pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  téma

Európa‭ ‬EÚ je mŕtva,‭ ‬len o tom ešte nevie‭

príspevkov
35
zobrazení
443
unikátne
139
tému vytvoril(a) 15.5.2022 23:19 Kasafran
1
15.05.2022, 23:19
Európa‭ ‬EÚ je mŕtva,‭ ‬len o tom ešte nevie‭…
Niet západnej kultúry,‭ ‬niet západného sveta,‭ ‬niet už viac Európy.‭
EÚ je mŕtva,‭ ‬len o tom ešte nevie‭…
KAREN SVASJAN
16.2.2022

Ruský filozof,‭ ‬germanista a spisovateľ Karen Svasjan,‭ ‬ktorý už vyše‭ ‬30‭ ‬rokov žije v Nemecku,‭ ‬uviedol‭ ‬v internetovom rozhovore s Andrejom Fefelovom pre YouTube kanál Deň‭ (‬день‭)‬,‭ ‬že podľa jeho názoru už‭ ‬niet viac západnej kultúry,‭ ‬niet viac západného sveta a niet už Európy tak,‭ ‬ako sme ju poznali.‭ ‬Podľa neho,‭ ‬akoby sa niekde‭ ‬vyparila a je ťažké na túto tému s kýmkoľvek hovoriť,‭ ‬pretože‭ ‬Európa síce stále existuje ale je mŕtva.

odkaz
súhlasí: Boris
2

1. Kasafran 15.05.2022, 23:19

Európa‭ ‬EÚ je mŕtva,‭ ‬len o tom ešte nevie‭… Niet západnej kultúry,‭ ‬niet západného sveta,‭ ‬niet už viac Európy.‭ EÚ je mŕtva,‭ ‬len o tom ešte nevie‭… KAREN SVASJAN 16.2.2022 Ruský filozof,‭ ‬germanista a spisovateľ Karen Svasjan,‭ ‬ktorý už vyše‭ ‬30‭ ‬rokov žije v Nemecku,‭ ‬uviedol‭ ‬v internetovom rozhovore s Andrejom Fefelovom pre YouTube kanál Deň‭ (‬день‭)‬,‭ ‬že podľa jeho názoru už‭ ‬niet viac západnej kultúry,‭ ‬niet viac západného sveta a niet už Európy tak,‭ ‬ako sme ju poznal...

15.05.2022, 23:22
...veru,je t0 staraaa zd0chlina...hlavne 0d tej d0by,ked sa r0zmn0zila a pustila prizivnicke vredy z cln0v...
súhlasí: Kasafran
none
3

2. d0d0...best 15.05.2022, 23:22

...veru,je t0 staraaa zd0chlina...hlavne 0d tej d0by,ked sa r0zmn0zila a pustila prizivnicke vredy z cln0v...

15.05.2022, 23:25
U nás ako tak......ale Londýn a Paríž sv prdeli totálne.
súhlasí: d0d0...best , Kasafran
none
4

3. Korund 15.05.2022, 23:25

U nás ako tak......ale Londýn a Paríž sv prdeli totálne.

15.05.2022, 23:27
...ak0 je uz naznacene,este nezd0chla,takze t0 lezie a r0zpina sa aj na *vych0d...neb0j,nebudete ukrateny ))))
none
5

4. d0d0...best 15.05.2022, 23:27

...ak0 je uz naznacene,este nezd0chla,takze t0 lezie a r0zpina sa aj na *vych0d...neb0j,nebudete ukrateny ))))

15.05.2022, 23:56
(3,4) Korund a Dodo,
je najvyšší čas prebudiť sa a zachrániť nielen seba, ale aj Európu rovnocenných, rovnoprávnych a slobodných národov...
A to historicky môžu opäť dokázať Slovania na čele s ruským národom...!
6

5. Kasafran 15.05.2022, 23:56

(3,4) Korund a Dodo,
je najvyšší čas prebudiť sa a zachrániť nielen seba, ale aj Európu rovnocenných, rovnoprávnych a slobodných národov...
A to historicky môžu opäť dokázať Slovania na čele s ruským národom...!

16.05.2022, 11:17
A uvrhnúť kus Európy do poroby zas
none
7

6. era 16.05.2022, 11:17

A uvrhnúť kus Európy do poroby zas

16.05.2022, 13:32
(6) Era,
nože upresni a napíš do akej...!?
8

7. Kasafran 16.05.2022, 13:32

(6) Era,
nože upresni a napíš do akej...!?

16.05.2022, 13:51
No veď tej komunisticko-marxisticko-leninsky-socialistickej predsa.
👍: Lemmy
none
9

8. era 16.05.2022, 13:51

No veď tej komunisticko-marxisticko-leninsky-socialistickej predsa.

16.05.2022, 14:26
myslel som si, že máš na viacej - era.....
súhlasí: Kasafran
none
10

9. kntsz 16.05.2022, 14:26

myslel som si, že máš na viacej - era.....

16.05.2022, 14:28
V akom zmysle?
👍: peter67
none
12

10. era 16.05.2022, 14:28

V akom zmysle?

16.05.2022, 15:41
V zmysle marxizmu - leninizmu.
13

12. peter67 16.05.2022, 15:41

V zmysle marxizmu - leninizmu.

16.05.2022, 15:46
No toto!
none
14

13. era 16.05.2022, 15:46

No toto!

16.05.2022, 15:48
Alebo možno Banderizmu - Zelenskyjzmu?
súhlasí: Kasafran
15

14. peter67 16.05.2022, 15:48

Alebo možno Banderizmu - Zelenskyjzmu?

16.05.2022, 15:49
Každému, čo jeho jest! 🙂
none
16

15. era 16.05.2022, 15:49

Každému, čo jeho jest! 🙂

16.05.2022, 15:52
Padni, komu padni, nám padne čochvíľa hospodárstvo.
súhlasí: astro
👍: Kasafran
👎: Lemmy
17

16. peter67 16.05.2022, 15:52

Padni, komu padni, nám padne čochvíľa hospodárstvo.

16.05.2022, 15:57
To nevadí, USA vymyslia nový Marschallov plán a UNRRA dodávky a sme v suchu! 🙂
none
18

17. era 16.05.2022, 15:57

To nevadí, USA vymyslia nový Marschallov plán a UNRRA dodávky a sme v suchu! 🙂

16.05.2022, 15:59
Najprv na suchu, potom v suchu. Nebude nás smädiť?
súhlasí: Kasafran
19

18. peter67 16.05.2022, 15:59

Najprv na suchu, potom v suchu. Nebude nás smädiť?

16.05.2022, 16:00
Nie. Pôjdeme všetci do Tatier a budeme piť vodu z horských prameňov 🙂
none
20

19. era 16.05.2022, 16:00

Nie. Pôjdeme všetci do Tatier a budeme piť vodu z horských prameňov 🙂

16.05.2022, 16:04
Z prameňov môžeme, lebo tam sú najčistejšie potôčiky, len si musíš dávať pozor!!! Aby si pol povyše, ako sa máča Tabák.
👍: Kasafran
21

20. peter67 16.05.2022, 16:04

Z prameňov môžeme, lebo tam sú najčistejšie potôčiky, len si musíš dávať pozor!!! Aby si pol povyše, ako sa máča Tabák.

16.05.2022, 16:11
Máča či močí? 🙂
none
22

21. era 16.05.2022, 16:11

Máča či močí? 🙂

16.05.2022, 16:13
Máča na 100%!!!! O močení sa nepísalo.
odkaz
súhlasí: Kasafran
23

22. peter67 16.05.2022, 16:13

Máča na 100%!!!! O močení sa nepísalo.
https://www.noviny.sk/slovensko/620823-romana-tabak-sa-kupala-v-potoku-s-najprisnejsim-stupnom-ochrany-zareagoval-aj-andrej-danko

16.05.2022, 16:16
O močení sa písalo v súvislosti s iným politikom!!! Ale ten vysúdil od autorov odškodné.
odkaz
odkaz
súhlasí: Kasafran
24

16. peter67 16.05.2022, 15:52

Padni, komu padni, nám padne čochvíľa hospodárstvo.

16.05.2022, 16:40
Nepadne, vymýšľaš si!
👍: era
none
25

10. era 16.05.2022, 14:28

V akom zmysle?

17.05.2022, 16:22
že nedokážeš odlíšiť zrno od pliev a zasviňuješ si takýmito diskusiami mozog putinovskými sračkami.
Scarlette aj keď to otvorene asi neprizná, ale už to chápe, ešte aby to pochopil aj Lemmy.
Ľúto mi je ale enaxa, ktorý v dobrom úmysle dať priestor každému názoru, robí zo svojho DF ozajstnú žumpu zmagorených rusofilov.
none
26

25. kntsz 17.05.2022, 16:22

že nedokážeš odlíšiť zrno od pliev a zasviňuješ si takýmito diskusiami mozog putinovskými sračkami.
Scarlette aj keď to otvorene asi neprizná, ale už to chápe, ešte aby to pochopil aj Lemmy.
Ľúto mi je ale enaxa, ktorý v dobrom úmysle dať priestor každému názoru, robí zo svojho DF ozajstnú žumpu zmagorených rusofilov.

17.05.2022, 17:14
Vždy som sa snažil vyhýbať jednostrannému ba až nadradenému postoju voči iným ľuďom.

Ale ak niekto priznáva, že si myslel, že mám na viac a potom zistil, že je to inak, tak asi chybne vyhodnotil skutočnosti života.
none
28

26. era 17.05.2022, 17:14

Vždy som sa snažil vyhýbať jednostrannému ba až nadradenému postoju voči iným ľuďom.

Ale ak niekto priznáva, že si myslel, že mám na viac a potom zistil, že je to inak, tak asi chybne vyhodnotil skutočnosti života.

17.05.2022, 23:54
Mám to chápať nebodaj tak, že ak by tuná stáli proti sebe názory masového vraha a názory tvoje, tak by si bol na pochybách, či nemá pravdu masový vrah?
K tej druhej vete iba poznámočku:
Nie chybne vyhodnotil skutočnosti života, ale nechal sa oklamať tvojim "pacifizmom". /tie úvodzovky sú dôležité /
none
29

28. kntsz 17.05.2022, 23:54

Mám to chápať nebodaj tak, že ak by tuná stáli proti sebe názory masového vraha a názory tvoje, tak by si bol na pochybách, či nemá pravdu masový vrah?
K tej druhej vete iba poznámočku:
Nie chybne vyhodnotil skutočnosti života, ale nechal sa oklamať tvojim "pacifizmom". /tie úvodzovky sú dôležité /

18.05.2022, 07:17
Ak by si to mal tak chápať, potom by si to chápal zle.

Na druhej strane - vari masový vrah nemá žiadnu schopnosť myslenia? Vari niektoré z jeho myšlienok nie sú v súlade so skutočnosťou?

Vylúčiť kus skutočnosti z ľudského aktu poznávania znamená chcieť žiť v ilúzii.

K druhej vete - ak sa niekto nechá "oklamať", tak chybne vyhodnotil niektoré detaily zo skutočnosti života.
Človek by mal pozdržať záverečný úsudok, kým nemá dostatok vnemov, ktoré sú voči nemu relevantné.
súhlasí: Kasafran
none
30

29. era 18.05.2022, 07:17

Ak by si to mal tak chápať, potom by si to chápal zle.

Na druhej strane - vari masový vrah nemá žiadnu schopnosť myslenia? Vari niektoré z jeho myšlienok nie sú v súlade so skutočnosťou?

Vylúčiť kus skutočnosti z ľudského aktu poznávania znamená chcieť žiť v ilúzii.

K druhej vete - ak sa niekto nechá "oklamať", tak chybne vyhodnotil niektoré detaily zo skutočnosti života.
Človek by mal pozdržať záverečný úsudok, kým nemá dostatok vnemov, ktoré sú voči nemu relevantné.

20.05.2022, 18:00
Nejak prestávam rozumieť.......
Prezraď, čo takého by si dokázal nájsť v myslení masového vraha?
Iste, aj masový vrah myslí, dokonca aj v súlade so skutočnosťou, len treba aj napísať o čom myslí a s akou skutočnosťou.
Druhú vetu by som tiež doplnil otázkou: V akejže ilúzii by sme to žili, keby sme nepoznali nejakú patologickú odnož myslenia konkrétneho masového vraha? Naviac v situácii keď psychológia a hlavne analytická psychológia má dnes zmapované a pomenované všetky históriou známe incesty masových vrahov a vrahov typu Putina, Stalina a Hitlera zvlášť. O nič by sme neprišli, ale nemôžem vylúčiť, že ty áno.
Nie era, nesnaž sa ma napasovať do pozície, že mi nejako zvlášť zleží na tom ako ťa vyhodnotím - reagoval som len tak ad hoc
👎: Kasafran
none
31

30. kntsz 20.05.2022, 18:00

Nejak prestávam rozumieť.......
Prezraď, čo takého by si dokázal nájsť v myslení masového vraha?
Iste, aj masový vrah myslí, dokonca aj v súlade so skutočnosťou, len treba aj napísať o čom myslí a s akou skutočnosťou.
Druhú vetu by som tiež doplnil otázkou: V akejže ilúzii by sme to žili, keby sme nepoznali nejakú patologickú odnož myslenia konkrétneho masového vraha? Naviac v situácii keď psychológia a hlavne analytická psychológia má dnes zmapované a pomenované všetky históriou známe ...

20.05.2022, 18:12
- "čo takého by si dokázal nájsť v myslení masového vraha?"

To ja nemôžem vedieť, kým sa s jeho myšlienkami nezoznámim.
Samozrejme, nemusím sa s nimi zoznámiť. Ale ak by mi jeho myšlienky nejakým činom skrížili cestu, tak by som asi zvážil konkrétnu hodnotu konkrétnych myšlienok. - To je všetko.

- "V akejže ilúzii by sme to žili, keby sme nepoznali nejakú patologickú odnož myslenia konkrétneho masového vraha?"

Nejde o to, že by niečo, čo nepoznáme, nás MUSELO vohnať do ilúzie. Píšem iba, že ak apriori pri plnom vedomí vylučujeme kus skutočnosti (napríklad, že aj tak vieme, že je to hlúposť, a vôbec nás to nezaujíma), tak je to znak, že CHCEME žiť v ilúzii.

Nikam ťa nepasujem, iba reagujem. Ja som to nezačal.
👍: Kasafran
none
32

31. era 20.05.2022, 18:12

- "čo takého by si dokázal nájsť v myslení masového vraha?"

To ja nemôžem vedieť, kým sa s jeho myšlienkami nezoznámim.
Samozrejme, nemusím sa s nimi zoznámiť. Ale ak by mi jeho myšlienky nejakým činom skrížili cestu, tak by som asi zvážil konkrétnu hodnotu konkrétnych myšlienok. - To je všetko.

- "V akejže ilúzii by sme to žili, keby sme nepoznali nejakú patologickú odnož myslenia konkrétneho masového vraha?"

Nejde o to, že by niečo, čo nepoznáme, nás MUSELO vohnať do il...

21.05.2022, 14:00
Myslím, že som pochopil,
už nemusíš simulovať, aby si obhájil svoje podanie.....
👍: era
none
33

32. kntsz 21.05.2022, 14:00

Myslím, že som pochopil,
už nemusíš simulovať, aby si obhájil svoje podanie.....

21.05.2022, 14:32
Simulovať?
none
34

33. era 21.05.2022, 14:32

Simulovať?

22.05.2022, 11:22
Hej simulovať - v zmysle predstierať niečo, čo nemusí byť realita.
Medzi realitou a ilúziou môže byť veľmi tenučká a veľmi ohybná čiara.
(Bez nejakých veľkých analýz mi pripomínaš Tulla.)
none
35

34. kntsz 22.05.2022, 11:22

Hej simulovať - v zmysle predstierať niečo, čo nemusí byť realita.
Medzi realitou a ilúziou môže byť veľmi tenučká a veľmi ohybná čiara.
(Bez nejakých veľkých analýz mi pripomínaš Tulla.)

22.05.2022, 12:06
Ak by som aj žil v ilúziach, určite som presvedčený o pravdivosti toho, čo píšem, to jest - nesimulujem to.
none
27

25. kntsz 17.05.2022, 16:22

že nedokážeš odlíšiť zrno od pliev a zasviňuješ si takýmito diskusiami mozog putinovskými sračkami.
Scarlette aj keď to otvorene asi neprizná, ale už to chápe, ešte aby to pochopil aj Lemmy.
Ľúto mi je ale enaxa, ktorý v dobrom úmysle dať priestor každému názoru, robí zo svojho DF ozajstnú žumpu zmagorených rusofilov.

17.05.2022, 17:55
(25) Kntsz,
odkedy si si začal namýšľať, že dokážeš cúdiť/oddeľovať/čistiť zrno od pliev, alebo oddeľovať dobré od zlého...?
Tvoj dedo, ktorého si viackrát v dobrom spomínal, to určite všestranne dokázal. No "postoj" Tvojho otca sa už od neho rázne odlišoval a ten Tvoj je zrejme ešte "ráznejší"...
Ja tento fakt však rešpektujem, i keď s ním, tak ako som Ti to na starom DF viackrát dal najavo, nesúhlasím...

11

5. Kasafran 15.05.2022, 23:56

(3,4) Korund a Dodo,
je najvyšší čas prebudiť sa a zachrániť nielen seba, ale aj Európu rovnocenných, rovnoprávnych a slobodných národov...
A to historicky môžu opäť dokázať Slovania na čele s ruským národom...!

16.05.2022, 15:02
Asi ťažko na čele s ruským fašistickým Ruskom!
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 156 854 B vygenerované za : 0.293 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 863 235 x jedinečné zobrazenia : 2 535 042 x ip adresa : 44.197.114.92

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,70 € (30 klikov), z toho dnes 0,16 € (1 klik), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel