pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Lipka diskusné fórum

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  filozofia  /  vlákno

Je marketing zlo?

príspevkov
20
zobrazení
9 376
unikátne
1 268
tému vytvoril(a) 4.5.2016 00:52 seeram
13

4. EnaXnaY 04.05.2016, 06:39

Ja to hodnotim tak, ze vsetko co je, ma nejaky zmysel 😉

Inac by to zrejme neexistovalo 😉

04.05.2016, 12:06
V tomto pripade, podla toho, co tak naokolo pocuvam ma reklama velky vyznam v tom, ze vdaka nej ludia prestavaju pozerat TV
súhlasí: jean , Fialka3
none
ako odpoveď na :
4

1. seeram 04.05.2016, 00:52

Kde sa končí samota, tam sa začína trh: a kde sa začína trh, tam sa začína aj hrmot veľkých hercov a hmýrenie otravných múch.
Ani najlepšie veci vo svete neplatia, ak sa nenájde niekto, kto ich predvedie: týchto predvádzačov má ľud za veľkých ľudí.
Ľud málo rozumie veľkým veciam, teda: tvorivým. Má však zmysel pre všetkých predvádzačov a hercov veľkých hier.
Svet sa krúti okolo vynálezcov nových hodnôt: - nebadateľne sa otáča. Ale okolo hercov sa krúti ľud aj sláva: taký je už "beh s...

04.05.2016, 06:39
Ja to hodnotim tak, ze vsetko co je, ma nejaky zmysel 😉

Inac by to zrejme neexistovalo 😉
súhlasí: jean , Boris
none
ako odpoveď na :
1
04.05.2016, 00:52
Kde sa končí samota, tam sa začína trh: a kde sa začína trh, tam sa začína aj hrmot veľkých hercov a hmýrenie otravných múch.
Ani najlepšie veci vo svete neplatia, ak sa nenájde niekto, kto ich predvedie: týchto predvádzačov má ľud za veľkých ľudí.
Ľud málo rozumie veľkým veciam, teda: tvorivým. Má však zmysel pre všetkých predvádzačov a hercov veľkých hier.
Svet sa krúti okolo vynálezcov nových hodnôt: - nebadateľne sa otáča. Ale okolo hercov sa krúti ľud aj sláva: taký je už "beh sveta".
Herec má ducha, ale málo svedomia ducha. Verí vždy nato, čím najlepšie šíri vieru, - vieru v seba!
Zajtra má novú vieru, pozajtra ešte novšiu. Zmysly má rýchle ako ľud, a premenlivý je ako počasie.
Prekrútiť - preňho je: dokázať. Poblázniť - preňho je presvedčiť. A najlepší z dôvodov je preňho krv.
Pravdu, čo prenikne len do jemných uší, volá lžou a ničotou. Verí len na bohov, čo narobia na svete veľký rozruch.
Trh je plný vznešených pajácov - a ľud sa pýši svojimi velikánmi! To sú mu páni tejto chvíle.

Pri uvažovaní nad spoločnosťou som došiel minule k záveru že marketing je zlom. Trochu o tom vypovedá tento úryvok z nemenovanej knihy. Čo si o tom myslíte? Je to len vlastnosť "trhu" alebo sa tento problém vyskytuje aj v inej rovine v spoločnosti? Bolo to tak vždy alebo je to len niečo novodobé, postupné degenerovanie myšlienky o tom ako má fungovať trh?

Prispieva k tomu aj jednoduchší prenos informácií? Tuto už prenášam tému do inej roviny, akým spôsobom ovplyvňuje spoločnosť jednoduchší prenos informácii? Je ťažké si uvedomovať tieto fakty pretože sa nás bezprostredne týkajú bez možnosti jednoduchého porovnania s minulosťou.
súhlasí: Boris
none

najnovšie príspevky : 

vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 92 505 B vygenerované za : 0.347 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... témy zobrazené : 21 859 166 x jedinečné zobrazenia : 2 534 953 x ip adresa : 3.238.62.124

podpora

stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov

za mesiac 2024 / 3, podporovatelia na reklame naklikali 3,68 € (30 klikov), z toho dnes 0,14 € (1 klik), ďakujem...

prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
názov účtu:
Dziak Maroš, Ing.
banka:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poštou
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovensko, EÚ
a teraz pozri, kto prispel