Sump

new Jerusalem
sk| en
login :
if you want to discuss, you must register...registration
if you had lost your password...reset password

you are here : 

main page / politics / theme
move to top

Skapíňajúce Rusko......

entries
59
shows
10 003
uniques
845
theme was created 28.04.2016 by Boris
1
28.04.2016, 09:05
Vojenský potenciál Ruska je niekoľkonásobne väčší, než potenciál NATO, informujú americký experti.

Ruská prevaha v tankoch by bola 7:1;
v obrnených strojoch pechoty, 5:1;
v vrtuľníkoch, 5:1;
v delostrelectve, 4:1;
v ďalekonosnom delostrelectve, 16:1;
v systémoch protivzdušnej obrany pre veľké vzdialenosti, 17:1;
v systémoch protivzdušnej vzdialenosti pre blízke vzdialenosti, 24:1;

link

Podobnych clankov najdeme dnes mnoho. Americki generali sa do slova posrali, ked videli, coho su Rusi schopni v Syrii. A to bola nasadena len zhruba 1/10 ich funkcnej armady.

Toto je to Rusko, o ktorom zapad este pred rokom vypisoval spravy, ako skapina, ako nieje schopne tahat svoju ekonomiku, ako sa tam ludia buria a podobne nezmysly..
V USA je druha najsledovanejsia spravodajska stanica RT!!! Rozumieme tomu, co to znamena?
Toto je vyzva pre amerikanofilov, aby pochopili, ze su klamani.. neskutocne klamani.
Predvcerom som bol svedkom rozhovoru Slovaka a Slovaka zijuceho v Amerike uz 19 rokov. Samozrejme, ze sa najprv Slovak zijuci v SR stazoval, ako je tu na hovno a podobne.. Ked sa vyplakal, hovori mu Slovak zijuci v USA.. A ako vy vlastne zijete? Kde byvate atd? Slovak z SR mu povedal a ten z Ameriky mu na to vravi... Vidite, vy zujete v murovanom dome, ja zijem v papundeklovom, u nas je murovany dom velky luxus, ktory si moze dopvolit iba naozaj bohaty American.. Vy mate nejaky dochodok, ja nemam.............. Musim sa spoliehat na otazny sporiaci ucet, ktory je prave teraz v USA v ohrozeni.. kazdy bankovy vklad je tam v ohrozeni.. Ked ten zo Slovenska pochopil, ze sa ma vlastne dobre, spytal sa toho z Ameriky, preco sa teda neprestahuje naspat domov. Odpoved bola prosta... Ten dom, ktory ma by nepredal ani za 20 000 dolarov, co je asi 17000 eur... Co s tym mozem zacat na Slovenku? Ake byvanie si mozem dovolit? A kedze som v predochodkovom veku, ani ma nenapadne si poziciavat a dofinancovat, kedy by som to mal splatit?!
Kto pozoruje, pocuva... ten nemoze spochybnovat, ze zapad sa stava smutnou a bolestivou minulostou.. Kto sa tomu cuduje, ten opat len nepozoruje a nepocuva, nepremysla o tom, na com je postaveny cely "uspech" zapadniarskych krajin... Len na uveroch a zdierani inych, ale toto ma vzdy svoj koniec, to nieje seriozna a trvala cinnost, to su klamy, ktore vzdy ludi dobehnu a ten, kto by pozoroval a pocuval este dalej by zistil, ze toto sa deje opakovane, nieje to prva krat, co sa takychto tipov ekonomik tyka. Poucte sa konecne a uznajte, ze na klamstvach sa lepsi a prosperujuci svet budovat neda. Rusi idu prikladom, nie zapad... Azia ide prikladom, nie zapad.... Zapad to su len dlhya klamstva, vychytralost a klamanie, zneuzivanie tych mensich a dovercivych.... Zapad je len podryvanie, sabotovanie inych.
Ruska ekonomika nieje zatazena likvidacnym dlhom, nefunguje na baze pseudoekonomiky nekonecneho rastu. Ruska ekonomika je REALNA ekonomika. Naraba s tym, co ma, preto v dlhodobom meritku nekolabuje, naopka stale posilnuije, prirodzene a logicky, pretoze ju nezoziera urok.
Co ma zapad z nabliskanych auticiek, ked OPAKOVANE kolabuje a stahuje cely svet do utrpenia?!
Uz prestante verit klamarom... Zacnite sledovat realitu. Pozrite sa, co sposobila prozapadna politika vasej vlastnej krajine...
consents: jean
2

1. Boris 28.04.2016, 09:05

Vojenský potenciál Ruska je niekoľkonásobne väčší, než potenciál NATO, informujú americký experti. Ruská prevaha v tankoch by bola 7:1; v obrnených strojoch pechoty, 5:1; v vrtuľníkoch, 5:1; v delostrelectve, 4:1; v ďalekonosnom delostrelectve, 16:1; v systémoch protivzdušnej obrany pre veľké vzdialenosti, 17:1; v systémoch protivzdušnej vzdialenosti pre blízke vzdialenosti, 24:1; http://www.securitymagazin.cz/zpravy/vojensky-potencial-ruska-je-niekokonasobne-vcsi-nez-potencial-nato-...

28.04.2016, 10:22
No vidíš, to sú paradoxy, a pritom Slováci utekali do USA zarobiť si. Vrátili sa potom na Slovensko s hromadou peňazí a pootvárali si rôzne podniky. A žijú si dnes doma na úrovni. Vďaka tomu, čo v USA zarobili.

Nepoznám boháča, ktorý zarobil v Rusku, a potom začal podnikať na Slovensku.
3

2. Lemmy 28.04.2016, 10:22

No vidíš, to sú paradoxy, a pritom Slováci utekali do USA zarobiť si. Vrátili sa potom na Slovensko s hromadou peňazí a pootvárali si rôzne podniky. A žijú si dnes doma na úrovni. Vďaka tomu, čo v USA zarobili. Nepoznám boháča, ktorý zarobil v Rusku, a potom začal podnikať na Slovensku.

28.04.2016, 10:24
V Rusku sa da podnikat?
4

3. EnaXnaY 28.04.2016, 10:24

V Rusku sa da podnikat?

28.04.2016, 10:31
V liehovarníctve určite.
5

3. EnaXnaY 28.04.2016, 10:24

V Rusku sa da podnikat?

28.04.2016, 15:14
Vo vete som nejaké slová vynechal, takže doplním.

Napísal som: začal podnikať na Slovensku. Takže sa pýtaš od veci, lebo nie je reč o podnikaní v Rusku.

Čo viem, keď niekto odišiel do USA, a vrátil sa, tak zarobil poriadne v USA, takže mohol začať aj podnikať na Slovensku.

A kto má taký zážitok z Ruska? Nikto!
6

5. Lemmy 28.04.2016, 15:14

Vo vete som nejaké slová vynechal, takže doplním. Napísal som: začal podnikať na Slovensku. Takže sa pýtaš od veci, lebo nie je reč o podnikaní v Rusku. Čo viem, keď niekto odišiel do USA, a vrátil sa, tak zarobil poriadne v USA, takže mohol začať aj podnikať na Slovensku. A kto má taký zážitok z Ruska? Nikto!

28.04.2016, 15:39
No vedka ako inac chces zarobit peniaze v Rusku?
7

6. EnaXnaY 28.04.2016, 15:39

No vedka ako inac chces zarobit peniaze v Rusku?

28.04.2016, 15:48
To ma nezaujíma. Boris chváli Rusko, tak som mu pripomenul dôležitý fakt o rozdiele medzi Ruskom a USA.
8

7. Lemmy 28.04.2016, 15:48

To ma nezaujíma. Boris chváli Rusko, tak som mu pripomenul dôležitý fakt o rozdiele medzi Ruskom a USA.

28.04.2016, 19:40
A diskusia skoncila
9

8. EnaXnaY 28.04.2016, 19:40

A diskusia skoncila

28.04.2016, 23:09
Veď som sa len vyjadril, že Borisova téma je o ničom, pretože také kecy o zbraniach nikoho nefrustrujú, iba ak rusofilov, ale kvôli tomu nie je dôvod byť amerikanofilom. Jednoducho, zdravý rozum vidí, že USA je na tom lepšie ako nejaké Mongolsko, Moldavsko alebo Rusko.
10

9. Lemmy 28.04.2016, 23:09

Veď som sa len vyjadril, že Borisova téma je o ničom, pretože také kecy o zbraniach nikoho nefrustrujú, iba ak rusofilov, ale kvôli tomu nie je dôvod byť amerikanofilom. Jednoducho, zdravý rozum vidí, že USA je na tom lepšie ako nejaké Mongolsko, Moldavsko alebo Rusko.

28.04.2016, 23:09
Ale tak je to jeho oblubena tema
11

10. EnaXnaY 28.04.2016, 23:09

Ale tak je to jeho oblubena tema

28.04.2016, 23:12
Je, viem to. Veď som sa len vyjadril, že téma o ničom, pretože jeho kecy nemajú žiaden vplyv. Ľudia nie sú sprostí, aby kvôli táraninám od Borisa zmenili názor na USA. Aj angličtina sa presadila prirodzene, nie ako sa o to násilne snažili Rusi. Aj o tovary a služby majú ľudia záujem z USA, a nie z Ruska. Napríklad popularita Windows, Facebook, Google, a podobne.
consents: EnaXnaY
12

11. Lemmy 28.04.2016, 23:12

Je, viem to. Veď som sa len vyjadril, že téma o ničom, pretože jeho kecy nemajú žiaden vplyv. Ľudia nie sú sprostí, aby kvôli táraninám od Borisa zmenili názor na USA. Aj angličtina sa presadila prirodzene, nie ako sa o to násilne snažili Rusi. Aj o tovary a služby majú ľudia záujem z USA, a nie z Ruska. Napríklad popularita Windows, Facebook, Google, a podobne.

28.04.2016, 23:20
Boris vychvaľuje Rusko, ale čo v skutočnosti chváli? Zbrane, vojenský arzenál. To nie je vec na pochvalu. Jasné, je to veľmoc, tak rozumiem, že Rusi majú zbrane, ale pre iné štáty je to zlý signál, lebo ľudí toto nezaujíma, majú radosť z iných vecí, zo slobody, aj zo zábavy dajme tomu, lebo na ruské filmy nikto nejde. Kto pozná ruské celebrity? Nikto! Rusko začína a končí Putinom. Zomrie, a ľudia zabudnú na Rusko. Zvyknú si na novú ruskú matriošku. Ale z USA sa to sýpe, aj informácie skôr preberáme z anglofónnych krajín ako z ruských zdrojov. Dokonca aj informácie z Ruska čerpáme z Reuters.
13

12. Lemmy 28.04.2016, 23:20

Boris vychvaľuje Rusko, ale čo v skutočnosti chváli? Zbrane, vojenský arzenál. To nie je vec na pochvalu. Jasné, je to veľmoc, tak rozumiem, že Rusi majú zbrane, ale pre iné štáty je to zlý signál, lebo ľudí toto nezaujíma, majú radosť z iných vecí, zo slobody, aj zo zábavy dajme tomu, lebo na ruské filmy nikto nejde. Kto pozná ruské celebrity? Nikto! Rusko začína a končí Putinom. Zomrie, a ľudia zabudnú na Rusko. Zvyknú si na novú ruskú matriošku. Ale z USA sa to sýpe, aj informácie skôr preber...

28.04.2016, 23:21
Samozrejme, Rusko dalo veľa významných ľudí, aj vecí, udalostí, ale nehodia sa do tejto témy.
14

13. Lemmy 28.04.2016, 23:21

Samozrejme, Rusko dalo veľa významných ľudí, aj vecí, udalostí, ale nehodia sa do tejto témy.

28.04.2016, 23:24
Ja by som nezatracoval nikoho

Prosto kazdy sa snazi najviac ako vie
15

14. EnaXnaY 28.04.2016, 23:24

Ja by som nezatracoval nikoho Prosto kazdy sa snazi najviac ako vie

28.04.2016, 23:37
Ja rozumiem Rusom, že zbroja, lebo nechcú sa dostať do ťažkostí s USA, ale reagujem kvôli rečiam, ktoré popísal Boris. Lebo nie je čím sa chváliť.
16

15. Lemmy 28.04.2016, 23:37

Ja rozumiem Rusom, že zbroja, lebo nechcú sa dostať do ťažkostí s USA, ale reagujem kvôli rečiam, ktoré popísal Boris. Lebo nie je čím sa chváliť.

28.04.2016, 23:38
A Boris nikde
17

16. EnaXnaY 28.04.2016, 23:38

A Boris nikde

28.04.2016, 23:40
No nic Idem ja na kute

Majte sa tu ako chcete

Dobru noc
18

15. Lemmy 28.04.2016, 23:37

Ja rozumiem Rusom, že zbroja, lebo nechcú sa dostať do ťažkostí s USA, ale reagujem kvôli rečiam, ktoré popísal Boris. Lebo nie je čím sa chváliť.

28.04.2016, 23:45
Akých ťažkostí? Ich ťažkosťou je zbrojenie, už na to raz doplatili. S tou ich ekonomikou to neutiahnu. Inak ten článok je zábavný... že americký experti, akési nič nehovoriace čísielka z pár vybraných položiek bez zdrojov a jeden zo zdrojov Sputnik. To málokto môže brať vážne.
19

18. Dwesa 28.04.2016, 23:45

Akých ťažkostí? Ich ťažkosťou je zbrojenie, už na to raz doplatili. S tou ich ekonomikou to neutiahnu. Inak ten článok je zábavný... že americký experti, akési nič nehovoriace čísielka z pár vybraných položiek bez zdrojov a jeden zo zdrojov Sputnik. To málokto môže brať vážne.

29.04.2016, 00:28
Akých ťažkostí? USA napadli Vietnam, Irak, takže ja veľmi dobre rozumiem, čo by sa dialo, keby Rusko bolo vojensky slabé. Mňa neohlúpiš.
20

19. Lemmy 29.04.2016, 00:28

Akých ťažkostí? USA napadli Vietnam, Irak, takže ja veľmi dobre rozumiem, čo by sa dialo, keby Rusko bolo vojensky slabé. Mňa neohlúpiš.

29.04.2016, 00:50
Rusko má jadrové zbrane. Je teda úplne jedno, či bude mať viac tankov.
consents: Lemmy
21

20. Dwesa 29.04.2016, 00:50

Rusko má jadrové zbrane. Je teda úplne jedno, či bude mať viac tankov.

29.04.2016, 01:01
Áno, správne, ale do ťažkostí s USA by sa dostali, keby ich nemali. Zbrojenie ako také je bludný kruh. Mne ide o to, že taká Borisova téma je o ničom, lebo sa niet čím chváliť.

V USA je taká ekonomika, že z nej využívame služby aj my na Slovensku, ale ruská ekonomika nás nijako extra nepriťahuje, dokonca aj s tou ropou alebo plynom by malo Slovensko konečne začať uvažovať o viacerých zdrojoch, lebo závislosť na Rusku je občas chorá, ako to bolo v prípade sporu s Ukrajinou. Chýba konkurenčný tlak.
22

21. Lemmy 29.04.2016, 01:01

Áno, správne, ale do ťažkostí s USA by sa dostali, keby ich nemali. Zbrojenie ako také je bludný kruh. Mne ide o to, že taká Borisova téma je o ničom, lebo sa niet čím chváliť. V USA je taká ekonomika, že z nej využívame služby aj my na Slovensku, ale ruská ekonomika nás nijako extra nepriťahuje, dokonca aj s tou ropou alebo plynom by malo Slovensko konečne začať uvažovať o viacerých zdrojoch, lebo závislosť na Rusku je občas chorá, ako to bolo v prípade sporu s Ukrajinou. Chýba konkurenčný tla...

29.04.2016, 07:18
Lemmy ta Borisova tema je vysoko aktuálna ja som ju pochopil tak že rusi musia zbrojiť , musia byť pripravený na akýkolvek zasah z vonku na svoju celistvost, a to že tebe nesedí téma , to ešte neznamená že iným nemusí taktiež sedieť, mne napríklad sedí ale nie som odborník na zbrane tak sa nezapájam do diskusie, mal by si sa povzniesť nad temou a ked sa ti nepáči jednoducho ju ofni
23

22. jean 29.04.2016, 07:18

Lemmy ta Borisova tema je vysoko aktuálna ja som ju pochopil tak že rusi musia zbrojiť , musia byť pripravený na akýkolvek zasah z vonku na svoju celistvost, a to že tebe nesedí téma , to ešte neznamená že iným nemusí taktiež sedieť, mne napríklad sedí ale nie som odborník na zbrane tak sa nezapájam do diskusie, mal by si sa povzniesť nad temou a ked sa ti nepáči jednoducho ju ofni

29.04.2016, 10:03
Mňa vôbec nezaujali tie fakty o zbrojení, ale Borisove táraniny k tomu zbrojeniu. Preto som reagoval. Pripomeniem jeho reči:

Predvcerom som bol svedkom rozhovoru Slovaka a Slovaka zijuceho v Amerike uz 19 rokov. Samozrejme, ze sa najprv Slovak zijuci v SR stazoval, ako je tu na hovno a podobne.. Ked sa vyplakal, hovori mu Slovak zijuci v USA.. A ako vy vlastne zijete? Kde byvate atd? Slovak z SR mu povedal a ten z Ameriky mu na to vravi...
24

23. Lemmy 29.04.2016, 10:03

Mňa vôbec nezaujali tie fakty o zbrojení, ale Borisove táraniny k tomu zbrojeniu. Preto som reagoval. Pripomeniem jeho reči: Predvcerom som bol svedkom rozhovoru Slovaka a Slovaka zijuceho v Amerike uz 19 rokov. Samozrejme, ze sa najprv Slovak zijuci v SR stazoval, ako je tu na hovno a podobne.. Ked sa vyplakal, hovori mu Slovak zijuci v USA.. A ako vy vlastne zijete? Kde byvate atd? Slovak z SR mu povedal a ten z Ameriky mu na to vravi...

30.04.2016, 06:30
Lemmy, nenapisal si nic, okrem vyplakavania nad mojimi "taraninami"... Ti, ktori podcenuju Rusov im len hlupo zavidia...
+ v USA je bieda, ako aj v ostatnych zapadnych krajinach...
consents: jean
25

24. Boris 30.04.2016, 06:30

Lemmy, nenapisal si nic, okrem vyplakavania nad mojimi "taraninami"... Ti, ktori podcenuju Rusov im len hlupo zavidia... + v USA je bieda, ako aj v ostatnych zapadnych krajinach...

30.04.2016, 10:18
Akože nie? Kto utekal zo SR do Ruska, aby si tam zarobil, a potom sa vrátil na SR a začal tu podnikať? Nikto! Tak prestaň klamať, že som sa nevyjadril.

Čo už také používaš z Ruska? Windows, Open, Linux, iOS, Android. Písmo? Všetko dnes ak je zaujímavé, má niečo spoločné s anglofónnym prostredím, nie ruským.

Prečo naši študenti idú študovať na zahraničné školy do USA, a pod. a nie do Ruska? Kto študoval v Rusku, má akurát poškodenú povesť so spájaním s KGB, ŠtB, a podobnými neduhmi.
54

25. Lemmy 30.04.2016, 10:18

Akože nie? Kto utekal zo SR do Ruska, aby si tam zarobil, a potom sa vrátil na SR a začal tu podnikať? Nikto! Tak prestaň klamať, že som sa nevyjadril. Čo už také používaš z Ruska? Windows, Open, Linux, iOS, Android. Písmo? Všetko dnes ak je zaujímavé, má niečo spoločné s anglofónnym prostredím, nie ruským. Prečo naši študenti idú študovať na zahraničné školy do USA, a pod. a nie do Ruska? Kto študoval v Rusku, má akurát poškodenú povesť so spájaním s KGB, ŠtB, a podobnými neduhmi.

30.04.2016, 14:54
Kto utekal? Nicomnici, zlocinci, egoisti, proste neprisposobivi kreteni.. Vratili sa? Mozno zopar, ked sa nastolil taky isty zlocinecky system na Slovensku, ako je aj v USA.

Co uz take pouzivam z ruska? Je toho mnoho, pocnuc el. energiou.... Len to je zbytocne vysvetlovat ludom, ako si ty Lemmy.
Ak ty radis za priority v tvojom zivote veci ako windows, linux, iOS, ci Android, neostava mi nic ine, len ta lutovat.

To anglofonne prostredie je znamka kolonializmu, nicoho ineho. Anglicky jazyk je inak OTRASNY, primitivny, mal byt uz aj poslany do dejin, zial kedze je USA diktatorsky rezim, slo Esperanto do zabudnutia.

Preco nasi studenti idu studovat do USA? Pretoze su vytreti propagandou + USA ma velky zaujem o stahovanie inteligencie k sebe a nech ostatne narody upadaju..
Preto pisem, ze si nic nenapisal.. Tieto bezne odrhovane pseudoargumenty su postavene na vode.. Zial, realita dnes nieje v kurze.
Rusom je zavidene, aki su namakani. Vzdy to tak je.. To mas ako priklad z triedy na skole. Mas tam vzdy kretena, ktory kazdeho sikanuje a robi frajera, pri tom je to vypatlany blb, ale vsetci ho pseudoobdivuju a chcu s nim byt za dobre, aby s nim nemali problemy.. a Potom tam mas vzdy toho sikovneho, mudreho a namakaneho, ktory postavi kazdeho do svojho tiena, ale ten oblubeny nieje, skutocne vykonni jedinci totiz sramotia trotlom ich zamindrakovane ega..
26

24. Boris 30.04.2016, 06:30

Lemmy, nenapisal si nic, okrem vyplakavania nad mojimi "taraninami"... Ti, ktori podcenuju Rusov im len hlupo zavidia... + v USA je bieda, ako aj v ostatnych zapadnych krajinach...

30.04.2016, 10:58
Nepovedal by som ze je tam len bieda

Je tam vsetko

Aj blahobyt aj bieda

Kto si ako urobil, tak ma
27

26. EnaXnaY 30.04.2016, 10:58

Nepovedal by som ze je tam len bieda Je tam vsetko Aj blahobyt aj bieda Kto si ako urobil, tak ma

30.04.2016, 11:02
Najmä ale bieda.
28

27. Dwesa 30.04.2016, 11:02

Najmä ale bieda.

30.04.2016, 11:05
Ja ziadnu biedu nevidim

Ako obcas stretnem nejakeho bezdomovca

Ale to je skor vynimka
31

28. EnaXnaY 30.04.2016, 11:05

Ja ziadnu biedu nevidim Ako obcas stretnem nejakeho bezdomovca Ale to je skor vynimka

30.04.2016, 11:46
Aha, ja že reaguješ na Lemmyho, pardon.
consents: EnaXnaY
32

28. EnaXnaY 30.04.2016, 11:05

Ja ziadnu biedu nevidim Ako obcas stretnem nejakeho bezdomovca Ale to je skor vynimka

30.04.2016, 12:16
28. priď sa pozrieť na gemer a potom uvidíš aj biedu v BA ju samozrejme nevidíš alebo nechceš vidieť
33

32. jean 30.04.2016, 12:16

28. priď sa pozrieť na gemer a potom uvidíš aj biedu v BA ju samozrejme nevidíš alebo nechceš vidieť

30.04.2016, 12:20
A co? Vy tam chodite na konoch azda?
34

32. jean 30.04.2016, 12:16

28. priď sa pozrieť na gemer a potom uvidíš aj biedu v BA ju samozrejme nevidíš alebo nechceš vidieť

30.04.2016, 12:22
Mas co jest, nechodis holy, mas dokonca pocitac a internet tak o akej biede to vravis? Su krajiny kde nemaju ani co do huby a vy sa furt len stazujete
35

34. EnaXnaY 30.04.2016, 12:22

Mas co jest, nechodis holy, mas dokonca pocitac a internet tak o akej biede to vravis? Su krajiny kde nemaju ani co do huby a vy sa furt len stazujete

30.04.2016, 12:23
Nevazite si co mate
36

35. EnaXnaY 30.04.2016, 12:23

Nevazite si co mate

30.04.2016, 12:23
A Boris mozno trie biedu bo on je asocial Asociali to vseobecne maju dneska tazke
37

36. EnaXnaY 30.04.2016, 12:23

A Boris mozno trie biedu bo on je asocial Asociali to vseobecne maju dneska tazke

30.04.2016, 12:39
to Boris určite nie je, no chápem snahu o vyprovokovanie debaty
38

37. Fialka3 30.04.2016, 12:39

to Boris určite nie je, no chápem snahu o vyprovokovanie debaty

30.04.2016, 12:39
Je On nenavidi spolocnost ako taku
39

38. EnaXnaY 30.04.2016, 12:39

Je On nenavidi spolocnost ako taku

30.04.2016, 12:43
má na to svoje dôvody, a niekedy sa mu ani nedivím, všade dookola iba klamstvo, faloš, pretvárka, závisť....
40

39. Fialka3 30.04.2016, 12:43

má na to svoje dôvody, a niekedy sa mu ani nedivím, všade dookola iba klamstvo, faloš, pretvárka, závisť....

30.04.2016, 12:44
Uz aj ty?

Chjo
42

40. EnaXnaY 30.04.2016, 12:44

Uz aj ty? Chjo

30.04.2016, 12:48
čo už aj ja ?...veď nežijem vo vzduchoprázdne, ale v tejto spoločnosti...občas mi je z nej na zvracanie...
43

42. Fialka3 30.04.2016, 12:48

čo už aj ja ?...veď nežijem vo vzduchoprázdne, ale v tejto spoločnosti...občas mi je z nej na zvracanie...

30.04.2016, 12:50
Dobre

Nechajme to tak

Zijete s ciernymi okuliarmi na ociach

To sa neda nic robit
44

43. EnaXnaY 30.04.2016, 12:50

Dobre Nechajme to tak Zijete s ciernymi okuliarmi na ociach To sa neda nic robit

30.04.2016, 12:52
ale kdeže s čiernymi, taká je realita...ale aby si mi rozumel, ja sa dokážem o seba postarať aj sama...som primerane šikovná
45

44. Fialka3 30.04.2016, 12:52

ale kdeže s čiernymi, taká je realita...ale aby si mi rozumel, ja sa dokážem o seba postarať aj sama...som primerane šikovná

30.04.2016, 12:53
Nie je

Zijete v nejakej bubline so skreslenym pohladom na realitu

Ste negativisti
46

45. EnaXnaY 30.04.2016, 12:53

Nie je Zijete v nejakej bubline so skreslenym pohladom na realitu Ste negativisti

30.04.2016, 12:57
uff...som možno kadečo, ale negativista rozhodne nie
47

46. Fialka3 30.04.2016, 12:57

uff...som možno kadečo, ale negativista rozhodne nie

30.04.2016, 12:58
Z mojho pohladu ano

Ak pozeras okolo seba a vsimas si negativne veci a tie nasledne vyzdvihujes tak sa to neda inac nazvat
48

47. EnaXnaY 30.04.2016, 12:58

Z mojho pohladu ano Ak pozeras okolo seba a vsimas si negativne veci a tie nasledne vyzdvihujes tak sa to neda inac nazvat

30.04.2016, 13:00
všímam si všetko, aj pozitívne aj negatívne...
49

48. Fialka3 30.04.2016, 13:00

všímam si všetko, aj pozitívne aj negatívne...

30.04.2016, 13:01
Povedala si ze je ti na grc

Nevsimol som si ze by tu niekto ospevoval pozitivne vlastnosti cloveka

Vsetci len pindaju

To je take in
50

49. EnaXnaY 30.04.2016, 13:01

Povedala si ze je ti na grc Nevsimol som si ze by tu niekto ospevoval pozitivne vlastnosti cloveka Vsetci len pindaju To je take in

30.04.2016, 13:04
A mna to uz tak nebavi pocuvat tieto vase keci

Vies jak to ubija cloveka?

Ked pocujes zo vsetkych stran jak je vsetko na prd?

Keby to aspon bola pravda
51

50. EnaXnaY 30.04.2016, 13:04

A mna to uz tak nebavi pocuvat tieto vase keci Vies jak to ubija cloveka? Ked pocujes zo vsetkych stran jak je vsetko na prd? Keby to aspon bola pravda

30.04.2016, 13:05
vypni zvuk...a máš po probléme
52

51. Fialka3 30.04.2016, 13:05

vypni zvuk...a máš po probléme

30.04.2016, 13:06
Takze este ja som nakoniec na vine
53

51. Fialka3 30.04.2016, 13:05

vypni zvuk...a máš po probléme

30.04.2016, 13:10
Neda sa vypnut zvuk

Som vnimavy na akekolvek ruchy

Ja by som bol stastny keby ste boli spokojni

Ale neviem ako to dosiahnut
41

39. Fialka3 30.04.2016, 12:43

má na to svoje dôvody, a niekedy sa mu ani nedivím, všade dookola iba klamstvo, faloš, pretvárka, závisť....

30.04.2016, 12:45
To kde vy preboha zijete?
55

32. jean 30.04.2016, 12:16

28. priď sa pozrieť na gemer a potom uvidíš aj biedu v BA ju samozrejme nevidíš alebo nechceš vidieť

30.04.2016, 14:56
V BA je biedy az az.... Zial toto je doba a spolocnost, ktora chce vidiet iba lesk..... biedu ignoruje.
56

55. Boris 30.04.2016, 14:56

V BA je biedy az az.... Zial toto je doba a spolocnost, ktora chce vidiet iba lesk..... biedu ignoruje.

30.04.2016, 14:59
5000 bezdomovcov zo 700 000

to je 7 promile

ani len percento nie
57

56. EnaXnaY 30.04.2016, 14:59

5000 bezdomovcov zo 700 000 to je 7 promile ani len percento nie

30.04.2016, 15:00
vacsina z nich asociali, ktori odmietaju pomoc a normalny zivot
58

57. EnaXnaY 30.04.2016, 15:00

vacsina z nich asociali, ktori odmietaju pomoc a normalny zivot

30.04.2016, 15:04
Asociali su ti, ktori spokojne suhlasia so sucasnym rezimom a plosnymi zivotnymi podmiankami pre ludi.
29

27. Dwesa 30.04.2016, 11:02

Najmä ale bieda.

30.04.2016, 11:06
Ja som v USA bol

A ziadnu biedu som tam nevidel
30

29. EnaXnaY 30.04.2016, 11:06

Ja som v USA bol A ziadnu biedu som tam nevidel

30.04.2016, 11:11
Kazdy tam ma auto

Si podozrivy ked ides po ulici peso
59

29. EnaXnaY 30.04.2016, 11:06

Ja som v USA bol A ziadnu biedu som tam nevidel

30.04.2016, 15:07

newest entries : 

please, support the creator

page has income only from voluntary contributors and ads
you may contribute...
by bank transfer
SK 41 1100
000 000
261 872 7972
SWIFT: TATRSKBX
by PayPal
by Viamo
by Donater
options
main pageaboutgalleryjokescitatesinteligence teststatslipkaandroid versionit's your turn
searching
žumpa @ facebook
provided by dzio.sk...
contact creator...
i'm using cookies, if you disagree, then leave...
you are accessing this site from ip address : 3.235.31.131
size : 211 695 B, generated in : 0.097 s