pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  láska  /  vlákno

Ďakujem tým, ktorí mi pomohli v núdzi

príspevkov
208
zobrazení
65 679
unikátne
1 652
tému vytvoril(a) 23.10.2020 13:56 Lemmy
100

95. Fotón 26.10.2020, 23:33

Takto rozprávajú klamári. Dopredu predpokladajú, že ich niekto oklame. Preto sa nepýtajú, ale rovno si vymýšľajú nezmysly a lži. ...Tvoj psychologický profil sa mi už pomaly dáva dohromady.

Suma 1300€ nie je správne. ...Áno, dostávame ešte dovolenkové a vianočné príplatky. Zamestnávateľ mi skrátka zaplatil dovolenku, na ktorú som sa nakoniec nedostal. Vo všetkých väčších firmách je to tak. Keby si nebol lenivý aj ty by si mohol chodiť do roboty a zarábať peniaze, miesto tej závisti.
<b...

26.10.2020, 23:39
No tak prečo nepovieš svoj plat aký dostávaš ,? Píšeš len všetko čo akože nie je správne, ale svoj plat nenapíšeš a potom sa čuduješ že ti neverím.

Aký drahý nájom ? Si predsa povedal že máš hypotéku, a za tu podla mojich výpočtov platíš okolo 110 eur mesačne. Ked ale ty odmietaš napísať svoj rozpočet, tak sa nečuduj že ta považujem za niekoho kto klame.....


Co co co ? Klastory nemaju oporu v Písme ? ešte stastie ze som o tom len nedávno napísal článok na mojej stránke :


"27 Vtedy mu Peter povedal: "Pozri, my sme opustili všetko a išli sme za tebou. Čo z toho teda budeme mať?" 28 Ježiš im povedal: "Veru, hovorím vám: Pri obnovení sveta, keď Syn človeka zasadne na trón svojej slávy, aj vy, čo ste išli za mnou, zasadnete na dvanásť trónov a budete súdiť dvanásť kmeňov Izraela. 29 A každý, kto pre moje meno opustí domy alebo bratov a sestry, alebo otca a matku, alebo deti, alebo polia, dostane stonásobne viac a bude dedičom večného života. 30 A mnohí prví budú poslednými a poslední prvými."

Evanjelium podľa Lukáša 2:36-37

"36 Žila vtedy aj prorokyňa Anna, Fanuelova dcéra, z Aserovho kmeňa. Bola už vo vysokom veku. Od svojho panenstva žila so svojím mužom sedem rokov, 37 potom ako vdova do osemdesiateho štvrtého roku. Z chrámu neodchádzala, vo dne v noci slúžila Bohu pôstom a modlitbami."

Poznámka : "Z chrámu neodchádzala, vo dne v noci slúžila Bohu pôstom a modlitbami". Ide tu v podstate o rovnaký popis toho ako žijú dnešní mnísi, ktorí sa tiež postia, neustále modlia a žijú v chráme v izolácii od ostatných.

odkaz

A mimochodom aj Ježiš trávil veľa času o samote, samote dáva nejaké nové náboženské impulzy pre človeka.
none
ako odpoveď na :
95

72. tomas12345 26.10.2020, 23:01

Ja by som sa ťa aj spýtal, ale od teba sa človek nikdy nedozvie pravdu, ty proste si ma už tolko krát oklamal, že už u mna nemaju tvoje slová žiadnu doveru a preto ti už neverím.

1300 je ale len základny plat, tam ešte patria rozne prémie, bonusy, nadčasy, zlavy na jedlo, atd......


Dokážu z toho vyžiť, pretože sú skromný.


Jop, aj ja mám dostatok jedla, netrpím hladom, žeby som držal hladovky. Som preto azda boháčom ?

26.10.2020, 23:33
Takto rozprávajú klamári. Dopredu predpokladajú, že ich niekto oklame. Preto sa nepýtajú, ale rovno si vymýšľajú nezmysly a lži. ...Tvoj psychologický profil sa mi už pomaly dáva dohromady.

Suma 1300€ nie je správne. ...Áno, dostávame ešte dovolenkové a vianočné príplatky. Zamestnávateľ mi skrátka zaplatil dovolenku, na ktorú som sa nakoniec nedostal. Vo všetkých väčších firmách je to tak. Keby si nebol lenivý aj ty by si mohol chodiť do roboty a zarábať peniaze, miesto tej závisti.

Pokiaľ musíš platiť drahý nájom, energie, môžeš byť skromný koľko chceš. Nakoniec skončíš na instantných polievkach, čo je zdraviu škodlivé a to rozhodne nie je Božia vôľa pre kresťana. Možno iba na určitý čas, keď je vystavený skúške. Všeobecne však platí to, čo písal Pavol
2 Kor 9,8
A Boh má moc rozhojniť vo vás každú milosť, aby ste mali vždy vo všetkom úplný dostatok
Všetko, čo je nad to je falošná skromnosť, ktorá má bližšie k učeniu Buddhu, než Krista. Ani len kláštory nemajú oporu v písme. V Buddhizme však áno.
none
ako odpoveď na :
72

69. Fotón 26.10.2020, 22:55

Ty sa staráš do vecí, ktorým nerozumieš a robíš tým zo seba šaša. Bola to tvoja chyba. Rozumný človek sa najskôr spýta: aké je tvoje zamestnanie? Nie: Tvoje zamestnaie je.... (lebo si to myslím Já, Já, Já.... Tak som si to vyveštil...)

No, takže z 2000€ sa nám šibnutím čarovného prútika stalo cez 1 príspevok 1300€ Ale ešte to nie je ono. Skús vymyslieť ešte niečo iné.

Tak takí dôchodcovia majú problémy. Potrebujú si prečítať tento text:
2 Kor 9,6-8
kto skúpo seje,...

26.10.2020, 23:01
Ja by som sa ťa aj spýtal, ale od teba sa človek nikdy nedozvie pravdu, ty proste si ma už tolko krát oklamal, že už u mna nemaju tvoje slová žiadnu doveru a preto ti už neverím.

1300 je ale len základny plat, tam ešte patria rozne prémie, bonusy, nadčasy, zlavy na jedlo, atd......


Dokážu z toho vyžiť, pretože sú skromný.


Jop, aj ja mám dostatok jedla, netrpím hladom, žeby som držal hladovky. Som preto azda boháčom ?
none
ako odpoveď na :
69

64. tomas12345 26.10.2020, 22:29

"Áno, som elektronik a údržbár. Programátora nemám v popise práce. Pri príchode do práce obliekam montérky a chodím keď je porucha medzi stroje. Už si videl na Slovensku človeka v montérkach, ktorý zarobí 2000€ ?"

Pre mna za mna si maj i nohavice na sebe. https://www.profesia.sk/praca/homola/O3989235 napríklad tu zarobí 1300 eur, a k tomu ešte nerátam rozne bonusy a prémie. A ty si ešte k tomu i údržbár.

Je vela dochodcov ktorí su vdovcami a nestara sa o nich nikto a maju 300 eurov...

26.10.2020, 22:55
Ty sa staráš do vecí, ktorým nerozumieš a robíš tým zo seba šaša. Bola to tvoja chyba. Rozumný človek sa najskôr spýta: aké je tvoje zamestnanie? Nie: Tvoje zamestnaie je.... (lebo si to myslím Já, Já, Já.... Tak som si to vyveštil...)

No, takže z 2000€ sa nám šibnutím čarovného prútika stalo cez 1 príspevok 1300€ Ale ešte to nie je ono. Skús vymyslieť ešte niečo iné.

Tak takí dôchodcovia majú problémy. Potrebujú si prečítať tento text:
2 Kor 9,6-8
kto skúpo seje, skúpo bude aj žať; kto seje štedro, štedro bude aj žať. Každý tak, ako si umienil v srdci; nie zo žiaľu ani z donútenia, lebo veselého darcu Boh miluje. A Boh má moc rozhojniť vo vás každú milosť, aby ste mali vždy vo všetkom úplný dostatok
none
ako odpoveď na :
64

61. Fotón 26.10.2020, 21:49

No konečne pristávaš zo sveta svojich fantázii na pevnej zemi. Hlavu máš však stále ešte v oblakoch. Áno, som elektronik a údržbár. Programátora nemám v popise práce. Pri príchode do práce obliekam montérky a chodím keď je porucha medzi stroje. Už si videl na Slovensku človeka v montérkach, ktorý zarobí 2000€ ? Ja nie. Ale ty máš možno lepšie informácie - čerpané ako obvykle zo svojich snov.

Pár desiatok eur tu, pár desiatok tam a hneď je ďalšia stovka. Len to ide z teba ako z chlpate...

26.10.2020, 22:29
"Áno, som elektronik a údržbár. Programátora nemám v popise práce. Pri príchode do práce obliekam montérky a chodím keď je porucha medzi stroje. Už si videl na Slovensku človeka v montérkach, ktorý zarobí 2000€ ?"

Pre mna za mna si maj i nohavice na sebe. odkaz napríklad tu zarobí 1300 eur, a k tomu ešte nerátam rozne bonusy a prémie. A ty si ešte k tomu i údržbár.

Je vela dochodcov ktorí su vdovcami a nestara sa o nich nikto a maju 300 eurový dochodok a este im aj nieco zostane.

none
ako odpoveď na :
61

57. tomas12345 26.10.2020, 20:20

1: Písal si o tom dávnejšie, aj dával fotky z práce, robíš tam nejakého opravára zariadení, čo zahrna aj programovanie. Zistoval som si plat takého zamestnanca, vrátane roznych bonusov a prémií.

No pardoooon, zabudol som tie úroky zopár desiatok eur mesačne. Rozpočet nedáš, pretože sa z toho nemáš ako vykrútiť.

Mobil potrebujem na volanie, v dnešnej dobe sa nedá žiť bez mobilu.
A darmo tu píšeš rozprávky o tom kde čo ako stojí, dochodcovia vyžijú aj zo 300 eur mesačne a eš...

26.10.2020, 21:49
No konečne pristávaš zo sveta svojich fantázii na pevnej zemi. Hlavu máš však stále ešte v oblakoch. Áno, som elektronik a údržbár. Programátora nemám v popise práce. Pri príchode do práce obliekam montérky a chodím keď je porucha medzi stroje. Už si videl na Slovensku človeka v montérkach, ktorý zarobí 2000€ ? Ja nie. Ale ty máš možno lepšie informácie - čerpané ako obvykle zo svojich snov.

Pár desiatok eur tu, pár desiatok tam a hneď je ďalšia stovka. Len to ide z teba ako z chlpatej deky, aby si priznal svoj ešte detský pohľad na svet so škôlkarskou matematikou v rukách na podnose švédskych stolov.

Dá sa žiť bez mobilu. Nezabúdaj, že ty si rozhodol o tom, že si boháč keď vlastníš veci nad to, čo naozaj potrebuješ (jedlo oblečenie a dosť). Tak nebuď pokrytec. ....Dôchodcovia ak sú dvaja majú spolu 600 €. Starajú sa o nich ich deti a majú svoj byt splatený. V opačnom prípade majú problémy. ...Stále neviem, kde si nabral tých 2000€. Viem, že snívaš po peniazoch, stačí si na df prečítať tvoje témy z 2017-teho a hneď je všetko jasné. Preto ti svietia v očiach také sumy. Čo by si s nimi robil, veď by si ich prehral na burze s tvojimi školáckymi chybami.
none
ako odpoveď na :
57

54. Fotón 26.10.2020, 18:59

Len by som chcel vedieť kde si nabral, že:
1. Robím programátora ?
2. Zarobím 2000 € ?
....Najskôr si vymyslíš svoj svet a potom ho považuješ za realitu. Skrátka ešte dieťa. (a toto robíš pri všetkej argumentácii)

Výdavky na živobytie nespočívajú len v platení hypotéky (...mimochodom možno ti niečo hovorí aj slovo "úroky") , energii, platby do bytového fondu, elektrina, teplo, rôzne dane, poistenie,.... Vidno, že bývaš u mamičky a nemáš šajnu, ako to v reálnom svete chodí,...

26.10.2020, 20:20
1: Písal si o tom dávnejšie, aj dával fotky z práce, robíš tam nejakého opravára zariadení, čo zahrna aj programovanie. Zistoval som si plat takého zamestnanca, vrátane roznych bonusov a prémií.

No pardoooon, zabudol som tie úroky zopár desiatok eur mesačne. Rozpočet nedáš, pretože sa z toho nemáš ako vykrútiť.

Mobil potrebujem na volanie, v dnešnej dobe sa nedá žiť bez mobilu.
A darmo tu píšeš rozprávky o tom kde čo ako stojí, dochodcovia vyžijú aj zo 300 eur mesačne a ešte im pár eur zostane, a ty nevieš vyžiť z 2000 eur.....
none
ako odpoveď na :
54

52. tomas12345 26.10.2020, 18:01

Peter, ono hádka je v podstate výmena rozdielnych názorov medzi
2 užívateľmi. S Fotonom sa nedá azda v ničom súhlasiť, a preto sa mi nemožeš čudovať, že sa s ním "hádam". A teraz navyše ked ešte napísal takúto hlúposť :

"Ja by som si napr nemohol dovoliť dať stovku."

Tak sa podme na to pozrieť. Foton ako programátor v závode zarobí okolo 2000 eur mesačne, vrátane prémii, bonusov, + lacné obedy, atd,atd.

V minulom príspevku napísal, že svoj dlh na hypotéku bude splácať...

26.10.2020, 18:59
Len by som chcel vedieť kde si nabral, že:
1. Robím programátora ?
2. Zarobím 2000 € ?
....Najskôr si vymyslíš svoj svet a potom ho považuješ za realitu. Skrátka ešte dieťa. (a toto robíš pri všetkej argumentácii)

Výdavky na živobytie nespočívajú len v platení hypotéky (...mimochodom možno ti niečo hovorí aj slovo "úroky") , energii, platby do bytového fondu, elektrina, teplo, rôzne dane, poistenie,.... Vidno, že bývaš u mamičky a nemáš šajnu, ako to v reálnom svete chodí, keď celý čas tráviš len hrami na smartfóne. Rozpočet ti sem dávať nebudem, do toho ťa nič, ale je to väčšia suma, než ti z tvojej škôlkarskej matematiky vyšlo. A ešte svoje výmysly a nevedomosť z vlastnej hlúposti vydávaš za moje klamstvo. To už je ozaj typická rímskokatolícka drzosť. Asi ti chýba výchova.

Mobil k životu vôbec nepotrebuješ. Nepotrebovali ho ani apoštolovia. To, čo je pre teba pár eur je pre niekoho veľký majetok. Prečo tie eurá radšej nedáš Lemmymu? ...To, čo ty šíriš sú démonické náuky. To už radšej hraj na ňom tie hry. Aj tak ich stále hráš.
none
ako odpoveď na :
52

46. peter67 26.10.2020, 12:27

Miloš, Tomáš.
No ták mládenci. nehádajte sa o peniaze, ktoré nemáte. Teda Miloš ich má, ale červené.
Tomáš, neodsudzuj nikoho, že niečo má. Pričinil sa o to vlastnou hlavou a vlastnými rukami v príde Miloša o tom nepochybuj!!! Že má hypotéku na smelo daj ruku do ohňa. Že ty dokážeš vyžiť z 300 € mesačne, tiež nepochybujem, lebo bývaš u rodičov a tým je povedané skoro všetko, takže sa to dá vydržať.
Miloš, ja viem, že je ti zaťažko nereagovať na Tomáša, ale .....skús sa na to pozri...

26.10.2020, 18:01
Peter, ono hádka je v podstate výmena rozdielnych názorov medzi
2 užívateľmi. S Fotonom sa nedá azda v ničom súhlasiť, a preto sa mi nemožeš čudovať, že sa s ním "hádam". A teraz navyše ked ešte napísal takúto hlúposť :

"Ja by som si napr nemohol dovoliť dať stovku."

Tak sa podme na to pozrieť. Foton ako programátor v závode zarobí okolo 2000 eur mesačne, vrátane prémii, bonusov, + lacné obedy, atd,atd.

V minulom príspevku napísal, že svoj dlh na hypotéku bude splácať do dochodku, čo je v prípade Fotona ešte asi 15 rokov. A teraz pome počítať :

15 rokov má 180 mesiacov (15x12) a ked predelíme dlh hypotéky 20000 : 180 = 111 euro mesačne platí za hypotéku.

Cena za energie dajme tomu že 200 euro, cena za jedlo a benzín dajme tomu že 150 euro,

A ked to všetko spočítame 111+200+150 = 461 eur.

Fotonové výdavky na živobytie sú okolo 461 eur, pričom jeho plat je 2000 eur, a teda kam zmizne tých 1539 eur mesačne ? Asi sa musia vypariť........


A takto Foton klame nielen v týchto veciach, ale v Biblii ešte viacej, a vymýšla tie najšialenejšie a najnepravdepodobnejšie teorie. A čuduješ sa mi teda že sa s ním "hádam" ?

....................................................................................................................

Btw mobil k životu potrebujem, a internet stojí pár eur, a šírim na nom duchovné veci a vyvraciam mnohé bludy, takže to svoj osoh má.
none
ako odpoveď na :
46

45. tomas12345 26.10.2020, 11:56

1) "Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok."

Samozrejme že sa v texte nazvali "boháčmi", aby boháči vedeli komu sú tie verše určené.....

2) "Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška, čiže tvojho skutočného majetku. Podobne ako židia......."

Ničím nepodložený pseudo drist, nikde v Biblii sa nepíše v tom verši o tom, že zriecť sa, je vnútorná záležitosť srdca...... Navyše v Lk 14:26...

26.10.2020, 12:27
Miloš, Tomáš.
No ták mládenci. nehádajte sa o peniaze, ktoré nemáte. Teda Miloš ich má, ale červené.
Tomáš, neodsudzuj nikoho, že niečo má. Pričinil sa o to vlastnou hlavou a vlastnými rukami v príde Miloša o tom nepochybuj!!! Že má hypotéku na smelo daj ruku do ohňa. Že ty dokážeš vyžiť z 300 € mesačne, tiež nepochybujem, lebo bývaš u rodičov a tým je povedané skoro všetko, takže sa to dá vydržať.
Miloš, ja viem, že je ti zaťažko nereagovať na Tomáša, ale .....skús sa na to pozrieť z jeho pohľadu, nemá hypotéku, manželku, deti, rodičia pomáhajú jemu....Takže isto bude mať iný pohľad na financie ako ty (ja). Že je ochotný pomôcť Lemmymu 10€ čiastkou? Pre niekoho smiešny peniaz, pre Lemmyho možno strava na 2 dni.
A pamätám raz na kázni neustále p. farár zdôrazňoval, že chudobná žena hoc dala iba 2 grajciare, dala všetko, zatiaľ čo boháč hoc dal aj 100? zlatých nedal skoro nič, lebo to bola iba omrvinka z jeho bohatstva. To si pamätám z kázne možno spred 5 - tich rokov, mala vzbudiť vo mne pocit viny a otvoriť peňaženku, ale ja, starý lakomec...
Takže páni skúste sa pozrieť na vaše "debatovanie" z pohľadu mňa starého cynika, ktorý do vás nevyberane rýpe. Zato vás mám rád. Lebo ste ľudia.
súhlasí: Lemmy
ako odpoveď na :
45

41. Fotón 26.10.2020, 10:14

Dobre, keď žobreš o pozornosť, znovu ti ju venujem, ale obaja už vopred vieme, že keď ťa ako vždy zatlačím do kúta, skončí to tvojim fantazírovaním a nezmyselným dovolávaním sa autority - čiže argumentačným klamom: https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam#Dovol%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD_se_autority

Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok.

Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška...

26.10.2020, 11:56
1) "Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok."

Samozrejme že sa v texte nazvali "boháčmi", aby boháči vedeli komu sú tie verše určené.....

2) "Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška, čiže tvojho skutočného majetku. Podobne ako židia......."

Ničím nepodložený pseudo drist, nikde v Biblii sa nepíše v tom verši o tom, že zriecť sa, je vnútorná záležitosť srdca...... Navyše v Lk 14:26 je ozrejmené, že sa to zrieknutie týka ženy, detí, bratov, atd...

3) "Boh vás nepovolal a odvolávanie sa na telesnú postupnosť má pred Bohom asi taký význam, ako prach na Mesiaci."

Boh nejde proti sebe, ked raz Jeho apoštoli ustanovili cirkevných predstavených apoštolským cirkvám, o ktorých nám povedali aby sme ich počúvali a podriadovali sa im, tak je to pravda, a nikto toto jeho rozhodnutie nemože zmeniť, jedine Boh sám Písmom.

4) "Ten boháč musel všetko rozdať, lebo sa na svoj majetok spoliehal a bol mu teda prekážkou. Veď som už o tom písal, nevieš čítať?"

Další pseudo argument, nikde sa tam nepíše že musel rozdať celý svoj majetok len preto že sa na neho spoliehal. Píše sa tam len že zosmutnej pretože mal veľký majetok.

5) "Apoštoli mali z čoho žiť. Mali peniaze zo zbierok. Pavol písal, že je naučený mať aj hojnosť. Už som to písal, nevieš čítať?"

Dával som ti už verše kde sa píše že apoštoli z mešca dávali chudobným, alebo zhánali nevyhnutne potrebné veci, nevieš čítať ?

Ak si pod výrazom "hojnosť" a teda ak je niekto "sýty" (nie je hladný) predstavuješ bohatstvo, tak no comment.

6) Neviem kedy si písal o takej situácii.


7) Ježiš ukázal čo mal na mysli ked povedal "ťažko". Skorej vojde ťava cez ucho ihly. Tak si teda zober ihlu a ťavu, a vyčkávaj dokedy ťava prejde tým uchom ihly.......

8) 20 tisíc dlh, a to máš hypotéku alebo čo ? Každopádne ked ako programátor zarobíš dajme tomu že 2 tisíc eur, tak kde mínaš tie peniaze ? Však ty držíš tie tvoje hladovky, tak ani jedlo veľa nemínaš, a kde teda minieš 2 tisíc eur mesačne ? Teda ak to nie je tajomstvo.

Ja kebyže mám 2000 eurovú výplatu a žil by som skromne, tak životné náklady by som mal 300 euro a 1700 eur by mi zostalo, a teda by som tých 20 tisíc eur splatil do roka, takže nerozumiem celkom, ako to, že splatíš ten dlh až vo svojom dochodku ?

Ja bývam u rodičov, nepracujem,

9) Ja neodbieham od debaty, na diskuteri.sk si to bol práve ty kto ušiel z diskusie. Odišiel som len raz z debaty, a to bolo v prípade kedy sa prestalo diskutovať na povodnu temu.

10) Dám ti však možnosť ma presvedčiť, povedz teda, prečo by som mal veriť práve tvojmu výkladu Biblie ? V protestantizme existuje stovka roznych prekladov Biblie, a tisícky roznych protestantských interpretácii Biblie. Prečo by som mal veriť práve tebe ? A to ešte navyše za predpokladu, že si neurobil žiaden zázrak, nezostal biblický kanon, objavil si sa až v 21 storočí, a ani v Písme nie je nikde napísané aby som počúval nejakého Fotoona?



none
ako odpoveď na :
41

38. tomas12345 25.10.2020, 23:41

Ale čítaš, ale čítaš, len na ne nevieš odpovedať, a preto na tie príspevky na ktoré nevieš odpovedať povieš "ja ich nečítam", no na tie, na ktoré si myslíš že vieš odpovedať, na tie reaguješ


"nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť."

Ano, nech sú štedrí a vedia sa podeliť, a teda štedrí budú tak ked sa zrieknu svojho nadbytku a budú žiť len z toho čo musia zabezpečiť ku svojmu živobytiu


"Nie, aby všetko paušálne...

26.10.2020, 10:14
Dobre, keď žobreš o pozornosť, znovu ti ju venujem, ale obaja už vopred vieme, že keď ťa ako vždy zatlačím do kúta, skončí to tvojim fantazírovaním a nezmyselným dovolávaním sa autority - čiže argumentačným klamom: odkaz

Štedrí a zdielni, avšak stále v texte nazvaní boháčmi, čiže majúcimi nadbytok.

Áno, nauč sa význam slov "zriecť sa". Je to záležitosť srdca (vnútorného postoja), nie zovňajška, čiže tvojho skutočného majetku. Podobne ako židia sa nezriekli blahobytu egypta a stále sa obzerali s5. Nezáležalo na ich majetku, ale kde bolo ich srdce - samozvaný vykladač katolík. Boh vás nepovolal a odvolávanie sa na telesnú postupnosť má pred Bohom asi taký význam, ako prach na Mesiaci.
none
ako odpoveď na :
38

36. Fotón 25.10.2020, 22:05

Tvoje príspevky nečítam. Minule som však zabudol do 29-iny implementovať ešte tento text (...tak ho dopĺňam teraz):

Tým, čo sú bohatí v tomto veku, prikazuj, nech nie sú namyslení a nevkladajú nádej do neistého bohatstva, ale v Boha, ktorý nám hojne dáva všetko na užívanie, nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť. -Nie, aby všetko paušálne všetko rozdali. (1 Tim 6, 17) ....No a to už je skutočne všetko z mojej strany. Môžeš okolo toho snívať...

25.10.2020, 23:41
Ale čítaš, ale čítaš, len na ne nevieš odpovedať, a preto na tie príspevky na ktoré nevieš odpovedať povieš "ja ich nečítam", no na tie, na ktoré si myslíš že vieš odpovedať, na tie reaguješ


"nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť."

Ano, nech sú štedrí a vedia sa podeliť, a teda štedrí budú tak ked sa zrieknu svojho nadbytku a budú žiť len z toho čo musia zabezpečiť ku svojmu živobytiu


"Nie, aby všetko paušálne všetko rozdali. (1 Tim 6, 17)"

Znova zopakujem, nauč sa význam slov "zriecť" a "Všetko" a potom možme pokročiť dalej. Ale asi Peter a ostatní apoštoli horšie rozumeli čo je to zriecť sa všetkého Mk 10:28; než samozvaní vykladač Písma 21 storočia Fotooon





Možeš si vykladať Bibliu ako chceš, Písmo píše aby sme počúvali cirkevných predstavených ustanovenými apoštolmi a že Cirkev bude vybudovaná na Petrovi a brány pekla ju nepremožu, a teda nemáme počúvať nejakého Fotona, ci Luthera, a ani Cirkev nebude vybudovaná na Fotonovi, Husovi, Lutherovi. Toto je tak jednoduchý, ktorý pochopí aj 8 ročné dieťa, kto toto nepochopí, s tým je logická debata márna
none
ako odpoveď na :
36

31. tomas12345 25.10.2020, 17:57

"Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze."

Apoštoli z tej sumy mínali na základne potrebné veci, či na pomoc chudobným Jn 13:29. Určite tie peniaze nemínali na nejaké pozemské radovánky, ktoré v skutočnosti k prežitiu nepotrebovali.


"Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac."

Apoštoli si nemuseli robiť nejaké rezervy, ako si dnes ľudia šporia v bankách, pretože apoštolov živil Boh....

25.10.2020, 22:05
Tvoje príspevky nečítam. Minule som však zabudol do 29-iny implementovať ešte tento text (...tak ho dopĺňam teraz):

Tým, čo sú bohatí v tomto veku, prikazuj, nech nie sú namyslení a nevkladajú nádej do neistého bohatstva, ale v Boha, ktorý nám hojne dáva všetko na užívanie, nech robia dobre a stanú sa bohatými na dobré skutky, nech sú štedrí a vedia sa podeliť. -Nie, aby všetko paušálne všetko rozdali. (1 Tim 6, 17) ....No a to už je skutočne všetko z mojej strany. Môžeš okolo toho snívať, jak se sluší po katolícku. Biblia však zostane bibliou i cez všetky nervy katolíkov, ktorí sa jaksi nevedia stále vysporiadať s faktom, že pomaly na každej piatej stránke stojí niečo proti ich heréziám. Tak okolo textov snívajú. Čo iné im zostáva....
none
ako odpoveď na :
31

29. Fotón 25.10.2020, 16:54

Nedá mi ešte naposledy odpovedať, pretože tvoja slepota asi nepozná medzí.

Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze.

Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac. Podľa tvojich detinských fantázii z nechápavosti slov (napr. "zrieknuť sa..."), treba všetko paušálne rozdať, lebo každého vidíš ako samého seba, neschopného opustiť to čo máš pre Krista a pre evanjelium. Ja už som bol pre Krista vyhoden...

25.10.2020, 17:57
"Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze."

Apoštoli z tej sumy mínali na základne potrebné veci, či na pomoc chudobným Jn 13:29. Určite tie peniaze nemínali na nejaké pozemské radovánky, ktoré v skutočnosti k prežitiu nepotrebovali.


"Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac."

Apoštoli si nemuseli robiť nejaké rezervy, ako si dnes ľudia šporia v bankách, pretože apoštolov živil Boh.


"Podľa tvojich detinských fantázii z nechápavosti slov (napr. "zrieknuť sa...", treba všetko paušálne rozdať,"

Zisti si najprv význam slova "zriecť sa" a "všetkého".


10 Veľmi som sa zaradoval v Pánovi, že už raz predsa len rozkvitla vaša náklonnosť voči mne; pravda, aj predtým ste na mňa mysleli, ale nemali ste príležitosť. 11 Nehovorím to preto, že by som mal nedostatok. Naučil som sa vystačiť s tým, čo mám. 12 Viem žiť skromne a viem aj oplývať. Všade a všetko som sa už naučil: byť sýty aj hladovať, mať hojnosť i núdzu trieť.

Pavol sa naučil teda žiť z toho čo má, a žiaden nadbytok nepotrebuje. 11 verš súvisí s 12 veršom, a teda žiť skromne sa dáva do súvisu s hladovaním, a oplývať do súvisu s "byť sýty"

none
ako odpoveď na :
29

27. tomas12345 25.10.2020, 15:41

24: Vykladám tak ako počujem, ked tam je napísané zrieknúť všetkého, tak to znamená tak ako to aj čítame. A teda len tí čo sa zriekli všetkého ako knazi, mnísi sú Ježišovi učeníci. Ostatní síce sú tiež kresťania, ale taký tí na "druhej kolaji".


"6Lenže to nepovedal preto, že mu šlo o chudobných, ale že bol zlodej. Mal mešec a nosil to, čo doň vkladali."

Tento verš hovorí o Judášovi, kde tam vidíš Ježiša ?

"8Jeho učeníci odišli do mesta nakúpiť potravy."

Aj knazi a...

25.10.2020, 16:54
Nedá mi ešte naposledy odpovedať, pretože tvoja slepota asi nepozná medzí.

Ja som nepísal o Judášovi, ale o mešci peňazí ktoré nosil, kde dávali spoločné peniaze.

Keby nosili len toľko peňazí čo k životu potrebujú, nezostávala by im rezerva naviac. Podľa tvojich detinských fantázii z nechápavosti slov (napr. "zrieknuť sa..."), treba všetko paušálne rozdať, lebo každého vidíš ako samého seba, neschopného opustiť to čo máš pre Krista a pre evanjelium. Ja už som bol pre Krista vyhodený i z domu, keď som ešte býval u našich a prespával u človeka, ktorého som priviedol pár mesiacov dozadu ku Kristovi. (Flp 4:12: Viem žiť skromne a viem aj oplývať. Všade a všetko som sa už naučil: byť sýty aj hladovať, mať hojnosť i núdzu trieť.)

Kráľ Félix bol žobrák
none
ako odpoveď na :
27

24. Fotón 25.10.2020, 15:21

Asi si nečítal tému....

Ďalej ani nerozumieš výrazu "zrieknuť sa všetkého". Ako obvykle si pod tým predstavuješ kadečo možné, ako býva pri tebe zvykom - samé vysnívané veci cucané z pršteka. Preto s tebou nediskutujem.

25.10.2020, 15:41
24: Vykladám tak ako počujem, ked tam je napísané zrieknúť všetkého, tak to znamená tak ako to aj čítame. A teda len tí čo sa zriekli všetkého ako knazi, mnísi sú Ježišovi učeníci. Ostatní síce sú tiež kresťania, ale taký tí na "druhej kolaji".


"6Lenže to nepovedal preto, že mu šlo o chudobných, ale že bol zlodej. Mal mešec a nosil to, čo doň vkladali."

Tento verš hovorí o Judášovi, kde tam vidíš Ježiša ?

"8Jeho učeníci odišli do mesta nakúpiť potravy."

Aj knazi aj mnísi vlastnia peniaze, pretože za niečo si musia kupit potravu, ale vlastnia len tie peniaze ktoré sú k životu nevyhnutné.


"26Pritom dúfal, že mu Pavol dá peniaze;"

Mohol žobrák dúfať že mu dá peniaze, to však neznamená že Pavol aj peniaze pri sebe mal. A keby aj mal, platí to čo som hore napísal.







none
ako odpoveď na :
24

23. tomas12345 25.10.2020, 15:15

A pomohol niekto z vás vobec Lemmymu ked žije na suchom chlebe ?

Pisem to tu preto, aby som dodal Lemmymu nádej, že mu bude v budúcnosti pomáhané.

NZ pravidlá tu na mna nemusíš vytahovať, a ked už sa tak ohánaš NZ, potom by si sa musel zriecť všetkého aby si bol Ježišovým učeníkom a dodržal Zákon :

Evanjelium podľa Lukáša 14:33
Tak ani jeden z vás, ak sa nezriekne všetkého, čo má, nemôže byť mojím učeníkom.

Evanjelium podľa Lukáša 18:22
Keď to Ježiš ...

25.10.2020, 15:21
Asi si nečítal tému....

Ďalej ani nerozumieš výrazu "zrieknuť sa všetkého". Ako obvykle si pod tým predstavuješ kadečo možné, ako býva pri tebe zvykom - samé vysnívané veci cucané z pršteka. Preto s tebou nediskutujem.
none
ako odpoveď na :
23

22. Fotón 25.10.2020, 15:05

Obvykle sa nezvyknem šíriť s tým, že som niekomu pomohol - a už vôbec nie so sumou, ktorou pomáham (ak to dotyčný komu som pomohol sám nepovie). To sú NZ pravidlá.

25.10.2020, 15:15
A pomohol niekto z vás vobec Lemmymu ked žije na suchom chlebe ?

Pisem to tu preto, aby som dodal Lemmymu nádej, že mu bude v budúcnosti pomáhané.

NZ pravidlá tu na mna nemusíš vytahovať, a ked už sa tak ohánaš NZ, potom by si sa musel zriecť všetkého aby si bol Ježišovým učeníkom a dodržal Zákon :

Evanjelium podľa Lukáša 14:33
Tak ani jeden z vás, ak sa nezriekne všetkého, čo má, nemôže byť mojím učeníkom.

Evanjelium podľa Lukáša 18:22
Keď to Ježiš počul, povedal mu: „Ešte ti jedno chýba. Predaj všetko, čo máš, rozdaj chudobným a budeš mať poklad v nebi. Potom príď a nasleduj ma.“



none
ako odpoveď na :
22

21. tomas12345 25.10.2020, 14:58

Veľmi sa ma dojal Lemmyho príbeh. Spláca dlhy a na potraviny mu zostane asi tak okolo 50 eur mesačne, a dôsledkom toho je len suchý chleba s nejakou polievkou


Mám žiaľ problém s internet bankingom takže mi nejdú posielať peniaze cez internet, avšak vyriešil som to nasledovne :

Zajtra, alebo v najbližších dňoch pôjdem do banky, vyberiem si z internet bankingu 50 eur, pôjdem na poštu a z pošty pošlem 50 eur na Lemmyho IBAN.


Tých 50 eur mu dám na tento mesiac, aby si ...

25.10.2020, 15:05
Obvykle sa nezvyknem šíriť s tým, že som niekomu pomohol - a už vôbec nie so sumou, ktorou pomáham (ak to dotyčný komu som pomohol sám nepovie). To sú NZ pravidlá.
none
ako odpoveď na :
21

18. Lemmy 24.10.2020, 19:35

Len na chlieb, a drobnosti k polievke.

25.10.2020, 14:58
Veľmi sa ma dojal Lemmyho príbeh. Spláca dlhy a na potraviny mu zostane asi tak okolo 50 eur mesačne, a dôsledkom toho je len suchý chleba s nejakou polievkou


Mám žiaľ problém s internet bankingom takže mi nejdú posielať peniaze cez internet, avšak vyriešil som to nasledovne :

Zajtra, alebo v najbližších dňoch pôjdem do banky, vyberiem si z internet bankingu 50 eur, pôjdem na poštu a z pošty pošlem 50 eur na Lemmyho IBAN.


Tých 50 eur mu dám na tento mesiac, aby si kúpil nejaké normálne jedlo a nežil len

Naaledujuci mesiac a teda november mám v pláne Lemmymu poslať ďalších 50-100 eur.

Len potrebujem IBAN tvojho účtu Lemmy. A daj mi tvoj IBAN, a nie IBAN nejakej neziskovky, chcem podporiť priamo teba a nie neziskovku.

Týmto vyzývam aj Fotona, Enaxnaya, Ondreja, Petra, aby Lemmymu pomohli v týchto ťažkých časoch.
none
ako odpoveď na :
18

17. Lemmy 24.10.2020, 19:35

Teraz mám 12 € do konca mesiaca, vystačím si.

24.10.2020, 19:35
Len na chlieb, a drobnosti k polievke.
none
ako odpoveď na :
17

15. tomas12345 24.10.2020, 19:31

13: Prečo o tom nemožeš normálne napísať ? Napíš jednoducho na čo máš výdavky a aký máš príjem. Mal by som záujem ti možno aj výraznejšie pomocť, ale ked mi nevieš odpovedať ani na tieto základné otázky.......

24.10.2020, 19:35
Teraz mám 12 € do konca mesiaca, vystačím si.
none
ako odpoveď na :
15

13. Lemmy 24.10.2020, 19:25

Verejne nie je múdre to napísať. Ale som na tom finančne zle. Mám na prežitie málo peňazí. Šetrím, kde sa dá. Mám invalidný dôchodok, takže som relatívne už zabezpečený.

24.10.2020, 19:31
13: Prečo o tom nemožeš normálne napísať ? Napíš jednoducho na čo máš výdavky a aký máš príjem. Mal by som záujem ti možno aj výraznejšie pomocť, ale ked mi nevieš odpovedať ani na tieto základné otázky.......
none
ako odpoveď na :
13

12. tomas12345 24.10.2020, 12:57

A ty dostavas nejakú podporu od štátu, alebo z čoho vlastne žiješ ? Aké máš teda mesačné príjmy a aké mesačné výdavky ? Povedz konkrétne na čo máš výdavky, zaujíma ma to

24.10.2020, 19:25
Verejne nie je múdre to napísať. Ale som na tom finančne zle. Mám na prežitie málo peňazí. Šetrím, kde sa dá. Mám invalidný dôchodok, takže som relatívne už zabezpečený.
none
ako odpoveď na :
12

10. Lemmy 24.10.2020, 01:04

Teraz vôbec neviem.

24.10.2020, 12:57
A ty dostavas nejakú podporu od štátu, alebo z čoho vlastne žiješ ? Aké máš teda mesačné príjmy a aké mesačné výdavky ? Povedz konkrétne na čo máš výdavky, zaujíma ma to
none
ako odpoveď na :
10

9. tomas12345 24.10.2020, 01:02

No a další mesiac budeš na tom finančne ako ?

24.10.2020, 01:04
Teraz vôbec neviem.
none
ako odpoveď na :
9

8. Lemmy 24.10.2020, 00:37

Nie, teraz už mám. Teraz vydržím do konca mesiaca, hádam. Neposielaj mi. Veľmi Ti však ďakujem, že reaguješ.

24.10.2020, 01:02
No a další mesiac budeš na tom finančne ako ?
none
ako odpoveď na :
8

7. tomas12345 24.10.2020, 00:34

A koľko penazí ti chýba k prežitiu ? Ja by som ti vedel poslať tak okolo 10 eur, lenže mám problém k prístupu na internet banking, a teda vedel by som to poslať jedine tak kebyže sa to dá nejako poslať cez číslo mojej kreditnej karty, lenže to neviem či sa to tak dá.

24.10.2020, 00:37
Nie, teraz už mám. Teraz vydržím do konca mesiaca, hádam. Neposielaj mi. Veľmi Ti však ďakujem, že reaguješ.
none
ako odpoveď na :
7

6. Lemmy 23.10.2020, 23:36

Beriem na vedomie. Musím vydržať do konca mesiaca. Snažím sa menej myslieť, lebo tak spaľujem kalórie. A potom musím viac jesť.

Ale čoby! Som rád, že nemusím zrušiť internet, že mám sa s kým porozprávať, že mi pomôže niekto, aj keď som pre niekoho cudzí.

24.10.2020, 00:34
A koľko penazí ti chýba k prežitiu ? Ja by som ti vedel poslať tak okolo 10 eur, lenže mám problém k prístupu na internet banking, a teda vedel by som to poslať jedine tak kebyže sa to dá nejako poslať cez číslo mojej kreditnej karty, lenže to neviem či sa to tak dá.
súhlasí: Lemmy
none
ako odpoveď na :
6

5. peter67 23.10.2020, 22:28

Nemusíš, ale premýšľať smieš.
Prečo? To je tá otázka, prečo práve títo? Prečo ONI a prečo nie ONÍ?
Ako je toto vôbec možné, že to neboli tí, čo ma nikdy nepodpichli, ale tí čo sme do seba kamene hádzali?
Ale keď prišlo k činom, tak hádzali chlieb?
Na druhej strane, ale nikdy nenastavili druhé líce?
Skús Lemmy priateľ náš, skús mi niečo napísať na tieto moje otázky. Nemusíš napísať, ale iba skús sa sám seba opýtať prečo ONI?

23.10.2020, 23:36
Beriem na vedomie. Musím vydržať do konca mesiaca. Snažím sa menej myslieť, lebo tak spaľujem kalórie. A potom musím viac jesť.

Ale čoby! Som rád, že nemusím zrušiť internet, že mám sa s kým porozprávať, že mi pomôže niekto, aj keď som pre niekoho cudzí.
súhlasí: peter67
none
ako odpoveď na :
5

4. Lemmy 23.10.2020, 20:48

Neviem, ale som veľmi vďačný. Musím všetkému rozumieť?

23.10.2020, 22:28
Nemusíš, ale premýšľať smieš.
Prečo? To je tá otázka, prečo práve títo? Prečo ONI a prečo nie ONÍ?
Ako je toto vôbec možné, že to neboli tí, čo ma nikdy nepodpichli, ale tí čo sme do seba kamene hádzali?
Ale keď prišlo k činom, tak hádzali chlieb?
Na druhej strane, ale nikdy nenastavili druhé líce?
Skús Lemmy priateľ náš, skús mi niečo napísať na tieto moje otázky. Nemusíš napísať, ale iba skús sa sám seba opýtať prečo ONI?
súhlasí: Lemmy
ako odpoveď na :
4

3. peter67 23.10.2020, 19:10

Lemmy.
Čím to asi bude, že ti pomáhajú "úhlavní" ideoví nepriatelia?
Miloš a Ondrej - kresťania, prvý opak teba ateistu?
Ja fašista, rasista, xenofób, homofób, pravý opak teba humanistu?
Imo, Imo je Imo nič viac netreba k nemu dodať pravý opak teba humanistu a ateistu?
Uvažoval si nad tým?

23.10.2020, 20:48
Neviem, ale som veľmi vďačný. Musím všetkému rozumieť?
súhlasí: peter67
none
ako odpoveď na :
3

1. Lemmy 23.10.2020, 13:56

Chcem sa poďakovať ľuďom, ktorí mi pomáhajú prežiť ťažké dni. Fotón, Peter67, Ondrej61 a EnaXnaY. https://www.diskusneforum.sk/tema/dakujem-tym-ktori-mi-pomohli-v-nudzi

23.10.2020, 19:10
Lemmy.
Čím to asi bude, že ti pomáhajú "úhlavní" ideoví nepriatelia?
Miloš a Ondrej - kresťania, prvý opak teba ateistu?
Ja fašista, rasista, xenofób, homofób, pravý opak teba humanistu?
Imo, Imo je Imo nič viac netreba k nemu dodať pravý opak teba humanistu a ateistu?
Uvažoval si nad tým?
súhlasí: Lemmy
ako odpoveď na :
1
23.10.2020, 13:56
Chcem sa poďakovať ľuďom, ktorí mi pomáhajú prežiť ťažké dni.

Fotón, Peter67, Ondrej61 a EnaXnaY.

odkaz

súhlasí: Fotón
none

najnovšie príspevky : 

vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 212 384 B vygenerované za : 0.345 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 865 396 x jedinečné zobrazenia : 2 535 062 x ip adresa : 34.201.16.34

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,74 € (34 klikov), z toho dnes 0,20 € (5 klikov), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel