65
|
|
64. Boris 27.08.2018, 14:50
Klamú zámerne hlavnoprúdové médiá. Ako príklad som uviedol bilderberg a sorosa. Koniec diskusie v mojom prípade.
▲
27.08.2018, 15:12
|
Tvrdenia bez dôkazu. Paranoidné predstavy.
|
|
|
ako odpoveď na :
64
|
|
59. Alexander 27.08.2018, 02:21
Neexistuje rovnaký meter pre toho čo klame zámerne a pre toho, čo len skočil na lož a nevedomky ju šíri. Preto na spravodajské weby, kde je prioritou pravda sa tento nápis nemusí písať
▲
27.08.2018, 14:50
|
Klamú zámerne hlavnoprúdové médiá. Ako príklad som uviedol bilderberg a sorosa. Koniec diskusie v mojom prípade.
|
|
|
ako odpoveď na :
59
|
|
58. Boris 27.08.2018, 01:52
Veď, to si môže napísať každé médium. Odpočiatku píšem len o rovnakých metroch.
▲
27.08.2018, 02:21
|
Neexistuje rovnaký meter pre toho čo klame zámerne a pre toho, čo len skočil na lož a nevedomky ju šíri. Preto na spravodajské weby, kde je prioritou pravda sa tento nápis nemusí písať
|
|
|
ako odpoveď na :
58
|
|
54. Alexander 27.08.2018, 00:19
Ale veď čo iné hovorím? čítaš ty vôbec moje príspevky? Sebe nech si fajčí. Kľudne aj tam, kde to druhým neprekáža. Keď niekomu neprekáža, že je klamaný, nech sa páči. Rob to ALE vo VIP prostredí. Keď niekto svoje lži tlačí na verejnosť, ľudia čítajú všetko možné čo príde. takto sa ľahko nachytajú do lží. Ak to chce mať autor-klamár verejne prístupné, nech je tam pred vstupom veľkými písmenami upozornenie: "VSTUPUJETE NA VLASTNÉ RIZIKO, ŽE BUDETE OKLAMANÍ".
▲
27.08.2018, 01:52
|
Veď, to si môže napísať každé médium. Odpočiatku píšem len o rovnakých metroch.
|
|
|
ako odpoveď na :
54
|
|
52. Boris 26.08.2018, 23:57
Môže fajčiť tam, kde to druhým ľudom neprekáža, alebo dokonca vyhovuje. Ty nemáš právo sa starať do fajčiarov. Napísané nieje dym, nemôže ťa to otravovať, ak si to jednoducho neprečítaš. Ale pohoda, takých, čo chceli tlačiť jednu pravdu tu už bolo a žiadny neuspel, ani neuspeje. Ale pozor, dopadli veľmi zle....
▲
27.08.2018, 00:19
|
Ale veď čo iné hovorím? čítaš ty vôbec moje príspevky? Sebe nech si fajčí. Kľudne aj tam, kde to druhým neprekáža. Keď niekomu neprekáža, že je klamaný, nech sa páči. Rob to ALE vo VIP prostredí. Keď niekto svoje lži tlačí na verejnosť, ľudia čítajú všetko možné čo príde. takto sa ľahko nachytajú do lží. Ak to chce mať autor-klamár verejne prístupné, nech je tam pred vstupom veľkými písmenami upozornenie: "VSTUPUJETE NA VLASTNÉ RIZIKO, ŽE BUDETE OKLAMANÍ".
|
|
|
ako odpoveď na :
52
|
|
51. Alexander 26.08.2018, 23:50
Nie, to som nepísal. Človek fajčí sebe a pre seba. Ten kto šíri zámerne hoaxy však klame iných.
Na súkromnom portáli, ktorý nie je zverejnený, si môže písať čo chce. Podobne ako fajčiť. Keď ale so svojim dymom (hoaxmi) zaťažuje verejnosť, treba mu to zakázať. Lživé reklamy by som tiež zakázal. Práve to je totalita, keď niekto svojim cigaretovým dymom obmedzuje (otravuje) osobnú slobodu okolostojacich.
▲
26.08.2018, 23:57
|
Môže fajčiť tam, kde to druhým ľudom neprekáža, alebo dokonca vyhovuje. Ty nemáš právo sa starať do fajčiarov. Napísané nieje dym, nemôže ťa to otravovať, ak si to jednoducho neprečítaš. Ale pohoda, takých, čo chceli tlačiť jednu pravdu tu už bolo a žiadny neuspel, ani neuspeje. Ale pozor, dopadli veľmi zle....
|
|
|
ako odpoveď na :
51
|
|
50. Boris 26.08.2018, 23:43
Fajčí zámerne, treba mu zakázať fajčiť. Toto píšeš.
Nie, fajčiť,ako aj písať si môže čo chce. Ak mu to zmažú na nejakom súkromnom portály, oukej, ich vec, ale nikto mu nemôže zakazovať vyjadriť sa , kde inde chce a je to tam povolené, nech má aj názor mylný, nech aj vedome klame. Podľa teba by sa malo zakázať hovoriť aj politikom, lebo tí len klamú, alebo zakázať reklamy, aj tie len klamú.. Prebuď sa z toho totalitného sna. Tu je klamstiev na tony, ostatne to ľudia chceli, slobodu a ...
▲
26.08.2018, 23:50
|
Nie, to som nepísal. Človek fajčí sebe a pre seba. Ten kto šíri zámerne hoaxy však klame iných.
Na súkromnom portáli, ktorý nie je zverejnený, si môže písať čo chce. Podobne ako fajčiť. Keď ale so svojim dymom (hoaxmi) zaťažuje verejnosť, treba mu to zakázať. Lživé reklamy by som tiež zakázal. Práve to je totalita, keď niekto svojim cigaretovým dymom obmedzuje (otravuje) osobnú slobodu okolostojacich.
|
|
|
ako odpoveď na :
50
|
|
49. Alexander 26.08.2018, 22:06
Porovnávaš neporovnateľné. Človek fajčí sebe a pre seba. Keď fajčí tam kde je to zakázané, na zástavke a ťahá mi to do nosa, volám mestských. nech si to s ním vybavia.
Rovnako keď niekto šíri lži zámerne: zakázať mu činnosť. ....Keď niekto len náhodou prejde okolo zastávky - čiže fajčil aj potom mimo, je to niečo iné. Tam mestských nevolám. Jednalo sa o náhodu. Podobne, keď sa niekto nechtiac stane obeťou hoaxu, a šíri ho. Boli také prípady už. Keď sa zistilo, že je to hoax, prestali ho š...
▲
26.08.2018, 23:43
|
Fajčí zámerne, treba mu zakázať fajčiť. Toto píšeš.
Nie, fajčiť,ako aj písať si môže čo chce. Ak mu to zmažú na nejakom súkromnom portály, oukej, ich vec, ale nikto mu nemôže zakazovať vyjadriť sa , kde inde chce a je to tam povolené, nech má aj názor mylný, nech aj vedome klame. Podľa teba by sa malo zakázať hovoriť aj politikom, lebo tí len klamú, alebo zakázať reklamy, aj tie len klamú.. Prebuď sa z toho totalitného sna. Tu je klamstiev na tony, ostatne to ľudia chceli, slobodu a aj toto zahŕňa slobodu. A beztak klamú aj hlavnoprúdové médiá, ako už bolo povedané.
|
|
|
ako odpoveď na :
49
|
|
48. Boris 26.08.2018, 21:26
Aké kecal?! Veď napísal jasne
"A ano, aj fajčiť máš právo, hoci zo všetkých strán počuť, že je to škodlivé a kade-tade zakázané."
Rozumieš? Aj keď napíše niekto blbinu, klamstvo, čokoľvek, má právo to urobiť tak isto, ako že vieme, že fajčenie je zlé a predsa si ten, kto chce môže zapáliť. Nemôže si zapáliť hocikde, ale buď u seba, alebo na verejných miestach na to určených a nie, niesu to miesta, ktoré by boli mimo spoločnosť ako takú.
Toto fakt?!
▲
26.08.2018, 22:06
|
Porovnávaš neporovnateľné. Človek fajčí sebe a pre seba. Keď fajčí tam kde je to zakázané, na zástavke a ťahá mi to do nosa, volám mestských. nech si to s ním vybavia.
Rovnako keď niekto šíri lži zámerne: zakázať mu činnosť. ....Keď niekto len náhodou prejde okolo zastávky - čiže fajčil aj potom mimo, je to niečo iné. Tam mestských nevolám. Jednalo sa o náhodu. Podobne, keď sa niekto nechtiac stane obeťou hoaxu, a šíri ho. Boli také prípady už. Keď sa zistilo, že je to hoax, prestali ho šíriť. Konšpirátorom je to ale jedno. Valia lži ďalej. Takým by som zakázal písať.
|
|
|
ako odpoveď na :
48
|
|
47. Alexander 26.08.2018, 21:18
V čom klamem?
▲
26.08.2018, 21:26
|
Aké kecal?! Veď napísal jasne
"A ano, aj fajčiť máš právo, hoci zo všetkých strán počuť, že je to škodlivé a kade-tade zakázané."
Rozumieš? Aj keď napíše niekto blbinu, klamstvo, čokoľvek, má právo to urobiť tak isto, ako že vieme, že fajčenie je zlé a predsa si ten, kto chce môže zapáliť. Nemôže si zapáliť hocikde, ale buď u seba, alebo na verejných miestach na to určených a nie, niesu to miesta, ktoré by boli mimo spoločnosť ako takú.
Toto fakt?!
|
|
|
ako odpoveď na :
47
|
|
46. Boris 26.08.2018, 21:16
Tak ty už neklameš len za seba, ale aj za druhých.
▲
26.08.2018, 21:18
|
|
ako odpoveď na :
46
|
|
45. Alexander 26.08.2018, 21:14
Porozumel. Bol si usvedčený oponentom že si kecal a nie si schopný priznať si chybu. (Ako typický konšpirátor naštvaný na celý svet.)
▲
26.08.2018, 21:16
|
Tak ty už neklameš len za seba, ale aj za druhých.
|
|
|
ako odpoveď na :
45
|
|
44. Boris 26.08.2018, 20:55
Ty si asi neporozumel tomu, čo som napísal v 42,. Tak znova, bav sa sám so sebou, keď ignoruješ, čo píšu druhí.
▲
26.08.2018, 21:14
|
Porozumel. Bol si usvedčený oponentom že si kecal a nie si schopný priznať si chybu. (Ako typický konšpirátor naštvaný na celý svet.)
|
|
|
ako odpoveď na :
44
|
|
43. Alexander 26.08.2018, 20:49
Áno, zase sa ukázalo, že si neuznáš pravdu, keď ťa niekto usvedčí zo zámerného zavádzania. Máš poslednú možnosť si to vyžehliť, keď pravdivo a jasne odpovieš na jednoduchú otázku:
Odobral by si právo verejného písania človeku, ktorý sa nechtiac, omylom stal obeťou hoaxu a zverejnil ho do svojich novín?
▲
26.08.2018, 20:55
|
Ty si asi neporozumel tomu, čo som napísal v 42,. Tak znova, bav sa sám so sebou, keď ignoruješ, čo píšu druhí.
|
|
|
ako odpoveď na :
43
|
|
42. Boris 26.08.2018, 20:20
Dobre, myslím, že sme opať skončili.
▲
26.08.2018, 20:49
|
Áno, zase sa ukázalo, že si neuznáš pravdu, keď ťa niekto usvedčí zo zámerného zavádzania. Máš poslednú možnosť si to vyžehliť, keď pravdivo a jasne odpovieš na jednoduchú otázku:
Odobral by si právo verejného písania človeku, ktorý sa nechtiac, omylom stal obeťou hoaxu a zverejnil ho do svojich novín?
|
|
|
ako odpoveď na :
42
|
|
41. Alexander 26.08.2018, 20:11
Celý čas ti vysvetľujem, že takému človeku by som právo verejne písať neodobral. Stačí ho len upozorniť, že tento článok je lož - čiže stal sa nechtiac obeťou hoaxu a článok by stiahol (lebo nie je klamár). Keď čítaš príspevky oponenta, tak sa snaž pri tom občas aj rozmýšľať.
▲
26.08.2018, 20:20
|
Dobre, myslím, že sme opať skončili.
|
|
|
ako odpoveď na :
41
|
|
40. Boris 26.08.2018, 19:58
Ak zvestuješ lož, ktorá sa ti od niekiaľ dostala, teda nepochádza priamo od teba, ale ty nevieš, že je to lož, tak neklameš a predsa širiš lož. Skús sa aspoň občas zamýšlať nad vecami, lebo si ako kalkulačka, ktorej chýbajú vstupné dáta.
▲
26.08.2018, 20:11
|
Celý čas ti vysvetľujem, že takému človeku by som právo verejne písať neodobral. Stačí ho len upozorniť, že tento článok je lož - čiže stal sa nechtiac obeťou hoaxu a článok by stiahol (lebo nie je klamár). Keď čítaš príspevky oponenta, tak sa snaž pri tom občas aj rozmýšľať.
|
|
|
ako odpoveď na :
40
|
|
39. Alexander 26.08.2018, 19:42
Nič si nepovedal. Už ti zostalo len pre teba tak typické ad hominem.
"Lož = úmyselne nepravdivý, zavádzajúci výrok" http://slovniky.juls.savba.sk/?w=lo%C5%BE&s=exact&c=fe3a&d=sssj&ie=utf-8&oe=utf-8# Lož teda nemôže byť omylom. (Nauč sa najprv poriadne po slovensky.)
▲
26.08.2018, 19:58
|
Ak zvestuješ lož, ktorá sa ti od niekiaľ dostala, teda nepochádza priamo od teba, ale ty nevieš, že je to lož, tak neklameš a predsa širiš lož. Skús sa aspoň občas zamýšlať nad vecami, lebo si ako kalkulačka, ktorej chýbajú vstupné dáta.
|
|
|
ako odpoveď na :
39
|
|
38. Boris 26.08.2018, 18:29
Trdielko máš v gatiach a opať začínaš so svojimi tipickými zahováračkami a výhovorkami. Či už omylom, alebo úmyselne, jedná sa o lož. "Preto môžu existovať portály, ktoré šíria lži a hoaxy".
▲
26.08.2018, 19:42
|
Nič si nepovedal. Už ti zostalo len pre teba tak typické ad hominem. "Lož = úmyselne nepravdivý, zavádzajúci výrok" odkaz Lož teda nemôže byť omylom. (Nauč sa najprv poriadne po slovensky.)
|
|
|
ako odpoveď na :
38
|
|
36. Alexander 26.08.2018, 18:18
Miešaš 5 cez 9. Netvrdil som, že je treba zakazovať toho, kto je len mylný, omylný (veď to je nezmysel) ale toho, kto úmyselne klame - ty vrtielko.
▲
26.08.2018, 18:29
|
Trdielko máš v gatiach a opať začínaš so svojimi tipickými zahováračkami a výhovorkami. Či už omylom, alebo úmyselne, jedná sa o lož. "Preto môžu existovať portály, ktoré šíria lži a hoaxy".
|
|
|
ako odpoveď na :
36
|
|
31. Boris 26.08.2018, 11:58
Nie, ja som tvrdil, že ak zakazovať, tak každého, kto je mylný, alebo úmyselne klame, lebo rozdiel nerozoznáš. Tak sa už prestaň vrtieť.
▲
26.08.2018, 18:18
|
Miešaš 5 cez 9. Netvrdil som, že je treba zakazovať toho, kto je len mylný, omylný (veď to je nezmysel) ale toho, kto úmyselne klame - ty vrtielko.
|
|
|
ako odpoveď na :
31
|
|
27. Alexander 26.08.2018, 11:49
Niečo si špatne pochopil. Ja som netvrdil, že tie denníky sú sväté. Pomôže, keď si prečítaš ešte raz 8, 5, 9 a hlavne 13b.
▲
26.08.2018, 11:58
|
Nie, ja som tvrdil, že ak zakazovať, tak každého, kto je mylný, alebo úmyselne klame, lebo rozdiel nerozoznáš. Tak sa už prestaň vrtieť.
|
|
|
ako odpoveď na :
27
|
|
23. TvojOponent 26.08.2018, 11:22
17/ Tu je príklad udalosti, o ktorej písali Hlavné správa a aj Aktuality: https://neznaboh.wordpress.com/2018/02/18/aktuality-verzus-hlavne-spravy-kto-siri-hoax/
Upútavku na službe vybrali.sme.sk Smečkári zmazali.
Tie denníky, ktorým sa blahosklonne klaniaš, ma zabanovali niekoľko desiatok krát a zmazali mi tisíce komentárov. Ak takýto postoj nazývaš slobodou prejavu, tak potom neveľmi rozumieš tomu pojmu.
▲
26.08.2018, 11:49
|
Niečo si špatne pochopil. Ja som netvrdil, že tie denníky sú sväté. Pomôže, keď si prečítaš ešte raz 8, 5, 9 a hlavne 13b.
|
|
|
ako odpoveď na :
23
|
|
17. Alexander 26.08.2018, 02:00
Tvrdenia bez dôkazov.
▲
26.08.2018, 11:22
|
17/ Tu je príklad udalosti, o ktorej písali Hlavné správa a aj Aktuality: odkazUpútavku na službe vybrali.sme.sk Smečkári zmazali. Tie denníky, ktorým sa blahosklonne klaniaš, ma zabanovali niekoľko desiatok krát a zmazali mi tisíce komentárov. Ak takýto postoj nazývaš slobodou prejavu, tak potom neveľmi rozumieš tomu pojmu.
|
|
|
ako odpoveď na :
17
|
|
15. Boris 26.08.2018, 00:28
To je dlhoročná skúsenosť. Dokazovať nič nebudem. Ak ti nieje známe, že každé noviny občas napíšu blbinu a potom malým písmom niekde v zadu o pár dní píšu ospravedlnenia, tak sa nemáme o čom baviť. Ako som písal, ak máme súdiť podľa jedného pravítka, týka sa to každého média, lebo im zo správ plynie zisk. Každé médium je orientované na určitú skupinu ľudí a podľa toho píšu, aby mali čo najviac čitateľov a to chce aj "úžasné" správy. Pre príklad uvediem klamstvá štandardných médii. Voľ...
▲
26.08.2018, 02:00
|
|
ako odpoveď na :
15
|
|
13. Alexander 25.08.2018, 23:37
Potom teda aj teba, lebo ty tiež patríš do množiny "každý".
To sú len také reči. Dokáž to, že každý.
▲
26.08.2018, 00:28
|
To je dlhoročná skúsenosť. Dokazovať nič nebudem. Ak ti nieje známe, že každé noviny občas napíšu blbinu a potom malým písmom niekde v zadu o pár dní píšu ospravedlnenia, tak sa nemáme o čom baviť. Ako som písal, ak máme súdiť podľa jedného pravítka, týka sa to každého média, lebo im zo správ plynie zisk. Každé médium je orientované na určitú skupinu ľudí a podľa toho píšu, aby mali čo najviac čitateľov a to chce aj "úžasné" správy. Pre príklad uvediem klamstvá štandardných médii. Voľakedy písali na tému "bilderberg", že je to vymyslená konšpirácia, dnes píšu, že je to realita. Voľakedy písali, že mimovládky neplatí Soroš, dnes píšu, že ich platí, ale to nič neznamená. A tak podobne zavádzajú všetci.
|
|
|
ako odpoveď na :
13
|
|
11. Boris 25.08.2018, 19:26
Čiže každého. Tu ide o zisk a každý hľadí na to, čo mu ten zisk prinesie. Nie na to, čo je pravda a je jedno, o ktorú stranu sa jedná. Tak to zariadil tento primitívny systém.
▲
25.08.2018, 23:37
|
Potom teda aj teba, lebo ty tiež patríš do množiny "každý".
To sú len také reči. Dokáž to, že každý.
|
|
|
ako odpoveď na :
11
|
|
9. Alexander 25.08.2018, 18:59
Každého nie. Iba tých, ktorí to robia úmyselne a zámerne.
▲
25.08.2018, 19:26
|
Čiže každého. Tu ide o zisk a každý hľadí na to, čo mu ten zisk prinesie. Nie na to, čo je pravda a je jedno, o ktorú stranu sa jedná. Tak to zariadil tento primitívny systém.
|
|
|
ako odpoveď na :
9
|
|
7. Boris 25.08.2018, 18:41
Čiže každého.
▲
25.08.2018, 18:59
|
Každého nie. Iba tých, ktorí to robia úmyselne a zámerne.
|
|
|
ako odpoveď na :
7
|
|
5. Alexander 25.08.2018, 17:03
A to, že vlastník nejakých novín je politicky orientovaný a preto nadŕža jednej strane, je jeho problém. Ak šíri ku tomu ešte aj lži alebo skreslené informácie, treba ho riešiť rovnako, ako zem a vek či hlavnésprávy.
▲
25.08.2018, 18:41
|
|
ako odpoveď na :
5
|
|
3. Boris 25.08.2018, 14:29
Musel sa riadiť cenzúrou pri tvorbe seriálu presne tak isto, ako sa musia riadiť cenzúrou dnes novinári, ak sú niekde zamestnaní a nemajú vlastné noviny.
▲
25.08.2018, 17:03
|
A to, že vlastník nejakých novín je politicky orientovaný a preto nadŕža jednej strane, je jeho problém. Ak šíri ku tomu ešte aj lži alebo skreslené informácie, treba ho riešiť rovnako, ako zem a vek či hlavnésprávy.
|
|
|
ako odpoveď na :
3
|
|
1. Alexander 25.08.2018, 10:14
Známy popularizátor vedy, predovšetkým astronómie Jíří Grygar hovorí o svojej viere v Boha krátko po páde železnej opony. Tiež o totalitnej cenzúre režimu, ktorou sa musel riadiť pri tvorbe seriálu "Okná Vesmíru dokorán". To čo tu hovorí sa snáď už lepšie ani nedá povedať: https://www.youtube.com/watch?v=H4OcGGG5gI0
▲
25.08.2018, 14:29
|
Musel sa riadiť cenzúrou pri tvorbe seriálu presne tak isto, ako sa musia riadiť cenzúrou dnes novinári, ak sú niekde zamestnaní a nemajú vlastné noviny.
|
|
|
ako odpoveď na :
1
|
Známy popularizátor vedy, predovšetkým astronómie Jíří Grygar hovorí o svojej viere v Boha krátko po páde železnej opony. Tiež o totalitnej cenzúre režimu, ktorou sa musel riadiť pri tvorbe seriálu "Okná Vesmíru dokorán". To čo tu hovorí sa snáď už lepšie ani nedá povedať: odkaz
|
|
|
|