pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  láska  /  vlákno

Ďakujem tým, ktorí mi pomohli v núdzi

príspevkov
208
zobrazení
65 287
unikátne
1 652
tému vytvoril(a) 23.10.2020 13:56 Lemmy
47

45. tomas12345 26.10.2020, 11:56

1) "Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok."

Samozrejme že sa v texte nazvali "boháčmi", aby boháči vedeli komu sú tie verše určené.....

2) "Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška, čiže tvojho skutočného majetku. Podobne ako židia......."

Ničím nepodložený pseudo drist, nikde v Biblii sa nepíše v tom verši o tom, že zriecť sa, je vnútorná záležitosť srdca...... Navyše v Lk 14:26...

26.10.2020, 14:26
Boháčmi ich volá, lebo boháčmi aj boli. Nepíše sa tam, aby rozdali všetko.

Ty nemáš problémy len s drísrtaním, ale i nechápavosťou. A aj s porozumením slovám. Zriecť sa niečoho a rozdať niečo sú 2 rôzne veci.

Boh nejde proti sebe, preto nemá s vašimi maškarádami nič spoločné. Nepriznáva sa k nim. Je to hnoj a odpad.

Ježiš adresoval svoje slová boháčovi, nevieš čítať?

To, že dávali chudobným neznamená, že im nezostalo vždy niečo naviac.

O5 nerozumieš ďalšiemu slovu: "hojnosť". Zabudli ťa naučiť po slovensky asi...

Ťažko nerovná sa, že nemôže. (znovu deficit v rozumení slovám)

Ty máš 2000 eurovú výplatu? Tak to si oproti mne boháč. Ja takú nemám. Ale aj keby som mal, chodím do práce a mám na ňu právo. Kto ti môže za to, že žiješ na podpore a závidíš iným, že majú prácu? Len ty sám a tvoja katolícka závisť.

Veď ty odbiehaš vždy. Zatiaľ sa držíš. Ale až začneš mlieť o koze, budeš to predsa vedieť aj ty s sám. (Ako vždy.)

Žiadnu možnosť mi nedáš luhák. To je všetko len katolícka pretvárka, čo ty hovoríš.

none
ako odpoveď na :
45

41. Fotón 26.10.2020, 10:14

Dobre, keď žobreš o pozornosť, znovu ti ju venujem, ale obaja už vopred vieme, že keď ťa ako vždy zatlačím do kúta, skončí to tvojim fantazírovaním a nezmyselným dovolávaním sa autority - čiže argumentačným klamom: https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam#Dovol%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD_se_autority

Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok.

Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška...

26.10.2020, 11:56
1) "Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok."

Samozrejme že sa v texte nazvali "boháčmi", aby boháči vedeli komu sú tie verše určené.....

2) "Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška, čiže tvojho skutočného majetku. Podobne ako židia......."

Ničím nepodložený pseudo drist, nikde v Biblii sa nepíše v tom verši o tom, že zriecť sa, je vnútorná záležitosť srdca...... Navyše v Lk 14:26 je ozrejmené, že sa to zrieknutie týka ženy, detí, bratov, atd...

3) "Boh vás nepovolal a odvolávanie sa na telesnú postupnosť má pred Bohom asi taký význam, ako prach na Mesiaci."

Boh nejde proti sebe, ked raz Jeho apoštoli ustanovili cirkevných predstavených apoštolským cirkvám, o ktorých nám povedali aby sme ich počúvali a podriadovali sa im, tak je to pravda, a nikto toto jeho rozhodnutie nemože zmeniť, jedine Boh sám Písmom.

4) "Ten boháč musel všetko rozdať, lebo sa na svoj majetok spoliehal a bol mu teda prekážkou. Veď som už o tom písal, nevieš čítať?"

Další pseudo argument, nikde sa tam nepíše že musel rozdať celý svoj majetok len preto že sa na neho spoliehal. Píše sa tam len že zosmutnej pretože mal veľký majetok.

5) "Apoštoli mali z čoho žiť. Mali peniaze zo zbierok. Pavol písal, že je naučený mať aj hojnosť. Už som to písal, nevieš čítať?"

Dával som ti už verše kde sa píše že apoštoli z mešca dávali chudobným, alebo zhánali nevyhnutne potrebné veci, nevieš čítať ?

Ak si pod výrazom "hojnosť" a teda ak je niekto "sýty" (nie je hladný) predstavuješ bohatstvo, tak no comment.

6) Neviem kedy si písal o takej situácii.


7) Ježiš ukázal čo mal na mysli ked povedal "ťažko". Skorej vojde ťava cez ucho ihly. Tak si teda zober ihlu a ťavu, a vyčkávaj dokedy ťava prejde tým uchom ihly.......

8) 20 tisíc dlh, a to máš hypotéku alebo čo ? Každopádne ked ako programátor zarobíš dajme tomu že 2 tisíc eur, tak kde mínaš tie peniaze ? Však ty držíš tie tvoje hladovky, tak ani jedlo veľa nemínaš, a kde teda minieš 2 tisíc eur mesačne ? Teda ak to nie je tajomstvo.

Ja kebyže mám 2000 eurovú výplatu a žil by som skromne, tak životné náklady by som mal 300 euro a 1700 eur by mi zostalo, a teda by som tých 20 tisíc eur splatil do roka, takže nerozumiem celkom, ako to, že splatíš ten dlh až vo svojom dochodku ?

Ja bývam u rodičov, nepracujem,

9) Ja neodbieham od debaty, na diskuteri.sk si to bol práve ty kto ušiel z diskusie. Odišiel som len raz z debaty, a to bolo v prípade kedy sa prestalo diskutovať na povodnu temu.

10) Dám ti však možnosť ma presvedčiť, povedz teda, prečo by som mal veriť práve tvojmu výkladu Biblie ? V protestantizme existuje stovka roznych prekladov Biblie, a tisícky roznych protestantských interpretácii Biblie. Prečo by som mal veriť práve tebe ? A to ešte navyše za predpokladu, že si neurobil žiaden zázrak, nezostal biblický kanon, objavil si sa až v 21 storočí, a ani v Písme nie je nikde napísané aby som počúval nejakého Fotoona?



none
ako odpoveď na :
41

38. tomas12345 25.10.2020, 23:41

Ale čítaš, ale čítaš, len na ne nevieš odpovedať, a preto na tie príspevky na ktoré nevieš odpovedať povieš "ja ich nečítam", no na tie, na ktoré si myslíš že vieš odpovedať, na tie reaguješ


"nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť."

Ano, nech sú štedrí a vedia sa podeliť, a teda štedrí budú tak ked sa zrieknu svojho nadbytku a budú žiť len z toho čo musia zabezpečiť ku svojmu živobytiu


"Nie, aby všetko paušálne...

26.10.2020, 10:14
Dobre, keď žobreš o pozornosť, znovu ti ju venujem, ale obaja už vopred vieme, že keď ťa ako vždy zatlačím do kúta, skončí to tvojim fantazírovaním a nezmyselným dovolávaním sa autority - čiže argumentačným klamom: odkaz

Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok.

Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška, čiže tvojho skutočného majetku. Podobne ako židia sa nezriekli blahobytu egypta a stále sa obzerali s5. Nezáležalo na ich majetku, ale kde bolo ich srdce - samozvaný vykladač katolík. Boh vás nepovolal a odvolávanie sa na telesnú postupnosť má pred Bohom asi taký význam, ako prach na Mesiaci.
none
ako odpoveď na :
38

36. Fotón 25.10.2020, 22:05

Tvoje príspevky nečítam. Minule som však zabudol do 29-iny implementovať ešte tento text (...tak ho dopĺňam teraz):

Tým, čo sú bohatí v tomto veku, prikazuj, nech nie sú namyslení a nevkladajú nádej do neistého bohatstva, ale v Boha, ktorý nám hojne dáva všetko na užívanie, nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť. -Nie, aby všetko paušálne všetko rozdali. (1 Tim 6, 17) ....No a to už je skutočne všetko z mojej strany. Môžeš okolo toho snívať...

25.10.2020, 23:41
Ale čítaš, ale čítaš, len na ne nevieš odpovedať, a preto na tie príspevky na ktoré nevieš odpovedať povieš "ja ich nečítam", no na tie, na ktoré si myslíš že vieš odpovedať, na tie reaguješ


"nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť."

Ano, nech sú štedrí a vedia sa podeliť, a teda štedrí budú tak ked sa zrieknu svojho nadbytku a budú žiť len z toho čo musia zabezpečiť ku svojmu živobytiu


"Nie, aby všetko paušálne všetko rozdali. (1 Tim 6, 17)"

Znova zopakujem, nauč sa význam slov "zriecť" a "Všetko" a potom možme pokročiť dalej. Ale asi Peter a ostatní apoštoli horšie rozumeli čo je to zriecť sa všetkého Mk 10:28; než samozvaní vykladač Písma 21 storočia Fotooon





Možeš si vykladať Bibliu ako chceš, Písmo píše aby sme počúvali cirkevných predstavených ustanovenými apoštolmi a že Cirkev bude vybudovaná na Petrovi a brány pekla ju nepremožu, a teda nemáme počúvať nejakého Fotona, ci Luthera, a ani Cirkev nebude vybudovaná na Fotonovi, Husovi, Lutherovi. Toto je tak jednoduchý, ktorý pochopí aj 8 ročné dieťa, kto toto nepochopí, s tým je logická debata márna
none
ako odpoveď na :
36

31. tomas12345 25.10.2020, 17:57

"Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze."

Apoštoli z tej sumy mínali na základne potrebné veci, či na pomoc chudobným Jn 13:29. Určite tie peniaze nemínali na nejaké pozemské radovánky, ktoré v skutočnosti k prežitiu nepotrebovali.


"Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac."

Apoštoli si nemuseli robiť nejaké rezervy, ako si dnes ľudia šporia v bankách, pretože apoštolov živil Boh....

25.10.2020, 22:05
Tvoje príspevky nečítam. Minule som však zabudol do 29-iny implementovať ešte tento text (...tak ho dopĺňam teraz):

Tým, čo sú bohatí v tomto veku, prikazuj, nech nie sú namyslení a nevkladajú nádej do neistého bohatstva, ale v Boha, ktorý nám hojne dáva všetko na užívanie, nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť. -Nie, aby všetko paušálne všetko rozdali. (1 Tim 6, 17) ....No a to už je skutočne všetko z mojej strany. Môžeš okolo toho snívať, jak se sluší po katolícku. Biblia však zostane bibliou i cez všetky nervy katolíkov, ktorí sa jaksi nevedia stále vysporiadať s faktom, že pomaly na každej piatej stránke stojí niečo proti ich heréziám. Tak okolo textov snívajú. Čo iné im zostáva....
none
ako odpoveď na :
31

29. Fotón 25.10.2020, 16:54

Nedá mi ešte naposledy odpovedať, pretože tvoja slepota asi nepozná medzí.

Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze.

Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac. Podľa tvojich detinských fantázii z nechápavosti slov (napr. "zrieknuť sa..."), treba všetko paušálne rozdať, lebo každého vidíš ako samého seba, neschopného opustiť to čo máš pre Krista a pre evanjelium. Ja už som bol pre Krista vyhoden...

25.10.2020, 17:57
"Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze."

Apoštoli z tej sumy mínali na základne potrebné veci, či na pomoc chudobným Jn 13:29. Určite tie peniaze nemínali na nejaké pozemské radovánky, ktoré v skutočnosti k prežitiu nepotrebovali.


"Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac."

Apoštoli si nemuseli robiť nejaké rezervy, ako si dnes ľudia šporia v bankách, pretože apoštolov živil Boh.


"Podľa tvojich detinských fantázii z nechápavosti slov (napr. "zrieknuť sa...", treba všetko paušálne rozdať,"

Zisti si najprv význam slova "zriecť sa" a "všetkého".


10 Veľmi som sa zaradoval v Pánovi, že už raz predsa len rozkvitla vaša náklonnosť voči mne; pravda, aj predtým ste na mňa mysleli, ale nemali ste príležitosť. 11 Nehovorím to preto, že by som mal nedostatok. Naučil som sa vystačiť s tým, čo mám. 12 Viem žiť skromne a viem aj oplývať. Všade a všetko som sa už naučil: byť sýty aj hladovať, mať hojnosť i núdzu trieť.

Pavol sa naučil teda žiť z toho čo má, a žiaden nadbytok nepotrebuje. 11 verš súvisí s 12 veršom, a teda žiť skromne sa dáva do súvisu s hladovaním, a oplývať do súvisu s "byť sýty"

none
ako odpoveď na :
29

27. tomas12345 25.10.2020, 15:41

24: Vykladám tak ako počujem, ked tam je napísané zrieknúť všetkého, tak to znamená tak ako to aj čítame. A teda len tí čo sa zriekli všetkého ako knazi, mnísi sú Ježišovi učeníci. Ostatní síce sú tiež kresťania, ale taký tí na "druhej kolaji".


"6Lenže to nepovedal preto, že mu šlo o chudobných, ale že bol zlodej. Mal mešec a nosil to, čo doň vkladali."

Tento verš hovorí o Judášovi, kde tam vidíš Ježiša ?

"8Jeho učeníci odišli do mesta nakúpiť potravy."

Aj knazi a...

25.10.2020, 16:54
Nedá mi ešte naposledy odpovedať, pretože tvoja slepota asi nepozná medzí.

Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze.

Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac. Podľa tvojich detinských fantázii z nechápavosti slov (napr. "zrieknuť sa..."), treba všetko paušálne rozdať, lebo každého vidíš ako samého seba, neschopného opustiť to čo máš pre Krista a pre evanjelium. Ja už som bol pre Krista vyhodený i z domu, keď som ešte býval u našich a prespával u človeka, ktorého som priviedol pár mesiacov dozadu ku Kristovi. (Flp 4:12: Viem žiť skromne a viem aj oplývať. Všade a všetko som sa už naučil: byť sýty aj hladovať, mať hojnosť i núdzu trieť.)

Kráľ Félix bol žobrák
none
ako odpoveď na :
27

24. Fotón 25.10.2020, 15:21

Asi si nečítal tému....

Ďalej ani nerozumieš výrazu "zrieknuť sa všetkého". Ako obvykle si pod tým predstavuješ kadečo možné, ako býva pri tebe zvykom - samé vysnívané veci cucané z pršteka. Preto s tebou nediskutujem.

25.10.2020, 15:41
24: Vykladám tak ako počujem, ked tam je napísané zrieknúť všetkého, tak to znamená tak ako to aj čítame. A teda len tí čo sa zriekli všetkého ako knazi, mnísi sú Ježišovi učeníci. Ostatní síce sú tiež kresťania, ale taký tí na "druhej kolaji".


"6Lenže to nepovedal preto, že mu šlo o chudobných, ale že bol zlodej. Mal mešec a nosil to, čo doň vkladali."

Tento verš hovorí o Judášovi, kde tam vidíš Ježiša ?

"8Jeho učeníci odišli do mesta nakúpiť potravy."

Aj knazi aj mnísi vlastnia peniaze, pretože za niečo si musia kupit potravu, ale vlastnia len tie peniaze ktoré sú k životu nevyhnutné.


"26Pritom dúfal, že mu Pavol dá peniaze;"

Mohol žobrák dúfať že mu dá peniaze, to však neznamená že Pavol aj peniaze pri sebe mal. A keby aj mal, platí to čo som hore napísal.







none
ako odpoveď na :
24

23. tomas12345 25.10.2020, 15:15

A pomohol niekto z vás vobec Lemmymu ked žije na suchom chlebe ?

Pisem to tu preto, aby som dodal Lemmymu nádej, že mu bude v budúcnosti pomáhané.

NZ pravidlá tu na mna nemusíš vytahovať, a ked už sa tak ohánaš NZ, potom by si sa musel zriecť všetkého aby si bol Ježišovým učeníkom a dodržal Zákon :

Evanjelium podľa Lukáša 14:33
Tak ani jeden z vás, ak sa nezriekne všetkého, čo má, nemôže byť mojím učeníkom.

Evanjelium podľa Lukáša 18:22
Keď to Ježiš ...

25.10.2020, 15:21
Asi si nečítal tému....

Ďalej ani nerozumieš výrazu "zrieknuť sa všetkého". Ako obvykle si pod tým predstavuješ kadečo možné, ako býva pri tebe zvykom - samé vysnívané veci cucané z pršteka. Preto s tebou nediskutujem.
none
ako odpoveď na :
23

22. Fotón 25.10.2020, 15:05

Obvykle sa nezvyknem šíriť s tým, že som niekomu pomohol - a už vôbec nie so sumou, ktorou pomáham (ak to dotyčný komu som pomohol sám nepovie). To sú NZ pravidlá.

25.10.2020, 15:15
A pomohol niekto z vás vobec Lemmymu ked žije na suchom chlebe ?

Pisem to tu preto, aby som dodal Lemmymu nádej, že mu bude v budúcnosti pomáhané.

NZ pravidlá tu na mna nemusíš vytahovať, a ked už sa tak ohánaš NZ, potom by si sa musel zriecť všetkého aby si bol Ježišovým učeníkom a dodržal Zákon :

Evanjelium podľa Lukáša 14:33
Tak ani jeden z vás, ak sa nezriekne všetkého, čo má, nemôže byť mojím učeníkom.

Evanjelium podľa Lukáša 18:22
Keď to Ježiš počul, povedal mu: „Ešte ti jedno chýba. Predaj všetko, čo máš, rozdaj chudobným a budeš mať poklad v nebi. Potom príď a nasleduj ma.“



none
ako odpoveď na :
22

21. tomas12345 25.10.2020, 14:58

Veľmi sa ma dojal Lemmyho príbeh. Spláca dlhy a na potraviny mu zostane asi tak okolo 50 eur mesačne, a dôsledkom toho je len suchý chleba s nejakou polievkou


Mám žiaľ problém s internet bankingom takže mi nejdú posielať peniaze cez internet, avšak vyriešil som to nasledovne :

Zajtra, alebo v najbližších dňoch pôjdem do banky, vyberiem si z internet bankingu 50 eur, pôjdem na poštu a z pošty pošlem 50 eur na Lemmyho IBAN.


Tých 50 eur mu dám na tento mesiac, aby si ...

25.10.2020, 15:05
Obvykle sa nezvyknem šíriť s tým, že som niekomu pomohol - a už vôbec nie so sumou, ktorou pomáham (ak to dotyčný komu som pomohol sám nepovie). To sú NZ pravidlá.
none
ako odpoveď na :
21

18. Lemmy 24.10.2020, 19:35

Len na chlieb, a drobnosti k polievke.

25.10.2020, 14:58
Veľmi sa ma dojal Lemmyho príbeh. Spláca dlhy a na potraviny mu zostane asi tak okolo 50 eur mesačne, a dôsledkom toho je len suchý chleba s nejakou polievkou


Mám žiaľ problém s internet bankingom takže mi nejdú posielať peniaze cez internet, avšak vyriešil som to nasledovne :

Zajtra, alebo v najbližších dňoch pôjdem do banky, vyberiem si z internet bankingu 50 eur, pôjdem na poštu a z pošty pošlem 50 eur na Lemmyho IBAN.


Tých 50 eur mu dám na tento mesiac, aby si kúpil nejaké normálne jedlo a nežil len

Naaledujuci mesiac a teda november mám v pláne Lemmymu poslať ďalších 50-100 eur.

Len potrebujem IBAN tvojho účtu Lemmy. A daj mi tvoj IBAN, a nie IBAN nejakej neziskovky, chcem podporiť priamo teba a nie neziskovku.

Týmto vyzývam aj Fotona, Enaxnaya, Ondreja, Petra, aby Lemmymu pomohli v týchto ťažkých časoch.
none
ako odpoveď na :
18

17. Lemmy 24.10.2020, 19:35

Teraz mám 12 € do konca mesiaca, vystačím si.

24.10.2020, 19:35
Len na chlieb, a drobnosti k polievke.
none
ako odpoveď na :
17

15. tomas12345 24.10.2020, 19:31

13: Prečo o tom nemožeš normálne napísať ? Napíš jednoducho na čo máš výdavky a aký máš príjem. Mal by som záujem ti možno aj výraznejšie pomocť, ale ked mi nevieš odpovedať ani na tieto základné otázky.......

24.10.2020, 19:35
Teraz mám 12 € do konca mesiaca, vystačím si.
none
ako odpoveď na :
15

13. Lemmy 24.10.2020, 19:25

Verejne nie je múdre to napísať. Ale som na tom finančne zle. Mám na prežitie málo peňazí. Šetrím, kde sa dá. Mám invalidný dôchodok, takže som relatívne už zabezpečený.

24.10.2020, 19:31
13: Prečo o tom nemožeš normálne napísať ? Napíš jednoducho na čo máš výdavky a aký máš príjem. Mal by som záujem ti možno aj výraznejšie pomocť, ale ked mi nevieš odpovedať ani na tieto základné otázky.......
none
ako odpoveď na :
13

12. tomas12345 24.10.2020, 12:57

A ty dostavas nejakú podporu od štátu, alebo z čoho vlastne žiješ ? Aké máš teda mesačné príjmy a aké mesačné výdavky ? Povedz konkrétne na čo máš výdavky, zaujíma ma to

24.10.2020, 19:25
Verejne nie je múdre to napísať. Ale som na tom finančne zle. Mám na prežitie málo peňazí. Šetrím, kde sa dá. Mám invalidný dôchodok, takže som relatívne už zabezpečený.
none
ako odpoveď na :
12

10. Lemmy 24.10.2020, 01:04

Teraz vôbec neviem.

24.10.2020, 12:57
A ty dostavas nejakú podporu od štátu, alebo z čoho vlastne žiješ ? Aké máš teda mesačné príjmy a aké mesačné výdavky ? Povedz konkrétne na čo máš výdavky, zaujíma ma to
none
ako odpoveď na :
10

9. tomas12345 24.10.2020, 01:02

No a další mesiac budeš na tom finančne ako ?

24.10.2020, 01:04
Teraz vôbec neviem.
none
ako odpoveď na :
9

8. Lemmy 24.10.2020, 00:37

Nie, teraz už mám. Teraz vydržím do konca mesiaca, hádam. Neposielaj mi. Veľmi Ti však ďakujem, že reaguješ.

24.10.2020, 01:02
No a další mesiac budeš na tom finančne ako ?
none
ako odpoveď na :
8

7. tomas12345 24.10.2020, 00:34

A koľko penazí ti chýba k prežitiu ? Ja by som ti vedel poslať tak okolo 10 eur, lenže mám problém k prístupu na internet banking, a teda vedel by som to poslať jedine tak kebyže sa to dá nejako poslať cez číslo mojej kreditnej karty, lenže to neviem či sa to tak dá.

24.10.2020, 00:37
Nie, teraz už mám. Teraz vydržím do konca mesiaca, hádam. Neposielaj mi. Veľmi Ti však ďakujem, že reaguješ.
none
ako odpoveď na :
7

6. Lemmy 23.10.2020, 23:36

Beriem na vedomie. Musím vydržať do konca mesiaca. Snažím sa menej myslieť, lebo tak spaľujem kalórie. A potom musím viac jesť.

Ale čoby! Som rád, že nemusím zrušiť internet, že mám sa s kým porozprávať, že mi pomôže niekto, aj keď som pre niekoho cudzí.

24.10.2020, 00:34
A koľko penazí ti chýba k prežitiu ? Ja by som ti vedel poslať tak okolo 10 eur, lenže mám problém k prístupu na internet banking, a teda vedel by som to poslať jedine tak kebyže sa to dá nejako poslať cez číslo mojej kreditnej karty, lenže to neviem či sa to tak dá.
súhlasí: Lemmy
none
ako odpoveď na :
6

5. peter67 23.10.2020, 22:28

Nemusíš, ale premýšľať smieš.
Prečo? To je tá otázka, prečo práve títo? Prečo ONI a prečo nie ONÍ?
Ako je toto vôbec možné, že to neboli tí, čo ma nikdy nepodpichli, ale tí čo sme do seba kamene hádzali?
Ale keď prišlo k činom, tak hádzali chlieb?
Na druhej strane, ale nikdy nenastavili druhé líce?
Skús Lemmy priateľ náš, skús mi niečo napísať na tieto moje otázky. Nemusíš napísať, ale iba skús sa sám seba opýtať prečo ONI?

23.10.2020, 23:36
Beriem na vedomie. Musím vydržať do konca mesiaca. Snažím sa menej myslieť, lebo tak spaľujem kalórie. A potom musím viac jesť.

Ale čoby! Som rád, že nemusím zrušiť internet, že mám sa s kým porozprávať, že mi pomôže niekto, aj keď som pre niekoho cudzí.
súhlasí: peter67
none
ako odpoveď na :
5

4. Lemmy 23.10.2020, 20:48

Neviem, ale som veľmi vďačný. Musím všetkému rozumieť?

23.10.2020, 22:28
Nemusíš, ale premýšľať smieš.
Prečo? To je tá otázka, prečo práve títo? Prečo ONI a prečo nie ONÍ?
Ako je toto vôbec možné, že to neboli tí, čo ma nikdy nepodpichli, ale tí čo sme do seba kamene hádzali?
Ale keď prišlo k činom, tak hádzali chlieb?
Na druhej strane, ale nikdy nenastavili druhé líce?
Skús Lemmy priateľ náš, skús mi niečo napísať na tieto moje otázky. Nemusíš napísať, ale iba skús sa sám seba opýtať prečo ONI?
súhlasí: Lemmy
ako odpoveď na :
4

3. peter67 23.10.2020, 19:10

Lemmy.
Čím to asi bude, že ti pomáhajú "úhlavní" ideoví nepriatelia?
Miloš a Ondrej - kresťania, prvý opak teba ateistu?
Ja fašista, rasista, xenofób, homofób, pravý opak teba humanistu?
Imo, Imo je Imo nič viac netreba k nemu dodať pravý opak teba humanistu a ateistu?
Uvažoval si nad tým?

23.10.2020, 20:48
Neviem, ale som veľmi vďačný. Musím všetkému rozumieť?
súhlasí: peter67
none
ako odpoveď na :
3

1. Lemmy 23.10.2020, 13:56

Chcem sa poďakovať ľuďom, ktorí mi pomáhajú prežiť ťažké dni. Fotón, Peter67, Ondrej61 a EnaXnaY. https://www.diskusneforum.sk/tema/dakujem-tym-ktori-mi-pomohli-v-nudzi

23.10.2020, 19:10
Lemmy.
Čím to asi bude, že ti pomáhajú "úhlavní" ideoví nepriatelia?
Miloš a Ondrej - kresťania, prvý opak teba ateistu?
Ja fašista, rasista, xenofób, homofób, pravý opak teba humanistu?
Imo, Imo je Imo nič viac netreba k nemu dodať pravý opak teba humanistu a ateistu?
Uvažoval si nad tým?
súhlasí: Lemmy
ako odpoveď na :
1
23.10.2020, 13:56
Chcem sa poďakovať ľuďom, ktorí mi pomáhajú prežiť ťažké dni.

Fotón, Peter67, Ondrej61 a EnaXnaY.

odkaz

súhlasí: Fotón
none

najnovšie príspevky : 

vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 175 427 B vygenerované za : 0.293 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 751 528 x jedinečné zobrazenia : 2 532 615 x ip adresa : 3.236.18.23

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 2,30 € (22 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel