pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  politika  /  vlákno

Zvýšovanie rozpočtu na zbrojenie

príspevkov
172
zobrazení
120 326
unikátne
3 816
tému vytvoril(a) 13.7.2018 08:40 Boris
89

86. peter67 15.07.2018, 19:40

Naštuduj si zákony, paragraf o verejnom pohoršení.
Aby sa na ulici verejne oblizovali dvaja, alebo viacerí muži pre spoločnosť je prospešné a prirodzené, ak toto nechápeš, tak nechodievaj po ulici.
Mňa diskusia s bezcitným človekom povznáša, zhodnem sa s ním na tom, že akí sú bezcitní ľudia, ktorí nechcú povoliť práva zoofilom na sobáš so svojim miláčikom-je to neľudské!!! Vari oni nemajú žiadne práva? Na normálny sexuálny život so svojou láskou?
Si bezcitný!!!!!!!!!!!!!

15.07.2018, 20:26
Ludwig ti dal súhlas. Takže vy dvaja ste takí fanatickí ako tí, ktorí šalejú po vojne, ako Trump, Bush, Hitler… fajn vedieť, že medzi nami sú v spoločnosti aj extrémisti.
none
ako odpoveď na :
86

52. Lemmy 14.07.2018, 23:30

Naštuduj si zákony, paragraf o verejnom pohoršení. Pre spoločnosť nie je zdravé, je to škodlivé, aby sa nejakí ľudia len tak prechádzali nahí. Ak to nechápeš, navštív svojho psychológa, on ti to lepšie vysvetlí. Mňa taká diskusia totiž by urážala, že sa bavím s neviem akým bezcitným človekom. Mal by si si niečo naštudovať o vplyve nahoty na verejnosti.

15.07.2018, 19:40
Naštuduj si zákony, paragraf o verejnom pohoršení.
Aby sa na ulici verejne oblizovali dvaja, alebo viacerí muži pre spoločnosť je prospešné a prirodzené, ak toto nechápeš, tak nechodievaj po ulici.
Mňa diskusia s bezcitným človekom povznáša, zhodnem sa s ním na tom, že akí sú bezcitní ľudia, ktorí nechcú povoliť práva zoofilom na sobáš so svojim miláčikom-je to neľudské!!! Vari oni nemajú žiadne práva? Na normálny sexuálny život so svojou láskou?
Si bezcitný!!!!!!!!!!!!!
súhlasí: Ludwig
ako odpoveď na :
52

49. Ludwig 14.07.2018, 23:28

V čom sú nudisti nebezpeční, ak by sa prechádzali na verejnosti nahí? Tomi vysvetli. Teba to nemá čo trápiť čo má kto na sebe a či má vôbec niečo. Ty predsa preto nenachladneš, tak je to len ich vec...

14.07.2018, 23:30
Naštuduj si zákony, paragraf o verejnom pohoršení. Pre spoločnosť nie je zdravé, je to škodlivé, aby sa nejakí ľudia len tak prechádzali nahí. Ak to nechápeš, navštív svojho psychológa, on ti to lepšie vysvetlí. Mňa taká diskusia totiž by urážala, že sa bavím s neviem akým bezcitným človekom. Mal by si si niečo naštudovať o vplyve nahoty na verejnosti.
none
ako odpoveď na :
49

47. Lemmy 14.07.2018, 23:25

Áno, to, čo oni sami určia. Od väčšiny je potom správne ich pochopiť, a uznať ich práva. Príklad s nudistami je primitívny. Ide o podstatu, či je to nebezpečné pre spoločnosť. Nie je! To, ako si žijú homosexuáli, je ich výsostne súkromná vec! Nikoho do toho nič. Je to ich voľba! Teba nemá čo zaujímať, ako oni sexuálne žijú, pretože to nemá nijaký vplyv na tvoje zdravie, pokiaľ by išlo o bežné okolnosti, nemyslím teraz, že napríklad znásilníš nejakého homosexuála, ktorý má AIDS, a nakazíš sa. Pre...

14.07.2018, 23:28
V čom sú nudisti nebezpeční, ak by sa prechádzali na verejnosti nahí? Tomi vysvetli. Teba to nemá čo trápiť čo má kto na sebe a či má vôbec niečo. Ty predsa preto nenachladneš, tak je to len ich vec...
ako odpoveď na :
47

45. Ludwig 14.07.2018, 23:21

A čo to je za pojem, "práva homosexuálov"? To čo si oni sami určia za svoje právo? A keď nudisti vyhlásia, že majú právo chodiď nahí kde sa im zachce, máme im to "právo" dať, lebo oni to nazvú právom? Tým slovíčkom "právo" sa dá zaobchádzať rôznym spôsobom...

14.07.2018, 23:25
Áno, to, čo oni sami určia. Od väčšiny je potom správne ich pochopiť, a uznať ich práva. Príklad s nudistami je primitívny. Ide o podstatu, či je to nebezpečné pre spoločnosť. Nie je! To, ako si žijú homosexuáli, je ich výsostne súkromná vec! Nikoho do toho nič. Je to ich voľba! Teba nemá čo zaujímať, ako oni sexuálne žijú, pretože to nemá nijaký vplyv na tvoje zdravie, pokiaľ by išlo o bežné okolnosti, nemyslím teraz, že napríklad znásilníš nejakého homosexuála, ktorý má AIDS, a nakazíš sa. Pre spoločnosť nie sú nijako nebezpeční. Nudisti áno, ak by sa prechádzali verejne po uliciach nahí. V tom je veľmi veľký a zásadný rozdiel, ktorý zrejme nie si schopný pochopiť.
none
ako odpoveď na :
45

39. Lemmy 14.07.2018, 23:12

V stredoveku, aj v novoveku, boli ľudia vraždení štátom na základe náboženskej inkvizície za to, že neboli kresťania. Ty ako kresťan by si mal radšej mlčať o tom, čo je normálne. Viem, budeš hundrať, ale ja si myslím, že homosexuáli by mali mať uznané svoje práva. Tak, ako sa kedysi uznali volebné práva ženám.

14.07.2018, 23:21
A čo to je za pojem, "práva homosexuálov"? To čo si oni sami určia za svoje právo? A keď nudisti vyhlásia, že majú právo chodiď nahí kde sa im zachce, máme im to "právo" dať, lebo oni to nazvú právom? Tým slovíčkom "právo" sa dá zaobchádzať rôznym spôsobom...
ako odpoveď na :
39

38. Lemmy 14.07.2018, 23:09

No a? Celý čas vravím, rozmýšľaš ako tí muži, ktorí boli proti tomu, aby aj ženy mali volebné právo.

14.07.2018, 23:12
V stredoveku, aj v novoveku, boli ľudia vraždení štátom na základe náboženskej inkvizície za to, že neboli kresťania. Ty ako kresťan by si mal radšej mlčať o tom, čo je normálne. Viem, budeš hundrať, ale ja si myslím, že homosexuáli by mali mať uznané svoje práva. Tak, ako sa kedysi uznali volebné práva ženám.
none
ako odpoveď na :
38

37. Ludwig 14.07.2018, 23:08

Schválenie takého zákona by postavilo zväzok dvoch pohlaví na úroveň zväzku muža a ženy, čiže by ho defacto "znormalizovalo". Prečo by som to mal schvalovať, ak ja taký zväzok za normálny a prirodzený nepovažujem?

14.07.2018, 23:09
No a? Celý čas vravím, rozmýšľaš ako tí muži, ktorí boli proti tomu, aby aj ženy mali volebné právo.
none
ako odpoveď na :
37

34. Lemmy 14.07.2018, 23:03

Môj názor potieraš napríklad otázkou v 23.: Ako sú homosexuáli utláčaní?

Ľudia žijú rôzne, a nie je pravda, že homosexuáli chcú, aby takí ľudia ako si ty ich život považovali za niečo normálne. Ty si o nich aj po schválení zákonov pre nich môžeš pokojne o nich myslieť, čo chceš. Ale na rozdiel od teba som empatický k nim, a myslím si, že je rozumné im uznať ich záujmy.

Ty sa správaš podobne, ako kedysi muži nemohli pochopiť, prečo by mali mať ženy tiež volebné právo. Pre tých mužov...

14.07.2018, 23:08
Schválenie takého zákona by postavilo zväzok dvoch pohlaví na úroveň zväzku muža a ženy, čiže by ho defacto "znormalizovalo". Prečo by som to mal schvalovať, ak ja taký zväzok za normálny a prirodzený nepovažujem?
ako odpoveď na :
34

31. Ludwig 14.07.2018, 22:57

Ja ti tvoj názor neberiem. A myslíš že väčšina slovenských kresťanov sa v prípade homosexuálov neriadi tým humanistickým "ži, a nechaj žiť"? Ty ale žiadaš viac, než riadi sa tým heslom. Ty chceš aby považovali za normálne niečo, čo je v rozpore s ich morálkou a hodnotami.

14.07.2018, 23:03
Môj názor potieraš napríklad otázkou v 23.: Ako sú homosexuáli utláčaní?

Ľudia žijú rôzne, a nie je pravda, že homosexuáli chcú, aby takí ľudia ako si ty ich život považovali za niečo normálne. Ty si o nich aj po schválení zákonov pre nich môžeš pokojne o nich myslieť, čo chceš. Ale na rozdiel od teba som empatický k nim, a myslím si, že je rozumné im uznať ich záujmy.

Ty sa správaš podobne, ako kedysi muži nemohli pochopiť, prečo by mali mať ženy tiež volebné právo. Pre tých mužov to bolo čosi nenormálne. Ženy chceli mužom nanútiť (tvoje slovo), že aj oni majú mať právo voliť. Nebudem sa tu rozpisovať, koľko utrpenia prežili ženy, kým sa vybojovalo ich volebné právo.
none
ako odpoveď na :
31

28. Lemmy 14.07.2018, 22:53

Áno, evokuje, ale chybne. Keby boli schválené zákony, tvoj predsudok by odpadol, bol by zbytočný. Demokracia je o tom, že vládne, rozhoduje, väčšinový názor, ale ja hovorím o tom, že ten väčšinový názor je zlý, a na svoj názor mám právo povedať ho. Osobne nevidím prekážky, ktoré by mali brániť schválenie zákonov pre homosexuálov. Ži, a nechaj žiť! Lenže toto nie je kresťanské krédo, ale humanistické.

14.07.2018, 22:57
Ja ti tvoj názor neberiem. A myslíš že väčšina slovenských kresťanov sa v prípade homosexuálov neriadi tým humanistickým "ži, a nechaj žiť"? Ty ale žiadaš viac, než riadi sa tým heslom. Ty chceš aby považovali za normálne niečo, čo je v rozpore s ich morálkou a hodnotami.
ako odpoveď na :
28

27. Ludwig 14.07.2018, 22:34

Slová ako "vládnu kresťania, a tvrdo nám to dávajú najavo, tvrdo pocítiť" evokujú vo mne pocit, že sa cítite byť utláčaními, tak ateisti ako homosexuáli...
Väčšina ľudí si zrejme neželá niečo také ako registrované partnerstvo ľudí rovnakého pohlavia. V demokracii by mal byť určujúci názor väčšiny, či nie? Bráni to snáď homosexuálom aby spolu žili? Ale prečo nám nanucujete, aby sme takéto vzťahy považovali za niečo prirodzené a schvalovali zákon o registrovanom partnerstve?

14.07.2018, 22:53
Áno, evokuje, ale chybne. Keby boli schválené zákony, tvoj predsudok by odpadol, bol by zbytočný. Demokracia je o tom, že vládne, rozhoduje, väčšinový názor, ale ja hovorím o tom, že ten väčšinový názor je zlý, a na svoj názor mám právo povedať ho. Osobne nevidím prekážky, ktoré by mali brániť schválenie zákonov pre homosexuálov. Ži, a nechaj žiť! Lenže toto nie je kresťanské krédo, ale humanistické.
none
ako odpoveď na :
27

24. Lemmy 14.07.2018, 22:19

Opäť si použil predsudok. Prečo utláčaní? To je tvoje slovo. Ja hovorím o macošskom správaní štátu, napríklad, prečo homosexuáli nemôžu mať v zákone registrované partnerstvo? Lebo politici nemajú záujem schváliť taký zákon. Týka sa to napríklad aj majetku, ich spoločného majetku, dedenia. Alebo lekárskych záznamov.

14.07.2018, 22:34
Slová ako "vládnu kresťania, a tvrdo nám to dávajú najavo, tvrdo pocítiť" evokujú vo mne pocit, že sa cítite byť utláčaními, tak ateisti ako homosexuáli...
Väčšina ľudí si zrejme neželá niečo také ako registrované partnerstvo ľudí rovnakého pohlavia. V demokracii by mal byť určujúci názor väčšiny, či nie? Bráni to snáď homosexuálom aby spolu žili? Ale prečo nám nanucujete, aby sme takéto vzťahy považovali za niečo prirodzené a schvalovali zákon o registrovanom partnerstve?
ako odpoveď na :
24

23. Ludwig 14.07.2018, 22:13

Ako sú homosexuáli utláčaní? Je snáď homosexualita postavená mimo zákon, ako to bolo v ateistickom ČSSR?

14.07.2018, 22:19
Opäť si použil predsudok. Prečo utláčaní? To je tvoje slovo. Ja hovorím o macošskom správaní štátu, napríklad, prečo homosexuáli nemôžu mať v zákone registrované partnerstvo? Lebo politici nemajú záujem schváliť taký zákon. Týka sa to napríklad aj majetku, ich spoločného majetku, dedenia. Alebo lekárskych záznamov.
none
ako odpoveď na :
23

20. Lemmy 14.07.2018, 21:51

Áno, dá sa povedať, že ohľadom toho, ako sa štát macošsky správa k humanistom a homosexuálom, tak sme na tom rovnako. Žiaľ, vládnu kresťania, a tvrdo nám to dávajú najavo, tvrdo pocítiť. Väčšinou v štáte sú takí ľudia ako ty.

14.07.2018, 22:13
Ako sú homosexuáli utláčaní? Je snáď homosexualita postavená mimo zákon, ako to bolo v ateistickom ČSSR?
ako odpoveď na :
20

14. uchostrapate 14.07.2018, 15:32

Lemmy pises :Aj Humanisti.sk podporujú dnešný Dúhový pochod.

nechudo : rovny rovneho si hlada.
ach Lemmy

14.07.2018, 21:51
Áno, dá sa povedať, že ohľadom toho, ako sa štát macošsky správa k humanistom a homosexuálom, tak sme na tom rovnako. Žiaľ, vládnu kresťania, a tvrdo nám to dávajú najavo, tvrdo pocítiť. Väčšinou v štáte sú takí ľudia ako ty.
none
ako odpoveď na :
14

9. Lemmy 14.07.2018, 12:02

Boris, mimo tému, k tomu, čo píšeš na df.sk: Značky podporujúce LGBTI.

Aj Humanisti.sk podporujú dnešný Dúhový pochod.

14.07.2018, 15:32
Lemmy pises :Aj Humanisti.sk podporujú dnešný Dúhový pochod.

nechudo : rovny rovneho si hlada.
ach Lemmy
súhlasí: peter67
none
ako odpoveď na :
9

1. Boris 13.07.2018, 08:40

Nejaké tie 20 ročné stíhačky, pár vyradených vrtuľníkov ... to je nič. Nákupy majú ešte iba začať. "Treba veľa pracovať a vysvetľovať, aby došlo k zhode medzi občanmi, že toto navýšenie je naša povinnosť," opísal situáciu Kiska. Pri tom na SK upadá školstvo, zdravotníctvo, sociálne služby sú mizerné, mzdy sú smiešne malé, dôchodky sú na hanbu sveta a verejný dlh na hlavu občana okolo 6000 eur, cez milión občanov vysťahovaných z krajiny za lepšími zárobkami a možnosťami...... Netreba pri to ...

14.07.2018, 12:02
Boris, mimo tému, k tomu, čo píšeš na df.sk: Značky podporujúce LGBTI.

Aj Humanisti.sk podporujú dnešný Dúhový pochod.
none
ako odpoveď na :
1
13.07.2018, 08:40
Nejaké tie 20 ročné stíhačky, pár vyradených vrtuľníkov ... to je nič. Nákupy majú ešte iba začať.

"Treba veľa pracovať a vysvetľovať, aby došlo k zhode medzi občanmi, že toto navýšenie je naša povinnosť," opísal situáciu Kiska.

Pri tom na SK upadá školstvo, zdravotníctvo, sociálne služby sú mizerné, mzdy sú smiešne malé, dôchodky sú na hanbu sveta a verejný dlh na hlavu občana okolo 6000 eur, cez milión občanov vysťahovaných z krajiny za lepšími zárobkami a možnosťami......

Netreba pri to hádam pripomínať, že jediný, kto tu jednostaj sníva o vojne je západ sám, od ktorého sa vojenská technika nakupuje.

Povedal by som, že začala kapitalistická žatva..
A to aj eurodotácie končia rokom 2020...

30 rokov kapitalizmu a každý si tu môže dovoliť vlastné bývanie, mať pri tom ešte chatu, chodiť pravidelne na dovolenky preplácané podnikom..... hops to bol socializmus pardon.,

Tak znova, 3 milióny exekúcii, pol milióna asociálov vyžierajúcich sociálny systém za zbytok krajiny, 3000 bezdomovcov zomiera ročne na ulici, dôchodca sa rozhoduje medzi kúpou liekov a potravín, najvyššie daňové zaťaženie v Európe, stredná vrstva neexistuje....

Fico mal pravdu, keď povedal, že najvačšou výhodou slovákou je ich "sociálna výdrž".
Neznamená to nič iné, ako že slovák vie ohnúť chrbát najhlbšie.....

A páni v EU oslavujú...

odkaz

none

najnovšie príspevky : 

vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 142 272 B vygenerované za : 0.296 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 865 282 x jedinečné zobrazenia : 2 535 062 x ip adresa : 18.234.55.154

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,74 € (34 klikov), z toho dnes 0,20 € (5 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel