pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  zdravie  /  téma

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo

príspevkov
126
zobrazení
559
unikátne
76
tému vytvoril(a) 22.7.2022 22:22 Kasafran
1
22.07.2022, 22:22
Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo

Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...!
Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak strašne bojí preľudnenia, že aby nemusel riešiť reálne racionálne problémy, tak všetko úsilie vrhá iba na vojny a na smrť...?!
A toto tým všetkým pseudohumanistom vo svete neprekáža?! No, nebojme sa, veď aj naše slovenské príslovie nás poučuje, že „na každú sviňu sa voda varí”...

odkaz
2

1. Kasafran 22.07.2022, 22:22

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...! Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak s...

22.07.2022, 22:27
Podľa nadpisu som sa zľakol, že vymrelo 70% británie
👍: Kasafran
none
3

2. omega 22.07.2022, 22:27

Podľa nadpisu som sa zľakol, že vymrelo 70% británie

22.07.2022, 22:30
Prečo sa ľakáš ? Veď unitedkinkongovia nie sú Slovania !!!!!!!!
👍: Kasafran
none
4

3. Milaníčko 22.07.2022, 22:30

Prečo sa ľakáš ? Veď unitedkinkongovia nie sú Slovania !!!!!!!!

22.07.2022, 22:33
Milujem aj nepriateľov

odkaz
none
5

4. omega 22.07.2022, 22:33

Milujem aj nepriateľov

http://www.horcicnezrnko.sk/Holbay/Odpustenie.html

22.07.2022, 22:35
Ja milujem aj priateľov, ale či priateľa, či nepriateľa spoznáš v núdzi, toto mi napadlo naporúdzi.
súhlasí: omega , Kasafran
none
6

5. Milaníčko 22.07.2022, 22:35

Ja milujem aj priateľov, ale či priateľa, či nepriateľa spoznáš v núdzi, toto mi napadlo naporúdzi.

22.07.2022, 22:43
Toto dám raz ako tému

Nepriateľ je pedagóg, ktorého nemusíš platiť. Zadarmo ti vypočíta tvoje chyby a zadarmo ti dá príležitosť ukázať, ako sa vieš ovládať a aký si statočný pri hájení pravdy.

🙂
none
7

4. omega 22.07.2022, 22:33

Milujem aj nepriateľov

http://www.horcicnezrnko.sk/Holbay/Odpustenie.html

22.07.2022, 22:47
(4) Omega,
aj takých, čo Ťa bez mihnutia oka podrežú, zastrelia, alebo inak odpracú zo sveta živých...?
súhlasí: era
8

7. Kasafran 22.07.2022, 22:47

(4) Omega,
aj takých, čo Ťa bez mihnutia oka podrežú, zastrelia, alebo inak odpracú zo sveta živých...?

22.07.2022, 22:52
To bol žart, kresťania by mali, ale neviem či milujem nepriateľov. 🙂

Tí čo nie sú kresťania to majú ľahšie 🙂
súhlasí: Kasafran
none
9

8. omega 22.07.2022, 22:52

To bol žart, kresťania by mali, ale neviem či milujem nepriateľov. 🙂

Tí čo nie sú kresťania to majú ľahšie 🙂

22.07.2022, 22:58
U nepriateľa to máš jednoduchšie. Ten ťa nepodrazí tak ako priateľ.
Na druhej strane si vyberaj takých priateľov, čo ťa nepodrazia.
A ak ťa podrazí, tak pamätaj, že nie si Boh, neodpúšťaj.
súhlasí: Kasafran
11

9. peter67 22.07.2022, 22:58

U nepriateľa to máš jednoduchšie. Ten ťa nepodrazí tak ako priateľ.
Na druhej strane si vyberaj takých priateľov, čo ťa nepodrazia.
A ak ťa podrazí, tak pamätaj, že nie si Boh, neodpúšťaj.

22.07.2022, 23:14
Peter ty hádam nepriateľov ani nemáš. Okrem priateľa ondríka, ale ten našťastie nie je medzi nami.
súhlasí: Kasafran
👍: peter67
none
13

11. omega 22.07.2022, 23:14

Peter ty hádam nepriateľov ani nemáš. Okrem priateľa ondríka, ale ten našťastie nie je medzi nami.

22.07.2022, 23:27
Ale mám, samozrejme, že mám. Ja som ti v reále taká protivná povaha. Každému do očí poviem, čo mám na srdci (okrem šelestu)!!!! To sa mnohým nepáči a preto ma nenávidia. Ale do očí mi to nepovedia.
Mám taký svojský humor, tí, čo ma nepoznajú veria, že som najväčšie hovädo na svete (a majú hádam aj pravdu) ostatní vedia, že sa na mňa môžu spoľahnúť skoro vo všetkom a skoro vždy. To skoro preto, lebo niekedy môže nastať situácia, že neprekročím moje pomyselné hranice.
Kamarát je na to, aby pri tebe stál a pomohol ti!!!! Nie na to, aby poučoval a moralizoval!!! Proste ja pomôžem, bez rečí, bez protislužby. ALE keď kamarát urobí sprostosť nehodnú človeka, tak mu pomôžem, bez rečí, ale tým s ním končím. Ak urobí sprostosť hodnú človeka, bez rečí pomôžem a na múdre rady a poučenia bude času neskôr.
súhlasí: omega , Kasafran
14

13. peter67 22.07.2022, 23:27

Ale mám, samozrejme, že mám. Ja som ti v reále taká protivná povaha. Každému do očí poviem, čo mám na srdci (okrem šelestu)!!!! To sa mnohým nepáči a preto ma nenávidia. Ale do očí mi to nepovedia.
Mám taký svojský humor, tí, čo ma nepoznajú veria, že som najväčšie hovädo na svete (a majú hádam aj pravdu) ostatní vedia, že sa na mňa môžu spoľahnúť skoro vo všetkom a skoro vždy. To skoro preto, lebo niekedy môže nastať situácia, že neprekročím moje pomyselné hranice.
Kamarát je...

22.07.2022, 23:33
Neojebuj, si veľmi dobrá sviňa.
👍: peter67 , era
none
16

14. Milaníčko 22.07.2022, 23:33

Neojebuj, si veľmi dobrá sviňa.

22.07.2022, 23:49
(14) Mil@níčko,
nebuď sviniar, počkaj do jesene - tá Ti ukáže aká a z koho bude sviňa...
17

16. Kasafran 22.07.2022, 23:49

(14) Mil@níčko,
nebuď sviniar, počkaj do jesene - tá Ti ukáže aká a z koho bude sviňa...

22.07.2022, 23:55
Zamieta sa.
👍: Kasafran
none
18

14. Milaníčko 22.07.2022, 23:33

Neojebuj, si veľmi dobrá sviňa.

23.07.2022, 00:03
Slabých 120 kg.
19

18. peter67 23.07.2022, 00:03

Slabých 120 kg.

23.07.2022, 00:05
Asi viac máš kíl ako íkvé že ?
👍: peter67
none
21

19. Milaníčko 23.07.2022, 00:05

Asi viac máš kíl ako íkvé že ?

23.07.2022, 00:12
Minimálne 2x!!!!!!!!!!
súhlasí: Milaníčko
25

21. peter67 23.07.2022, 00:12

Minimálne 2x!!!!!!!!!!

23.07.2022, 00:15
Smerom akým, so Smerom, či s Pičaputovcami ?
none
24

19. Milaníčko 23.07.2022, 00:05

Asi viac máš kíl ako íkvé že ?

23.07.2022, 00:14
Moje IQ je.......nemerateľné!!!!
Naposledy som bol totálne vyšťavený a psychicky v koncoch keď mi ho merali!!!!
Ani mi ho povedať nechceli aké ho mám veľké!!!!
Tak som počul, že do 40 nehovoria nikomu.
👍: Kasafran
26

24. peter67 23.07.2022, 00:14

Moje IQ je.......nemerateľné!!!!
Naposledy som bol totálne vyšťavený a psychicky v koncoch keď mi ho merali!!!!
Ani mi ho povedať nechceli aké ho mám veľké!!!!
Tak som počul, že do 40 nehovoria nikomu.

23.07.2022, 00:16
Ty si nemýľ teplotu tela s íkvé brašule.
👍: peter67
none
30

26. Milaníčko 23.07.2022, 00:16

Ty si nemýľ teplotu tela s íkvé brašule.

23.07.2022, 00:21
Raz som mal vraj teplotu 41,3°C a moje IQ asi ani vtedy nebolo vyššie.
32

30. peter67 23.07.2022, 00:21

Raz som mal vraj teplotu 41,3°C a moje IQ asi ani vtedy nebolo vyššie.

23.07.2022, 00:36
Ja som mal aj 44 uráááááááááááá uráááááááááááá
none
27

19. Milaníčko 23.07.2022, 00:05

Asi viac máš kíl ako íkvé že ?

23.07.2022, 00:18
(19) Mil@níčko,
ale no, čo ho tak podceňuješ - nebodaj ho súdiš podľa seba? Nebodaj sa nevieš zmieriť s tým, že Ťa predbehol aj v kilách aj v gramoch...?
súhlasí: peter67 , Milaníčko
31

27. Kasafran 23.07.2022, 00:18

(19) Mil@níčko,
ale no, čo ho tak podceňuješ - nebodaj ho súdiš podľa seba? Nebodaj sa nevieš zmieriť s tým, že Ťa predbehol aj v kilách aj v gramoch...?

23.07.2022, 00:22
Kaso. Milan mi sprosto prosto závidí!!! To keby on mal 120kg, tak je vo Svite najsamväčší borec.
súhlasí: Milaníčko
33

31. peter67 23.07.2022, 00:22

Kaso. Milan mi sprosto prosto závidí!!! To keby on mal 120kg, tak je vo Svite najsamväčší borec.

23.07.2022, 00:36
Mne na to stačí taktika a 80 kg hoväda.
none
22

18. peter67 23.07.2022, 00:03

Slabých 120 kg.

23.07.2022, 00:13
(18) Peter67,
nerob si výčitky, to je práve akurát...!
súhlasí: peter67
29

22. Kasafran 23.07.2022, 00:13

(18) Peter67,
nerob si výčitky, to je práve akurát...!

23.07.2022, 00:19
No ešte 10 a rukujem.
Na zakáľačku.
15

13. peter67 22.07.2022, 23:27

Ale mám, samozrejme, že mám. Ja som ti v reále taká protivná povaha. Každému do očí poviem, čo mám na srdci (okrem šelestu)!!!! To sa mnohým nepáči a preto ma nenávidia. Ale do očí mi to nepovedia.
Mám taký svojský humor, tí, čo ma nepoznajú veria, že som najväčšie hovädo na svete (a majú hádam aj pravdu) ostatní vedia, že sa na mňa môžu spoľahnúť skoro vo všetkom a skoro vždy. To skoro preto, lebo niekedy môže nastať situácia, že neprekročím moje pomyselné hranice.
Kamarát je...

22.07.2022, 23:42
Tak virtuál môže klamať.
Zdalo by sa, že nemáš nepriateľov. Aj keď to by bolo asi moc ideálne.
none
20

15. omega 22.07.2022, 23:42

Tak virtuál môže klamať.
Zdalo by sa, že nemáš nepriateľov. Aj keď to by bolo asi moc ideálne.

23.07.2022, 00:11
Človek sa vo virtuále správa uvoľnene, na svet púšťa aj také veci, ktoré by v živote hádam ani nepovedal. Je tu plno viťúzov, neohrozených bitkárov, mudrcov, chrobákov Truhlíkov, Hujerov.....Takže každý z nás je ozajstne trošku iný. Ja by som to, čo tu píšem z oči do oči asi nikomu nepovedal, lebo by som hneď do nosa zo tri kúpil a toho sa ja bytostne bojím.
Stretol som sa reálne s Edom a Patrikom. Sú to správni chlapi. Ani s jedným nie som súhlasný na viac ako 60% a predsa sme nemali problém sa zhovárať aj o tom s čím navzájom nesúhlasíme. Chce to iba trošku pokory a uznania, že aj iní pojedli múdrosť sveta lyžicou, nielen ty.
A niekoho mlátiť iba za to, že nezdieľa tvoj názor, to je jedna veľká sprostosť!!!
23

20. peter67 23.07.2022, 00:11

Človek sa vo virtuále správa uvoľnene, na svet púšťa aj také veci, ktoré by v živote hádam ani nepovedal. Je tu plno viťúzov, neohrozených bitkárov, mudrcov, chrobákov Truhlíkov, Hujerov.....Takže každý z nás je ozajstne trošku iný. Ja by som to, čo tu píšem z oči do oči asi nikomu nepovedal, lebo by som hneď do nosa zo tri kúpil a toho sa ja bytostne bojím.
Stretol som sa reálne s Edom a Patrikom. Sú to správni chlapi. Ani s jedným nie som súhlasný na viac ako 60% a predsa sme nemali pro...

23.07.2022, 00:14
Tak ti poviem Peťo, ja som výnimka potvrdzujúca pravidlo, ja sa chovám všade rovnako, či virtuál, či reál, či anál, či kanál, vždy som to ja, a to je základ základných hodnôt ctihodného občana.
👍: Kasafran
none
28

23. Milaníčko 23.07.2022, 00:14

Tak ti poviem Peťo, ja som výnimka potvrdzujúca pravidlo, ja sa chovám všade rovnako, či virtuál, či reál, či anál, či kanál, vždy som to ja, a to je základ základných hodnôt ctihodného občana.

23.07.2022, 00:18
Milan, tomu never!!!! Vždy nie!! Je to proste tak ako píšem, lebo tu smieš písať čokoľvek. Napríklad ja robím ramená, že v bordeli som ja aký sveták, ale keď som odovzdával v Paris postele a slečna ma vyzvala, že poď vyskúšať, tak mi ver, že som bol bordový ako cvikla. Ale ja si to nikdy verejne nepriznám, vždy tvrdím, že som iba nonšalantne mávol rukou.
34

28. peter67 23.07.2022, 00:18

Milan, tomu never!!!! Vždy nie!! Je to proste tak ako píšem, lebo tu smieš písať čokoľvek. Napríklad ja robím ramená, že v bordeli som ja aký sveták, ale keď som odovzdával v Paris postele a slečna ma vyzvala, že poď vyskúšať, tak mi ver, že som bol bordový ako cvikla. Ale ja si to nikdy verejne nepriznám, vždy tvrdím, že som iba nonšalantne mávol rukou.

23.07.2022, 00:39
Takému chlapovi sa hovorí zbabelec, prepáč.
none
35

34. Milaníčko 23.07.2022, 00:39

Takému chlapovi sa hovorí zbabelec, prepáč.

23.07.2022, 11:57
Odpúšťam ti, tak ako si odpúšťame studenú vodu z kohútika, ktorá oteplela.
súhlasí: Milaníčko
👍: era
40

35. peter67 23.07.2022, 11:57

Odpúšťam ti, tak ako si odpúšťame studenú vodu z kohútika, ktorá oteplela.

23.07.2022, 12:09
Slama U kravina!
none
10

1. Kasafran 22.07.2022, 22:22

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...! Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak s...

22.07.2022, 23:02
Na kovid? Vraj očkovali proti kovidu.
Takže zomreli tí, čo ich očkovali na kovid. Na kovid sa umiera, takže koľko to ks očkovali na kovid?
Dnes nezobrali košickým (darcom) hokejistom krv, lebo sa vrátili z cudzokrajných dovoleniek.
Som netušil, že SVK je najbezpečnejšou krajinou na svete voči kovidu. A to isté asi platí, že ak sa niekto (cudzinec) vráti z dovolenky na SVK tiež mu nezoberú, lebo sa vrátil z cudziny.
súhlasí: Kasafran
12

1. Kasafran 22.07.2022, 22:22

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...! Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak s...

22.07.2022, 23:19
Nuž sledujem odkaz, aj som vám tu pár krát dal odkaz, keď bol záporný počet plne zaočkovaých ľudí. Dával som aj odkaz keď ešte zverejňovali počet nezaočkovaných hospitalizovaných, sekli s tým pri čísle cca 67% hoci pravda bola taká, že to bol počet zaočkovaných. Dnes to už neuvádzajú. Ktovie prečo, veď predsa vakcína je sloboda!!!
Ale varujem vás!!!! Na jeseň sa k tomuto číslu vrátia!!! K plne zaočkovným minimálne treťou dávkou!!! A zase bude hospitalizovaných kopec plne nezaočkovaných. A keď dôjde opäť "k najhoršiemu" tak to posunú na 4 dávky plne zaočkovaných osôb. Proste proti kovidu sa bude bojovať rázne, nekompromisne a tvrdo!!!! Ináč sa do obchodov nedostanete, na zosnulých budete spomínať doma a Ježiško nepríde!!! Lebo veľká inflácia, veľký počet pozitívnych a cez hranice ho nepustia napriek 4. dávkam vakcíny, lebo nie je Ukrajinec.
Pamätajte na moje slová!!!!!
Lebo s vami zatočím.
súhlasí: Kasafran
👍: era
36

12. peter67 22.07.2022, 23:19

Nuž sledujem https://korona.gov.sk/, aj som vám tu pár krát dal odkaz, keď bol záporný počet plne zaočkovaých ľudí. Dával som aj odkaz keď ešte zverejňovali počet nezaočkovaných hospitalizovaných, sekli s tým pri čísle cca 67% hoci pravda bola taká, že to bol počet zaočkovaných. Dnes to už neuvádzajú. Ktovie prečo, veď predsa vakcína je sloboda!!!
Ale varujem vás!!!! Na jeseň sa k tomuto číslu vrátia!!! K plne zaočkovným minimálne treťou dávkou!!! A zase bude hospitalizovaných kopec plne n...

23.07.2022, 11:59
Tešíme sa, že nás nezanedbávaš. 🙂
👍: peter67 , Kasafran
none
38

36. era 23.07.2022, 11:59

Tešíme sa, že nás nezanedbávaš. 🙂

23.07.2022, 12:07
Stala sa vôľa Božia.
39

38. peter67 23.07.2022, 12:07

Stala sa vôľa Božia.

23.07.2022, 12:09
Keby sa stala moja (Božia) vôľa, tak ten svet ináč vyzerá 😉
👍: Kasafran
none
41

39. EnaXnaY 23.07.2022, 12:09

Keby sa stala moja (Božia) vôľa, tak ten svet ináč vyzerá 😉

23.07.2022, 12:10
Ale nikto ma počúva 😉
none
42

41. EnaXnaY 23.07.2022, 12:10

Ale nikto ma počúva 😉

23.07.2022, 12:11
To preto, lebo takých bohov, ako si ty, je plná prdel
👍: peter67
none
43

42. era 23.07.2022, 12:11

To preto, lebo takých bohov, ako si ty, je plná prdel

23.07.2022, 12:12
Nie, JA SOM jediný, dokonca trojjediný 😉
none
60

43. EnaXnaY 23.07.2022, 12:12

Nie, JA SOM jediný, dokonca trojjediný 😉

23.07.2022, 14:01
(43) EnaX,
keďže si trojjediným, ovládaš už aj štvrtú formu hmoty - plazmu...?
45

42. era 23.07.2022, 12:11

To preto, lebo takých bohov, ako si ty, je plná prdel

23.07.2022, 12:20
A čo takí Perún, Svarog, Stribog...Devana, Vesna, Živa...? To bola božská a duchovná podstata nás, Slovanov. Až pokiaľ krvilačná, militantná RKC nezačala s tyraniou.
súhlasí: Kasafran
none
47

45. Korund 23.07.2022, 12:20

A čo takí Perún, Svarog, Stribog...Devana, Vesna, Živa...? To bola božská a duchovná podstata nás, Slovanov. Až pokiaľ krvilačná, militantná RKC nezačala s tyraniou.

23.07.2022, 12:29
Striboga mám rád, boh vetrov, vetry to je moje 😉
👍: Kasafran
none
62

47. EnaXnaY 23.07.2022, 12:29

Striboga mám rád, boh vetrov, vetry to je moje 😉

23.07.2022, 14:09
(47) Enax,
a Tvoje vetry sú tiež Stribogove...?
48

45. Korund 23.07.2022, 12:20

A čo takí Perún, Svarog, Stribog...Devana, Vesna, Živa...? To bola božská a duchovná podstata nás, Slovanov. Až pokiaľ krvilačná, militantná RKC nezačala s tyraniou.

23.07.2022, 12:31
Je len prirodzené, že nižších prírodných bohov nahradili vyšší nebeskí bohovia.
none
49

48. era 23.07.2022, 12:31

Je len prirodzené, že nižších prírodných bohov nahradili vyšší nebeskí bohovia.

23.07.2022, 12:43
Je to súboj ideológií, zdá sa že židovský má navrch, ale ešte nie je všetkým dňom koniec 😉
súhlasí: Kasafran
none
51

49. EnaXnaY 23.07.2022, 12:43

Je to súboj ideológií, zdá sa že židovský má navrch, ale ešte nie je všetkým dňom koniec 😉

23.07.2022, 12:46
Vôbec totiž nejde o židovského Jahveho. Ide o Otca na nebesiach a jeho syna Krista - Slovo - Ja Som.

A Ja Som nie je židovský boh, to je všeľudský celosvetový Boh.
none
53

51. era 23.07.2022, 12:46

Vôbec totiž nejde o židovského Jahveho. Ide o Otca na nebesiach a jeho syna Krista - Slovo - Ja Som.

A Ja Som nie je židovský boh, to je všeľudský celosvetový Boh.

23.07.2022, 12:50
Hare Krišna, hare, hare....
súhlasí: Kasafran
54

51. era 23.07.2022, 12:46

Vôbec totiž nejde o židovského Jahveho. Ide o Otca na nebesiach a jeho syna Krista - Slovo - Ja Som.

A Ja Som nie je židovský boh, to je všeľudský celosvetový Boh.

23.07.2022, 12:53
Lenže pôvodne bol len JHWH, židovský boh.
none
55

54. Lemmy 23.07.2022, 12:53

Lenže pôvodne bol len JHWH, židovský boh.

23.07.2022, 12:54
U nás sa najvyšší volá ROD 😉
none
56

55. EnaXnaY 23.07.2022, 12:54

U nás sa najvyšší volá ROD 😉

23.07.2022, 12:55
odkaz 😉
none
57

54. Lemmy 23.07.2022, 12:53

Lenže pôvodne bol len JHWH, židovský boh.

23.07.2022, 12:58
Kým v náboženstvách Judei existoval iba Jahve, potiaľ ho v oblastiach Európy nikto nešíril a nikto Európanom ich bohov nenahrádzal.

Až kresťanstvo to celé obrátilo - a to ako v Ázii, tak i v Európe.
none
58

51. era 23.07.2022, 12:46

Vôbec totiž nejde o židovského Jahveho. Ide o Otca na nebesiach a jeho syna Krista - Slovo - Ja Som.

A Ja Som nie je židovský boh, to je všeľudský celosvetový Boh.

23.07.2022, 13:50
Era, JA SOM nie je výsadou Krista 😉

Je pre každého, kto si uvedomuje seba 😉
none
61

58. EnaXnaY 23.07.2022, 13:50

Era, JA SOM nie je výsadou Krista 😉

Je pre každého, kto si uvedomuje seba 😉

23.07.2022, 14:06
Ale práveže je. A preto každý, kto v sebe oslovuje svoje nesebecké JA, oslovuje v sebe Krista. To je celý fígeľ, ktorý materialisti odmietajú chápať.

A pritom je to tak prosté.
none
63

61. era 23.07.2022, 14:06

Ale práveže je. A preto každý, kto v sebe oslovuje svoje nesebecké JA, oslovuje v sebe Krista. To je celý fígeľ, ktorý materialisti odmietajú chápať.

A pritom je to tak prosté.

23.07.2022, 14:13
Fígeľ je v tom, že sa ktosi snaží montovať do toho Krista 😉

Prosté je, že každý kto existuje a uvedomuje si tento fakt, môže tvrdiť JA SOM 😉
none
66

63. EnaXnaY 23.07.2022, 14:13

Fígeľ je v tom, že sa ktosi snaží montovať do toho Krista 😉

Prosté je, že každý kto existuje a uvedomuje si tento fakt, môže tvrdiť JA SOM 😉

23.07.2022, 14:20
Je to naopak. Zážitok "Ja som" je tu ako skúsenosť. Ale nebola tu vždy a nie je u každého.

A táto skúsenosť má aj svoju duchovnú stránku a duchovný praobraz. A poznávaním toho praobrazu je možné zistiť, že sa zhoduje s tým, čo podáva Biblia ako Krista.
none
69

66. era 23.07.2022, 14:20

Je to naopak. Zážitok "Ja som" je tu ako skúsenosť. Ale nebola tu vždy a nie je u každého.

A táto skúsenosť má aj svoju duchovnú stránku a duchovný praobraz. A poznávaním toho praobrazu je možné zistiť, že sa zhoduje s tým, čo podáva Biblia ako Krista.

23.07.2022, 14:25
O akom zážitku to splietaš? 😉

JA SOM je jednoduché konštatovanie skutkovej podstaty 😉

Je to opis reality 😉

Uvedomujem si seba, teda SOM 😉
súhlasí: Kasafran
none
70

69. EnaXnaY 23.07.2022, 14:25

O akom zážitku to splietaš? 😉

JA SOM je jednoduché konštatovanie skutkovej podstaty 😉

Je to opis reality 😉

Uvedomujem si seba, teda SOM 😉

23.07.2022, 14:27
Veď o tom splietam. O ničom inom. 🙂
none
71

70. era 23.07.2022, 14:27

Veď o tom splietam. O ničom inom. 🙂

23.07.2022, 14:30
Splietaš, že je čosi naopak 😉
none
72

71. EnaXnaY 23.07.2022, 14:30

Splietaš, že je čosi naopak 😉

23.07.2022, 14:33
Hovorím, že to nie je tak, že si najskôr niekto vymyslí Krista a potom ho namontuje na niečo z tohto života, ale naopak - najskôr spoznáme niečo z tohto života a potom to veci-primerane charakterizujeme a dáme tomu pomenovanie.
none
73

72. era 23.07.2022, 14:33

Hovorím, že to nie je tak, že si najskôr niekto vymyslí Krista a potom ho namontuje na niečo z tohto života, ale naopak - najskôr spoznáme niečo z tohto života a potom to veci-primerane charakterizujeme a dáme tomu pomenovanie.

23.07.2022, 14:38
Pomenovanie JA SOM je dostatočné 😉
none
74

73. EnaXnaY 23.07.2022, 14:38

Pomenovanie JA SOM je dostatočné 😉

23.07.2022, 14:48
Kiež by bolo! Všetko by bolo jednoduchšie.

Lenže je tu problém s egoizmom.

Existuje egoistické ja, vyjadrujúce sa v postoji uprednostňovania mojej osoby, mojej rodiny, mojich detí, mojej krajiny... Neobjektívne, egoistické ja.

A existuje vývoj ľudského uchopovania sebavedomia od egoistického k nesebeckému.

A skúmaním tejto skutočnosti vzišla u ľudí, ktorí sa v tom vyznajú, potreba odčleniť toto egoistické JA SOM od toho všeobsiahleho, univerzálneho JA SOM.

To prvé bolo v duchovnej vede nazvané "nižším ja", "Luciferským ja".
A to druhé, nesebecké, ale plne sebavedomé, láskavé a vždy pravdivé, bolo nazvané "vyšším ja", alebo aj "Kristom".

Pavol vedel, čo píše, keď napísal: Už nežijem ja, ale žije vo mne Kristus.
none
75

74. era 23.07.2022, 14:48

Kiež by bolo! Všetko by bolo jednoduchšie.

Lenže je tu problém s egoizmom.

Existuje egoistické ja, vyjadrujúce sa v postoji uprednostňovania mojej osoby, mojej rodiny, mojich detí, mojej krajiny... Neobjektívne, egoistické ja.

A existuje vývoj ľudského uchopovania sebavedomia od egoistického k nesebeckému.

A skúmaním tejto skutočnosti vzišla u ľudí, ktorí sa v tom vyznajú, potreba odčleniť toto egoistické JA SOM od toho všeobsiahleho, univerzálneho JA SOM.

...

23.07.2022, 14:52
Máte to popletené 😉

To, že JA SOM absolútne nesúvisí s tým aký SOM 😉
none
76

75. EnaXnaY 23.07.2022, 14:52

Máte to popletené 😉

To, že JA SOM absolútne nesúvisí s tým aký SOM 😉

23.07.2022, 14:53
Môžem byť najväčšia sviňa na svete a stále bude platiť, že SOM 😉
none
77

76. EnaXnaY 23.07.2022, 14:53

Môžem byť najväčšia sviňa na svete a stále bude platiť, že SOM 😉

23.07.2022, 14:55
To,že SOM prestane platiť, keď zomriem 😉
none
79

75. EnaXnaY 23.07.2022, 14:52

Máte to popletené 😉

To, že JA SOM absolútne nesúvisí s tým aký SOM 😉

23.07.2022, 15:05
To píšeš iba preto, lebo si sa tým nikdy hlbšie nezaoberal.
none
81

79. era 23.07.2022, 15:05

To píšeš iba preto, lebo si sa tým nikdy hlbšie nezaoberal.

23.07.2022, 15:10
To píšem preto, lebo je to logické 😉

To, že existujem nijako nezávisí na tom aký SOM 😉
none
83

81. EnaXnaY 23.07.2022, 15:10

To píšem preto, lebo je to logické 😉

To, že existujem nijako nezávisí na tom aký SOM 😉

23.07.2022, 15:20
Cogito, ergo sum. Alebo, v povodnom Descartovskom zneni... Je pense, donc je suis.
V tom vyroku je aj odpoved na tvoj prispevok. :-)
none
84

83. Korund 23.07.2022, 15:20

Cogito, ergo sum. Alebo, v povodnom Descartovskom zneni... Je pense, donc je suis.
V tom vyroku je aj odpoved na tvoj prispevok. :-)

23.07.2022, 15:23
To napíš erovi, on existenciu podmieňuje nesebeckým JA 😉
none
85

84. EnaXnaY 23.07.2022, 15:23

To napíš erovi, on existenciu podmieňuje nesebeckým JA 😉

23.07.2022, 15:28
Nie nie, existencia je možná aj úplne bez ja. Rastliny existujú, minerály existujú, muchy existujú - existencia nie je závislá od JA.
none
86

85. era 23.07.2022, 15:28

Nie nie, existencia je možná aj úplne bez ja. Rastliny existujú, minerály existujú, muchy existujú - existencia nie je závislá od JA.

23.07.2022, 15:29
Bavíme sa o JA SOM 😉
none
87

86. EnaXnaY 23.07.2022, 15:29

Bavíme sa o JA SOM 😉

23.07.2022, 15:32
Ja som je istý druh sebavedomého zážitku, uvedomenia.

A tento zážitok sa dá jemnejšie prebádať.

To je ako s atómami. Niekomu stačí, že atóm sa skladá z protónov, neutrónov a elektrónov, ale niekto to chce ešte viac prebádať.

Tak je možné duchovne-vedeckým bádaním rozlíšiť sebeckú a nesebeckú "vrstvu" onoho "ja som".
none
90

87. era 23.07.2022, 15:32

Ja som je istý druh sebavedomého zážitku, uvedomenia.

A tento zážitok sa dá jemnejšie prebádať.

To je ako s atómami. Niekomu stačí, že atóm sa skladá z protónov, neutrónov a elektrónov, ale niekto to chce ešte viac prebádať.

Tak je možné duchovne-vedeckým bádaním rozlíšiť sebeckú a nesebeckú "vrstvu" onoho "ja som".

23.07.2022, 15:33
Keď už chceš niečo bádať, tak JA 😉

JA SOM len hovorí, že existujem 😉
none
91

90. EnaXnaY 23.07.2022, 15:33

Keď už chceš niečo bádať, tak JA 😉

JA SOM len hovorí, že existujem 😉

23.07.2022, 15:35
Zas nebazíruj na slovíčkach. 🙂
none
93

91. era 23.07.2022, 15:35

Zas nebazíruj na slovíčkach. 🙂

23.07.2022, 15:37
Však vy kresťania tvrdíte, že slovo bolo na počiatku a potom s ním šermujete halabala 😉
súhlasí: era
👍: era
none
102

93. EnaXnaY 23.07.2022, 15:37

Však vy kresťania tvrdíte, že slovo bolo na počiatku a potom s ním šermujete halabala 😉

23.07.2022, 15:50
Máš pravdu.

Ale pozri sa podrobnejšie na proces poznania. Veľa vecí bolo ľuďmi spoznaných už predtým, než sa jedinec narodí na svet. A tie veci dostali mená.

A prvá fáza vývoja človiečika je tá, že okolie mu priamo hovorí: Toto je mama, toto je tata, toto je stôl, toto je dom, toto je strecha - proste bez toho, aby to mladý sám spoznal, dostane to ako dogmy.

V druhej fáze ho učitelia a vychovávatelia učia myslieť o veciach, poznávať ich podstatu, učia ho postupy ako si vytvárať s vecami osobný vzťah poznania.

Až potom sa takpovediac osamostatní, až potom je také JA SOM, že osobne preskúma, čo z toho, čo ho učili, môže sám uznať a čo musí sám zo seba odmietnuť.

V tejto tretej fáze používa slová, ktoré sa naučil, ale dáva im - ak chce - vlastné hodnoty. Uznáva mnohé z toho, čo ho naučili, ale mnohé musí podľa svojho vedomia a svedomia modifikovať.

Preto používame názvy ako "Slovo" alebo "Počiatok" - ale každý sebavedomý človek, ktorý sa nimi hlbšie zaoberal, im dáva svoje vlastné súvislosti - a teší sa, ak nájde iného človeka, ktorý životom došiel k rovnakým pohľadom na vec.

Samozrejme, že existujú dogmatické skupiny ľudí, ktoré prijímajú zvonka nadiktované východiská aj závery. Ale nie všetci sme takí.
none
103

102. era 23.07.2022, 15:50

Máš pravdu.

Ale pozri sa podrobnejšie na proces poznania. Veľa vecí bolo ľuďmi spoznaných už predtým, než sa jedinec narodí na svet. A tie veci dostali mená.

A prvá fáza vývoja človiečika je tá, že okolie mu priamo hovorí: Toto je mama, toto je tata, toto je stôl, toto je dom, toto je strecha - proste bez toho, aby to mladý sám spoznal, dostane to ako dogmy.

V druhej fáze ho učitelia a vychovávatelia učia myslieť o veciach, poznávať ich podstatu, učia ho postupy ako si vytv...

23.07.2022, 16:09
Takže ešte raz 😉

S čím nesúhlasíš pri vete...

Každý, kto si uvedomuje seba, môže tvrdiť JA SOM 😉
none
104

103. EnaXnaY 23.07.2022, 16:09

Takže ešte raz 😉

S čím nesúhlasíš pri vete...

Každý, kto si uvedomuje seba, môže tvrdiť JA SOM 😉

23.07.2022, 16:24
Súhlasím s tým všetkým doslovne.
none
105

104. era 23.07.2022, 16:24

Súhlasím s tým všetkým doslovne.

23.07.2022, 16:26
Odtiaľ sa dostaneš k otázkam KTO JE JA a AKÉ JE JA 😉
none
106

105. EnaXnaY 23.07.2022, 16:26

Odtiaľ sa dostaneš k otázkam KTO JE JA a AKÉ JE JA 😉

23.07.2022, 16:27
Môžem a nemusím.
none
107

106. era 23.07.2022, 16:27

Môžem a nemusím.

23.07.2022, 16:27
Ak podstupuješ cestu sebapoznania 😉
none
108

107. EnaXnaY 23.07.2022, 16:27

Ak podstupuješ cestu sebapoznania 😉

23.07.2022, 16:30
Ak podstupujem cestu sebapoznania, tak moje prvé otázky budú: akým spôsobom si vlastne uvedomujem seba? Čo to je za proces poznania? Čo sa vo mne pri tom deje?
none
109

108. era 23.07.2022, 16:30

Ak podstupujem cestu sebapoznania, tak moje prvé otázky budú: akým spôsobom si vlastne uvedomujem seba? Čo to je za proces poznania? Čo sa vo mne pri tom deje?

23.07.2022, 16:33
Inými slovami chceš vedieť ako sa varí segedýn, nie čo to je 😉
none
110

109. EnaXnaY 23.07.2022, 16:33

Inými slovami chceš vedieť ako sa varí segedýn, nie čo to je 😉

23.07.2022, 16:35
Myslíš, že ak spoznám, ako sa varí, tak nebudem vedie, čo to je?
none
111

110. era 23.07.2022, 16:35

Myslíš, že ak spoznám, ako sa varí, tak nebudem vedie, čo to je?

23.07.2022, 16:36
Myslím, že šéfkuchár ti také tajomstvo neprezradí 😉
none
112

111. EnaXnaY 23.07.2022, 16:36

Myslím, že šéfkuchár ti také tajomstvo neprezradí 😉

23.07.2022, 16:39
Ale práve pri skúmaní: Čo sa vo mne deje? získavam sebapoznanie.

A sebapoznanie nie je ničím iným, než poznaním seba samého, pričom ja sám som ten, kto je sebou samým.
none
113

112. era 23.07.2022, 16:39

Ale práve pri skúmaní: Čo sa vo mne deje? získavam sebapoznanie.

A sebapoznanie nie je ničím iným, než poznaním seba samého, pričom ja sám som ten, kto je sebou samým.

23.07.2022, 16:41
Poznáš svoje meno? 😉

Nemyslím civilné 😉
none
114

113. EnaXnaY 23.07.2022, 16:41

Poznáš svoje meno? 😉

Nemyslím civilné 😉

23.07.2022, 16:45
Aké iné meno ešte existuje?
none
115

114. era 23.07.2022, 16:45

Aké iné meno ešte existuje?

23.07.2022, 16:45
Také, ktoré ťa charakterizuje 😉
none
116

115. EnaXnaY 23.07.2022, 16:45

Také, ktoré ťa charakterizuje 😉

23.07.2022, 16:46
Spoznávam postupne, ale ešte ho nepoznám.
none
117

115. EnaXnaY 23.07.2022, 16:45

Také, ktoré ťa charakterizuje 😉

23.07.2022, 16:47
Napríklad moje meno je 😉

SOM, KTORÝ POLOŽIL OTÁZKU KTO JE JA 😉
none
118

117. EnaXnaY 23.07.2022, 16:47

Napríklad moje meno je 😉

SOM, KTORÝ POLOŽIL OTÁZKU KTO JE JA 😉

23.07.2022, 16:48
Ak ti vyhovuje, tak prečo nie.
none
119

118. era 23.07.2022, 16:48

Ak ti vyhovuje, tak prečo nie.

23.07.2022, 16:53
Tak SOM sa zadefinoval, keď SOM padal do bezodnej priepasti, bol to záchytný bod 😉
súhlasí: era
none
120

119. EnaXnaY 23.07.2022, 16:53

Tak SOM sa zadefinoval, keď SOM padal do bezodnej priepasti, bol to záchytný bod 😉

23.07.2022, 16:56
Každý človek má svoje vlastné záchytné body.
none
121

120. era 23.07.2022, 16:56

Každý človek má svoje vlastné záchytné body.

23.07.2022, 17:07
Hej, niekto má Ježiška, niekto hľadá v SEBE 😉
none
122

121. EnaXnaY 23.07.2022, 17:07

Hej, niekto má Ježiška, niekto hľadá v SEBE 😉

23.07.2022, 17:21
A niekto ani nehľadá, len si užíva.
súhlasí: EnaXnaY
👍: djjaro
none
123

122. era 23.07.2022, 17:21

A niekto ani nehľadá, len si užíva.

23.07.2022, 17:38
(122) Era,
koho si hľadal predtým, keď si našiel Ježiška a začal si si s ním "užívať"? Tak sa mi niečo marí, že aj po nájdení Ježiška si pátral po ďalších jemu na roveň, alebo dokonca vyššie postavených božstvách...
124

123. Kasafran 23.07.2022, 17:38

(122) Era,
koho si hľadal predtým, keď si našiel Ježiška a začal si si s ním "užívať"? Tak sa mi niečo marí, že aj po nájdení Ježiška si pátral po ďalších jemu na roveň, alebo dokonca vyššie postavených božstvách...

23.07.2022, 18:21
Forma tvojej otázky a komentárov svedčí iba o tom, že si chceš robiť posmech z vecí, ktorým aj tak vôbec nerozumieš.

Ale inak, ďakujem za otázku.
none
94

91. era 23.07.2022, 15:35

Zas nebazíruj na slovíčkach. 🙂

23.07.2022, 15:38
Ach vy dvaja inžinieri.
Jeden technik konštruktér, druhý počítačový programátor a takto krásne hľadáte prieniky.
👍: era
96

94. peter67 23.07.2022, 15:38

Ach vy dvaja inžinieri.
Jeden technik konštruktér, druhý počítačový programátor a takto krásne hľadáte prieniky.

23.07.2022, 15:40
Vysvetlím ti to po programátorsky 😉

Programovanie je ako písanie knihy 😉

S tým rozdielom, že ak na strane 241 urobíš preklep, tak celá kniha prestane mať zmysel 😉
none
95

90. EnaXnaY 23.07.2022, 15:33

Keď už chceš niečo bádať, tak JA 😉

JA SOM len hovorí, že existujem 😉

23.07.2022, 15:38
Ale inak - zaujímavá otázka.

Čo vlastne hovorí výrok "JA SOM"?

Hovorí iba, že existujem?
Alebo hovorí, že existujem a uvedomujem si to?
Alebo hovorí, že JA, ktorým v podstate som, existuje?
...

Zaujímavé.
none
99

95. era 23.07.2022, 15:38

Ale inak - zaujímavá otázka.

Čo vlastne hovorí výrok "JA SOM"?

Hovorí iba, že existujem?
Alebo hovorí, že existujem a uvedomujem si to?
Alebo hovorí, že JA, ktorým v podstate som, existuje?
...

Zaujímavé.

23.07.2022, 15:43
Pre MŇA platí B 😉
none
92

87. era 23.07.2022, 15:32

Ja som je istý druh sebavedomého zážitku, uvedomenia.

A tento zážitok sa dá jemnejšie prebádať.

To je ako s atómami. Niekomu stačí, že atóm sa skladá z protónov, neutrónov a elektrónov, ale niekto to chce ešte viac prebádať.

Tak je možné duchovne-vedeckým bádaním rozlíšiť sebeckú a nesebeckú "vrstvu" onoho "ja som".

23.07.2022, 15:35
Je to ako s atómovkami, aj jeho Múdrosť nie jednu na SVK odpálila.
👍: era
89

83. Korund 23.07.2022, 15:20

Cogito, ergo sum. Alebo, v povodnom Descartovskom zneni... Je pense, donc je suis.
V tom vyroku je aj odpoved na tvoj prispevok. :-)

23.07.2022, 15:33
Nie, nie!!
Coito, ergo sum.
Coito, era sum.
Coito, era som.
Výsledok je perfektný.
👍: era
97

89. peter67 23.07.2022, 15:33

Nie, nie!!
Coito, ergo sum.
Coito, era sum.
Coito, era som.
Výsledok je perfektný.

23.07.2022, 15:40
...coitus interruptus....
Som
Nie som
Som
Nie som......
none
100

97. Korund 23.07.2022, 15:40

...coitus interruptus....
Som
Nie som
Som
Nie som......

23.07.2022, 15:44
....virgo intacta...
Delorovať.
Nedeflorovať.
A vari som ja záhradníkom?
64

51. era 23.07.2022, 12:46

Vôbec totiž nejde o židovského Jahveho. Ide o Otca na nebesiach a jeho syna Krista - Slovo - Ja Som.

A Ja Som nie je židovský boh, to je všeľudský celosvetový Boh.

23.07.2022, 14:14
(51) Era,
nebodaj Tvoje prianie/viera je otcom tejto nepravdivej myšlienky? Máš vôbec poňatie o tom, koľkých bohov uctieva súčasné ľudstvo...?!
65

64. Kasafran 23.07.2022, 14:14

(51) Era,
nebodaj Tvoje prianie/viera je otcom tejto nepravdivej myšlienky? Máš vôbec poňatie o tom, koľkých bohov uctieva súčasné ľudstvo...?!

23.07.2022, 14:18
Už som ti minule písal, že množstvo bohov je výsledkom množstva ciest, na ktorých rôzne národy išli vo svojej snahe poznávať ducha tohto sveta. Každý národ svojou cestou nachádzal a pomenovával niečo sebe vlastné.

Ale "ja Som" je, ako ľudský zážitok spoločné všetkým. A duch tohto skutočného "ja som" bol v gréčtine pomenovaný Christos.
none
78

48. era 23.07.2022, 12:31

Je len prirodzené, že nižších prírodných bohov nahradili vyšší nebeskí bohovia.

23.07.2022, 15:03
Ziadni Bohovia nenahradili inych. A uz vobec nie prirodzene. To iba RKC velmi krutym a krvilacnym sposobom presadzovala svoje PREDSTAVY o Stvoritelovi.
Skus sa oboznamit s tzv. "Ustanoveniami svätych otcov", uplatnovanim ktorych terorizovala nastupujuca moc RKC obciny a Slovanov na Velkej Morave, ktori sa nechceli podriadit tomuto ciernemu moru.
Mozno potom budes mat iny pohlad na RKC a dvoch znamych " vierozvestov"
Cyrila a Metoda. :-)
Iste by bolo potrebne, aby vedomosti o tomto obdobi ziskal aj nas trulko Patrik.
none
80

78. Korund 23.07.2022, 15:03

Ziadni Bohovia nenahradili inych. A uz vobec nie prirodzene. To iba RKC velmi krutym a krvilacnym sposobom presadzovala svoje PREDSTAVY o Stvoritelovi.
Skus sa oboznamit s tzv. "Ustanoveniami svätych otcov", uplatnovanim ktorych terorizovala nastupujuca moc RKC obciny a Slovanov na Velkej Morave, ktori sa nechceli podriadit tomuto ciernemu moru.
Mozno potom budes mat iny pohlad na RKC a dvoch znamych " vierozvestov"
Cyrila a Metoda. :-)
Iste by bolo potrebne, aby vedomosti o tomto o...

23.07.2022, 15:07
Ani rodičia, keď vychovávajú svoje deti im nemusia vysvetľovať svoje rozhodnutia. A môžu sa zdať krutými a necitlivými.

Avšak môže to byť iba povrchný pohľad.

Prírodní bohovia aj tak strácali svoju silu medzi národmi. Boli by zanikli skôr alebo neskôr.
none
82

80. era 23.07.2022, 15:07

Ani rodičia, keď vychovávajú svoje deti im nemusia vysvetľovať svoje rozhodnutia. A môžu sa zdať krutými a necitlivými.

Avšak môže to byť iba povrchný pohľad.

Prírodní bohovia aj tak strácali svoju silu medzi národmi. Boli by zanikli skôr alebo neskôr.

23.07.2022, 15:13
Nejako rychlo si tie "Ustanovenia..." / Vrazdy obyvatelstva, otroctvo, zhabanie majetku/ nastudoval, ako aj historicke a spolocensko- politicke suvislosti.
"Klobuk dole", era.
none
88

82. Korund 23.07.2022, 15:13

Nejako rychlo si tie "Ustanovenia..." / Vrazdy obyvatelstva, otroctvo, zhabanie majetku/ nastudoval, ako aj historicke a spolocensko- politicke suvislosti.
"Klobuk dole", era.

23.07.2022, 15:33
Vidíš iba to, čo chceš vidieť. 🙂
none
98

88. era 23.07.2022, 15:33

Vidíš iba to, čo chceš vidieť. 🙂

23.07.2022, 15:43
Vidiet a poznat historicke fakty nie je na skodu. :-)
súhlasí: era
👍: era
none
101

98. Korund 23.07.2022, 15:43

Vidiet a poznat historicke fakty nie je na skodu. :-)

23.07.2022, 15:47
Vidiet a poznat historicke fakty nie je na skolu. :-)
59

38. peter67 23.07.2022, 12:07

Stala sa vôľa Božia.

23.07.2022, 13:50
(38) Peter67,
ej veru nie - to predsa bola vôľa jeho súpera...
67

59. Kasafran 23.07.2022, 13:50

(38) Peter67,
ej veru nie - to predsa bola vôľa jeho súpera...

23.07.2022, 14:22
Kaso, veru nie, všetko, čo sa deje na svete je vôľa Božia. Aj kovid aj UA, nerozumiem prečo všetci o tom pochybujú. Potom pochybujú o Bohu, alebo ich iba skúša?
👍: era , Kasafran
68

67. peter67 23.07.2022, 14:22

Kaso, veru nie, všetko, čo sa deje na svete je vôľa Božia. Aj kovid aj UA, nerozumiem prečo všetci o tom pochybujú. Potom pochybujú o Bohu, alebo ich iba skúša?

23.07.2022, 14:24
HOP, čip čiri hopá!!!! Ďalšia doma.
👍: era
37

12. peter67 22.07.2022, 23:19

Nuž sledujem https://korona.gov.sk/, aj som vám tu pár krát dal odkaz, keď bol záporný počet plne zaočkovaých ľudí. Dával som aj odkaz keď ešte zverejňovali počet nezaočkovaných hospitalizovaných, sekli s tým pri čísle cca 67% hoci pravda bola taká, že to bol počet zaočkovaných. Dnes to už neuvádzajú. Ktovie prečo, veď predsa vakcína je sloboda!!!
Ale varujem vás!!!! Na jeseň sa k tomuto číslu vrátia!!! K plne zaočkovným minimálne treťou dávkou!!! A zase bude hospitalizovaných kopec plne n...

23.07.2022, 12:07
none
44

37. Korund 23.07.2022, 12:07

https://m.youtube.com/watch?v=kKXcgqpBj1o


23.07.2022, 12:13
To keď sme skladali sľub:
odkaz
Som netušil akých krásnych zajtrajškov (dnešok) sa dožijem.
Tak ako vtedy aj dnes okolo mňa zúri boj!! Vtedy triedny, dnes hybridný a tak ako aj vtedy aj dnes mi chce naša vlasť a vláda iba to najlepšie!!! A keď som proti, tak ma tresce rovnako ako aj vtedy tak aj dnes. Asi sme sa dobre modlili - ako bolo na počiatku....
súhlasí: era
46

44. peter67 23.07.2022, 12:13

To keď sme skladali sľub:
https://www.youtube.com/watch?v=LhnZqB9MrP0&t=20s
Som netušil akých krásnych zajtrajškov (dnešok) sa dožijem.
Tak ako vtedy aj dnes okolo mňa zúri boj!! Vtedy triedny, dnes hybridný a tak ako aj vtedy aj dnes mi chce naša vlasť a vláda iba to najlepšie!!! A keď som proti, tak ma tresce rovnako ako aj vtedy tak aj dnes. Asi sme sa dobre modlili - ako bolo na počiatku....

23.07.2022, 12:29
none
50

1. Kasafran 22.07.2022, 22:22

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...! Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak s...

23.07.2022, 12:43
A inak, medzi nami - tebe je jasný rozdiel medzi vetami:

a) Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo.
b) Britská vláda priznala, že 94% úmrtí na Covid-19 sú očkovaní

???

none
52

50. era 23.07.2022, 12:43

A inak, medzi nami - tebe je jasný rozdiel medzi vetami:

a) Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo.
b) Britská vláda priznala, že 94% úmrtí na Covid-19 sú očkovaní

???

23.07.2022, 12:49
Je to jasné ako facka!! Všetci, čo boli očkovaní na kovid, tak z nich prežilo (zatiaľ) 6%.
A to druhé pri skoro 100% zaočkovanosti je nič prekvapujúce. Ak by bolo zaočkovaných 100%, tak aj úmrtných by bolo 100%.
Keďže to tak nie je tak je iba 94% a my dezoláti máme v ruke mocný argument.
súhlasí: Kasafran
125

1. Kasafran 22.07.2022, 22:22

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...! Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak s...

23.07.2022, 19:33
Pozerám že aj Reuters uviedla že tie čísla z grafov nie sú vymyslené

odkaz

Podľa štatistík bolo ku koncu mája 2022 vo veľkej Británii zaočkovaných 79,8% populácie, no očkovaní predstavujú až 94,2% úmrtí. Alebo opačný pohľad: nezaočkovaných je 20,2% a na úmrtiach sa podieľajú len 5,8%, čiže 4-násobne menej.

Ale že vraj zaočkovávať sa dali viac ludia ktorí boli starší a mali pridružené ochorenia, a tí mladší sa večšinou zaočkovať nedali....
126

1. Kasafran 22.07.2022, 22:22

Britská vláda priznala, že 94 % očkovaných na covid zomrelo Pôjdete si dať (po doterajších skúsenostiach) ďalšie dávky preparátu, o účinku ktorého nič neviete, pričom doterajšie „referencie“ sú viac ako negatívne? No, neviem koľko sa takých ešte nájde...! Takže máme pokračovať v ceste vytýčenej a začatej zradnými vládami a farma-lobistami, ďalším utajeným svetom lobizmu, s úplatnými vedcami, lekármi a ostatnými zdravotníkmi v mene ziskov?! To sa skutočne ten náš súčasný technický svet až tak s...

23.07.2022, 19:36
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 412 066 B vygenerované za : 0.339 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.03 ( 23.4.2024 10:00 ) témy zobrazené : 22 276 764 x jedinečné zobrazenia : 2 542 980 x ip adresa : 3.17.150.163

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 4, podporovatelia na reklame naklikali 3,05 € (35 klikov), z toho dnes 0,08 € (0 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel