move to top

Sump

new Jerusalem
sk| en
login :
if you want to discuss, you must register...registration
if you had lost your password...reset password

you are here : 

main page / atheism / chain

Katolícky kňaz Marek Orko Vácha a jeho primitívne názory na ateistov

entries
87
shows
19 377
uniques
1 724
theme was created 20.01.2019 by Lemmy
50

47. Ludwig 23.01.2019, 20:03

Ten článok som práveže čítal, aj keď priznávam sa že len zbežne. Kde sú tam ale konkrétne uvedené názory toho kňaza na ateistov? Vidím akurát, že Česko potrebuje podla neho viac kostolov a že cirkev vymenila Boha za neresti...

23.01.2019, 21:32
Katolícky kňaz si myslí, že Česko je najateistickejšia krajina v Európe a potrebuje kostoly. Čiže zdôrazňuje, že Česi sú väčšinou ateisti. Potom zdôrazní, že keď ľudia prestanú veriť v boha, tak priletia besi. Ak ty toto nepovažuješ za urážku, tvoj problém. Nie potom o čom diskutovať. Z ateistov vytvára svoj pseudoproblém, že keď nie sú nábožní, tak budú pachtiť po moci, sexe, peniazoch, čo on nazýva modernými bohmi. On to v tamtom článku vysvetlil. Lenže to môže byť pravda o nejakých kresťanoch, ktorí z nejakých dôvodov si uľahčujú život konzumným spôsobom. On falošne však obviňuje ateistov, že keď zhodili boha, nahradili si ho takými neresťami. Lebo to nie je pravda. Neskôr sa ateistu pýta, čo má v najhlbšom mieste.
as response to :
47

45. Lemmy 23.01.2019, 20:00

Ako som už povedal, nečítal si článok, preto si nelogicky dospel k bludnému názoru, že ide o zovšeobecnenie.

23.01.2019, 20:03
Ten článok som práveže čítal, aj keď priznávam sa že len zbežne. Kde sú tam ale konkrétne uvedené názory toho kňaza na ateistov? Vidím akurát, že Česko potrebuje podla neho viac kostolov a že cirkev vymenila Boha za neresti...
as response to :
45

43. Ludwig 23.01.2019, 19:58

Tvoja veta: "Kňazi sa nezmenili, vždy sú sprostí ako v stredoveku. Nevedia nič, len urážať. Majú úplne falošné predstavy o ateistoch." Prepáč, ale nemyslím si že znásilňujem Tvoje vety, ak tu vidím zovšeobecnenie...Viac sa k tomu nebudem vyjadrovať....

23.01.2019, 20:00
Ako som už povedal, nečítal si článok, preto si nelogicky dospel k bludnému názoru, že ide o zovšeobecnenie.
as response to :
43

42. Lemmy 23.01.2019, 19:55

Neobvinil som všetkých. Logicky je to aj nemožné, pretože nepoznám všetkých. Vyjadrujem sa len k tým, ktorí falošne krivdia ateistom. Slovo všetci som vôbec nepoužil. Przníš diskusiu. Neznásilňuj moje vety.

23.01.2019, 19:58
Tvoja veta: "Kňazi sa nezmenili, vždy sú sprostí ako v stredoveku. Nevedia nič, len urážať. Majú úplne falošné predstavy o ateistoch."

Prepáč, ale nemyslím si že znásilňujem Tvoje vety, ak tu vidím zovšeobecnenie...Viac sa k tomu nebudem vyjadrovať....
as response to :
42

41. Ludwig 23.01.2019, 19:46

Ale ja ťa chápem, že ťa nahnevá, ak sa niekto vyjadruje na adresu ateistov neobjektívne a vidí v nich niečo čo nie sú. My sme tu s Nadjou reagovali na to, že si obvinil všetkých kňazov z tých vecí čo som už zmienil. Už si mi to ale ozrejmil, nemáš na mysli všetkých, beriem to teda tak, že si v úvodnom príspevku nesformuloval svoje pocity a myšlienky práve najvýstižnejšie...Mne sa to stáva každú chvíľu. Takže pre mňa je to týmto uzavreté. V poriadku?

23.01.2019, 19:55
Neobvinil som všetkých. Logicky je to aj nemožné, pretože nepoznám všetkých. Vyjadrujem sa len k tým, ktorí falošne krivdia ateistom. Slovo všetci som vôbec nepoužil. Przníš diskusiu. Neznásilňuj moje vety.
as response to :
41

39. Lemmy 23.01.2019, 19:33

Nehovorím o všetkých, len o tých, ktorí majú falošné predstavy o ateistoch. Lebo klamú, keď ohovárajú ateistov. My žijeme rovnako plnohodnotné životy ako kresťania. Odlišujeme sa len tým, že nemáme navyše v mozgu tú náboženskú ideológiu. Ale kultúru, umenie, vnímame asi rovnako, napríklad.

23.01.2019, 19:46
Ale ja ťa chápem, že ťa nahnevá, ak sa niekto vyjadruje na adresu ateistov neobjektívne a vidí v nich niečo čo nie sú. My sme tu s Nadjou reagovali na to, že si obvinil všetkých kňazov z tých vecí čo som už zmienil. Už si mi to ale ozrejmil, nemáš na mysli všetkých, beriem to teda tak, že si v úvodnom príspevku nesformuloval svoje pocity a myšlienky práve najvýstižnejšie...Mne sa to stáva každú chvíľu. Takže pre mňa je to týmto uzavreté. V poriadku?
as response to :
39

37. Ludwig 23.01.2019, 18:12

Na základe vyhlásení pár kňazov nemôžeš vyvodzovať závery platné na všetkých klerikov. Ani Tvoje vyhlásenia na adresu veriacich nie sú práve kóšer, a tvrdím snáď preto že všetci ateisti hovoria o veriacich bludy a vedia len urážať? Neviem ktorý kňaz sa vyjadril kladne o humanistoch. Ale je pravdepodobné, že takí existujú...Niektorí katolíci majú dnes už veľmi zmierlivé postoje. V tomto smere sa RKC výrazne zmenila v porovnaní s tým stredovekom, o ktorom si sa zmienil...

23.01.2019, 19:33
Nehovorím o všetkých, len o tých, ktorí majú falošné predstavy o ateistoch. Lebo klamú, keď ohovárajú ateistov. My žijeme rovnako plnohodnotné životy ako kresťania. Odlišujeme sa len tým, že nemáme navyše v mozgu tú náboženskú ideológiu. Ale kultúru, umenie, vnímame asi rovnako, napríklad.
as response to :
37

35. Lemmy 23.01.2019, 18:00

Kňazi, tí, ktorí sú ako kňaz Vácha. Dá sa to napísať aj v jednotnom čísle, lenže takých Váchovcov je veľa. Povedz, ktorý kňaz sa kladne vyjadril o humanistoch? Humanisti sa neraz kladne vyjadrili o nábožných. Váchovci (to sú tí kňazi, ktorí ti nešli do rozumu) čo vedia? Len ohovárať. Nečítal si Váchove klamstvá o ateistoch?

23.01.2019, 18:12
Na základe vyhlásení pár kňazov nemôžeš vyvodzovať závery platné na všetkých klerikov. Ani Tvoje vyhlásenia na adresu veriacich nie sú práve kóšer, a tvrdím snáď preto že všetci ateisti hovoria o veriacich bludy a vedia len urážať?
Neviem ktorý kňaz sa vyjadril kladne o humanistoch. Ale je pravdepodobné, že takí existujú...Niektorí katolíci majú dnes už veľmi zmierlivé postoje. V tomto smere sa RKC výrazne zmenila v porovnaní s tým stredovekom, o ktorom si sa zmienil...
as response to :
35

33. Ludwig 23.01.2019, 04:59

Aký konkrétny názor si kritizoval v tejto téme? Napísal si, že kňazi sú stále sprostí ako boli v stredoveku, tárajú o ateistoch bludy ako kedysi o čarodejniciach a nevedia nič len urážať...

23.01.2019, 18:00
Kňazi, tí, ktorí sú ako kňaz Vácha. Dá sa to napísať aj v jednotnom čísle, lenže takých Váchovcov je veľa. Povedz, ktorý kňaz sa kladne vyjadril o humanistoch? Humanisti sa neraz kladne vyjadrili o nábožných. Váchovci (to sú tí kňazi, ktorí ti nešli do rozumu) čo vedia? Len ohovárať. Nečítal si Váchove klamstvá o ateistoch?
as response to :
33

32. Lemmy 22.01.2019, 20:04

Odlišujem sa v tom, že ak kritizujem druhých, tak hovorím o konkrétnych ich názoroch. Ale on si o ateistoch vymýšľa bludy. Ja netáram nezmysly o tých, ktorých kritizujem. Poviem svoj názor, ale na základe toho, čo iní hovoria, konajú.

23.01.2019, 04:59
Aký konkrétny názor si kritizoval v tejto téme? Napísal si, že kňazi sú stále sprostí ako boli v stredoveku, tárajú o ateistoch bludy ako kedysi o čarodejniciach a nevedia nič len urážať...
consents: kntsz
as response to :
32

28. EnaXnaY 22.01.2019, 17:49

A v čom sa lýšiš?

22.01.2019, 20:04
Odlišujem sa v tom, že ak kritizujem druhých, tak hovorím o konkrétnych ich názoroch. Ale on si o ateistoch vymýšľa bludy. Ja netáram nezmysly o tých, ktorých kritizujem. Poviem svoj názor, ale na základe toho, čo iní hovoria, konajú.
as response to :
28

26. Lemmy 22.01.2019, 17:48

Sprostí sú v tom, že ateistov krivo urážajú.

22.01.2019, 17:49
A v čom sa lýšiš?
as response to :
26

24. EnaXnaY 22.01.2019, 17:46

Najviac sa mi páčilo ako si uviedol že sú sprostí a vzápätí dodal, že nevedia nič len urážať

22.01.2019, 17:48
Sprostí sú v tom, že ateistov krivo urážajú.
as response to :
24

22. Lemmy 22.01.2019, 17:45

Biedny, chatrný dôkaz. A vieš svoj názor aj obhájiť? Nevieš. Inak, s tebou nie je možná seriózna diskusia, nakoľko znásilňuješ, prekrúcaš významy slov. To, že slová majú viacero významov, neznamená, že v diskusii je to správne zameniť. Napríklad ak bude reč o tvojej hlave, tak to nebude reč o kapustnej hlave.

22.01.2019, 17:46
Najviac sa mi páčilo ako si uviedol že sú sprostí a vzápätí dodal, že nevedia nič len urážať
consents: kntsz
as response to :
22

20. EnaXnaY 22.01.2019, 17:42

Úvodný príspevok

22.01.2019, 17:45
Biedny, chatrný dôkaz. A vieš svoj názor aj obhájiť? Nevieš. Inak, s tebou nie je možná seriózna diskusia, nakoľko znásilňuješ, prekrúcaš významy slov. To, že slová majú viacero významov, neznamená, že v diskusii je to správne zameniť. Napríklad ak bude reč o tvojej hlave, tak to nebude reč o kapustnej hlave.
as response to :
20

18. Lemmy 22.01.2019, 17:41

Cituj ohováranie.

22.01.2019, 17:42
Úvodný príspevok
as response to :
18

16. EnaXnaY 22.01.2019, 17:40

A mne sa zas marilo, že ty ohováraš katolíckych kňazov

22.01.2019, 17:41
Cituj ohováranie.
as response to :
16

14. Lemmy 22.01.2019, 17:38

Nie, pretože ohováraš humanistov, že oni podľa teba ohovárajú iných. A to je nepravda, že ohovárajú. Zatiaľ len ty tu ohováraš humanistov.

22.01.2019, 17:40
A mne sa zas marilo, že ty ohováraš katolíckych kňazov
as response to :
14

11. EnaXnaY 22.01.2019, 17:36

Niečo sa ti zazdalo

22.01.2019, 17:38
Nie, pretože ohováraš humanistov, že oni podľa teba ohovárajú iných. A to je nepravda, že ohovárajú. Zatiaľ len ty tu ohováraš humanistov.
as response to :
11

10. Lemmy 22.01.2019, 17:35

Z tvojich príspevkov.

22.01.2019, 17:36
Niečo sa ti zazdalo
as response to :
10

7. EnaXnaY 22.01.2019, 17:20

Odkiaľ berieš istotu?

22.01.2019, 17:35
Z tvojich príspevkov.
as response to :
7

6. Lemmy 22.01.2019, 17:18

Skrátene: Mám istotu, že EnaXnaY vie len ohovárať.

22.01.2019, 17:20
Odkiaľ berieš istotu?
as response to :
6

2. EnaXnaY 22.01.2019, 11:52

Mám podozrenie, že humanisti vedia len ohovárať

22.01.2019, 17:18
Skrátene: Mám istotu, že EnaXnaY vie len ohovárať.
as response to :
2

1. Lemmy 20.01.2019, 10:24

Mám podozrenie, že keď sa človek ešte len vyučuje za kňaza, tak mu vymývajú mozog, a kŕmia ho rôznymi nezmyslami o ateistoch. Tak, ako kedysi tárali bludy o čarodejniciach a bosorkách. Kňazi sa nezmenili, vždy sú sprostí ako v stredoveku. Nevedia nič, len urážať. Majú úplne falošné predstavy o ateistoch. http://www.humanisti.sk/view.php?cisloclanku=2019010063

22.01.2019, 11:52
Mám podozrenie, že humanisti vedia len ohovárať
consents: kntsz
as response to :
1
20.01.2019, 10:24
Mám podozrenie, že keď sa človek ešte len vyučuje za kňaza, tak mu vymývajú mozog, a kŕmia ho rôznymi nezmyslami o ateistoch. Tak, ako kedysi tárali bludy o čarodejniciach a bosorkách. Kňazi sa nezmenili, vždy sú sprostí ako v stredoveku. Nevedia nič, len urážať. Majú úplne falošné predstavy o ateistoch.

link

newest entries : 

created by dzio.skcontact creatorsize : 132 843 Bgenerated in : 0.083 si'm using cookies,
if you disagree leave
themes displays : 6 138 668 xunique displays : 841 478 xip address : 3.238.107.166

please, support the creator

page has income only from voluntary contributors and ads
you may contribute...
by bank transfer
SK41 1100 0000
0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
by pay by square...
by PayPal
by Viamo
by Donater
and now look, who contributed...
options
main pageaboutgalleryjokescitatesinteligence teststatslipkadfandroid versionit's your turn
searching
žumpa @ facebook