pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  téma

Prečo sa tak boja Kotlebovcov?

príspevkov
142
zobrazení
116 083
unikátne
3 821
tému vytvoril(a) 28.8.2018 14:56 omega
1
28.08.2018, 14:56
Ten strach z Kotlebu je zvláštny.
none
2

1. omega 28.08.2018, 14:56

Ten strach z Kotlebu je zvláštny.

28.08.2018, 15:52
Pretože ho neovládajú a teda Kotleba evidentne nieje korupčný.
none
6

2. Boris 28.08.2018, 15:52

Pretože ho neovládajú a teda Kotleba evidentne nieje korupčný.

28.08.2018, 18:48
Korupcni nie su ani v KDH a tych sa tak neboja, takze asi to bude ako pises, ze ich nemozu ovladat.
none
20

6. omega 28.08.2018, 18:48

Korupcni nie su ani v KDH a tych sa tak neboja, takze asi to bude ako pises, ze ich nemozu ovladat.

28.08.2018, 20:21
Že by Figeľ nebol korupčný?! Tak to rozhodne bol.
none
23

20. Boris 28.08.2018, 20:21

Že by Figeľ nebol korupčný?! Tak to rozhodne bol.

28.08.2018, 20:29
Podla mna bol Figel v pohode. Mozno trochu slaby predseda, ale inak v pohode.
none
24

23. omega 28.08.2018, 20:29

Podla mna bol Figel v pohode. Mozno trochu slaby predseda, ale inak v pohode.

28.08.2018, 20:30
Podľa mňa Figeľ zničil polovicu Slovenského poľnohospodárstva a za to dostal mastne platený flek v Bruseli.
none
25

24. Boris 28.08.2018, 20:30

Podľa mňa Figeľ zničil polovicu Slovenského poľnohospodárstva a za to dostal mastne platený flek v Bruseli.

28.08.2018, 20:37
Da sa na to aj tak pozerat, ale tomu neverim
none
3

1. omega 28.08.2018, 14:56

Ten strach z Kotlebu je zvláštny.

28.08.2018, 16:34
Možno sa niekto bojí toho, aby sa nezopakovalo niečo také, čo sa na Slovensku dialo v rokoch 1939-45...
4

3. Ludwig 28.08.2018, 16:34

Možno sa niekto bojí toho, aby sa nezopakovalo niečo také, čo sa na Slovensku dialo v rokoch 1939-45...

28.08.2018, 16:37
Alebo je to len výplod mojej bujnej fantázie, že ten človek sympatizuje s prvým Slovenským štátom a s jeho prezidentom?
7

3. Ludwig 28.08.2018, 16:34

Možno sa niekto bojí toho, aby sa nezopakovalo niečo také, čo sa na Slovensku dialo v rokoch 1939-45...

28.08.2018, 18:51
Bodaj by sa nieco take zopakovalo, az na tych Zidov, co Nemci likvidovali.
none
8

7. omega 28.08.2018, 18:51

Bodaj by sa nieco take zopakovalo, az na tych Zidov, co Nemci likvidovali.

28.08.2018, 18:54
A až na tých slovenských vlastnecov alá Kotleba, čo tých Židov posielali do táborov a konfiškovali im majetky...
10

8. Ludwig 28.08.2018, 18:54

A až na tých slovenských vlastnecov alá Kotleba, čo tých Židov posielali do táborov a konfiškovali im majetky...

28.08.2018, 18:57
Vtedy sa este dlho nevedelo, ze Nemci Zidov likviduju.
Kotlebovi krivdis, on nepotrebuje cudzie majetky.
none
11

10. omega 28.08.2018, 18:57

Vtedy sa este dlho nevedelo, ze Nemci Zidov likviduju.
Kotlebovi krivdis, on nepotrebuje cudzie majetky.

28.08.2018, 19:01
Vtedy si mysleli, že koncentračné tábory sú niečo ako indiánske rezervácie v USA...To vinu ludovcov síce trochu zmierňuje, ale aj tak to bol zločin, posielať ich tam.
Netvrdím že zmienený pán bude niekomu niečo brať, ale že jemu podobní brali...
12

11. Ludwig 28.08.2018, 19:01

Vtedy si mysleli, že koncentračné tábory sú niečo ako indiánske rezervácie v USA...To vinu ludovcov síce trochu zmierňuje, ale aj tak to bol zločin, posielať ich tam.
Netvrdím že zmienený pán bude niekomu niečo brať, ale že jemu podobní brali...

28.08.2018, 19:17
Na tvojom mieste by som radsej kritizoval Nemcov. My sme vojnu nevyvolali.
none
13

12. omega 28.08.2018, 19:17

Na tvojom mieste by som radsej kritizoval Nemcov. My sme vojnu nevyvolali.

28.08.2018, 19:27
Je to určite pohodlnejšie, zhodiť všetku vinu na Nemcov. Lenže vtedajšia slovenská vláda sa tiež podielala na zločinoch nacizmu, aj keď si pred tým zatváraš oči...
14

13. Ludwig 28.08.2018, 19:27

Je to určite pohodlnejšie, zhodiť všetku vinu na Nemcov. Lenže vtedajšia slovenská vláda sa tiež podielala na zločinoch nacizmu, aj keď si pred tým zatváraš oči...

28.08.2018, 19:41
Možno by bolo dobré preštudovať si tieto zákony. Nevydalo ich Nemecko, ale slovenská vláda. A dala tým jasne najavo, že sa stotožňuje s nacistickou ideológiou, pokiaľ ide o postoj k Židom.
odkaz
odkaz

A zvlášť to potvrdzuje táto zbierka paragrafov, nápadne sa podobajúca na tzv. Norimbergské zákony.
odkaz
15

14. Ludwig 28.08.2018, 19:41

Možno by bolo dobré preštudovať si tieto zákony. Nevydalo ich Nemecko, ale slovenská vláda. A dala tým jasne najavo, že sa stotožňuje s nacistickou ideológiou, pokiaľ ide o postoj k Židom.
https://www.upn.gov.sk/data/pdf/303-1940.pdf
https://www.upn.gov.sk/data/pdf/18-apr-1939.pdf

A zvlášť to potvrdzuje táto zbierka paragrafov, nápadne sa podobajúca na tzv. Norimbergské zákony.
https://www.upn.gov.sk/data/pdf/vlada_198-1941.pdf

28.08.2018, 19:50
No pozrel som si to a ziadna nacisticka ideologia o likvidacii Zidov tam nie je. Ty akosi rad spinis do vlastneho hniezda.
none
17

15. omega 28.08.2018, 19:50

No pozrel som si to a ziadna nacisticka ideologia o likvidacii Zidov tam nie je. Ty akosi rad spinis do vlastneho hniezda.

28.08.2018, 19:57
Ja som písal o likvidácii? Súčasťou nacistickej ideológie je pohlad na Žida ako na menejcenného človeka, čo nemá mať takmer žiadne práva. A to Židia v Slovenskom štáte nemali. Nesmeli vykonávať kvalifikované zamestnania, nemali volebné právo, nesmeli študovať, s výnimkou navštevovania základných (vtedy ľudových) škôl, nesmeli sa vydať za nežida a pod. Prečítaj si tú zbierku zákonov z roku 1941 poriadne.
16

14. Ludwig 28.08.2018, 19:41

Možno by bolo dobré preštudovať si tieto zákony. Nevydalo ich Nemecko, ale slovenská vláda. A dala tým jasne najavo, že sa stotožňuje s nacistickou ideológiou, pokiaľ ide o postoj k Židom.
https://www.upn.gov.sk/data/pdf/303-1940.pdf
https://www.upn.gov.sk/data/pdf/18-apr-1939.pdf

A zvlášť to potvrdzuje táto zbierka paragrafov, nápadne sa podobajúca na tzv. Norimbergské zákony.
https://www.upn.gov.sk/data/pdf/vlada_198-1941.pdf

28.08.2018, 19:52
Čítala si to? Čo na to hovoríš, aké zákony podpisoval Kotlebovcami glorifikovaný prezident Tiso? Spravodlivé? A naozaj chceš aby sa niečo takéto vrátilo? Je dúfam že nie, že si v hĺbke duše celkom slušný človek...
18

16. Ludwig 28.08.2018, 19:52

Čítala si to? Čo na to hovoríš, aké zákony podpisoval Kotlebovcami glorifikovaný prezident Tiso? Spravodlivé? A naozaj chceš aby sa niečo takéto vrátilo? Je dúfam že nie, že si v hĺbke duše celkom slušný človek...

28.08.2018, 20:14
Ma to 60 stran, len som to presiel. Bolo to obmedzenie voci Zidom, ale nic o likvidacii. S Hitlerom uzavrelo zmluvu aj Anglicko s Francuzskom - znama Mnichovska dohoda. No a Nemci vojnu vyvolali.
none
19

18. omega 28.08.2018, 20:14

Ma to 60 stran, len som to presiel. Bolo to obmedzenie voci Zidom, ale nic o likvidacii. S Hitlerom uzavrelo zmluvu aj Anglicko s Francuzskom - znama Mnichovska dohoda. No a Nemci vojnu vyvolali.

28.08.2018, 20:21
A ty si pozri toto:

odkaz
none
21

18. omega 28.08.2018, 20:14

Ma to 60 stran, len som to presiel. Bolo to obmedzenie voci Zidom, ale nic o likvidacii. S Hitlerom uzavrelo zmluvu aj Anglicko s Francuzskom - znama Mnichovska dohoda. No a Nemci vojnu vyvolali.

28.08.2018, 20:21
Aha, takže keď je podla zákonov Žid niečo ako otrok alebo podčlovek, tak to nemá nič spoločné s nacizmom? To je jasný nacizmus, aj keď v tých zbierkach zákonov nie je žiadne "konečné riešenie". To nakoniec nebolo ani v zákonoch Tretej Ríše...
Ak toto nechápeš, tak nepokračujme v tomto rozhovore.

A Mníchovská dohoda sa vôbec nedá porovnávať s kolaboráciou slovenskej vlády s Nemeckom. To miešaš hrušky s jablkami.
22

21. Ludwig 28.08.2018, 20:21

Aha, takže keď je podla zákonov Žid niečo ako otrok alebo podčlovek, tak to nemá nič spoločné s nacizmom? To je jasný nacizmus, aj keď v tých zbierkach zákonov nie je žiadne "konečné riešenie". To nakoniec nebolo ani v zákonoch Tretej Ríše...
Ak toto nechápeš, tak nepokračujme v tomto rozhovore.

A Mníchovská dohoda sa vôbec nedá porovnávať s kolaboráciou slovenskej vlády s Nemeckom. To miešaš hrušky s jablkami.

28.08.2018, 20:23
Bolo na výber. Vojna s nacistickým nemeckom, fašistickým talianskom a neviem koho už mali vtedy všetko na svojej strane, alebo sklopiť uši a podpísať. Ty by si Ludwig čo urobil, mať na svedomí neviem koľko vtedy bolo slovákov nech 4 milióny. Vzpriečil sa a riskoval totálne vyhladenie, alebo podpísal?
súhlasí: omega
none
26

22. Boris 28.08.2018, 20:23

Bolo na výber. Vojna s nacistickým nemeckom, fašistickým talianskom a neviem koho už mali vtedy všetko na svojej strane, alebo sklopiť uši a podpísať. Ty by si Ludwig čo urobil, mať na svedomí neviem koľko vtedy bolo slovákov nech 4 milióny. Vzpriečil sa a riskoval totálne vyhladenie, alebo podpísal?

28.08.2018, 20:40
Bolo ešte jedna možnosť. Zachovať sa ako Dánsko.

"Tlak Hitlera a jeho nacistov na Dánsko i Slovenko v súvislosti so židovskou otázkou bol totožný.

Slovenské orgány aktívne obmedzovali Židov, obrali ich o občianské i ľudské práva, majetok a následne ich v trasportoch vydali do Nemeckých rúk. Od marca do októbra 1942, čiže správne a organizačne v rukách orgánov vojnovej Slovenskej republiky bolo deportovaných takmer 58 tisíc ľudí. V roku 1939 žilo na území slovenského štátu približne 89 000 obyvateľov tohto vyznania, alebo len pôvodu. Slovenská republika deportovala ako prvá Nemcami neokupovaná krajina, pričom deportáciu zabezpečovala vlastnými mocenskými prostriedkami. Po SNP boli už Nemcami obnovené deportácie a toto besnenie nakoniec prežila len desatina z hore uvedeného počtu.

"Dánska vláda odmietala akokoľvek zasiahnúť voči Židom žijúcim na svojom území a aj napriek nátlaku od Nemecka a jeho vojenskej prítomnosti v Dánsku na tomto svojom postoji zotrvala až do 29. 8. 1943, kedy legitímna dánska vláda podala demisiu a správu nad Dánskom prevzali okupanti. V Dánsku v roku 1940 žilo cca. 8 000 Židov z ktorých sa následne Nemcom podarilo chytiť 450 osôb. Viac ako 7 000 sa buď ukrylo na územi Dánska, alebo ušli do Švédska. Zo zadržaných 450 dánskych Židov, 52 osôb zahynulo v Terezíne, zbytok sa po vojne vrátil domov. Dáni nielen, že pomohli ukrývať Židov a aktívne im pomáhali uniknúť do neutrálneho Švédska, ale dokonca sa aktívne zaujímali aj o tých 450 zadržaných a prostredníctvom dánskeho červeného kríža sa im aj snažili pomôcť."

Zdroj:odkaz

Boris, vyhladili Nemci Dánov? Tak prečo používaš ten argument o vyhladení Slovenského národa ak by neprisluhovalo Nemecku?
súhlasí: BlairWitch
27

26. Ludwig 28.08.2018, 20:40

Bolo ešte jedna možnosť. Zachovať sa ako Dánsko.

"Tlak Hitlera a jeho nacistov na Dánsko i Slovenko v súvislosti so židovskou otázkou bol totožný.

Slovenské orgány aktívne obmedzovali Židov, obrali ich o občianské i ľudské práva, majetok a následne ich v trasportoch vydali do Nemeckých rúk. Od marca do októbra 1942, čiže správne a organizačne v rukách orgánov vojnovej Slovenskej republiky bolo deportovaných takmer 58 tisíc ľudí. V roku 1939 žilo na území slovenského štátu približne...

28.08.2018, 20:48
Dánsko nebolo Slovensko.
Ak by nebol Tiso podpísal, vpadli by k nám najprv a to s veľkou chuťou maďari a poliaci. Vojna neprebiehala cez dánsko, to bolo hore priamo nad nemeckom a strategicky nebolo významné. Československo malo silný priemysel, aj poľnohospodárstvo. Ja byť Hitler si spravím z tejto oblasti zásobáreň pre vojská smerujúce na východ. Tak preto Ludwig.
none
28

27. Boris 28.08.2018, 20:48

Dánsko nebolo Slovensko.
Ak by nebol Tiso podpísal, vpadli by k nám najprv a to s veľkou chuťou maďari a poliaci. Vojna neprebiehala cez dánsko, to bolo hore priamo nad nemeckom a strategicky nebolo významné. Československo malo silný priemysel, aj poľnohospodárstvo. Ja byť Hitler si spravím z tejto oblasti zásobáreň pre vojská smerujúce na východ. Tak preto Ludwig.

28.08.2018, 20:55
Tak by sem vpadli Maďari, tak by sme boli okupovaní...Stále lepšie než mať spolupodiel viny na tom čo Nemecko napáchalo...Ale nie je dôvod tvrdiť, žeby sme boli za neposlušnosť ako národ vyhladení. To je značne nadsadené. Nemecko by tu zrejme zriadilo civilnú alebo vojenskú správu a tá by prevzala právomoci vlády. Ale to by zákonite neznamenalo genocídu slovákov.
29

28. Ludwig 28.08.2018, 20:55

Tak by sem vpadli Maďari, tak by sme boli okupovaní...Stále lepšie než mať spolupodiel viny na tom čo Nemecko napáchalo...Ale nie je dôvod tvrdiť, žeby sme boli za neposlušnosť ako národ vyhladení. To je značne nadsadené. Nemecko by tu zrejme zriadilo civilnú alebo vojenskú správu a tá by prevzala právomoci vlády. Ale to by zákonite neznamenalo genocídu slovákov.

28.08.2018, 21:00
Ludwig a či ty niesi oboznámený s filozofiou nacistického nemecka o nadradenej rase a o vytváraní "lebensraum" pre expandujúce nemecko?
Len otázka času, ak by vojnu vyhrali nemci, postupne by vyvraždili všetky iné rasy, alebo by ich mali za otrokov, podľudí. Tak je to aspoň prezentované.
none
30

29. Boris 28.08.2018, 21:00

Ludwig a či ty niesi oboznámený s filozofiou nacistického nemecka o nadradenej rase a o vytváraní "lebensraum" pre expandujúce nemecko?
Len otázka času, ak by vojnu vyhrali nemci, postupne by vyvraždili všetky iné rasy, alebo by ich mali za otrokov, podľudí. Tak je to aspoň prezentované.

28.08.2018, 21:02
Tisovo rozhodnutie sa nedá súdiť.
Ak sa zamyslíš, skús sa vžit do jeho situácie, koľko scenárov sa mu muselo prehnať hlavou....
none
33

30. Boris 28.08.2018, 21:02

Tisovo rozhodnutie sa nedá súdiť.
Ak sa zamyslíš, skús sa vžit do jeho situácie, koľko scenárov sa mu muselo prehnať hlavou....

28.08.2018, 21:09
Inak Tiso neustupil natlaku Hitlkera a o zalozeni Slovenskeho statu nechal rozhodnut Slovensky snem. To bolo rozhodnutie slovenskeho snemu, ktore jednomyselne rozhodlo o zalozeni Slovenskej republiky.
súhlasí: Boris
none
35

33. omega 28.08.2018, 21:09

Inak Tiso neustupil natlaku Hitlkera a o zalozeni Slovenskeho statu nechal rozhodnut Slovensky snem. To bolo rozhodnutie slovenskeho snemu, ktore jednomyselne rozhodlo o zalozeni Slovenskej republiky.

28.08.2018, 21:16
Áno, čital som o tom, no Tiso bol iniciátor resp. prostredník v komunikácii s Hitlerom. Preto sa to rozhodnutie spája s ním, no nebolo to jeho rozhodnutie.
súhlasí: omega
none
36

29. Boris 28.08.2018, 21:00

Ludwig a či ty niesi oboznámený s filozofiou nacistického nemecka o nadradenej rase a o vytváraní "lebensraum" pre expandujúce nemecko?
Len otázka času, ak by vojnu vyhrali nemci, postupne by vyvraždili všetky iné rasy, alebo by ich mali za otrokov, podľudí. Tak je to aspoň prezentované.

28.08.2018, 21:18
A preto aby Nemecko nevyhralo vojnu a nacisti neuskutočnili svoj sen, tak bolo potrebné, aby sa Slovensko pridalo na jeho stranu ako spojenec? Dáva to logiku? Ak by teda skutočne hrozila slovenskému národu od Nemcov genocída, tak pomocou Nemecku sme si len sami zatĺkali kliniec do truhly. Nemyslíš?
37

36. Ludwig 28.08.2018, 21:18

A preto aby Nemecko nevyhralo vojnu a nacisti neuskutočnili svoj sen, tak bolo potrebné, aby sa Slovensko pridalo na jeho stranu ako spojenec? Dáva to logiku? Ak by teda skutočne hrozila slovenskému národu od Nemcov genocída, tak pomocou Nemecku sme si len sami zatĺkali kliniec do truhly. Nemyslíš?

28.08.2018, 21:20
To sa ešte nevedelo v tej dobe Ludwig. To vyšlo najavo až po vojne, čo všetko bolo v nacisticko fašistických plánoch.
Naši stáli pred voľbou, o ktorej nevedeli výsledok.
none
38

37. Boris 28.08.2018, 21:20

To sa ešte nevedelo v tej dobe Ludwig. To vyšlo najavo až po vojne, čo všetko bolo v nacisticko fašistických plánoch.
Naši stáli pred voľbou, o ktorej nevedeli výsledok.

28.08.2018, 21:23
Tak keď sa to vtedy nevedelo, tak ani Tiso nemohol predpokladat, že za nespoluprácu s Hitlerom budú slováci vyhladení...Tým pádom odpadá aj tvoj argument čo používaš na jeho obhajobu...
39

38. Ludwig 28.08.2018, 21:23

Tak keď sa to vtedy nevedelo, tak ani Tiso nemohol predpokladat, že za nespoluprácu s Hitlerom budú slováci vyhladení...Tým pádom odpadá aj tvoj argument čo používaš na jeho obhajobu...

28.08.2018, 21:28
Nemecko so 60 miliónmi obyvateľov, s najsilnejšou ekonomikou, výrobou a vývojom v Európe začne zrazu bleskovo "blitzkrieg"obsadzovať okolité krajiny a kto sa nepoddá, toho obsadí, či násilím, alebo bez. To vážne berieš tak z ľahka Ludwig? Dľa mňa vačšina ľudí by rátala pri odpore s najhoršim. Lebo nevieš, akú stratégiu má agresor v hlave, ale je schopný všetkého. Môj názor, preto vravím, Tisa nemožno súdiť za to, že s Hitlerom vyjednal dohodu, ktorú potom ako mačka píše mohol schváliť snem.
súhlasí: uchostrapate
none
40

39. Boris 28.08.2018, 21:28

Nemecko so 60 miliónmi obyvateľov, s najsilnejšou ekonomikou, výrobou a vývojom v Európe začne zrazu bleskovo "blitzkrieg"obsadzovať okolité krajiny a kto sa nepoddá, toho obsadí, či násilím, alebo bez. To vážne berieš tak z ľahka Ludwig? Dľa mňa vačšina ľudí by rátala pri odpore s najhoršim. Lebo nevieš, akú stratégiu má agresor v hlave, ale je schopný všetkého. Môj názor, preto vravím, Tisa nemožno súdiť za to, že s Hitlerom vyjednal dohodu, ktorú potom ako mačka píše mohol schváliť snem.

28.08.2018, 21:30
A zbytočne súdiť Tisa, ktorý beztak o tom nerozhodoval. Snem mohol povedať inak.
none
43

40. Boris 28.08.2018, 21:30

A zbytočne súdiť Tisa, ktorý beztak o tom nerozhodoval. Snem mohol povedať inak.

28.08.2018, 21:55
Tak nerozhodoval o vzniku bábkového štátu, ale ako jeho hlava podpisoval zákony. Ja mu vyčítam predovšetkým ten súbor zákonov čo urobili zo Židov neplnoprávnych občanov, v podstate otrokov, a na to nasledujúce transporty a konfiškáciu ich majetku. Za toto niesol priamu zodpovednosť. Aj keď pripustím že zrejme nič nevedel o "konečnom riešení" a o vyhladzovacích táboroch, to čo urobil bolo aj tak zločinom.
42

39. Boris 28.08.2018, 21:28

Nemecko so 60 miliónmi obyvateľov, s najsilnejšou ekonomikou, výrobou a vývojom v Európe začne zrazu bleskovo "blitzkrieg"obsadzovať okolité krajiny a kto sa nepoddá, toho obsadí, či násilím, alebo bez. To vážne berieš tak z ľahka Ludwig? Dľa mňa vačšina ľudí by rátala pri odpore s najhoršim. Lebo nevieš, akú stratégiu má agresor v hlave, ale je schopný všetkého. Môj názor, preto vravím, Tisa nemožno súdiť za to, že s Hitlerom vyjednal dohodu, ktorú potom ako mačka píše mohol schváliť snem.

28.08.2018, 21:37
Nemci mali v tých časoch ešte povesť civilizovaného národa, čo je vo vojne tvrdým a nelútostným protivníkom, ale k zajatcom a civilistom sa správa zhovievavo. Skutočná beštialita nacizmu zostávala v roku 1939 ešte z velkej časti skrytá. Ako nakoniec sám píšeš. Ja proste neverím tomu, že niekto na Slovensku si mohol myslieť, že nás Nemci jednoducho vyhladia, ak nebudeme na slovo poslúchať. Dánska vláda si to zjavne nemyslela ani v roku 1943. Keď Dáni dokázali byť neústupní, keď ich Hitler tlačil do prijatia protižidovských zákonov, tak nechápem prečo nemohla také stanovisko zaujať aj Slovenská vláda. Myslím, že to bol prejav zbabelosti a tie reči o ochrane slovenského ľudu pred vyhladením sú len snahou za každú cenu tú zbabelosť ospravedlniť...
31

28. Ludwig 28.08.2018, 20:55

Tak by sem vpadli Maďari, tak by sme boli okupovaní...Stále lepšie než mať spolupodiel viny na tom čo Nemecko napáchalo...Ale nie je dôvod tvrdiť, žeby sme boli za neposlušnosť ako národ vyhladení. To je značne nadsadené. Nemecko by tu zrejme zriadilo civilnú alebo vojenskú správu a tá by prevzala právomoci vlády. Ale to by zákonite neznamenalo genocídu slovákov.

28.08.2018, 21:06
Tak su na vine Nemci ci Slovaci?
none
32

31. omega 28.08.2018, 21:06

Tak su na vine Nemci ci Slovaci?

28.08.2018, 21:07
To je strašne zložité a môj názor je politicky nekorektný
none
34

31. omega 28.08.2018, 21:06

Tak su na vine Nemci ci Slovaci?

28.08.2018, 21:14
Tisovo rozhodnutie je porovnateľné asi s tým, že sa ocitneš zoči voči jedovatému hadovi a rozhoduješ sa medzi pomalým, alebo rýchlym útekom. Oboje sú účinné tak 50/50. Je tu dokonca možnosť, že v oboch prípadoch k újme neprídeš, ale to proste nevieš.
Hitler mal dobré dôvody na počiatku vojny. No čo zo svojich ideálov urobil počas vojny je aspoň pre mňa nepochopiteľné. Pre jeho zvláštne chovanie, ako aj prepustenie všetkých generálov, ke´d ich najviac potreboval verím, že Hitler bol strašne podvedený. Nevediac o tom bol nástrojom niekoho iného, kto mu predkladal "návnady".
Lebo to, čo sa stalo, za druhej svetovej vojny nebolo v Hitlerovom pláne a jeho životnej filozofii. A ten niekto je zrejme aj zodpovedný za tú nenávisť voči všetkým židom.
none
41

31. omega 28.08.2018, 21:06

Tak su na vine Nemci ci Slovaci?

28.08.2018, 21:35
Ako dnes, tak aj vtedy boli názory v spoločnosti hodne rozpoltené. Poniektorí Hitlera žrali, iní nenávideli.
none
54

41. Boris 28.08.2018, 21:35

Ako dnes, tak aj vtedy boli názory v spoločnosti hodne rozpoltené. Poniektorí Hitlera žrali, iní nenávideli.

29.08.2018, 23:00
Ty máš aký názor na Hitlera?
none
59

54. Alexander 29.08.2018, 23:00

Ty máš aký názor na Hitlera?

29.08.2018, 23:39
Hitler bol podľa mňa šialenec.
Avšak myslím si, že nechcel v prvopočiatočnom zmysle zle.
Ale daj šialencovi moc a spraví katastrofu aj v dobrom úmysle.
Ak chceš, môžem to rozpísať.
none
121

59. Boris 29.08.2018, 23:39

Hitler bol podľa mňa šialenec.
Avšak myslím si, že nechcel v prvopočiatočnom zmysle zle.
Ale daj šialencovi moc a spraví katastrofu aj v dobrom úmysle.
Ak chceš, môžem to rozpísať.

30.08.2018, 21:13
Keby nechcel v niečom aj dobre, ľud nemecka by ho asi neprijal. Chcel dobre pre nemcov za cenu miliónov mŕtvych.
none
122

121. Alexander 30.08.2018, 21:13

Keby nechcel v niečom aj dobre, ľud nemecka by ho asi neprijal. Chcel dobre pre nemcov za cenu miliónov mŕtvych.

30.08.2018, 22:16
Je to o dosť zložitejšia téma a začína prvou svetovou vojnou.
Nemci v tom niesu úplne sami.
Mocnosti západného sveta ako Británia, Španielsko, Francúczko... expandovali do sveta, mali svoje kolónie, čo im významne napomáhalo v ich ekonomickom a teda aj vedeckotechnickom vývoji. Nemecko sa dostalu na hranicu svojich možností a ak chcelo rásť ďalej, potrebovalo tiež expandovať. To ale straré nocnosti nechceli pripustiť = prvá svetová vojna.
Po vojne bolo porazené Nemecko vyčerpané a k tomu muselo platiť reparácie a bolestné ostatným zúčastneným krajinám + boli obmedzené niektoré výroby, obchod. Ich Štát si poobsadzovali zahraničné firmy, ktoré sankciami neboli zasiahnuté a tak sa im darilo na úkor nemcov výborne. To Nemecko vyčerpalo natoľko, že zažilo strašnú biedu, hladomor, ľudia zomierali na ulici, kedy sa Adolf Hitler údajne na to všetko už nemohol pozerať a vstúpil do politického života.
Veľmi dobre pomenoval problémy a mal na ne aj riešenia. Zdôrazňoval západný cudzopasný systém bankovníctva a iné formy metód, akými je Nemecko, ale aj iné štáty vyciciavané. Keď sa dostal k moci, splnil všetko, čo sľuboval. Odťal zahraničné banky, absenciu zahraničného kapitálu vyriešil štátnymi zmenkami a Nemecko zažilo ekonomický boom, aký nemal vo svete obdobu. Čo bolo zvláštne, že napriek tomu, že Hitler budoval socialistický štát, ktorý parádne fungoval, na západe bol hviezda. Písali o ňom v superlatívať, niekoľko krátet sa stal opsobnosťou roka v timesoch a podobne. Hitler mal však vačśie ambície a to buď bol tak dobrotivá duša, lebo začal hovoriť o oslobodení aj ostatných krajín od bankových molochov a cudzopasných živlov, alebo tušil, možno vedel, že sa na neho niečo chystá. A pripravil Nemecko na bleskvú vojnu. Jeho cieľom nebolo ani bojovať, dúfal, že vystrojí takú armádu, ktorej sa vsetci proste vzdajú. Lenže to sa samozrejme nestalo a zbytok už je všeobecne známy.
Či Hitler bol pri zmysloch v surovej vojne je otázne, lebo je známe, ze jeho doktor mu dával pravidelne silné drogy. Ako som písal, mne to vychádza tak, že Hitler bol podvedený a zneužitý človek. Čo ho samozrejme neospravedlňuje v tom, čo sa pod jeho velením napáchalo.
none
123

122. Boris 30.08.2018, 22:16

Je to o dosť zložitejšia téma a začína prvou svetovou vojnou.
Nemci v tom niesu úplne sami.
Mocnosti západného sveta ako Británia, Španielsko, Francúczko... expandovali do sveta, mali svoje kolónie, čo im významne napomáhalo v ich ekonomickom a teda aj vedeckotechnickom vývoji. Nemecko sa dostalu na hranicu svojich možností a ak chcelo rásť ďalej, potrebovalo tiež expandovať. To ale straré nocnosti nechceli pripustiť = prvá svetová vojna.
Po vojne bolo porazené Nemecko vyčerpané a k t...

30.08.2018, 22:30
Riešenie krízy založené na vyvražďovaní údajných vinníkov a potokoch krvi nemohlo mať dlhú budúcnosť. Hitler to prehnal. Bol paranoik. Hľadal vinníkov aj tam, kde neboli.
súhlasí: Boris
none
124

123. Alexander 30.08.2018, 22:30

Riešenie krízy založené na vyvražďovaní údajných vinníkov a potokoch krvi nemohlo mať dlhú budúcnosť. Hitler to prehnal. Bol paranoik. Hľadal vinníkov aj tam, kde neboli.

30.08.2018, 22:38
Aj údajných. Áno, Hitler hádzal potom všetkých do jedného vreca. Obrátil sa napokon aj proti mnohým vlastným, zrejme už nebol celkom pri zmysloch.
none
5

1. omega 28.08.2018, 14:56

Ten strach z Kotlebu je zvláštny.

28.08.2018, 18:30
Nie je zvláštny. Význam SNP by načisto znehodnotil, keby mal väčšiu politickú moc.
none
9

5. Lemmy 28.08.2018, 18:30

Nie je zvláštny. Význam SNP by načisto znehodnotil, keby mal väčšiu politickú moc.

28.08.2018, 18:55
Tym co sa boja Kotlebovcov asi nejde o vyznam SNP.
none
44

9. omega 28.08.2018, 18:55

Tym co sa boja Kotlebovcov asi nejde o vyznam SNP.

29.08.2018, 22:39
Teba by mali zavrieť, lebo si sa tu predviedol ako ten, kto túži po vraždách.
none
45

44. Alexander 29.08.2018, 22:39

Teba by mali zavrieť, lebo si sa tu predviedol ako ten, kto túži po vraždách.

29.08.2018, 22:39
boris je rovnako nebezpečný. Chorý psychopat.
none
46

45. Alexander 29.08.2018, 22:39

boris je rovnako nebezpečný. Chorý psychopat.

29.08.2018, 22:41
Kontroluj sa trošku Alexander. To fak nevidíš, že máš rétoriku ako Stalin, či Hitler?! Ak nevieš presvedčiť oponenta, tak ho treba násilne odpratať.. toto nieje normálne....
none
47

46. Boris 29.08.2018, 22:41

Kontroluj sa trošku Alexander. To fak nevidíš, že máš rétoriku ako Stalin, či Hitler?! Ak nevieš presvedčiť oponenta, tak ho treba násilne odpratať.. toto nieje normálne....

29.08.2018, 22:43
Zbytočne to zahováraš. Nenávisť k celému svetu z teba priam kričí.
none
48

47. Alexander 29.08.2018, 22:43

Zbytočne to zahováraš. Nenávisť k celému svetu z teba priam kričí.

29.08.2018, 22:46
Zaujímavé, ja mám totiž taký pocit z teba.
none
49

48. Boris 29.08.2018, 22:46

Zaujímavé, ja mám totiž taký pocit z teba.

29.08.2018, 22:47
To je pri psychopatoch normálne. Premietajú svoje postihnutie na okolie.
none
50

49. Alexander 29.08.2018, 22:47

To je pri psychopatoch normálne. Premietajú svoje postihnutie na okolie.

29.08.2018, 22:48
Veď, presne ako ty. To si si nevšimol? Veď každého oponenta posielaš na psychiatriu. Si blázon.
none
51

50. Boris 29.08.2018, 22:48

Veď, presne ako ty. To si si nevšimol? Veď každého oponenta posielaš na psychiatriu. Si blázon.

29.08.2018, 22:52
Pozri sa, ako sa správaš. Keď ti niekto povie pravdu si ako na klincoch. Niekoho by si aj zavraždil. Radím ti navštív psychiatra kým je čas.
súhlasí: BlairWitch
none
52

51. Alexander 29.08.2018, 22:52

Pozri sa, ako sa správaš. Keď ti niekto povie pravdu si ako na klincoch. Niekoho by si aj zavraždil. Radím ti navštív psychiatra kým je čas.

29.08.2018, 22:54

Tak na klincoch a čo také komu píšem, že som nebezpečný? Chcem niekoho odstrániť? Zavrieť, poslať na psychiatriu? No daj, ako som ja nebezpečný.
none
53

52. Boris 29.08.2018, 22:54


Tak na klincoch a čo také komu píšem, že som nebezpečný? Chcem niekoho odstrániť? Zavrieť, poslať na psychiatriu? No daj, ako som ja nebezpečný.

29.08.2018, 22:58
Nadávaš oponentom, ktorí majú s tebou trpezlivosť a v kľude ti vysvetľujú, kde je tvoj problém. Kde robíš kotrmelce. Psychiater je priateľská rada. Prv než vo svojom okolí niekomu ublížiš.
súhlasí: BlairWitch
none
55

53. Alexander 29.08.2018, 22:58

Nadávaš oponentom, ktorí majú s tebou trpezlivosť a v kľude ti vysvetľujú, kde je tvoj problém. Kde robíš kotrmelce. Psychiater je priateľská rada. Prv než vo svojom okolí niekomu ublížiš.

29.08.2018, 23:00
Tak nadávam oponentom, ale ty nie, čo? Nemyslíš, že to môže byť len reakcia na akciu?
Ty nemáš najmenšie právo hovoriť niekomu, že má duševný problém. Ty niesi ani omylom osoba, ktorá môže niekomu hovoriť, v čom sa myli a v čom nie. NJa to si príliš sprostý Alexander. Dokázal si to X krát. Tak láskavo zaraď spiatočku a prezentuj svoje názory, nemusíš súhlasi´t s inými, ale nemôžeš ich ani zakazovať.
none
56

55. Boris 29.08.2018, 23:00

Tak nadávam oponentom, ale ty nie, čo? Nemyslíš, že to môže byť len reakcia na akciu?
Ty nemáš najmenšie právo hovoriť niekomu, že má duševný problém. Ty niesi ani omylom osoba, ktorá môže niekomu hovoriť, v čom sa myli a v čom nie. NJa to si príliš sprostý Alexander. Dokázal si to X krát. Tak láskavo zaraď spiatočku a prezentuj svoje názory, nemusíš súhlasi´t s inými, ale nemôžeš ich ani zakazovať.

29.08.2018, 23:04
S osobnými útokmi vždy začínaš ty. Potom s odbiehaním od témy a trucovaním, že už viac pokračovať v diskusii nebudeš. (Pričom ďalej aj tak pokračuješ.) To je diagnóza psychicky narušeného jedinca. ....Čo dáš za to, že navštíviš psychiatra? Veď ti to prepláca poisťovňa.
súhlasí: BlairWitch
none
57

56. Alexander 29.08.2018, 23:04

S osobnými útokmi vždy začínaš ty. Potom s odbiehaním od témy a trucovaním, že už viac pokračovať v diskusii nebudeš. (Pričom ďalej aj tak pokračuješ.) To je diagnóza psychicky narušeného jedinca. ....Čo dáš za to, že navštíviš psychiatra? Veď ti to prepláca poisťovňa.

29.08.2018, 23:09
Lebo si neschopný akceptovať predložené argumenty. Preto ma nebaví s tebou diskutovať.
Lenže to by som nechal bez odozvy tvoje klamstvá a to často nechcem, záleží na tom, o čo ide. A tak mi niekedy nedávaš na výber a to ťa hnevá, že? že nemôžeš klamať.
none
58

57. Boris 29.08.2018, 23:09

Lebo si neschopný akceptovať predložené argumenty. Preto ma nebaví s tebou diskutovať.
Lenže to by som nechal bez odozvy tvoje klamstvá a to často nechcem, záleží na tom, o čo ide. A tak mi niekedy nedávaš na výber a to ťa hnevá, že? že nemôžeš klamať.

29.08.2018, 23:38
Foton je fanatik. S takymi je tazka rec.
súhlasí: Boris
none
60

58. omega 29.08.2018, 23:38

Foton je fanatik. S takymi je tazka rec.

29.08.2018, 23:40
58. napisal stalker a uchyl.
súhlasí: Alexander
none
62

58. omega 29.08.2018, 23:38

Foton je fanatik. S takymi je tazka rec.

29.08.2018, 23:43
Mačka, dnes som trošku ňúral o tom Tisovi a dozvedel som sa, že on dokonca židov napokon zachránil a oni mu ešte aj sochu dali postaviť v jednom z parkov Izraelu.
Na príkaz nacistov malo Slovensko začˇa tdeportovať židov s odôvodnením, že o nich bude postarané dobre, že ide len o relokáciu a nejaké omáčky.. Tiso poslal prvých pár sto vlakom, no potom čakal a keď nemci začali volať po ďalsích židoch, tak sa Tiso spýtal na tých pred tým a že by Slolvensko rado poslalo delegáciu, ktorá by sa presvedčila, že židia sú na to dobre, ale to nemci Tisovi odmietli a on potom už neposlal žiadnych. To jsou vjeci.
súhlasí: omega
none
65

62. Boris 29.08.2018, 23:43

Mačka, dnes som trošku ňúral o tom Tisovi a dozvedel som sa, že on dokonca židov napokon zachránil a oni mu ešte aj sochu dali postaviť v jednom z parkov Izraelu.
Na príkaz nacistov malo Slovensko začˇa tdeportovať židov s odôvodnením, že o nich bude postarané dobre, že ide len o relokáciu a nejaké omáčky.. Tiso poslal prvých pár sto vlakom, no potom čakal a keď nemci začali volať po ďalsích židoch, tak sa Tiso spýtal na tých pred tým a že by Slolvensko rado poslalo delegáciu, ktorá by sa pr...

29.08.2018, 23:47
Ano, to co dnes prezentuju ako historiu je tendencne. Tiso jednoznacne nebol zlocinec. Neviem ci bol svaty, asi nie, ale tomu co dnes prezentuju sa verit neoplati.
súhlasí: Boris
none
66

65. omega 29.08.2018, 23:47

Ano, to co dnes prezentuju ako historiu je tendencne. Tiso jednoznacne nebol zlocinec. Neviem ci bol svaty, asi nie, ale tomu co dnes prezentuju sa verit neoplati.

29.08.2018, 23:55
S tou sochou to ale nieje isté. Neviem nájsť viac, ako jeden link. ktorý o tom píše. A to je málo.
Chcelo by to navštiviť Izrael.
none
67

66. Boris 29.08.2018, 23:55

S tou sochou to ale nieje isté. Neviem nájsť viac, ako jeden link. ktorý o tom píše. A to je málo.
Chcelo by to navštiviť Izrael.

29.08.2018, 23:56
none
69

67. Boris 29.08.2018, 23:56

http://jozeftiso.sk/jt/ludovy-kultus/267-k-udajnemu-pamatniku-jozefovi-tisovi-v-jeruzaleme

30.08.2018, 00:15
Pre krestana je navsteva "Svatej zeme" zazitok, aj ked nie kvoli Tisovi.
O tej soche neviem, ale mnohi Zidia boli vdacni Tisovi za prezidentske vynimky. Ale je to dnes tazke, este bude mat Enax problemy, ze ma fasisticku stranku 🙂
none
99

67. Boris 29.08.2018, 23:56

http://jozeftiso.sk/jt/ludovy-kultus/267-k-udajnemu-pamatniku-jozefovi-tisovi-v-jeruzaleme

30.08.2018, 16:55
Igor Cagáň cigáni. Veď má aj po tom meno...
none
105

99. Alexander 30.08.2018, 16:55

Igor Cagáň cigáni. Veď má aj po tom meno...

30.08.2018, 17:29
To sa nevie, ale že cigániš ty, to sa vie.
none
118

105. Boris 30.08.2018, 17:29

To sa nevie, ale že cigániš ty, to sa vie.

30.08.2018, 21:08
Kto je to ten "sa"?
none
85

66. Boris 29.08.2018, 23:55

S tou sochou to ale nieje isté. Neviem nájsť viac, ako jeden link. ktorý o tom píše. A to je málo.
Chcelo by to navštiviť Izrael.

30.08.2018, 13:01
66. prestan sirit odpad ! ale ty aj tak nic ine nevies
none
98

66. Boris 29.08.2018, 23:55

S tou sochou to ale nieje isté. Neviem nájsť viac, ako jeden link. ktorý o tom píše. A to je málo.
Chcelo by to navštiviť Izrael.

30.08.2018, 16:54
Svoje výplody fantázie ťažko v realite nájdeš.
none
106

98. Alexander 30.08.2018, 16:54

Svoje výplody fantázie ťažko v realite nájdeš.

30.08.2018, 17:30
Ty o tom vieš svoje
none
119

106. Boris 30.08.2018, 17:30

Ty o tom vieš svoje

30.08.2018, 21:09
Nemyslím si, že len ja.
none
75

62. Boris 29.08.2018, 23:43

Mačka, dnes som trošku ňúral o tom Tisovi a dozvedel som sa, že on dokonca židov napokon zachránil a oni mu ešte aj sochu dali postaviť v jednom z parkov Izraelu.
Na príkaz nacistov malo Slovensko začˇa tdeportovať židov s odôvodnením, že o nich bude postarané dobre, že ide len o relokáciu a nejaké omáčky.. Tiso poslal prvých pár sto vlakom, no potom čakal a keď nemci začali volať po ďalsích židoch, tak sa Tiso spýtal na tých pred tým a že by Slolvensko rado poslalo delegáciu, ktorá by sa pr...

30.08.2018, 06:45
Boris, podla toho čo si teraz napísal, bolo do koncentračných táborov deportovaných len pár stoviek Židov. Podla teba je teda ten údaj o desatisícoch deportovaných nepravdivý?
súhlasí: Alexander
76

75. Ludwig 30.08.2018, 06:45

Boris, podla toho čo si teraz napísal, bolo do koncentračných táborov deportovaných len pár stoviek Židov. Podla teba je teda ten údaj o desatisícoch deportovaných nepravdivý?

30.08.2018, 07:13
Ludwig, poznáš zákon o popieraní holokaustu? Nechcem tu robiť Eňovi problémy.
Len podotknem, že biele prilby boli nie raz natočené pri tom, ako natáčajú klamlivé videá o tom, ako akože trpia ľudia z takzvanej umiernenej opozície aneb IS.
none
78

76. Boris 30.08.2018, 07:13

Ludwig, poznáš zákon o popieraní holokaustu? Nechcem tu robiť Eňovi problémy.
Len podotknem, že biele prilby boli nie raz natočené pri tom, ako natáčajú klamlivé videá o tom, ako akože trpia ľudia z takzvanej umiernenej opozície aneb IS.

30.08.2018, 08:45
A už sme doma. Týmto si sa identifikoval ako neonacista. Ktorí sa svojim popieraním holokaustu tiež radia medzi konšpirátorov. Tisícky si vymysleli utrpenie, mučenie a popravy, ktorých boli svedkami v koncentračných táboroch. Výzva k návšteve psychiatra trvá, pretože žiješ vo svojom virtuálnom paranoidnom svete. ....Bolo od začiatku jasné, že si chorý, bez schopnosti myslieť.
none
92

78. Alexander 30.08.2018, 08:45

A už sme doma. Týmto si sa identifikoval ako neonacista. Ktorí sa svojim popieraním holokaustu tiež radia medzi konšpirátorov. Tisícky si vymysleli utrpenie, mučenie a popravy, ktorých boli svedkami v koncentračných táboroch. Výzva k návšteve psychiatra trvá, pretože žiješ vo svojom virtuálnom paranoidnom svete. ....Bolo od začiatku jasné, že si chorý, bez schopnosti myslieť.

30.08.2018, 14:12
Neidentifikoval, ale ty sa identifikuješ ako neofašista.
súhlasí: omega
none
101

92. Boris 30.08.2018, 14:12

Neidentifikoval, ale ty sa identifikuješ ako neofašista.

30.08.2018, 17:00
Čiže nepopieraš holokaust?
none
108

101. Alexander 30.08.2018, 17:00

Čiže nepopieraš holokaust?

30.08.2018, 17:34
Nepopieram, ale nemám dôvod ani veriť. Jednoducho neviem, sú tu protichodné verzie a štátnym inštítúciám mám menej dôvodov veriť.
none
112

108. Boris 30.08.2018, 17:34

Nepopieram, ale nemám dôvod ani veriť. Jednoducho neviem, sú tu protichodné verzie a štátnym inštítúciám mám menej dôvodov veriť.

30.08.2018, 18:02
Takže tisíce svedkov klamalo.
none
80

76. Boris 30.08.2018, 07:13

Ludwig, poznáš zákon o popieraní holokaustu? Nechcem tu robiť Eňovi problémy.
Len podotknem, že biele prilby boli nie raz natočené pri tom, ako natáčajú klamlivé videá o tom, ako akože trpia ľudia z takzvanej umiernenej opozície aneb IS.

30.08.2018, 11:08
Nebudem to teda rozoberať, ak vyjadrenie tvojho názoru prekračuje medze platných zákonov. Pokiaľ ide o mňa, nemám pochybnosti o tom, že zo Slovenska bolo deportovaných približne toľko Židov, koľko uvádzajú oficiálne údaje. A to som človek čo pochybuje o mnohých veciach a rozhodne neverí každej informácii čo mu dnes média naservírujú...
súhlasí: Boris
89

80. Ludwig 30.08.2018, 11:08

Nebudem to teda rozoberať, ak vyjadrenie tvojho názoru prekračuje medze platných zákonov. Pokiaľ ide o mňa, nemám pochybnosti o tom, že zo Slovenska bolo deportovaných približne toľko Židov, koľko uvádzajú oficiálne údaje. A to som človek čo pochybuje o mnohých veciach a rozhodne neverí každej informácii čo mu dnes média naservírujú...

30.08.2018, 14:02
A máš na svoj názor plné právo, tak isto ako ja.
none
91

80. Ludwig 30.08.2018, 11:08

Nebudem to teda rozoberať, ak vyjadrenie tvojho názoru prekračuje medze platných zákonov. Pokiaľ ide o mňa, nemám pochybnosti o tom, že zo Slovenska bolo deportovaných približne toľko Židov, koľko uvádzajú oficiálne údaje. A to som človek čo pochybuje o mnohých veciach a rozhodne neverí každej informácii čo mu dnes média naservírujú...

30.08.2018, 14:07
No ak čítaš A, skús si prečítať aj B.

odkaz
none
79

62. Boris 29.08.2018, 23:43

Mačka, dnes som trošku ňúral o tom Tisovi a dozvedel som sa, že on dokonca židov napokon zachránil a oni mu ešte aj sochu dali postaviť v jednom z parkov Izraelu.
Na príkaz nacistov malo Slovensko začˇa tdeportovať židov s odôvodnením, že o nich bude postarané dobre, že ide len o relokáciu a nejaké omáčky.. Tiso poslal prvých pár sto vlakom, no potom čakal a keď nemci začali volať po ďalsích židoch, tak sa Tiso spýtal na tých pred tým a že by Slolvensko rado poslalo delegáciu, ktorá by sa pr...

30.08.2018, 08:50
Akákoľvek násilná deportácia rodín z ich vlastných domovov je antihumánna. Je jedno, či ich na konci cesty čakala dovolenka pri mori alebo plynové komory. (Konšpirátor nosí hlavu len preto, aby mu nenapršalo do krku.)
súhlasí: Ludwig , BlairWitch
none
81

79. Alexander 30.08.2018, 08:50

Akákoľvek násilná deportácia rodín z ich vlastných domovov je antihumánna. Je jedno, či ich na konci cesty čakala dovolenka pri mori alebo plynové komory. (Konšpirátor nosí hlavu len preto, aby mu nenapršalo do krku.)

30.08.2018, 12:55
79. vyjadrenie tisa

vyjadrenie Tisa k transportom Židov do koncentračných táborov: „Vraj, či je to kresťanské, čo sa robí so Židmi. Je to ľudské? Nie je to rabovka?... Ja sa pýtam, je to kresťanské, keď sa národ chce zbaviť svojho večného nepriateľa? ... že Slovákovi židovský živel ohrozoval život, o tom nikoho netreba presviedčať. Bolo by to vyzeralo ešte horšie, keby sme sa neboli od nich včas očistili. A urobili sme tak podľa príkazu Božieho: Slovák, zhoď, zbav sa svojho škodcu.“
súhlasí: Alexander
none
82

81. BlairWitch 30.08.2018, 12:55

79. vyjadrenie tisa

vyjadrenie Tisa k transportom Židov do koncentračných táborov: „Vraj, či je to kresťanské, čo sa robí so Židmi. Je to ľudské? Nie je to rabovka?... Ja sa pýtam, je to kresťanské, keď sa národ chce zbaviť svojho večného nepriateľa? ... že Slovákovi židovský živel ohrozoval život, o tom nikoho netreba presviedčať. Bolo by to vyzeralo ešte horšie, keby sme sa neboli od nich včas očistili. A urobili sme tak podľa príkazu Božieho: Slovák, zhoď, zbav sa svojho škodcu.“

30.08.2018, 12:56
myslim ze to nepotrebuje ziadny dalsi komentar 🙂
súhlasí: Ludwig , Alexander
none
84

82. BlairWitch 30.08.2018, 12:56

myslim ze to nepotrebuje ziadny dalsi komentar 🙂

30.08.2018, 13:00
Nemci sa za vyvolanie vojny a koncentracne tabory neospravedlnuju, povazuju to za minulost a tito sa tu stale v tom hrabu a sebatyraju.
none
86

84. omega 30.08.2018, 13:00

Nemci sa za vyvolanie vojny a koncentracne tabory neospravedlnuju, povazuju to za minulost a tito sa tu stale v tom hrabu a sebatyraju.

30.08.2018, 13:03
"Logika" tvojich príspevkov ma naozaj udivuje...
súhlasí: Alexander
88

86. Ludwig 30.08.2018, 13:03

"Logika" tvojich príspevkov ma naozaj udivuje...

30.08.2018, 13:10
86. nieco musel napisat , aj ked mimo misu , ale nevadi
súhlasí: Alexander
none
87

84. omega 30.08.2018, 13:00

Nemci sa za vyvolanie vojny a koncentracne tabory neospravedlnuju, povazuju to za minulost a tito sa tu stale v tom hrabu a sebatyraju.

30.08.2018, 13:09
84. niekto sa bavi o nemcoch , halucinacie ti uz uplne prdli na tu narusenu hlavu ?
súhlasí: Alexander
none
94

87. BlairWitch 30.08.2018, 13:09

84. niekto sa bavi o nemcoch , halucinacie ti uz uplne prdli na tu narusenu hlavu ?

30.08.2018, 14:57
Ano, od zaciatku sa bavi o Nemcoch, ktori vyvolali svetovu vojnu a zriadili koncentraky. 🙂 Ale to predana sliepocka tazko rozozna.
súhlasí: Boris
none
95

94. omega 30.08.2018, 14:57

Ano, od zaciatku sa bavi o Nemcoch, ktori vyvolali svetovu vojnu a zriadili koncentraky. 🙂 Ale to predana sliepocka tazko rozozna.

30.08.2018, 15:01
2 x

"ktori vyvolali svetovu vojnu"

ale zlí sú rusi...
súhlasí: omega
none
96

95. Boris 30.08.2018, 15:01

2 x

"ktori vyvolali svetovu vojnu"

ale zlí sú rusi...

30.08.2018, 15:09
My vieme. Oni to zvladnu, oni prevychovaju, oni integruju a nakoniec tak ci tak to bude hasit rusky vojak. :D
súhlasí: Boris
none
104

96. omega 30.08.2018, 15:09

My vieme. Oni to zvladnu, oni prevychovaju, oni integruju a nakoniec tak ci tak to bude hasit rusky vojak. :D

30.08.2018, 17:04
Putin ti učaroval, načo to tajiť. Jeho šarm a osobnosť. Podobne ako pápež, tu máš druhého vodcu. A v Kotlebovi tretieho.
none
110

104. Alexander 30.08.2018, 17:04

Putin ti učaroval, načo to tajiť. Jeho šarm a osobnosť. Podobne ako pápež, tu máš druhého vodcu. A v Kotlebovi tretieho.

30.08.2018, 17:35
Tebe učaroval Stalin s Hitlerom, čo už.
none
114

110. Boris 30.08.2018, 17:35

Tebe učaroval Stalin s Hitlerom, čo už.

30.08.2018, 18:04
Nezdieľam tvoje konšpirácie.
none
115

114. Alexander 30.08.2018, 18:04

Nezdieľam tvoje konšpirácie.

30.08.2018, 18:08
Nie, ty rovno aplikuješ ich metódy.
none
116

115. Boris 30.08.2018, 18:08

Nie, ty rovno aplikuješ ich metódy.

30.08.2018, 18:16
Napr.?
none
103

94. omega 30.08.2018, 14:57

Ano, od zaciatku sa bavi o Nemcoch, ktori vyvolali svetovu vojnu a zriadili koncentraky. 🙂 Ale to predana sliepocka tazko rozozna.

30.08.2018, 17:02
Choď si znovu prečítať vlákno o čo sa s tebou bavili, lebo sa strapňuješ...
none
132

94. omega 30.08.2018, 14:57

Ano, od zaciatku sa bavi o Nemcoch, ktori vyvolali svetovu vojnu a zriadili koncentraky. 🙂 Ale to predana sliepocka tazko rozozna.

31.08.2018, 02:00
94. starecka demencia ? ty si to smeroval na moj prispevok. senilita uz nevies co komu pises ?
none
140

132. BlairWitch 31.08.2018, 02:00

94. starecka demencia ? ty si to smeroval na moj prispevok. senilita uz nevies co komu pises ?

31.08.2018, 13:08
zas si nervozna, ze si ta muzi vydrzuju? od zaciatku sa tu bavi o Nemcoch, ze vyvolali svetovu vojnu
none
141

140. omega 31.08.2018, 13:08

zas si nervozna, ze si ta muzi vydrzuju? od zaciatku sa tu bavi o Nemcoch, ze vyvolali svetovu vojnu

31.08.2018, 13:11
140. a co ja s tym. ja som sa o nemcoch nebavila . ty nie si oukej, nereaguj na mna, dakujem
none
142

141. BlairWitch 31.08.2018, 13:11

140. a co ja s tym. ja som sa o nemcoch nebavila . ty nie si oukej, nereaguj na mna, dakujem

31.08.2018, 13:14
ja si budem reagovat na koho ja chcem, ty vydrziavana zena
none
93

79. Alexander 30.08.2018, 08:50

Akákoľvek násilná deportácia rodín z ich vlastných domovov je antihumánna. Je jedno, či ich na konci cesty čakala dovolenka pri mori alebo plynové komory. (Konšpirátor nosí hlavu len preto, aby mu nenapršalo do krku.)

30.08.2018, 14:55
Jedine, že by bol napríklad nejaký požiar a vtrhli by do domu hasiči, násilým by deportovali rodinu von z domu, aby nezhoreli--- nehumánne jak hovaho.
A aké to je, keď ti prší do krku?
none
102

93. Boris 30.08.2018, 14:55

Jedine, že by bol napríklad nejaký požiar a vtrhli by do domu hasiči, násilým by deportovali rodinu von z domu, aby nezhoreli--- nehumánne jak hovaho.
A aké to je, keď ti prší do krku?

30.08.2018, 17:01
Oni mali v domoch požiar keď ich deportovali?
none
109

102. Alexander 30.08.2018, 17:01

Oni mali v domoch požiar keď ich deportovali?

30.08.2018, 17:34
Bola vojna............................
none
113

109. Boris 30.08.2018, 17:34

Bola vojna............................

30.08.2018, 18:03
A to ich akože chceli vysťahovať do bezpečia? A čo slovákov. Tých chceli nechať napospas vojne?
none
64

58. omega 29.08.2018, 23:38

Foton je fanatik. S takymi je tazka rec.

29.08.2018, 23:45
To mi hovor
none
77

57. Boris 29.08.2018, 23:09

Lebo si neschopný akceptovať predložené argumenty. Preto ma nebaví s tebou diskutovať.
Lenže to by som nechal bez odozvy tvoje klamstvá a to často nechcem, záleží na tom, o čo ide. A tak mi niekedy nedávaš na výber a to ťa hnevá, že? že nemôžeš klamať.

30.08.2018, 08:39
Na predložené argumenty ti bolo vždy relevantne odpovedané. Keď už vidíš, že odpoveď nemáš, začneš sa odbiehaním túlať kade-tade po svete. Keď ťa potom na to upozorním, že porovnávaš neporovnateľné a vymýšľaš klamné analógie, začneš peniť, urážať oponenta a nakoniec trucovať že končíš diskusiu, v ktorej následne pokračuješ. Vravel som ti, že je to diagnóza psychicky narušeného, nevravel? Priateľská rada trvá....
none
90

77. Alexander 30.08.2018, 08:39

Na predložené argumenty ti bolo vždy relevantne odpovedané. Keď už vidíš, že odpoveď nemáš, začneš sa odbiehaním túlať kade-tade po svete. Keď ťa potom na to upozorním, že porovnávaš neporovnateľné a vymýšľaš klamné analógie, začneš peniť, urážať oponenta a nakoniec trucovať že končíš diskusiu, v ktorej následne pokračuješ. Vravel som ti, že je to diagnóza psychicky narušeného, nevravel? Priateľská rada trvá....

30.08.2018, 14:04
Si klamár Alexander. Dokázal si to aj u Denisi na fóre.
Dal som ti linky na TU-144 a Concorde, napriek tomu si tvrdil, že Concorde bol najrýchlejší a nebol. Si proste klamár a preto nemáš žiadnu dôstojnosť.
none
100

90. Boris 30.08.2018, 14:04

Si klamár Alexander. Dokázal si to aj u Denisi na fóre.
Dal som ti linky na TU-144 a Concorde, napriek tomu si tvrdil, že Concorde bol najrýchlejší a nebol. Si proste klamár a preto nemáš žiadnu dôstojnosť.

30.08.2018, 16:59
Luhár, kde som ďalej tvrdil, že je najrýchlejší? ďalej som ti len oznámil, že TU-144 nelieta a nevozí cestujúcich. (Ani len čítať nevieš.) Si veľmi hlúpučký.
none
107

100. Alexander 30.08.2018, 16:59

Luhár, kde som ďalej tvrdil, že je najrýchlejší? ďalej som ti len oznámil, že TU-144 nelieta a nevozí cestujúcich. (Ani len čítať nevieš.) Si veľmi hlúpučký.

30.08.2018, 17:32
Hahá, ty už ani nevieš, čo kde drístaš Kristove rany...

"Concorde je rýchlejší ako TU144."

Príspevok číslo 25, Herr Arfaxad

odkaz
none
111

107. Boris 30.08.2018, 17:32

Hahá, ty už ani nevieš, čo kde drístaš Kristove rany...

"Concorde je rýchlejší ako TU144."

Príspevok číslo 25, Herr Arfaxad

https://www.diskuteri.sk/tema/44/tesla-ma-konkurenciu

30.08.2018, 18:01
Čítal si aj príspevok 31 ?
none
133

111. Alexander 30.08.2018, 18:01

Čítal si aj príspevok 31 ?

31.08.2018, 08:17
Čítal a bola tam tiež lož! Že Tu144 nevozilo ľudí, ale vozilo...
Si proste chronický klamár. Nieje už trapné, že si jednostaj nachytaný, ako si vymýšlaš?
none
134

133. Boris 31.08.2018, 08:17

Čítal a bola tam tiež lož! Že Tu144 nevozilo ľudí, ale vozilo...
Si proste chronický klamár. Nieje už trapné, že si jednostaj nachytaný, ako si vymýšlaš?

31.08.2018, 10:32
Nie, že by ma to nejak zvlášť zaujímalo, ale tak som pozerala na porovnanie nejaké nestanné, a našla toto, z čoho vyplýva, že obidve lietadla boli pomerne vyrovnané a každé malo svoje prednosti:

odkaz
none
135

134. Nadja 31.08.2018, 10:32

Nie, že by ma to nejak zvlášť zaujímalo, ale tak som pozerala na porovnanie nejaké nestanné, a našla toto, z čoho vyplýva, že obidve lietadla boli pomerne vyrovnané a každé malo svoje prednosti:

https://www.freshmagazine.eu/tupolev-tu-144-kontra-concorde-tragicky-suboj-o-najrychlejsie-luxusne-dopravne-lietadlo/

31.08.2018, 10:36
Pomerne vyrovnané, áno, ale v konkrétnych veciach sú rozdiely a v rýchlosti, ako som mu už písal bol Tupolev o 0,08 machu rýchlejsí, čo je cez 150kmh a to nieje málo. Stoj na mieste a nech okolo teba preletí auto 150tkou. Tak by predbehol Tupolev Concorde.

none
136

135. Boris 31.08.2018, 10:36

Pomerne vyrovnané, áno, ale v konkrétnych veciach sú rozdiely a v rýchlosti, ako som mu už písal bol Tupolev o 0,08 machu rýchlejsí, čo je cez 150kmh a to nieje málo. Stoj na mieste a nech okolo teba preletí auto 150tkou. Tak by predbehol Tupolev Concorde.

31.08.2018, 10:40
Hej, a napriek tomu, používaný bol concord ovela viac...

Aj keď ZSSR predbehol Veľkú Britániu a Francúzsko vo vývoji lietadla, nedokázal udržať svoj TU-144 na komerčných letoch. V tomto smere ho Concorde jednoznačne porazil, keďže lietal 27 rokov a prepravil desaťtisíce cestujúcich. Dokonca vytvoril podaril rýchlostný rekord, keď v čase od 15. do 17. 8. 1995 preletel celý svet za 31 hodín 27 minút a 49 sekúnd. 7. februára 1996 preletel Concorde spoločnosti British Airways trasu New York – Londýn za 2 hodiny 52 minút a 59 sekúnd. Tento rekord žiadne iné lietadlo neprekonalo.
súhlasí: Boris
none
137

136. Nadja 31.08.2018, 10:40

Hej, a napriek tomu, používaný bol concord ovela viac...

Aj keď ZSSR predbehol Veľkú Britániu a Francúzsko vo vývoji lietadla, nedokázal udržať svoj TU-144 na komerčných letoch. V tomto smere ho Concorde jednoznačne porazil, keďže lietal 27 rokov a prepravil desaťtisíce cestujúcich. Dokonca vytvoril podaril rýchlostný rekord, keď v čase od 15. do 17. 8. 1995 preletel celý svet za 31 hodín 27 minút a 49 sekúnd. 7. februára 1996 preletel Concorde spoločnosti British Airways trasu New York ...

31.08.2018, 10:47
Tupolev ten rekord neprekonal, lebo takú trasu neletel a prestal lietať preto, že sa rozpadal sovietsky zvaz.
Ale inak to všetko sedí, to je v poriadku, beztak Concorde nebol rýchlejší, ako Tupolev, Tupolev bol rýchlejší, ako Concorde a ja som nič iné netvrdil. Alexander tvrdil opak. Tak o čom sa tu teraz bavíme?
none
138

137. Boris 31.08.2018, 10:47

Tupolev ten rekord neprekonal, lebo takú trasu neletel a prestal lietať preto, že sa rozpadal sovietsky zvaz.
Ale inak to všetko sedí, to je v poriadku, beztak Concorde nebol rýchlejší, ako Tupolev, Tupolev bol rýchlejší, ako Concorde a ja som nič iné netvrdil. Alexander tvrdil opak. Tak o čom sa tu teraz bavíme?

31.08.2018, 10:50
No ja sa tu bavím o tom, ktoré lietadlo bolo lepšie, Tu bol rýchlejší, Con úspešnejší, a máte to rozhodnuté. 🙂
none
139

138. Nadja 31.08.2018, 10:50

No ja sa tu bavím o tom, ktoré lietadlo bolo lepšie, Tu bol rýchlejší, Con úspešnejší, a máte to rozhodnuté. 🙂

31.08.2018, 10:54
Ešte raz Nadja. Ja som nič z toho nepopieral. Niekto iný, vieš kto, tvrdil, že američania/západniari sú vo setkom lepší. Vyvrátil som tento klamlivý výrok a hotovo. Ak chceš niekomu niečo vysvetlovať v tomto zmysle, nie som to ja, kto to potrebuje. Nikdy som neoznačil zvaz, či Rusko za najlepšie a nikdy som neoznačil západ, či ameriku za najhoršie, lebo je to proste nonsense.
none
61

49. Alexander 29.08.2018, 22:47

To je pri psychopatoch normálne. Premietajú svoje postihnutie na okolie.

29.08.2018, 23:42
49. on je labilna osobnost, intrigan a blbecek. takemu psychopatovi nesiaha ani po clenky .
súhlasí: Alexander
none
63

61. BlairWitch 29.08.2018, 23:42

49. on je labilna osobnost, intrigan a blbecek. takemu psychopatovi nesiaha ani po clenky .

29.08.2018, 23:44
jep, a ked budes nabuduce otravovat uzivatelov z df, tak to nerob pod nickom pod ktorym brazdis sex chaty na pokeci . provokater co sa nestiti sa hrat na veriaceho cloveka a krestana . co z toho mas ty deviant ?
none
68

63. BlairWitch 29.08.2018, 23:44

jep, a ked budes nabuduce otravovat uzivatelov z df, tak to nerob pod nickom pod ktorym brazdis sex chaty na pokeci . provokater co sa nestiti sa hrat na veriaceho cloveka a krestana . co z toho mas ty deviant ?

30.08.2018, 00:00
„Láska, jakožto dar nebes, objevuje v každém okamžiku a ve všem zázrak. Zloba, jakožto záležitost lidských vášní, vynalézá vždy jen peklo na zemi.“
súhlasí: omega
none
70

68. Boris 30.08.2018, 00:00

„Láska, jakožto dar nebes, objevuje v každém okamžiku a ve všem zázrak. Zloba, jakožto záležitost lidských vášní, vynalézá vždy jen peklo na zemi.“

30.08.2018, 00:20
Skajku som kedysi davno kritizoval v mailoch za jej chyby a dodnes na to nevie zabudnut
súhlasí: Boris
none
71

70. omega 30.08.2018, 00:20

Skajku som kedysi davno kritizoval v mailoch za jej chyby a dodnes na to nevie zabudnut

30.08.2018, 00:25
70. bud rad ze je to listove tajomstvo a neskopirujem verejne tvoje narusene vylevy .
none
73

71. BlairWitch 30.08.2018, 00:25

70. bud rad ze je to listove tajomstvo a neskopirujem verejne tvoje narusene vylevy .

30.08.2018, 00:31
cokolvek.
súhlasí: Boris
none
74

73. omega 30.08.2018, 00:31

cokolvek.

30.08.2018, 00:36
73. moje tys riadne narusene
súhlasí: Alexander
none
83

74. BlairWitch 30.08.2018, 00:36

73. moje tys riadne narusene

30.08.2018, 12:56
skucis, ze ma Enax ani khaan nezabanovali? uz stvrtykrat prosikas admina, aby ma zabanoval 🙂
none
97

83. omega 30.08.2018, 12:56

skucis, ze ma Enax ani khaan nezabanovali? uz stvrtykrat prosikas admina, aby ma zabanoval 🙂

30.08.2018, 16:52
Ty by si malo radšej prosiť psychiatra, aby vyriešil tvoje problémy so stredným obojpohlavím, ktoré sa pasuje do role pomocného biskupa (auxiliarius). odkaz Sexuálne úchylky - predovšetkým pedofília nieje u katíkov ničím výnimočným.
none
117

97. Alexander 30.08.2018, 16:52

Ty by si malo radšej prosiť psychiatra, aby vyriešil tvoje problémy so stredným obojpohlavím, ktoré sa pasuje do role pomocného biskupa (auxiliarius). https://sk.wikipedia.org/wiki/Pomocn%C3%BD_biskup Sexuálne úchylky - predovšetkým pedofília nieje u katíkov ničím výnimočným.

30.08.2018, 19:26
auxiliarius znamena aj napomocny, nielen pomocny biskup
none
120

117. omega 30.08.2018, 19:26

auxiliarius znamena aj napomocny, nielen pomocny biskup

30.08.2018, 21:11
Ako muž prerobený na ženu mu iste dobre pomáhaš (=robíš dobre).
none
125

120. Alexander 30.08.2018, 21:11

Ako muž prerobený na ženu mu iste dobre pomáhaš (=robíš dobre).

30.08.2018, 22:53
Som zvedavy kedy zacnes ako scarlet obiehat adminov aby ma zabanovali 🙂 aj ked ty radsej posielas k psychiatrovi LOL
none
126

125. omega 30.08.2018, 22:53

Som zvedavy kedy zacnes ako scarlet obiehat adminov aby ma zabanovali 🙂 aj ked ty radsej posielas k psychiatrovi LOL

30.08.2018, 22:58
125. staci ze si mi hackol heslo na lipke . za toto by ta mali vyhodit na fleku
none
127

126. BlairWitch 30.08.2018, 22:58

125. staci ze si mi hackol heslo na lipke . za toto by ta mali vyhodit na fleku

30.08.2018, 23:01
hehehe
none
128

127. omega 30.08.2018, 23:01

hehehe

30.08.2018, 23:17
ja som nikomu na lipke povolenie nedala
none
129

128. BlairWitch 30.08.2018, 23:17

ja som nikomu na lipke povolenie nedala

30.08.2018, 23:34
ty uz nevies cia si
none
131

129. omega 30.08.2018, 23:34

ty uz nevies cia si

31.08.2018, 01:21
129. jedine na co sa zmozes je smirovat co kde popisem na dfku , na viac nemas, len ubohy socialny inzinier LOL
none
72

68. Boris 30.08.2018, 00:00

„Láska, jakožto dar nebes, objevuje v každém okamžiku a ve všem zázrak. Zloba, jakožto záležitost lidských vášní, vynalézá vždy jen peklo na zemi.“

30.08.2018, 00:26
68. pre parazitov napisat pravdu je vzdy zloba .
súhlasí: Alexander
none
130

1. omega 28.08.2018, 14:56

Ten strach z Kotlebu je zvláštny.

30.08.2018, 23:35
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 446 308 B vygenerované za : 0.373 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 859 876 x jedinečné zobrazenia : 2 534 973 x ip adresa : 44.220.41.140

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,68 € (30 klikov), z toho dnes 0,14 € (1 klik), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel