pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Liaheň terorizmu

príspevkov
45
zobrazení
279
unikátne
30
tému vytvoril(a) 7.8.2023 05:56 Enter
1
07.08.2023, 05:56
Marxizmus-Leninizmus je baštou terorizmu. Začalo to už samotným Leninom a vyvraždením cárovej rodiny + mnoho ďalších. Pokračovalo to Stalinom a jeho vyvraždením miliónov ľudí. Potom KGB, StB, ktoré prenasledovali a vraždili ľudí za názor. Odvtedy do dnes sú červení známi v západných krajinách rôznymi vzburami a ozbrojenými prepadmi, ako napr to bolo v Taliansku, alebo neskôr v Peru - teroristická organizácia s názvom: "Komunistická strana Peru - Svetlý chodník". odkaz
....A potom dnes tu máme červeného Putlera, ktorý vyvražďuje civilistov, ničí obytné domy, školy, nemocnice. Robí po celom svete dezinformačnú kampaň z trollej farmy v Petrohrade, snaží sa teroristicky útočiť na prezidentské voľby v rôznych krajinách.

Záver:
Tam, kde vstúpil Marxizmus-Leninizmus, vstúpilo zlo, ničenie a vraždy. Preto túto ideológiu treba zničiť do úplneho zániku.
2

1. Enter 07.08.2023, 05:56

Marxizmus-Leninizmus je baštou terorizmu. Začalo to už samotným Leninom a vyvraždením cárovej rodiny + mnoho ďalších. Pokračovalo to Stalinom a jeho vyvraždením miliónov ľudí. Potom KGB, StB, ktoré prenasledovali a vraždili ľudí za názor. Odvtedy do dnes sú červení známi v západných krajinách rôznymi vzburami a ozbrojenými prepadmi, ako napr to bolo v Taliansku, alebo neskôr v Peru - teroristická organizácia s názvom: "Komunistická strana Peru - Svetlý chodník". https://sk.wikipedia.org/wiki/Kom...

07.08.2023, 07:54
A to, že cárske Rusko terorizovalo biedny ruský ľud, to nechceš vidieť? Nečudujem sa, že prebiehajú revolúcie, ktoré sa snažia zlikvidovať (odstrániť) zastaralý alebo zaostalý režim. Ľudia chcú žiť dobre, a nie hrdlačiť na vykorisťovateľov.
none
3

2. Lemmy 07.08.2023, 07:54

A to, že cárske Rusko terorizovalo biedny ruský ľud, to nechceš vidieť? Nečudujem sa, že prebiehajú revolúcie, ktoré sa snažia zlikvidovať (odstrániť) zastaralý alebo zaostalý režim. Ľudia chcú žiť dobre, a nie hrdlačiť na vykorisťovateľov.

07.08.2023, 08:50
17. júla 1918 bola na základe rozhodnutí Lenina a Trockého zavraždená celá cárova rodina: cár, jeho manželka a všetkých päť detí. Komu ublížili oni? Koho zavraždili?
4

3. Enter 07.08.2023, 08:50

17. júla 1918 bola na základe rozhodnutí Lenina a Trockého zavraždená celá cárova rodina: cár, jeho manželka a všetkých päť detí. Komu ublížili oni? Koho zavraždili?

07.08.2023, 08:58
Predsa oni boli symbolom moci. Tej zločineckej, terorizmu v Rusku.
none
5

4. Lemmy 07.08.2023, 08:58

Predsa oni boli symbolom moci. Tej zločineckej, terorizmu v Rusku.

07.08.2023, 08:59
Keď bude na Slovensku teroristický režim, tak nezoberieme na zodpovednosť voličov, ale len pohlavárov moci.
none
6

3. Enter 07.08.2023, 08:50

17. júla 1918 bola na základe rozhodnutí Lenina a Trockého zavraždená celá cárova rodina: cár, jeho manželka a všetkých päť detí. Komu ublížili oni? Koho zavraždili?

07.08.2023, 09:02
Lenin sa tak zavďačil biednemu ľudu. Tých to povzbudilo, aby súhlasili s revolúciou, so zmenami v štáte. Napríklad za tézu, že pôda patrí ľudu, nie zopár vyvoleným.
none
7

3. Enter 07.08.2023, 08:50

17. júla 1918 bola na základe rozhodnutí Lenina a Trockého zavraždená celá cárova rodina: cár, jeho manželka a všetkých päť detí. Komu ublížili oni? Koho zavraždili?

07.08.2023, 09:15
Zaujímavé je, že za vlády cára nebola možná elektrifikácia krajiny, nestavali sa byty pre obyčajných ľudí. Na to sa museli dostať k moci práve komunisti.
none
8

4. Lemmy 07.08.2023, 08:58

Predsa oni boli symbolom moci. Tej zločineckej, terorizmu v Rusku.

07.08.2023, 09:18
Zavraždiť niekoho len kvôli akémusi symbolu. Rodiny, ktorá nikomu neublížila, je akt terorizmu...
9

7. Lemmy 07.08.2023, 09:15

Zaujímavé je, že za vlády cára nebola možná elektrifikácia krajiny, nestavali sa byty pre obyčajných ľudí. Na to sa museli dostať k moci práve komunisti.

07.08.2023, 09:19
Koľko rusov má dnes byty. Mnohí nemajú ani asfaltové cesty do svojich dedín...
10

6. Lemmy 07.08.2023, 09:02

Lenin sa tak zavďačil biednemu ľudu. Tých to povzbudilo, aby súhlasili s revolúciou, so zmenami v štáte. Napríklad za tézu, že pôda patrí ľudu, nie zopár vyvoleným.

07.08.2023, 09:20
Vyvražďovaním nevinných sa nikomu nezavďačíš...
11

10. Enter 07.08.2023, 09:20

Vyvražďovaním nevinných sa nikomu nezavďačíš...

07.08.2023, 09:30
Pre biedny ľud neboli nevinní.
none
12

11. Lemmy 07.08.2023, 09:30

Pre biedny ľud neboli nevinní.

07.08.2023, 10:24
Prezumpciu neviny neurčuje biedny ľud.
13

4. Lemmy 07.08.2023, 08:58

Predsa oni boli symbolom moci. Tej zločineckej, terorizmu v Rusku.

07.08.2023, 12:37
Akurát je termín zhodenia chlapčeka a tučka a tým zavraždené desiatky tisíc ľudí. Komu ublížili oni? Koho zavraždili? Toto sa opýtaj HH.
A ani Hitler nikoho nezavraždil a ani Himmler a ani......
súhlasí: Kasafran
14

11. Lemmy 07.08.2023, 09:30

Pre biedny ľud neboli nevinní.

07.08.2023, 12:45
Napíš tomu trtkovi, že vyvraždovaním indiánov sa zavdačili Pionierom, ktorí na ulúpenej pôde sa mohli realizovať.
súhlasí: Kasafran
15

14. peter67 07.08.2023, 12:45

Napíš tomu trtkovi, že vyvraždovaním indiánov sa zavdačili Pionierom, ktorí na ulúpenej pôde sa mohli realizovať.

07.08.2023, 13:02
Veď to je pravda, tak to bolo.
none
16

15. Lemmy 07.08.2023, 13:02

Veď to je pravda, tak to bolo.

07.08.2023, 13:06
No napíš mu to, lebo mna nevidí. Uvidíš čo ti na to napíše, akurát terazky dal niečo o kradnutí územia Ruskom. USA ukradla Mexiku podstatne viac, napíš mu to, sám uvidíš, že ťa zdrbe pod čiernu zem.
súhlasí: Kasafran
17

16. peter67 07.08.2023, 13:06

No napíš mu to, lebo mna nevidí. Uvidíš čo ti na to napíše, akurát terazky dal niečo o kradnutí územia Ruskom. USA ukradla Mexiku podstatne viac, napíš mu to, sám uvidíš, že ťa zdrbe pod čiernu zem.

07.08.2023, 13:07
Aha. OK.
none
18

10. Enter 07.08.2023, 09:20

Vyvražďovaním nevinných sa nikomu nezavďačíš...

07.08.2023, 13:08
Petra máš asi zablokovaného, tak ti odkazuje toto:

Vyvraždovaním Indiánov sa zavďačili pionierom, ktorí sa na ulúpenej pôde mohli realizovať.
none
19

17. Lemmy 07.08.2023, 13:07

Aha. OK.

07.08.2023, 13:08
..a že indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou, to je demokratické, lebo to tak chcel boh.
súhlasí: Kasafran
👍: era
20

10. Enter 07.08.2023, 09:20

Vyvražďovaním nevinných sa nikomu nezavďačíš...

07.08.2023, 13:10
Peter ešte dodáva:

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou. To je demokratické, lebo to tak chcel boh.
none
21

18. Lemmy 07.08.2023, 13:08

Petra máš asi zablokovaného, tak ti odkazuje toto:

Vyvraždovaním Indiánov sa zavďačili pionierom, ktorí sa na ulúpenej pôde mohli realizovať.

07.08.2023, 16:31
Na petríka nereagujem. Aj tak nepozná históriu. Samozrejme, že ho mám zablokovaného. Inak by vedel, že indiánov vyvražďovali Španielski katolícki conquistadori
22

20. Lemmy 07.08.2023, 13:10

Peter ešte dodáva:

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou. To je demokratické, lebo to tak chcel boh.

07.08.2023, 16:33
Tí, čo neovládajú ani dejepis ZŠ, s takými sa nemám čo baviť. ....A čože petrík, veď u neho som tiež v ignore. Odkiaľ on zrazu vie, čo píšem?
23

18. Lemmy 07.08.2023, 13:08

Petra máš asi zablokovaného, tak ti odkazuje toto:

Vyvraždovaním Indiánov sa zavďačili pionierom, ktorí sa na ulúpenej pôde mohli realizovať.

07.08.2023, 17:00
Uč sa Lemmy, uč!!! Už vieš, že španielskí katolícki conquistadori bojovali pri Little Bighornu!!! A to sa prosím pekne učí už v osnovách Zš!!!
24

9. Enter 07.08.2023, 09:19

Koľko rusov má dnes byty. Mnohí nemajú ani asfaltové cesty do svojich dedín...

07.08.2023, 17:24
kamarát býva v Blave. Tiež ešte nemá asfaltku k domu. A to je táto oblasť osídlená skoro storočie. A na rozdiel od Ruska sme v NATO ...
25

7. Lemmy 07.08.2023, 09:15

Zaujímavé je, že za vlády cára nebola možná elektrifikácia krajiny, nestavali sa byty pre obyčajných ľudí. Na to sa museli dostať k moci práve komunisti.

07.08.2023, 17:26
Takže Štefánik bojoval vlastne proti elektrifikácii Ruska...
26

25. TvojOponent 07.08.2023, 17:26

Takže Štefánik bojoval vlastne proti elektrifikácii Ruska...

07.08.2023, 17:31
To by ma teda skutočne zaujímalo za čo a proti čomu vlastne Štefánik v tom Rusku bojoval.
none
27

20. Lemmy 07.08.2023, 13:10

Peter ešte dodáva:

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou. To je demokratické, lebo to tak chcel boh.

07.08.2023, 18:08
Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou.

Slovania ukradli Keltom celé územia aj s Českou a Slovenskou republikou. Ešte niečo?
28

27. Enter 07.08.2023, 18:08

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou.

Slovania ukradli Keltom celé územia aj s Českou a Slovenskou republikou. Ešte niečo?

07.08.2023, 18:21
Nie, celkom stačí. Aspoň je dobre, že si to uvedomuješ.

Pravda je však taká, že Slovania neukradli Keltom nič, pretože pri príchode Slovanov na dnešné územie tu už Kelti nepôsobili. Škoda, že neovládaš históriu.
súhlasí: peter67
none
29

22. Enter 07.08.2023, 16:33

Tí, čo neovládajú ani dejepis ZŠ, s takými sa nemám čo baviť. ....A čože petrík, veď u neho som tiež v ignore. Odkiaľ on zrazu vie, čo píšem?

07.08.2023, 18:22
Hej, o tom, že neovládaš históriu, si nás presvedčil príspevkom č. 27.
súhlasí: peter67
none
30

27. Enter 07.08.2023, 18:08

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou.

Slovania ukradli Keltom celé územia aj s Českou a Slovenskou republikou. Ešte niečo?

07.08.2023, 18:26
Napríklad:

Prvé svetlo do etnického obrazu územia Slovenska priniesli až Kelti, ktorých na našom území začíname registrovať niekedy v 5. storočí pred našim letopočtom, kedy obsadzujú niektoré nížinné oblasti Slovenska. V severných častiach Slovenska predpokladáme, že sa Kelti neskôr zmiešali s pôvodným obyvateľstvom dožívajúcej lužickej kultúry a vytvorili tu svojráznu púchovskú kultúru, ktorú na Slovensku registrujeme cca od 3. storočia pred našim letopočtom až do 2. storočia nášho letopočtu, tzn. storočia na prelome letopočtov. Prirodzene, ani pri keltskom, resp. púchovskom obyvateľstve (stotožňovaného u nás s kmeňom Kotínov) ešte stále nemôžeme hovoriť o Slovanoch.

odkaz
none
31

27. Enter 07.08.2023, 18:08

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou.

Slovania ukradli Keltom celé územia aj s Českou a Slovenskou republikou. Ešte niečo?

07.08.2023, 18:33
Fotón, vzdelávaj sa.

odkaz

Kelti na našom území pri príchode Slovanov už nemali vplyv, nebolo tak čo im ukradnúť. Porovnávaš neporovnateľné, to znamená, že tým myslím na systematickú genocídu pôvodného obyvateľstva kontinentu Amerika Európanmi.
súhlasí: peter67
none
32

28. Lemmy 07.08.2023, 18:21

Nie, celkom stačí. Aspoň je dobre, že si to uvedomuješ.

Pravda je však taká, že Slovania neukradli Keltom nič, pretože pri príchode Slovanov na dnešné územie tu už Kelti nepôsobili. Škoda, že neovládaš históriu.

07.08.2023, 19:56
Na územiach, kde sa usadili angličania, indiáni už nepôsobili.
33

29. Lemmy 07.08.2023, 18:22

Hej, o tom, že neovládaš históriu, si nás presvedčil príspevkom č. 27.

07.08.2023, 19:56
Dokáž to.
34

30. Lemmy 07.08.2023, 18:26

Napríklad:

Prvé svetlo do etnického obrazu územia Slovenska priniesli až Kelti, ktorých na našom území začíname registrovať niekedy v 5. storočí pred našim letopočtom, kedy obsadzujú niektoré nížinné oblasti Slovenska. V severných častiach Slovenska predpokladáme, že sa Kelti neskôr zmiešali s pôvodným obyvateľstvom dožívajúcej lužickej kultúry a vytvorili tu svojráznu púchovskú kultúru, ktorú na Slovensku registrujeme cca od 3. storočia pred našim letopočtom až do 2. storočia nášho letop...

07.08.2023, 19:57
Čiže slovania zabrali územie keltov.
35

31. Lemmy 07.08.2023, 18:33

Fotón, vzdelávaj sa.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Kelti

Kelti na našom území pri príchode Slovanov už nemali vplyv, nebolo tak čo im ukradnúť. Porovnávaš neporovnateľné, to znamená, že tým myslím na systematickú genocídu pôvodného obyvateľstva kontinentu Amerika Európanmi.

07.08.2023, 19:58
Kto tu hovorí niečo o vplyve. Kelti tu boli prví. A ty (slovan) si zabral ich územie.
👎: Lemmy
36

24. TvojOponent 07.08.2023, 17:24

kamarát býva v Blave. Tiež ešte nemá asfaltku k domu. A to je táto oblasť osídlená skoro storočie. A na rozdiel od Ruska sme v NATO ...

07.08.2023, 20:03
To je u nás výnimočná situácia. V rusku je to však bežné.
37

35. Enter 07.08.2023, 19:58

Kto tu hovorí niečo o vplyve. Kelti tu boli prví. A ty (slovan) si zabral ich územie.

07.08.2023, 20:06
Nepoznáš históriu, preto nemá význam ďalšia diskusia. Slovania neprišli sem, keď tu boli vo významnom pôsobení Keltov. My sme ich nelikvidovali, nekonala sa genocída ako v prípade príchodu Európanov do Ameriky.
none
38

26. era 07.08.2023, 17:31

To by ma teda skutočne zaujímalo za čo a proti čomu vlastne Štefánik v tom Rusku bojoval.

07.08.2023, 20:07
Proti boľševikom. Nehovor, že neovládaš internet, kde sa o tom píše.
none
39

38. Lemmy 07.08.2023, 20:07

Proti boľševikom. Nehovor, že neovládaš internet, kde sa o tom píše.

07.08.2023, 20:09
Internet toho nakecá...
súhlasí: Milaníčko , Kasafran
none
40

39. era 07.08.2023, 20:09

Internet toho nakecá...

07.08.2023, 20:09
Vláda toho nakecá.........
súhlasí: Kasafran
👍: era
none
41

37. Lemmy 07.08.2023, 20:06

Nepoznáš históriu, preto nemá význam ďalšia diskusia. Slovania neprišli sem, keď tu boli vo významnom pôsobení Keltov. My sme ich nelikvidovali, nekonala sa genocída ako v prípade príchodu Európanov do Ameriky.

07.08.2023, 21:06
Tak isto aj Aboriginci chceli ukradnúť Austráliu Angličanom!!! Ale sa im nepodarilo.
súhlasí: Kasafran
42

11. Lemmy 07.08.2023, 09:30

Pre biedny ľud neboli nevinní.

10.08.2023, 09:03
Keď ťa zavraždím kvôli symbolu tvojich predkov. Bude to asi spravodlivé, že?
43

20. Lemmy 07.08.2023, 13:10

Peter ešte dodáva:

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou. To je demokratické, lebo to tak chcel boh.

10.08.2023, 09:04
Petrík zostáva už u mňa zablokovaný natrvalo....
44

11. Lemmy 07.08.2023, 09:30

Pre biedny ľud neboli nevinní.

10.08.2023, 09:07
Ty by si si z hitlerom rád podal ruku....
45

20. Lemmy 07.08.2023, 13:10

Peter ešte dodáva:

Indiánom ukradli celé územia aj s Kanadou. To je demokratické, lebo to tak chcel boh.

10.08.2023, 09:11
S tým cigáňom zo spiškej n vsi ma už viaac neotravuj.
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 166 993 B vygenerované za : 0.340 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) témy zobrazené : 22 790 372 x jedinečné zobrazenia : 2 556 846 x ip adresa : 3.134.79.121

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 5, podporovatelia na reklame naklikali 4,22 € (18 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel

facebook

MaDzi
Lipka
Help
Zmysel života
Kniha života
Documentor
Univerozum
zdieľaj túto stránku

štatistiky

TOPlist