChgKx-qNPaW7fCL0FMw&oe=62735216 Nemyslím si že to čo zastavilo Ruské tanky a vozidlá, bolo v značnej miere UA tanky, obrnené vozidlá, delostrelectvo, ale vo vyše 90% práve protitankové zbrane či Stingery. UA bola sformovaná na boj proti konfliktu na Donbase, preto nebola pr...

07.04.2022, 11:08
A preto zomierajú civilisti..
Lebo ukronacisti sa skrývajú v civilných oblastiach, kde čakajú na ruskú techniku. Niečo odpália, rusi sa stiahnu a nariadia útok z výšky.
👍: Kasafran
none
3

2. Boris 07.04.2022, 11:08

A preto zomierajú civilisti..
Lebo ukronacisti sa skrývajú v civilných oblastiach, kde čakajú na ruskú techniku. Niečo odpália, rusi sa stiahnu a nariadia útok z výšky.

07.04.2022, 11:15
Táraš. Rusonacisti vraždia civilov na Ukrajine.
👎: Boris , Kasafran
none
4

3. Lemmy 07.04.2022, 11:15

Táraš. Rusonacisti vraždia civilov na Ukrajine.

07.04.2022, 11:16
Lemmy, tie tvoje prázdne výkriky do tmy, nemajú žiadnu váhu..
súhlasí: Kasafran
👍: tomas12345
none
5

4. Boris 07.04.2022, 11:16

Lemmy, tie tvoje prázdne výkriky do tmy, nemajú žiadnu váhu..

07.04.2022, 11:17
Naopak, to tu len ty s Kasafranom máte mokré sny.
👎: Boris
none
6

5. Lemmy 07.04.2022, 11:17

Naopak, to tu len ty s Kasafranom máte mokré sny.

07.04.2022, 11:19
Lemmy, tie tvoje prázdne výkriky do tmy, nemajú žiadnu váhu..
súhlasí: era , Kasafran
👍: tomas12345
none
7

6. Boris 07.04.2022, 11:19

Lemmy, tie tvoje prázdne výkriky do tmy, nemajú žiadnu váhu..

07.04.2022, 11:30
(6) Boris,
preto si ich Lemmer násobne nahrádza váhou fyzickou...
👍: Boris
👎: Lemmy
8

7. Kasafran 07.04.2022, 11:30

(6) Boris,
preto si ich Lemmer násobne nahrádza váhou fyzickou...

07.04.2022, 11:31
A navyše si ešte aj hlúpy.
👎: Boris , tomas12345
none
10

8. Lemmy 07.04.2022, 11:31

A navyše si ešte aj hlúpy.

07.04.2022, 12:06
Súhlasím s Borisom s tým, že ty len málokedy argumentuješ, 90% sú u teba výkriky do tmy, a ked odpovedať nevieš tak zdrhneš z diskusie. Preto si myslím že ako diskutér, si na nulovej úrovni, hoci sa sám prehlasuješ za milovníka diskusií a vyzývaš k diskusiám, paradoxne :D
súhlasí: Boris , Kasafran
none
9

2. Boris 07.04.2022, 11:08

A preto zomierajú civilisti..
Lebo ukronacisti sa skrývajú v civilných oblastiach, kde čakajú na ruskú techniku. Niečo odpália, rusi sa stiahnu a nariadia útok z výšky.

07.04.2022, 12:04
Téma nie je o civilistoch, ale o aktuálnom počte UA techniky, a o tom čo docielilo že UA odrazila Ruské útoky....
none
11

9. tomas12345 07.04.2022, 12:04

Téma nie je o civilistoch, ale o aktuálnom počte UA techniky, a o tom čo docielilo že UA odrazila Ruské útoky....

07.04.2022, 12:09
Ukronacisti nikoho neodrazili, skôr odradili. Ruská armáda má príkaz minimalizovať civilné obete, preto sa sťahujú tam, kde sú nacisti ukrytí primárne medzi bežnými ľudmi.
Ak by to bola ruská dezinformácia, že má ruská armáda šetriť civilov, tak by to jednoducho celé pokropila bombami a z náckov by neostali ani len fľaky...
Vidíš teda, že logika hovorí sama za seba.
súhlasí: Kasafran
none
12

11. Boris 07.04.2022, 12:09

Ukronacisti nikoho neodrazili, skôr odradili. Ruská armáda má príkaz minimalizovať civilné obete, preto sa sťahujú tam, kde sú nacisti ukrytí primárne medzi bežnými ľudmi.
Ak by to bola ruská dezinformácia, že má ruská armáda šetriť civilov, tak by to jednoducho celé pokropila bombami a z náckov by neostali ani len fľaky...
Vidíš teda, že logika hovorí sama za seba.

07.04.2022, 12:35
" preto sa sťahujú tam, kde sú nacisti ukrytí primárne medzi bežnými ľudmi."


V Kyjevskej oblasti a na severovýchode už nacisti nie sú ukrytý že stade Rusáci masívne odišli ? :D A to by som povedal že práve Kyjev by mal byť tou baštou :D
___________

Ale odrazili, ak by neodrazili, už by dávno bola Ukrajina dobytá, pravda je však taká, že posledných 30 dní sa Ruský front takmer nehne a stagnuje, pričom zo severu a severovýchode sa stiahol, takže ten odpor musí byť veľký a ruské straty značné, inak by Rusáci postupovali smerom vpred tak ako v prvých 14 dnoch... ale už sa tak nedeje, kedže už je Ukrajina vyzbrojená ATGM.
👎: Boris
none
13

12. tomas12345 07.04.2022, 12:35

" preto sa sťahujú tam, kde sú nacisti ukrytí primárne medzi bežnými ľudmi."


V Kyjevskej oblasti a na severovýchode už nacisti nie sú ukrytý že stade Rusáci masívne odišli ? :D A to by som povedal že práve Kyjev by mal byť tou baštou :D
___________

Ale odrazili, ak by neodrazili, už by dávno bola Ukrajina dobytá, pravda je však taká, že posledných 30 dní sa Ruský front takmer nehne a stagnuje, pričom zo severu a severovýchode sa stiahol, takže ten odpor musí byť veľký a rusk...

07.04.2022, 12:43
Tomáš, rusi uz prakticky dosiahli svoje ciele. Demilitarizovať od tažkej vojenskej techniky, zbaviť Ukrajinu chútok vstupu do NATO.
Posledná vec je denacifikácia, len evidentne ju nechcú dosiahnut na úkor civilného masakru.
Ak by to rolili podľa príkladu USA a NATO, tak by Kyjev uz nebol..
Resp. vyzeral by asi takto.. podľa vzoru západu

odkaz

Rusko na to výbavu má.. Ma výbavu na znicenie pol sveta, nie to Ukrajiny.......
Čiže ešte raz nie, logika nehovorí tak, ako ty.
súhlasí: Kasafran
👎: tomas12345
none
24

13. Boris 07.04.2022, 12:43

Tomáš, rusi uz prakticky dosiahli svoje ciele. Demilitarizovať od tažkej vojenskej techniky, zbaviť Ukrajinu chútok vstupu do NATO.
Posledná vec je denacifikácia, len evidentne ju nechcú dosiahnut na úkor civilného masakru.
Ak by to rolili podľa príkladu USA a NATO, tak by Kyjev uz nebol..
Resp. vyzeral by asi takto.. podľa vzoru západu

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fd.newsweek.com%2Fen%2Ffull%2F313818%2F2015-03-13t155640z-1-lynxmpeb2c0s3-rtroptp-4...

07.04.2022, 13:44
Ježkovi oči, Ukrajina má stále techniku ktorou sa dokáže brániť, má dostatok ATGM a protileteckých zbraní, takže nie, Rusi stále nedosiahli demilitarizáciu.

Ten obrázok, fotky z Charkova a Mariupolu vyzerajú až veľmi podobne, dokonca ešte horšie :D Ja tam moc rozdielov nevidím :D

odkaz

odkaz
👎: Boris
none
37

24. tomas12345 07.04.2022, 13:44

Ježkovi oči, Ukrajina má stále techniku ktorou sa dokáže brániť, má dostatok ATGM a protileteckých zbraní, takže nie, Rusi stále nedosiahli demilitarizáciu.

Ten obrázok, fotky z Charkova a Mariupolu vyzerajú až veľmi podobne, dokonca ešte horšie :D Ja tam moc rozdielov nevidím :D

https://static.euronews.com/articles/stories/06/57/09/70/320x180_cmsv2_5b4b754f-b642-5fe4-9ad2-18623e675f71-6570970.jpg

https://gdb.rferl.org/08700000-0a00-0242-4dc8-08da0351aabb_w1071_s_d3.jpeg<br...

07.04.2022, 13:55
Buď sa bavme normálne Tomáš, alebo vôbec. Neporovnávaj tu - kde tu zničenú budovu s dokonale zničenými, celými mestami....
👎: tomas12345
none
42

37. Boris 07.04.2022, 13:55

Buď sa bavme normálne Tomáš, alebo vôbec. Neporovnávaj tu - kde tu zničenú budovu s dokonale zničenými, celými mestami....

07.04.2022, 14:00
Súhlas, preto som od teba chcel a viac krát som ťa o to žiadal, aby si mi dal fotky celých miest ktoré boli údajne zničené NATOM a USA a nie len lokálne štvrte. Doteraz si tak nespravil, iba si sa pekne vyhovoril že "vygoogli si".
👎: Boris
none
49

42. tomas12345 07.04.2022, 14:00

Súhlas, preto som od teba chcel a viac krát som ťa o to žiadal, aby si mi dal fotky celých miest ktoré boli údajne zničené NATOM a USA a nie len lokálne štvrte. Doteraz si tak nespravil, iba si sa pekne vyhovoril že "vygoogli si".

07.04.2022, 14:05
Nie, dal som ti linku na vyhladávač, kde si už mal výsledky vyhľadané, že si to odignoroval, nie je moja vina.
súhlasí: Kasafran
none
55

49. Boris 07.04.2022, 14:05

Nie, dal som ti linku na vyhladávač, kde si už mal výsledky vyhľadané, že si to odignoroval, nie je moja vina.

07.04.2022, 14:09
Nedal si mi nič, klameš, daj sem tie fotky, všetci čakáme,
none
63

55. tomas12345 07.04.2022, 14:09

Nedal si mi nič, klameš, daj sem tie fotky, všetci čakáme,

07.04.2022, 14:16
Na čo čakaš Tomáš? Že budem viesť vojnu s veriacim?
Ak by si mal naozaj záujem, tak tu tteraz túto tému nevedieme.. Zase raz si skĺzol do osobnej roviny. Nič to, aj ja som bol taký. A ze ak amerikanofil a prozápadný som bol..... Čas všetko vylieči.
none
66

63. Boris 07.04.2022, 14:16

Na čo čakaš Tomáš? Že budem viesť vojnu s veriacim?
Ak by si mal naozaj záujem, tak tu tteraz túto tému nevedieme.. Zase raz si skĺzol do osobnej roviny. Nič to, aj ja som bol taký. A ze ak amerikanofil a prozápadný som bol..... Čas všetko vylieči.

07.04.2022, 14:19
Ja som také fotky nenašiel, ty tvrdíš že existujú tak prečo ich sem nedáš ? Zas si si niečo z hlavy vymyslel a kedže ti je trápne priznať si že si sa pomýlil, tak tu vedieš len ad hominem tému,
👎: Boris
none
70

66. tomas12345 07.04.2022, 14:19

Ja som také fotky nenašiel, ty tvrdíš že existujú tak prečo ich sem nedáš ? Zas si si niečo z hlavy vymyslel a kedže ti je trápne priznať si že si sa pomýlil, tak tu vedieš len ad hominem tému,

07.04.2022, 14:24
Nie, len ti odmietam robiť slúžku. Ak nechces, nechaj tak. Ja ťa tu do ničoho nenútim. Logické odovodnenie si však dostal a preukázal si sa ako idealista, nie ako realista.
súhlasí: Kasafran
none
73

70. Boris 07.04.2022, 14:24

Nie, len ti odmietam robiť slúžku. Ak nechces, nechaj tak. Ja ťa tu do ničoho nenútim. Logické odovodnenie si však dostal a preukázal si sa ako idealista, nie ako realista.

07.04.2022, 14:29
Logické odovodnenie ? Ako sa dá logicky dokázať že NATO a USA ničili celé mestá ? To sa dá jedine skrze fotky a videá, a kedže tie si opakovanie odmietol dať, tak z toho LOGICKY vyplýva to že nič takého neexistuje, alebo minimálne ty o tom nevieš, takže si len zas propagandisticky trolloval a dával výkriky do tmy. Denne tu dávaš množstvo príspevkov, a máš problém nájsť si minútu aby si sem postal aspon 2 fotky, smutné. Nech si všetci citatelia o tebe urobia úsudok sami.
none
80

73. tomas12345 07.04.2022, 14:29

Logické odovodnenie ? Ako sa dá logicky dokázať že NATO a USA ničili celé mestá ? To sa dá jedine skrze fotky a videá, a kedže tie si opakovanie odmietol dať, tak z toho LOGICKY vyplýva to že nič takého neexistuje, alebo minimálne ty o tom nevieš, takže si len zas propagandisticky trolloval a dával výkriky do tmy. Denne tu dávaš množstvo príspevkov, a máš problém nájsť si minútu aby si sem postal aspon 2 fotky, smutné. Nech si všetci citatelia o tebe urobia úsudok sami.

07.04.2022, 14:37
Tomáš neklam tu.. Kto chce, si to okamžite dohľadá. A ešte si uvedom, že tieto konflikty sa diali za našich životov..... Tak sa ukludni prosím ťa a uvedom si s kým sa tu o čom bavíš a koho nazývaš klamárom.. Ja som tie konflikty sledoval v čase.. ked chodili záznamy aj na TA3 a podobne.. Ty si ešte vonku behal na kolobežke. So všetkou úctou!!!
Je ešte možné, že ťa vyhladávač blokuje, lebo cenzúra je dnes neuveritelná. Ja sa napríklad z Maďarska dostanem na každú stránku, zo Slovenska nie.
Nepoužívam Google, ako vyhladávaciu službu, dal som ju v prehliadači zakázať a používam ostatné, primárne používam DuckDuckGo, ktorý neobmedzuje, necenzuruje.
súhlasí: Kasafran
none
82

80. Boris 07.04.2022, 14:37

Tomáš neklam tu.. Kto chce, si to okamžite dohľadá. A ešte si uvedom, že tieto konflikty sa diali za našich životov..... Tak sa ukludni prosím ťa a uvedom si s kým sa tu o čom bavíš a koho nazývaš klamárom.. Ja som tie konflikty sledoval v čase.. ked chodili záznamy aj na TA3 a podobne.. Ty si ešte vonku behal na kolobežke. So všetkou úctou!!!
Je ešte možné, že ťa vyhladávač blokuje, lebo cenzúra je dnes neuveritelná. Ja sa napríklad z Maďarska dostanem na každú stránku, zo Slovenska nie. <b...

07.04.2022, 14:43
Tebe neverím ani slovo, čakám na tie fotky, lebo stratil si u mna akukolvek doveryhodnosť. Ked si požiadaní o to aby si predostrel zdroj, foto, video, vždy zdupkáš a len osočíš oponenta.
👎: Boris , Kasafran
none
84

82. tomas12345 07.04.2022, 14:43

Tebe neverím ani slovo, čakám na tie fotky, lebo stratil si u mna akukolvek doveryhodnosť. Ked si požiadaní o to aby si predostrel zdroj, foto, video, vždy zdupkáš a len osočíš oponenta.

07.04.2022, 14:46
Tu nejde o žiadnu vieru a preto sa tu krútiš ako had.
👍: Kasafran
none
86

84. Boris 07.04.2022, 14:46

Tu nejde o žiadnu vieru a preto sa tu krútiš ako had.

07.04.2022, 14:50
Tie videá, fotky poprosím. Namiesto času ktorým tu minieš na písanie výhovork si už dávno mohol skopírovať aspon zo dve foto, človek nemusí byť génius aby zistil prečo si tak nespravil.
👎: Boris
none
89

86. tomas12345 07.04.2022, 14:50

Tie videá, fotky poprosím. Namiesto času ktorým tu minieš na písanie výhovork si už dávno mohol skopírovať aspon zo dve foto, človek nemusí byť génius aby zistil prečo si tak nespravil.

07.04.2022, 15:05
Nič ti nebráni si o tom zistiť sám. Ja nmie som nejaký tvoj lokaj.. Je to obsírna téma, tých státov bolo niekolko, cíť sa slobodne a studuj o destrukcii, ktorú spôsobil západ. Dovtedy si farizej hrajúci sa len na niečo. Mňa iste neodradíš tým, že mi prázdno napíšeš "klamár".
súhlasí: Kasafran
none
91

89. Boris 07.04.2022, 15:05

Nič ti nebráni si o tom zistiť sám. Ja nmie som nejaký tvoj lokaj.. Je to obsírna téma, tých státov bolo niekolko, cíť sa slobodne a studuj o destrukcii, ktorú spôsobil západ. Dovtedy si farizej hrajúci sa len na niečo. Mňa iste neodradíš tým, že mi prázdno napíšeš "klamár".

07.04.2022, 15:16
Takže stovky nič nehovoriacich komentárov tu dávať možeš, ale pokial už máš niečo dokazovať tak nedáš ani len foto ? Takto si ty predstavuješ diskusiu ? Zrejme nie si zvyknutí diskutovať s ludmi na úrovni, ale v civilizovanom svete to skrátka funguje tak, že ked ťa protistrana k niečomu vyzve, tak ako správny diskutér aj predložíš daný dokaz/video/fotku. Tak sa debatuje v civilizovanom svete, v praveku sa debatuje tak, že ked sa ti nejaký názor znepáči ideš do neho hodiť kamen.
👎: Boris
none
93

91. tomas12345 07.04.2022, 15:16

Takže stovky nič nehovoriacich komentárov tu dávať možeš, ale pokial už máš niečo dokazovať tak nedáš ani len foto ? Takto si ty predstavuješ diskusiu ? Zrejme nie si zvyknutí diskutovať s ludmi na úrovni, ale v civilizovanom svete to skrátka funguje tak, že ked ťa protistrana k niečomu vyzve, tak ako správny diskutér aj predložíš daný dokaz/video/fotku. Tak sa debatuje v civilizovanom svete, v praveku sa debatuje tak, že ked sa ti nejaký názor znepáči ideš do neho hodiť kamen.

07.04.2022, 15:18
Foto si dostal a nestači ti to. Preto tvrdím, že tu teraz nediskutuješ, ale už len bojuješ za svoju vieru. A ja odmietam bojovat proti viere, to nemá význam.
none
96

93. Boris 07.04.2022, 15:18

Foto si dostal a nestači ti to. Preto tvrdím, že tu teraz nediskutuješ, ale už len bojuješ za svoju vieru. A ja odmietam bojovat proti viere, to nemá význam.

07.04.2022, 15:23
Dal si len jednu lokálnu foto, ktorá nie je o nič viac zničená než je foto Mariupolu.
none
14

12. tomas12345 07.04.2022, 12:35

" preto sa sťahujú tam, kde sú nacisti ukrytí primárne medzi bežnými ľudmi."


V Kyjevskej oblasti a na severovýchode už nacisti nie sú ukrytý že stade Rusáci masívne odišli ? :D A to by som povedal že práve Kyjev by mal byť tou baštou :D
___________

Ale odrazili, ak by neodrazili, už by dávno bola Ukrajina dobytá, pravda je však taká, že posledných 30 dní sa Ruský front takmer nehne a stagnuje, pričom zo severu a severovýchode sa stiahol, takže ten odpor musí byť veľký a rusk...

07.04.2022, 12:49
(12) Tomáš1-5,
začni uvažovať logicky - koľko by trvalo ruskej armáde, keby chcela svojimi zbraňovými systémami poraziť Ukrajinu - 3 dni, týždeň, alebo dva...?
súhlasí: Boris
21

14. Kasafran 07.04.2022, 12:49

(12) Tomáš1-5,
začni uvažovať logicky - koľko by trvalo ruskej armáde, keby chcela svojimi zbraňovými systémami poraziť Ukrajinu - 3 dni, týždeň, alebo dva...?

07.04.2022, 13:39
Keby chcela tak zopár týždnov, problém je však ten, že Rusi podcenili Ukrajinu, dali na Ukrajinu len 120 BTG skupín, čo je len okolo 10-12% celkovej Ruskej armády. Ukrajina mala ešte menšiu armádu než Ruských 10-12% preto Ukrajina prvých 14 dní ustupovala, a Rusi si mysleli že dobyjú Kyjev a Donbas za 14 dní, ono to skutočne aj tak vyzeralo na začiatku. Co však asi Rusi nečakali, bolo to, že spojenci sa nezlakli Putinových jadrových výhražok ale poslali Ukrajine až 17 tisíc protitankových a protileteckých zbraní. To Rusi nečakali a výsledkom toho je to, že Ruská armáda bola po 14 dnoch z veľkej časti zničená... Ak by Rusi nepodcenili pomoc Ukrajine, a okrem 10-12% by dali na Ukrajinu 25% techniky, tak Ukrajina by bola dobytá skor než by NATO stihlo pomocť Ukrajine.
súhlasí: Scarlette
👎: Kasafran
none
25

21. tomas12345 07.04.2022, 13:39

Keby chcela tak zopár týždnov, problém je však ten, že Rusi podcenili Ukrajinu, dali na Ukrajinu len 120 BTG skupín, čo je len okolo 10-12% celkovej Ruskej armády. Ukrajina mala ešte menšiu armádu než Ruských 10-12% preto Ukrajina prvých 14 dní ustupovala, a Rusi si mysleli že dobyjú Kyjev a Donbas za 14 dní, ono to skutočne aj tak vyzeralo na začiatku. Co však asi Rusi nečakali, bolo to, že spojenci sa nezlakli Putinových jadrových výhražok ale poslali Ukrajine až 17 tisíc protitankových a prot...

07.04.2022, 13:46
(21) Tomáš1-5,
opäť sa Ti podarilo zatúlať v západnom informačnom bludisku a nevieš sa zorientovať, kde je z neho východ...?
28

25. Kasafran 07.04.2022, 13:46

(21) Tomáš1-5,
opäť sa Ti podarilo zatúlať v západnom informačnom bludisku a nevieš sa zorientovať, kde je z neho východ...?

07.04.2022, 13:48
Vyvaruj sa prosím ťa týchto tvojich bezduchých výrokov... s čím teda nesúhlasiš, nesúhlasíš s tým že Rusi majú na Ukrajine 120 BTG skupín 10-12 % armády ? Alebo s čím konkrétne nesúhlasíš a prečo s tým nesúhlasíš ?
none
29

21. tomas12345 07.04.2022, 13:39

Keby chcela tak zopár týždnov, problém je však ten, že Rusi podcenili Ukrajinu, dali na Ukrajinu len 120 BTG skupín, čo je len okolo 10-12% celkovej Ruskej armády. Ukrajina mala ešte menšiu armádu než Ruských 10-12% preto Ukrajina prvých 14 dní ustupovala, a Rusi si mysleli že dobyjú Kyjev a Donbas za 14 dní, ono to skutočne aj tak vyzeralo na začiatku. Co však asi Rusi nečakali, bolo to, že spojenci sa nezlakli Putinových jadrových výhražok ale poslali Ukrajine až 17 tisíc protitankových a prot...

07.04.2022, 13:48
21. Rusaci si myleli ze dobiju ukrajinu do par hodin. obsadia kyjev a padla . necakali taky odpor a bojovu moralku od domacich .
súhlasí: Patrick
👍: tomas12345
👎: Boris
none
31

29. Scarlette 07.04.2022, 13:48

21. Rusaci si myleli ze dobiju ukrajinu do par hodin. obsadia kyjev a padla . necakali taky odpor a bojovu moralku od domacich .

07.04.2022, 13:50
ach dobyju . tak
súhlasí: Kasafran
👍: Patrick
none
40

31. Scarlette 07.04.2022, 13:50

ach dobyju . tak

07.04.2022, 13:59
(31) Skarlet,
veru tak - medzi slovami biť a byť je setsakramentský/poriadny rozdiel...
👎: tomas12345
46

40. Kasafran 07.04.2022, 13:59

(31) Skarlet,
veru tak - medzi slovami biť a byť je setsakramentský/poriadny rozdiel...

07.04.2022, 14:03
40. kasafran,
veru tak - medzi slovami bit a dobyt je setsakramentský/poriadny rozdiel...
none
35

29. Scarlette 07.04.2022, 13:48

21. Rusaci si myleli ze dobiju ukrajinu do par hodin. obsadia kyjev a padla . necakali taky odpor a bojovu moralku od domacich .

07.04.2022, 13:52
Tieto hlúposti vytiahnuté z prstu...................
👎: tomas12345
none
43

35. Boris 07.04.2022, 13:52

Tieto hlúposti vytiahnuté z prstu...................

07.04.2022, 14:01
35. ty si cucas z prstu . a prestan byt agresivny laskavo .
👍: tomas12345
👎: Boris
none
47

43. Scarlette 07.04.2022, 14:01

35. ty si cucas z prstu . a prestan byt agresivny laskavo .

07.04.2022, 14:03
Nie, ja logicky obhajujem svoje názory.
👎: tomas12345
none
57

43. Scarlette 07.04.2022, 14:01

35. ty si cucas z prstu . a prestan byt agresivny laskavo .

07.04.2022, 14:10
Tak to u Rusofilov funguje ked im dochádzajú argumenty, resp. ked nevedia normálne protiargumentovať. Najlepšia obrana je útok.
none
61

57. tomas12345 07.04.2022, 14:10

Tak to u Rusofilov funguje ked im dochádzajú argumenty, resp. ked nevedia normálne protiargumentovať. Najlepšia obrana je útok.

07.04.2022, 14:13
Ty si rusofil Tomáš? Lebo ti došli argumenty a miesto rozumnej argumentácie tu načínaš osobné útoky.
none
65

61. Boris 07.04.2022, 14:13

Ty si rusofil Tomáš? Lebo ti došli argumenty a miesto rozumnej argumentácie tu načínaš osobné útoky.

07.04.2022, 14:18
zdroje som ti uviedol, argumenty tiež dal, neodpovedal si na ne, takže kto tu začína útočiť ? Ved ty nevieš ani len na jednu odpoved odpovedať, človek sa ťa to musí 10 krát spýtať, len preto aby si nakoniec na 11 pokus vytiahol niečo mimo témy. Dávaj tie vysvetlenia, čakáme...
none
68

65. tomas12345 07.04.2022, 14:18

zdroje som ti uviedol, argumenty tiež dal, neodpovedal si na ne, takže kto tu začína útočiť ? Ved ty nevieš ani len na jednu odpoved odpovedať, človek sa ťa to musí 10 krát spýtať, len preto aby si nakoniec na 11 pokus vytiahol niečo mimo témy. Dávaj tie vysvetlenia, čakáme...

07.04.2022, 14:22
Tomáš, nezahováraj. Vo svojej téme si načrtol názor, že ruská armáda nemá úspech, lebo Javeliny.
Dostal si logické vysvetlenie, že nie lebo Javeliny, ale lebo civilní rukojemníci a rusi nechcú civilný masaker, ako to robili západniari.

Javeliny nikoho pred kobercovým bombardovanim nezachránia. Akurát si dostal odpoved, ktorá nepasuje do tvojho ideologického obrázku, preto si z normálnej debaty skĺzol na úroven osobných, prázdnych utokov.
none
71

68. Boris 07.04.2022, 14:22

Tomáš, nezahováraj. Vo svojej téme si načrtol názor, že ruská armáda nemá úspech, lebo Javeliny.
Dostal si logické vysvetlenie, že nie lebo Javeliny, ale lebo civilní rukojemníci a rusi nechcú civilný masaker, ako to robili západniari.

Javeliny nikoho pred kobercovým bombardovanim nezachránia. Akurát si dostal odpoved, ktorá nepasuje do tvojho ideologického obrázku, preto si z normálnej debaty skĺzol na úroven osobných, prázdnych utokov.

07.04.2022, 14:27
"ruská armáda nemá úspech, lebo Javeliny, že nie lebo Javeliny, ale lebo civilní rukojemníci a rusi nechcú civilný masaker, ako to robili západniari."

Takže mám to chápať ako priznanie že Ruská armáda nemá uspech ? No konečne, trošku sme pokročili, teraz prejdeme na druhú fázu a už len vysvetliť prečo Rusi nemajú úspech.


A btw nie je to kvoli civilným obetiam, Rusi naozaj majú na Ukrajine len 120 BTG skupín, to je proste málo, veľmi tú Ukrajinu podcenili, podcenili pomoc od NATO.. teraz sa už možu snažiť kolko chcú, nepomože im to, bude trvať mesiace dokiaľ nahromadia dostatočne silnú armádu na hranice... Ak s týmto nesúhlasíš, povedz teda, kolko tankov, delostrelectva a obrnených vozidiel majú Rusi na Ukrajine ? Co o tom hovori tvoje ruské zdroje ?
👎: Boris
none
76

71. tomas12345 07.04.2022, 14:27

"ruská armáda nemá úspech, lebo Javeliny, že nie lebo Javeliny, ale lebo civilní rukojemníci a rusi nechcú civilný masaker, ako to robili západniari."

Takže mám to chápať ako priznanie že Ruská armáda nemá uspech ? No konečne, trošku sme pokročili, teraz prejdeme na druhú fázu a už len vysvetliť prečo Rusi nemajú úspech.


A btw nie je to kvoli civilným obetiam, Rusi naozaj majú na Ukrajine len 120 BTG skupín, to je proste málo, veľmi tú Ukrajinu podcenili, podcenili pomoc od NA...

07.04.2022, 14:31
Kľudne debatuj sám so sebou.
👍: peter67
none
77

76. Boris 07.04.2022, 14:31

Kľudne debatuj sám so sebou.

07.04.2022, 14:35
Napr. JA debatu na úrovni môžem viesť iba sám so sebou, lebo iba moje alter ego je presne na takej istej vysokej úrovni ako JA sám.
Všetci ostatní ste na vyššej.
78

76. Boris 07.04.2022, 14:31

Kľudne debatuj sám so sebou.

07.04.2022, 14:36
Další tvoj primitívny koment, dal som ti otázku "Ak s týmto nesúhlasíš, povedz teda, kolko tankov, delostrelectva a obrnených vozidiel majú Rusi na Ukrajine ? Co o tom hovori tvoje ruské zdroje ?" a ty si na to ako typický troll namiesto rozumnej zazdrojovanej odpovedi len napísal "Kľudne debatuj sám so sebou.". O čo ti teda ide, ide ti o diskusiu, alebo len o trollenie, alebo si len platení za šírenie propagandy ?
none
81

78. tomas12345 07.04.2022, 14:36

Další tvoj primitívny koment, dal som ti otázku "Ak s týmto nesúhlasíš, povedz teda, kolko tankov, delostrelectva a obrnených vozidiel majú Rusi na Ukrajine ? Co o tom hovori tvoje ruské zdroje ?" a ty si na to ako typický troll namiesto rozumnej zazdrojovanej odpovedi len napísal "Kľudne debatuj sám so sebou.". O čo ti teda ide, ide ti o diskusiu, alebo len o trollenie, alebo si len platení za šírenie propagandy ?

07.04.2022, 14:40
Ja tomu nerozumiem... Snáď nepísem španielsky........
Písal som, že sa takýmito informáciami neorientujem Tomáš, mňa čisla ani jednej strany nezaujímajú, pokladám ich za lži. Ty sa cislami orienuješ a preto ti nevychadzajú logické závery... lebo stále nechces akceptovať, ze čísla sú klamlive. Propagandistické.
Orientujem sa logikou vecí.
none
83

81. Boris 07.04.2022, 14:40

Ja tomu nerozumiem... Snáď nepísem španielsky........
Písal som, že sa takýmito informáciami neorientujem Tomáš, mňa čisla ani jednej strany nezaujímajú, pokladám ich za lži. Ty sa cislami orienuješ a preto ti nevychadzajú logické závery... lebo stále nechces akceptovať, ze čísla sú klamlive. Propagandistické.
Orientujem sa logikou vecí.

07.04.2022, 14:45
Ale čo, tak o čísla sa ty akosi nezaujímaš, no ked nemáš také základné info ako sú počty vojakov a techniky na Ukrajine, ako potom možeš robiť závery komu sa darí a komu nie ? Vieš ty vlastne kto proti sebe bojuje, alebo ani to si si nezistoval ? Ty si zistuješ ako vidno veci len z tretiny, a potom ti žial veľa vecí nedochádza, neuvedomíš si ich, lebo máš nedostatok informácii.
👎: Boris
none
85

83. tomas12345 07.04.2022, 14:45

Ale čo, tak o čísla sa ty akosi nezaujímaš, no ked nemáš také základné info ako sú počty vojakov a techniky na Ukrajine, ako potom možeš robiť závery komu sa darí a komu nie ? Vieš ty vlastne kto proti sebe bojuje, alebo ani to si si nezistoval ? Ty si zistuješ ako vidno veci len z tretiny, a potom ti žial veľa vecí nedochádza, neuvedomíš si ich, lebo máš nedostatok informácii.

07.04.2022, 14:47
Tvoj názor. Čísla sú zbytočné, ak nezodpovedajú realite.
none
87

85. Boris 07.04.2022, 14:47

Tvoj názor. Čísla sú zbytočné, ak nezodpovedajú realite.

07.04.2022, 14:50
Co zodpovedá realite na Ukrajine že sa Rusom darí a všetko ide podla plánu s minimálnymi stratami, ak fotky, videá nemáš ?
none
88

87. tomas12345 07.04.2022, 14:50

Co zodpovedá realite na Ukrajine že sa Rusom darí a všetko ide podla plánu s minimálnymi stratami, ak fotky, videá nemáš ?

07.04.2022, 15:03
To, čo hneď v prvých dňoch informovala TA3. A že vzdušná obrana Ukrajiny bola úplne vyradená z činnosti.
Útok nastal vo štvrtok, Ta3 o tom informovala cez víkend a to zodpovedá realite o útoku tak vyspelej vojenskej mocnosti, ako je Rusko.
Tým pádom bolo z neba znicené vsetko technologicky významné.
Tá vojna prakticky skončila pár dní na útok. Partizánska obrana nie je vojna. Opakujem sa, ak by rusi chceli, zbombardujú vsetko. Tak by zavŕšili úplné dobitie Uktrajiny tak do pár týždňov. Jediné logické vysvetlenie, ze tam stále sú je to, ze ukronacisti sa kryjú civilistami a risi nechcú spôsobiť masaker, Ale ti opakujem už kolkáty krát?!
súhlasí: Kasafran
none
90

88. Boris 07.04.2022, 15:03

To, čo hneď v prvých dňoch informovala TA3. A že vzdušná obrana Ukrajiny bola úplne vyradená z činnosti.
Útok nastal vo štvrtok, Ta3 o tom informovala cez víkend a to zodpovedá realite o útoku tak vyspelej vojenskej mocnosti, ako je Rusko.
Tým pádom bolo z neba znicené vsetko technologicky významné.
Tá vojna prakticky skončila pár dní na útok. Partizánska obrana nie je vojna. Opakujem sa, ak by rusi chceli, zbombardujú vsetko. Tak by zavŕšili úplné dobitie Uktrajiny tak do pár týždň...

07.04.2022, 15:12
TA3 neinformovala o tom, že vzdušná obrana Ukrajiny bola úplne vyradená, informovala len o tom, že Rusi na východe vyhodili zopár skladov a zopár letísk. Z toho však logicky plynie záver, že zopár skladov a letísk na určitej lokálnej ploche netvoria celú armádu, tomu sa hovorí LOGIKA.

Nejako si zabudol, a úplne odignoroval možnosť, že Rusi jednoducho podcenili Ukrajinu a dali na Ukrajinu málo zbraní, takže logicky že nedobyli Ukrajinu nie preto že by sa obmedzovali v bojoch, ale len skrátka preto, že podcenili pomoc západu a mysleli si že sa NATO zlakne Putinových výhražok. S takouto možnostou si zrejme ani vo sne nerátal, prečo ?
👎: Boris
none
92

90. tomas12345 07.04.2022, 15:12

TA3 neinformovala o tom, že vzdušná obrana Ukrajiny bola úplne vyradená, informovala len o tom, že Rusi na východe vyhodili zopár skladov a zopár letísk. Z toho však logicky plynie záver, že zopár skladov a letísk na určitej lokálnej ploche netvoria celú armádu, tomu sa hovorí LOGIKA.

Nejako si zabudol, a úplne odignoroval možnosť, že Rusi jednoducho podcenili Ukrajinu a dali na Ukrajinu málo zbraní, takže logicky že nedobyli Ukrajinu nie preto že by sa obmedzovali v bojoch, ale len skrát...

07.04.2022, 15:16
Ta3 o tom informovala, dával som to aj na DF ako tému. Bolo by dobré, keby si si teraz utriedil myšlienky....
súhlasí: Kasafran
none
94

92. Boris 07.04.2022, 15:16

Ta3 o tom informovala, dával som to aj na DF ako tému. Bolo by dobré, keby si si teraz utriedil myšlienky....

07.04.2022, 15:20
Boris si jediný, čo ešte na Tomáška reaguje. Potom, ak si jediný, tak si povinný reagovať stále!!! Lebo jediný musí.
Ja som prestal už dávno, keď potopil Lemmyho, vytiahol na svetlo súkromnú konverzáciu. Preto ti dobre radím neodpovedaj mu na súkromnú správu!!!
95

94. peter67 07.04.2022, 15:20

Boris si jediný, čo ešte na Tomáška reaguje. Potom, ak si jediný, tak si povinný reagovať stále!!! Lebo jediný musí.
Ja som prestal už dávno, keď potopil Lemmyho, vytiahol na svetlo súkromnú konverzáciu. Preto ti dobre radím neodpovedaj mu na súkromnú správu!!!

07.04.2022, 15:22
A to malo byť akože za trest ? Ved to bolo za odmenu, že na mna prestal reagovať troll menom Peter :D
none
98

90. tomas12345 07.04.2022, 15:12

TA3 neinformovala o tom, že vzdušná obrana Ukrajiny bola úplne vyradená, informovala len o tom, že Rusi na východe vyhodili zopár skladov a zopár letísk. Z toho však logicky plynie záver, že zopár skladov a letísk na určitej lokálnej ploche netvoria celú armádu, tomu sa hovorí LOGIKA.

Nejako si zabudol, a úplne odignoroval možnosť, že Rusi jednoducho podcenili Ukrajinu a dali na Ukrajinu málo zbraní, takže logicky že nedobyli Ukrajinu nie preto že by sa obmedzovali v bojoch, ale len skrát...

07.04.2022, 16:00
(90) Tomáš1-5,
už sa konečne spamätaj správaš sa tak, akoby s Tebou opäť začala lomcovať puberta...!!!
99

98. Kasafran 07.04.2022, 16:00

(90) Tomáš1-5,
už sa konečne spamätaj správaš sa tak, akoby s Tebou opäť začala lomcovať puberta...!!!

07.04.2022, 16:31
Výkrik do tmy ? Argumenty nemáš, vidno
none
39

29. Scarlette 07.04.2022, 13:48

21. Rusaci si myleli ze dobiju ukrajinu do par hodin. obsadia kyjev a padla . necakali taky odpor a bojovu moralku od domacich .

07.04.2022, 13:59
Presne tak ako píšeš. Ja sa im ani nečudujem. Podla štatistík, v bitkách pri Donbase ešte pred Ruskou inváziou, až 30% Ukrajinských vojakov dezertovalo, a to bol len miestny lokálny konflikt kde Rusi aktívny ešte neboli, iba proruskí separatisti vyzbrojení s lahkými zbranami. Co potom keby Rusi prišli na Ukrajinu osobne po celej Ukrajine s tisíckou tankov ? Nečudo že si teda Rusi mysleli že ked na nich napochodujú s tisíckou tankov že minimálne polovica Ukrajincov hned zdupká. Ono síce aj zdupkali, zrejme ich bolo naozaj veľké množstvo, preto to musel Zelensky zachranovať tak, že zvýšil mzdu pre Ukrajinských vojakov na 3500 tisíc eur mesačne ! Tým zrejme zabránil Exodusu ktorí v tej dobe panoval.

Ten Ukrajinský odpor podla mna nie je až taký významný. Večšina vojakov dezertovala v prvých dnoch vojny, a jedine prečo Ukrajinci odvrátili Rusov je to že dezertérov vyplnili brancami ktorých veľmi rýchlo vycvičili na boj s ATGM, čo je mimochodom lahko ovládatelna zbran ktorú sa naučíš ovládať za pár dní.
👎: Boris
none
44

39. tomas12345 07.04.2022, 13:59

Presne tak ako píšeš. Ja sa im ani nečudujem. Podla štatistík, v bitkách pri Donbase ešte pred Ruskou inváziou, až 30% Ukrajinských vojakov dezertovalo, a to bol len miestny lokálny konflikt kde Rusi aktívny ešte neboli, iba proruskí separatisti vyzbrojení s lahkými zbranami. Co potom keby Rusi prišli na Ukrajinu osobne po celej Ukrajine s tisíckou tankov ? Nečudo že si teda Rusi mysleli že ked na nich napochodujú s tisíckou tankov že minimálne polovica Ukrajincov hned zdupká. Ono síce aj zdupka...

07.04.2022, 14:02
Nie, jediný problém je, že ten blbeček s ATGM stojí medzi skôlkou a školou... Za sebou má domy obývané luďmi. To je jeho jediná výhoda, že je to posraný zmrd, kryjúci sa civilistami. To je celé.
súhlasí: Kasafran
none
30

21. tomas12345 07.04.2022, 13:39

Keby chcela tak zopár týždnov, problém je však ten, že Rusi podcenili Ukrajinu, dali na Ukrajinu len 120 BTG skupín, čo je len okolo 10-12% celkovej Ruskej armády. Ukrajina mala ešte menšiu armádu než Ruských 10-12% preto Ukrajina prvých 14 dní ustupovala, a Rusi si mysleli že dobyjú Kyjev a Donbas za 14 dní, ono to skutočne aj tak vyzeralo na začiatku. Co však asi Rusi nečakali, bolo to, že spojenci sa nezlakli Putinových jadrových výhražok ale poslali Ukrajine až 17 tisíc protitankových a prot...

07.04.2022, 13:49
Ako môzeš písať o zničení? ja som nikde nevidel, že by boli zničené celé parky ruskej techniky. Keď tak, kde tu - jeden, dva, tri kusy....
Nemáš jediný dôkaz o tom, že by rusi dostávali nejako na frak. Na základe čoho? Že ukrajinec tak povedal? Neblázni 🙂
Uveriteľnejšie je to, čo hovoria rusi. Ukronacisti sa zamotali do civilného obyvateľstva a rusi nechcú masaker civilov.
súhlasí: Kasafran
none
33

30. Boris 07.04.2022, 13:49

Ako môzeš písať o zničení? ja som nikde nevidel, že by boli zničené celé parky ruskej techniky. Keď tak, kde tu - jeden, dva, tri kusy....
Nemáš jediný dôkaz o tom, že by rusi dostávali nejako na frak. Na základe čoho? Že ukrajinec tak povedal? Neblázni 🙂
Uveriteľnejšie je to, čo hovoria rusi. Ukronacisti sa zamotali do civilného obyvateľstva a rusi nechcú masaker civilov.

07.04.2022, 13:51
30. ukrajina bojuje proti presile . aj keby prehrali , nikto by im to nevycital . vzdy budu ti ktori si hrdinsky branili vlast
súhlasí: Patrick
👍: tomas12345
👎: Boris
none
36

33. Scarlette 07.04.2022, 13:51

30. ukrajina bojuje proti presile . aj keby prehrali , nikto by im to nevycital . vzdy budu ti ktori si hrdinsky branili vlast

07.04.2022, 13:54
Zabíjali vlastných ľudí... Banda zdegenerovaných mutantov.. Žiadni hrdinovia, ale duševne narušené trosky, ako ich trpazličí líder
súhlasí: Kasafran
none
48

36. Boris 07.04.2022, 13:54

Zabíjali vlastných ľudí... Banda zdegenerovaných mutantov.. Žiadni hrdinovia, ale duševne narušené trosky, ako ich trpazličí líder

07.04.2022, 14:04
36. trpzlici lider sedi v schovany v moskve
none
50

48. Scarlette 07.04.2022, 14:04

36. trpzlici lider sedi v schovany v moskve

07.04.2022, 14:05
Ten aspoň nežobre
none
56

50. Boris 07.04.2022, 14:05

Ten aspoň nežobre

07.04.2022, 14:10
50. ten len ojebava ojebava ojebava . ale to nie je pravda , ze?
odkaz
👎: Boris
none
60

33. Scarlette 07.04.2022, 13:51

30. ukrajina bojuje proti presile . aj keby prehrali , nikto by im to nevycital . vzdy budu ti ktori si hrdinsky branili vlast

07.04.2022, 14:12
Tam už presila dávno nie je, Rusi majú na Ukrajine malú armádu, a Ukrajinci dostali tolko ATGM zbraní že prevyšuje pozemné jednotky aj v 7:1
👎: Boris
none
97

33. Scarlette 07.04.2022, 13:51

30. ukrajina bojuje proti presile . aj keby prehrali , nikto by im to nevycital . vzdy budu ti ktori si hrdinsky branili vlast

07.04.2022, 15:45
Asi pre mnohých áno, ale určite sa nájdu aj takí, pre ktorých nie.

Taký je život.
none
52

30. Boris 07.04.2022, 13:49

Ako môzeš písať o zničení? ja som nikde nevidel, že by boli zničené celé parky ruskej techniky. Keď tak, kde tu - jeden, dva, tri kusy....
Nemáš jediný dôkaz o tom, že by rusi dostávali nejako na frak. Na základe čoho? Že ukrajinec tak povedal? Neblázni 🙂
Uveriteľnejšie je to, čo hovoria rusi. Ukronacisti sa zamotali do civilného obyvateľstva a rusi nechcú masaker civilov.

07.04.2022, 14:07
Takto, kde existujú dokazy že Rusom sa na Ukrajine darí ? Kde sú tie fotky hromadnej zničenej Ukrajinskej techniky ? Nikde ! A napriek tomu veríš na 100%.

Dokazy o množstve zničenej Ruskej techniky sú :

Svedčí preto niekolko faktov, už sa budem opakovať :

1 : Je 42 den bojov, a Rusi postupujú iba na juhovýchode a juhu, od 50 - 200 kilometrov, čo je len 1,25-5 kilometrov za den, pričom posledný mesiac sa postup zastavil a dokonca sa Rusi kompletne stiahli zo severu a severovýchodu a to rozhodne nenapovedá tomu že Rusi majú minimálne straty a všetko ide hladko.

2 : Existuje viacero videí v ktorých sa ukazuje presun dalšej vojenskej techniky z východu Ruska na západ + Rusi povolali 40 tisíc žoldnierov zo Sýrie, Kadyrovcov, a len nedávno vyšiel rozkaz o začatí cvičenia 140 tisíc brancov.

3 : odkaz

Tu máš aj stránku so zničenou Ruskou technikou, a to IBA s odfotografovanou. Je to 2561 kusov. Ked zoberieš do úvahy že množstvo techniky sa neodfotilo napriek tomu že bolo zničené tak sa to k tým Ukrajinským dátam až pozoruhodne blízko blíži.

odkaz
👎: Boris
none
58

52. tomas12345 07.04.2022, 14:07

Takto, kde existujú dokazy že Rusom sa na Ukrajine darí ? Kde sú tie fotky hromadnej zničenej Ukrajinskej techniky ? Nikde ! A napriek tomu veríš na 100%.

Dokazy o množstve zničenej Ruskej techniky sú :

Svedčí preto niekolko faktov, už sa budem opakovať :

1 : Je 42 den bojov, a Rusi postupujú iba na juhovýchode a juhu, od 50 - 200 kilometrov, čo je len 1,25-5 kilometrov za den, pričom posledný mesiac sa postup zastavil a dokonca sa Rusi kompletne stiahli zo severu a severov...

07.04.2022, 14:11
Ty si si to aj pozeral?
Podľa čoho sa tam dá orientovať, že sa jedná o koho techniku? Podľa nicoho.. sú to neidentifikovateľné vraky....
Tomáš, ešte raz.... Ja sa tu neorientujem podľa správ jednej, ci druhej strany, lebo je mi jasné, ze obe si zohrievajú svoje polievocky.. Bavím sa tu v číro logickej rovine. Dezinfoweby ma nezaujímajú.
none
62

58. Boris 07.04.2022, 14:11

Ty si si to aj pozeral?
Podľa čoho sa tam dá orientovať, že sa jedná o koho techniku? Podľa nicoho.. sú to neidentifikovateľné vraky....
Tomáš, ešte raz.... Ja sa tu neorientujem podľa správ jednej, ci druhej strany, lebo je mi jasné, ze obe si zohrievajú svoje polievocky.. Bavím sa tu v číro logickej rovine. Dezinfoweby ma nezaujímajú.

07.04.2022, 14:16
Podla typu zničenej techniky, prípadne rozlišovacích znakov. Z,O,V

Nie, ty sa nebavíš na základe logiky, ak by si sa bavil na základe logiky, tak by si nejako normálne dokázal logicky vysvetliť, ako to že sa Rusi už mesiac nehýbu - hoci tvrdé boje pokračujú, pričom sa stiahli zo severu a severovýchodu ? Ako je toto možné, ak všetko ide podla plánu a straty sú minimálne ? kde je tá LOGIKA ?
👎: Boris
none
64

62. tomas12345 07.04.2022, 14:16

Podla typu zničenej techniky, prípadne rozlišovacích znakov. Z,O,V

Nie, ty sa nebavíš na základe logiky, ak by si sa bavil na základe logiky, tak by si nejako normálne dokázal logicky vysvetliť, ako to že sa Rusi už mesiac nehýbu - hoci tvrdé boje pokračujú, pričom sa stiahli zo severu a severovýchodu ? Ako je toto možné, ak všetko ide podla plánu a straty sú minimálne ? kde je tá LOGIKA ?

07.04.2022, 14:17
Tomáš, logicky som ti to už vysvetlil, že to nechceš akceptovat je o tvojom osobnom rozpoložení, nie o logike.
none
67

64. Boris 07.04.2022, 14:17

Tomáš, logicky som ti to už vysvetlil, že to nechceš akceptovat je o tvojom osobnom rozpoložení, nie o logike.

07.04.2022, 14:20
že sa Rusi stiahli zo severu lebo tam už nie sú nacisti, to nie je logická odpoved, kedže Kyjev a sever dobytý nebol :D Takže skus inú storku.
👎: Boris
none
69

67. tomas12345 07.04.2022, 14:20

že sa Rusi stiahli zo severu lebo tam už nie sú nacisti, to nie je logická odpoved, kedže Kyjev a sever dobytý nebol :D Takže skus inú storku.

07.04.2022, 14:22
Aj tu je vidieť, že ty ani len tie príspevky nečítaš.....
👎: tomas12345
none
15

12. tomas12345 07.04.2022, 12:35

" preto sa sťahujú tam, kde sú nacisti ukrytí primárne medzi bežnými ľudmi."


V Kyjevskej oblasti a na severovýchode už nacisti nie sú ukrytý že stade Rusáci masívne odišli ? :D A to by som povedal že práve Kyjev by mal byť tou baštou :D
___________

Ale odrazili, ak by neodrazili, už by dávno bola Ukrajina dobytá, pravda je však taká, že posledných 30 dní sa Ruský front takmer nehne a stagnuje, pričom zo severu a severovýchode sa stiahol, takže ten odpor musí byť veľký a rusk...

07.04.2022, 12:51
The Washington Post dokonca hovorí o ukrajinských protitankových a protilietadlových strelách, ktoré majú byť spolu s ozbrojenými vozidlami používané v blízkosti civilných obydlí.

odkaz

odkaz
none
16

15. Boris 07.04.2022, 12:51

The Washington Post dokonca hovorí o ukrajinských protitankových a protilietadlových strelách, ktoré majú byť spolu s ozbrojenými vozidlami používané v blízkosti civilných obydlí.

https://www.washingtonpost.com/world/2022/03/28/ukraine-kyiv-russia-civilians/

https://ereport.sk/skandal-zda-sa-ze-ukrajina-skutocne-pouziva-civilistov-ako-stity-inak-sa-neubranime-tvrdia/?fbclid=IwAR2GEPWot8TnDMOD-x2qsb-Tnu9H1Mw6DFmzikffw81lo3IM1qOgsIU_i60

07.04.2022, 13:00
Neviem prečo, ale mne už od začiatku prišlo, že Ukrajina bude bojovať hlavne partizánskym, záškodníckym spôsobom boja. Takže sa tomu vôbec nečudujem.
súhlasí: Boris
none
17

16. era 07.04.2022, 13:00

Neviem prečo, ale mne už od začiatku prišlo, že Ukrajina bude bojovať hlavne partizánskym, záškodníckym spôsobom boja. Takže sa tomu vôbec nečudujem.

07.04.2022, 13:04
A v tom zmysle aj tí nevinní civilisti môžu vyzerať trošku inak nevinní. Cigáni ukradli rusom tank..., babka otrávila osem rusov borščom... - bohvie, či ešte tá babka žije...
súhlasí: Boris , Kasafran
none
19

17. era 07.04.2022, 13:04

A v tom zmysle aj tí nevinní civilisti môžu vyzerať trošku inak nevinní. Cigáni ukradli rusom tank..., babka otrávila osem rusov borščom... - bohvie, či ešte tá babka žije...

07.04.2022, 13:10
Nečudo, v štáte, kde takmer desaťročie vládne chudoba a bezprávie.
súhlasí: Kasafran
none
18

16. era 07.04.2022, 13:00

Neviem prečo, ale mne už od začiatku prišlo, že Ukrajina bude bojovať hlavne partizánskym, záškodníckym spôsobom boja. Takže sa tomu vôbec nečudujem.

07.04.2022, 13:08
era, veď to je tiež iba logika. Štát, ktorý je napadnutý absolútnou prevahou, môže bojovať jedine partizánskym, záškodníckym spôsobom boja.
A on to napokon už dlho ani nie je štát, ale rozbitý, bývalý štát na rôzne skupiny. Ukrajinská armáda oficiálne rátala na milión vojakov v plnej pohotovosti... Kde tak asi sú?
Ukrajinskí vojaci v pravom slova zmysle tam neboli od počiatku, nejaké posledné zbytky sa vzdávali ruskej armáde hneď v počiatkoch konfliktu. Kto ostáva na ukrajine bojovať, sú obyčajní extrémisti z davu, ktorí dostali vojenskú výbavu a cudzokrajní žoldnieri, ale aj presvedčení bojachtivci z celého sveta.
súhlasí: Kasafran
none
20

18. Boris 07.04.2022, 13:08

era, veď to je tiež iba logika. Štát, ktorý je napadnutý absolútnou prevahou, môže bojovať jedine partizánskym, záškodníckym spôsobom boja.
A on to napokon už dlho ani nie je štát, ale rozbitý, bývalý štát na rôzne skupiny. Ukrajinská armáda oficiálne rátala na milión vojakov v plnej pohotovosti... Kde tak asi sú?
Ukrajinskí vojaci v pravom slova zmysle tam neboli od počiatku, nejaké posledné zbytky sa vzdávali ruskej armáde hneď v počiatkoch konfliktu. Kto ostáva na ukrajine bojovať, sú ...

07.04.2022, 13:34
Ked na Ukrajine bojuje len zopár extrémistov, s čím majú Rusi taký problém, prečo už dávno neovládli Kyjev a Donbas ? Nejak im to trvá až moc dlho....
none
22

20. tomas12345 07.04.2022, 13:34

Ked na Ukrajine bojuje len zopár extrémistov, s čím majú Rusi taký problém, prečo už dávno neovládli Kyjev a Donbas ? Nejak im to trvá až moc dlho....

07.04.2022, 13:42
Prečo myslíš, že tých extrémistov je "len zopár"?
súhlasí: Boris , Kasafran
none
26

22. era 07.04.2022, 13:42

Prečo myslíš, že tých extrémistov je "len zopár"?

07.04.2022, 13:46
Ja si to práveže nemyslím, to sa Boris tak snaží vykresliť ako keby tam bojovali len Azovčania a neonacisti, a zopár tisíciek Ukrajincov...
none
23

20. tomas12345 07.04.2022, 13:34

Ked na Ukrajine bojuje len zopár extrémistov, s čím majú Rusi taký problém, prečo už dávno neovládli Kyjev a Donbas ? Nejak im to trvá až moc dlho....

07.04.2022, 13:44
Čítaj pozorne Tomáš. Ty opisuješ "zopár extrémistov".
Ja som písal "obyčajní extrémisti z davu".
Kto vraví, že ich je zopár? Za tie roky a za tie miliardy dolárov sa stali organizáciami, prerastenými takmer celou Ukrajinou.
súhlasí: Kasafran
none
27

23. Boris 07.04.2022, 13:44

Čítaj pozorne Tomáš. Ty opisuješ "zopár extrémistov".
Ja som písal "obyčajní extrémisti z davu".
Kto vraví, že ich je zopár? Za tie roky a za tie miliardy dolárov sa stali organizáciami, prerastenými takmer celou Ukrajinou.

07.04.2022, 13:46
Minule si už písal, že ich je len zopár desatísíc, tak teraz neprekrúcaj. Už si zmenil názor ? Už nie sú desatisícky, ale kolko akože ?
none
32

27. tomas12345 07.04.2022, 13:46

Minule si už písal, že ich je len zopár desatísíc, tak teraz neprekrúcaj. Už si zmenil názor ? Už nie sú desatisícky, ale kolko akože ?

07.04.2022, 13:50
Nie, to stačí. Pár desiatok tisíc ozbrojených magorov, držiacich civilov, ako svojich rukojemníkov bohate stačí, ty si to nemyslíš?
súhlasí: Kasafran
none
34

23. Boris 07.04.2022, 13:44

Čítaj pozorne Tomáš. Ty opisuješ "zopár extrémistov".
Ja som písal "obyčajní extrémisti z davu".
Kto vraví, že ich je zopár? Za tie roky a za tie miliardy dolárov sa stali organizáciami, prerastenými takmer celou Ukrajinou.

07.04.2022, 13:51
(23) Boris,
ja predpokladám, že náš "veriaci" Tomáš sa čoskoro stane už "neveriacim" ani sebe samému...
38

34. Kasafran 07.04.2022, 13:51

(23) Boris,
ja predpokladám, že náš "veriaci" Tomáš sa čoskoro stane už "neveriacim" ani sebe samému...

07.04.2022, 13:58
Kasafran, logika vecí nepustí. Veď len preto je cenzúra, lebo otvorené debaty by tých retardkov zastupujúcich fašistické zrúdy rozmetali na prach. Pre nic iné cenzúra nie je.. Len pre bránenie pravdy výjsť na svetlo sveta.
súhlasí: Kasafran
none
41

18. Boris 07.04.2022, 13:08

era, veď to je tiež iba logika. Štát, ktorý je napadnutý absolútnou prevahou, môže bojovať jedine partizánskym, záškodníckym spôsobom boja.
A on to napokon už dlho ani nie je štát, ale rozbitý, bývalý štát na rôzne skupiny. Ukrajinská armáda oficiálne rátala na milión vojakov v plnej pohotovosti... Kde tak asi sú?
Ukrajinskí vojaci v pravom slova zmysle tam neboli od počiatku, nejaké posledné zbytky sa vzdávali ruskej armáde hneď v počiatkoch konfliktu. Kto ostáva na ukrajine bojovať, sú ...

07.04.2022, 14:00
18. Boris, ty si total stratil sudnost spolu s putinom. zoldnierov si najima putin, okrem ineho - wagnerovcov , fasisticku uderku . ( zrejme ta denacifikacia) Tak ako na ukrajine posobi cca 20 tisic dobrovolnikov . nie zoldnierov . aj z ciech . mozes sa im po vojne pozriet do oci a trepat ze boli plateni zoldnieri .
tvoje vymyslance nic nezmenia na tom ze si ukrajinci hrdinsky brania svoju vlast
👍: tomas12345
👎: Boris , Kasafran
none
45

41. Scarlette 07.04.2022, 14:00

18. Boris, ty si total stratil sudnost spolu s putinom. zoldnierov si najima putin, okrem ineho - wagnerovcov , fasisticku uderku . ( zrejme ta denacifikacia) Tak ako na ukrajine posobi cca 20 tisic dobrovolnikov . nie zoldnierov . aj z ciech . mozes sa im po vojne pozriet do oci a trepat ze boli plateni zoldnieri .
tvoje vymyslance nic nezmenia na tom ze si ukrajinci hrdinsky brania svoju vlast

07.04.2022, 14:03
Nie, tvoje emocionálne vydieranie nic neznamená. Kryjes vrahov a psychopatov. Tvoja vec, tvoje svedomie.
súhlasí: Kasafran
none
51

45. Boris 07.04.2022, 14:03

Nie, tvoje emocionálne vydieranie nic neznamená. Kryjes vrahov a psychopatov. Tvoja vec, tvoje svedomie.

07.04.2022, 14:07
45. ake emocionalne vydieranie , ale ze fest ?!?
👎: Boris
none
53

51. Scarlette 07.04.2022, 14:07

45. ake emocionalne vydieranie , ale ze fest ?!?

07.04.2022, 14:07
O čom je takýto príspevok?
súhlasí: Kasafran
none
54

53. Boris 07.04.2022, 14:07

O čom je takýto príspevok?

07.04.2022, 14:08
53. ze si paranoidny
👍: tomas12345
👎: Boris
none
59

54. Scarlette 07.04.2022, 14:08

53. ze si paranoidny

07.04.2022, 14:11
Už máš reakcie ako Lemmy
none
72

59. Boris 07.04.2022, 14:11

Už máš reakcie ako Lemmy

07.04.2022, 14:27
59. alebo ty . to je tvoja paranoja o emocionalnom vydierani . ja diskutujem vecne . to ze ty nie si mozno vysporiadany so svojim svedomim nepripisuj mne
👍: tomas12345
👎: Boris
none
74

72. Scarlette 07.04.2022, 14:27

59. alebo ty . to je tvoja paranoja o emocionalnom vydierani . ja diskutujem vecne . to ze ty nie si mozno vysporiadany so svojim svedomim nepripisuj mne

07.04.2022, 14:30
Ty nediskutujes vecne, len sa snažíš emocionálne vydierať informáciami, ktoré si nedokázeš overiť.
Ja tvrdím, ze vojnu treba zastaviť v počiatku, akokoľvek a potom riesiť cestu kompromisu.
Ty tvrdíš, ze vojnu treba viest a nechat zomierať ludí až dovtedy, kým bude mat kto bojovať.
V skratke.
Ja nerozumiem prečo. Prečo chcete nechať zabijať ludí, ich majetky.. Prečo podporujete vojnu.
none
75

72. Scarlette 07.04.2022, 14:27

59. alebo ty . to je tvoja paranoja o emocionalnom vydierani . ja diskutujem vecne . to ze ty nie si mozno vysporiadany so svojim svedomim nepripisuj mne

07.04.2022, 14:30
Vecne, najmä s Ondríkom Zase ťa nazýva .......z rajchu. Tušíš prečo?
79

54. Scarlette 07.04.2022, 14:08

53. ze si paranoidny

07.04.2022, 14:36
(54) Skarlet,
už som Ti viackrát naznačil, že na ukrajinskú situáciu dosť často reaguješ ako objektívnych zmyslov zbavená...
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 364 581 B vygenerované za : 0.457 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.02 ( 17.4.2024 9:00 ) témy zobrazené : 22 167 108 x jedinečné zobrazenia : 2 541 453 x ip adresa : 3.144.187.103

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 4, podporovatelia na reklame naklikali 2,40 € (31 klikov), z toho dnes 0,00 € (0 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel