for correct function of this site, i need to use cookies...
move to top
none

Žumpa

new "Jerusalem"

sk | en | aA
if you want to discuss, you must... registrater
if you had lost your password... reset password

information of the day :

meaning of life of the day :

you are here : 

main page  /  politics  /  theme

Dvojaký meter EÚ

entries
176
shows
1 642
uniques
78
theme was created 5.8.2023 10:11 by clear1
1
05.08.2023, 10:11
Úvod:
(kto ešte nevie čo sa v Nigeri deje, veľmi stručne: Nigerská armáda urobila v krajine ozbrojený, násilný prevrat, aby sa zbavili profrancúzskej vlády).

No a dnes vyšla správa, že EÚ neuznáva zmenu vlády a odsúdila blokovanie Francúzskych médií v Nigeri. Je to vraj porušenie základných ľudských práv a slobôd.

Mám k tomu pripomienky:
1. Ukrajina a vlastne celá EÚ včetne Francúzska na svojích územiach blokujú Ruské médiá. Ale to je iné, zamedzuje sa tým šíreniu Ruskej propagandy..

2. Presne týmto spôsobom, ozbrojeným násilným prevratom, prebehla zmena moci na Ukrajine v 2014. Túto zmenu EÚ uznalo. Ale to je iné, však?

Napadlo ma ešte niečo vhodné do rubriky "To je iné", len to už nesúvisí s Nigerom (aj keď ktovie..)

3. Kosovčania majú právo odtrhnúť sa od Srbska. Krymčania nemajú právo odtrhnúť sa od Ukrajiny. To je iné
consents: Kasafran
none
2

1. clear1 05.08.2023, 10:11

Úvod: (kto ešte nevie čo sa v Nigeri deje, veľmi stručne: Nigerská armáda urobila v krajine ozbrojený, násilný prevrat, aby sa zbavili profrancúzskej vlády). No a dnes vyšla správa, že EÚ neuznáva zmenu vlády a odsúdila blokovanie Francúzskych médií v Nigeri. Je to vraj porušenie základných ľudských práv a slobôd. Mám k tomu pripomienky: 1. Ukrajina a vlastne celá EÚ včetne Francúzska na svojích územiach blokujú Ruské médiá. Ale to je iné, zamedzuje sa tým šíreniu Ruskej propagandy.. 2. ...

05.08.2023, 10:21
clear1, nemyslím si, že zmenu moci na Ukrajine v 2014 EÚ uznalo... skôr by som povedal, že postoj EÚ bol vlažný...
none
4

2. J.Tull 05.08.2023, 10:21

clear1, nemyslím si, že zmenu moci na Ukrajine v 2014 EÚ uznalo... skôr by som povedal, že postoj EÚ bol vlažný...

05.08.2023, 10:39
Tull, oficiálne stretnutie prezidentov je vážna vec. Dôvodom prečo sa napr. Putin nestretol so Zelenským je ten, že už len samotným stretnutím a rokovaním by uznal legitímnosť Zelenského. Koľko oficiálnych stretnutí medzi Zelenským a prezidentami štátov EÚ sa udialo? Zelenský sa snažil stretnúť s čo najväčším počtom prezidentov, a vystupovať na čo najväčšom počte summitov. Pracoval na svojej legitimite. Spomeň si ako vyhlasoval, že on sa chce s Putinom stretnúť. "Veď ja som normálny chlap, aj on je normálny chlap. Porozpravajme sa ako chlapi".
Veľmi dobre vedel čo žiada a Putin mu na to samozrejme neskočil
consents: Kasafran
👎: J.Tull
none
6

4. clear1 05.08.2023, 10:39

Tull, oficiálne stretnutie prezidentov je vážna vec. Dôvodom prečo sa napr. Putin nestretol so Zelenským je ten, že už len samotným stretnutím a rokovaním by uznal legitímnosť Zelenského. Koľko oficiálnych stretnutí medzi Zelenským a prezidentami štátov EÚ sa udialo? Zelenský sa snažil stretnúť s čo najväčším počtom prezidentov, a vystupovať na čo najväčšom počte summitov. Pracoval na svojej legitimite. Spomeň si ako vyhlasoval, že on sa chce s Putinom stretnúť. "Veď ja som normálny chlap, aj on...

05.08.2023, 11:03
clear1, zopakujem Tvoj príspevok:
"Zelenský sa v úvodnom príspevku nespomína"
... ozbrojeným násilným prevratom, prebehla zmena moci na Ukrajine v 2014. Túto zmenu EÚ neuznalo. Stavala sa kriticky k udalostiam a požadovala prešetrenie. Kritizovala aj Porošenka za jeho viac, ako len pasivitu aj čo sa týka ukrajinských neonacistov, rovnako aj jeho postoj k dianiu na Donbase... aj keď mohla byť vo svojej kritike ostrejšia...
none
9

6. J.Tull 05.08.2023, 11:03

clear1, zopakujem Tvoj príspevok:
"Zelenský sa v úvodnom príspevku nespomína"
... ozbrojeným násilným prevratom, prebehla zmena moci na Ukrajine v 2014. Túto zmenu EÚ neuznalo. Stavala sa kriticky k udalostiam a požadovala prešetrenie. Kritizovala aj Porošenka za jeho viac, ako len pasivitu aj čo sa týka ukrajinských neonacistov, rovnako aj jeho postoj k dianiu na Donbase... aj keď mohla byť vo svojej kritike ostrejšia...

05.08.2023, 11:12
Kritizovala...ostrejšia? Tull, v Nigeri sa udialo to isté čo na Ukrajine. Je niekto ochotný jednať s generálom ktorý vedie puč? Nie. Prečo sa vôbec niekto akokoľvek vybavoval s Porošenkom? Kto bol Porošenko?

Aké kritizovanie? Do Nigeru chcú (aspoň sa tým vyhrážajú, uvidíme) Francúzi vtrhnúť a vojensky nastoliť pôvodný (koloniálny) stav. Prečo sme vojensky nezasiahli na Ukrajine a nenastolili pôvodný demokratický stav?
👎: J.Tull
none
12

9. clear1 05.08.2023, 11:12

Kritizovala...ostrejšia? Tull, v Nigeri sa udialo to isté čo na Ukrajine. Je niekto ochotný jednať s generálom ktorý vedie puč? Nie. Prečo sa vôbec niekto akokoľvek vybavoval s Porošenkom? Kto bol Porošenko?

Aké kritizovanie? Do Nigeru chcú (aspoň sa tým vyhrážajú, uvidíme) Francúzi vtrhnúť a vojensky nastoliť pôvodný (koloniálny) stav. Prečo sme vojensky nezasiahli na Ukrajine a nenastolili pôvodný demokratický stav?

05.08.2023, 11:15
Porošenko bol dávno známy.

Do ukrajinského parlamentu bol prvýkrát zvolený v roku 1998 ako člen Sociálno-demokratickej strany Ukrajiny. Strana bola blízka vtedajšiemu prezidentovi Kučmovi. V rokoch 2007 až 2012 viedol „Radu ukrajinskej národnej banky“.

Od 2009 do 2010 bol ministrom zahraničných vecí a v roku 2012 ministrom obchodu a ekonomického rozvoja. 29. marca 2014 oznámil kandidatúru na prezidenta Ukrajiny. V mimoriadnych prezidentských voľbách 25. mája 2014 bol zvolený v prvom kole za prezidenta Ukrajiny.
none
13

9. clear1 05.08.2023, 11:12

Kritizovala...ostrejšia? Tull, v Nigeri sa udialo to isté čo na Ukrajine. Je niekto ochotný jednať s generálom ktorý vedie puč? Nie. Prečo sa vôbec niekto akokoľvek vybavoval s Porošenkom? Kto bol Porošenko?

Aké kritizovanie? Do Nigeru chcú (aspoň sa tým vyhrážajú, uvidíme) Francúzi vtrhnúť a vojensky nastoliť pôvodný (koloniálny) stav. Prečo sme vojensky nezasiahli na Ukrajine a nenastolili pôvodný demokratický stav?

05.08.2023, 11:24
clear1, reč je o tom, že nie je korektné hovoriť, že EÚ udalosti na Ukrajine v roku 2014 EÚ uznala. Bola dokonca vytvorená európska komisia, ktorá od Ukrajiny požadovala vyšetrenie týchto udalostí, EÚ kritizovala Porošenka, žiadala okamžité odzbrojenie polovojenských organizácii, mnohé krajiny kritizovali Porošenka nielen za jazykový zákon, menšinovú politiku...
none
16

13. J.Tull 05.08.2023, 11:24

clear1, reč je o tom, že nie je korektné hovoriť, že EÚ udalosti na Ukrajine v roku 2014 EÚ uznala. Bola dokonca vytvorená európska komisia, ktorá od Ukrajiny požadovala vyšetrenie týchto udalostí, EÚ kritizovala Porošenka, žiadala okamžité odzbrojenie polovojenských organizácii, mnohé krajiny kritizovali Porošenka nielen za jazykový zákon, menšinovú politiku...

05.08.2023, 12:06
(13) J.Tull,
zaujímaš skutočne "obdivuhodný" postoj k udalostiam na Ukrajine najmä od krvavého prevratu organizovaného na Majdane tajnými službami USA a Izraela v spolupráci s tajnými službami štátov EÚ...
Spomenieš si, či sa vôbec niečo splnilo z požiadaviek vytvorenej európskej vyšetrovacej skupiny...?
19

16. Kasafran 05.08.2023, 12:06

(13) J.Tull,
zaujímaš skutočne "obdivuhodný" postoj k udalostiam na Ukrajine najmä od krvavého prevratu organizovaného na Majdane tajnými službami USA a Izraela v spolupráci s tajnými službami štátov EÚ...
Spomenieš si, či sa vôbec niečo splnilo z požiadaviek vytvorenej európskej vyšetrovacej skupiny...?

05.08.2023, 12:12
Kasafran, nesplnilo... udalosti doteraz neboli vyšetrené, urobila sa prachsprostá hrubá čiara hoci zabijáckých zločinov bolo neúrekom...
consents: Kasafran
none
38

9. clear1 05.08.2023, 11:12

Kritizovala...ostrejšia? Tull, v Nigeri sa udialo to isté čo na Ukrajine. Je niekto ochotný jednať s generálom ktorý vedie puč? Nie. Prečo sa vôbec niekto akokoľvek vybavoval s Porošenkom? Kto bol Porošenko?

Aké kritizovanie? Do Nigeru chcú (aspoň sa tým vyhrážajú, uvidíme) Francúzi vtrhnúť a vojensky nastoliť pôvodný (koloniálny) stav. Prečo sme vojensky nezasiahli na Ukrajine a nenastolili pôvodný demokratický stav?

05.08.2023, 16:34
NATO vám teraz naloží na p.ču.
45

6. J.Tull 05.08.2023, 11:03

clear1, zopakujem Tvoj príspevok:
"Zelenský sa v úvodnom príspevku nespomína"
... ozbrojeným násilným prevratom, prebehla zmena moci na Ukrajine v 2014. Túto zmenu EÚ neuznalo. Stavala sa kriticky k udalostiam a požadovala prešetrenie. Kritizovala aj Porošenka za jeho viac, ako len pasivitu aj čo sa týka ukrajinských neonacistov, rovnako aj jeho postoj k dianiu na Donbase... aj keď mohla byť vo svojej kritike ostrejšia...

05.08.2023, 18:40
Tull, ešte raz: Aké kritizovanie?Porošenka nemali kritizovať. S Porošenkom sa nemali vôbec baviť. Mali požadovať návrat demokraticky zvolenej vlády tak ako to žiadajú teraz v Nigeri. Dvojaký meter..
consents: Kasafran
👎: J.Tull
none
46

45. clear1 05.08.2023, 18:40

Tull, ešte raz: Aké kritizovanie?Porošenka nemali kritizovať. S Porošenkom sa nemali vôbec baviť. Mali požadovať návrat demokraticky zvolenej vlády tak ako to žiadajú teraz v Nigeri. Dvojaký meter..

05.08.2023, 18:48
clear1, písal si:
"... ozbrojeným násilným prevratom, prebehla zmena moci na Ukrajine v 2014. Túto zmenu EÚ uznalo."
a to nie je pravda.
👎: Kasafran
none
47

45. clear1 05.08.2023, 18:40

Tull, ešte raz: Aké kritizovanie?Porošenka nemali kritizovať. S Porošenkom sa nemali vôbec baviť. Mali požadovať návrat demokraticky zvolenej vlády tak ako to žiadajú teraz v Nigeri. Dvojaký meter..

05.08.2023, 18:50
clear1, Porošenko nebol demokraticky zvoleným prezidentom?
none
51

47. J.Tull 05.08.2023, 18:50

clear1, Porošenko nebol demokraticky zvoleným prezidentom?

05.08.2023, 20:02
Janukovyč odovzdal moc do rúk Porošenka tak ako to vyžaduje ústava?

Janukovyč bol zvrhnutý násilným nedemokratickým spôsobom. Takže ktokoľvek (Porošenko, Zelenský) po ňom je výsledkom nedemokratických, nelegitímnych procesov. Ak by sa volieb zúčastnil aj Janukovyč, nič nepoviem. Ale takto...

Rusi práve toto využijú, a po skončení SVO vrátia Janukovyča na Ukrajinu, čím znegujú všetko čo sa týmto dvom dosadeným pajácom od 2014 podarilo pokaziť. Západ z toho nebude nadšený, pretože všetky tie miliardy ktoré boli lifrované na Ukrajinu budú ako dlh zrušené. Ukrajina sa od toho bude dištancovať tvrdením, že dlhy narobila nelegitímna vláda. To bude prskania 😁
consents: Kasafran
👎: J.Tull
none
52

51. clear1 05.08.2023, 20:02

Janukovyč odovzdal moc do rúk Porošenka tak ako to vyžaduje ústava?

Janukovyč bol zvrhnutý násilným nedemokratickým spôsobom. Takže ktokoľvek (Porošenko, Zelenský) po ňom je výsledkom nedemokratických, nelegitímnych procesov. Ak by sa volieb zúčastnil aj Janukovyč, nič nepoviem. Ale takto...

Rusi práve toto využijú, a po skončení SVO vrátia Janukovyča na Ukrajinu, čím znegujú všetko čo sa týmto dvom dosadeným pajácom od 2014 podarilo pokaziť. Západ z toho nebude nadšený, pretože v...

05.08.2023, 21:28
Zľahčuješ si to, nemanipuluj!

Janukovyča z postu prezidenta odvolal parlament po rozsiahlych protivládnych protestoch.

V prezidentských voľbách v roku 2010 bol so ziskom 48,95 % hlasov zvolený za prezidenta Ukrajiny. Úradu sa ujal 25. februára 2010. Janukovyč pokračoval v európskej integrácii krajiny. Neskôr v dôsledku tlaku Ruska však tento proces ukrajinská vláda 21. novembra 2013 zastavila.

Tento krok vyvolal v novembri 2013 nebývalé protesty, ktoré viedli v Kyjeve až k pouličným bojom. 22. februára 2014 bol Janukovyč zosadený z prezidentského úradu ukrajinským parlamentom.

Potom boli vyhlásené voľby. Porošenko v mimoriadnych prezidentských voľbách 25. mája 2014 bol zvolený v prvom kole za prezidenta Ukrajiny. 7. júna zložil prísahu a stal sa piatym prezidentom Ukrajiny. Nastúpil v komplikovanom období proruských nepokojov a ozbrojeného konfliktu na východe Ukrajiny.

Na Slovensku máme tiež mimoriadne voľby. Podľa teba sú však nelegitímne.
none
53

52. Lemmy 05.08.2023, 21:28

Zľahčuješ si to, nemanipuluj!

Janukovyča z postu prezidenta odvolal parlament po rozsiahlych protivládnych protestoch.

V prezidentských voľbách v roku 2010 bol so ziskom 48,95 % hlasov zvolený za prezidenta Ukrajiny. Úradu sa ujal 25. februára 2010. Janukovyč pokračoval v európskej integrácii krajiny. Neskôr v dôsledku tlaku Ruska však tento proces ukrajinská vláda 21. novembra 2013 zastavila.

Tento krok vyvolal v novembri 2013 nebývalé protesty, ktoré viedli v Kyjeve až k p...

05.08.2023, 22:23
Áno, najvyššia rada Ukrajiny sa uzniesla na tom, že Janukovyč sa "Samoodvolal z postu". Má to ale jeden háčik Lemmy. Pojem "samoodvolanie" v Ukrajinských zákonoch neexistuje

Janukovyč následne podal žalobu proti tomuto rozhodnutiu na správnom súde v Kyjeve... ostatné je história..
consents: Kasafran
👍: J.Tull
none
55

52. Lemmy 05.08.2023, 21:28

Zľahčuješ si to, nemanipuluj!

Janukovyča z postu prezidenta odvolal parlament po rozsiahlych protivládnych protestoch.

V prezidentských voľbách v roku 2010 bol so ziskom 48,95 % hlasov zvolený za prezidenta Ukrajiny. Úradu sa ujal 25. februára 2010. Janukovyč pokračoval v európskej integrácii krajiny. Neskôr v dôsledku tlaku Ruska však tento proces ukrajinská vláda 21. novembra 2013 zastavila.

Tento krok vyvolal v novembri 2013 nebývalé protesty, ktoré viedli v Kyjeve až k p...

06.08.2023, 09:29
Lemmy, Janukovyč bol odvolaný protiústavne. Parlament, ktorý je výstižné nazývať pučistickým s praktikami teroristov /zastrašovanie, bitie poslancov.../, porušil pritom viaceré body vlastnej ústavy...
none
58

55. J.Tull 06.08.2023, 09:29

Lemmy, Janukovyč bol odvolaný protiústavne. Parlament, ktorý je výstižné nazývať pučistickým s praktikami teroristov /zastrašovanie, bitie poslancov.../, porušil pritom viaceré body vlastnej ústavy...

06.08.2023, 10:02
To neviem, čítam len, že ho parlament odvolal. A to je v pohode.
👎: J.Tull
none
59

58. Lemmy 06.08.2023, 10:02

To neviem, čítam len, že ho parlament odvolal. A to je v pohode.

06.08.2023, 10:04
Lemmy, to vôbec nie je v pohode... alebo násilný prevrat podporovaný USA je v poriadku?
none
61

59. J.Tull 06.08.2023, 10:04

Lemmy, to vôbec nie je v pohode... alebo násilný prevrat podporovaný USA je v poriadku?

06.08.2023, 10:20
Všetko, čo robíme my PS a náš učiteľ USA je v pohode!!! Toto nevieš? Demokracia pre každého a všade!!!
👍: J.Tull
80

55. J.Tull 06.08.2023, 09:29

Lemmy, Janukovyč bol odvolaný protiústavne. Parlament, ktorý je výstižné nazývať pučistickým s praktikami teroristov /zastrašovanie, bitie poslancov.../, porušil pritom viaceré body vlastnej ústavy...

06.08.2023, 12:49
Cituj, ako protiústavne. Ja čítam:

Tento krok vyvolal v novembri 2013 nebývalé protesty, ktoré viedli v Kyjeve až k pouličným bojom. 22. februára 2014 bol Janukovyč zosadený z prezidentského úradu ukrajinským parlamentom.[6][7] Následne opustil krajinu a skrýval sa na neznámom mieste, neskôr v Rusku. Svoje odvolanie z prezidentského postu neskôr verejne vyhlásil za nezákonné. Za jeho návrat na post prezidenta sa však podľa prieskumov verejnej mienky vyjadrilo iba 4,9 % obyvateľstva.

link

Mne z toho vychádza, že keď začal byť proruský, tak sa z neho z pohľadu parlamentu stal vlastizradca. To, čo si myslí Janukovyč, je bezpredmetné. Sťažuje sa každý, keď sa cíti, že mu bolo ukrivdené.
none
84

80. Lemmy 06.08.2023, 12:49

Cituj, ako protiústavne. Ja čítam:

Tento krok vyvolal v novembri 2013 nebývalé protesty, ktoré viedli v Kyjeve až k pouličným bojom. 22. februára 2014 bol Janukovyč zosadený z prezidentského úradu ukrajinským parlamentom.[6][7] Následne opustil krajinu a skrýval sa na neznámom mieste, neskôr v Rusku. Svoje odvolanie z prezidentského postu neskôr verejne vyhlásil za nezákonné. Za jeho návrat na post prezidenta sa však podľa prieskumov verejnej mienky vyjadrilo iba 4,9 % obyvateľstva.
<...

06.08.2023, 13:24
Citujem z článku:
"Článok 111 ústavy špecifikuje zdĺhavý postup odvolania, ktorý sa musí vykonať, ak má byť prezident odvolaný z moci pred skončením jeho funkčného obdobia bez porušenia ústavy.
... Podľa postupu obžaloby, ktorý je definovaný v článku 111, musí Rada zriadiť osobitnú vyšetrovaciu komisiu na formulovanie obvinení proti prezidentovi, hľadanie dôkazov na odôvodnenie obvinenia a vyvodenie záverov o vine prezidenta, ktoré má Rada zvážiť. Na uznanie viny prezidenta musia súhlasiť najmenej dve tretiny členov rady.
...Je pravda, že Rada môže podľa článku 110 ústavy zbaviť moci aj zvoleného prezidenta, ak sa z dôvodu zlého zdravia považuje za nespôsobilého vykonávať moc – a môže zomrieť alebo odstúpiť. Janukovyč však nezomrel ani neodstúpil, ani nemohol vykonávať svoje právomoci pre zlý zdravotný stav, takže jediným ústavným prostriedkom, ako ho zbaviť moci pred koncom jeho funkčného obdobia, bolo dodržanie postupu obžaloby zakotveného v článku 111. nebol sledovaný." link
none
92

84. J.Tull 06.08.2023, 13:24

Citujem z článku:
"Článok 111 ústavy špecifikuje zdĺhavý postup odvolania, ktorý sa musí vykonať, ak má byť prezident odvolaný z moci pred skončením jeho funkčného obdobia bez porušenia ústavy.
... Podľa postupu obžaloby, ktorý je definovaný v článku 111, musí Rada zriadiť osobitnú vyšetrovaciu komisiu na formulovanie obvinení proti prezidentovi, hľadanie dôkazov na odôvodnenie obvinenia a vyvodenie záverov o vine prezidenta, ktoré má Rada zvážiť. Na uznanie viny prezidenta musia súhlasiť ...

06.08.2023, 13:54
A čo? Proces bol zložitý, bolo nutné ihneď konať. Ukrajina nevidí problém, nevidím ho ani ja. Sú to len omáčky.
👎: J.Tull
none
94

92. Lemmy 06.08.2023, 13:54

A čo? Proces bol zložitý, bolo nutné ihneď konať. Ukrajina nevidí problém, nevidím ho ani ja. Sú to len omáčky.

06.08.2023, 14:14
No a čo, že Rusko napadlo vojensky Ukrajinu? Rusko v tom problém nevidí, nemusím ani ja. Sú to len omáčky...
👍: J.Tull
none
93

84. J.Tull 06.08.2023, 13:24

Citujem z článku:
"Článok 111 ústavy špecifikuje zdĺhavý postup odvolania, ktorý sa musí vykonať, ak má byť prezident odvolaný z moci pred skončením jeho funkčného obdobia bez porušenia ústavy.
... Podľa postupu obžaloby, ktorý je definovaný v článku 111, musí Rada zriadiť osobitnú vyšetrovaciu komisiu na formulovanie obvinení proti prezidentovi, hľadanie dôkazov na odôvodnenie obvinenia a vyvodenie záverov o vine prezidenta, ktoré má Rada zvážiť. Na uznanie viny prezidenta musia súhlasiť ...

06.08.2023, 13:55
Podľa teba potom každý prezident nebol zvolený v súlade so zákonom. A si tam, kde sú Kasafran a Clear.
👎: J.Tull
none
96

93. Lemmy 06.08.2023, 13:55

Podľa teba potom každý prezident nebol zvolený v súlade so zákonom. A si tam, kde sú Kasafran a Clear.

06.08.2023, 14:30
Lemmy, čo zas mútiš, kde som hovoril o zvolení akéhokoľvek prezidenta... ?Písal som o tom, že pučistický, teda nelegitímny parlament, porušil ústavu, keď odvolal Janukovyča
none
98

96. J.Tull 06.08.2023, 14:30

Lemmy, čo zas mútiš, kde som hovoril o zvolení akéhokoľvek prezidenta... ?Písal som o tom, že pučistický, teda nelegitímny parlament, porušil ústavu, keď odvolal Janukovyča

06.08.2023, 15:44
A neposkytol si žiaden rozumný argument. Naopak, ja som ti skopíroval, čo čítam.
none
101

98. Lemmy 06.08.2023, 15:44

A neposkytol si žiaden rozumný argument. Naopak, ja som ti skopíroval, čo čítam.

06.08.2023, 16:01
Lemmy, argument o čom?
none
106

101. J.Tull 06.08.2023, 16:01

Lemmy, argument o čom?

06.08.2023, 18:06
O protiústavnosti.
none
100

96. J.Tull 06.08.2023, 14:30

Lemmy, čo zas mútiš, kde som hovoril o zvolení akéhokoľvek prezidenta... ?Písal som o tom, že pučistický, teda nelegitímny parlament, porušil ústavu, keď odvolal Janukovyča

06.08.2023, 15:52
Predsa len pokračujem v diskusii. Nemútim, ty mútim bez dôkazov. Keď bol Janukovyč nedemokraticky, proti Ústave, tak potom z toho predsa vychádza, že aj nasledujúci prezidenti boli neústavní. Tak to totiž ty hovoríš, len to zamlčuješ. Ja naopak tvrdím opak toho, čo ty. Janukovyča odvolali ústavne, a nepomôže mu ani plač, že to bolo protizákonne.
none
102

100. Lemmy 06.08.2023, 15:52

Predsa len pokračujem v diskusii. Nemútim, ty mútim bez dôkazov. Keď bol Janukovyč nedemokraticky, proti Ústave, tak potom z toho predsa vychádza, že aj nasledujúci prezidenti boli neústavní. Tak to totiž ty hovoríš, len to zamlčuješ. Ja naopak tvrdím opak toho, čo ty. Janukovyča odvolali ústavne, a nepomôže mu ani plač, že to bolo protizákonne.

06.08.2023, 16:44
V rusku je "ústavne" zvolený "Putler" už viac ako 20 rokov.

Papier znesie všetko...
103

100. Lemmy 06.08.2023, 15:52

Predsa len pokračujem v diskusii. Nemútim, ty mútim bez dôkazov. Keď bol Janukovyč nedemokraticky, proti Ústave, tak potom z toho predsa vychádza, že aj nasledujúci prezidenti boli neústavní. Tak to totiž ty hovoríš, len to zamlčuješ. Ja naopak tvrdím opak toho, čo ty. Janukovyča odvolali ústavne, a nepomôže mu ani plač, že to bolo protizákonne.

06.08.2023, 17:55
Lemmy, proti ktorému článku ústavy bol nedemokraticky Janukovič?
A čo to má spoločné s ostatnými prezidentmi, ktorí boli zvolený v demokratických prezidentských voľbách /predčasné vyhlásené 21. 20. 2014 Janukovyčom.../?
Janukovič bol odvolaný protiústavne - porušením 111 článku platnej ukrajinskej ústavy
none
104

103. J.Tull 06.08.2023, 17:55

Lemmy, proti ktorému článku ústavy bol nedemokraticky Janukovič?
A čo to má spoločné s ostatnými prezidentmi, ktorí boli zvolený v demokratických prezidentských voľbách /predčasné vyhlásené 21. 20. 2014 Janukovyčom.../?
Janukovič bol odvolaný protiústavne - porušením 111 článku platnej ukrajinskej ústavy

06.08.2023, 18:02
Veď to sa teba pýtam ja. Podľa toho, čo viem, tak ho demokraticky, teda v súlade so zákonmi odvolali, aby nepôsobil ako prezident. A podľa toho, že bol proruský, tak mu asi hrozilo napríklad väzenie, preto utiekol do Ruska.

Veď ja neviem, ty nič nenapíšeš na podporu svojich tvrdení, a mám po ruke len to, čo čítam na internete.

A preto platí, že ďalšie voľby prezidenta boli v súlade so zákonom.
👎: J.Tull
none
107

104. Lemmy 06.08.2023, 18:02

Veď to sa teba pýtam ja. Podľa toho, čo viem, tak ho demokraticky, teda v súlade so zákonmi odvolali, aby nepôsobil ako prezident. A podľa toho, že bol proruský, tak mu asi hrozilo napríklad väzenie, preto utiekol do Ruska.

Veď ja neviem, ty nič nenapíšeš na podporu svojich tvrdení, a mám po ruke len to, čo čítam na internete.

A preto platí, že ďalšie voľby prezidenta boli v súlade so zákonom.

06.08.2023, 18:08
Lemmy, veď som Ti citoval v príspevku 84. Tu to máš jasnejšie link
none
109

107. J.Tull 06.08.2023, 18:08

Lemmy, veď som Ti citoval v príspevku 84. Tu to máš jasnejšie https://en.wikipedia.org/wiki/Impeachment_in_Ukraine

06.08.2023, 18:14
Kašlem ti na anglickú Wiki. To nevieš sa sám obhájiť?

Ja viem seba. Janukovyč pôvodne pracoval pre to, aby Ukrajina sa priblížila k Európskej únii. Lenže potom sa otočil chrbtom, a začal sa viac nakláňať k Rusku. Tak vznikla nevôľa u Ukrajincov, začali sa hnevať, neskôr búriť. Až došlo k majdanu. Jeho kroky, správanie, bolo pre Ukrajincov už neprijateľné, preto parlament mu zrušil funkciu prezidenta. Prečo asi potom utiekol do Ruska? Odpoveď je jasná! Čosi mu na Ukrajine hrozilo. Podľa mňa dôvod bol, že spáchal vlastizradu, pretože sa zapredal Rusku, teda konal proti záujmom Ukrajiny. Jasnejšie to už nenapíšem. Teraz sa vyjasni ty.
👍: Enter
none
113

109. Lemmy 06.08.2023, 18:14

Kašlem ti na anglickú Wiki. To nevieš sa sám obhájiť?

Ja viem seba. Janukovyč pôvodne pracoval pre to, aby Ukrajina sa priblížila k Európskej únii. Lenže potom sa otočil chrbtom, a začal sa viac nakláňať k Rusku. Tak vznikla nevôľa u Ukrajincov, začali sa hnevať, neskôr búriť. Až došlo k majdanu. Jeho kroky, správanie, bolo pre Ukrajincov už neprijateľné, preto parlament mu zrušil funkciu prezidenta. Prečo asi potom utiekol do Ruska? Odpoveď je jasná! Čosi mu na Ukrajine hrozilo. Podľa mň...

06.08.2023, 18:34
Lemmy, Ty poznáš ústavu Ukrajiny len tak, sám od seba?
Cituj, na základe ktorých bodov ústavy bol Janukovyč odvolaný, proti ktorému článku ústavy bol nedemokraticky Janukovič...
none
105

103. J.Tull 06.08.2023, 17:55

Lemmy, proti ktorému článku ústavy bol nedemokraticky Janukovič?
A čo to má spoločné s ostatnými prezidentmi, ktorí boli zvolený v demokratických prezidentských voľbách /predčasné vyhlásené 21. 20. 2014 Janukovyčom.../?
Janukovič bol odvolaný protiústavne - porušením 111 článku platnej ukrajinskej ústavy

06.08.2023, 18:04
Tull: Janukovič bol odvolaný protiústavne - porušením 111 článku platnej ukrajinskej ústavy

To však tvrdíš len ty. Ukrajina si to nemyslí.
👍: Enter
none
108

105. Lemmy 06.08.2023, 18:04

Tull: Janukovič bol odvolaný protiústavne - porušením 111 článku platnej ukrajinskej ústavy

To však tvrdíš len ty. Ukrajina si to nemyslí.

06.08.2023, 18:11
Vieš Lemmy, ak v tej prvej vete zabudneš napísať slovo "odvolaný", tak získa úplne iný význam.

Viz tvoja 100:
....Keď bol Janukovyč nedemokraticky, proti Ústave....
vs.
...Keď bol Janukovyč ODVOLANÝ nedemokraticky, proti Ústave...

none
110

108. era 06.08.2023, 18:11

Vieš Lemmy, ak v tej prvej vete zabudneš napísať slovo "odvolaný", tak získa úplne iný význam.

Viz tvoja 100:
....Keď bol Janukovyč nedemokraticky, proti Ústave....
vs.
...Keď bol Janukovyč ODVOLANÝ nedemokraticky, proti Ústave...

06.08.2023, 18:15
Era, aký iný význam? Toto je diskusia, tak nahraď to slovo lepším slovom.
none
111

110. Lemmy 06.08.2023, 18:15

Era, aký iný význam? Toto je diskusia, tak nahraď to slovo lepším slovom.

06.08.2023, 18:25
Ten, kto nemá dostatočný kus dobrej vôle, alebo možno nemá dosť chochmesu k tomu, aby aktívne hľadal porozumenie, číta tú prvú vetu takto:

....Keď bol Janukovyč nedemokratický....

Azda som ti to priblížil k pochopeniu.
none
112

111. era 06.08.2023, 18:25

Ten, kto nemá dostatočný kus dobrej vôle, alebo možno nemá dosť chochmesu k tomu, aby aktívne hľadal porozumenie, číta tú prvú vetu takto:

....Keď bol Janukovyč nedemokratický....

Azda som ti to priblížil k pochopeniu.

06.08.2023, 18:33
..a kedy údajne bol Janukovič demokratický?
👍: J.Tull , era
114

105. Lemmy 06.08.2023, 18:04

Tull: Janukovič bol odvolaný protiústavne - porušením 111 článku platnej ukrajinskej ústavy

To však tvrdíš len ty. Ukrajina si to nemyslí.

06.08.2023, 18:38
Lemmy, to netvrdím ja, dokonca to tvrdí i Porošenko, tak to videli aj napríklad niektňorí poslanci nemeckého parlamentu... cituj ten článok 111 ukrajinskej ústavy, keď si taký znalec
none
115

114. J.Tull 06.08.2023, 18:38

Lemmy, to netvrdím ja, dokonca to tvrdí i Porošenko, tak to videli aj napríklad niektňorí poslanci nemeckého parlamentu... cituj ten článok 111 ukrajinskej ústavy, keď si taký znalec

06.08.2023, 18:54
To by si mal ty citovať ten článok ústavy. Zatiaľ si sa zmohol len na odkaz z anglickej wikipédie.

Tu to však tvrdíš len ty sám. Síce sa oháňaš kde kým, ale skutek utek.
👎: J.Tull
none
116

115. Lemmy 06.08.2023, 18:54

To by si mal ty citovať ten článok ústavy. Zatiaľ si sa zmohol len na odkaz z anglickej wikipédie.

Tu to však tvrdíš len ty sám. Síce sa oháňaš kde kým, ale skutek utek.

06.08.2023, 19:12
Lemmy, ahá tak anglická wiki klame a všetci tí, ktorí tvrdia niečo iné než Ty
Títo, sprosto klamú: link link
to len Ty si naslovovzatým odborníkom neomylným
none
117

116. J.Tull 06.08.2023, 19:12

Lemmy, ahá tak anglická wiki klame a všetci tí, ktorí tvrdia niečo iné než Ty
Títo, sprosto klamú: https://www.ostinstitut.de/detail/zur-verfassung-der-ukraine https://www.president.gov.ua/ua/documents/constitution/konstituciya-ukrayini-rozdil-v
to len Ty si naslovovzatým odborníkom neomylným

06.08.2023, 19:33
Nehovorím, že klame, len dôverujem Ukrajincom, ktorých Janukovyč naštval až tak, že mu odobrali prezidentské kreslo.
none
118

117. Lemmy 06.08.2023, 19:33

Nehovorím, že klame, len dôverujem Ukrajincom, ktorých Janukovyč naštval až tak, že mu odobrali prezidentské kreslo.

07.08.2023, 09:10
Lemmy, ten druhý odkaz je ukrajinský a potvrdzuje fakt, že Janukovyč bol odvolaný protiústavne... Netvrdím, že Janukovyč bol anjelom, ale prečítaj si pozorne:
Přestože byl Janukovyč obecně vnímán spíše jako „proruský“ kandidát, nebylo pro něj sbližování s Ruskem prioritou. Členství v NATO ale odmítal.[13] Jeho první prezidentská zahraniční cesta na začátku března 2010 vedla do Bruselu. Janukovyč hodlal spolupracovat s Evropskou unií, nakonec ale smlouvu o spolupráci mezi EU a Ukrajinou v listopadu 2013 odmítl, což mezi částí obyvatel a parlamentní opozicí vyvolalo vlnu protestů. ...Dne 21. února Janukovyč pod tlakem evropských států podepsal spolu se třemi předsedy opozičních stran a ministry zahraničních věcí Německa, Francie a Polska dohodu o vyřešení krize,[15] podle níž se obě strany měly zdržet násilných akcí, parlament měl odhlasovat návrat k ústavě z roku 2004, mělo být zahájeno nezávislé vyšetření násilností, sestavena vláda národní jednoty a do prosince 2014 provedeny předčasné prezidentské volby.[16] Zástupce prezidenta Ruské federace se pouze zúčastnil jednání, avšak dohodu nepodepsal. Následující den demonstranti v čele s aktivisty Pravého sektoru bez ohledu na dohodu prohlásili, že Janukovyč musí okamžitě odstoupit."link
Taktovku nad vtedajšími udalosťami prevzali ukrajinskí neonacisti a USA od začiatku pchala do vnútorných záležitostí Ukrajiny svoje špinavé paprče...
none
119

118. J.Tull 07.08.2023, 09:10

Lemmy, ten druhý odkaz je ukrajinský a potvrdzuje fakt, že Janukovyč bol odvolaný protiústavne... Netvrdím, že Janukovyč bol anjelom, ale prečítaj si pozorne:
Přestože byl Janukovyč obecně vnímán spíše jako „proruský“ kandidát, nebylo pro něj sbližování s Ruskem prioritou. Členství v NATO ale odmítal.[13] Jeho první prezidentská zahraniční cesta na začátku března 2010 vedla do Bruselu. Janukovyč hodlal spolupracovat s Evropskou unií, nakonec ale smlouvu o spolupráci mezi EU a Ukrajinou v list...

07.08.2023, 09:14
Vieš, mne je to jedno, či si niekto myslí, že protiústavne. Aj tak si myslím, že parlament konal správne. Janukovyč zradil Ukrajinu tým, že bol proruský. Nezastupoval Ukrajincov.

Ak protiústavne, prilož sem citovaný zákon z ústavy. Potom hlasovanie z parlamentu. Myslím si, že na Ukrajine je Ústavný súd. Takže keby bolo tak, ako to tvrdíš ty, prečo nehovoríš o podaní sťažnosti na Ústavný súd?
👎: J.Tull
none
120

119. Lemmy 07.08.2023, 09:14

Vieš, mne je to jedno, či si niekto myslí, že protiústavne. Aj tak si myslím, že parlament konal správne. Janukovyč zradil Ukrajinu tým, že bol proruský. Nezastupoval Ukrajincov.

Ak protiústavne, prilož sem citovaný zákon z ústavy. Potom hlasovanie z parlamentu. Myslím si, že na Ukrajine je Ústavný súd. Takže keby bolo tak, ako to tvrdíš ty, prečo nehovoríš o podaní sťažnosti na Ústavný súd?

07.08.2023, 09:26
Lemmy, Ty nevieš čítať?
none
121

120. J.Tull 07.08.2023, 09:26

Lemmy, Ty nevieš čítať?

07.08.2023, 09:29
Neviem, lebo namiesto odpovede sa zmôžeš len na nesúhlas.
none
122

121. Lemmy 07.08.2023, 09:29

Neviem, lebo namiesto odpovede sa zmôžeš len na nesúhlas.

07.08.2023, 09:39
Dal som Ti viacero odkazov, v ktorých je citovaný zákon z ukrajinskej ústavy a Ty asi nedokážeš čítať /dať si do prekladača.../ keď sa toho opätovne dožaduješ. Tu to máš čierne na bielom:
"Článok 111. Prezidenta Ukrajiny môže odvolať z funkcie Najvyššia rada Ukrajiny odvolaním, ak sa dopustí vlastizrady alebo iného trestného činu.

Otázku odvolania prezidenta Ukrajiny z funkcie impeachmentom iniciuje väčšina ústavného zloženia Najvyššej rady Ukrajiny.

Na vykonanie vyšetrovania Najvyššia rada Ukrajiny vytvára špeciálnu dočasnú vyšetrovaciu komisiu, ktorá zahŕňa špeciálneho prokurátora a špeciálnych vyšetrovateľov.

Závery a návrhy dočasnej vyšetrovacej komisie sa posudzujú na zasadnutí Najvyššej rady Ukrajiny.

Ak existujú dôvody, Najvyššia rada Ukrajiny najmenej dvoma tretinami svojho ústavného zloženia rozhodne o obvinení prezidenta Ukrajiny.

Rozhodnutie o odvolaní prezidenta Ukrajiny z funkcie impeachmentom je prijaté Najvyššou radou Ukrajiny najmenej tromi štvrtinami jej ústavných členov po tom, čo Ústavný súd Ukrajiny prípad preskúmal a dostal svoje stanovisko o súlade s ústavným postupom vyšetrovania a posudzovania prípadu obžaloby a prijatia stanoviska Najvyššieho súdu, že činy, z ktorých je ukrajinský prezident obvinený, obsahujú znaky zrady alebo iného trestného činu."


Podobne nedokážeš si prečítať:
"Přestože byl Janukovyč obecně vnímán spíše jako „proruský“ kandidát, nebylo pro něj sbližování s Ruskem prioritou. Členství v NATO ale odmítal.[13] Jeho první prezidentská zahraniční cesta na začátku března 2010 vedla do Bruselu"
Zmluvu síce hneď nepodpísal, pretože jednak nechcel rozhodovať, vzhľadom na hlavne ekonomicky tvrdým podmienkam a Rusi mu vtedy ponúkli značný obnos pre pozdvihnutie hospodárstva...
none
123

122. J.Tull 07.08.2023, 09:39

Dal som Ti viacero odkazov, v ktorých je citovaný zákon z ukrajinskej ústavy a Ty asi nedokážeš čítať /dať si do prekladača.../ keď sa toho opätovne dožaduješ. Tu to máš čierne na bielom:
"Článok 111. Prezidenta Ukrajiny môže odvolať z funkcie Najvyššia rada Ukrajiny odvolaním, ak sa dopustí vlastizrady alebo iného trestného činu.

Otázku odvolania prezidenta Ukrajiny z funkcie impeachmentom iniciuje väčšina ústavného zloženia Najvyššej rady Ukrajiny.

Na vykonanie vyšetrovania Na...

07.08.2023, 09:50
A čo z článku 111 nebolo dodržané?
none
124

123. Lemmy 07.08.2023, 09:50

A čo z článku 111 nebolo dodržané?

07.08.2023, 10:04
Lemmy, ničovaté nič. Nebola ustanovená žiadna špeciálna dočasná vyšetrovacia komisia, ktorá zahŕňa špeciálneho prokurátora a špeciálnych vyšetrovateľov; Ústavný súd Ukrajiny nič nepreskúmal ... jednoducho bol bez akýchkoľvek prieťahov pučistickým parlamentom odvolaný...
none
125

124. J.Tull 07.08.2023, 10:04

Lemmy, ničovaté nič. Nebola ustanovená žiadna špeciálna dočasná vyšetrovacia komisia, ktorá zahŕňa špeciálneho prokurátora a špeciálnych vyšetrovateľov; Ústavný súd Ukrajiny nič nepreskúmal ... jednoducho bol bez akýchkoľvek prieťahov pučistickým parlamentom odvolaný...

07.08.2023, 10:17
Tak to nebolo protiústavné, pretože nič také ničovaté nepovedal ústavný súd. kde nie je žalobca, nie je ani páchateľ.
👎: J.Tull
none
126

125. Lemmy 07.08.2023, 10:17

Tak to nebolo protiústavné, pretože nič také ničovaté nepovedal ústavný súd. kde nie je žalobca, nie je ani páchateľ.

07.08.2023, 10:21
Lemmy, Ty si sa asi s koňom zrazil. Nevieš ani základné všeobecné pravidlo, podľa ktorého verejní činitelia môžu konať len v rámci toho, čo im dovoľuje zákon...
none
97

93. Lemmy 06.08.2023, 13:55

Podľa teba potom každý prezident nebol zvolený v súlade so zákonom. A si tam, kde sú Kasafran a Clear.

06.08.2023, 14:37
Lemmy, prečítaj si vlákno diskusie pozornejšie, začni 54. príspevkom
none
99

97. J.Tull 06.08.2023, 14:37

Lemmy, prečítaj si vlákno diskusie pozornejšie, začni 54. príspevkom

06.08.2023, 15:44
Pokračuj po 98.
none
54

51. clear1 05.08.2023, 20:02

Janukovyč odovzdal moc do rúk Porošenka tak ako to vyžaduje ústava?

Janukovyč bol zvrhnutý násilným nedemokratickým spôsobom. Takže ktokoľvek (Porošenko, Zelenský) po ňom je výsledkom nedemokratických, nelegitímnych procesov. Ak by sa volieb zúčastnil aj Janukovyč, nič nepoviem. Ale takto...

Rusi práve toto využijú, a po skončení SVO vrátia Janukovyča na Ukrajinu, čím znegujú všetko čo sa týmto dvom dosadeným pajácom od 2014 podarilo pokaziť. Západ z toho nebude nadšený, pretože v...

06.08.2023, 09:22
clear1, dvojitý meter? Referendá konané na územiach obsadených cudzími vojskami sú pravoplatné, ale riadne prezidentské voľby /ktoré boli dokonca vyhlásené dne 21. 20. 2014 prezidentem Janukovyčem/, keď kandidovalo 15 kandidátov a Porošenko ich vyhral nadpolovičnou väčšinou právoplatných hlasov /žiadnym pučom/ už nie?
none
56

54. J.Tull 06.08.2023, 09:22

clear1, dvojitý meter? Referendá konané na územiach obsadených cudzími vojskami sú pravoplatné, ale riadne prezidentské voľby /ktoré boli dokonca vyhlásené dne 21. 20. 2014 prezidentem Janukovyčem/, keď kandidovalo 15 kandidátov a Porošenko ich vyhral nadpolovičnou väčšinou právoplatných hlasov /žiadnym pučom/ už nie?

06.08.2023, 09:49
Ajhľa, čo vás trápi, ale to, že včera skoro celý den lialo a v noci som videl ako za jasného dna (blesky) a vody po kolená, to je nič? Ze dolniaci, ked to ku nim za pár dní zavíta budú vytopení ako mačatá, toto vás netrápi?
57

56. peter67 06.08.2023, 09:49

Ajhľa, čo vás trápi, ale to, že včera skoro celý den lialo a v noci som videl ako za jasného dna (blesky) a vody po kolená, to je nič? Ze dolniaci, ked to ku nim za pár dní zavíta budú vytopení ako mačatá, toto vás netrápi?

06.08.2023, 09:56
peter67, veru, búchali, hundrali tam hore, polievali a polievali, lenže pivečko sa čapuje a už ho veselo, keďže som len pred nedávnom poslal hnusobu /už druhýkrát / do kelu, popíjam ...
consents: peter67
none
60

57. J.Tull 06.08.2023, 09:56

peter67, veru, búchali, hundrali tam hore, polievali a polievali, lenže pivečko sa čapuje a už ho veselo, keďže som len pred nedávnom poslal hnusobu /už druhýkrát / do kelu, popíjam ...

06.08.2023, 10:16
Jethro, tak na zdravie, či nazdravie?
A opäť začína pršať, ešte toť pred 5 minútami ani kvapka. Veru vy dolniaci si za pár dní užijete vodičky a neboráci Madari ešte viac.
👍: J.Tull
62

60. peter67 06.08.2023, 10:16

Jethro, tak na zdravie, či nazdravie?
A opäť začína pršať, ešte toť pred 5 minútami ani kvapka. Veru vy dolniaci si za pár dní užijete vodičky a neboráci Madari ešte viac.

06.08.2023, 10:21
peter67, všetkého dažďa je raz koniec... a snáď nám porastú

link
link
link

consents: peter67
none
63

62. J.Tull 06.08.2023, 10:21

peter67, všetkého dažďa je raz koniec... a snáď nám porastú

https://www.quark.sk/wp-content/uploads/2021/10/1.-Hrib-dubovy.jpg
https://vedanadosah.cvtisr.sk/wp-content/uploads/importovane/img/articles/erL1zdDa.jpg
https://www.nahuby.sk/images/fotosutaz/2006/stanislav_husar2006_41227.jpg

06.08.2023, 10:30
O kolena, kolena, približiti se k jezeru....Keby som vládal a oči videli, tak by som nazbieral.
64

63. peter67 06.08.2023, 10:30

O kolena, kolena, približiti se k jezeru....Keby som vládal a oči videli, tak by som nazbieral.

06.08.2023, 10:37
peter67, ... mám na to ľudí ... ale i tak, niet nad krásu, keď si ich človek vyhľadá sámm
none
74

56. peter67 06.08.2023, 09:49

Ajhľa, čo vás trápi, ale to, že včera skoro celý den lialo a v noci som videl ako za jasného dna (blesky) a vody po kolená, to je nič? Ze dolniaci, ked to ku nim za pár dní zavíta budú vytopení ako mačatá, toto vás netrápi?

06.08.2023, 11:13
Peter ja som v piatok prechádzal Slovinskom. Také záplavy, že odklonili autá z diaľnice, pretože aj tá bola zatopená, tak som hľadal cestu po dedinkách, po horách,... Domy zatopené až po strechy, celý kraj uzavreli. Cestu z toho som našiel až cez lesné nespevnené cestičky..
none
75

74. clear1 06.08.2023, 11:13

Peter ja som v piatok prechádzal Slovinskom. Také záplavy, že odklonili autá z diaľnice, pretože aj tá bola zatopená, tak som hľadal cestu po dedinkách, po horách,... Domy zatopené až po strechy, celý kraj uzavreli. Cestu z toho som našiel až cez lesné nespevnené cestičky..

06.08.2023, 12:12
Otázka znie, prečo si neprechádzal Ruskom? Tvojim vysnívaným rajom?
65

54. J.Tull 06.08.2023, 09:22

clear1, dvojitý meter? Referendá konané na územiach obsadených cudzími vojskami sú pravoplatné, ale riadne prezidentské voľby /ktoré boli dokonca vyhlásené dne 21. 20. 2014 prezidentem Janukovyčem/, keď kandidovalo 15 kandidátov a Porošenko ich vyhral nadpolovičnou väčšinou právoplatných hlasov /žiadnym pučom/ už nie?

06.08.2023, 10:39
Tull, akými cudzími? Na Kryme žijú Rusi. Ako tam môžu byť Ruskí vojaci cudzí?
👎: J.Tull
none
66

65. clear1 06.08.2023, 10:39

Tull, akými cudzími? Na Kryme žijú Rusi. Ako tam môžu byť Ruskí vojaci cudzí?

06.08.2023, 10:47
HOP
68

66. peter67 06.08.2023, 10:47

HOP

06.08.2023, 10:47
HOP
70

68. peter67 06.08.2023, 10:47

HOP

06.08.2023, 10:48
peter67, terazky som Ti HOP vyfúkol
consents: peter67
👍: peter67
none
71

70. J.Tull 06.08.2023, 10:48

peter67, terazky som Ti HOP vyfúkol

06.08.2023, 10:53
....tak asi takto: nevyfúkol, ale sadisticky si číhal, len aby si ma mohol olúpiť o CISLO!!!
A rovnako máš sadistickú radosť, že si mi ho ukradol!!! Teba asi teší úchyla okrádať o zaslúžené odmeny iného úchyla.
👍: J.Tull
72

71. peter67 06.08.2023, 10:53

....tak asi takto: nevyfúkol, ale sadisticky si číhal, len aby si ma mohol olúpiť o CISLO!!!
A rovnako máš sadistickú radosť, že si mi ho ukradol!!! Teba asi teší úchyla okrádať o zaslúžené odmeny iného úchyla.

06.08.2023, 10:57
peter67, náhodou - urobil som tak z lásky k blížnemu. Ukradol som Ti čísielko, aby Ti z toľkého skákania nepreskočilo
👍: peter67
none
67

65. clear1 06.08.2023, 10:39

Tull, akými cudzími? Na Kryme žijú Rusi. Ako tam môžu byť Ruskí vojaci cudzí?

06.08.2023, 10:47
clear1, to si vystrelil len tak od boka, alebo si pritom aj myslel?
none
69

67. J.Tull 06.08.2023, 10:47

clear1, to si vystrelil len tak od boka, alebo si pritom aj myslel?

06.08.2023, 10:47
Zlodej!!!!
👍: J.Tull
85

67. J.Tull 06.08.2023, 10:47

clear1, to si vystrelil len tak od boka, alebo si pritom aj myslel?

06.08.2023, 13:25
Práveže myslel. Krym je Rusko, oobyvatelia sú Rusi a aj sa cítia byť Rusmi. Krymská Republika mala štatút autonómie. Bola samostatná. Obyvatelia sa chceli vrátiť kam patria, preto zorganizovali referendum. Takže Ruskí vojaci boli doma, dohliadali na bezpečnosť ruského (svojho) obyvateľstva počas referenda. Pretože ukronacisti sa vyhrážali, že referendum bude krvavé.
👎: J.Tull
none
86

85. clear1 06.08.2023, 13:25

Práveže myslel. Krym je Rusko, oobyvatelia sú Rusi a aj sa cítia byť Rusmi. Krymská Republika mala štatút autonómie. Bola samostatná. Obyvatelia sa chceli vrátiť kam patria, preto zorganizovali referendum. Takže Ruskí vojaci boli doma, dohliadali na bezpečnosť ruského (svojho) obyvateľstva počas referenda. Pretože ukronacisti sa vyhrážali, že referendum bude krvavé.

06.08.2023, 13:28
To je blbosť, lebo vojaci sú časťou štátnej moci a teda územne-politického členenia a nie národnostného cítenia obyvateľstva.
👍: J.Tull
none
88

86. era 06.08.2023, 13:28

To je blbosť, lebo vojaci sú časťou štátnej moci a teda územne-politického členenia a nie národnostného cítenia obyvateľstva.

06.08.2023, 13:29
Omyl, sú súčasťou štátu, ale ochranu robia primárne voči Krymčanom.
none
89

88. Lemmy 06.08.2023, 13:29

Omyl, sú súčasťou štátu, ale ochranu robia primárne voči Krymčanom.

06.08.2023, 13:39
Vojaci ruskej armády?
none
87

85. clear1 06.08.2023, 13:25

Práveže myslel. Krym je Rusko, oobyvatelia sú Rusi a aj sa cítia byť Rusmi. Krymská Republika mala štatút autonómie. Bola samostatná. Obyvatelia sa chceli vrátiť kam patria, preto zorganizovali referendum. Takže Ruskí vojaci boli doma, dohliadali na bezpečnosť ruského (svojho) obyvateľstva počas referenda. Pretože ukronacisti sa vyhrážali, že referendum bude krvavé.

06.08.2023, 13:29
clear1, na ústavu ktorej krajiny prisahali vojaci, ktorí dozerali na referendum... nebola tam ani ruská vojenská základňa? Neprevzali moc nad Krymom príslušníci ruskej armády?
none
91

87. J.Tull 06.08.2023, 13:29

clear1, na ústavu ktorej krajiny prisahali vojaci, ktorí dozerali na referendum... nebola tam ani ruská vojenská základňa? Neprevzali moc nad Krymom príslušníci ruskej armády?

06.08.2023, 13:49
Hovorí ti niečo právo na sebaurčenie? Na akú ústavu prisahali (kto?) pri vzniku Československa?
👎: J.Tull
none
95

91. Lemmy 06.08.2023, 13:49

Hovorí ti niečo právo na sebaurčenie? Na akú ústavu prisahali (kto?) pri vzniku Československa?

06.08.2023, 14:27
Lemmy; o čom to tu melieš? Príslušníci ruskej armády prisahali podľa ruskej ústavy, ukrajinskí ukrajinskej, príslušníci československej armády, podľa československej ústavy...
none
127

85. clear1 06.08.2023, 13:25

Práveže myslel. Krym je Rusko, oobyvatelia sú Rusi a aj sa cítia byť Rusmi. Krymská Republika mala štatút autonómie. Bola samostatná. Obyvatelia sa chceli vrátiť kam patria, preto zorganizovali referendum. Takže Ruskí vojaci boli doma, dohliadali na bezpečnosť ruského (svojho) obyvateľstva počas referenda. Pretože ukronacisti sa vyhrážali, že referendum bude krvavé.

07.08.2023, 12:57
V roku 1954, pri príležitosti 300. výročia pripojenia Ukrajiny k Rusku bol Krym vyčlenený z Ruskej sovietskej federatívnej socialistickej republiky a administratívne pričlenený do Ukrajinskej sovietskej socialistickej republike. Po rozpade Sovietskeho zväzu zostal súčasťou Ukrajiny ako autonómna republika.
128

127. Enter 07.08.2023, 12:57

V roku 1954, pri príležitosti 300. výročia pripojenia Ukrajiny k Rusku bol Krym vyčlenený z Ruskej sovietskej federatívnej socialistickej republiky a administratívne pričlenený do Ukrajinskej sovietskej socialistickej republike. Po rozpade Sovietskeho zväzu zostal súčasťou Ukrajiny ako autonómna republika.

07.08.2023, 13:01
Rusko ukradlo veľa krajín, aby ich pričlenilo pod ZSSR. Sú to zlodeji, ako clear1. Ale rozhodujúci boj s krajinami NATO ešte len nastane, keď moskva zhorí v jadrovom ohni minuteman a trident.
73

65. clear1 06.08.2023, 10:39

Tull, akými cudzími? Na Kryme žijú Rusi. Ako tam môžu byť Ruskí vojaci cudzí?

06.08.2023, 10:58
Rovnako, ako môžu byť maďarskí vojaci cudzí na južnom Slovensku, kde žijú Maďari. 🙂
👍: J.Tull
none
76

65. clear1 06.08.2023, 10:39

Tull, akými cudzími? Na Kryme žijú Rusi. Ako tam môžu byť Ruskí vojaci cudzí?

06.08.2023, 12:15
Na Kryme žili prevažne Ukrajinci. Len si oblbnutý, to je všetko. link
78

76. Enter 06.08.2023, 12:15

Na Kryme žili prevažne Ukrajinci. Len si oblbnutý, to je všetko. https://en.wikipedia.org/wiki/Crimea

06.08.2023, 12:22
77

65. clear1 06.08.2023, 10:39

Tull, akými cudzími? Na Kryme žijú Rusi. Ako tam môžu byť Ruskí vojaci cudzí?

06.08.2023, 12:20
Ruskí vojaci sú na kryme votrlci. link


Rovnako, ako ty si votrelec na Slovensku.
79

77. Enter 06.08.2023, 12:20

Ruskí vojaci sú na kryme votrlci. https://en.wikipedia.org/wiki/Crimea


Rovnako, ako ty si votrelec na Slovensku.

06.08.2023, 12:22
81

77. Enter 06.08.2023, 12:20

Ruskí vojaci sú na kryme votrlci. https://en.wikipedia.org/wiki/Crimea


Rovnako, ako ty si votrelec na Slovensku.

06.08.2023, 12:50
Už nie sú, lebo Krym patrí pod Rusko. Ako Rusovi by mi tiež záležalo na ochrane hraníc, obyvateľstva na Kryme atď.
none
82

81. Lemmy 06.08.2023, 12:50

Už nie sú, lebo Krym patrí pod Rusko. Ako Rusovi by mi tiež záležalo na ochrane hraníc, obyvateľstva na Kryme atď.

06.08.2023, 13:12
Zlodejovi nepatrí to, čo ukradol...
83

82. Enter 06.08.2023, 13:12

Zlodejovi nepatrí to, čo ukradol...

06.08.2023, 13:22
Mne sa to ťažko vníma ako krádež. Prebehlo tam referendum, väčšinou tam žijú Rusi. Keď sa Kosovo oddelilo, išlo o krádež?
none
90

83. Lemmy 06.08.2023, 13:22

Mne sa to ťažko vníma ako krádež. Prebehlo tam referendum, väčšinou tam žijú Rusi. Keď sa Kosovo oddelilo, išlo o krádež?

06.08.2023, 13:42
Keď ti niekto mieri hlavňou do hlavy, je dosť ťažké hovoriť o nejakom referende...
129

47. J.Tull 05.08.2023, 18:50

clear1, Porošenko nebol demokraticky zvoleným prezidentom?

07.08.2023, 13:12
Tull, keď sa zhodneme na tom, že Janukovyč bol zvrhnutý protiprávne, čo znamená, že v dobe keď vládol Porošenko bol vlastne de jure stále prezidentom, potom nie je o čom ďalej debatovať. Dvoch prezidentov naraz mať nemohli. A keďže jeden z nich (Janukovyč) bol zvolený v demokratických voľbách, druhý logicky nemohol byť zvolený v demokratických voľbách. Niekde tam nastala "chyba v programe" a jedny z volieb boli protiprávne.
Ako som už hovoril, Janukovyča vrátia Rusi späť ako stále právoplatného prezidenta, a až následne budú vyhlásené voľby. Všetko čo sa udialo od 2014 až doteraz bude znegované. To dovolí Rusku (Ukrajine) striasť zo seba všetky dlhy narobené akýmisi ľuďmi ktorý sa v 2014 násilne chopili moci. Ak bude západ chcieť svoje peniaze späť, bude si ich musieť pýtať od akýchsi ľudí ktorým ich dávali. Štát Ukrajina s tými peniazmi nebude mať nič spoločné
none
130

129. clear1 07.08.2023, 13:12

Tull, keď sa zhodneme na tom, že Janukovyč bol zvrhnutý protiprávne, čo znamená, že v dobe keď vládol Porošenko bol vlastne de jure stále prezidentom, potom nie je o čom ďalej debatovať. Dvoch prezidentov naraz mať nemohli. A keďže jeden z nich (Janukovyč) bol zvolený v demokratických voľbách, druhý logicky nemohol byť zvolený v demokratických voľbách. Niekde tam nastala "chyba v programe" a jedny z volieb boli protiprávne.
Ako som už hovoril, Janukovyča vrátia Rusi späť ako stále právoplatn...

07.08.2023, 13:19
Ak toto považuješ za demokratické voľby, tak potom Stalin bol matka Tereza a ty prezident ošípaných.
131

129. clear1 07.08.2023, 13:12

Tull, keď sa zhodneme na tom, že Janukovyč bol zvrhnutý protiprávne, čo znamená, že v dobe keď vládol Porošenko bol vlastne de jure stále prezidentom, potom nie je o čom ďalej debatovať. Dvoch prezidentov naraz mať nemohli. A keďže jeden z nich (Janukovyč) bol zvolený v demokratických voľbách, druhý logicky nemohol byť zvolený v demokratických voľbách. Niekde tam nastala "chyba v programe" a jedny z volieb boli protiprávne.
Ako som už hovoril, Janukovyča vrátia Rusi späť ako stále právoplatn...

07.08.2023, 13:28
clear1, len malápoznámočka. Už vo februári 2014 Janukovič súhlasil s predčasnými voľbami, ktoré i sám vyhlásil
none
132

131. J.Tull 07.08.2023, 13:28

clear1, len malápoznámočka. Už vo februári 2014 Janukovič súhlasil s predčasnými voľbami, ktoré i sám vyhlásil

07.08.2023, 16:54
link

Виктор Янукович заявил, что не признает назначенные на 25 мая выборы президента Украины и не намерен принимать в них участие. Он добавил, что все выборы на Украине должны проходить в соответствии с законами и конституцией страны и назвал "спектаклем" отстранение его Верховной радой от должности.

28.februára 2014
none
133

132. clear1 07.08.2023, 16:54

https://youtu.be/rgs744rDvOA

Виктор Янукович заявил, что не признает назначенные на 25 мая выборы президента Украины и не намерен принимать в них участие. Он добавил, что все выборы на Украине должны проходить в соответствии с законами и конституцией страны и назвал "спектаклем" отстранение его Верховной радой от должности.

28.februára 2014

08.08.2023, 10:16
clear1, najprv:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby... ...Ako prezident a garant ústavy dnes plním svoju povinnosť voči ľuďom, Ukrajine a Pánu Bohu v mene zachovania štátu, v mene záchrany ľudských životov, v mene mieru a mieru na našu zem"
Potom útekom rezignuje na výkon prezidenta a vykrikuje spoza hraníc
Čo mu bránilo, keď už nenašiel dosť odvahy zostať na Ukrajine, dovolávať sa spravodlivosti na ústavnom súde, zahraničných súdoch? V takom prípade, nech by súdy rozhodli akokoľvek, mohli byť pochybnosti o regulárnosti demokratických prezidentských volieb...
none
134

133. J.Tull 08.08.2023, 10:16

clear1, najprv:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby... ...Ako prezident a garant ústavy dnes plním svoju povinnosť voči ľuďom, Ukrajine a Pánu Bohu v mene zachovania štátu, v mene záchrany ľudských životov, v mene mieru a mieru na našu zem"
Potom útekom rezignuje na výkon prezidenta a vykrikuje spoza hraníc
Čo mu bránilo, keď už nenašiel dosť odvahy zostať na Ukrajine, dovolávať sa spravodlivosti na ústavnom súde, zahraničných súdoch? V takom prípade, nech by súdy ...

08.08.2023, 10:23
zabudol som na zdroj /je ich viac.../ link
none
135

133. J.Tull 08.08.2023, 10:16

clear1, najprv:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby... ...Ako prezident a garant ústavy dnes plním svoju povinnosť voči ľuďom, Ukrajine a Pánu Bohu v mene zachovania štátu, v mene záchrany ľudských životov, v mene mieru a mieru na našu zem"
Potom útekom rezignuje na výkon prezidenta a vykrikuje spoza hraníc
Čo mu bránilo, keď už nenašiel dosť odvahy zostať na Ukrajine, dovolávať sa spravodlivosti na ústavnom súde, zahraničných súdoch? V takom prípade, nech by súdy ...

08.08.2023, 11:20
"Potom útekom rezignuje na výkon prezidenta a vykrikuje spoza hraníc"

Tull, vzhľadom k tomu aký by bol Janukovyčov osud keby sa ho v hodine 12-ej Rusom nepodarilo vyviezť z Ukrajiny vnímam smajlíka na konci vety ako nehodného Tvojho formátu.
Sú len dve zákonné možnosti ako by Porošenko mohol byť legalizovaný ako nastávajúci prezident.
1. Súčasný prezident zomrie.
2. Súčasný prezident odovzdá moc do rúk nového prezidenta.

Ukrajinská chunta ktorá násilne prevzala moc vymyslela ešte tretiu možnosť - samoodvolanie. A otvorene viedli debatu ktorou cestou pôjdu, či 1., alebo 3.

Janukovyč po tom ako vyhlásil, že neuznáva novú vládu veľmi dobre vedel čo bude. Západ rukami chunty pripravil scenár Kaddáfiho. Keďže im ušiel, šli cez bod 3.
Komentovať záchranu života úškrnom je nemiestne Tull..

"Čo mu bránilo, keď už nenašiel dosť odvahy zostať na Ukrajine, dovolávať sa spravodlivosti na ústavnom súde, zahraničných súdoch?"

Ešte nenadišiel čas. Ale ono to príde, owertonovo okno v tomto už bolo otvorené..
link
none
136

135. clear1 08.08.2023, 11:20

"Potom útekom rezignuje na výkon prezidenta a vykrikuje spoza hraníc"

Tull, vzhľadom k tomu aký by bol Janukovyčov osud keby sa ho v hodine 12-ej Rusom nepodarilo vyviezť z Ukrajiny vnímam smajlíka na konci vety ako nehodného Tvojho formátu.
Sú len dve zákonné možnosti ako by Porošenko mohol byť legalizovaný ako nastávajúci prezident.
1. Súčasný prezident zomrie.
2. Súčasný prezident odovzdá moc do rúk nového prezidenta.

Ukrajinská chunta ktorá násilne prevzala moc vymy...

08.08.2023, 11:29
clear1, ten smajlík nepatrí k jeho úteku, ale k tomu, že najprv:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby..."
aby
"Ako prezident a garant ústavy dnes plním svoju povinnosť voči ľuďom, Ukrajine a Pánu Bohu v mene zachovania štátu, v mene záchrany ľudských životov, v mene mieru a mieru na našu zem"
potom to odvolá; namiesto právnych krokov vykrikuje spoza hraníc...
Nespochybňujem, že bol odvolaný protiústavne, podľa mňa však predčasné prezidentské voľby bolo na mieste, keďže sa Janukovyč prakticky vzdal prezidentovania...
none
137

136. J.Tull 08.08.2023, 11:29

clear1, ten smajlík nepatrí k jeho úteku, ale k tomu, že najprv:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby..."
aby
"Ako prezident a garant ústavy dnes plním svoju povinnosť voči ľuďom, Ukrajine a Pánu Bohu v mene zachovania štátu, v mene záchrany ľudských životov, v mene mieru a mieru na našu zem"
potom to odvolá; namiesto právnych krokov vykrikuje spoza hraníc...
Nespochybňujem, že bol odvolaný protiústavne, podľa mňa však predčasné prezidentské voľby bolo na mies...

08.08.2023, 11:45
Tull, a skutočne to vyhlásil, alebo bolo jeho vyhlásenie upravené a on to upravené vyhlásenie následne dementoval, čím vznikol zdanlivý rozpor v jeho vyjadreniach?

Citujem:
"Президент Украины Виктор Янукович объявил о проведении досрочных президентских выборов. Соответствующее сообщение в пятницу, 21 февраля, размещено на сайте главы государства.

Президент отметил, что инициирует возврат к конституции образца 2004 года, что означает перераспределение полномочий в украинских властных структурах от президента к парламенту. Янукович также призвал сформировать правительство национального доверия, не уточнив, кто должен войти в новый кабинет министров.

При этом в заявлении Януковича ничего не говорится о досрочных парламентских выборах, объявления которых от президента ранее добивались представители оппозиции и Евросоюза.“

link
none
138

137. clear1 08.08.2023, 11:45

Tull, a skutočne to vyhlásil, alebo bolo jeho vyhlásenie upravené a on to upravené vyhlásenie následne dementoval, čím vznikol zdanlivý rozpor v jeho vyjadreniach?

Citujem:
"Президент Украины Виктор Янукович объявил о проведении досрочных президентских выборов. Соответствующее сообщение в пятницу, 21 февраля, размещено на сайте главы государства.

Президент отметил, что инициирует возврат к конституции образца 2004 года, что означает перераспределение полномочий в украинских влас...

08.08.2023, 11:56
clear1, ale veď to máš uvedené hneď v prvej vete... ako to že
"Vyjadrenie Janukovyča zároveň nehovorí nič o predčasných parlamentných voľbách, ktorých vyhlásenie predtým od prezidenta žiadali predstavitelia opozície a Európskej únie."
Keď jednoznačne /možno dohľadať z viacerých zdrojov/ hovoril, sľuboval predčasné voľby?
none
139

138. J.Tull 08.08.2023, 11:56

clear1, ale veď to máš uvedené hneď v prvej vete... ako to že
"Vyjadrenie Janukovyča zároveň nehovorí nič o predčasných parlamentných voľbách, ktorých vyhlásenie predtým od prezidenta žiadali predstavitelia opozície a Európskej únie."
Keď jednoznačne /možno dohľadať z viacerých zdrojov/ hovoril, sľuboval predčasné voľby?

08.08.2023, 12:05
Veď o tom hovorím Tull a máš to aj v odkaze a v citáte. Janukovyč vyhlásil jedno, a západ v informačnom poli rozprestrel druhé. Následne Janukovyč vyvracia západom publikovanú verziu, čo si Ty nazval "Vykrikovaním spoza hraníc"
none
140

139. clear1 08.08.2023, 12:05

Veď o tom hovorím Tull a máš to aj v odkaze a v citáte. Janukovyč vyhlásil jedno, a západ v informačnom poli rozprestrel druhé. Následne Janukovyč vyvracia západom publikovanú verziu, čo si Ty nazval "Vykrikovaním spoza hraníc"

08.08.2023, 12:12
clear1, aká západná verzia? Vyhlásil Janukovič:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby..."
alebo nevyhlásil?
none
142

140. J.Tull 08.08.2023, 12:12

clear1, aká západná verzia? Vyhlásil Janukovič:
"Vyhlasujem, že iniciujem predčasné prezidentské voľby..."
alebo nevyhlásil?

08.08.2023, 12:15
Vyzerá to tak, že nie. Citujem ešte raz čo v skutočnosti vyhlásil:

"Президент отметил, что инициирует возврат к конституции образца 2004 года, что означает перераспределение полномочий в украинских властных структурах от президента к парламенту. Янукович также призвал сформировать правительство национального доверия, не уточнив, кто должен войти в новый кабинет министров."

Faktom je, že tam ani ja nikde nevidím vyhlásenie predčasných volieb..
none
145

142. clear1 08.08.2023, 12:15

Vyzerá to tak, že nie. Citujem ešte raz čo v skutočnosti vyhlásil:

"Президент отметил, что инициирует возврат к конституции образца 2004 года, что означает перераспределение полномочий в украинских властных структурах от президента к парламенту. Янукович также призвал сформировать правительство национального доверия, не уточнив, кто должен войти в новый кабинет министров."

Faktom je, že tam ani ja nikde nevidím vyhlásenie predčasných volieb..

08.08.2023, 12:21
clear1, vyzerá to tak, že áno link
To, že nedostál svojho sľubu, je iná vec; faktom však je, že prakticky rezignoval na výkon prezidenta /jeho výkriky spoza hraníc na tom nič nemenia/ a preto predčasným voľbám dal tým legitimitu...
none
149

145. J.Tull 08.08.2023, 12:21

clear1, vyzerá to tak, že áno https://24tv.ua/yanukovich_initsiyuvav_dostrokovi_vibori_n411682
To, že nedostál svojho sľubu, je iná vec; faktom však je, že prakticky rezignoval na výkon prezidenta /jeho výkriky spoza hraníc na tom nič nemenia/ a preto predčasným voľbám dal tým legitimitu...

08.08.2023, 12:33
Tull, stále nechápeš čo tvrdím. Toto jeho vyhlásenie 21.feb. mohlo byť pokojne sfalšované, čo sa následne o pár dní snažil "vykrikovaním spoza hraníc" dementovať. K článku ktorý si sem dal je pripojené aj video. Čakal som, že v ňom bude hovoriť priamo Janukovyč, ale nie. Len tam prečítali jeho(?) vyhlásenie.. (ktoré následne on sám 28.feb. dementoval..)
none
154

149. clear1 08.08.2023, 12:33

Tull, stále nechápeš čo tvrdím. Toto jeho vyhlásenie 21.feb. mohlo byť pokojne sfalšované, čo sa následne o pár dní snažil "vykrikovaním spoza hraníc" dementovať. K článku ktorý si sem dal je pripojené aj video. Čakal som, že v ňom bude hovoriť priamo Janukovyč, ale nie. Len tam prečítali jeho(?) vyhlásenie.. (ktoré následne on sám 28.feb. dementoval..)

08.08.2023, 13:23
clear1, mohlo byť neznamená, že muselo... a podľa mňa ani nebolo, okrem tvrdení, že Janukovyč skutočne aj vyhlásil /nie že sľuboval iniciovať .../ predčasné voľby...
Nemohlo byť video, keď to vyhlásil na svojom webe... podľa mňa existuje /nechce sa mi hľadať.../ aj zápisnica s podobným jeho sľubom zo spomínanej európskej komisie...
28. februára nedementoval svoje vyhlásenie, tvrdil len, že neuznáva predčasné voľby a preto sa ich nezúčastní...
Podstata je však v tom, zopakujem, že prakticky rezignoval na výkon prezidenta...
none
141

135. clear1 08.08.2023, 11:20

"Potom útekom rezignuje na výkon prezidenta a vykrikuje spoza hraníc"

Tull, vzhľadom k tomu aký by bol Janukovyčov osud keby sa ho v hodine 12-ej Rusom nepodarilo vyviezť z Ukrajiny vnímam smajlíka na konci vety ako nehodného Tvojho formátu.
Sú len dve zákonné možnosti ako by Porošenko mohol byť legalizovaný ako nastávajúci prezident.
1. Súčasný prezident zomrie.
2. Súčasný prezident odovzdá moc do rúk nového prezidenta.

Ukrajinská chunta ktorá násilne prevzala moc vymy...

08.08.2023, 12:14
Ty si vždy nenávidel slušných ľudí a miloval vrahov. Teš sa, keď rusi prekročia hranice NATO. Kalašnikova mám u Alexa.
143

141. Enter 08.08.2023, 12:14

Ty si vždy nenávidel slušných ľudí a miloval vrahov. Teš sa, keď rusi prekročia hranice NATO. Kalašnikova mám u Alexa.

08.08.2023, 12:18
Keď Rusi prekročia hranice NATO, budeme mať úplne iné problémy. Budeš ešte rád, že kalašnikov zostal tak kde je
none
144

143. clear1 08.08.2023, 12:18

Keď Rusi prekročia hranice NATO, budeme mať úplne iné problémy. Budeš ešte rád, že kalašnikov zostal tak kde je

08.08.2023, 12:21
Problémy budeš mať ty. link
146

144. Enter 08.08.2023, 12:21

Problémy budeš mať ty. https://www.facebook.com/branislav.orlicek/?locale=sk_SK

08.08.2023, 12:27
A prečo by som ich mal mať?
none
147

146. clear1 08.08.2023, 12:27

A prečo by som ich mal mať?

08.08.2023, 12:27
Nechaj tak trubiroha, vlhne.
consents: clear1
148

146. clear1 08.08.2023, 12:27

A prečo by som ich mal mať?

08.08.2023, 12:28
Lebo stojíš na strane nepriateľa.
150

148. Enter 08.08.2023, 12:28

Lebo stojíš na strane nepriateľa.

08.08.2023, 12:35
Ja stojím na strane priateľa 😁
none
151

150. clear1 08.08.2023, 12:35

Ja stojím na strane priateľa 😁

08.08.2023, 12:38
Každý máme nejakých priateľov.
Väčšinou každý nejakých iných...
none
152

151. era 08.08.2023, 12:38

Každý máme nejakých priateľov.
Väčšinou každý nejakých iných...

08.08.2023, 12:42
amigo de mi amigo es mi amigo.
153

152. peter67 08.08.2023, 12:42

amigo de mi amigo es mi amigo.

08.08.2023, 13:05
Nepreháňaš to tak trochu s tými cudzími jazykmi? 🙂
consents: peter67
none
156

153. era 08.08.2023, 13:05

Nepreháňaš to tak trochu s tými cudzími jazykmi? 🙂

08.08.2023, 13:36
Veru neprehánam!! Môžem ja za to, že som taký skvelý linqista?
consents: era
👍: J.Tull
155

150. clear1 08.08.2023, 12:35

Ja stojím na strane priateľa 😁

08.08.2023, 13:27
Priateľa, ktorý vraždí civilistov, ničí školy, škôlky, nemocnice a obytné domy. Sám si sa identifikoval...
157

143. clear1 08.08.2023, 12:18

Keď Rusi prekročia hranice NATO, budeme mať úplne iné problémy. Budeš ešte rád, že kalašnikov zostal tak kde je

08.08.2023, 13:46
Kalašnikov mám na dosah. Cesta k nemu je odomňa len 5 hodín. Budem ho na vás potrebovať.
8.8.2023
Bielorusko začalo vojenské cvičenia pri hraniciach s Poľskom a Litvou, hrozba wagnerovcov je vážna link
158

157. Enter 08.08.2023, 13:46

Kalašnikov mám na dosah. Cesta k nemu je odomňa len 5 hodín. Budem ho na vás potrebovať.
8.8.2023
Bielorusko začalo vojenské cvičenia pri hraniciach s Poľskom a Litvou, hrozba wagnerovcov je vážna https://sita.sk/bielorusko-zacalo-vojenske-cvicenia-pri-hraniciach-s-polskom-a-litvou-hrozba-wagnerovcov-je-vraj-vazna/

08.08.2023, 14:27
Tak to aby si poňho už utekal, pretože Ukrajine sa míňajú vojaci, a USA potrebuje ďalšie mäso. Akonáhle Poľsko na rozkaz USA zavedie pár jednotiek na ukrajinu, Wagnerovci pôjdu na vec. Zatiaľ len na území Ukrajiny. Poľsko si to samozrejme nenechá a začnú nad Ukrajinou lietať a bombardovať Poľské lietadlá. Následne na to budú Poľské letiská (v tom čase už legitímne vojenské ciele na území NATO) vybombardované Iskandermi a Kindžalmi. No a bude kucapaca..
none
159

158. clear1 08.08.2023, 14:27

Tak to aby si poňho už utekal, pretože Ukrajine sa míňajú vojaci, a USA potrebuje ďalšie mäso. Akonáhle Poľsko na rozkaz USA zavedie pár jednotiek na ukrajinu, Wagnerovci pôjdu na vec. Zatiaľ len na území Ukrajiny. Poľsko si to samozrejme nenechá a začnú nad Ukrajinou lietať a bombardovať Poľské lietadlá. Následne na to budú Poľské letiská (v tom čase už legitímne vojenské ciele na území NATO) vybombardované Iskandermi a Kindžalmi. No a bude kucapaca..

08.08.2023, 14:40
Apotom si sa zobudil.
160

158. clear1 08.08.2023, 14:27

Tak to aby si poňho už utekal, pretože Ukrajine sa míňajú vojaci, a USA potrebuje ďalšie mäso. Akonáhle Poľsko na rozkaz USA zavedie pár jednotiek na ukrajinu, Wagnerovci pôjdu na vec. Zatiaľ len na území Ukrajiny. Poľsko si to samozrejme nenechá a začnú nad Ukrajinou lietať a bombardovať Poľské lietadlá. Následne na to budú Poľské letiská (v tom čase už legitímne vojenské ciele na území NATO) vybombardované Iskandermi a Kindžalmi. No a bude kucapaca..

08.08.2023, 15:01
No moment, Polsko dáva svoju výzbroj Ukrajine, vrátane finančnej podpory. To Rusku nevadí ? Ale akonáhle už pošlu na Ukrajinu Polsko svojich vojakov, tak to už bude koniec, a Rusko sa rozhodne zaútočiť na Polsko ? Nejako to nedáva zmysel...
161

158. clear1 08.08.2023, 14:27

Tak to aby si poňho už utekal, pretože Ukrajine sa míňajú vojaci, a USA potrebuje ďalšie mäso. Akonáhle Poľsko na rozkaz USA zavedie pár jednotiek na ukrajinu, Wagnerovci pôjdu na vec. Zatiaľ len na území Ukrajiny. Poľsko si to samozrejme nenechá a začnú nad Ukrajinou lietať a bombardovať Poľské lietadlá. Následne na to budú Poľské letiská (v tom čase už legitímne vojenské ciele na území NATO) vybombardované Iskandermi a Kindžalmi. No a bude kucapaca..

08.08.2023, 15:02
Inak povedané, prečo by Rusom malo viac vadiť zopár polských vojakov na Ukrajine, než tisícky vojenskej polskej techniky na ukrajine ??
162

161. tomas12345 08.08.2023, 15:02

Inak povedané, prečo by Rusom malo viac vadiť zopár polských vojakov na Ukrajine, než tisícky vojenskej polskej techniky na ukrajine ??

08.08.2023, 15:10
Tomas, už dávnejšie som povedal, že po Ukrajine je na rade Poľsko. Takto by sa len urýchlilo nevyhnutné. K Rusko - Poľskej vojne príde tak či tak
none
163

162. clear1 08.08.2023, 15:10

Tomas, už dávnejšie som povedal, že po Ukrajine je na rade Poľsko. Takto by sa len urýchlilo nevyhnutné. K Rusko - Poľskej vojne príde tak či tak

08.08.2023, 15:22
Áno, vyzabíjanie wagnerovcov je na rade.
165

162. clear1 08.08.2023, 15:10

Tomas, už dávnejšie som povedal, že po Ukrajine je na rade Poľsko. Takto by sa len urýchlilo nevyhnutné. K Rusko - Poľskej vojne príde tak či tak

08.08.2023, 15:47
Clear1, ty fandíš Rusku. Uvedomuješ si ale že ked UA armáda kapituluje, a teda Rusi pojdu dalej do Polska, vznikne z toho 3 svetová vojna ? Chceš mať 3 svetovú ? Potom budeš zmobilizovaný do SR armády aj ty, a pojdeš bojovať na front proti Rusom... chceš ísť bojovať na front ? No asi nie... tak len pekne si želaj aby UA armáda odolávala čo najdlhšie, a Ruská armáda sa čo najviac oslabila
166

165. tomas12345 08.08.2023, 15:47

Clear1, ty fandíš Rusku. Uvedomuješ si ale že ked UA armáda kapituluje, a teda Rusi pojdu dalej do Polska, vznikne z toho 3 svetová vojna ? Chceš mať 3 svetovú ? Potom budeš zmobilizovaný do SR armády aj ty, a pojdeš bojovať na front proti Rusom... chceš ísť bojovať na front ? No asi nie... tak len pekne si želaj aby UA armáda odolávala čo najdlhšie, a Ruská armáda sa čo najviac oslabila

08.08.2023, 16:10
Ako si prišiel na to, že fandím Rusku?

Samozrejme, že nechcem vojnu. Ale moje želania nič neovplyvnia. A to, že si myslím, že bude Rusko - Poľská vojna tiež nie.
none
175

166. clear1 08.08.2023, 16:10

Ako si prišiel na to, že fandím Rusku?

Samozrejme, že nechcem vojnu. Ale moje želania nič neovplyvnia. A to, že si myslím, že bude Rusko - Poľská vojna tiež nie.

09.08.2023, 15:52
lebo si nikdy neodsúdil ruskú inváziu, a až doteraz nazývaš ruskú inváziu SVO a nie tak ako sa má nazývať a totiž "invázia".
176

175. tomas12345 09.08.2023, 15:52

lebo si nikdy neodsúdil ruskú inváziu, a až doteraz nazývaš ruskú inváziu SVO a nie tak ako sa má nazývať a totiž "invázia".

09.08.2023, 16:01
Majstre, aj Volodymyr údajne vyznáva vieru v guľatosť Zeme, je to odsúdenia hodný človek, však?
👍: J.Tull
164

158. clear1 08.08.2023, 14:27

Tak to aby si poňho už utekal, pretože Ukrajine sa míňajú vojaci, a USA potrebuje ďalšie mäso. Akonáhle Poľsko na rozkaz USA zavedie pár jednotiek na ukrajinu, Wagnerovci pôjdu na vec. Zatiaľ len na území Ukrajiny. Poľsko si to samozrejme nenechá a začnú nad Ukrajinou lietať a bombardovať Poľské lietadlá. Následne na to budú Poľské letiská (v tom čase už legitímne vojenské ciele na území NATO) vybombardované Iskandermi a Kindžalmi. No a bude kucapaca..

08.08.2023, 15:25
Zahyniete ako psi. Wagnerovci a aj ty budeš zničený. Každý kolaborant bude zastrelený...
167

164. Enter 08.08.2023, 15:25

Zahyniete ako psi. Wagnerovci a aj ty budeš zničený. Každý kolaborant bude zastrelený...

08.08.2023, 16:13
Fašistické myslenie, fašistický slovník...
consents: peter67
👍: peter67
none
168

167. clear1 08.08.2023, 16:13

Fašistické myslenie, fašistický slovník...

08.08.2023, 18:55
Povedal fašista, ktorého kumpáni teraz vyvražďujú civilistov. Znášajte si dôsledky svojich činov. Bude vás to bolieť. Sami ste sa k tomu rozhodli.
170

168. Enter 08.08.2023, 18:55

Povedal fašista, ktorého kumpáni teraz vyvražďujú civilistov. Znášajte si dôsledky svojich činov. Bude vás to bolieť. Sami ste sa k tomu rozhodli.

08.08.2023, 19:12
Aj podľa týchto Tvojich vyjadrení mi je jasné, že si na Ukrajine nebol
none
171

170. clear1 08.08.2023, 19:12

Aj podľa týchto Tvojich vyjadrení mi je jasné, že si na Ukrajine nebol

08.08.2023, 19:18
A to takto čistí Ukrajinu od fašistov? Počas vojny koľkých očistil?
none
172

171. Lemmy 08.08.2023, 19:18

A to takto čistí Ukrajinu od fašistov? Počas vojny koľkých očistil?

08.08.2023, 19:35
No... najskôr to bolo 57, potom 26, potom pridal ďalšie skalpy....keď to spočítam tak mi vychádza, že po celú dobu kecal hlúposti a nepamätal si ich. Preto stále iné čísla
none
173

172. clear1 08.08.2023, 19:35

No... najskôr to bolo 57, potom 26, potom pridal ďalšie skalpy....keď to spočítam tak mi vychádza, že po celú dobu kecal hlúposti a nepamätal si ich. Preto stále iné čísla

08.08.2023, 19:41
Ale chcel by zabíjať, je to taký novodobý Rudolf Hess.
none
174

170. clear1 08.08.2023, 19:12

Aj podľa týchto Tvojich vyjadrení mi je jasné, že si na Ukrajine nebol

09.08.2023, 07:54
Keby si nemal hlavu zaborenú v ruských sračkách a sám vycestoval napr do Avdijivky, videl by si. Ty si ale radšej zvolil mať hlavu zaborenú v piesku. Typický proruský slepec.
7

4. clear1 05.08.2023, 10:39

Tull, oficiálne stretnutie prezidentov je vážna vec. Dôvodom prečo sa napr. Putin nestretol so Zelenským je ten, že už len samotným stretnutím a rokovaním by uznal legitímnosť Zelenského. Koľko oficiálnych stretnutí medzi Zelenským a prezidentami štátov EÚ sa udialo? Zelenský sa snažil stretnúť s čo najväčším počtom prezidentov, a vystupovať na čo najväčšom počte summitov. Pracoval na svojej legitimite. Spomeň si ako vyhlasoval, že on sa chce s Putinom stretnúť. "Veď ja som normálny chlap, aj on...

05.08.2023, 11:07
clear1, k Zelenskému. Hrdinu z neho vyrobil Putin svojim hlúpym beštiálnym činom
none
15

7. J.Tull 05.08.2023, 11:07

clear1, k Zelenskému. Hrdinu z neho vyrobil Putin svojim hlúpym beštiálnym činom

05.08.2023, 12:04
Zelenský a hrdina?
none
17

15. clear1 05.08.2023, 12:04

Zelenský a hrdina?

05.08.2023, 12:07
Chceš vari povedať, že neexistujú ľudia, pre ktorých je Zelenský hrdinom?
👍: J.Tull
none
20

17. era 05.08.2023, 12:07

Chceš vari povedať, že neexistujú ľudia, pre ktorých je Zelenský hrdinom?

05.08.2023, 12:17
(17) Era,
som prekvapený reakciou J.Tulla na Tvoju otázku - žeby prehliadol pedponu "ne"...?
👎: J.Tull
21

20. Kasafran 05.08.2023, 12:17

(17) Era,
som prekvapený reakciou J.Tulla na Tvoju otázku - žeby prehliadol pedponu "ne"...?

05.08.2023, 12:20
Kasafran, mohol by si napísať moju reakciu na erovu otázku, z ktorej si tak prekvapený?
none
23

21. J.Tull 05.08.2023, 12:20

Kasafran, mohol by si napísať moju reakciu na erovu otázku, z ktorej si tak prekvapený?

05.08.2023, 12:30
(21) J.Tull,
ale samozrejme, tu ju máš:
"Chceš vari povedať, že neexistujú ľudia, pre ktorých je Zelenský hrdinom?
👍: J.Tull"
24

23. Kasafran 05.08.2023, 12:30

(21) J.Tull,
ale samozrejme, tu ju máš:
"Chceš vari povedať, že neexistujú ľudia, pre ktorých je Zelenský hrdinom?
👍: J.Tull"

05.08.2023, 12:40
Kasafran, dal som palec hore, pretože sú mnohí, ktorí považujú Zelenského za hrdinu, čo clear akosi nechce uznať... čo je na mojom palci hore také prekvapivé? Nepovažujem Zelenského za hrdinu a nebyť ruskej agresie, sotva by bol za hrdinu považovaný ostatnými...
none
22

20. Kasafran 05.08.2023, 12:17

(17) Era,
som prekvapený reakciou J.Tulla na Tvoju otázku - žeby prehliadol pedponu "ne"...?

05.08.2023, 12:26
(19) J.Tull,
ako sa to len mohlo stať, keď sa do vyšetrovania najťažších zločinov proti ľudskosti, spáchaných na ukrajinských občanoch ruskej národnosti na Ukrajine po roku 2014, pustila európska vyšetrovacia "elita"...?
25

22. Kasafran 05.08.2023, 12:26

(19) J.Tull,
ako sa to len mohlo stať, keď sa do vyšetrovania najťažších zločinov proti ľudskosti, spáchaných na ukrajinských občanoch ruskej národnosti na Ukrajine po roku 2014, pustila európska vyšetrovacia "elita"...?

05.08.2023, 12:42
Kasafran, to sa spýtaj ich...
none
48

17. era 05.08.2023, 12:07

Chceš vari povedať, že neexistujú ľudia, pre ktorých je Zelenský hrdinom?

05.08.2023, 18:55
Určite existujú. Ale nepoznám takých. Zelenský je herec ktorého využili na špinavú prácu. Žid ktorí podporou nacistov vo svojom štáte znevažuje históriu svojho národa a svojich predkov.
consents: Kasafran
👎: J.Tull
none
49

48. clear1 05.08.2023, 18:55

Určite existujú. Ale nepoznám takých. Zelenský je herec ktorého využili na špinavú prácu. Žid ktorí podporou nacistov vo svojom štáte znevažuje históriu svojho národa a svojich predkov.

05.08.2023, 19:01
....ani tetu Zuzanu?
50

48. clear1 05.08.2023, 18:55

Určite existujú. Ale nepoznám takých. Zelenský je herec ktorého využili na špinavú prácu. Žid ktorí podporou nacistov vo svojom štáte znevažuje históriu svojho národa a svojich predkov.

05.08.2023, 19:28
Dobre si sa teraz ukázal, ako nacista. Nezavedieš znovu plynové komory na židov pán Himmler? Rus = nacista.
18

15. clear1 05.08.2023, 12:04

Zelenský a hrdina?

05.08.2023, 12:10
(15) Clear1,
pre najmenej dvoch účastníkov Lipky sú Porošenko so Zelenským tí najväčší hrdinovia Ukrajiny po Banderovi...
36

15. clear1 05.08.2023, 12:04

Zelenský a hrdina?

05.08.2023, 16:32
Ani nevieš, kto je to Zelenskyj.
169

15. clear1 05.08.2023, 12:04

Zelenský a hrdina?

08.08.2023, 18:56
Zelenského pozná celý svet. Teba len tvoj pes. A na tvojho putlera je vydaný zatykač. Ešte čosi?
40

4. clear1 05.08.2023, 10:39

Tull, oficiálne stretnutie prezidentov je vážna vec. Dôvodom prečo sa napr. Putin nestretol so Zelenským je ten, že už len samotným stretnutím a rokovaním by uznal legitímnosť Zelenského. Koľko oficiálnych stretnutí medzi Zelenským a prezidentami štátov EÚ sa udialo? Zelenský sa snažil stretnúť s čo najväčším počtom prezidentov, a vystupovať na čo najväčšom počte summitov. Pracoval na svojej legitimite. Spomeň si ako vyhlasoval, že on sa chce s Putinom stretnúť. "Veď ja som normálny chlap, aj on...

05.08.2023, 16:37
Prečo by sa mal niekto stretávať s vojnovými zločincami typu Putin a ty. Za blbca si sa tu pasoval už nie raz...
3

1. clear1 05.08.2023, 10:11

Úvod: (kto ešte nevie čo sa v Nigeri deje, veľmi stručne: Nigerská armáda urobila v krajine ozbrojený, násilný prevrat, aby sa zbavili profrancúzskej vlády). No a dnes vyšla správa, že EÚ neuznáva zmenu vlády a odsúdila blokovanie Francúzskych médií v Nigeri. Je to vraj porušenie základných ľudských práv a slobôd. Mám k tomu pripomienky: 1. Ukrajina a vlastne celá EÚ včetne Francúzska na svojích územiach blokujú Ruské médiá. Ale to je iné, zamedzuje sa tým šíreniu Ruskej propagandy.. 2. ...

05.08.2023, 10:34
Zelenský nevzišiel z ozbrojeného prevratu, ale z riadnych volieb 2019.
consents: Lemmy
👍: J.Tull
none
5

3. era 05.08.2023, 10:34

Zelenský nevzišiel z ozbrojeného prevratu, ale z riadnych volieb 2019.

05.08.2023, 10:41
Zelenský sa v úvodnom príspevku nespomína
consents: era , Kasafran , Milaníčko
👍: J.Tull
none
39

5. clear1 05.08.2023, 10:41

Zelenský sa v úvodnom príspevku nespomína

05.08.2023, 16:36
Nevieš, kto je Zelenskyj. A nevieš ani to, kto je Bidden. Dostaneš na frak rovnako, ako tvoji ruskí fašisti - súdruhovia.
8

1. clear1 05.08.2023, 10:11

Úvod: (kto ešte nevie čo sa v Nigeri deje, veľmi stručne: Nigerská armáda urobila v krajine ozbrojený, násilný prevrat, aby sa zbavili profrancúzskej vlády). No a dnes vyšla správa, že EÚ neuznáva zmenu vlády a odsúdila blokovanie Francúzskych médií v Nigeri. Je to vraj porušenie základných ľudských práv a slobôd. Mám k tomu pripomienky: 1. Ukrajina a vlastne celá EÚ včetne Francúzska na svojích územiach blokujú Ruské médiá. Ale to je iné, zamedzuje sa tým šíreniu Ruskej propagandy.. 2. ...

05.08.2023, 11:09
Clear, to prečo sa neuznáva Krym je dosledkom toho, že na Kryme neprebehlo demokratické referendum. To referendum tam dopadlo tak, ako dopadli referendá v okupovaných územiach Ukrajiny.
10

8. tomas12345 05.08.2023, 11:09

Clear, to prečo sa neuznáva Krym je dosledkom toho, že na Kryme neprebehlo demokratické referendum. To referendum tam dopadlo tak, ako dopadli referendá v okupovaných územiach Ukrajiny.

05.08.2023, 11:13
Prebehlo
none
11

10. clear1 05.08.2023, 11:13

Prebehlo

05.08.2023, 11:15
to bolo také demokratické referendum že Rusi vtrhli na Krym, a dosadili si tam do komisie vlastných ľudí....
14

11. tomas12345 05.08.2023, 11:15

to bolo také demokratické referendum že Rusi vtrhli na Krym, a dosadili si tam do komisie vlastných ľudí....

05.08.2023, 11:28
Tak či onak, nemám pochybnosti, že referendum bolo naozaj obrazom zmýšľania občanov Krymu.
consents: Kasafran , clear1
👍: J.Tull
none
26

14. era 05.08.2023, 11:28

Tak či onak, nemám pochybnosti, že referendum bolo naozaj obrazom zmýšľania občanov Krymu.

05.08.2023, 13:09
ak by Rusi vedeli, že Krymsky obyvatelia sa chcú priradiť k Rusku, nebolo by nútení sfalšovať referendum, a zabrániť medzinárodnej komisii aby ona riadila referendum.
👎: Kasafran
27

26. tomas12345 05.08.2023, 13:09

ak by Rusi vedeli, že Krymsky obyvatelia sa chcú priradiť k Rusku, nebolo by nútení sfalšovať referendum, a zabrániť medzinárodnej komisii aby ona riadila referendum.

05.08.2023, 13:11
Politika je špinavá hra. Takže iba zopakujem:
nemám pochybnosti, že referendum bolo naozaj obrazom zmýšľania občanov Krymu.
👍: Kasafran
none
28

26. tomas12345 05.08.2023, 13:09

ak by Rusi vedeli, že Krymsky obyvatelia sa chcú priradiť k Rusku, nebolo by nútení sfalšovať referendum, a zabrániť medzinárodnej komisii aby ona riadila referendum.

05.08.2023, 13:43
(26) Tomáško,
odkohože si si to nechal nabulíkať, že referendum na Kryme bolo sfalšované...?!
29

28. Kasafran 05.08.2023, 13:43

(26) Tomáško,
odkohože si si to nechal nabulíkať, že referendum na Kryme bolo sfalšované...?!

05.08.2023, 14:23
pretože si tam rusi dosadili vlastných ludí do komisie, a neumožnili aby boli v komisii medzinárodná komisia.
👎: Kasafran
32

29. tomas12345 05.08.2023, 14:23

pretože si tam rusi dosadili vlastných ludí do komisie, a neumožnili aby boli v komisii medzinárodná komisia.

05.08.2023, 14:32
To ale vôbec neznamená, že muselo byť sfalšované.

Akurát neprebehlo podľa západných predstáv, čo sa organizácie týka. To je všetko.
consents: Kasafran
none
30

28. Kasafran 05.08.2023, 13:43

(26) Tomáško,
odkohože si si to nechal nabulíkať, že referendum na Kryme bolo sfalšované...?!

05.08.2023, 14:24
(26) Tomáško,
europoslanec za KSČM Jaromír Kohlíček byl členem české delegace na anektovaném Krymu. Politiky změny na poloostrově překvapily, tak popisuje návštěvu ruský vládní list Rossijskaja Gazeta. Ten také zdůraznil, že čeští politici považují Krym po referendu za součást ruského území. Moderuje Michael Rozsypal.

link
31

30. Kasafran 05.08.2023, 14:24

(26) Tomáško,
europoslanec za KSČM Jaromír Kohlíček byl členem české delegace na anektovaném Krymu. Politiky změny na poloostrově překvapily, tak popisuje návštěvu ruský vládní list Rossijskaja Gazeta. Ten také zdůraznil, že čeští politici považují Krym po referendu za součást ruského území. Moderuje Michael Rozsypal.

https://www.youtube.com/watch?v=49qhChXmTmA

05.08.2023, 14:28
naozaj považujú ? A prečo CR vláda koná tak ako keby Krym za ruský nepovažovali ?
33

31. tomas12345 05.08.2023, 14:28

naozaj považujú ? A prečo CR vláda koná tak ako keby Krym za ruský nepovažovali ?

05.08.2023, 15:59
Lebo musia?
none
34

33. clear1 05.08.2023, 15:59

Lebo musia?

05.08.2023, 16:10
A možno nemusia, ale chcú. Môže to byť ich vedomé presvedčenie.
consents: clear1 , Kasafran
none
35

33. clear1 05.08.2023, 15:59

Lebo musia?

05.08.2023, 16:10
Ty si vážne drbnutý po hlave.
42

33. clear1 05.08.2023, 15:59

Lebo musia?

05.08.2023, 17:44
a vtedy nemuseli ?
37

30. Kasafran 05.08.2023, 14:24

(26) Tomáško,
europoslanec za KSČM Jaromír Kohlíček byl členem české delegace na anektovaném Krymu. Politiky změny na poloostrově překvapily, tak popisuje návštěvu ruský vládní list Rossijskaja Gazeta. Ten také zdůraznil, že čeští politici považují Krym po referendu za součást ruského území. Moderuje Michael Rozsypal.

https://www.youtube.com/watch?v=49qhChXmTmA

05.08.2023, 16:33
Kasanický, KSČ je už minulosť. Zobuď sa!!!
43

37. Enter 05.08.2023, 16:33

Kasanický, KSČ je už minulosť. Zobuď sa!!!

05.08.2023, 18:12
Ale KSČM nie.
none
44

37. Enter 05.08.2023, 16:33

Kasanický, KSČ je už minulosť. Zobuď sa!!!

05.08.2023, 18:12
Ale KSS nie.
none
41

1. clear1 05.08.2023, 10:11

Úvod: (kto ešte nevie čo sa v Nigeri deje, veľmi stručne: Nigerská armáda urobila v krajine ozbrojený, násilný prevrat, aby sa zbavili profrancúzskej vlády). No a dnes vyšla správa, že EÚ neuznáva zmenu vlády a odsúdila blokovanie Francúzskych médií v Nigeri. Je to vraj porušenie základných ľudských práv a slobôd. Mám k tomu pripomienky: 1. Ukrajina a vlastne celá EÚ včetne Francúzska na svojích územiach blokujú Ruské médiá. Ale to je iné, zamedzuje sa tým šíreniu Ruskej propagandy.. 2. ...

05.08.2023, 16:38
Ty nevieš ani to, čo sa deje u teba doma. Do politiky vidíš ako mravec do hov na
created by dzI/O 2015 - 2024 size : 559 802 B generated in : 0.309 s this site needs to use cookies, to work properly... version : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) themes displays : 27 069 722 x unique displays : 2 952 557 x ip address : 18.97.9.168
some ad
share this page
statistics
TOPlist
support
page has income only from voluntary donaters
please, support creator
by bank transfer
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
by PayPal
by Viamo
none
by Donater
none
by sending bitcoins
none