pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  téma

Dokážete rozmýšľať vlastnou hlavou a nepodľahnúť propagande nepriateľa?

príspevkov
95
zobrazení
836
unikátne
108
tému vytvoril(a) 8.10.2022 22:43 astro
1
08.10.2022, 22:43
Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO?
Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?
none
2

1. astro 08.10.2022, 22:43

Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO? Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?

08.10.2022, 23:18
Jasné, že vieme.
none
3

1. astro 08.10.2022, 22:43

Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO? Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?

09.10.2022, 09:16
Ja vždy podľahnem iba propagande priateľa!!! Nepriateľa nikdy!!!
Iba tí priatelia sa striedajú, dnes je to Nemec, včera Rus, zajtra .......ktohovie, kto to bude zajtra.
súhlasí: astro
4

3. peter67 09.10.2022, 09:16

Ja vždy podľahnem iba propagande priateľa!!! Nepriateľa nikdy!!!
Iba tí priatelia sa striedajú, dnes je to Nemec, včera Rus, zajtra .......ktohovie, kto to bude zajtra.

09.10.2022, 12:47
...predaj skutrika a kup si hajabusu...
none
90

3. peter67 09.10.2022, 09:16

Ja vždy podľahnem iba propagande priateľa!!! Nepriateľa nikdy!!!
Iba tí priatelia sa striedajú, dnes je to Nemec, včera Rus, zajtra .......ktohovie, kto to bude zajtra.

11.10.2022, 19:18
peter67Máš to ťažké vlastne komu ty vždy podľahneš? Vieš to? Prepáč , len trochu žartujem. Možno je to tak, že nepodľahneš nikomu a vždy včas rozpoznáš kto kde stoji?
👍: peter67
none
94

90. astro 11.10.2022, 19:18

peter67Máš to ťažké vlastne komu ty vždy podľahneš? Vieš to? Prepáč , len trochu žartujem. Možno je to tak, že nepodľahneš nikomu a vždy včas rozpoznáš kto kde stoji?

11.10.2022, 21:10
Ja vždy podľahnem dobrému jedlu!! Ale je tam jedna podmienka, musí ho byť véééľa.
Akurát na inom fóre jeden písal, že celý svet sa rehoce Rusovi, lebo ako odvetu za most raketami za 13 melónov nedokázal trafiť ani lávku pre peších!!!
Nuž veru tak, celý svet sa rehoce Rusovi aj pozostalí po zabitých sa mu smejú, lebo netrafil. A ten koňoš terazky nevie odpovedať, tak iba niečo šemotí a veľmi sa smeje, tým poteší pozostalých a tí sa k nemu pridajú a veľmi sa im uľaví.
5

1. astro 08.10.2022, 22:43

Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO? Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?

09.10.2022, 17:57
To, že diskutujeme o vojne, neznamená, že sme sa stalo bábkami v niečích rukách.
none
91

5. Lemmy 09.10.2022, 17:57

To, že diskutujeme o vojne, neznamená, že sme sa stalo bábkami v niečích rukách.

11.10.2022, 19:20
Lemmy ako to ty rozpoznáš? Vlastnou hlavou, alebo ťa niekto upozorní?
none
6

1. astro 08.10.2022, 22:43

Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO? Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?

09.10.2022, 18:00
Emócie sú dôležité, inak by nevznikla legendárna pieseň Священная война.

odkaz

Nemecko a jeho spojenci, medzi ktorých patril i tzv. Slovenský štát, zahájilo útok (v komunistických učebniciach označovaný ako „vierolomný“) na vtedajší Sovietsky zväz 22. júna 1941. Známy sovietsky básnik a textár V. Lebedev-Kumač zareagoval na túto udalosť textom „Svjaščennaja vojna“, ktorý vyšiel v novinách Izvestija už 24. júna. Na tieto slová zložil hudbu A. Alexandrov ešte v ten istý deň! A 27. júna spieval Alexandrovov Súbor Červenej armády po prvý raz pieseň Svjaščennaja vojna, vojakom odchádzajúcim na front, na Bieloruskej stanici v Moskve.

odkaz
none
7

1. astro 08.10.2022, 22:43

Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO? Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?

09.10.2022, 18:01
Astro, aké máš geopolitické priority?
none
8

7. Lemmy 09.10.2022, 18:01

Astro, aké máš geopolitické priority?

09.10.2022, 18:13
Kapusta,slanina,gruľe
none
9

8. djjaro 09.10.2022, 18:13

Kapusta,slanina,gruľe

09.10.2022, 18:23
A halušky ňi ?
none
10

9. Milaníčko 09.10.2022, 18:23

A halušky ňi ?

09.10.2022, 18:50
Veľa by sme chceli
none
11

10. djjaro 09.10.2022, 18:50

Veľa by sme chceli

09.10.2022, 19:13
Veľa je niekedy menej.
none
12

11. Milaníčko 09.10.2022, 19:13

Veľa je niekedy menej.

09.10.2022, 19:18
Presne takto nás klamú
none
13

12. djjaro 09.10.2022, 19:18

Presne takto nás klamú

09.10.2022, 19:26
Klamú nás takto presne
none
14

13. Milaníčko 09.10.2022, 19:26

Klamú nás takto presne

09.10.2022, 19:31
Nás klamú presne takto
none
15

14. djjaro 09.10.2022, 19:31

Nás klamú presne takto

09.10.2022, 19:32
Takto presne klamú nás
👍: djjaro
none
16

15. Milaníčko 09.10.2022, 19:32

Takto presne klamú nás

09.10.2022, 19:36
A chceme sa dať oklamať?
👍: djjaro
none
18

16. era 09.10.2022, 19:36

A chceme sa dať oklamať?

09.10.2022, 19:37
Jasné.......................že nie.
none
17

15. Milaníčko 09.10.2022, 19:32

Takto presne klamú nás

09.10.2022, 19:37
Keď nám sa to páči
none
19

17. djjaro 09.10.2022, 19:37

Keď nám sa to páči

09.10.2022, 19:39
Ako tá valašská postava v tej pesničke?
👍: djjaro
none
20

19. era 09.10.2022, 19:39

Ako tá valašská postava v tej pesničke?

09.10.2022, 19:41
Najkrajšia pesnička je že dobre bude
none
22

20. djjaro 09.10.2022, 19:41

Najkrajšia pesnička je že dobre bude

09.10.2022, 19:41
Dobre už bolo.
👍: djjaro
none
26

22. Milaníčko 09.10.2022, 19:41

Dobre už bolo.

09.10.2022, 19:50
Prd!!! Dobre je. Bol som dneska v Dolnej Ždani a to si mal vidieť tú kolónu áut v RK!!! A cez Donovaly, čo sa nás za kopec áut valí!!! Proste dobre je, lebo ľudia šetriť nemusia!!! A nebudú nikdy, Kým ceny nestúpnu o aspoň 200%!!! A elektrina bude iba na prídel, tz, že budú domácnosti vypínať cez deň a plyn iba na noc púšťať!!!
27

26. peter67 09.10.2022, 19:50

Prd!!! Dobre je. Bol som dneska v Dolnej Ždani a to si mal vidieť tú kolónu áut v RK!!! A cez Donovaly, čo sa nás za kopec áut valí!!! Proste dobre je, lebo ľudia šetriť nemusia!!! A nebudú nikdy, Kým ceny nestúpnu o aspoň 200%!!! A elektrina bude iba na prídel, tz, že budú domácnosti vypínať cez deň a plyn iba na noc púšťať!!!

09.10.2022, 20:00
Treba jazdiť po poľných cestách na ebajku.
none
28

27. Milaníčko 09.10.2022, 20:00

Treba jazdiť po poľných cestách na ebajku.

09.10.2022, 20:10
Na ebajku za aspoň 3 000€!!! To asi tí najchudobnejší z chudobných sa takto presúvať budú.
29

28. peter67 09.10.2022, 20:10

Na ebajku za aspoň 3 000€!!! To asi tí najchudobnejší z chudobných sa takto presúvať budú.

09.10.2022, 20:14
To je len prvotná investícia, ale do autiaka musíš vrážať prachy furt, s tým počítaj a zrátaj si to zlato.
none
30

29. Milaníčko 09.10.2022, 20:14

To je len prvotná investícia, ale do autiaka musíš vrážať prachy furt, s tým počítaj a zrátaj si to zlato.

09.10.2022, 20:57
Keď si kúpim auto za 1200€, tak mi po prepise ostane ešte nejakých 1700€ na prevádzku, ty sa za elektrinu nedoplatíš, jedine, žeby si na noc bajk k verejnému osvetleniu pritískal a indukciou batériu dobíjal.
31

30. peter67 09.10.2022, 20:57

Keď si kúpim auto za 1200€, tak mi po prepise ostane ešte nejakých 1700€ na prevádzku, ty sa za elektrinu nedoplatíš, jedine, žeby si na noc bajk k verejnému osvetleniu pritískal a indukciou batériu dobíjal.

09.10.2022, 21:00
Auto za 1200 € ? To čo je bez motora a strechy kua ?
👍: era
none
32

31. Milaníčko 09.10.2022, 21:00

Auto za 1200 € ? To čo je bez motora a strechy kua ?

09.10.2022, 21:21
Tak, tak, veru bez.
odkaz
33

32. peter67 09.10.2022, 21:21

Tak, tak, veru bez.
https://auto.bazos.sk/?hledat=peugeot+206&rubriky=auto&hlokalita=&humkreis=25&cenaod=600&cenado=1200&Submit=H%C4%BEada%C5%A5&kitx=ano

09.10.2022, 21:23
Takéto auto ti vydrží rok, maximálne dva mu dávam.
👍: peter67
none
34

33. Milaníčko 09.10.2022, 21:23

Takéto auto ti vydrží rok, maximálne dva mu dávam.

09.10.2022, 21:38
...daj mu 3,nebud srab...
👍: peter67
none
35

34. d0d0...best 09.10.2022, 21:38

...daj mu 3,nebud srab...

09.10.2022, 21:45
Ok, že si to ty tak ok.
none
38

33. Milaníčko 09.10.2022, 21:23

Takéto auto ti vydrží rok, maximálne dva mu dávam.

10.10.2022, 07:07
Veru, veru tak. Ja som si kúpil robotníka Peugeot Partner za 500€ a vydržal mi iba niečo málo viac ako 4 roky.
36

31. Milaníčko 09.10.2022, 21:00

Auto za 1200 € ? To čo je bez motora a strechy kua ?

09.10.2022, 22:50
Mil@níčko celkom sa to dá, len treba po tom ísť. Ja som predal 12 ročnú Opel ASTRU za 1000 EUR , nebola búraná , len do Oplov sa rýchlo chytá hrdza. Lepšie sú na tom WV. A bola s motorom , mala i strechu.
No teraz pôjdu i ojazdené autá hore.
👍: peter67
none
21

19. era 09.10.2022, 19:39

Ako tá valašská postava v tej pesničke?

09.10.2022, 19:41
Zamastený pupok, kučeravá hlava?
👍: djjaro
none
25

21. era 09.10.2022, 19:41

Zamastený pupok, kučeravá hlava?

09.10.2022, 19:42
Šošovička hrášok fazuľka
👍: era
none
23

17. djjaro 09.10.2022, 19:37

Keď nám sa to páči

09.10.2022, 19:41
No počkaj ty zajac
Palce hore dole
súhlasí: Milaníčko
none
24

23. djjaro 09.10.2022, 19:41

No počkaj ty zajac
Palce hore dole

09.10.2022, 19:42
súhlasí: djjaro
👍: era
none
39

7. Lemmy 09.10.2022, 18:01

Astro, aké máš geopolitické priority?

10.10.2022, 08:19
Lemmy, a aké máš Ty geopolitické priority, že tak tvrdohlavo a proti zdravému rozumu stále tvrdíš, že súčasný ukrajinský režim nie je fašistický? Včera sa objavila fotografia Zalužného. Zalužnyj je pre Tvoju lepšiu informovanosť Vrchný veliteľ ozbrojených síl Ukrajiny. A čuduj sa svete, na ruke má náramok s hákovým krížom. Len skutočný hlupák môže ešte stále nevidieť.
odkaz
none
40

39. clear1 10.10.2022, 08:19

Lemmy, a aké máš Ty geopolitické priority, že tak tvrdohlavo a proti zdravému rozumu stále tvrdíš, že súčasný ukrajinský režim nie je fašistický? Včera sa objavila fotografia Zalužného. Zalužnyj je pre Tvoju lepšiu informovanosť Vrchný veliteľ ozbrojených síl Ukrajiny. A čuduj sa svete, na ruke má náramok s hákovým krížom. Len skutočný hlupák môže ešte stále nevidieť.
https://t.me/yurasumy/5395

10.10.2022, 08:31
Lemmy má pravdu, tento znak na náramku uja Z nedokazuje, že UA režim je fašistický, lebo tento znak fašisti nepoužívali, používali ho nacisti!!!
42

40. peter67 10.10.2022, 08:31

Lemmy má pravdu, tento znak na náramku uja Z nedokazuje, že UA režim je fašistický, lebo tento znak fašisti nepoužívali, používali ho nacisti!!!

10.10.2022, 09:18
Orol sediaci na kruhu v ktorom je hákový kríž je pokiaľ viem fašistická záležitosť Peter
none
60

42. clear1 10.10.2022, 09:18

Orol sediaci na kruhu v ktorom je hákový kríž je pokiaľ viem fašistická záležitosť Peter

10.10.2022, 10:37
Nuž ja sa iba prosto nazdávam, že fašisti boli v Taliansku a tí nemali v znaku hákový kríž (vpravo orientovaný) zato nacisti mali orlicu, ktorá v pazúroch ho držala. Možno sa mýlim, nie som istý na 100%.
súhlasí: era
61

60. peter67 10.10.2022, 10:37

Nuž ja sa iba prosto nazdávam, že fašisti boli v Taliansku a tí nemali v znaku hákový kríž (vpravo orientovaný) zato nacisti mali orlicu, ktorá v pazúroch ho držala. Možno sa mýlim, nie som istý na 100%.

10.10.2022, 10:40
Lenže potom prišli komunistickí vedci a začali vymýšľať vlastné definície fašizmu a tak ho vysoko vedeckými postupmi prisúdili aj Nemecku. A keď sa to rozšírilo do sveta, tak zas iní filozofi to začali rozoberať a špekulovať až z toho vznikol super chaos, kde si každý tvrdí, čo chce a všetko je to "pravda".
👍: peter67
none
62

61. era 10.10.2022, 10:40

Lenže potom prišli komunistickí vedci a začali vymýšľať vlastné definície fašizmu a tak ho vysoko vedeckými postupmi prisúdili aj Nemecku. A keď sa to rozšírilo do sveta, tak zas iní filozofi to začali rozoberať a špekulovať až z toho vznikol super chaos, kde si každý tvrdí, čo chce a všetko je to "pravda".

10.10.2022, 10:42
Nuž a dnes je vedec každý!!! Každý prisúdil fašizmus Rusku a Ukrajine ho uprel. Aj to je pravda, pravdúca.
👍: era
63

62. peter67 10.10.2022, 10:42

Nuž a dnes je vedec každý!!! Každý prisúdil fašizmus Rusku a Ukrajine ho uprel. Aj to je pravda, pravdúca.

10.10.2022, 10:43
Jeden tak a druhý inak.
A dokazujú si to výskytom svastík. To by India a Japonsko boli skrz naskrz fašistické 🙂
none
64

63. era 10.10.2022, 10:43

Jeden tak a druhý inak.
A dokazujú si to výskytom svastík. To by India a Japonsko boli skrz naskrz fašistické 🙂

10.10.2022, 10:56
A to nehovorím o Slovensku - na Primaciálnom paláci v Bratislave sú na dolných oknách tvarované mreže, kde ten, kto chce, nájde svastík požehnane.
odkaz
none
66

64. era 10.10.2022, 10:56

A to nehovorím o Slovensku - na Primaciálnom paláci v Bratislave sú na dolných oknách tvarované mreže, kde ten, kto chce, nájde svastík požehnane.
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1665392053.jpg

10.10.2022, 11:06
Era, to nie je svastika!!! Lebo je to "ľavotočivé" a to je údajne nejaký znak slnka na neskutočne ďalekom východe.
Svastika by to mohla byť jedine pri pohľade z vnútra miestnosti.
👍: era
67

66. peter67 10.10.2022, 11:06

Era, to nie je svastika!!! Lebo je to "ľavotočivé" a to je údajne nejaký znak slnka na neskutočne ďalekom východe.
Svastika by to mohla byť jedine pri pohľade z vnútra miestnosti.

10.10.2022, 11:07
HOP
👍: era
69

66. peter67 10.10.2022, 11:06

Era, to nie je svastika!!! Lebo je to "ľavotočivé" a to je údajne nejaký znak slnka na neskutočne ďalekom východe.
Svastika by to mohla byť jedine pri pohľade z vnútra miestnosti.

10.10.2022, 11:12
Raz dávno sme tam mali nejakú konferenciu či čo a tak som to študoval 🙂
Tými "svastikami" - ľavo aj pravotočivými - je vytváraný kríž uprostred medzi nimi. Veľmi vychytralé
none
68

63. era 10.10.2022, 10:43

Jeden tak a druhý inak.
A dokazujú si to výskytom svastík. To by India a Japonsko boli skrz naskrz fašistické 🙂

10.10.2022, 11:11
Nieže by Japonsko nebolo, však. Nebojovalo náhodou v druhej svetovej na strane fašistického Nemecka? 😉
none
70

68. clear1 10.10.2022, 11:11

Nieže by Japonsko nebolo, však. Nebojovalo náhodou v druhej svetovej na strane fašistického Nemecka? 😉

10.10.2022, 11:13
Nemecko nebolo fašistické, ale nacistické. Pekne vás tá Kominterna aj s báťuškom Stalinom zmagorila.
none
71

70. era 10.10.2022, 11:13

Nemecko nebolo fašistické, ale nacistické. Pekne vás tá Kominterna aj s báťuškom Stalinom zmagorila.

10.10.2022, 11:41
Nemecko nebolo fašistické?
none
73

71. clear1 10.10.2022, 11:41

Nemecko nebolo fašistické?

10.10.2022, 11:46
Áno, Nemecko bolo nacistické, fašistické bolo Taliansko.
súhlasí: era
75

73. peter67 10.10.2022, 11:46

Áno, Nemecko bolo nacistické, fašistické bolo Taliansko.

10.10.2022, 11:49
Citujem Wiki: "Typické fašistické režimy boli Mussoliniho Taliansko (1922-1945) a Hitlerove Nemecko (1933-1945). "
none
76

75. clear1 10.10.2022, 11:49

Citujem Wiki: "Typické fašistické režimy boli Mussoliniho Taliansko (1922-1945) a Hitlerove Nemecko (1933-1945). "

10.10.2022, 11:58
Veď citovať môžeš koho chceš. Napríklad aj Zelenského. Ale myslieť vlastnou hlavou je aj tak lepšie.
none
78

76. era 10.10.2022, 11:58

Veď citovať môžeš koho chceš. Napríklad aj Zelenského. Ale myslieť vlastnou hlavou je aj tak lepšie.

10.10.2022, 12:08
Vlastnou hlavou...mňa v škole učili o fasistickom Nemecku. Ty si asi mladší, teba učili iné pravdy 😁
none
79

78. clear1 10.10.2022, 12:08

Vlastnou hlavou...mňa v škole učili o fasistickom Nemecku. Ty si asi mladší, teba učili iné pravdy 😁

10.10.2022, 12:35
Aj mňa to učili. A rozumiem, že človeku je ľahšie byť spokojný s tým, čo ho raz naučili a nešpekulovať, nakoľko to bola či nebola pravda.

V tomto zmysle ja zaujímavé, že na západe sa to "fašistické Nemecko" moc nepoužíva. Oni hovoria "Nazi Germany". Ale v ZSSR už od počiatku VVV bolo Nemecko označované ako fašistické. Proste, komunistická propaganda fungovala po svojom. A keďže po vojne sme patrili do východného bloku, prijali sme komunistickú hantýrku všetci.
none
85

79. era 10.10.2022, 12:35

Aj mňa to učili. A rozumiem, že človeku je ľahšie byť spokojný s tým, čo ho raz naučili a nešpekulovať, nakoľko to bola či nebola pravda.

V tomto zmysle ja zaujímavé, že na západe sa to "fašistické Nemecko" moc nepoužíva. Oni hovoria "Nazi Germany". Ale v ZSSR už od počiatku VVV bolo Nemecko označované ako fašistické. Proste, komunistická propaganda fungovala po svojom. A keďže po vojne sme patrili do východného bloku, prijali sme komunistickú hantýrku všetci.

10.10.2022, 17:31
Dá sa na to pozrieť aj inak. Na západe sa fašizmus nespomína, pretože by možno vyhovovalo keby sa naň o pár generácií zabudlo. Keď nevieš že existuje/existoval fašizmus, nebudeš sa brániť keď Ti ho po krôčikoch priamo pod nosom začnú inštalovať..
none
86

85. clear1 10.10.2022, 17:31

Dá sa na to pozrieť aj inak. Na západe sa fašizmus nespomína, pretože by možno vyhovovalo keby sa naň o pár generácií zabudlo. Keď nevieš že existuje/existoval fašizmus, nebudeš sa brániť keď Ti ho po krôčikoch priamo pod nosom začnú inštalovať..

10.10.2022, 17:35
Dnes dokonca tie kurvy protislovenské a slniečkári s nimi označujú rusov za fašistov, čo samozrejme je kontraproduktívne, keďže naši bratia Slovania Rusi od nepamäti bojovali proti fašizmu, no ale to tým pojebaným slncovým nevysvetlíš, oni si hudia svoje !!!!!!!!!!!
súhlasí: clear1
none
87

85. clear1 10.10.2022, 17:31

Dá sa na to pozrieť aj inak. Na západe sa fašizmus nespomína, pretože by možno vyhovovalo keby sa naň o pár generácií zabudlo. Keď nevieš že existuje/existoval fašizmus, nebudeš sa brániť keď Ti ho po krôčikoch priamo pod nosom začnú inštalovať..

10.10.2022, 17:42
Veru, ruský ľud si ani nevšimol, ako šikovne Putler nainštaloval fašizmus v Rusku. Bude Putler doživotne pri moci?
súhlasí: Romankooooo
none
92

87. Lemmy 10.10.2022, 17:42

Veru, ruský ľud si ani nevšimol, ako šikovne Putler nainštaloval fašizmus v Rusku. Bude Putler doživotne pri moci?

11.10.2022, 19:36
Lemmy Prosím podaj ešte charakteristiku Ukrajiny. Nemusíš hovoriť o Ukrajincoch ktorí sa rozbehli na kšefty po celom svete, ale pohovor o štátnopolitickom zriadení.
none
88

85. clear1 10.10.2022, 17:31

Dá sa na to pozrieť aj inak. Na západe sa fašizmus nespomína, pretože by možno vyhovovalo keby sa naň o pár generácií zabudlo. Keď nevieš že existuje/existoval fašizmus, nebudeš sa brániť keď Ti ho po krôčikoch priamo pod nosom začnú inštalovať..

10.10.2022, 17:52
Nuž, špekulácie sú možné naozaj rôzne.
none
81

78. clear1 10.10.2022, 12:08

Vlastnou hlavou...mňa v škole učili o fasistickom Nemecku. Ty si asi mladší, teba učili iné pravdy 😁

10.10.2022, 12:53
Ale asi tí "fašistickí" Nemci neboli až takí zlí ľudia, keď s ich deťmi a vnukmi sa dneska bratáme na večné veky a nikdy inak.
93

81. peter67 10.10.2022, 12:53

Ale asi tí "fašistickí" Nemci neboli až takí zlí ľudia, keď s ich deťmi a vnukmi sa dneska bratáme na večné veky a nikdy inak.

11.10.2022, 19:42
peter67 tú hrstku Slonákov vždy niekto zbratá s nejakými nie až tak zlými
60percent si myslí svoje 10 súhlasí s vládou a 30 že vraj tiež.
👍: peter67
none
95

93. astro 11.10.2022, 19:42

peter67 tú hrstku Slonákov vždy niekto zbratá s nejakými nie až tak zlými
60percent si myslí svoje 10 súhlasí s vládou a 30 že vraj tiež.

11.10.2022, 21:11
Ja si vždy myslím, to čo naša skvelá vláda!!! Iba to nahlas nikdy nepoviem.
80

75. clear1 10.10.2022, 11:49

Citujem Wiki: "Typické fašistické režimy boli Mussoliniho Taliansko (1922-1945) a Hitlerove Nemecko (1933-1945). "

10.10.2022, 12:48
A čo hovorí Wiki na typycké nacistické režimy boli potom ktoré?
89

73. peter67 10.10.2022, 11:46

Áno, Nemecko bolo nacistické, fašistické bolo Taliansko.

10.10.2022, 19:46
...a sl0vakia mat0visticke...
none
72

68. clear1 10.10.2022, 11:11

Nieže by Japonsko nebolo, však. Nebojovalo náhodou v druhej svetovej na strane fašistického Nemecka? 😉

10.10.2022, 11:45
Samozrejme, že nebojovala!!! Cisár bojoval sám za seba!!! Keby Japonsko bojovalo na strae Nmecka, tak by sa hodne obšmietalo okolo východných hraníc ZSSR a spolu by porazili Stalina, ale takto sa previedli sibírske jednotky na západný front a údajne tie priniesli zvrat v Barbarose.
Takže keby Japonsko bojuje na strane Nemecka, tak zaútočí na ZSSR a nie na USA!!!
74

72. peter67 10.10.2022, 11:45

Samozrejme, že nebojovala!!! Cisár bojoval sám za seba!!! Keby Japonsko bojovalo na strae Nmecka, tak by sa hodne obšmietalo okolo východných hraníc ZSSR a spolu by porazili Stalina, ale takto sa previedli sibírske jednotky na západný front a údajne tie priniesli zvrat v Barbarose.
Takže keby Japonsko bojuje na strane Nemecka, tak zaútočí na ZSSR a nie na USA!!!

10.10.2022, 11:49
Peter, ale USA v tom čase predsa bolo proti Nemecku. Takže zaútočiť na USA bola z hľadiska pomoci Nemecku dobrá voľba. O to viac keď si uvedomíš, že zaútočiť na jednu vojenskú základňu je ľahšie ako zaútočiť na celý východ Ruska
none
77

74. clear1 10.10.2022, 11:49

Peter, ale USA v tom čase predsa bolo proti Nemecku. Takže zaútočiť na USA bola z hľadiska pomoci Nemecku dobrá voľba. O to viac keď si uvedomíš, že zaútočiť na jednu vojenskú základňu je ľahšie ako zaútočiť na celý východ Ruska

10.10.2022, 12:00
Veľmoci nemajú priateľov, majú len záujmy.
none
82

74. clear1 10.10.2022, 11:49

Peter, ale USA v tom čase predsa bolo proti Nemecku. Takže zaútočiť na USA bola z hľadiska pomoci Nemecku dobrá voľba. O to viac keď si uvedomíš, že zaútočiť na jednu vojenskú základňu je ľahšie ako zaútočiť na celý východ Ruska

10.10.2022, 12:57
Nie, nie v tej dobe bolo USA neutrálne veselo obchodovali s obidvomi stranami a nemuseli napadnúť ZSSR, stačilo "obchendovať" pri hraniciach a viazať sily na dve strany, Nemci by si potom poradili na východnom fronte oveľa skôr so Stalinom. Uznaj, ľahšie sa bojuje s niekým proti niekomu, ako sám proti USA.
súhlasí: clear1
83

74. clear1 10.10.2022, 11:49

Peter, ale USA v tom čase predsa bolo proti Nemecku. Takže zaútočiť na USA bola z hľadiska pomoci Nemecku dobrá voľba. O to viac keď si uvedomíš, že zaútočiť na jednu vojenskú základňu je ľahšie ako zaútočiť na celý východ Ruska

10.10.2022, 13:02
Okrem toho vieš kedy sa USA aktívne zapojilo do vojny v Európe? Čo myslíš, prečo nechali ZSSR "vyhniť" o jeden rok dlhšie vo vojne?
Aj dnes "vyhnívajú" dve postsovietske krajiny vo vojne a tá sa udržuje a udržuje. Komu je to dobré?
Samozrejme prospešné je to EU, lebo sa konečne plebs naučí šetriť a nepriateľ je pomenovaný, ukázaný a jasný!!! Konečne sme sa naučili diverzifikovať zdroje nerastných surovín a zbavili sme sa závislosti na Rusku!!! Hurá, hurá, hurá!!!
súhlasí: clear1 , astro
84

83. peter67 10.10.2022, 13:02

Okrem toho vieš kedy sa USA aktívne zapojilo do vojny v Európe? Čo myslíš, prečo nechali ZSSR "vyhniť" o jeden rok dlhšie vo vojne?
Aj dnes "vyhnívajú" dve postsovietske krajiny vo vojne a tá sa udržuje a udržuje. Komu je to dobré?
Samozrejme prospešné je to EU, lebo sa konečne plebs naučí šetriť a nepriateľ je pomenovaný, ukázaný a jasný!!! Konečne sme sa naučili diverzifikovať zdroje nerastných surovín a zbavili sme sa závislosti na Rusku!!! Hurá, hurá, hurá!!!

10.10.2022, 13:05
Ach jaj, veru, tak akosi sa nám to črtá...
👍: peter67
none
43

39. clear1 10.10.2022, 08:19

Lemmy, a aké máš Ty geopolitické priority, že tak tvrdohlavo a proti zdravému rozumu stále tvrdíš, že súčasný ukrajinský režim nie je fašistický? Včera sa objavila fotografia Zalužného. Zalužnyj je pre Tvoju lepšiu informovanosť Vrchný veliteľ ozbrojených síl Ukrajiny. A čuduj sa svete, na ruke má náramok s hákovým krížom. Len skutočný hlupák môže ešte stále nevidieť.
https://t.me/yurasumy/5395

10.10.2022, 09:33
Ponúkaš falošnú ruskú demagógiu. Zalužný nemá účet na Twitteri. Ten akože jeho účet bol vytvorený len teraz, a vzápätí sa tam šíri o ňom klamstvo s náramkom.

odkaz

Ty si naletel špinavej ruskej propagande.

Nemám možnosť overiť si, kto vytvoril ten účet, ktorý sa tvári, ako keby bol jeho.
none
44

43. Lemmy 10.10.2022, 09:33

Ponúkaš falošnú ruskú demagógiu. Zalužný nemá účet na Twitteri. Ten akože jeho účet bol vytvorený len teraz, a vzápätí sa tam šíri o ňom klamstvo s náramkom.

https://twitter.com/CinC_AFU

Ty si naletel špinavej ruskej propagande.

Nemám možnosť overiť si, kto vytvoril ten účet, ktorý sa tvári, ako keby bol jeho.

10.10.2022, 09:41
Lemmy a ja niekde tvrdím, že Zalužnyj má účet na Twitteri?
none
46

44. clear1 10.10.2022, 09:41

Lemmy a ja niekde tvrdím, že Zalužnyj má účet na Twitteri?

10.10.2022, 09:48
Pretože to tvoje tm len kopíruje to, čo je na Twitteri.
none
45

39. clear1 10.10.2022, 08:19

Lemmy, a aké máš Ty geopolitické priority, že tak tvrdohlavo a proti zdravému rozumu stále tvrdíš, že súčasný ukrajinský režim nie je fašistický? Včera sa objavila fotografia Zalužného. Zalužnyj je pre Tvoju lepšiu informovanosť Vrchný veliteľ ozbrojených síl Ukrajiny. A čuduj sa svete, na ruke má náramok s hákovým krížom. Len skutočný hlupák môže ešte stále nevidieť.
https://t.me/yurasumy/5395

10.10.2022, 09:48
NesterS píše: Проверьте оригинал фото. Там нет свастики. Похоже сммщик МО решил немного пошалить, получив денюжку или от рос.пропагандонов или от опы

Skontrolujte pôvodnú fotografiu. Neexistuje žiadna svastika. Zdá sa, že dôstojník ministerstva obrany sa rozhodol trochu vyblázniť, peniaze získal buď z ruskej propagandy, alebo...
none
47

45. Lemmy 10.10.2022, 09:48

NesterS píše: Проверьте оригинал фото. Там нет свастики. Похоже сммщик МО решил немного пошалить, получив денюжку или от рос.пропагандонов или от опы

Skontrolujte pôvodnú fotografiu. Neexistuje žiadna svastika. Zdá sa, že dôstojník ministerstva obrany sa rozhodol trochu vyblázniť, peniaze získal buď z ruskej propagandy, alebo...

10.10.2022, 09:55
Daj mi prosim odkaz na ten text, neviem ho nájsť
none
48

47. clear1 10.10.2022, 09:55

Daj mi prosim odkaz na ten text, neviem ho nájsť

10.10.2022, 10:01
Podľa inej fotografie sa nezdá, žeby mal niečo na náramku nacistické.

odkaz

odkaz
none
51

48. Lemmy 10.10.2022, 10:01

Podľa inej fotografie sa nezdá, žeby mal niečo na náramku nacistické.

https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1665388820.jpg

https://twitter.com/backandalive/status/1513170981162037257

10.10.2022, 10:07
To ani nemusí byť ten istý náramok. Daj mi prosím Ťa odkaz na ten text
none
53

51. clear1 10.10.2022, 10:07

To ani nemusí byť ten istý náramok. Daj mi prosím Ťa odkaz na ten text

10.10.2022, 10:09
V 52.
none
56

53. Lemmy 10.10.2022, 10:09

V 52.

10.10.2022, 10:16
Som tu cez mobil, nevidím číslovanie príspevkov
none
57

56. clear1 10.10.2022, 10:16

Som tu cez mobil, nevidím číslovanie príspevkov

10.10.2022, 10:22
Tak potom si poklikaj na odkazy, ktoré som tu dal.
none
49

47. clear1 10.10.2022, 09:55

Daj mi prosim odkaz na ten text, neviem ho nájsť

10.10.2022, 10:04
Aj Putin je so svastikou.

odkaz

súhlasí: Romankooooo
👍: era
none
50

49. Lemmy 10.10.2022, 10:04

Aj Putin je so svastikou.

https://twitter.com/tretoniuma/status/1579158600605667330/photo/1

10.10.2022, 10:05
Alebo:

odkaz
none
52

47. clear1 10.10.2022, 09:55

Daj mi prosim odkaz na ten text, neviem ho nájsť

10.10.2022, 10:08
Niekde na tomto odkaze:

odkaz

Som postupne čítal komentáre. Veď som to skopíroval, celý Nestorov text.
none
54

52. Lemmy 10.10.2022, 10:08

Niekde na tomto odkaze:

https://twitter.com/CinC_AFU/status/1578083916296192000

Som postupne čítal komentáre. Veď som to skopíroval, celý Nestorov text.

10.10.2022, 10:13
Našiel som to.

odkaz
none
55

54. Lemmy 10.10.2022, 10:13

Našiel som to.

https://twitter.com/NesterS20/status/1579180813425709056

10.10.2022, 10:15
Я вбил в поиск по гугл картинкам, и нашел мартовскую статью с этой фоткой, там нет никакой свастики

odkaz

Глазки промой. Впрочем уже показали этот браслет, там свастика только в вашей больной голове

odkaz
none
58

55. Lemmy 10.10.2022, 10:15

Я вбил в поиск по гугл картинкам, и нашел мартовскую статью с этой фоткой, там нет никакой свастики

https://twitter.com/NesterS20/status/1579196882693128192

Глазки промой. Впрочем уже показали этот браслет, там свастика только в вашей больной голове

https://twitter.com/NesterS20/status/1579199755439067136

10.10.2022, 10:33
Neviem ako to ukazuje na počítači, ale ja v mobile vidím nasledovné: NesterS píše: "Preverte originálnu fotografiu, nie je tam žiadna swastika."
Pod tým je dotaz: "Kde nájdem originálnu fotografiu?“
NesterS odpovedá: "Bol som na Google a našiel som marcový článok s touto fotkou. Nie je tam svastika."
Odpoveď Nesterovi: "Aj na Tvojej fotografii je svastika.
none
59

58. clear1 10.10.2022, 10:33

Neviem ako to ukazuje na počítači, ale ja v mobile vidím nasledovné: NesterS píše: "Preverte originálnu fotografiu, nie je tam žiadna swastika."
Pod tým je dotaz: "Kde nájdem originálnu fotografiu?“
NesterS odpovedá: "Bol som na Google a našiel som marcový článok s touto fotkou. Nie je tam svastika."
Odpoveď Nesterovi: "Aj na Tvojej fotografii je svastika.

10.10.2022, 10:35
Doplním: Na mobile nejde poriadne priblížiť tá Nesterova fotka z marca
none
65

54. Lemmy 10.10.2022, 10:13

Našiel som to.

https://twitter.com/NesterS20/status/1579180813425709056

10.10.2022, 11:02
Ďalšia odpoveď Nesterovi: "Ты говоришь про оригинал фото,но на нём тоже видно свастику.
Показали наборный браслет, с которого можно снять любую часть подвески?"
none
37

1. astro 08.10.2022, 22:43

Aby ste mohli splniť tieto základné požiadavky a nestali sa len bábkou v rukách asymetrickej vojny musíte si jasne uvedomiť kto je váš nepriateľ v čase minulom prítomnom i budúcom. Toto vôbec nie je jednoduché. Na to si treba zodpovedať na otázku PREČO? Viete kto a čo vám škodí? Viete sa oprostiť od emócií ? Viete si zodpovedať čo sú priority osobné , spoločenské a geopolitické?

09.10.2022, 23:06
Vidím , že vojna a to ešte i asymetrická na vás nemá a mať nebude. Poviem vám však jednú vec. Spomínam ako mi stará mama rozprávala o časoch pred 2. svetovou vojnou. Na Slovensku už sa pripravoval zrod Slovenského štátu , niektorí to brali s nadšením, ale väčšina v dedine to len tak mlčky prechádzali. Mladí rukovali , potom zbehli do hôr a niektorí sa nevrátili. No stará mama mi vždy prízvukovala , že ľudia sa majú zomknúť a nemajú sa nechaľ pámi oklamať.
none
41

37. astro 09.10.2022, 23:06

Vidím , že vojna a to ešte i asymetrická na vás nemá a mať nebude. Poviem vám však jednú vec. Spomínam ako mi stará mama rozprávala o časoch pred 2. svetovou vojnou. Na Slovensku už sa pripravoval zrod Slovenského štátu , niektorí to brali s nadšením, ale väčšina v dedine to len tak mlčky prechádzali. Mladí rukovali , potom zbehli do hôr a niektorí sa nevrátili. No stará mama mi vždy prízvukovala , že ľudia sa majú zomknúť a nemajú sa nechaľ pámi oklamať.

10.10.2022, 09:04
Sme skrátka jedničky. Ani stará mať na nás nemá.
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 331 852 B vygenerované za : 0.351 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.03 ( 23.4.2024 10:00 ) témy zobrazené : 22 286 383 x jedinečné zobrazenia : 2 543 196 x ip adresa : 3.145.59.187

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 4, podporovatelia na reklame naklikali 3,13 € (36 klikov), z toho dnes 0,00 € (0 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel