pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  vlákno

základné info

príspevkov
7
zobrazení
5 739
unikátne
1 109
tému vytvoril(a) 16.8.2018 22:43 Fénix
4

1. Fénix 16.08.2018, 22:43

Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd. Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty. Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepr...

16.08.2018, 23:11
Fénix: Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni…

Nejaká rasistická hra? Belosi furt útočia, a černosi sa musia brániť. Ten algoritmus vytvára asi nejaký rasistický beloch.
none
ako odpoveď na :
1
16.08.2018, 22:43
Systém je založený na troch základných veličinách. Sú to figúry, ťahy a polia. Figúry predstavujú imaginárnu hmotu, ťahy imaginárny čas a polia imaginárny prúd.

Prvá fáza algoritmu spočíva v ťahovej línii vyhadzovania figúr. Je to ako vojna za Napoleona, najprv vystrelí jedna strana a potom druhá. Nakoniec sa spočítajú zisky a straty. Platí pravidlo, že sa neoplatí míňať náboje bez istého zisku, alebo odvrátenia straty.

Druhá fáza algoritmu pripomína vojnu za Hitlera. Je to o ohrozovaní nepriateľa s konečnou likvidáciou. V prípade pešcov môže byť na konci povýšenie. V prípade kráľa sa počíta aj hrozba matu.

Tretia fáza algoritmu je o nátlaku na súpera. Biely prioritne útočí a čierny prioritne bráni, čiže ťažisko hry je na čiernych figúrach, čím sa vyvažuje nevýhoda čiernych. Je to o blokovaní bezpečných možností pre figúry súpera a vytváraní bezpečných možností pre svoje figúry.

Okrem toho sa špeciálne zohľadňujú hodnoty stĺpcov a radov, na ktorých stoja pešci. Systém je jednoduchý, len je ťažké ho použiť v hre, kde ide o čas, stres a únavu.

najnovšie príspevky : 

vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 93 163 B vygenerované za : 0.255 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 869 741 x jedinečné zobrazenia : 2 535 099 x ip adresa : 3.87.133.69

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,76 € (34 klikov), z toho dnes 0,00 € (0 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel