move to top

Sump

new Jerusalem
sk| en
login :
if you want to discuss, you must register...registration
if you had lost your password...reset password

you are here : 

main page / health / chain

Postrehy z hladovky

entries
57
shows
4 186
uniques
362
theme was created 10.10.2020 by Fotón
53

50. Fotón 01.11.2020, 10:32

Vitamíny je najlepšie prijímať zo zeleniny a vitamínové doplnky k len pridať. Hlavne kombináciu selén-zinok, pretože selénu je vo všetkej strave nedostatok. ...Z ostatného hlavne vlákninu, pretože vlákniny je tiež všade nedostatok. Buďto to riešia artičoky https://secure.ce-tescoassets.com/assets/SK/521/8595241510521/ShotType1_540x540.jpg alebo psyllium https://pilulkask.vshcdn.net/assets/image/2014-08/1407500613-asp-sk-psyllium-300g.jpg?v=1582793546&d=600x&p=39561 Pomer cena/úči...

01.11.2020, 10:58
A teraz, na čo je dobrý selén, ktorý sa v európskej pôde vyskytuje len veľmi poskromne (...vyberám zo zdroja): link

Za optimálnu hranicu selénu v plazme sa považuje hodnota okolo 100 µg/l. Priemery koncentrácií Se v plazme u 1056 vyšetrených osôb vo veku 19 - 82 rokov v rôznych oblastiach Slovenska sa pohybovali v roku 1993 v rozpätí 46 - 77 µg/l, čím sa radíme ku krajinám s nízkym statusom selénu. ........Významným indikátorom nedostatku selénu je kešanská choroba, ktorá sa prejavuje poruchami kardiovaskulárneho systému a u detí sa vyskytujúca aj choroba kashin-beck, ktorá sa prejavuje degeneráciou kĺbov končatín. .......Prof. Raymanová (University of Surrey, Guildford, Veľká Británia) uvádza, že pre saturáciu plnej aktivity antioxidačného selénoenzýmu glutationperoxidázy v krvných doštičkách je potrebné zabezpečiť ľuďom dlhodobý denný príjem tohto mikroprvku až na úroveň 100 µg. Odporúčaný príjem vo Veľkej Británii je pre mužov 75 µg/deň a pre ženy 60 µg/deň, skutočný príjem selénu však za posledných 25 rokov klesol na polovicu odporúčanej výživovej dávky. Predpokladá sa, že to zapríčinilo zastavenie dovozu obilia zo Severnej Ameriky, ktoré obsahuje 10 - 20 násobne viac Se ako obilie z krajín EÚ. Vo Fínsku sa v 70. - 80. rokoch minulého storočia podarilo pridávaním selénanu sodného do pôdy zvýšiť obsah selénu v pestovaných plodinách, a tým aj v dôležitých plodinách a živočíšnych produktoch. Zároveň sa zvýšil priemerný denný príjem selénu stravou na úroveň až 100 µg/deň. V európskych krajinách sa príjem selénu pohybuje v rozmedzí 25 - 150 µg/deň.

Svetová zdravotnícka organizácia stanovila odporučený denný príjem selénu v množstve 50 - 200 µg. Za optimálny denný príjem selénu sa považuje 1 µg na kg hmotnosti.

Podľa štatistických údajov vychádzajúcich z konzumácie potravín je príjem selénu na Slovensku len 38 µg/deň. Nízke hladiny selénu u populácie Slovenska sú dané jeho nízkym obsahom v pôde, a tým aj v rastlinách, zvieratách a potravinových výrobkoch. Uvedené výskumy sa realizovali pred desiatimi rokmi. Na slovenský trh sa dostali nové výrobky (napr. jogurty, vajcia, hydina) obohatené o selén, zvýšila sa spotreba výživových doplnkov s obsahom selénu. Preto je možné, že súčasný stav slovenského obyvateľstva je dnes lepší. Zásadné zlepšenie Se statusu je však málo pravdepodobné.
Skutočný denný príjem selénu stravou je v jednotlivých krajinách sveta rôzny


as response to :
50

48. Fénix 01.11.2020, 09:54

Začal som pravidelne užívať vitamíny centrum a ešte jedny, ktorých názov si nepamätám a frajerka vyhodila krabičku, a hmotnosť mi ide dole, aj keď príjem kalórií som zvýšil.

01.11.2020, 10:32
Vitamíny je najlepšie prijímať zo zeleniny a vitamínové doplnky k len pridať. Hlavne kombináciu selén-zinok, pretože selénu je vo všetkej strave nedostatok. ...Z ostatného hlavne vlákninu, pretože vlákniny je tiež všade nedostatok. Buďto to riešia artičoky link alebo psyllium link Pomer cena/účinok má najlepší psyllium.
as response to :
48

46. Fotón 01.11.2020, 02:09

Ešte sem dám istú postupnosť vzhľadu pred počas a po hladovkách. (Posledné foto je z dnes.) https://beacon.estranky.sk/img/original/15/postupnost.png Nejakú dobu to tu nechám. Myslím, že tie krajné fotky vzhľadu sú nič moc. Ideálny je stred. ...Zlatá stredná cesta.

01.11.2020, 09:54
Začal som pravidelne užívať vitamíny centrum a ešte jedny, ktorých názov si nepamätám a frajerka vyhodila krabičku, a hmotnosť mi ide dole, aj keď príjem kalórií som zvýšil.
as response to :
46

45. Fotón 01.11.2020, 01:28

Koniec hladovky. Na stole predo mnou leží obvyklý chutný zeleninový mix. Mal som ísť na nočnú, ale skončilo to 10 dňovou karanténou. Bárs som negatívny, iný člen domácnosti je positive. Dovoz z Číny. ...Ale to som si neobjednal. No jooo, Ježiš Kristus to dal ešte o 10 dní viac, kto som ja. -A nejedol k záveru "ničnejedenia" hroznové cukre ako ja. ...Teraz viem, akú slabosť musel cítiť na tej púšti

01.11.2020, 02:09
Ešte sem dám istú postupnosť vzhľadu pred počas a po hladovkách. (Posledné foto je z dnes.)

link

Nejakú dobu to tu nechám. Myslím, že tie krajné fotky vzhľadu sú nič moc. Ideálny je stred. ...Zlatá stredná cesta.
as response to :
45

1. Fotón 10.10.2020, 07:53

Pod pojmom hladovka tu myslím, že človek pije iba čistú bezbublinkovú vodu. Napríklad túto: https://secure.ce-tescoassets.com/assets/SK/055/3858884600055/ShotType1_540x540.jpg Teraz k samotným mojim osobným praktickým postrehom: -Na tretí deň prestáva hlad. -Od štvrtého dňa človek začína pociťovať slabosť. Je problém vôbec vstať z postele. -Od piateho dňa únava a väčšie množstvo spánku + pocit zimy i pri izbových teplotách. -Na desiaty (v mojom prípade dnes) pocit slabosti a únavy náhle zaniká...

01.11.2020, 01:28
Koniec hladovky. Na stole predo mnou leží obvyklý chutný zeleninový mix. Mal som ísť na nočnú, ale skončilo to 10 dňovou karanténou. Bárs som negatívny, iný člen domácnosti je positive. Dovoz z Číny. ...Ale to som si neobjednal.

No jooo, Ježiš Kristus to dal ešte o 10 dní viac, kto som ja. -A nejedol k záveru "ničnejedenia" hroznové cukre ako ja. ...Teraz viem, akú slabosť musel cítiť na tej púšti
as response to :
1
10.10.2020, 07:53
Pod pojmom hladovka tu myslím, že človek pije iba čistú bezbublinkovú vodu. Napríklad túto:

link

Teraz k samotným mojim osobným praktickým postrehom:
-Na tretí deň prestáva hlad.
-Od štvrtého dňa človek začína pociťovať slabosť. Je problém vôbec vstať z postele.
-Od piateho dňa únava a väčšie množstvo spánku + pocit zimy i pri izbových teplotách.
-Na desiaty (v mojom prípade dnes) pocit slabosti a únavy náhle zaniká. Človek sa cíti silný, vitálny a plne sýty. Ako keby jedol. Nič mu nechýba.
consents: Lemmy

newest entries : 

created by dzI/Osize : 102 180 Bgenerated in : 0.082 si'm using cookies, if you disagree leavethemes displays : 6 665 685 xunique displays : 910 457 xip address : 3.236.156.34

please, support the creator

page has income only from voluntary contributors...
you may contribute...
by bank transfer
SK41 1100 0000
0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
by pay by square...
by PayPal
by Viamo
by Donater
and now look, who contributed...