pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Lipka diskusné fórum
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
Samoštúdium
príspevkov 19 |
zobrazení 5 792 |
unikátne 658 |
tému vytvoril(a) 16.1.2021 12:43 Dušan
|
3
|
|
1. Dušan 16.01.2021, 12:43
Ahoj Ako poniektroý viete pred pár mesiacmi Som načal kapitolu video prednášok z matematiky, fyziky a chémie a popri tom aj kurzy z IT. Nuž musím povedať, že už pociťujem (ne)chuť, najmä keď látke doslovne (ne)rozumiem. Tak napr. taká fyzika. Slovné úlohy a mám problém. (Ne)viem sa do toho dostať. Ale povedal Som si, že keď to niejde takto, tak vyskúšam inú metódu. A to hlavne sa v danej téme nikam (ne)ponáhlať a jednu tému si aj na jeden deň naštudovať. Mám takú metódu, že keď to nejde po dob...
▲
17.01.2021, 12:58
|
Ahoj Tak hlásim sa opať so zmenou konkrétného vzdelávania a to s jeho (na)časovaním. Doteraz Som robil týždňové predmety a musím to pomeniť. Narušiteľom bola fyzika a celkovo mi (ne)sedela jej výučba. Preto Som zmenil dobu študovania predmetov a to následovne: IT - kurzy - po troch dňoch (e)Knihy - jedná celá kniha (audio)Knihy - jedna celá (audio)Kniha Matematika, fyzika a chémia po jednom dni Jazyk - dva dni Zatiaľ to (ne)mám otestované a (naj)vačší (od)fajč má jazyk. Ten Som robil len jeden krát a vôbec Som sa (ne)dostal k prvej lekcii. Dnes mám naplánovaný práve tento jazyk, ale radšej ho preskočím a idem na C#. Ono je to ako s RAM a ROM pamäťou, kde jedna je prepisovateľná a tá druhá fixná, pevná. Keď sme chodili do školy, tam človek (ne)mal možnosť si meniť spôsoby a časy študovania predmetov, boli fixné a basta fidli. Jelikož tu Som učiteľom a zároveň žiakom, si štúdium robím po svojom, čo má aj (ne)výhodu, že keď už musím na silu, či naháňam čas, tak ho prejdem narýchlo ako fyziku, či HTML, alebo v podobe jazyka ho po tichu (od)fajčím. (Ne)mám ako keby nad sebou "Kata, Kazateľa, Veľkého Sudcu". Želám vám a prajem veľa voľného času na seba a veľa trpezlivosti s rozvíjaním svojej inteligencie. S pozdravom Dušan. odkaz
|
|
|
ako odpoveď na :
1
|
Ahoj Ako poniektroý viete pred pár mesiacmi Som načal kapitolu video prednášok z matematiky, fyziky a chémie a popri tom aj kurzy z IT. Nuž musím povedať, že už pociťujem (ne)chuť, najmä keď látke doslovne (ne)rozumiem. Tak napr. taká fyzika. Slovné úlohy a mám problém. (Ne)viem sa do toho dostať. Ale povedal Som si, že keď to niejde takto, tak vyskúšam inú metódu. A to hlavne sa v danej téme nikam (ne)ponáhlať a jednu tému si aj na jeden deň naštudovať. Mám takú metódu, že keď to nejde po dobrom, tak potom po zlom. A tím zlom je memorovanie. Toto memorovanie sa mi osvečilo v Batch príkazoch. Hneď ako som si ich vštiepil do hlavy, Som vedel (na)programovať všetky naštudované programy. A preto s fyzikou bude dobre, keď to urobím aj s ňou. Čiže ak nie na prví raz, tak mechanicky a to memorovaním. Keď sa tak zamyslím, (ne)mám v hlave žiadne príklady, či slovné úlohy, teda (ne)mám sa o čo oprieť. Tak ako Laci Strike na svojich video prednáškach (ne)ustále mele za sebou "trénovať, trénovať, trénovať!" Tak milí čitatelia tohto príspevku, želám a prajem vám veľa radostných chvíl v rozvíjaní svojej inteligencie a veľa trpezlivosti. S pozdravom Dušan. odkaz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 105 635 B
vygenerované za : 0.260 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.04 ( 25.4.2024 13:00 )
témy zobrazené : 22 321 686 x
jedinečné zobrazenia : 2 543 369 x
ip adresa : 18.117.216.36
|
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
za mesiac 2024 / 4, podporovatelia na reklame naklikali 3,28 € (39 klikov), z toho dnes 0,00 € (0 klikov), ďakujem...
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu: Dziak Maroš, Ing.
banka: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 811 06 Bratislava 1
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poštou
Ing. Maroš Dziak Budovateľská 67 075 01 Trebišov Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel
|